На пейката, обут със златна обувка

09:52
На пейката, обут със златна обувка
Уникална е ситуацията на Димитър Бербатов - пише в коментар вестник "Дейли Експрес", цитиран от "Труд". - Българинът е основният фаворит за "Златната обувка" за голмайстор на Висшата лига, влезе в идеалния отбор на първенството, но така и не може да се затвърди като титуляр в Манчестър Юнайтед. Шоуто на ужаса, което Бербатов изживя на "Уембли" срещу "Манчестър Сити" и загубеният шанс за три трофея през сезона, пращат нападателя отново на резервната скамейка. При впечатляващата енергия и око за гола на Хавиер Ернандес и вездесъщият Уейн Рууни, за Бербатов просто не остава място в атаката на Юнайтед. Няма нито една причина българинът да се чувства фаворизиран след слабата му игра на "Уембли" и двата пропуска - вторият, от които само от метър, ще го преследва до края на кариерата му. Странно беше решението на Алекс Фъргюсън да предпочете Бербатов пред Ернандес.

В навечерието на полуфинала срещу Сити сър Алекс предупреди българската звезда, че трябва значително да повиши качеството на играта си, ако иска да е титуляр.

"Необичайно е за Димитър, защото е фантастичен футболист - каза Фъргюсън. - Но причините да е резерва са очевидни. Ернандес играе все по-добре във всеки мач в последните месеци. Стана все по-силен и не можеш да го оставиш на пейката. И изборът е върху него. Решението е ужасно за всеки футболист. Затова футболисти като Гигс и Скоулс трябва да поддържат нивото си, колкото и да са заслужили."

Бербатов не успя да послуша съвета на сър Алекс. 21 гола през сезона са много добро постижение. Бербатов вкара 17 на "Олд Трафорд" и четири навън. Но 11 от попаденията му са в три домакински двубоя - срещу Блекбърн (5), Ливърпул (3) и Бирмингам (3). В същото време Ернандес има 18 гола, вкара ги в 15 мача и много от тях бяха равни на три точки. Затова облаците върху бъдещето на Бербатов се сгъстяват. Юнайтед има право едностранно да използва клаузата в договора и да продължи контракта с един сезон при същите условия. Но дали Бербатов ще иска да е още два сезона резерва на Рууни и Ернандес? Днес, на 30 години, цената на българина на пазара е около 10 милиона лири. Изглежда логично Юнайтед да опита да спечели пари. Особено, защото след наеми на "Олд Трафорд" се завръщат нападателите Дани Уелбек и Федерико Македа. Фъргюсън е показал, че цени много тези младоци.

Неведнъж шотландецът е демонстрирал, че не се влияе от имена, когато реши да гони в името на успеха - Рууд ван Нистелрой, Яп Стам, Дейвид Бекъм, Дуайт Йорк... В едно от малкото си интервюта Фъргюсън признава, че не може да си позволи да показва сантименталност при важните решения. В групата на Бербатов са още Оуен Харгрийвс, Майкъл Оуен, Томас Кушчак, Уес Браун, Дарън Гибсън, Габриел Обертан, Бебе - за всички надписът "Изход" изглежда реален."

"Моето задължение е да постигам резултати и никой няма да ме търпи, ако няма успехи - казва Фъргюсън. - Цветовете са бяло и черно. Ако видя, че на терена нещо не работи в името на клуба, трябва да реагирам. Мога да вземам бързи решения и съм имал щастието повечето пъти да са верни. Да, човек може да сбърка, но важното е да има властта да решава."

(Б.р.) Снощи, преди гостуването на "червените дяволи" на "Сейнт Джеймсис Парк", Бербатов бе изкаран от групата за двубоя с Нюкасъл, а атаката на тима водиха Рууни и Ернандес, като през втората част в игра се включи на помощ и Майкъл Оуен. Мачът завърши 0:0.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

MUTTO
22.04.2011 13:24

За 4а4ерито око за гол ......... а не направили същите грешки .или като го даржат на пеиката търси евтина работна ръка за БЕРБО

alternativen
21.04.2011 09:45

Липсата на Бербатовна "Сейнт Джеймсис Парк" бе повече от очевидна и Сър-а с неговите глупости накрая ще направи така, че да загубим титлата - добре, че и Арсенал и Челси допускат много грешки. Рууни е най-непостоянния играч на отбора този сезон, Чичарито 90% от головете му са от 1 метър, а вече се видя, че и такива не може да вкарва и Сър-а няма да пуска голмайстора на Висшата лига. И тази вечер какво направи Юнайтед срещу Нюкясъл - имаме 20 удара към вратата, повтарям 20 удара, а колко гола - нулааа...и къде бяха великите Рууни и Ернандез - май само тичаха като гламави и се побъркаха да пропускат(или се осраха тотално - нецензурираната версия) - е, както е казано и дано Сър-а го разбере най-накрая - САМО С ТИЧАНЕ НЕ СТАВА, ТРЯБВА И АКЪЛ! За мен, въпреки цялото ми уважение към него мога да кажа, че Сър-а вече тотално изкукурига и е време да се маха от любимия ми отбор - не Бербатов, а Сър-а трябва да се махне. Много е дал на отбора, може би е човека, който е дал най-много за този клуб, но ясно се вижда вече, че почна да издиша. Прекалено страхливо почна да влиза в мачовете, а мен ужасно почна да ме дразни тази страхлива схема 4-5-1 с Рууни в атака. Баси - излизаме със схема сякаш сме тим борещ се да не изпадне, а не водач в класирането - и това ми било велик отбор и велик треньор...пфу!

UtherY
21.04.2011 07:00

Някой от многобройните критици на Бербатов може ли да изкаже поне едно смислено мнение по въпроса за "некадърността" му. Кажете ми - има ли нападател, който да не е правил фрапантни пропуски? Ако има такъв, моля споделете кой е той, и се замислете за отборната игра, която е показал съответния. Сравнете я с тази на Бербатов и нека тогава започне аргументиран спор. В момента в коментарите се виждат само необосновани твърдения. Бербатов за мен е изключителен нападател, чиято роля обаче не е на типичен такъв. Това, че има слаби мачове не означава че е слаб нападател! И най-важното - не се ли замисляте, че може би наистина има поне капчица истина в думите на сър Алекс Фергюсън? В Реал Мадрид имат политика да имат поне по 5 нападателя, които преди да отидат там, са били топ реализатори за своите отбори, но с пристигането си в Мадрид са оставени на пейката. Защо? Защото моментата им форма не е добра СПРЯМО тази на нападателите титуляри. Бербатов е интелигентен нападател, може би заради това толкова хора го смятат за "некадърен"?!

nasko72
21.04.2011 00:36

гринго те манафите(т.е манчестер)никога не са имали силен отбор а барби е най слбия от всички не може с 2-3 мача в който да вкараш някой случаен или късметлийски гол и да си титуляр *joking*с две думи барби надскочи себеси не е за манафите в тотъм щеше да си е най добре да не казвам в леверкузен*joking**joking*

Sv_Bonev
20.04.2011 21:39

Жалката истина... "грингопро" напълно си прав !

gringopro
20.04.2011 21:31

Трагедията на Бербо,според мен е,че той е в най-слабият отбор на Ман.Юн. от много години насам..
Дори и Г.Мюлер,М.ван Бастен и др. са имали подкрепата на халфове от световно ниво.
Всеки може да пропусне,но не всеки може,създава и ръководи
едно нападение,като Бербо.Той играе с финес и визия.
За разлика от Ернандес,той е склонен да се жертва,но да създаде по-добра ситуация за отбора си!
Защо с/у Ман.С. да не е виновен Карик или Скоулс?
Спасяването беше блестящо от Дж.Харт(нац.вратар).
Второто положение Бербо едвам достигна до топката,но надали Чичарито щеше въобще да я докосне,тъй като е по-нисък.
Извинявам се ,ако съм засегнал някого и за времето,което Ви отнех,ала се възхищавам от Бербо и като футболист,и като човек!

FaNaTiKa
20.04.2011 21:28

може, все пак са трагедия *lol* макар, è в последно време започнаха да играят, но все пак на неутралния зрител съгласи се, Юнайтед с постоянните смени на състава, страхливата и защитна тактика в доста дербита и неатрактивната и нетехнична игра са антипатични и дори омразни на неутралните фенове, за разлика от другите топ отбори нали така

Jokoman
20.04.2011 21:26

Може и тези който съм чел аз да не са верни но и при тези разликата е минимална...Но Ливерпуул много от одавна не са в 3ката *smile*

FaNaTiKa
20.04.2011 21:23

аз не знам дали да вярвам на тия данни, защото имам футболна енциклопедия в която пише Ливърпул, но както и да е, не са Ман юнайтед със сигурност

FaNaTiKa
20.04.2011 21:22

Барселона е най-популярният европейски футболен клуб, показва проучване на агенция Sport&Markt сред 10 000 футболни фена в 16 страни. Лидерът в първенството на Испания заема първото място с 44,2 милиона привърженици, следван от друг испанския клуб Реал Мадрид - 41,0 милиона и световният първенец Манчестър Юнайтед - 37,6 милиона. --Барселона е отборът с най-много фенове в света, сочи проучване на немска агенция за проучване на пазара. „Каталунците” се оказаха най-популярният тим в Европа с 57,8 милиона привърженици - доста по-солиден резултат от кръвния си враг Реал Мадрид.

„Белият балет” е на втора позиция, макар че отборът е загубил 10 милиона фенове според изследването и остават с 31,3 милиона привърженици. Манчестър Юнайтед е трети с 30,6 милиона, а Челси заемат четвъртата позиция с 21,4 милиона фенове.

Проучването, дело на компанията "Спорт+Маркт", показва, че Байерн вече е петият най-популярен отбор в Европа след испанските Барселона и Реал Мадрид и английските Манчестър Юнайтед и Челси. Според изследването, финалистът от Шампионската лига през последния сезон се е изкачил от девето до пето място и има 20.7 милиона фенове - 10 милиона в Германия и 10,7 милиона в чужбина. -- никъде не ги включват Ливърпул, аз имам футболна енциклопедия, в която пише Ливърпул, както и да е, но не са Ман юнайтед

Английските клубове в първите 20 обаче имат повече привърженици от испанските - 114,1 милиона срещу 93,4 милиона. Италианската Серия А е на трето място с 60,9 милиона

Jokoman
20.04.2011 21:20

Даже и в този сайт са най-много....
Манчестър Юнайтед 15663
Барселона 9520
Ливърпул 6538
Реал Мадрид 5781
Челси 5511
Арсенал 4585
Милан 3577
Ювентус 2255

Jokoman
20.04.2011 21:18

Незнам от коя година са,но са грешни!

FaNaTiKa
20.04.2011 21:15

не съм от Ливърпул, но по официални данни те са на първо място по привърженици *smile*

Jokoman
20.04.2011 21:13

1во Манчестър Юнайтед е най-пуполярния отбор в целия свят и има далеч повече привържаници от отборите който изреди по-надоло...2ро В Англия сички играят по този начин както определи играта на Рууни *wink* 3то за титулярните места си прав и 3мата имат место на терена и трябва да са там но как да ги пусне в важен мач като няма свестни централни полузащитници....за това залага с повече хора в средата и по-малко напред....От другия сезон ще подсили среда и ако Берба е там мисля че може да почне да излиза с подобни схеми Берба и Ернандез отпред и Рууни зад тях....Но в този сезон няма как Скоус и Карик са далеч от най-добрата си форма Андресон е добър но той е повече офанзивен както и Парк *smile*

FaNaTiKa
20.04.2011 20:59

пълна обида и подигравка към двамата голмайстори на отбора ти, да се борят за едното титулярно място при положение, че са десет пъти по-ефективни от сигурния титуляр Рууни, еми да почне да ги пуска и тримата тогава, какво единия нашия Бербатов е кротък, може да се сърди, може да му е гадно, ама го прикрива в себе си и няма да тръгне срещу отбора и САФ и ще си трае колкото и да си правят гаргара с него, Ернандес пък му е първи сезон, той е доволен и на малко, така или иначе сега започва да печели за първи път толкова много и като пари, фенове и всичко, така че той е доволен с този статус на несигурен титуляр, Бербатов и да не е доволен, ще си трае и САФ може да си ги разиграва както си иска, а Рууни 10 минути преди мача да го изкара и като започне да се тръшка, да псува да се дразни, 1 мач да не играе по причина, че не е във форма и ще трябва да го вкарат в лудница, САФ явно не му стиска, това е несправедливо, дали ако Бербатов беше англичанин, аржентинец, бразилец .. дали щяха да го изкарат и в 1 мач дори ? Парк какво ? Когато играе е ефективен, но играе малко в дербитата само, но се представя достойно момчето, но нали е кореец .. важно да е бутаме наще : Карик, Флетчър, нищо че не става нищо от тях

FaNaTiKa
20.04.2011 20:48

поне един път се моля да чуя как Рууни се бори за титулярно място, но явно търчането без смисъл, ритането на съперника, псуването като каруцар са много важни за стила на Юнайтед, явно Рууни е недостижим титуляр и 2 сезона и половина да не вкара гол (макар че ще му дадат да бие дузпи, че да не е на 0 в края на сезона, все пак си спомняме след колко десетки мачове вкара първия си гол този сезон и как и след това как вкара следващите .. пак така), това е играч, който е борбен, но сигурно силите му позволяват, аз лично виждам Ернандес да е много по-устремен към това да гони топката, че да я спечели, отколкото е Рууни, Рууни в единоборствата влиза, като касап и се рита и бута, ама не в стремежа си да спечели топката, а просто да прави мръсно на другите, ето Ернандес как без да се рита и бута със съперниците си тича за топката. Един път се моля САФ да спре с пристрастията си и изкара Рууни в някой слаб мач, срещу Блекпул го изкара при 0-2 и Бербатов и Ернандес обърнаха срещата, в началото на сезона без Рууни мачкаха, така че САФ трябва и Рууни да го намеси в борбата за титулярните места, а не да се борят най-добрите играчи на Юнайтед вкарали половината голове на отбора. Рууни е титуляр заради хъса и борбата според феновете и САФ с това се оправдава, но това е заради националността, заради статуса в отбора, заради заплатата и много такива причини, които не са качествата му и стила. Да не би Бербатов да не се бори, като се връща при корнери, като се наема да организира играта и търси топката, като вкарва голове ? да може да не пресира и да не тича за всяка топка, в случая Рууни .. Бербатов не тича за да търси как да ритне някой, но е в пъти по-ефективен от Рууни, но през този сезон рууни играе плеймейкър, представя се прилично според мен

FaNaTiKa
20.04.2011 20:40

Не е справедливо двамата голмайстори на отбора, единия на Висшата лига с 21 гола в нея, другия с цели 18 гола за сезона, като се има в предвид, че му е първи сезон и е много млад и точно тези двама футболисти, които са спечелили толкова много точки на отбора, пък в ШЛ с голове на Чичарито печелиха срещи, във Висшата лига и двамата обърнаха мача срещу Блекпул и още много случаи имаше, и точно тези двама реализатори, вкарали 40 гола, точно те са резерви и се борят за едно титулярно място за сметка на Рууни, който има 9 гола, от които 4 от дузпа 1 от фаул и 1 хетрик, най-неефективния относно статистика, има няколко асистенции, вярно е и се бори, но цялата игра е да тичаш, като кон ли и да се риташ и буташ и да псуваш ? Ако беше така Барса щеше да е много слаб отбор, а се вижда, че с мисъл, техника и отборна игра тим като Барса печели много, а Юнайтед срещу тях няма да има и положение, спомняме си финала в ШЛ. Все пак юнайтед не играят атрактивен футбол за зрителите, за това и много хора ги ненавиждат, те са отбор, който търси успехи, търси купи и победи, но не търси привърженици (макар че има много, но със сигурност не са повече от тези на Барса, Реал, Ливърпул дори .. отбори, които все пак се старят да играят футбол за неуралния зрител, Фъргюсън се насира с тия трофей и е склонен да оставя и атрактивния Нани и компинативния и техничен Бербатов, за сметка на бегачите - Парк, Рууни и т.н. Сър Алекс предпочита грозна победа с 1-0, отколкото красива играе и е склонен да сменя всеки мач схемата, състава, постройката на отбора, като цяло, тактиката, стила и всичко, а отбори, като Барса, Арсенал, Ливърпул, Реал М дори, Байерн М .. не си продават душата за тия купи, а играят атрактивен футбол за неутралния зрител.

Jokoman
20.04.2011 19:58

До коментар [@comment 724855] от [@user blazin_squad] :

Да ти се връща бе лапе *wink*

Berbatov_GGMU
20.04.2011 19:46

Наистина ли мислите че САФ се влиае от залозите и заради това не пуска Берба? Дори и на пейката той ще бъде първи по голове това е ясно. САФ винаги остава играчите които не са в форма на пейкта било то голмайстори или не. Вижда се че Берба не е в най- доброти си състояние, а Чичарито бележи. Логично е той да играе вместо Берба.

Jokoman
20.04.2011 19:54

Най-накрая човек който да мисли че отбора е по важен от даден играч..било то и наш санародник *smile*

blazin_squad
20.04.2011 19:45

за по глуповатите,копирайте лина и го поставете в браузъра,не се тарикатете да кликате 2 пъти с мишката... няма да стане!!!

Jokoman
20.04.2011 19:05

Пълни глупости бате...Тевез е аут за 3 или 4 мача и дори да се появи за последния мач от първенството трябва да направи Хетрик за да мине Берба......

siboko
20.04.2011 18:51

Всичко е заради залозите.Само си помислете ,кой ще остави Бербатов да стане голмайстор на Англия.Явно има много хора който ще загуят от това и затова той стой на резервната скамейка.Във никоя друга държава голмайсторът им не е резерва.

Maverick_Bg
20.04.2011 17:26

Тея англичани наистина не ги слушат главите - видяхме какво направиха Рууни и Чичарито снощи, те нали уж са във върхова форма, а направиха не по малки пропуски от Бербатов. Просто дъртака не иска да признае, че нито селянина Рууни, нито симулантчето Чичарито са на класата на Бербатов.

Jokoman
20.04.2011 17:18

Че той е напдател от центара ли трябва да вкарва? Пък и в Светкавица Търговище и в ЦСКА едва ли има по добри че да говориш за него *wink* А за пропуска...случва се на всеки както на него така и на Рууни ,така и на Бербатов миналия мач *smile*

Acerone
20.04.2011 17:00

Тоя чичарито е такъв слабак .. невиждам как го даржи изобщо .. повечето голове са от по-малко от 1 метър а аз поне не сам го виждал да вкара гол от повече от 10 метра .... няма какво да се лъжем слабак от класа .. да не говоря за последния двубой кадето и от 1 метър неможа да вкара ...

ceco26
20.04.2011 16:23

Абе тоя сър май иска да засрами Бербо като направи голмайстор пишлемето Ернандес? Верно, че Бербо не е постоянен в играта си, но е несравним в задържането и отиграването на топката, от което печели отбора. Снощи се видя колко добри спирания направи Ернандес...ясно е, че е като Игуаин-да бие на опразнена врата и с глава. Все пак, напук на стареца, аз искам Бербо да бъде 2 пъти титуляр до края на сезона, но да наниже в тези 2 мача по 4-5 гола.

Jokoman
20.04.2011 16:31

Дано Цецо дано...ще бъде много весело за два мача да стигна 30 гола в лигата *smile**smile*

Borkos
20.04.2011 16:18

не съм съгласен,че англичаните са толкова неблагодарни колкото ги описвате.Щом феновете на Юнайтед обикнаха Кантона,който е французин правете си сметка.

linger
20.04.2011 15:38

Единствената логика която откривам във всичко което се случва този сезон е, че сър Алекс готви Руни за продажба. Той е единствения футболист, който струва много и вече не е незаменим. Лятото трябва да се пазарува много - вратар, халфове и т.н.

kaligyla
20.04.2011 14:44

истината е че бербо е много търпелив и стра се възползва от това а относно това че седел за парите там некои го спомена по надоло и това не е така седи там щото иска д аиграе в наи добрия отбор .но колкото и съра да казва че не толерира никои играч не е точно така щото се видя много добре че докато рууни беше трагичен тои не посмя да го остави резерва и дории и да го смени в некои мач щото го е страх скъпоплатената англииска звезда да не духне към испаня .Но колко и да си говориме за мене фърги си го поопреееба нащо момче и то доста успя да му съсипе и сезона и самочуствието а бербо с тая психика на мишок не го виждам в оставащите мачове тои прекалено навътре зима нещата а съм сигурен че и следващия мач е резерва максимум

Jokoman
20.04.2011 15:45

През годините е футболистите който сър-а е държал на терена в форма или не са много малко...Рууни и Роналдо са от тях и има защо....Като Рууни не е в форма той не вкарва но се раздава на всякаде по терене връща се в неговото поле да изнесе топката докато Берба като няма ден човек не го вижда на терена 5 отигравания за цял мач....Искам дамо да питам кое точно е съспил сър-а на Бербо?Какво му е на формата че толко го обсъждате?

berbo_cskarq
20.04.2011 14:42

неблагодарни хора са англи4аните и като цяло Великобритания.Бербатов ги носеше на гърба си през пове4ето ма4ове и дори тогава пак го оставяше резерва за да може да играе телето рунни.Дори и 100 гола да вкара пак няма да го оби4ата а, и как ще вкарва като е резерва и мн ясно 4е формата спада.Ако го тъсят Баерн или Милан по добре да ходи при тях колкото и да неги оби4ам тия отбори.

Berbatov_GGMU
20.04.2011 13:49

Бербатов направи много за Юнайтед през този сезон и не заслужава да седи на пейката дано САФ не го продаде през лятото*devil*ГГМЮ*devil*

Pandi
20.04.2011 13:23

Момчета не се впрятайте с тъпака САФ! Този човек е крайно време да си тръгне и да бъде заменен с треньор от класата на специалния,за да се промени играта на отбора.
Наблюдавах редица мачове на отбора ,но не виждам никакво израстване ,а само тичане,блъскане,ритане по земя или британски центрирания*smile*
Нещо е сбъркано в самата схема на игра и времето ще го покаже.
Ако искате да изкарате малко лесни пари в ШЛ играйте срещу М.Юн. и мисля ,че ще спечелите.
Просто не виждам този отбор срещу Барса или Реал,а е възможно и Шалке да ги дрънат на своя терен и да бъдат до тук.
Няма логика в поведението на САФ ,лично на мен двойката Бербатов -Чичарито много ми допада и следва да се изпита 2-3 с Руни зад тях...
Защитата им е направо трагична и този Видич,какво го хвалят се чудя?!

Jokoman
20.04.2011 14:05

Абе не те ли е срам бе....САФ е тъпак...а ти къв си бе...повече от него ли си...кажи ми един трениор който е спечелил повече титли от него....Писнало ми е от такива комплексарчета каде знаят да обиждат велики имена а в същото време те са нищо ама НИЩО....

valtaxi
20.04.2011 13:19

А относно за напускането,аз мисля че няма да го продаде защото няма алтернатива кой да го замести,ами ако Ернандес се контузи или Руни кой ще вкарва Парк ли или Фабио,плюс това ще похарчат доста пари за класен вратар и сносни халфове и няма да имат пари за топ нападател,а сега нападението им е най доброто във вишата лига,така че споко Берба няма да си отива.

Pandi
20.04.2011 13:17

Според мен е редно Бербо да се махне от Мн.Юн. и да отиде в Испания в Реал Мадрид или в Италия в Милан,където ще играе редовно поне още 2-3 сезона.
Истината е ,че нашето момче няма необходимото самочувствие и в една враждебна среда ,въпреки добрите си качества не може да съществува.
Срамно е да продължава да търпи издевателствата на дъртия малоумник,който си мисли ,че има много силен отбор.
Обаче предстоящите срещи от ШЛ ще го приземят и ще си остане с титлата на Англия.
Не може да се разчита само на Бербатов да връзва играга на отбора и когато не е в добро психическо състояние от прекалените критики на тамошните медии да го забива дълбока резерва.
Аз щях да си тръгна още през м.02.2011г. ,но изглежда парите са по-силни от ДОСТОЙНСТВОТО!

valtaxi
20.04.2011 13:11

Още един мач без гол и ще му светне,ама може и да е късно.

peshyyy
20.04.2011 13:11

и благодарение на Бербатов ще тигнат титлата !!!!

krasenco
20.04.2011 13:06

Беше грешка във вчерашния мач да е извън групата.Поне трябваше да е резерва.Сър Алекс,ако се надява Оуен да измъкне мача,просто няма как да стане.Просто трябва да върти Бербатов с Чичарито,защото Чичарито много често играе по-добре като резерва,а Бербатов като е титуляр.Ако ги върти,как правеше преди време с Бербатов-Тевез,мисля,че ще има повече успех и двамата ще са във форма.Сега дефактно скапа формата на Бербатов.

valtaxi
20.04.2011 13:03

Да ама се видя снощи,че няма кой да вкарва.

Jokoman
20.04.2011 12:59

Искам само още нещо да напиша....През годините сър-а е оставал много по големи имена от Бербатов на пейката като реши че така трябва!

peshyyy
20.04.2011 13:10

само едно щети кажа дрътия просто не го е*е за играчите му ако го интересуваше щеше да го пусне титоляр не изобщо да не е в групата защото сега му скапа на цяло самучуствието ! тъп искофял старец

valtaxi
20.04.2011 12:49

Да ама ме дразни,че използва страхлива тактика и разчита на късмета,помните ли мача като губеха 2-0 на полувремето вкара Бербатов и Гигс и резултата 4-2.

mitkoo401
20.04.2011 12:43

Без Скоулс Бербатов и лош мач за Гигс са слаби
Алеск Фъргюсън видя каква огромна грешка допусна и се молеше мача да свърши по бързо
Бербатов играе и с мислене не само с тичане
Вече ще бъде твърд титуляр

valtaxi
20.04.2011 12:42

Абе никой ли не забеляза,че Манч.Сити играха супер твърдо и безкомпромистно и пресираха здраво,а съра излезна пак с един нападател да играе за 1-0.Трябваше да пусне и Ернандес при положение,че Руни е наказан,а снощи Бербатов ако играеше резултата нямаше да е нулев,повечето мачове трябва да играят и тримата за сметка на Парк или Андерсон и Скоулс,ама Съра го е страх,това е.

Jokoman
20.04.2011 12:46

Съгласен съм с теб...Срещу Сити не бяхме построени както трябва *wink* Ако бяха двамата в игра за сметка на Скоус или Карик щеше мача щеше да тръгне по друг начин *smile*

Jokoman
20.04.2011 12:32

Е неможе се да се бие *wink* А Нюкасъл да добри на техния терен припомни си мача с Арсенал...И не защитавам Чичерито просто показах че има по добра и ефективна статистика от Бербатов...Пък и след тоя мач работата в лигата е същата защото и Арсенал направиха Х с ливерпул а най-вероятно ще се издънят и тая вечер *wink*

termil
20.04.2011 12:26

а сега кои е виновен берба го нямаше какво направи ернандес този пенсионер алекс ще изтърве и шампионата

Jokoman
20.04.2011 12:23

Проблема на Бербатов не е че е вкарал 21 гола и има 1 слаб мач...Хората са си го написали в статията ма няма кой да е чете....Бербатов има 21 гола в 6 или 7 мача(не съм сигорен говоря по спомен) а Чичерито 18 гола в 15 мача...Айде каже кой е по ефективния...Да не говорим колко от тях са след като влиза резерва....Не ме разбирайте погрешно и аз харесвам Бербатов много добър играч е като цяло но в важните мачове той се едно не е на терена....*smile*

Jokoman
20.04.2011 12:57

Също не искам да споря...Пишеш смислени коментари и много правилни за разлика от половината каде посещават този сайт *smile* Аз съм фен на Манчестър от времето на Кантона....Аз харесвам Берба но за мен е важно отбора ми да печели....За мен не е важно дали ще пусне него или Ернандез или Обертан важно е накрая на сезона да дигнеме Титлата ако имаме късмет и ШЛ още по добре....За това най-добре Берба да иде в Мюлхен кадето ще получи постоянно титулярно място!!!

S1ck
20.04.2011 12:50

Изобщо не искам да споря - просто те поправих, защото каза, че говориш по памет. *smile* Всички голове са за статистиката, не само на Бербатов или Чичарито. Не съм искам да омаловажавам попаденията на мексиканеца, но наистина са с различен стил на игра и това не се коментира. Относно Сър-а - всеки има право на мнение и да обсъжда някакви решения. Нали затова са коментарите? *smile* Не казвам, че разбирам/е повече - просто дискутираме по темата.

Jokoman
20.04.2011 12:43

Ми на Чичерито да не са за статистика?...Но така можем да спорим до утре...и двамата имат усет за гола но Бербатов няма това което Чичерито има-Бързиан...Чичерто пък няма техниката и увладяването на топката на Бербатов....Може да се каже че са равностойни играчи с различен стил на игра....И тук вече САФ решава с кой стил ще играе....А ние просто нямаме право да обсъждаме неговите решения...Той е най-великия мениджър спечелил е повече от всеки друг и не веднъж е доказвал че решемоята му са повече от правилни *smile*

S1ck
20.04.2011 12:29

В 11 мача е вкарвал голове, а да не казваме и колко от тях носят точки.

biancorosso
20.04.2011 12:12

Уинър вземете оправете тва с голмайсторите "Класиране / Голмайстори" на началната страница.Седи ми на А Група и не може да се натисне на другите първенства, за да видя голмайсторите.И това е така от доста време насам...

kaligyla
20.04.2011 12:05

така е там не се ли ръгаш като на ръгби значи не си направил добър мач .нали го видех тоя ернандес като тича като психичноболен снощи разпукаха го само каде си остави дробовете по терена

mitkodan4ev
20.04.2011 12:01

Не грешката е моя головете му не бяха забравени след пропуските му срещу Сити. Те изобщо не са значели нищо за феновете и журналистите в Англия. Ако ще и 40 да бе вкарал пак щеше да е същото.

kaligyla
20.04.2011 12:00

тоя сезон бербо поизравни 3 4 рекорда така че ще го запомнят в англия искат не искат нема каде да ходат 3 хетрика за сезон , хетрик на ливърпул , 5 гола в мач , и над 20 гола в сезон .нека си тичат колко си искат

kaligyla
20.04.2011 11:58

да пали мотора от там да си купуват още един кон и да си тичат колко си искат да заминава в рома поне да го оценяват както си трябва

TOT
20.04.2011 11:53

абе не ве ли е срам да говорите дака са човек които прави така че хората по света да говорият за БЪЛГАРИЯ.............НЯМЯМ ДУМИ КАКЪВ КАДЕН НАРОТ СМЕ НЕ НАПРАЗНО ТОИ СИ ТРАГНА ОТ НАЦИОНАЛА . И АЗ ПОТКРЕПЯМ НЕГВОТО РЕШЕНИЕ ,ЗАЩТО СМЕ ГАДЕН НАРОТ *devil**sick*

tenebrum
20.04.2011 11:52

тука всички лапета станахте фенчета на юнайтед като отиде Барби там,като се махне съм сигурен че ще спрете да сте фенове на този отбор,махнете си очилата на които пише Бербатов,добър е спор няма обаче новия модерен футбол ако не сте забелязали който практикуват големите отбори е бърз ,динамичен с пресиране,нашето момче не се връзва в него

winner01
20.04.2011 11:52

Змислете се ако Бербатов беше бразилец или аржентинец дали щеше да е толкова често резерва с тези голове и асистенции, който има.*money**money*

tenebrum
20.04.2011 11:46

раздава се това става,хората в Англия това гледат,а нашия човек може да е супер техничен,ама пропуските му станаха в повечко и вместо да пресира съперника и да се движи той дреме на едно място

mitkodan4ev
20.04.2011 11:56

Снощи Рууни не пропусна ли чисто положение, а Ернандес. Моля те не приказвай глупости. Всеки пропуска. Пропуските му срещу Сити ли бяха главната причина да отпаднат. А глупавия картон на Скоулс, а да не говорим за отиграването на Карик, но на това не бе обърнато внимание. Манчестър са на 1-во място и с помоща на Българина. 22-та гола бързо се забравиха след двата пропуска.

kaligyla
20.04.2011 11:54

не отричам мача с ман сити му беше много слаб но това не значи че заслужава да се отнесат така с него и за следващия мач да не е дори в групата с некви измислени болко .предполагам и тои не е бил щастлив от представянето си но беше редно отбора и мениджъра да го подкрепят поне пред пресата

S1ck
20.04.2011 11:54

Ако ставаше само с тичане, африканците, да речем, щяха да са най-добрите играчи по простата причина, че тичат изключително много, без значение на какво ниво е мачът. А за англичаните - да, така е. Те харесват футболисти без капка мисъл в играта, предпочитат някой на избяга 13 км. без да е направил нищо полезно, вместо някой с 2-3 отигравания да постигне някакъв успех. Бербатов не пресира постоянно, Рууни и Чичарито го правят, но да кажеш, че дреме на едно място не е правилно. Ако настояваш, мога да намеря статистика за това колко км. е бягал средно на мач и ще се убедиш, че не е толкова малко, колкото го изкарват всички.

ivo771
20.04.2011 11:40

той мексиканеца бяга няма спор, ама колко асистенци има колко му е коефициента на полезно действие (гол+пас) замислете се, и много ми е интересно как може да има хора който да плюят може би единствения спортист, който в момента на помня на света че България има спорт.*thumb_down**thumb_down*

mitkodan4ev
20.04.2011 11:37

Бербатов има други качества, които Ернандес ги няма. Видя се вчера, че само с тичане не става. Трябва да има и такъв като Бербо на терена. С невероятното си задържане на топката увлича противниковите защитници и по този начин не веднъж е давал празни пространства за бързите Рууни и Ернандес. Да и тримата заслужават титулярното място, но да си вкарал 22 гола и да си почти всеки мач резерва е незаслужено. Длъжен бе сър Алекс да остави Бербатов да запише името си в историята на Английската висша лига.

tenebrum
20.04.2011 11:25

няма значение че вчера мексиканчето не вкара,видя се как не спря да бяга през цялото време за разлика от нашия мързел,а за титлата едва лои Манчо ще се издънят ,Арсенал имат трудни мачове и един е именно с тях а знаем как завършват мачовете между двата отбора в последно време

kaligyla
20.04.2011 11:40

и като мексиканчето не спря да бяга кво стана че не разбрах от целото тва бегане хвана от трите наи далгото бягаики ,истината е че е много добър но тои е тип консуматор и до там извеждаш го на 2 метра от вратата и я вкарва но от тук насетне гола вода спирането на топката направо къс пас техника порядъчно зле ,само едното му тичане остава и добутване на топката до гол линята .А за бербо мисла занеме на какво е способен пазене на топката уникален техника малко са на неговото ниво в англия голове проблеми нема извеждащи пасове колко искаш ,чете играта перфектно но така и не му се даде шанс като хората 1 2 мача не вкара и веднага резерва е тва никаде го нема в друг отбор и митака с слабата психика толко и му требва .пожелавам му късмет занапред и дано се разкара от отбора не го заслужават

Arsenal1931
20.04.2011 11:36

да , тенебрум , знаем как завършват - Арсенал няма играчи , но пак натиска съдийчестър , но съдийчестър вкарва само смешни голове ( Нани от миналата година ) или получава измислени дузпи ( Руни миналата година ) или вкарва по чист късмет ( Парк тази година ) или пък , когато няма съдият , губи хаха *lol* ( рофл) ( Арсенал - Съдийчестър 2-0 2008 година) - та затова разбирам те ! Но по темата - просто българите са прости идиоти и не подкрепят отбора си , ами се фокусират върху отделни играчи - това , прости идиоти , значи че сте на 1- годинки *smile* ( 90% от феновете на съдийчестър са на по 10 годинки в този сайт хаха )

ivo771
20.04.2011 11:14

голям треньор голямо нещо много ги разбира тея неща затова изгони футболисти като Форлан, Нистелрой,Тевес и тн.Тоя сърчо толкова ги разбира нещата че в отбора са хора като Карик, О шей,Флетчър та тея "футболисти" са толкова зле ама играят а нашия българин дето му изкара половината мачове не играе.Примерите са много напусналите футболисти също и 99% от случаите Фергюсън после съжалява.*money**money**money*

Santti
20.04.2011 11:19

Не човек то няма смисъл да го храниш фергито. Все пак човека е на 70, колкото и да е мирише на праст вече *lol* А бербатов според мен няма място в тоя отбор време е да се махне.

SUNLOUNGER
20.04.2011 10:57

Всичко е казано съвсем вярно и точно.
30 - годишния Бербатов отстъпва мястото си на мексиканския младок.
Бербатов пропуска фатално, а Чичорикчо е на гребена на вълната.
Дотук - добре.
Само дето, след още два мача като снощния, изведнъж се окаже, че уж сигурната титла за Юнайтед започва да се изплъзва и уж намиращият се в блестяща форма младеж се окаже не чак толкова продуктивен.
Тогава, изплашен от възможния крах - шотландския старец ще се сети отново за старото куче.
Само че, може би вече ще е твърде късно ...
А, същите тези умници от "Дейли експрес" ще обясняват по същия философски и празнословен начин, как старецът с дъвката е сгрешил, като се е предоверил на неопитния латинос за сметка на човекът, отбелязал над 20 гола през сезона.
Журналистите са като котараци - никога не падат по гръб и каквото и да се случи, винаги имат обяснение.

S1ck
20.04.2011 11:22

"...че уж сигурната титла за Юнайтед започва да се изплъзва и уж намиращият се в блестяща форма младеж се окаже не чак толкова продуктивен." - съгласен съм напълно. Защо сега не плюят Рууни и Чичарито за мача снощи? Да, положенията им не бяха на празна врата, но пак бяха сериозни пропуски. Ако си замислим за мачовете на Юнайтед, спечелени с голове в последните минути или с обрат, ще се убедим, че титлата наистина не е толкова сигурно на фона на предстоящите мачове. Ще видим накрая на сезона да не се окаже, че с перфектни изгледи за требъл да вземат да останат само със спомените за тях. Мачът на Арсенал довечера ще играе голяма роля, както и предстоящият такъв с Евертън в събота. Отделно за новия любимец на Фъргюсън - ако не се лъжа, той не е изработил сам нито един от головете си. Голяма част са на празна врата и също има няколко пропуска като този на Бербатов. Но не помня да са го плюли толкова, или? Скоро всичко ще стане ясно...

gutito1964
20.04.2011 10:56

няма да го продадат снощи срещу нюкасъл се видя че без него нищо не става може да го пуска малко по малко да играе зарад това че тия двамата са много борбени а срещу мансити не трябваше да излиза с един нападател щото в началото пропуските на бербатов и после цял мач нищо снощи и чичо и руни пропуснаха чисти положения

Love_Berbatov
20.04.2011 10:41

А бе квото и да ми говорят тия селски медии 2 пропуска не могат да му почернят слават и да изпъкнат над 21 му гола.А до колкото Ернандес яко е прехвален.Тоя е млад и няма никакъв опит.Добре,че е Бербатов,че да имат 19-та титла.Това никой не го брои.Бербатов може да не е бърз,но е техничен и владее топката добре пази я!

JorGy
20.04.2011 10:40

Чича е страхотен нападател, дето им викат на такива "кучита". Знае къде да застане и е бърз, но не може да задържа топката, да подава, да прави атаката, да гради играта, да влива спокойствие като Бербатов. Ето това е разликата между 2-мата. Докато Берба сам може да се справи, то на Чича трябва някой да му я даде, да го изведе сам срещу вратаря и тогава 90% е гол. Снощи (а и не само снощи) гледах, когато топката е в него, той се притеснява и дори трудно я спира. За това смятам, че и 3-мата трябва да са на терена, взаимно се допълват и играта на отбора ще върви и то много добре *smile*

ENGLANDFTW
20.04.2011 10:21

Не съм най-върлият защитник на Бербо, но вчера се видя, че Чичо все още не е достатъчно добър да играе във всеки мач и снощи се издъни юнашката. Да, прави страшен първи сезон, но дедо не може с лека ръка да остави голмайстора си на пейката. Трябва да ги ротира.