Приятел на Моуриньо отмени чист гол на Меси срещу Арсенал (видео)

11:15
Приятел на Моуриньо отмени чист гол на Меси срещу Арсенал (видео)
След вчерашната загуба на Барселона с 1:2 от Арсенал медиите в Испания избухнаха със заглавия, че добрият приятел на Моуриньо Никола Рицоли е отменил абсолютно чист гол на Лионел Меси преди почивката.

Според "Ел Мундо Депортиво" и "Спорт" именно Рицоли, който не крие добрите си отношения с настоящия треньор на Реал Мадрид, е главната причина каталунците да измъкнат поне равен от тази среща.

От една страна каталунските издания напомнят за факта, че главният арбитър на няколко пъти спести да покаже втори жълт картон на Александър Сонг преди почивката, въпреки че халфът раздаваше балтии на ляво и на дясно срещу противниковите играчи.

Но най-вече в Каталуния негодуват за ситуацията, в която Лионел Меси вкара гол, който обаче бе отменен заради засада. На повторенията ясно се вижда, че аржентинецът изобщо не се намира в подобна ситуация, но странно защо попадението му е отменено. Това става в края на първата част, когато Барса вече водеше с 1:0 и втори гол със сигурност би пречупил всякаква съпротива от страна на Арсенал.



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ledzep
19.02.2011 11:42

Съдийството беше на ниво,тънка засада но имаше,друг спорен момент нямаше в мача!Не бива да се омаловажава успеха на Арсенал,откакто заиграха по-малко африканци възхода е очевиден а и Счешни е класа!

ledzep
19.02.2011 11:02

Гуардиола беше страхотен футболист,но е тренъор които не отговаря на класата на тима!Правило-никога не прави смяна когато играта ти върви!Още повече Вия беше най-добрия,не само заради гола,движеше се много и заангажираше 2-3-ма защитници през цялото време,когато излезе, Арсенал заиграха по-офанзивно!Венгер направи точните смени и 2-1!Хари Реднап в един мач извади халф и пусна нападател, въпреки че Тотнам водеха и бяха с човек по-малко,с този ход той парира опита на противника да играе офанзивно и спечелиха!Гуардиола не е най-добрия тренъор няма и да стане,даже прогнозирам че скоро Барса ще имат нов треньор!

FootballAboveOS
19.02.2011 10:05

Добре сега ! 1. Тука може да има много мнения , а моето е че имаше засада и то чиста - наистина си имаше според мен , а друг е въпроса че Моуринчо е голям простак и идиот 2. Не знам ЗАщО за БОГА , скачата с/у Гуардиола ?! че той без съмнение си е най-добрия трениор в света , и той направи най-добрия отбор в света , а Арсенал успя със дух да победи честно най-добрите *thumb_up* аз поне гледах един страхотен мач , а за 12 годишните лапета тука няма какво да кажа *joking*

deadpoet
18.02.2011 23:31

Прав си ! Аз нищо не разбирам. Пеп е най-великия треньор в света. Барселона паднаха, но Арсенал нямат никакви шансове. Просто това е футболът... винаги единия отбор има 100% шанс да се класира , а другия 0%. Изненади не стават. Успорвани мачове няма. Какво като Арсенал имат 10 удара а Барса 8 в мача. Какво си говорим. Даже няма смисъл да се играе реванша. Те Косиелни и Джуру и Вермален , който ще се завърне, изобщо не могат да се сравняват със куция Силвестър и вече стария и тромав Кямбъл, които играха миналата година. А я гледай Насри и Джак Уилшър.. те нищо не правят. За какво налагат това 19 годишно момче и тоя скапан французин , и аз не знам. Много глупав е Венгер. А пък за формата на Ван Перси няма да говоря. Тоя сигурно не е вкарвал от 3-4 години. И Шчесни абсолютна трагедия. Как може такъв отбор да играе изобщо с Великата и НЕПОБЕДИМА Барселона. Направо да им дадът трофея още от сега.

CSKA_1948_
18.02.2011 23:15

Ще говорим след последния съдийски сигнал в Испания, когато Барселона отиде на 1/4 финал, а Арсенал си гледа шампионската лига от ТВ-то *smile*

CSKA_1948_
18.02.2011 23:12

Тъпак! Нали ти казвам, че още в първите кръгове имат загуба. А ти "deadpoet" можеш да се смееш на себе си, понеже си идиот и не разбираш грам от футбол. Ако съм на твое място, ще се почувствам като глупак и ще си трая... Сега деца на под 15 годинки като вас, да не ме занимават *smile*

gunners94
18.02.2011 23:05

xxaxax CSKA_1948_ я ми обясни как определяш че вече сте на 1/4 то вие още на Емиратс щяхте да ни биете аа да и ако непомниш да те подсетя Барса няма ли загуба на ноу камп тоя сезон аз май помня Барселона 0-2 Еркулес а ти :??? *thumb_up* *lol*

deadpoet
18.02.2011 22:58

И да, голям тактик е Гуардиола. зивади Вия и пусна Кейта. Помисли си , че мача е свършил.. ама то кво се оказа. Той затова Гуардиола спечели наградата за най-добър треньор на десетилетието. Добре че е той да спаси Барса от смешния Рийкард. Какво да ти кажа... да се смея ли , да плача ли ? *lol* *lol*

deadpoet
18.02.2011 22:39

Щом мача ви е сигурен , недей го гледа бе *lol* Ей страшни сте ама !!!

CSKA_1948_
18.02.2011 20:29

Защо забравяте, че има и втори мач който се играе на Кам Ноу и там "артелеристите" нямат абсолютно никакъв шанс, не за победа ами и за гол. На Кам Ноу, Барселона ще ги размаже, както миналата година ги унижи с 4:1. Мачът тогава бе по-точно Меси 4:1 Арсенал. Тая година пак ще е така. Този сезон "каталунците" нямат загуба на митичния "Камп Ноу" и едва ли ще имат! В момента няма кой да ги спре. Това, че направиха равен с Хихон и падат от Арсенал, не значи нищо *wink* Нищо не е свършило до последният съдийски сигнал в Испания ! Дори вече може да се поздравим ние, феновете на Барселона, понеже 100% отиваме на 1/4 финал... няма как да паднем на наш терен. ПРОСТО МИСИЯТА НЕВЪЗМОЖНА. А в момента няма и по-добър тактик от Гуардиало ! Нито нещастника Моуриньо, нито Венгер, нито Сър Алекс(който много уважавам като треньор). И тука, като гледамммм... те повече фенове на мизерниците Реал (5:0 :*) пишат от колкото фенове на Арсенал. Дори това не са фенове на Реал, а хейтъри на Барса. Жалки сте просто.

deadpoet
18.02.2011 16:44

Хмм.. но сега не биха направили нали ? *wink* Иначе хубаво клипче, което доказва колко са пристратни от Уинър. Защо обаче не качихте клип с атмосферата на Емирейтс малко преди 1-вия съдийски сигнал.. сигурен съм, че ще бъде по-гледано от това *smile*

Barca_fen112
18.02.2011 14:28

Arsenalsk1 с теб някой друг път ще си посморим на тема Пеп защото доста неща бях изписал и ми ги изтриха сега... *smile*

Barca_fen112
18.02.2011 14:25

. Само след 3тия мач на клуба празния Ноу Камп до момента почна да се пълни отново а играта , която демонстрираха бе и продължава да е впечатляваща почти изцяло с футболисти от не къде да е а от школата.. Това при него в момента е революция и щом Кройф позволи да си го каже, значи има нещо специално в Пеп нали ?

Live_Forever7
18.02.2011 01:05

deadpoet - точно Челси са правили зрелищни мачове с Барселона *wink* 08-03-2005 - Челси 4:2 Барселона, 31-10-2006 - Барселона 2:2 Челси *smile* имаше и още един, но там съдията си каза думата...

Arsenalsk1
18.02.2011 00:22

Barca_fen112 не съм малоумен и не съм лапе.Изразявай се малко по тактично и не си хвърляй така думите по хората.Иначе ако почна да редя трябва да те псувам до трето коляно че без да ме познаваш ми лепиш скапани етикети.Сега ще ти отговоря да ти стане ясно че за ПЕП писах в отговор на един ваш фен дето като един от всичките ми говори какво щяло да става в Испания.Те така говореха и за първия мач какво щяло да става.Е какво стана паднахте е това стана.И аз му отговорих какво може да стане в отговор на неговия въпрос.На теория е възможно.А относно ПЕП който го хвалиш а мен ме наричаш лапе аз съм го гледал като играч а пък сега и като треньор.Имам за него особено мнение.Което гласи че това което в момента е Барса е направил човек със име ФРАНК РАЙКАРД.Ако си мислиш че един човек без опит може да дойде и в първия сезон да направи такива чудеса значи си много голям разбирач а аз съм лапе.Тази холандска тактика на тоталния футбол който наложи ФРАНК в момента ПЕП го използва.Не знам как може да повярвате че за няколко месеца отбора стана непобедим....Просто нямам думи.Много разбирачи много нещо.

StoyanovKST
17.02.2011 23:16

Чакайте малко, какво ми говорите сега че само Арсенал можели да бият Барса?! Невероятно малоумни коментари просто.. Нищо лично към отборите, моите уважения, но Барса фенчета паднахте 1 път и почнахте, само Арсенал и тн.. абе хора я се осъзнайте малко! Това е ШЛ , нищо не се знае! И най-малкия отбор може да направи нещо хубаво - ТОВА Е ФУТБОЛ! Кой очакваше миналата година че Барса ще падне от Интер? Това са големи отбори с невероятно много опит, за жалост в БГ няма да доживеем да видим наш такъв отбор.. Моля ви не се излагайте и не спорете за глупости нека да оставим времето да покаже кой ще победи и тн. жалко че в този сайт истински фенове на Барса като "Barca_fen112" и "BerbaTheBest" -които много точно се изразяват , други много рядко да пишат..Имаше един селяк barcenal или незнам точно , той само как не изкара Барса космически отбор незнам..Спрете да спорите Арсенал-Барса - 2-1 . Това е ,дайте да видим реванша! *beer*

deadpoet
17.02.2011 22:41

CSKA 1948 ай-добрите сте в момента, признавам го. Но като казах, че не сте "най-великите" имах предвид в историята на ШЛ, но както и да е. Каквото и да си говорим Арсенал и Барселона са най-добрите отбори в момента. Зарежете Ман. Юнайтед... Те освен да убиват играта друго не могат. Никога отбори като дяволите,Интер,Милан,Реал или Челси биха направили такова зрелище. За разлика от миналия мач на Емирейтс този път срещата бе успорвана. Да, вие владеехте много повече топката и тотално ни надигравахте в центъра, но положенията бяха повече пред вашата врата. вижте статистиките , ако искате, аз вече си направих труда да проверя *smile*. Просто невероятен мач, какво да кажа! ТАКЪВ ФУТБОЛ ТРЯБВА ДА СЕ ПРАКТИКУВА !

Barca_fen112
17.02.2011 22:23

Arsenalsk1 Пеп да си подаде оставка ? Ти малоумен ли си бе лапе ? За какво по - точно да си подаде оставката , че нещо не разбрах ? Бихте ни един път и нещо много ви порасна работа бе. Не отричам ,че ни бихте заслужено и че играхте добре ок ама чекай да не се помислихте за финалисти вече . Тоя човек за който викаш оставка да си подавал за 3 години направи такива неща , каквито никой не е правил и продължава да ги прави тва да ти е ясно момче и спри с глупостите.

BerbaTheBest
17.02.2011 21:51

winner.bg - Защо не публикувате видео от самата атака,а само карая.Така създавате конфликти. *angry* *angry*

CSKA_1948_
17.02.2011 21:50

"deadpoet", напротив! Най-великите сме в момента, няма по-добри от Барселона. Това да ти е ясно... никой неможе да се равни с нас освен Арсенал, които снощи играха много достойно и спечелиха заслужено, колкото и да ми е тъпо сега.

deadpoet
17.02.2011 21:29

Миналата година на Ноу Камп свириха измислена засада на Бендтнер когато той излизаше на чиста позиция... Така че не се оплаквайте много. Научете са малко и да губите .. не сте най-великите.

Arsenalsk1
17.02.2011 21:08

"Това беше специален мач. Победихме най-добрия отбор в света и сега вече моите момчета вярват във възможностите си. Барса все още си остава фаворит, но ние ще отидем на "Камп Ноу" с високо вдигнати глави и готови да покажем своя най-добър футбол", коментира Венгер.

alex_afc
17.02.2011 21:02

Хаха тук доста сериозно е играл фотошопа на това видео.Пълна аматьорщина.Засадата е тънка ,но я има.Не се учудвам обаче ,че слугинската преса в Каталуния се чуди какво да измисли.За сетен път се убеждавам ,че Барселона не умеят да губят достойно.Миналата година пръскачки ,сега други простотии.Не знам как смеят да се наричат най-великите в света.Само Арсенал!

Arsenalsk1
17.02.2011 20:57

cska_sofia_94 какво ще се случи ? Мисля че може ПЕП може да подаде отставка.

Arsenalsk1
17.02.2011 20:54

BerbaTheBest виж явно си млад и наивен като ти пуснат една муха веднага кълвеш.Ако толкова си държиш на мнението.Напиши ми на скайпа да ти покажа един клип да видиш че няма засада.Защото вече не издържам когато има несправедливост ника ми е cesk_77.Тук не мога да покажа линка защото 2 пъти ми изтриха вече от WINNER.Aйде чакам.

cska_sofia_94
17.02.2011 20:53

предполагам знаете какво ще се случи в Испания така че ... *beer* наздраве

StoyanovKST
17.02.2011 20:50

Защото RealMafia - Моу. доказа колко е велик тренер и ги отстрани, и сега го мразят точно заради това.. Вторият който успя да ги победи е Венгер, ще има и още, но това е футбол!Айде да се радваме на играта не да спорим за детски глупости! *thumb_up*

BerbaTheBest
17.02.2011 20:50

StoyanovKST - *thumb_up* .Дано втория мач бъде дори по-интересен.И дано този път няма разочаровани,поради съдийски грешки или други причини освен надиграване и красива игра.

StoyanovKST
17.02.2011 20:47

Първо BerbaTheBest - мога само да ти кажа че на такива като тези които се присмиват и тн.. те не са фенове, а просто глупави и незнаещи от нищо хора които търсят някаква интрига и да се заядат със някой за да си направят деня малко по интересен! Второ Arsenalsk1 - няма какво да говорим , има резултат има си съдия който е решил, Арсенал биха заслужено,Барса колко са играли и колко не не е важно, ще гледаме реванша който ще е много як и аз се радвам за това! Такаче на момченцата мотивирани да дразнят мога да им кажа само НАЗДРАВЕ! *beer* *thumb_up*

RealMafia
17.02.2011 20:46

Момчета стегнете се малко защо като загубите се някои ви е виновен бе какво общо има сега реал мадрид жозе моуринъо и така нататака бъдете мъже кажете паднахме и толкоз какво веднага търсите извинения снощи неставаше въпрос за късмет а за по добра игра барса игра до първото полувреме слет това те и гуардиола си помислиха че мача е техен защо смени вия това са грешки на барселона не на съдията не на реал мадрид , ако реал паднат от лион в вторник значи съдията е бил баща на меси такали стига глупости не ви ли е срам наи добрите сте в момента но когато сте в испания не и на вън има мн отбори които могат да ви надиграят ето арсенал , един манчестър един челси един интер дори един тотнъм не стоите в небесата защото бързо ще паднете *thumb_up*

Arsenalsk1
17.02.2011 20:43

Непобедими няма.И съм двойно щастлив че именно ние показахме и доказахме.

Arsenalsk1
17.02.2011 20:40

StoyanovKST кой те слуша човече.Те си знаят едно.Колко и да казваш те ще кажат че ще ни бият с 5-0 а ако отпаднат ще кажат ама месси ви вкара 4 гола.Истината е една ние победихме победихме победихме.Надиграхме ги.

BerbaTheBest
17.02.2011 20:39

StoyanovKST - Прав си, но не е редно като биеш някой отбор ,хем със съдиийска грешка(помощ),хем с вратарска грешка (за която Барса са си виновни) да се присмиваш,сякаш си вечерял с боговете.

StoyanovKST
17.02.2011 20:39

Arsenalsk1 - Не съм фен нито на Барса нито на Арсенал, но подкрепям това което казваш! Просто победихте Барса и понеже в БГ обичат само да се оправдават , виждаме подобни статии! Прецакани или не вдигнаха ръцете на Арсенал, затова чакайте реванша! Спрете да плямпате глупости!

Arsenalsk1
17.02.2011 20:37

Победа Победа Победа !!! Това е който не знае ние победихме Барса с 2-1 .Да Арсенал победи Барса.Велика заслужена победа.

StoyanovKST
17.02.2011 20:35

Абе разбирачи , вашата непобедима Барса, знаем я! Вярно е че са най-добрите,даже Венгер си го призна.. Но да ми казвате че са непобедими... мога само да ви се изсмея! Няма непобедим отбор! *thumb_up* И моляви (фенчета на Барселона) не коментирайте че Барса "отново" щяла да вкара поне 3 на реванша, защото говорихте и преди този мач, че този път щели да бият с 2-0 и тн. Но уви, не стана!Има една поговорка "Не казвай хоп, преди да скочиш!" А вие точно това правите!Мога единствено да поздравя Арсенал за добрата игра и мач, който направиха..И с нетърпение очаквам реванша, но пак казвам, изчакайте да мине другия мач и тогава говорете с колко Барса ще бие!Това е футбол, осъзнайте се малко! *beer*

bvh
17.02.2011 20:32

ха ха чиста засада си е само някой болен каталунски мозък може да каже, че не е. *lol* А и щом съдията така е решил никой не може да отмени решението, но в случая правилно решение!!!

Arsenalsk1
17.02.2011 20:31

От самото заглавие се вижда че всичко е против нас.Но какво да кажа ние победихме Барса съвсем честно.

BerbaTheBest
17.02.2011 20:29

karpe - Засада няма.Ръка на Педро също.Говори за двете ръце в наказателното на Арсенал от футболисти на Арсенал.При това положение на видеото имаше ръка на футболист на Арсенал,но не знам кой е.Става дума при паса на Меси към Педро.Това беше чиста дузпа ,но играчите на Барса не си я поискаха ,а продължиха да играят ,вкараха и ги порязаха.Втората ръка беше към края на мача.Иначе по темата :Браво на Арсенал,но истината е ,че Барса заслужаваха да победят,най малкото равен да направят.Но няма да е интересно ако ги бият още 1 мач и на "Камп Ноу" да ги изтряскат с 4-0.Бъдете обективни.Ако бяхте честни щяхте да си признаете,но въпреки че победихте пак нямата доблестта да си признаете ,което е жалко за вас.Приятна вечер.Послепис: няма нужда да псувате.Това е истината като не ви изнася не четете. *thumb_down* *wink*

Arsenalsk1
17.02.2011 20:28

rusev точно това казвам вече много пъти обаче изтриха моите коменти

rusev11
17.02.2011 20:25

Гледах мача на запис и спрях точно на това положение и ясно се вижда че засадата е преди това видео тука.Меси пробва да изведе Вия ,а Кошчелни пресича паса,а топката се връща в Меси и другото го има тука във видеото.Който иска да го изгледа и пак да коментира *thumb_up*

karpe
17.02.2011 20:05

parmalat8 написа:

Каква засада!Вие май не знаете регламента.Когато топката отива към Меси Педро е пред него и явно се вижда на клипа...............Засада няма разбирачи... тО на клипа като се загледаш се вижда че педро удря ТОПКАТА със ЛЯВАТА ръка след рекушета.... я си сложи едни учелца и гледаи...

karpe
17.02.2011 20:00

Thanks Arsenal!!
Thanks Wanger!!
Thanks 4 All ARSENAL fans!!
Thanks Arshavin !!!!
I proud to be ARSENAL fans!!

засада нямаше но от две много спорни на пръв поглед станаха 1x1 едното го пусна а другото не.

mumata
17.02.2011 19:56

Барса пак ще вкара най малко 3 гола на арсенал който иска ми се обади да си говорим след мача

Gena1
17.02.2011 19:40

Както казах това положение е 50 50
И kokicat да вземеш да се научиш кога има засада и кога не
Аз не сам фен на нито единия отбор но на барса не им прави чест с такива изказвания . Когато съдията закопа щутгарт за сметка на барса тогава защо не мънкаха а

VencislavDS
17.02.2011 19:37

Стана същото като миналата година със Интер отново Барса бяха ощетени много.Аз съм сигорен че съдята си е мисли.
-По добре даси вдигна флакчето и дасе застраховам щото те Барса си водят със 1:0 и всичко им е във кърпа вързано щото те са наи добрите.
-И за тва се Барса са ощетавани
*angry* *angry*

fashiong
17.02.2011 19:00

Барселона толкова аванти са получавали че явно не са свикнали на съдийски грешки.

parmalat8
17.02.2011 18:59

Каква засада!Вие май не знаете регламента.Когато топката отива към Меси Педро е пред него и явно се вижда на клипа...............Засада няма разбирачи *thumb_up*

golemiq_geshan
17.02.2011 18:54

Гола беше много трудно да се прецени дали е засада , така че подобно твърдение , че приятел на Моу е закопал Барса е безмисленно ... Надявам се Арсенал да отстрани Барса , за да направи по - интересна шампионската лига нататък , но си мисля , че нямат никакъв шанс на реванша , просто не трябваше да допускат гол или поне да стигнат до 2 гола разлика ...

Live_Forever7
17.02.2011 18:07

чист отменен гол *thumb_up* със или без стоп кадър се вижда от хората , въпроса е съдията дали ще "види" *thinking*

Gena1
17.02.2011 17:36

Така като гледам това видео няма засада но аз го гледам на стоп кадар а там на терена става за секунда

kichi18
17.02.2011 17:35

Абе да ви попитам,какво значи,че Арсенал е запазил минимални шансове за реванша.Да не сме някой третодивизьонен отбор,който изненадващо е победил.Може Барселона да се смятаха за фаворити,но да не би да са с 20 класи над Арсенал...Главният съдия свири засадата след като страничният му сигнализира.Какви са тия тъпотии,че съдията е рязал Барса за Моуринио?И кой казва,че пре 2 на 0 за Барса мачът едва ли не е бил решен?Не беше ли и миналата година на Емирейтс 2:0?!Все едно да ми кажете,че на финала Ливерпул като падаше с 3 на 0 мача е решен...Във футбола всичко е възмжно,какво ли не се е случвало.И вземете се стегнете и бъдете малко по-обективни,единствената медия за мен,която отразява обективно нещата са диемите...

Ivomzleo
17.02.2011 17:35

Ще си говорим след реванша *smile*Надявам се да победи най-добри.. Не крия фен съм на Барселона, но преди всичко съм фен на футбола, така че съм за по-добрия

Arsenalsk1
17.02.2011 17:33

Защо да не гледам 2 то полувреме.Аз съм ФЕН на отбора не съм фен само на победи.И да бием и да паднем с отбора съм си винаги.

Arsenalsk1
17.02.2011 17:31

и втори гол със сигурност би пречупил всякаква съпротива от страна на Арсенал. Еми това какво е не е ли пристрастеност ? Еми нали миналата година поведоха ни с 0-2 пречупиха ли ни ? От къде се взимат тези мнения ??? Това е фенщина разбирате ли ?

Ivomzleo
17.02.2011 17:31

Arsenalsk1, честито за победата на Арсенал много ме зарадва този мач , но ти си фен на Арсенал то е много ясно ,че няма признаеш и да няма засада. тъй че наистина е смешно да се говори, но при 0-2 не мисля ,че щеше да гледаш второто полувреме *smile*

Arsenalsk1
17.02.2011 17:25

Яд ме е че Барса са много силни а тук спорят за някакво смешно положение дето изобщо не повлия на мача с оглед на показаното от страна на двата клуба единствено не мога да разбера защо хората редактиращи този сайт си поиказват пристрастеност ? нАЛИ ТРЯБВА ДА СТЕ НЕУТРАЛНИ.Разбирам че може би ви е яд че ПОБЕДИХМЕ "непобедимите" разбиртам че не обичате Арсенал но вие сте обществен сайт и бъдете малко корректни.Вчера 3 пъти сменихте заглавието.Първо изписахте "Арсенал запази шансовете си срещу Барса" Се едно бяхме обречени още преди мача.Ние да не сме Ботев криводол ? Има доста фенове в България на Арсенал и бъдете малко по коректни към нас.И тук сте извадили клипче във вреда на нас.А това че тези 18 20 годишни младежи във състава устискаха и обърнаха мача нито дума.Много разочароващо.Ако се пусне клипа в началото на атаката който е изрязан а аз го имам на запис целият мач.Ще видите че има засада.Той страничния поправи се след 5 секунди това е истината иначе ние заслужихме си победата.Честито още веднъж на всички фенове на Арсенал и на Английския футбол.

Ivomzleo
17.02.2011 17:18

Истината е ,че няма никаква засада. Съдията се подлъга малко заради бързината на атаката, но като цяло не очаквах след тоталното превъзходство на Барса през първото полувреме да стане такъв срив. Не знам защо ,но доста намирисва това нещо с този обрат на полувремето 0-1 после край на мача 2-1 много биха казали това си е реално може и да е така, но аз си мисля,че няма никаква логика при 2-1 Барса да не направи и една атака като хората и последните 10 минути да се примирят *smile* Това си е мое мнение. Иначе очаквам на "Ноу" победа с два гола разлика най - малкото Арсенал са бобър отбор ,но традицията е в полза на Барселона .

Arsenalsk1
17.02.2011 17:15

karambola_12345 Не сме фенчета фенове сме на Английски клуб.

ice_arsen
17.02.2011 17:01

1Педро стреля 2Топката се удря в Счесни 3Пак се удря в Педро и по това време Меси е поне 20-30см пред защитата.Това е самата истина.А доколкото до Сонг съдията сам го предизвика и го ядоса ,а Сонг ядосан не се плаши от балтии и наистина направи много нарушения ,но може би 1или2 бяха за картон, като цяло съдиите се справиха ,но имаше и положения ощетяващи Арсенал като един корнер за Барса сега се сещам дето беше чист Аут и беше пред очите на съдията зад вратата и мисля че резултата е заслужен и реален и всичко ще се реши на "Ноу" и не се съмнявам че 6те стане зрели6те *thumb_up* P.S.Go Go Gunners *smile* *beer*

ceco26
17.02.2011 16:38

АКО Барса не покаже възможностите си на реванша...Арсенал със сигурност ще продължи, като дори може да ги бие като гости, предвид по-добрата им игра като гост през този сезон. Така че...Барса да се стяга или е пътник. А относно този отменен гол-доколкото знам правилата, трябва да си има засада и правилно е отменен.

armagancho
17.02.2011 16:36

е двама излизат с/у вратаря и ,ако единия му я подаде е засада така ли ... тфа е някфо ново правило сиг ;ддд

Vitaliy
17.02.2011 16:21

Да, наистина като незнаете правилника недейте да спорите, вижте кога вдигна флага съдията нямаше засада при извеждащия пас, при удара на педро вратаря изби а меси беше зад защитата, ТОВА СЕ СЧИТА ЗА ЗАСАДА !!!

eveto1231
17.02.2011 15:38

armagancho- явно не знаеш при какви ситуации се отсужда засада. Аман от разбирачи като теб

eveto1231
17.02.2011 15:31

А ти Arsenalsk1 виж кога съдията дига флага за засадата т.е в коя ситуаия

Banditos
17.02.2011 15:10

каде я видяхте тая засада бе,но както и да е аз няма си крива душата,dead_addicted голям си брат *beer*

Arsenalsk1
17.02.2011 14:52

Малееееееееееее е то бива бива ама толкова пристрастеност.Хора имам записа на целия мач.И трябва да гледате момента 5 секунди по рано дето има 100000 % засада.Обаче тук в клипа няма го.Свалете и гледайте пристрастените.Ние победихме и това е.Победа над непобедимия.

RealMafia
17.02.2011 14:36

Момчета стегнете се малко защо като загубите се някои ви е виновен бе какво общо има сега реал мадрид жозе моуринъо и така нататака бъдете мъже кажете паднахме и толкоз какво веднага търсите извинения снощи неставаше въпрос за късмет а за по добра игра барса игра до първото полувреме слет това те и гуардиола си помислиха че мача е техен защо смени вия това са грешки на барселона не на съдията не на реал мадрид , ако реал паднат от лион в вторник значи съдията е бил баща на меси такали стига глупости не ви ли е срам наи добрите сте в момента но когато сте в испания не и на вън има мн отбори които могат да ви надиграят ето арсенал , един манчестър един челси един интер дори един тотнъм не стоите в небесата защото бързо ще паднете *thumb_up*

Atletiko93
17.02.2011 14:30

айде, пак чета глупости. Не ви ли писват? Засада дали е имало или не, е много спорно. В крайна сметка, както съдията прецени - има грешки, има правилни решения, но фактите са си факти. Артилеристите победиха каталунците не със съдийство, а със надиграване. Че на Перси му върза поне малко с гола (вратарят очакваше центриране) си е истина неоспорима, че на Меси не му беше ден и изпусна ситуации, които принципно би вкарал също е така, само че не можете да кажете че и Арсенал не изпуснаха поне едно 5 положения. Заслужена победа, каквото станало - такова. Единственият начин да разберем кой отбор е по-заслужил място на четвърт финалите е след като видим и следващия мач.

armagancho
17.02.2011 14:30

ауе..мн сте смотани уе....вие треа да сте некфи бавноразвиващи дето тфардите че няма засада...то им показано вав видеото ,ама те не ,НЯМАЛО ЗАСАДА

MB_KrisS
17.02.2011 14:28

Спорно е положението, но спират кадъра не където трябва. След удара на Педро топката се удря във вратаря и след това отново в Педро, тогава трябва да се спре записа и ситуацията тогава е доста тънка.

fashiong
17.02.2011 14:24

И изкарвате, че Мауриньо иска да направи Арсенал шампион.. смешен сайт, смешни фенове.

fashiong
17.02.2011 14:22

ахахахаа 5-0 щял да завърши реванша леле... след него ще има пак някоя статия колко са ощетени !!! На Арсенал колко голове са отменяли колко засади не са давали,колко измислени дузпи са давали срещу нас, колко не са давали за Арсенал... влезте в реалността ! Ходете си играйте там с Еркулес и Реал в премиера и обяснявайте как сте най-добрите. Да имате отбор, имате играчи, но нямате желание и себераздаване до последната минута !

dead_addicted
17.02.2011 14:11

RealMadrid92 , мълчи бе гнидо! Барселобна ли казваш че е най-съдийския тим ? Със съдийски аванти ли мачкат всичко живо през последната година бе ? Ще кажеш че играта на твоя ПроваЛ Мадрид е по-добра като качество от тази на Барса ??
Не съм от Барса, но е добре да си отворите очите малко.. Това си беше чист гол, да това е част от футбола, но да говорите че Барселона са съдийски отбор това е най-голямата глупост дето съм чувал през живота си !!!? Нима никога за никой от вашите любими отбори не е свирено ли ?
Вижте докъде стигате с тва хейтърство и наглост ! *sick*

mptrista
17.02.2011 14:06

Не може да бъдете по-смешни уинерции. *lol* Вижда се как сте фенчета на барцилоната и ви е яд за вчера. Ще се видим след 2 седмици на Ноу Камп. *thumb_up*

Barca_fen112
17.02.2011 14:03

RealMadrid92 намери се кой точно да ми говори за съдийски отбори ! Че чист гол бе отменен да това няма кой да го отрече ,че оная маймуна още в 30тата минута трябваше да си отиде и това няма кой да го отрече , че късметът бе изцяло на страна на Арсенал (още към 15 минута онова положение на Меси) след това спокойно резултата си бе 0-2 ... както и гола на Перси няма кой да го отрече . Но че и Барса игра ужасно и реши че мача е свършил още след края на първото полувреме .. загубата си бе заслужена и това също няма кой да го отрече.

RealMadrid92
17.02.2011 13:55

Ехаа един път са отсъдили погрешно срещу най-съдийския отбор и веднага.. пхах защо няма видеоклипчета при всяко грешно отсъждане в полза на Барса.. Уинър админи стига сте показвали колко сте пристрастни.. *lol*

ricky85
17.02.2011 13:51

Това, че беше чист гол беше. Първо имаше дузпа, съдята даде авантаж, но това не ме вълнува. Така е видял съдята, така е свирил. Айде да не почваме и ние като Арсенал се съдята да е виновен. Най ме е яд на Барса. Никаква мотивация и концентрация второто полувреме. Не играха и 50% от това което играха срещу Реал. Буквално след 60мин. спряха да играят. А Арсенал са страхотен отбор и се възползва максимално. Максуел и Алвеш трагични. Обаче съм сигурен, че на Камп Ноу, Барса ще е съвсем различен отбор и ще отстрани Арсенал.

sashoko
17.02.2011 13:37

еxо смешковци това е чиста засада според правилника така че без оправдания като нз правилника няма да се обаждате

luiz_lfc
17.02.2011 13:36

след загубата с 2:1 барса гледа към 1/4 финала на ноу кап е минум 2:0 резултата *thumb_up*

rusev11
17.02.2011 13:15

winner спрете се бе.Излагате се вече.То бова пристрастия ама то вашето е грозна работа.Как може да омаловажавате победата над най-силния отбор в света в момента.Покажете малко уважение.Много бързо махнахте топ статията за победта и я сменихте с тая пумия.Каквото имало имало и на барса имаше доста фалове за картон ама не ги даде.Това е минало.Вашия сайт е най-пристрастния,навсякаде само чета суперлативи а вие пак се изсрахте(с извинение)на метеното *thumb_down*

joseph_friend
17.02.2011 13:11

Мили редактори на иначе приятните статии, дали се задава вече бъдеща такава без няколко изтървани букви или срички - "именно Рицоли, който не крие добрите си отношения с настоящия треньор на Реал Мадрид, е главната причина каталунците да измъкнат поне равен от тази среща. " *wonder*

livpooll
17.02.2011 13:06

който казва че няма засада не знае правилата на играта футбол,иначе успех на арсенал на реванша *thumb_up*

jeko_1914
17.02.2011 12:42

еиии веднага почнахаа да ебаа тез смешниии барса да ебаа се някои им е виновен като паднее само мишкииии там еее :@:@:@:@:

StoyanovKST
17.02.2011 12:29

Кое му е редовното бе? *lol* Говорихте как Арсенал ще паднат а сега оправдания с тази смешна засада.. Не съм за нито един от 2-та отбора обаче Арсенал заслужават поздравления, без значение какво ще стане в Испания! Никакъв гол нямаше на меси, само плюете по Моу. Жалка работа.. *lol* *beer*

svetlio_vn
17.02.2011 12:16

Абсолютно редовен гол на Меси,но няма проблеми - в Испания ще ги смажем като миналата година *smile*

leito91
17.02.2011 12:09

Бахти злетаците естествено,че има има засада тея са киорави.Даваите Ареснал успех в Испания.Честито на печелившите играли го 2/1 в Севлиево в Еврофутбола в които ходя редовно поне 50 човека го играхме 2/1. *thumb_up*

chelsea_iskren
17.02.2011 12:02

ведна6 садиите да вдигнат сре6то барса стига само да ги крепат 4е за наи малкото бутване фал да ви еба и садииския одбор да ви еба кат ви хване някои по груб и циклите не6тасници *thumb_up* бр на арсенал

Kur3aLefski
17.02.2011 11:53

усещам началото на края за Фарса, очаквам нещо като с Челси и гавра от страна на Моу в мачовете за първенство и купата това 5-0 ще им го върне тройно!

Ecstasy80
17.02.2011 11:27

Не трябваше да се сменя Давид Вия.. Приеха играта, малшанс, този гол си беше редовен. Факт е, че спестиха много картони и на двата отбора.. Но според мен Барселона ще продължат напред. Арсенал с тази защита няма да издържи.

FLY_I
17.02.2011 11:24

``със сигурност би пречупил всякаква съпротива на Арсенал`` астига бе *lol* незнаех че при 2-0 мача свършва ,ама ти си джурналя може повече да разбираш.Иначе гола си е редовен.Само недейте да пишете глупости щото се излагате, ама нали и без статията е анонимна кво от тва петниш само името на сайта не своето собствено айляк

don_a4o
17.02.2011 11:22

Хайде хайде оправдания, Арсенал победи и това е, другото е празни приказки и замазване на положението, Минало свършено