Вижте Топ 10 на най-добрите играчи за сезона във Висшата лига
Освен с титлата си, "сините" от Лондон могат да се поздравят и с два рекорда, които поставиха през настоящата кампания. Те станаха тимът спечелил най-много точки през един сезон - 86 и са рекордьор по отбелязани голове - общо 103.
Любопитно е обаче да видим кои са най-полезните играчи във Висшата лига за отминалата година.
Предлагаме ви официалната класация на най-добре представилите се 10 играчи във Висшата лига през сезон 2009/10, която се определя от Кастрол Индекс.
1.(3) Уейн Рууни (Манчестър Юнайтед) - 910 точки
2.(5) Фернандо Торес (Ливърпул) - 885
3.(6) Дидие Дрогба (Челси) - 875
4.(11) Франк Лампард (Челси) - 822
5.(12) Флоран Малуда (Челси) - 818
6.(15) Едвин Ван дер Саар (Манчестър Юнайтед) - 809
7.(18) Джърмейн Дефоу (Тотнъм) - 805
8.(21) Андрей Аршавин (Арсенал) - 788
9.(25) Никола Анелка (Челси) - 780
10.(27) Карлос Тевес (Манчестър Сити) - 775
........
20.(65) Димитър Бербатов (Манчестър Юнайтед) - 721
95.(347) Стилиян Петров (Астън Вила) - 605
314. (1464) Мартин Петров (Манчестър Сити) - 270
Забележка: В скоби е отбелязано класирането на играча спрямо всички футболисти от петте най-силни първенства в Европа (Англия, Италия, Испания, Германия и Франция)
Определянето на оценката по Кастрол Индекс става по сложна математическа формула, в която са включени следните шест показатели:
►1. Оценка на всеки футболист, с оглед на спечелените точки, когато той е бил в игра
►2. Оценка на футболиста за представянето му във всеки мач, като точки се дават за принос към отбора, като се зачитат удари към вратата, единоборства, решителни намеси и спасявания
►3. Точки за прекарано време на терена
►4. Точки за отбелязани голове
►5. Точки за направени асистенции
►6. Точки за играча, когато отборът му не е допуснал гол
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
26.07.2010 22:44
Къде е Джерард бе? *angry* *evil*
17.05.2010 23:45
нещо за бербо да кажете,половинаат ма4ове беше резерва и пак е на 20 място,ако играеше постоянно в десетката наи малко 6те6е да е
17.05.2010 15:53
аз пък си мисля че амелка и аршавин нямат място тука ... аршавин отсъства горе-долу 2 месеца ... *thumb_down*
12.05.2010 14:16
защо вместо да ревете, че торес бил толкова напред не направите най-простото нещо и да пресметнете съотношението играни минути към отбелязани голове. ще ви улесня:
торес - 1 гол на всеки 94.7 минути
дрогба - 1 гол не всеки 95.5 минути
рууни - 1 гол на всеки 104.2 минути
стига сте ревали
12.05.2010 09:21
Методиев ,вярвам че и на теб ти липсва сайта във вида му от преди повече от година.Там където се говореше за футбол и всеки се стремеше да обори другите с футболни аргументи, факти и статистика.На мен лично много ми липсват тези дискусии
12.05.2010 09:17
Съгласен съм с мнението че Аршавин е поставен неоправдано високо в тази класация.Направи един мач с Ливърпул и стана голямата работа.И ако се окаже вярно че иска да бяга в посока Барселона съвсем ще ми падне в очите.Руснаците имат някакво неоправдано високо самочувствие ,което не виждам да им помага много
12.05.2010 00:53
MeToDueB - много често се "джафкам" с теб заради това че защитаваш Бербатов , но за мнението ти сега немога да кажа нищо лошо *thumb_up* ...
11.05.2010 23:40
В 95 % от мачовете ги гледах Ман, е с ръка на сърцето мога да кажа, че много рядко съм се забавлявал от начина им на игра, с това което съм видял през сезона .. не играха красиво, не играха нападателно, не играха, като голям отбор, но все пак въпреки това, че загубиха дербита, въпреки това, че загубиха от Бърнли, Фулъм и т.н .. 1 точка разлика е много малка. А Рууни безспорно е борбен и нахъсан футболист, но в никакъв случай не е по-добър от зрелия 31-годишен, врял и кипял във футбола - Дрогба, който зад гърба си има толкова много сезони на най-високо ниво и голове срещу кой ли не .. Прави ми впечатление, че Дрогба вече е и много по-отборен играч от преди, асистира, не се лакоми и мисли първо за отбора, както и Рууни разбира се де, но Дрогба лично за мен е по-ексползивен и повече ми допада, като стил, Руунката си е борбен и т.н, но играта му е една и съща винаги, а Дрогба е разнообразен в последно време.
11.05.2010 23:38
Никога не съм бил за Челси, даже в предишните години ги мразих страшно много, защото все биеха с 1-0 и играеха някакво защитно, но сега не мога да не ги уважавам и да говоря лошо за тях, при положение, че не са страхливци .. излизат с най-силното 4-3-3, 4-4-2 и имат по минимум двама равностойни играчи на всеки пост. И ако вие сте филмирани фенове .. на който и да е чуждестранен клуб (може би аз имам пристрастия единствено към Барса, но не се вкарвам във филма, както вие .. ) ако сте толкова заблудени, си е за ваша сметка, и си се карайте колкото искате, все едно това са ЦСКА и Левски .. смях пълен, в чужбина феновете се уважавата, като не са спечелили сега Ман .. няма да си режат вените феновете им, а пък тези на Челси ще се радват, че са спечелили, но няма да се подиграват и да говорят глупости .. и принципно в България сме много тъпи хора, не ми се коментира с "псевдо-фенчета", но Дрогба е играч на сезона, а Челси през цялата кампания бе най-постоянния отбор в Англия и заслужено спечели, игра без страх, игра нападателно и красиво, а Манчестър и Рууни какво ?
11.05.2010 23:23
MeToDueB ясно е че си за челси приятелче. Не се обеснявай ясно е че руни е по добър от грозната маймуна.
11.05.2010 23:13
какво те нараних пък тебе, че ревна така .. големите фенове, псевдо .. стига си се филмирал .. и тия, които грам не разбират от футбол .. биха казали, че Дрогба е играч на сезона .. то класации много, нали ги правят за това .. да има задръстеняци да ги четат и да им се връзват, но класацията не е обективна .. ако ми отговориш .. какво прави този Аршавин в тази класация и по какви заслуги е в нея .. ще ти кажа браво и ще спра да пиша
11.05.2010 23:08
Специалиста Методиев се обади.Покланям се пред теб велики специалисте.Ти разбираш повече от хората който са я направили тази класация но ми е интересно защо не са те питали да я направиш ти ?Може би са те питали но си отказал?
11.05.2010 22:45
Дрогба е първи .. какви са тия измислени точки, защото Дрогба трябваше и да е играч на сезона във Висшата лига, по простата причина, че допринесе с многото си голове за цялостното представяне на Челси и те станаха шампиони, а Фернандо колкото и да е голям .. пропусна половината сезон, Рууни не помогна на Юнайтед да станат шампиони, пък и играе едно и също, докато Дрогба има много асистенции и много голове. А тоя шемет Аршавин лакомия гъз .. тоя не заслужава и в топ 200 да е .. толкова е куц и лаком милия, че все едно гледам гадния Робиньо .. еиднствените ми двама омразни футболисти .. за другите Ок
11.05.2010 20:56
Четирима от Челси... *beer* а що се отнася до наще футболисти Стилиян беше БРИЛЯНТЕН този сезон е страхотен за него в топ 15 може да е даже... незнам кво е това място *angry*
11.05.2010 19:24
Дам Торес е пред Дрогба!Ако не беше контузен 4-5 месеца за целия сезон сега щеше да е вкарал поне колкото головете на Дрогба.(Евалата му на котдивоареца,супер сезон!) Вкара 18 гола за 20 мача,което е невероятно постижение!!! *thumb_up*
11.05.2010 19:05
famouse_girl съгласен съм с теб *thumb_up* близалке мн си прост честно *sick*
11.05.2010 18:42
famouse_girl - добре , добре *lol* не ми се спори с момиче и то за глупости *lol*
11.05.2010 18:33
Lollipopp то си пише как се прави класацията прочети пак няма да ти е странно *lol* Торрес от 18 мача има 18 гола смятай ако бе играл целия сезон Руни пък е мн по добър от Лампард нищо лично не съм фенка нито на Челси нито на Юнайтед нито на някой от Англия но Руни е мн по важен за Юнайтед от колкото Лампард за Челси и ако извадим статистика на играчите от всички мачове удари , асистенции и етакива и после погледенм правилата на класацията ще видиш кой колко точки е събрал и че е съвсем реално както казах това не е класация голмайстор на лигата оная Дрогба си е взе
11.05.2010 18:28
famouse_girl - не че ме е яд просто ми е много смешно как Рууни който е полезен колкото Лампард е 1-ви , а Дрогба който прави отличен сезон е 3 , а Торес който доста време беше извън терена е 2-ри *lol*
11.05.2010 18:23
Lollipopp ядд ли те е че дъртака не е пръв е прочети ми долния коментар и ще разбереш защо да реално е защото е правено от хора дето разбират от футбол а не пишлемета като теб пукни се от ядд *erm*
11.05.2010 18:19
пхахах ебахти и смешната класация *lol* това ако е реално здраве му кажете *lol*
11.05.2010 18:09
►1. Оценка на всеки футболист, с оглед на спечелените точки, когато той е бил в игра
►2. Оценка на футболиста за представянето му във всеки мач, като точки се дават за принос към отбора, като се зачитат удари към вратата, единоборства, решителни намеси и спасявания
►3. Точки за прекарано време на терена
►4. Точки за отбелязани голове
►5. Точки за направени асистенции
►6. Точки за играча, когато отборът му не е допуснал гол ! преди да задавате тъпия въпрос ама той има най мн голове защо е там малко си размърдайте мозуците това не е класацията голмайстор на лигата гледа се цялостно представяне времето в което е играл мното сте тъпи само едни голове знаете *thumb_down*
11.05.2010 17:08
Дрогба бил най добър защото имал най мн голове затова е голмайстор на вишата лига но не и най добър хората гледат цялостна игра не само смешните голове от 2 метра засада Руни и Торрес направиха мн по добри сезони да не говорим че Торрес игра сиг 18 мача и има 18 гола такаче смятайте колко щеше да има ако играеша всички и не беше контузен мн си е заслужена класацията
11.05.2010 16:49
el nino *devil*
11.05.2010 16:46
Фабрегас е контузен *lol* отдолу пише по какви критерии се оценява, така че не спамете с тъпи коментари от рода на лампард е пред тевез (мн странно *wink* се1 Тевес е доприснесал за ШТитла на Англия не Лампс)и други подобни за всяка оценка си има аргументи,като не ви харесва правете си собствени класации *sick*
11.05.2010 16:41
добре а Фабрегас къде е *angry* *angry*
11.05.2010 16:07
опа извинявам се това в скобите е било за класирането на футболста в Европа *smile*
11.05.2010 16:06
plamski ако четеш внимателно ще разбереш , че числото в скобите е класацията по място. Бербатов е на (65) място *stop*
11.05.2010 15:41
Рууни и дрогба са футболисти от подобен калибър ... И двамата са много борбени и добри голаджии обичат да бъдат полезни като цяло за отбора си , единственото предимство на Рууни е , че той е малко по-активен в защитен план , за сметка на това пък дрогба има малко по-добри голмайсторски умения ...
11.05.2010 15:29
Предлагаме ви официалната класация на най-добре представилите се 10 играчи във Висшата лига през сезон 2009/10, която се определя от КАСТРОЛ ИНДЕКС. Слепи ли сте ? Да бехте отишли вие да я правите класацията.. *lol*
11.05.2010 15:24
браво на Бербо 20-то място не е никък зле *thumb_up*
11.05.2010 15:22
Ами...за мен Дрогба спрямо Руни е по-добър, защото има повече голове и асистенции, но заради единоборства и още 1-2 неща отстъпва в класацията. Торес си е в челната 3ка, тъй като игра малко мачове, но почти всеки мач отбелязва или поне на мач 2 пъти /за компенсация/. *joking* Никола Анелка е много назад, защото който е следил играта му би се съгласил, че много добре успяваше да действа по фланга и в атака, но повече подаваше, отколкото вкарваше и все пак беше ключов играч за Челси през сезона, както и през миналият. Лампард и Малуда са оценени на ниво, само Тевез трябваше да е на мястото на ван дер Сар, но...все пак се броят спечелени мачове с участието на играта, както и някой други неща и това го е свалило в класацията. Но Стилян Петров трябваше да е сред първите 15 в класацията. *thumb_down*
11.05.2010 15:00
Както и пред Лампард и Тевез,които играха страхотно през целия сезон *thumb_down*
11.05.2010 14:33
Торес е пред Дрогба? Кой го е правил тва класиране *lol*