Робен прати Байерн на 1/4-финалите след луд мач във Флоренция (видео)

23:45
Робен прати Байерн на 1/4-финалите след луд мач във Флоренция (видео)
Отборът на Фиорентина спечели с 3:2 срещу тима на Байерн Мюнхен на стадион "Артенио Франки" във Флоренция в среща реванш от 1/8-финалната фаза в Шампионска лига, но напусна надпреварата по правилото за повече отбелязани голове на чужд терен. В първия сблъсък между двата тима немския колос взе преднина с 2:1 и с повече отбелязани голове на чужд терен продължава на 1/4-финалите в турнира. Главен рефер на двубоя бе испанецът Алберто Ундиано Маленко.

Първото попадение за "виолетовите" бе дело на Хуан Мануел Варгас в 28-а минута. Марко Маркиони стреля по посока на вратата на Ханс-Йорг Бут, а стражът не се намеси убедително и прати топката в краката на притичащия Варгас. Крилото на Фиорентина отправи страховит удар с левия крак, който се заби в мрежата. До края на полувремето нови попадения не паднаха, а Ариен Робен пропусна да изравни резултата след като бе разколебан от чудесната намеса на Себастиан Фрей.

Второто полувреме започна по чудесен начин за състава на домакините. Алберто Джилардино бе намерен в наказателното поле на баварците и с технично докосване подаде към нахлуващия Стеван Йоветич. Младият черногорец отправи прецизен удар и прати топката зад Бут, като повторенията показаха, че Джилардино е в засада при първото подаване към него. Гостите реагираха веднага и се върнаха в срещата. Пробив на Франк Рибери по лявото крило бе последван от подаване към границите на наказателното поле. Марк Ван Бомел намери топката с десния крак и след прецизен удар я прати в долния десен ъгъл на Себастиан Фрей - 2:1. Лудото второ полувреме продължи, а един от най-перспективните млади футболисти в Европа Ставан Йоветич отново се оказа в прегръдките на своите съотборници. В 65-а минута черногорецът получи пас от Алберто Джилардино, който отклони топката с глава. Йоветич гардира Даниел Ван Буйтен и с премерен удар между краката на Бут направи резултата 3:1. Само минута по-късно феноменално изпълнение на Ариен Робен прати баварците на 1/4-финалите. Холандското крило дриблира между трима защитници, нагласи си топката и със страхотен шут с левия крак прати топката неспасяемо във вратата на Фрей за крайното 3:2.
 
Фиорентина - Байерн Мюнхен - 3:2
1:0 - Варгас - 28 мин
2:0 - Йоветич - 54 мин
2:1 - Ван Бомел - 61 мин
3:1 - Йоветич - 65 мин
3:2 - Ариен Робен - 66 мин

Ето и стартовите състави на двата тима:
Фиорентина: Фрей, Натали, Кроудруп, Фелипе, Де Силвестри, Занети, Монтоливо, Варгас, Маркиони, Йоветич, Джилардино

Байерн: Бут, Лам, Ван Буйтен, Бадщубър, Алаба, Ван Бомел, Швайнщайгер, Рибери, Робен, Мюлер, Гомес

Видео от мача ТУК!!!


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

MarkoPolo
11.03.2010 14:25

Това не го знаех *smile* значи определено има много талант в това момче сигурен съм, че ако не го сполетят контузии и остане с такова желание за игра каквото имаше в мача, ще стане един от най-добрите футболисти, не само за Байерн. Пожелавам му успех и благодаря за инфото

arsenov
10.03.2010 18:42

MarkoPolo ами то по принцип на Алаба позицията не му е краен защитник а халф за тва така *smile*

nom3rcy
10.03.2010 17:45

Lollipopp не съм казал, че пречат, а че няма мнищо против да ги махнат засадите, но и нямам нищо против, ако не ги махнат с 1 дума ми е все едно!
А ти до колкото си спомням беше от Челси нали? Защо тогава плюеш другите отбори и винаги си против големите имена във футбола? Първо плю по адрес на Арсенал срещу Порто, а сега и Фиорентина - БМ. Утре ще се паднат твоят Челси срещу Фиорентина например, ако беха продължили и щеше да ги плюеш а до вчера ги беше хвалил нали? А Челси, защото никога не са ги подкрепяли съдиите нали? ВИНАГИ има съдийски грешки и ВИНАГИ ЩЕ има! Откъде знаеш, че твоето отборче пък няма да продължи днеска напред с помоща на съдиите?

MarkoPolo
10.03.2010 17:02

Аз лично, останах много приятно изненадан от Алоба. Този 17 годишен футболист, направи някой страхотни отигравания. Пасовете му бяха на световно ниво, и мисля, че това му е най-силната страна. Има техника (кято като цяло няма да му е много нужна) и ако я развие малко ще стане страхотен. Супер виждане за играта. Единствето което можем да кажем, че куцаше малко, бяха деиствията му в защита. Мисля, че той пазеше Монтоливо. Като цяло италианеца успя да пробие към 3-4 пъти и всички бяха по един и същ начин: финт, залъгва, че ще влезе в наказателното, младежът се подлъгва и Играчът на Фиорентина, сменя посоката и тръгва по линията на наказателното поле, къде биваше спрян от др защитник на Байерн. Но това беше единствената му грешка през мача, като дори се вклучваше в нападението и разираванията в халфовата линия. Ще съм много доволен ако се разчита, за бъдеще, повече на него *smile*

Lollipopp
10.03.2010 16:23

Lucas_Podolski - не говорим конкретно за мача между Фиорентина и Байерн Мюнхен *wink*

arsenov
10.03.2010 15:33

bacardy_breezer (И ако първия мач си беще завършил Х,както трябваше да бъде, сега Ла Виола щеше да е напред в ШЛ) виж какво си написал първо пич а по тази логика трябваше и втория мач да свърши 2:2 нали? и кои щеше да продължи? а колкото до надиграването просто няма смисал да спориме аз мача гледах ако за теб е надиграване удари от 30 метра ок...

Lucas_Podolski
10.03.2010 14:53

А ти кой мач гледа?? Удари във вратата - 5:5; Извън вратата 3-6; Владеене на топката 42-58! Е не знам сухата статистика друго сочи! Но ти си сложил Виолетовите очила (свалил си турско червените) и си гледал друг двубой!! А ти за 1/4 финала не се притеснявай. Юнайтед Барса и Челси първо трябва да се класират за там!!

bacardy_breezer
10.03.2010 14:49

arsenov ти мача гледа ли ?Фиоретнина тотално надигра Байерн и много ме е яд, че не продължиха.И го казвам съвсем неутрално, да не кажеш сега, че съм против Байерн за дето отсраниха Юве.Просто се видя, че Фиорентина ги надигра и заслужаваше повече да играе на 1/4 финал.....А Байерн с тая игра, дори и съдийте немогат да ги спасят на 1/4 финала, особено ако срещнат Юнайтед, Барса, Арсенал, Челси .....

TheVaskobg
10.03.2010 13:54

Само едно ще ви кажа със сигурност.Никой не иска Байерн НАСРЕЩА СИ.Независимо в каква моментна форма са.Това е факт и всичко друго казано е безразсъдство.

Lucas_Podolski
10.03.2010 12:58

Кой се е изложил и като гост и домакин - Фиорентина са силен отбор (питай феновете на едни червени), Байерн ги надигра и двата мача, те вкраха голове от 80% от положенията си!! Владеехме топкта в 2 пъти повече време, имахме 2 пъти повече положения - е не знам кое е излагане....92-ри набор 2001 кой век е????

Lollipopp
10.03.2010 12:31

nom3rcy - нали има по 2 мача , следователно нещата ще се завъртят *thinking* друг е въпроса ако единия отбор се изложи и като гост и като домакин а това за засадата да се махне е повече от смешно и какви ще са резултатите вместо успорваното 2:2 - 3:3 мачовете ще завършват все едно играят баскетбол като искаш да гледаш нещо с повече отбелязани попадения - гледай баскетбол *wink* а и аз доколкото си спомням сме продължавали заради победите у дома *smile* ама незнам сигурно разбираш повече от футбол щом мислиш че засадите пречат

IvanStefanov_92
10.03.2010 12:12

ае lucas.. байерн кога за последно спечелиха нещо в Европа е 2001 милан през 2,3 години печелят *thumb_up* кога сте стигали по-далаче нали видяхме индзаги как отказа кан *lol*

alexis_mashin
10.03.2010 11:45

Lucas_Podolski, фен съм на Арсенал. И да естествено че е имало съдийски грешки в полза на Арсенал. А дали издребнявам де да знам в случая и двата отбора вкараха от засада, но единия продължава след засада която е повече от явна и би трябвало да бъде отсъдена. Абе как да е вчера Франция се класира с игра с ръка, днес БМ със явна засада, утре някой ще вкара на Арсенал с ръка - има само едно решение долу на видео повторенията *lol*

Lucas_Podolski
10.03.2010 11:23

alexis_mashin ти на кой отбор си фен, кажи ми, че е нямало съдийска грешка в полза на твоя отбор, която да е решавала мач. Издрябняваш. Само моля те не казвай нещо като Юнайтед, щото само с тази дума и приключва спора!!! Арсенов ти не си трови нервите с админите, те са доказали многократно, че са същата паплач като повечето български жирналисти и предпочитат интригата и провокацията пред чистата информация и обективната оценка на събитията....

arsenov
10.03.2010 11:08

еми ето всички писаха че всичко се връща аз съм съгласен сега се върна но злобарите не го приемат така но най малко ме ебе мнението на някои си а да не говорим че тъпите админи бяха сложили 3 дни по късно заглавие "цъдииския Байерн" а в тази статия дори не се спомена че втория гол е от засада смятаи....

alexis_mashin
10.03.2010 11:04

е ся дали са 5 или 3 или 2 метра важното е че е очевадна (казах 5 to make a point *wink* ). А калкото до второто то от БМ поне 5 ( *joking* ) пъти се извиниха и са си прави данякъде понеже те в случая какво са винавни, виновени са съдиите. Но път е лесно да си великодушен, щедър и пр. от позицията на победител, нали? Жалко само за Фиорентина и футбола като цяло това е.

arsenov
10.03.2010 10:56

alexis_mashin пич 5 метра имаш ли идея колко е? погледни видеото и ако имаш идея няма да казваш 5м *wink* аз се дразня щото след този гол всички скочиха и почнаха да викат "съдииски отбор" щото по тая логика всички отбори са съдииски но ето че си пролича че е било чиста злоба а не нещо друго след като за тоя мач 1 човек не каза има засада

alexis_mashin
10.03.2010 10:51

arsenov, струва ми се че бъркаш хората с роботи. Да засадата си е засада, но тази на Фиорентина влиза в графата на допостимата човешка грешка. От друга страна имаме засадате на БМ, която не може да бъде обяснена по никакъв начин (освен с некадърност и немарливост). И само да спомена - сигурен съм че ако аз или ти сме странични съдии със сигурност ще правим грешки, но със сигурнст ще видим че има засада когато тя е 5 метрова *wink* (поне за себе си съм сигурен)

Lucas_Podolski
10.03.2010 10:46

Ей Милан, поне не си показвай некадърността и невежеството. Айде съдийски отбор, да знам злобееш, че отново тая година ще стигнем по-напред от вас, но "без узпех в 21 век" ако обичаш не се излагай като кифладжия, като си невеж и не си си направил труда да се информираш не се изказвай....

arsenov
10.03.2010 10:36

alexis_mashin а ти кажи как от 2 метря ше отмени гол заради дузпа? и засадата е засада няма 20см няма 5 метра но един не видях да споменава тоя момент а на против малоумници кат bacardy_breezer продължават да говорят за първия мач! ето нали искахте справедливост ето я върна се гола от засадата сега тряя да ви е по добре или?

alexis_mashin
10.03.2010 10:06

greenred, малко си смешен. Едно е 5 метрова засада савсем друго е 20см засада, която всеки съдия може ида не види. Ти кога видя, че има засада - на стоп кадъра нали?! А сега ми кажи как да го ева не може да се види 5 метрова засада?

greenred
10.03.2010 09:57

Първият мъч не се спряхте да викате по Байерн при гола от засада! А сега защо никой нищо не казва за Фиорентина, след като вторият гол беше от засада *wonder* *stop* Точно при паса към Джиладиньо *wink* Омразата край няма *sad*

arsenov
10.03.2010 09:36

bacardy_breezer ми то и тоя мач трябваше да свърши 2:2 е калвач виж поне репортаж преди да бълваш лаина!

IvanStefanov_92
10.03.2010 09:32

arsenov голям фен не се става като гледаш мачове на отбора на живо *lol* фен се става когато ти пуснат отбора и да нстръхнеш ..фен сам на милан от 6 години някаде и са ми първия любим отбор и то не заради купите (изоибщо не знаех колко са тогава ;д ) а заради футболисти като инзаги кака и маладини ..

milan260
10.03.2010 06:47

Пиши грамотно ве детенце недъгаво.Какво ще стане ако срещнат английски отбор?Ще фалират заедно с тях ли?

unitedcitygirl_
10.03.2010 06:25

ахахах тея баиерн штом немогат да биат 10тия в Италия, ако срешнат някой от анйлииските отбори са мартви *lol*

bacardy_breezer
10.03.2010 06:15

И ако първия мач си беще завършил Х,както трябваше да бъде, сега Ла Виола щеше да е напред в ШЛ.

nom3rcy
10.03.2010 01:43

Lollipopp
1.Изказванията за Арсенал ти беха смешни
2.Правилото за гол на чужд терен не трябва да се отменя, защото се отбелязва доста по-трудно от колкото на собствен терен особено, ако се играе на по "чужд" климат така да го кажа и за пример ще дам
Рубин - Барселона
Е къде е Русия къде е Испания ... това просто за пример го дадох сам си прави изводите.
3.Много сте против махането на засади във футбола нали? Но ако трябва да се маха някакво правило, то би трябвало да е точно това. Така футбола ще стане доста по динамичен и по бърз, но аз не казвам сега и не пиша навсякъде "ебаси тъпото правило трябва да го махнат няма никакъв смисъл от него" ... да ти кажа чесно ми е все едно, а миналата година когато продължавахте заради головете на чужд терен какво да кажа?

plamski2
10.03.2010 00:35

Жалко за Фиорентина бяха симпатичен отбор *sad*

arsenov
10.03.2010 00:16

Lollipopp това правило не трябва да се маха щото на чужд терен по трудно се вкарва гол за тва си е много правилно. за мен трябва или видео повторения да се вкарат или поне наказания след мач от видео повторения за да няма такива гнусни неша както оня селянин от ман счупи ребро на дрогба пък дрогба получи картон

Lollipopp
10.03.2010 00:06

nom3rcy - кажи ми какво им е смисленото *erm* както преди мен казаха - единия отбор се бори все едно за живота си , вкарва голове , побеждават и накрая заради някакво смешно правило отпадат *sick* ми мога да ти кажа че ще знам че е било по-справедливо да видя Челси отпаднали при показана игра и реални резултати , отколкото примерно други ден да бием с 3:2 и нещастниците от Интер да продължат *angry* както отмениха златния гол , така трябва и тези на чужд терен , с това само се вреди на футбола *thumb_down*

arsenov
09.03.2010 23:58

milan260 еи жалкия виж сега и да имат и да нямат успехи за истинските фенове няма значение радваме се на успехи и ни е яд на загуби но не обичаме клуба по малко или повече! тук кат ви гледам сте фенове на отборите по купите им не за друго а за да можете да се псувате с другите на тая тема а съвсем отделен въпрос е че съм гледал повече мачове на Байерн на живо от колкото ти на милан по тв и тва чв си написал milan260 не те прави абсолютно никъв фен! ае успех на милан утре щот не харесвам ман много но реалността е че ше минат напред

manunited666
09.03.2010 23:56

Абе аз не гледах целия мач но по-последния половин час просто Фио ме дразнеха.Прекалено големи дървари са.

arsenov
09.03.2010 23:54

незнам само що сега не написахте съдииския фиорентина е селяни? втория гол как се вкара?

milan260
09.03.2010 23:54

Ши говорим е.Ама и ти тихо там . че като ти гледам съдийското отборче без успехи в Еврипа през 21 век и подарен 1/4 финал много ли се кефиш на това незнам.Жалка история.Барса пак ще ви го турят яко 5:0 ахахахаха

arsenov
09.03.2010 23:52

milan260 стига с тея милан е нали ги гледаме утре пак ше ги видим! говорете след мача! ае *beer*

milan260
09.03.2010 23:52

Напълно незаслужено се класират немците.Виола трябваше да играят напред.Италианските отбори правят истинско шоу тази година в ШЛ.Страхотни са като изключим Ювентус.

shadowblase
09.03.2010 23:51

ми гола от засада първия мач не ви служи като оправдания. Това е така защото при втория гол на Фиорентина също имаше засада.отборите са квит. Много слаба защита на Байерни мн добра атака по крилата.

nom3rcy
09.03.2010 23:50

Lollipopp аман от тъпите ти изказвания бе *lol* Как ще са безсмислени като благодарение на тях БМ продължиха и евентуално и твоят нещастен Челси може да продължат с техният нещастен гол на чужд терен

milan260
09.03.2010 23:49

Ако Милан се класират искам да се паднат с Байерн.Това шоу на Робен и Рибери ще ви се стори сапунка сравнение с екшъна на Роналдиньо и Пато

Ole20Legend
09.03.2010 23:48

Lollipopp,съгласен съм с теб.Това правило за головете на чужд терен си е пълна помия.Не може 1 отбор да се бъхти да играе като хората а след това по някакъв нелеп начин да отпаднат заради головата разлика.Но все пак нищо не може да направим..

manunited666
09.03.2010 23:48

Байерн са жалка работа.Ето сега каква цена има оня гол "дето не е от 3 метра засада".Фиорентина ги би а те се радват , та чак да се разплачат от кеф.Но друг е въпроса , че Фиорентина просто ме вбесяваха.Последните 20 минутибичеха топката и ритаха на посоки.А БМ много слаби ама много но ... Рибери и Робен прават лудница.

arsenov
09.03.2010 23:46

Bayern über alles!!! *beer* тряяше 6 човека да пазят Рибери и 6 Робен за да има ефект някав с по 3 не става *lol*

Lollipopp
09.03.2010 23:43

Фиорентина показаха тази година че са отбор който може да подчини когото пожелае *smile* но и за пореден път се убеждавам че тези голове на чужд терен са доста безсмислени *thumb_down*

milan260
09.03.2010 23:41

Байерн са малко по-класни от Виола вярно е.Йоветич е БОГ просто ги прави смешни а е само на 20 години.ФИорентина трябваше да се класират поне правят шоуто и без помощ от съдията.

ShefkaTa
09.03.2010 23:40

Честита победа, макар, че Фиорентина за мен трябваше да продължат, но това е футбола кво да се прави. Браво на момчетата страхотна игра *smile*

patoka
09.03.2010 23:39

Мале малеее.И после ми кажете , че съдията не е към Байерн пффф.Фиорентина играха страхотно и заслужаваха да се класират.Накрая онея немците как се кефиха хахаха ама като им се падне пак Барселона ще ядат кютюка *party*

shadowblase
09.03.2010 23:38

ХААА видяхте ли кой продължи сега. ВИДЯХТЕ ЛИ. нямате причина да се оплаквате тоя път. Просто байерн са по класен отбор. На Виола им свършиха силите накрая иначе ги поздравявам. се пак ни биха тоя мач. МН ДОБЪР МАЧ

Lollipopp
09.03.2010 23:29

тоя съдията хич не спести картона с другия цвят за Бомел *erm*

shadowblase
09.03.2010 23:10

леле хора къв спектакъл става. не се тормозете да псувате феновете на другия отборт. няма смисъл. Мача е уникален. Наслаждавайте се

ShefkaTa
09.03.2010 23:03

е подяволите баси грешката в защитата

ShefkaTa
09.03.2010 23:02

И съдиите не могат да им помогнат на Баиерн явно *wink* Браво на Фиорентина и браво на Йоветич отново прекрасен

GoodCharlotte
09.03.2010 23:01

Айдеее Първия Италиански отбор преминаващ нататък в ШЛ *wink* да видим утре какно ще стане и другата седмица

Tyrion
09.03.2010 22:59

къде е онзи смешнищ, арсенов , фенчето на тъпите немци, а? Къде си бе, разбирач *lol*

Lollipopp
09.03.2010 22:57

Йоветиииччч *party* всичко се връщааа *stop*

patoka
09.03.2010 22:43

Съдийската гавра с Фиорентина продължава.Имаше засада при онова подаване за Робен добре ,че Фрей спаси.Дузпа за Фиорентина също имаше , но ест. съдията нищо...и все пак Бог не обича лъжците

ShefkaTa
09.03.2010 21:18

Успех на Фиорентина, дано покажат какво могат и да победят, защото го заслужават, дано тоя мач няма измислени съдии!

arsenov
09.03.2010 21:16

бълдарин да каже за германия гадна нация звучи..... *lol*

patoka
09.03.2010 20:48

Йоветич е страхотен.Много ми прилича на Роналдиньо като игра . Дано някой ден достигне класата му.

okocha
09.03.2010 20:44

Ако Йоветич му тръгне играта както срещу Пул не я виждам Баварската "машина" къде ще си намери място на терена *party*

patoka
09.03.2010 20:40

FORZA FIORENTINA надупчете ги тея немци гадна нация братко много гадна.Дано само съдията не ви реже както първия мач подари победата на германците