Кога Уейн Рууни ще спре да симулира? (видео)

15:33
Кога Уейн Рууни ще спре да симулира? (видео)
Уейн Рууни в момента е най-добрият играч на Манчестър Юнайтед и е своеобразна емблема на клуба, безспорен любимец номер едно на многобройните фенове. Това обаче не му пречи в повечето мачове на отбора си той да прилага един от най-срамните прийоми във футбола - симулацията.

Още в началото на сезона нападателят си спечели доста спорна дузпа в дербито с Арсенал на "Олд Трафорд", като подгъна крака преди още Мануел Алмуния да го е докоснал. В срещата с Портсмут на "Фратън парк" юношата на Евертън повтори упражнението след единоборство с Майкъл Браун и реферът отново свири единайсетметров наказателен удар.

В събота, когато "червените дяволи" бяха в тежка ситуация срещу Астън Вила, Рууни отново пробва своя специалитет и странно защо, този път съдията взе решение да накаже нападателя с жълт картон.

Според вас, потребителите на Winner.bg, трябва ли да се отсъди дузпа за това единоборство или става въпрос за симулация?



Припомняме ви, че през 2004 година ново "събаряне" на Уейн Рууни в наказателното поле, от страна на Сол Кямбъл в сблъсъка между Манчестър Юнайтед и Арсенал на "Олд Трафорд", води до загуба на "топчиите". След тази симулация се слага край на най-голямата серия без загуба в елита на Англия постигната именно от "артилеристите" - 49 мача.

Положението оставаме без коментар!

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

marto_cr9
17.12.2009 23:23

Кога Уейн Рууни ще спре да симулира?-
Като пръдне гущера! *lol* *party*

Go6oSeXa
16.12.2009 17:39

sdm иди се прегледай някаде ... То бива тъпо изказване ама твойто е почти върха на тъпотията *stop* Да не Ман.Юн. да са спечелили през тези 3 години 150 мача със дузпи бе капут. Мълчи и си гледай келявия отбор в дъното

Peter_Master3
16.12.2009 15:59

Много сте зле! Вие не осъзнавате ли че в Англия вече няма голяма четворка. Има голяма тройка - Арсенал, Ливърпул и Челси. Манчестър е просто властелинът на висшата лига. Нормално е да има такива злобни изказвания, все пак Юнайтед са шампиони вече 3 години подред. По-лесно е да кажеш че съдиите ги подкрепят, отколкото да си признаеш че твоя любим отбор просто е по-слаб!

sdm
16.12.2009 12:30

Kakво ми сравнявате симулацята на Едуардо.В мача без значение,където Арсенал е спечелил с 0:2 първия мач.Ван Пърси пък къде го намесихте.Пък и на всеки се случва 1 ПЪТ.На грозника РУУНИ му се случва МНОГО ЧЕСТО.Само срещу Асенал си е спечелил 2 смешни дузпи.С едната прекъсва рекорд от 49 мача без загуба(иначе ставаха повечко),а другата(тази година) пак обърнаха мача.Не може в такова дерни постоянно да се свирят смешни дузпи за Манчестър.Кога ще свирят ткава дузпа на Арсенал срещу Манчестър.НИКОГА.За 8 минутното продължение с Ман.Сити да не говорим,че сега щяхте да сте на 5-6 място,ако не са съдиите.И зашо да не се пишат статии срещу Манафите.Кви сте вие,че да не се пише лошо,а?Нещо повече ли сте?С някакви специални преференции ли се ползвате в Англия.Или съра като не му върви играта и почва да пищи на старничната линия.Като с Ман.Сити беше много щастливкато вкараха гол в 97-а мин.А като му дадат "само" 3 минути,макар че и толкова ви бяха много с Астън Вила.Кавали,преди 2 години ако не бяха съдиите щяхте да сте 3-и.

neveragain
16.12.2009 11:32

ами мога само да ви кажа,че ман утд са наи тъпия отбор.срам е човек да е фен на манчестър

teenage_head
16.12.2009 11:30

Еми симулирал ,дали са му картон какъв е проблема. А на второто видео лично аз не виждам симулация. За мен през този сезон най- ОЧЕВАДНАТА симулация, която беше възнаградена с дузпа, беше на Нгог. Който го е гледал мача е видял за какво става въпрос. Пък за Юнайтед изобща не мисля, че са толкова подпирани от съдиите даже изобщо, ама то така става като някой е шампион и години подред си задържа перфектната форма други злобеят. Това е абсолютно нормално и аз щях да злобея на ваше място *smile*

sasedq
16.12.2009 10:08

forsberg да не мислиш че всички хора са фенове на манчестър ? Какви са манчестър че да не пишат лоши теми за тях като си е истина.

nikolai1704
16.12.2009 02:19

Аве ей маняци като са Манчестър да не са богове.Орка не спира да симулира и това е факт както беше при Роналдо.Писали статии против Манчестър.Я си свалете очилата марка "MUFC" и гледайте по трезво на нещата.Има видео материали и вие пак на бялото черно...срещу Вила има дузпа нали,псевдо фенчета такива?Срещу Арсенал пак имаше дузпа?Срещу Тотнъм на Флетчър пак имаше дузпа?Като им дават мълчат,а съдията като даде 3 минути продължение срещу Астън Вила и Лилавия Чичко за малко инфаркт да получи!Ай със здраве!

DenteMente
15.12.2009 22:12

Това са все важни мачове не е като да си цъкаш пред блока на възано на 2 бири *smile*

DenteMente
15.12.2009 22:11

Чакайте бе...играят за ацки много пари и за ТИТЛАТА! Вие какво искате и аз да си поведа топката и да няма какво да правя и аз ще симулирам! Всеки един би го направил....какво да направи в такава ситуация? Да каже е голема работа другия път *lol*

manunited666
15.12.2009 22:09

Ами същото е и с Руни ... помага на отбора.2 симулаций и край ... най-големия симулант.

Barca_fen112
15.12.2009 21:59

manunited666 Ами да,но тва на него му се случи един път и по-късно дойде и реваншът за това....Реал стана шампион ,а и той тогава се радваше като малко дете не само защото беше на 19 години ,а и защото бе на път да донесе трофей на каталунците... *wink*

manunited666
15.12.2009 21:57

Barca_fen112 то и на Меси не му направи чест като вкара гол от сервиз и започна да се радва като малко дете ама карай.Скоро ще искарате и Ван дер Саар най-големия симулант в света просто защото е от Ман Юнайтед.

Go6oSeXa
15.12.2009 21:28

LvpooL симулации на Торес,Дрогба и Едуардо пусни си ютайб и напиши примерно Дрогба пеналтис (дузпи) да проследиш атаката и как е бил фаулиран ! *wink*А CEC0_vg ти си наистина ненормален иди се прегледай некаде Нз какъв си ти щом те са боклуци, палячовци и т.н. Ти си най - големия футболист всички тебе знаят ! Ти си най - добрият никой не заслужава да играе в Ман.Юнд. освен теб *lol* Колко мъка има в това момче!! Моля те спести ни повече коментарите си ... Опази ни БОЖЕ *lol*

BooOooM
15.12.2009 21:13

Ехехей йей йей!
Много гръмно и неподходящо заглавия за тема - типично журналистически надута и раздута!
"Кога Уейн Рууни ще спре да симулира?" - определено несъотвестваща на коментирания футболист!!!
Да и той като баш майстора - Дрогба симулира, но колко пъти - отг: 2-3 пъти, кога - отг: само и единственно, когато Юнайтед са затънили яко и падат в резултата и то това е от последната година друг път истинските фенове на английския футбол едва ли го знаят и помнят като симулант, а като играч, който пада само след здрава подсечка!!! В реалност имената във футбола се предпазват от контузии и са по склонни към театралното изкуство, но Рууни не е Роналдо, не е Дрогба и др.
Според мен темата реално трябваше да бъде озаглавена "Защо Уейн Рууни започна да симулира?"!!!

sasedq
15.12.2009 20:52

Crissstiano на торес пък кое му е симулантското ?

Arsenal_2
15.12.2009 20:50

Искам да се обърна към феновете на Юнайтед, добре ОК разбрахме и вас са ви порязвали и другите отбори са симулирали, то всеки отбор във фубола един път е подпиран друг път ощетен. Но с ръка на сърцето признайте си че ако може да се говори за най-подпиран отбор в Англия то това безпорно е Манчестър Юнайтед *stop*

crissttiano
15.12.2009 20:47

LvpooL *joking* пич Дрогба е голям симулант Едуардо срещу Селтик показа и той умения Рууни също 1 път падна за дузпа ама го убиха *sick* Торес също пада понякога лесно и само да ти кажа че няма футболист който да не симулира *wink* ако играеш ще знаеш *stop*

UnitedFAN
15.12.2009 20:39

Абе ще и се невиди защо всичките толкова мразите Юнайтед бе ? Само такива статии пишете. Защо не си спомните как Челси победи Манчестър и как оная чернилка Дрогба изби наще в полето а никой нищо не каза и от УЙНЪР дори не написахте, че е имало нарушение. Направо ми се догажда *sick*

LvpooL
15.12.2009 20:39

Crissstiano , дай пример за симулации на Торес,Дрогба и Едуардо като много знаеш или просто си пишеш наизуст *thumb_down* *angry*

Gogata85
15.12.2009 20:33

абе Уйнър как може така да се излагате бе?!?!?!?! *sad* какви са тея статии против Манчестър Ю. *angry*

Crissstiano
15.12.2009 20:24

Статията е написана напълно безпристрастно *joking*,но нали трябва да се избият някак си комплексите,че Манчестър 3 години подред мачкат в Англия.Защо ли не се забелязват толкова често статии за Дрогба,Торес и Едуардо например,които доста по-често симулират от Рууни?

Alifasko
15.12.2009 20:22

Браво отново на ШитИннер невероятна статия какво стеги лапнали толкова Манчестер немога да разбера докато беше В Ман Ю Роналдо всяка втора статия ви беше (Роналдо пак симулира Роналдо до кога ще симулираш) след като мина кам Реал М нито дума че симулира а му се случва всеки мач.Няма играч който да не симулира това е част от играта.Сега погнахте Руни 1 2 случая и вече е симуланта на века. Ходете се прегледайте някаде *thumb_down*

LvpooL
15.12.2009 20:02

Не сам фен на Манчестър ,но тази статия е ужасно глупава *sick* ... не мога да повярвам ,че класен играч като Рууни е наречен симулант *thumb_down*

Barca_fen112
15.12.2009 20:00

crissttiano добре бе като не ти харесва сайта защо тогава продължаваш да влизаш и да пишеш глупости и излишни коментари???А за Манчестър то бе ясно ,че след напускането на Роналдо ще трябва да се намери нов симулант и в случая това е Руни.Дразни ме това ,че той е много бърз и борбен играч ,а това което прави с тези симулации не му прави чест *wink*

forsberg
15.12.2009 19:24

незнам кои е писал тази глупава статия ама ако трябва да пише за всички които симулират в Англия да кажем трябва да иама само такива статий. и искам да питам човека които е писал това дали е фен на Манчестър ?!!?- едва ли

CEC0_vg
15.12.2009 19:17

Тез от Манчесът са такива боклуци. Всички са палячовци, симуланти, тапаци и лакомници.

sa6ety
15.12.2009 19:04

Rooney е велик и квото иска може да си прави ...

Tar4e_gg
15.12.2009 19:02

Winner, За пореден път показвате колко ненавиждате Манчестър като правите тази статия. Защо не направите 1 статия за Давид Нгог или за Едуардо от Арсенал?!?!?! *angry*

kotaraka1899
15.12.2009 18:59

и с/у вила и с/у Арсенал ''умрелите дяволи'' симулират *angry*

min4o1912
15.12.2009 18:33

Отговора е никога.Ти моиш ли да спреш гората да се разлиства *joking* *party*

vinoven_li_sum
15.12.2009 18:16

Въпреки, че не съм фен на Ман.УТД и на Рууни (даже ги мразя) в този случай ще защитя нападателя на червените защото всеки футболист симулира, но и за симулациите се иска много тренировки! Трябва да падаш, но да знаеш как !

Peter_Master3
15.12.2009 18:03

Мале кви сте жалки само, вие Рууни го изкарахте най-големият симулант в света бе! Спечелил човека две дузпи през сезона и вече голяма работа! Преди виновен ви беше Роналдо сега Рууни, много ми е чудно защо когато някоя от "честните звездички" на Ливърпул или Челси симулира и спечели дузпа и всичко е наред! Ако е за Манчестър дузпата обаче много ви знае устата!

marcislav
15.12.2009 18:00

Нова тъпа тема *thumb_down* Ръъни най-добрия *beer*

gottaget
15.12.2009 17:53

баси противния игра4 4естно ... голям отбор са , ама квото и да си говорим в сравнение с другите отбори от топ 4 United са най-подпирани *stop*

manunited666
15.12.2009 17:28

А това с дискусията е нещо нормално за този сайт.Все пак коментират само Юнайтед а не коментират например сималициите на Торес на Джерард ...

john_cooper
15.12.2009 17:27

който си го може го може какво е виновен Руни че садията му дава дузпа така е видял , а че този прийом не е в гласа на феярплея на кого му пука важното е победата *beer*

manunited666
15.12.2009 17:27

Едуардо тръгнаха да го наказват защото това се случи в ШЛ и затова се намеси УЕФА.УЕФА няма място в Анфлия.И моляте свали хейтърските очила и коментирай обективно.За доста от ситуацийте в който казвате , че Руни симулирал всъщно не е така.Спечелил бил 10 точки ... и ето пак коментирате това което ви е удобно.А не коментирате когато ги режат нали бе ? А през този сезон бая си ги резаха.Тоя за некви 10 точки говори леле леле.

rusev11
15.12.2009 17:23

Защо не си го признавате бе хора,имаше дори дискусия за това кой е най-подкрепяния отбор,айде да не припомням кой беше отбора?И кой може да отрече че след симулациите на Руни всичко се потушава и отминава ,а за една симулация на Едуардо чак Уефа го наказа.В повечето случай както подчертават във статията дузпа му дават,а за един сезон да реши 3 4 мача по този начин не е никак малко все пак това са средно 10 точки.Ама не го съде все пак е от Юнайтед и ако не той то ще е друг и отбора пак ще бъде подпиран !!!

alex48
15.12.2009 17:22

ха LOSERS спрете в тос сайт да се излагате ве,как все за Манчестър знайте,то ако не е Роналдо ще е Рууни,ха жалки сте ве и смешни.

manunited666
15.12.2009 17:16

И какво значи това , положението оставяме без коментар ? Ами логично , нали потребителите коментират! Божеее боже.Щом е без коментар защо по требителите коментират ? *lol*

manunited666
15.12.2009 17:02

Нееее winnar e ливърпулски сайт.Те пишат за врага Юнайтед не Челси.

DenteMente
15.12.2009 16:56

Аз ли? Ми фен съм на отбор който всички мразите....и в момента играе ужасен футбол! Но играчи като Роберто Баджо,Бобо Виери... Алтобели,Джозепе Меаца и тн. просто ме карат да обичам този отбор *wink* Гледал съм като малак мачове на Алтобели и от тогава заобичах отбора! Тогава се появи Роби Баджо и край

Seko
15.12.2009 16:53

Денте кажи на кои отбор си фен.. (не за да се базикам или нещо да плюя просто ми е интересно ) *smile*

DenteMente
15.12.2009 16:49

Локо93...1-во трябва да имаш с какво и 2-ро трябва да си над 12-13 години за да можеш....да не говорим,че и акъл си трябва и за това *lol* Ти жена ще ебеш когато Пуул станат шампиони *sick*

Go6oSeXa
15.12.2009 16:49

симпатяго ела се пробвай ако искаш *lol* нали ти е ясно, че като те помириша, че си в Люлин и ще те закопая там покрай старото водопадче *beer*

manunited666
15.12.2009 16:48

Winner чакам да качите симулацийте на Джерард , Торес , Н`Гог , Едуардо , Ван Перси ... чакам или пристрастието не ви го позволява.Поне другия път като качвате нещо за симулацийте на Руни поне качете клипче в което за симулация му дават дузпа а тука в единия случай му показват жълт картон а на втория клип дузпата си е 100%!!!

manunited666
15.12.2009 16:46

Ама нервирам се защото премълчават много неща.Говорят си само това което на тях им е удобно а в много случай за отсъжданията даже грешат.

loko_93
15.12.2009 16:46

ЛИВЪРПУЛ шАМПИОНИ *thumb_up* *party* *beer* *thumb_up*

Go6oSeXa
15.12.2009 16:45

е аз за да си направя труда да пиша значи има защо.. Просто обяснявам на хора (плиткоумни, слабоумни и накратко ТЪПАНАРИ) защо Рууни го прави *smile*а локо 93 фена ----> това момче ме радва, колко е зле психически *lol* (дано и физически да не си така)

DenteMente
15.12.2009 16:44

манчо666 *smile* пич какво се нервиш? Рууни вкарва ли? Един от най-добрите ли е? Манчо колкото и да не ги харесвам играят ли добре? Какво ти пука изобщо...нека си говорат феновете на Арсенал и Пуул просто да си седат на старата слава и това е !

Go6oSeXa
15.12.2009 16:43

браво manunited666 добре припомни някои важни моменти за публиката, която неследи мачове и незнае какво да напише тук, а просто си коментират, за да не заспят ! И отново БРАВО WINNER *thumb_down*

DenteMente
15.12.2009 16:43

Хаха Гошо пич и на мене ми писна от хора като това лапе Локо93...то бива идиоти ама този бие всички *sick* Рууни си е Рууни а това какво говорим ние му е през **** иначе найстина си прав Дрогба и Анелка правят прекрасен сезон и Челси без тях ще страда *stop*

manunited666
15.12.2009 16:42

Ах , сега изгледах второто клипче , значи това си е чиста дузпа бе ! ахаххахах лелееее.Коментаторите го казаха , пък и на повторението се вижда ! В такава ситуация на всеки ше дадат дупа не само на Юнайтед.Божеее просто народ.Искам да качите симулацийте на Джерард , Торес , Едуардо , Н`гог ...

iksvel
15.12.2009 16:39

Когато спрат да се издават такива глупави заглавия *wink* И Кристиано Роналдо симулира, ама това не му пречи да бележи средно по над 1 гол на мач, нали ?

Go6oSeXa
15.12.2009 16:38

Dentemente браво приятельо.. наистина ме разсмя иронията, с която ми говориш .. Прав си аз челсито просто за допълнение го сложих, не се притеснявай. Не съм помиар, който да плюе на другите отбори и никога не съм се ебавал с някой, че губи защото знам, какво е да ти е гадно и някой ти бръмчи на главата че даден отбор бил слаб, смешен и т.н. Манталитета е най - важен,но тука преобладават пуберите, които искат да напишат някое просташко коментарче и да си мислят, че са мъже като напсуват някой. Но евалата ти прайм за сарказма ти ! *lol*

DenteMente
15.12.2009 16:37

Пишеш си отборчето с малка буква? Хмм един истински 15 годишен ФЕН *lol*

manunited666
15.12.2009 16:37

arsenal_bos срещу Помпи дузпа си имаше а тая дузпа за Помпи срещу Юнайтед я премълчаваш нали ? Дузпа срещу Арсенал имаше но имаше и такава за Арсенал но не я дадоха.Лий Диксън в студиото на Мач оф дъ дей каза , че има дузпа защото Руни си я търсеше и Алмуния просто му се подведе.Защо премълчавате ситуацийте когато Юнайтед ги режат ? Срещу Челси засадата на Руни и гола на Челси , колко дузпи отделно имаше през сезона дето не им ги отсъдиха ? А направо ми писна тия winner да подвеждат малките дечица да се заяждат.Защо не качите симулацийте на Фернандо Торес или на Стивън Джерард ? И те не са малко а сте извадили тука 2-3 ситуаций на Руни ? Защо не пишете за дузпите на Едуардо на Н`Гог ? Защо ? Защо не напишете и нещо за съдийските грешки в ущърб на Юнайтед , или ви е по лесно просто да си ги премълчите!

cheman
15.12.2009 16:36

ee winner вече се "оляхте".... *thumb_down* *thumb_up*

DenteMente
15.12.2009 16:36

Локо..още по-зле бате значи до 2050 няма да видиш титла *lol*

DenteMente
15.12.2009 16:34

Пич мани ги бе.... Роналдо симулира ама е голям нали? Дрогба симулира ама има 18 гола за сега нали? Симулацията е част от играта ама децата не разбират

Seko
15.12.2009 16:32

Ей така като почнете най се нервя... Симулирал секи мач на какво си... Ще симулира я.. да не би да е единствен.. сега футбола е такъв.. напрегнат,коромпиран и какво ли още не.. А пък за феновете на други отбори... Да ви попитам... Дрогба не симулира ли ? А Джерард ? А Ван Перси... така че недейте лая много *stop*

DenteMente
15.12.2009 16:32

Локомовивеца да не говори,че отбора му го духа от 50 години *lol* набор 93 моля да си лягат

DenteMente
15.12.2009 16:31

Ако искаш дай ще махнеме Торес и Джерард,Рууни и Гигс примерно,Фабрегас и Аршавин, може да махнеме и Меси и Ибрахимович,че Барса нещо много мачкат *lol* Аз по-тъпо изказване не съм чувал!!!

stefko18
15.12.2009 16:30

Go6oSeXa прав си за нгог що не писахте срещу бирмингам нямаше никаква дузпа !

DenteMente
15.12.2009 16:29

Е ако Челси без Дрогба и Анелка са за 2-ра дивизия...дай да ги махаме а? Ако ти пречат кажи си ще ги махнеме *lol* Ако ако ако...е всеки отбор без 2-мата си най-добри е по-слаб НОРМАЛНО!!! Тъпите Челси? Ти тест за интелигентност ли си им правил

Go6oSeXa
15.12.2009 16:27

охх деца деца... Така е затова хората спират да коментират. Какво можеш да обясниш на едно дете, което незнае какво въобще е футбола.. Да сте живи и здрави всичките аз ви казах защо го прави Рууни според мен. Но и аз да обичам толкова даден отбор може би и аз щях да съм същия . А екипът на winner няма ли да порастнем вече ? Кога ще видим статии за Ливърпул - че неспират да се усират като ***** или за Арсенал или за тъпите Челси, които без Анелка и Дрогба са за 2-ра девизия.... *cigarette*

arsenal_bos
15.12.2009 16:25

Срещу Помпи нямаше дузпа,Срещу Арсенал пак нямаше и срещу Вила нямаше само че в случая не свири докато при Арсенал и Помпи да! Това доказва само 1 че манчестър зависят повече от реферите !

stefko18
15.12.2009 16:21

а до кога ще 4етем стааати срешу ман4естер??? winner за пореден пат се обеждавам 4е не харесвате Юнайтед ама бива ли таква работи *evil* *thumb_down*

Go6oSeXa
15.12.2009 16:20

зароман какво написа само ти си знаеш *wink*

zorroman
15.12.2009 16:17

1-во на кой ли му пука за тая английска свиня и
2-ро Отг: НИКОГА *thumb_down*

Go6oSeXa
15.12.2009 16:17

ето това са хората, които си скъсаха гъза за да прославят БГ футбола и България, като страна . Това бяха хората, които обичаха България и поставиха на колене световния шампион ! Поклон !!! *stop*

Go6oSeXa
15.12.2009 16:14

paradoxxx защо въобще трябва някой да говори ? има ли смисъл да се хабят думи.. В последно време направо бумащина се пише тука ама направо ти иде се откажеш... Че е симулант, да такъв е безспорно няма мач в който да не пробва. Но пример ти давам с теб израстнал съм със славата на ЧЕРВЕНИТЕ ДЯВОЛИ и наистина радвам се, като гледам техни мачове. Да гадно е напоследък нещо им трябва повече според мен трябва да разчитат и на удари от далече - Гигс, Сколс, Валенсия абе просто с такива играчи и тупалките, които нанасят според мен ще започнат да бележат доста повече. Но да се върнем на темата исках само да ти кажа, че само като гледаш футбола, който показва Рууни всеки мач тича, бори се, не се предава, каквото и да става. Той обича МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД и наистина показва с всичко, което може, че иска да помогне на отбора си. Според мен това е футболист мечта за всеки отбор. Много добре знаете всички(говоря средно за хора над 1*cool*, че вече всичко става въпрос за пари, не е като едно време. Поздравявам всички с едно клипче, което всеки път когато гледам настъхвам и се сещам за сегашния помиарски футбол http://www.youtube.com/ watch?v=Dchm60W6ciw

paradoxxx
15.12.2009 16:07

определнео някой фенове решиха да замълчат.И когато фактите говорят даже боговете мълчат.И това е идола на отбора.Едно джудже симулант.Един ден каквото повикало такова се обадило

Go6oSeXa
15.12.2009 16:04

изключително просто тема !! за пореден път някой смешник е пуснал тема, защото мрази Манчестър *lol* Ебахти тъпаците признал съм ви ! Много ясно, че ще пробва бе има хиляди отбори, които всеки божи мач симулират, че и повече от Рууни. Все пак получили дузпа може да се реши двубой, а тия тука ми размишляват трябва ли, нетрябва ли ?? Ебахти простаците *lol* Ей тъп народ да му ебеш мамата бе ... Селяци *angry*

bobskia1
15.12.2009 15:56

А кога Ливърпул,ще станат шампиони на Англия?

Dororo
15.12.2009 15:54

Тук Рууни не е виновен или пък друг футболист.Можете да се съедите на садите за такива дуспи не на футболистите.Зашото той пробва и ако стане стане а съдата трябжа да реши такаче...

Gaultier
15.12.2009 15:40

затова ги мразя тези лайна манчестър .. *angry*

Mihuq
15.12.2009 15:38

Кога ще спрете да пусакте тъпи теми *thumb_down*

Alcahuete_Chulo
15.12.2009 15:37

нямаше никьква дуспа и справедлив жьлт картон *thumb_up*