Надеждата е още жива! България обърна Черна гора и продължава да се надява

22:24
Надеждата е още жива! България обърна Черна гора и продължава да се надява
България успя да заличи пасив от един гол и победи Черна гора с 4:1 в решителен мач  от квалификациите за Мондиал 2010 година. При всеки развой, различен от победа, "трикольорите" щяха да загубят всякакви шансове за класиране.

В началните минути играта и на двата отбора беше доста разпиляна, но гостите се ориентираха по-добре в обстановката и в 8-а минута Стеван Йоветич бе оставен като на парад да нахлуе в българската половина и с топовен шут от около 25 метра халфът на Фиорентина препарира Иванков. Основна вина за попадението има дуото Котев-Стоянов, които щедро оставиха къдрокосия черногорец без затруднение да си намери позиция за стрелба и да се прицели.

След това попадение слабата игра на нашите в защита продължи, като играчът на ЦСКА Котев си изработи смешен жълт картон за нарушение срещу откъсващия се Йоветич. Илиян Стоянов също не оставаше назад от своя колега и за 45 минути не спечели нито веднъж първа топка срещу нападателите на Черна гора.

Все пак в атакуващ план българите се опитаха да направят красиви неща, като експериментът с Чавдар Янков на поста десен халф проработи до известна степен. Чак се оказа на два пъти на добра позиция, но не успя да препарира Полексич. Бербатов, Стенли и Мартин Петров показаха ентусиазъм и старание, но в представянето им имаше много брак. Когато изглеждаше, че "трикольорите" ще се оттеглят на почивката с гол пасив, Радостин Кишишев пробва далечен удар, с който успя да вкара ценен гол, оставяйки Полексич без шанс.

След почивката Мъри направи логичното и извади Котев, който бе най-слабият играч на терена за "трикольорите" в първите 45 минути. Станислав Ангелов бе преместен да играе в центъра на отбраната, а като десен халф заигра Димитър Телкийски. "Мечо" се оказа страхотна смяна и в 49-а минута бившият футболист на Левски изведе националите напред в резултата след страхотен пробив на звездата Бербатов по левия фланг и мек пас, който остави Телкийски сам на празна врата.

След това попадение българите заиграха по-спокойно и имаха инициативата в двубоя. Треньорът на гостите вкара Мирко Вучинич в игра и нападателят на Рома успя да затрудни на два пъти Иванков, но юношата на Левски направи две страхотни спасявания.

В 85-а минута Бербатов реши всичко, след като първо си изработи стопроцентова дузпа, а после хладнокръвно я вкара. Пет минути по-късно резервата Валери Домовчийски бе изведен по чудесен начин от Берба и без проблем отново матира Полексич, оформяйки крайното 4:1 за България, която продължава да мечтае за класиране на Мондиал 2010!

България - Черна гора - 4:1
0:1 - Стеван Йоветич - 9 мин.
1:1 - Радостин Кишишев - 45+1 мин.
2:1 - Димитър Телкийски - 49 мин.
3:1 - Димитър Бербатов - 85 мин. (дузпа)
4:1 - Валери Домовчийски - 90+1 мин.

България:
Иванков, Манолев, Кишишев, Котев (Телкийски \'46), Стоянов, Янков, Ст.Ангелов, Ст.Петров, М.Петров (Б.Георгиев \'76), Рангелов (Домовчийски \'83), Бербатов

Черна гора: Полексич, Павичевич, Джудович, Баша (Фатич \'73), Пейович, Вукчевич, Пекович (Мирко Вучинич \'69), Дринчич, Божович (Божкович \'59), Йоветич, Дамянович


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ClasiczM
07.09.2009 21:46

ако успеем да бием Италия те трябва да напъват срещу Ейре че те може да увиснат от световно бием ли италия

Италия 1000 % ще търси победа в Дъблин няма друго яче просто ще им трябват 3-те точки за класиране *smile*

MeToDueB
06.09.2009 18:39

Италия е отбор, който без усилия си взима това, което иска .. ако им трябва победа, ще ни бият .. дано се противопоставим, защото иначе горим. Божинов и да не е във форма .. и хич да не е играл, трябва да го пуснем титуляр .. той срещу италианските отбори има опит и има спортна злоба срещу италианците .. Не знам какво ще правям с илиянката стоянката, котев и кишишев .. трябва да намалим присъствието им до минимум. Ако се налага .. дано само 1 максимум от тях да играе, че точно 3,4-ма в защита .. видяхме как можеха да ни издънят вчера и да паднем, ако не бяха намесите на Иванков и не толкова добрите завършващи удари на черногорците, за щастие Вучинич не влезна от първото, че тогава може би нямаше да е 0-1 в 45-тата, а повече.

RangerSS
06.09.2009 18:21

А според теб ще бием ли Жабария,а ? Щото аз остнах с впечатлението,че са келеши.И ирландците са келеши.И Томашич и Котев са келеши.Освен това евалата правя на Пелето,че е такъв универсален играч.А напомадените тюфлеци като Благо могат да го духат.Кишишев недей го критикува,това му беше втори гол за национала и първи в правилната врата.Тия втородивизионни английски отборчета му преебаха кариерата на Тинката,не е ли така ?

MeToDueB
06.09.2009 18:14

Най-много ме е яд от това, че Ейре не са нищо особено .. по-слаби са и в двата мача ни вкараха от статични положения .. а не от игра. Но се раздават всеки мач така, както ние играхме вчера, когато "ножа опря до кокала" .. за това те заслужават, а не ние .. дано все пак се случи чудото и тия играчи най-накрая заиграят със сърце и себераздаване .. и Мъри най-накрая си направи изводите, че тия смешковци в отбрана .. не трябва да ги вика, имаме и по-добри .. Стоянов и Кишишев директно за пенсия .. а Котев на тренировка, да се учи да играе с крака .. никога не е могъл. Иван Иванов, Топузаков, Тунчев, Миланов, Манолев и Тодоров, ако се наложи за десен бег .. те са ми надеждата ..

MeToDueB
06.09.2009 18:12

преди две години имахме същите надежди, каквито имаме и сега .. вечно да казваме "надеждата умира последна". Сега какви са ни надеждите ? Да бием Италия и до края Кипър, като гост и Грузия тук .. и да очакваме Ирландия и Италия да не извъртят за тях някакъв удобен резултат, че да се класират и двата ? Все сме си 3-ти, ако играем така, както играхме през второто ще сме винаги напред, но или състава не е нареден, както трябва .. или не са повикани футболистите, които са най-подходящи .. или не се раздават достатъчно. За това .. трябва да се радваме и на 3-тите места, че като гледам какви добри отбори, които и първенствата са им 50 нива над нащо .. и базите им и всичко са на 3-ти, 4-ти места .. и те се радват на тях, ние все максималисти .. не заслужаваме и тва е .. Да бяхме били Грузия и Ирландия поне в единия мач, че сега да сме оптимисти, аз съм песимист .. до последния мач на националния. Ако бием Италия, пак оставам песимист, докато не видя Ейре зад нас...

RangerSS
06.09.2009 18:08

Виж сега човек,не бъркай Тунчев с Трифон Иванов.А тия панаири с Иван Иванов не мога да си ги обясня.Да го викат в национала и това е, да не сме Германия,че да имаме хиляда класни защитници.
Добре че е Мъри( или Мъдьо,както вие,феновете на армейците,обичате да го наричате),че имаме и някаква надежда за класиране - преди две години по това време нямахме.

MeToDueB
06.09.2009 17:56

Тунчев не е във форма, но и на 1 крак повтарям .. ще е по-добър от ужким играчите във форма от Стоянов, Котев и Кишишев .. и 3-мата са тъпанари .. имаше варианти за много по-добър състав и игра в защита, но Мъри и той е един от тях .. още го критикувам, с нищо не ме опроверга за това 4-1 .. можеше и да не стане 4-1, ако не беше оправил състава и не беше върнал малко по-назад Янков и Ангелов .. сега е теста за него. Не бием ли Италия .. горим . 3 задължителни победи, че Ирландия и Италия пак ще завъртят нещо .. Х .. или да им е изгодно на тях, както се бяха уговорили за първия мач .. двамата италиански мениджъри. а относно Бербатов .. Бербатов винаги си играе една игра, въпроса е там, че отбора не играе винаги така, както да може да оползотворява пасовете му .. да му асистира и на него. Когато отбора играе, той е първия който ще ги поведе

MeToDueB
06.09.2009 17:54

Още преди мача се чудих, защо Котев е повикан, а не Иван Иванов, който винаги е бил две нива над Котев .. Илиян Стоянов също знаех, че е слабак .. Кишишев също .. просто и триматан е ме опровергаха .. добре, че тоя Кишишев вкара, да измие малко срама от смешната си игра .. Бербатов всеки път играе така .. колко пъти тръгва, подава и т.н. .. но няма кой да оползотворява пасовете му .. колко пъти ? Дори и сега можеше да не се оползотвори паса му за втория гол, ако не беше влязъл Телкийски .. там нямаше да има човек сигурно .. Рангелов и Янков не можаха да стигнат до топката ..

RangerSS
06.09.2009 17:49

Абе Методиев,тва момче Котев да не е тренирало борба ве ?Ти ги знаеш твойте любимци от Армията,тъй че тебе питам.Сега сериозно,Бербатов направи силен мач,но в Торино да го повтори това второ полувреме.От доста време не го бях гледал да рита с толкова хъс и евала му правя,че се сети,че е капитан.Тунчев май не е в оптимална форма и затова не игра вчера.А и недей се ебава с тримата амигос в защита - вчера вечерта е било време за сиеста...

MeToDueB
06.09.2009 17:48

т.е. Ангелов от ляво .. със сигурност защитата ни не е най-доброто с което разполагаме .. имаме и по-добри, които не са повикани ... и преди мача го писах и сега .. те го доказаха. Илиян Стоянов тъпира .. може ли да бяга от топката, а не да пресреща Йоветич .. не го ли е гледам, че това момче има добър шут и пробва от всяка една възможност .. и Кишишев и той им бяга .. а Котев с крака го няма никакъв .. и винаги е било така. Чак финтове прави .. от него също много грешки тръгнаха .. Манолев оголваше зоната, като вероятно очакваше стабилна подкрепа от централните защитници, но такава нямаше .. за щастие второт се върнаха Ангелов по-назад със Янков .. Телкийски беше на правилното място .. и оползотвори паса на Бербатов .. въобще .. ако играеме всек имач така, както играхме през второто полувреме .. сега щяхме да сме се класирали. Нашите могат, но не искат .. не се борят, не се хвърлят на максимума .. а в защита тия 3-мата .. не че могат и не се хвърлят, те не могат !! за тях съм сигурен, че просто .. толкова си могат .. леваци

MeToDueB
06.09.2009 17:44

Както си и знаех .. слабаците 3-ма в защита за малко да ни издънят. Първото полувреме не знаехме къде сме .. и очаквано от мен най-зле се представяха Илиян Стоянов, Кишишев и Котев. Хубаво, че второто полувреме Котев излезна, Илиян Стоянов не се добра до топка, а Кишишев си поправи грешките с гола. Тия 3-мата .. въобще не трябва да им се дава право да играят .. Тунчев ще е по-добър и на един крак от тях .. Още преди мача попитах .. с какво Мъри хареса повече играта на Котев, от играта на Иван Иванов от ЦСКА .. или да се отбележи, че е викнал играч и на ЦСКА .. а ? Вместо Илиян Стоянов .. щеше да бъде по-добър вариант Топузаков, вместо Кишишев - Ангелов от дясно .. имаше наини да започнем още от началото както трябва, но не започнахме. Дано си направим изводите и в Италия да излезнем максимално концентрирани и с най-доброто .. 3-мата в защита леваци .. пак може да ни издънят. Бербатов беше над всички 3 асистенции и гол *smile* Марто не е във форма .. Стилян игра неговата си игра .. бе .. второто играхме добре, първото беше страшно слабо .. и въобще очаквах целия мач да е така, заради 3-мата пе*али в защита (както ги наричам аз) ..

jeymzz20
06.09.2009 17:22

Емиии Италия можем да ги бием реално погледнато но... има едно голямо НО и то е играта ни в защита и слабата форма на Мартин Петров. Съгласете се че Марто като е във форма просто мачкаме наред, той е двигателя на отбора... освен това забележете защо Бербатов не вкарва! Ами именно заради Петров защото ситуацията във всеки мач на миналите квалификации беше една и съща - М. Петров прави смешни защитниците на противниковия отбор, подава в наказателното и Бербатов вкарва. Снощи едно точно центриране не направи Марто освен от ъглови удари. Не казвам, че националния отбор трябва да разчита само на един човек, но би било добре Марто отново да блесне!

Craz1_K1ller
06.09.2009 17:11

Да напълно съм съгласен,само за победа трябва защото и Х не ни устройва много много

RangerSS
06.09.2009 17:09

Ебаси,навсякъде е такава еуфория,все едно че сме били вече Италия. *smile* А това хич не е непостижимо - плюс е,че най-борбения им играч - Гатузо,няма да играе.Ако бяха такива футболни гении жабарите,щяха да ни бият още есента на "Васил Левски".Още има надежда за бараж или класиране,щото има и мач между противните ЕЙРЕ и жабарите.Барби се събуди вчера,дано и в сряда не заспи пак зимния сън.Много тъп гол ни вкараха вчера - защитата буквално бягаше от онова хипи,нападателя на ЧГ, и му правеше коридор да стреля,което поразително напомни за едни кренвирши(дебърцин).Абе да се поправят грешките,Котев по-малко да показва,че знае и борба, и ще ги бием.

onzzy
06.09.2009 17:03

то едва ли някой вижда,но трябва да играят за победа ,щото ако тръгнем за "достойно представяне".........

Craz1_K1ller
06.09.2009 16:58

onzzy,да така е но с тази игра невиждам как ще биеме Италия *sad* Но все пак надеждата умира последна *smile*

bitoiv
06.09.2009 16:44

Успех, който ще даде нужното спокойствие и увереност на играчите. Като изключим първото полувреме, през второто играхме като добре сработен колектив. Искам само да кажа, че когато играта на даден национал не върви е по-добре да бъде сменян. Нашият треньор трябва да прояви повече смелост в това отношение без да робува на имена. Пожелавам успех на националите в Италия!! *thumb_up*

onzzy
06.09.2009 15:36

АКО победим Италия след това както и да завършат италиянците с Ейре единия отбор ще бъде след нас(ако и ние бием де). А до сега нито една БГ телевизия не е обявила, че ще предава мача от Торино

roommen
06.09.2009 15:09

Жалко че чак в този етап на квалификацийте Бербатов осъзна че един футболист трябва да играе за отбора а не отборът за него .

ivoarsenal
06.09.2009 14:29

Добре че Тинката изравни в последната минута на полувремето,защото това първо полувреме беше най-слабото на националния ни отбор(поне откакато аз гледам футбол).
Да остана надежда но тя минава през задължителна победа в сряда?!?!Надявам се че може да се получи но като цяло ще бъде изключително трудно.Но нали това е красивото в тази игра че никога не се знае победителят.Па макар и единият отбор да е Италия.Но дори и да победим пак има условие Ейре е желателно да сбъркат още веднъж(па макар и с реми)а те играят у дома и с Италия и с Черна гора.
Успех на България до края на квалификациите защото ще ни е нужен

frozzzen
06.09.2009 13:07

За играч на мача трябваше да изберат Иванков *smile* . Добре ,че беше той да ни спаси от глупавите грешки на защитата иначе резултата щеше да е 5:0 за Черна Гора ,ако бяха вкарали положенията си , обаче Иванков е непробиваем *lol*

Richi_IGL
06.09.2009 13:02

Ей бихме и ние веднъж с хубава игра!Браво и Барбуков,че се сети да вкара- най-накрая се отпуши!Трябваше ни 1 победа за самочувствие!Лошото е че и Италия и Ейре си взеха мачовете.Пак ще го гледаме само световното *sad*

dido0o0o
06.09.2009 12:59

Кой направи асистенциите за всички голове , кой си напрай дузпата . Аи не говори рязан тъпак такъв. Ходи си на село да гледаш Аякс ремарково и си трай *stop*

dido0o0o
06.09.2009 12:54

Manower по-тъп коментар от твоя не бях виждал

Manower
06.09.2009 12:47

хора не разбирате ли, че Бербатов е само име в националния!!! Тука идва да се разхожда,мърда нещастна! Вкара дуспата и стана играч на мача, айде бегай от тъка бе, смешник хахаха окуппирали са националния ей, такъв бизнес си въртят, че няма на къде! Такива селяни като М.Петров само спират някой младок да се изяви,тоя пък какъв е палячо като Стойчков ми псува! Какви надежди, какви ми митове, какво ти ЮАР, нямаме място там,ще стане като ЕВРО 2004!!!

vvaldino
06.09.2009 12:27

стига с този песинизъм важното е да излезем с чест до края

lucky_79
06.09.2009 12:25

Браво българи юнаци,браво Бербо показа се като истински капитан и голям играч,браво на Мъри ,че смени тоя ТРОЛЕЙ Котев с Мечо,браво на Иванков през 1-вото полувреме спаси 2-3 чисти гола и на всички останали ,че доказаха през 2-рото полувреме дух и сърце,че носят националната фланелка на България *stop* Браво Българи юнаци

Monty
06.09.2009 10:24

Да си го кажем направо - първото полувреме гледахме повторенире на Левски - Дебрецен. Трагична игра. А този Котев, преди националния да мине малко през Миньор Бобов Дол ...
Голът на Тинката, дошъл наистина от нищото обърна мача, защото дойде в най - подходящия психологически момент. Второто полувреме играхме по - добре и заслужено победихме. Лоша новина е бедствената форма на Марто, сякаш гледам друг футболист(как само развинти холандците в София...).
С такава игра като цяло - не сме нито за гостуване на Италия, нито за Световно! И все пак сме българи и ще стискаме палци до последно!

messibest
06.09.2009 10:12

Който не дойде той изгуби!ПОБЕДА И ПАК ПОБЕДА НИЕ ПЕЕМ САМО ЗА ПОБЕДА !!

torres_228
06.09.2009 08:43

Аре стига сте ръсили простотии.. Ние бием вие се изпокарахте тука и то за нищо... Стига ,че ше ви сложат по един бан накрая и на 2мата... *thinking*

don_diego_89
06.09.2009 08:37

кучко, това не е неграмотност... ти ако имаш малко акъл в тая голяма комбурица, ще разбереш, че буквите са една до друга и стават такива работи *joking* НЕВЕЖ

mataresse
06.09.2009 03:52

Ти май иска преди да си легна да ти сложа още малко а , явно досега не ти е стигнало. С комплексарските си изказвания и обиди копеле няа да заслужиш нито внимание нито уважението на стойностните хора в сайта.Като се прайш на мноо отворен поне покажи малко точки да видим че разбираш нещо,не само да говориш без грам покритие.

mataresse
06.09.2009 03:31

don_diego_89 не помня някога да си ме закопавал пък и едва ли на някой му пика за безформеното ти мнение глупако.Относно скапаната ти личност не виждам смисъл да давам мнение щото ти няма да го разбереш пък на целия сайт е ясно що за идиотче си.

jeymzz20
06.09.2009 03:00

Ние си взимаме и трите оставащи мача с победи, а срещу Грузия и Кипър е желателно да са с повече от 2 гола, за да имаме добра голова разлика, а Ейре правят равен с Италия и се класираме за баражите. Този сценарий според мен е напълно възможен!

mataresse
06.09.2009 02:37

liverbird1892 и don_diego_89 едва ли има по големи нещастници в тоя сайт от вас двамата.Имал съм много спорове с Методиев и съм се научил да уважавам мнението му дори и да не съм съгласен с него.Вие обаче сте толкова кухи че дори не правите опит да разберете кво иска да ви каже човек.

mataresse
06.09.2009 02:34

И аз вярвам в наще,все пак ако не вярваме ква е е идеята бе ,да глеаме как падат ли...Ако не вярваме каде остават мечтите ни *wonder*

liverbird1892
06.09.2009 02:32

don_diego_89 много си прав за тоя 'разбирач' методиев тои разбира от футбол колкото каха каладзе игра в днешния мач *lol*

GhettokB
06.09.2009 02:25

Вярвам в момчетата успех в Италия ! БЪЛГАРИ ЮНАЦИ ! *evil*

MB_KrisS
06.09.2009 01:46

Има и хубава страна! Всичко си зависи от нас! Просто трябва да бием в оставащите 3 мача и на 100% ще сме поне втори в групата! Така че поне не трябва да разчитаме на другите! Друг е въпроса, че тези победи трябва да дойдат в Кипър и най-вече в Италия, но....КЪСМЕТ!!!! *wink*

don_diego_89
06.09.2009 01:36

Методиев, къде си бе(ооооооо "ВЕЛИКИ РАЗБИРАЧО")......???? нешо те няма а??? типично за критиците, който след поредния си провал се крият в миши дупки *lol* Нещо за Велизарка Димитрова ми обесняваше вчера *lol* .... та на кой на местото викаш да го пуснат тоя търводелец???.... може би на Мечо или Домо *wonder* ха ха ха ха хах много си внушаваш бе момче... ама много.... ти си като Каладзе, който си вкара два автогола *smile*

toki_
06.09.2009 01:23

Методиев къде си бе момче?? Видя ли защо Кишишев е в националния, играе на позиция, на която не е свикнал и пак се раздаде до край (даже вкара и гол) и това го направи и срещу Ейре, и срещу Кипър, така че от сега нататък е хубаво да се довериш на Мъри.Въпреки че за Илиян Стоянов съм много съгласен, че за нищо не става вече, но пък видяхме Котев какво направи, а Иван Иванов също не е дорасъл за националния.

Kalinho
06.09.2009 01:09

много ми е интересно сега къде са всичко ония смешници и мишоци който плюеха и по Мъри и по Ил. Стоянов и по Кишишев? а къде сте? Видя се кой от двамата центр. защитници е смешния и нестабилен и кой след като се махна черногорците нямаха едно положение.

genchy
06.09.2009 00:30

Макар и да имаме минимални шансове ми се иска да вярвам , че ще се класираме , а ако не се класираме... язук за Мартин Петров , Стилян Петров , Благой Гоергиев , Божинов , Бербатов , Иванков всички тези футболисти имат фантастични качества , и ако късмета не бъде с нас сега и не се класираме за Мондиал 2010 , не чакайте скоро български отбор да се класира..

liverbird1892
06.09.2009 00:20

Само да питам Испанците директно ли играят щото не ги виждам в никоя група тях кво става тука хаха

toti_77
06.09.2009 00:18

не можем да бием незнам що се лъжем 4е можем аз гледам реално на нещата не знам за другите и аз сам патриот но не зависи ве4е от нас *smile*

whitegoat93
06.09.2009 00:16

Нито Бербо,нито Иванков,нито Стилян или Марто ще видят световно,то се видя...жалко е че толкова силно поколение заради некъдърни тренери (не визирам мъри) и други педерази от БФС-то си пропиляват шанса да направят българия малко по-голямо име на футболната карта...кво да се прави.И все пак,колкото и малка да е надеждата съм сигурен ,че бием ли Италия,а те Ейре,и се класираме '94 ще се повтори *smile* БЪЛГАРИ ЮНАЦИ!

MDM
06.09.2009 00:14

toti_77 направи една сметка ако бием трите мача дали няма да изпреварим единият от двата отбора

toti_77
06.09.2009 00:11

Какъв бараж кви пет лева те и Ейре си бият и накраия със Италия се целуват и отиват 2 отбора не знам на какво се надявате на Ферплей ,сори това беше дума през 90 и 80 години сега просто има пари и много пари *stop*

omonigotemile
06.09.2009 00:11

Къде са сега хората които плюеха по Мъри- перфектни решение да заложи на Кишишев като титуляр-вкара гол, перфектни смени-Мечо и Домо вкараха!!!

MDM
06.09.2009 00:02

ако бием и трите мача сме на бараж

MB_KrisS
05.09.2009 23:41

Ето този Бербатов чакахме, гол и 3 асистенции! Така се повежда отбор! Жалко, че за втори път Роби Кийн бележи гол в края на мач и така донесе точката срещу Италия и сега 2 повече срещу Кипър! Шансовете ни вече минават през 3 задължителни победи! Дори равен в Торино не ни устройва *sad*

blade_mastercho
05.09.2009 23:39

няма какво да се ядосваме
както на всяко световно (разбирасе и на това)
нас няма да ни има
правим страхотни мачове срещу силните отбори
падаме срещу слабите и си пропиляваме шансовете
................

bradata63
05.09.2009 23:25

Спокойно ако играем така ще бием Италия а тя ще размаже Ирландия бъдете сигурни!

bradata63
05.09.2009 23:21

Имах на предвид КахаКаладзе не Роби Кийн!

gal4o50
05.09.2009 23:18

МАЛКА НИ БЕШЕ РАДОСТА НЯМАМЕ ШАНСОВЕ МА4А ЗАВЪРШИ ДО ТУКА БЯХМЕ 1 НА 2 БИЯТ ИРЛАНДЦИТЕ

dunavec__
05.09.2009 23:16

да хване рак това копеле кийн да умре в страшни мъки и цялата му рода да пукне дано...как ще вкара беееее... изрод мръсен!!

Ginekologa
05.09.2009 23:15

ем на тв ще гледаме берба си вземе пуканки *joking* *sick*

gal4o50
05.09.2009 23:14

ДА Е ЖИВ И ЗДРАВ СИРАКОВ ДА МИ ЯДЕ ХУЯ СЕГА

bradata63
05.09.2009 23:13

Ако не беше си ги вкарал как щях да го хвана на точен айде да ми е жив и здрав!

gal4o50
05.09.2009 23:11

ЛОШО ЛОШО ЛОШО 2 НА 1 ЗА ИРЛАДНЦИТЕ ЛОШО

gal4o50
05.09.2009 23:09

ДА ОЩЕ 8 МИНУТИ СТИСКАИТЕ ПАЛЦИ И ХИКСА НИ Е ДОБРЕ

dido0o0o
05.09.2009 23:03

-Какви са шансовете ни срещу Италия? Бербатов: Аз да не работя в еврофутбол *lol**lol**lol*

krisoBG
05.09.2009 23:02

познайте кой започна мексиканската вълнаааааааа след над 10 опитаааааа ... аззззззз *lol*ddd след мача бяхме на крачка да почупим трамвая *lol* Българиияяяяяя , най-велика на света , да развеем знамена , за любимата странаааа ..

genchy
05.09.2009 22:56

Някой ще ми отговори ли къде гледате -> Италия - Грузия и , Кипър - Ейре?

gal4o50
05.09.2009 22:55

И ТОГАЖА БИЕМЕ ИТАЛИЯ Ж АБАРИТЕ ГАДНИ

jasso
05.09.2009 22:54

Браво на Каладзе - така се играе , явно има и нещо българско в него, щот така и за нас си е добре.Та ... КИКА КАЛАДЗЕ , КИКА КАЛАДЗЕ *smile*

pecata88
05.09.2009 22:53

Първо честито на всички българи за победата в този иначе злополучен ден..... добре че беше победата да ни постопли след днешната трагедия. Искам да кажа нещо за представянето на Котев, а именно че не трябва да се хвърля на сляпо и чисто по български вината за трагичната ни игра първите 35 минути точно на това младо момче. За мен престъпно слаб в мача беше Стоянов, който бягаше от топката и въобще не подпомагаше по никакъв начин младока, който бе допълнително затруднен и от многото брак от страна на нашите в първите минути. На Go6oSeXa искам да му кажа, че това че 1 играч играе в италиански отбор, не означава че той е италианец *joking* Честито отново и дано затрудним максимално Италия, пък каквото садбата ние е отредила....

gal4o50
05.09.2009 22:53

СТИСКАЙТЕ ПАЛЦИ 20 МИНУТИ ОСТАВАТ НА КИПУР ДА УДЪРЖАТ ХИКСА *evil*

berbatovMU
05.09.2009 22:53

Определено са му дали пари не може просто така един автогол добре ама 2 нахално е. И треа видя некаде клипове с автоголовете за да видя поне майсторски ли е изиграл сичко *joking*

gal4o50
05.09.2009 22:52

ЕМИ ДА НЕРАЗБРАХТЕ ЛИ 4Е ТОЙ ИМА ДВОИНО ГРАЖДАНСТВО
*evil* КАКА КАЛАДЗЕ

jeymzz20
05.09.2009 22:51

Нека си вакрва! То и без това Италия не можем да ги стигнем, те така като взимат точки днес се класират и срещу нас няма да са мотивирани да играят и това ще ни даде шанс дори да ги бием!

pacho_vr
05.09.2009 22:50

Колко ли са му обещали на Каладзе да си вкара автогол а ? МАФИЯ бахти глупака че и два при това *evil*

Go6oSeXa
05.09.2009 22:50

ахам ясно мерси момчета *smile* епа аз от кога да кажем от преди примерно 10 години когато играеше много от тогава го зная тоя и се съм си мислил че е Италианец не играеше само в Милан *wink* еми с 2 автогола е незнам как се прави това *joking* Определено не само е подозрително ами е за рекордите наистина ...

berbatovMU
05.09.2009 22:46

Глей са Каладзе си вкарва не един ами два автогола *joking* и не е италианец ами е Грузинец и играе в италианското първенство или поне играеше (Милан) и сега неговата страна играе срещу Италия (страната в която е клубният му отбор) и си вкарва 2 автогола ПОДОЗРИТЕЛНО НАЛИ !

VesuBG
05.09.2009 22:45

Каладзе е грузинец с 2 автогола !

UltraBlueHool
05.09.2009 22:44

Браво на националисте.Видя се че като влезнаха Домовчийски и Телкийски раздвижиха доста игра.Мисля че това бе ключа за резултатния мач.Иначе браво за мъжеството на целия отбор и искам да се обърна към хората които опрекваха Мъри и го наричаха Мърльо (предимно чорбарите) : Виждате че клубните пристрастия с националните нямат значение и засега като треньор свърши много добра работа сравнение с последните треньори на националния отбор.БЪЛГАРИ ЮНАЦИ НАПРЕД В ЮАР!

Go6oSeXa
05.09.2009 22:44

нещо и аз несхващам Каладзе си е вкарал автогол че той не е ли Италианец бе ??? и ако е как така Италия при автогол водят *wonder* Това ми е супер странно

beastt
05.09.2009 22:44

БРАВО ! Невероятно 2-ро полувреме, много силен мач на Бербатов. Успех срещу Италия *smile*

Svenito
05.09.2009 22:42

Евала на наште нека ни радват нека радват и онези хорица които си отидоха така нещастно
R.I.P. ! Берба=Господ

berbatovMU
05.09.2009 22:41

Бербатов се отпуши време е да почне да бележи. Срещу Италия съм оптимист ама с тая защита дет я имаме от пенсионери не знам *joking*

biznesmen
05.09.2009 22:40

Каладзе е бахти балъка.Два автогола е направо ужас ама сигурно иска да направи хетрик.Незнам ама Милан не трябва да му дават да е титуляр

bobygbg
05.09.2009 22:40

ХХахахахаха Каладзе белеши и 2ри гол ама пак автогол. Ако прасне още 1 направо си е Гинес Georgia [0 - 2] Italy
25'D. Criscito
57'[0 - 1]K. Kaladze (o.g.)
67'[0 - 2]K. Kaladze (o.g.)

Blits
05.09.2009 22:39

ГОСПОД Е БЪЛГАРИН ХАЙДЕ ПАК ЮНАЦИ КАТО 1994 ПОВТОРЕТЕ ГО

RangerSS
05.09.2009 22:39

Каладзе педераса мръсен последно риташе в Милан.За мача - гола на Тинката обърна нещата.Котев добре че го разкараха на полувремето и след това нещата си отидоха на мястото.Бербатов да се стяга - лесно е да вкараш на сломен тим от дузпа,стискам му палци да разстреля Буфон.БЪЛГАРИ ЮНАЦИ !!!

twt
05.09.2009 22:38

Просто страхотен Бербо..Гол и 3 асистенции.Просто няма толкова полезен футболист...Не съм гледал по-добър негов мач.Браво на нашите за това второ полувреме ... Браво!Горд съм,че съм българин....Поклон пред загиналите на Охридското езеро!Дано почиват в мир !

Go6oSeXa
05.09.2009 22:37

Как така да нямаме шанс бе ебахти лайната са тия ЕЙРЕ да падат дано 2 загуби им трябват и ще видите дали нямаме шанс !!

roha_87
05.09.2009 22:36

Аз бях един от многото против берба.Мн съм изненадан и щастлив ще най сетне си даде сърцето за България...Честито на вс Българи!!!!Касмет пожелажам и на Кипър...

Takeo
05.09.2009 22:35

Само така! Постигнахме отличен резултат, дано им даде самочувствие на момчетата ( и без това само то им остава, тъй като Мъри явно нищо не може да им даде). Чудото стана не без голяма доза късмет, но понякога и това е нужно. Съдията също удари едно рамо, поизнерви съперника, а на нас ни спести няколко чисти жълти картона. Дано Ейре се издънят в Кипър и да видим малко светлина в края на тунела.

mataresse
05.09.2009 22:33

Браво на наще.Браво на Берба че събра смелсот да вкара дузпата.Айде БЪЛГАРИ ЮНАЦИ *stop* ЮАР е наш и дано пак ГОСПОД Е БЪЛГАРИН

Lollipopp
05.09.2009 22:33

надеждата умира последна ... но да погледнем реално на нещата ... няма да се класираме ... но поне да изиграят и останалите мачове като 2-то полувреме на този ...

true
05.09.2009 22:33

БЪЛГАРИ ЮНАЦИ ! страхотна играа

Kur3aLefski
05.09.2009 22:33

Бербатов винаги е бил най големия просто простите говеда са мн и не го виждат!

berbatovMU
05.09.2009 22:32

Абе 1во брао на наще евала и мн. як гол на Стеван от черногорците ама ние бихме и това е важното. А колкото до тоя Каха Каладзе тоя не играе ли в Италия и си вкарва автогол не е ли малко странно , има нещо гнило тука

vanco1936
05.09.2009 22:32

4:1 само така от тук нататъка.. а при първия гол на Бербатов, мисля зе нямаше засада. нищо, дано и срещу Италия направим добър мач и да измакнем нещо

WhitePowers
05.09.2009 22:31

Ето това е националния които сички искаме да гледаме.Трябва да се радваме че сме Българи.

jeymzz20
05.09.2009 22:30

Браво наштеее, а тоя Каладзе дето беше много устат *lol*
По-добре е че Италия бият Грузия за да може да не са толквоа мотивирани срещу нас!

Marchi
05.09.2009 22:27

тоя капитана на грузия 2-ри авто гол си вкара *joking*

bobygbg
05.09.2009 22:27

Кипър ще бие ирландия със сигурност. МЪДИ ЦЕЛУВАЙ КРАКАТА НА БЕРБА НАПРАВИ ТИ 3 АСИСТЕНЦИИ ГОЛ И ЦУСПА. *joking*

Go6oSeXa
05.09.2009 22:27

радваме се че сме Българи !!! да наистина ще е много добре и ако ЕЙРЕ паднат, но играта която нашите направиха тая вечер е повече от нереална ... Такова нещо небях гледал много отдавна, много много ! Евалата на всичките ни момчета които направиха тази победа така нереална *smile*

liverbird1892
05.09.2009 22:27

Хубаво ч бяха Домовчийски и Телскийски това показва коко е продажен ония педал Батков да ги продаде както и Копривараов и Томашич и останалите затва Левски е в това положение а обносно България смазахме черна гора но няма да се класираме това е моето мнение

YAYA
05.09.2009 22:26

Станимир Стоилов ми са смили *joking* Такава жална физиономия Браво на България !! Дано покажем играта от второто полувреме и срещу Италия *smile* *devil*

VesuBG
05.09.2009 22:25

Не знам на какво се радвате ... ако Кипър бие Ирландия то това е истинската радост !

mitkov93
05.09.2009 22:24

Страхотна победа.Дано покажем добра игра срещу Италия.

jasso
05.09.2009 22:22

Голям мач направиха второто полувреме, всички се бъхтиха и мисля ,че Бербатов този път се раздаде.

Go6oSeXa
05.09.2009 22:22

4:1 най - добрите сме бе браво и на Бербо каква игра какви пасове ... Да го духат тия дето го плюят _|_

Ginekologa
05.09.2009 22:18

2-ПОБЕДИ И 5-ХИКСА *sick* ПОНЕ 4-ПОБЕДИ ТРАБВАШЕ ДА ИМАМЕ

torres_228
05.09.2009 22:16

Ето тази България искам да виждам !!! Благодаря ви за сърцатата игра през второто полувреме ... БЪЛГАРИ - ЮНАЦИ !

Go6oSeXa
05.09.2009 22:14

голлллллллл 3:1 най - великите беее Абе Стаматов много си ми познат ти *joking* Да не си ми съсед бе хаха

jasso
05.09.2009 22:14

БЕРБОООО, БЕРБООО, БЕРБООО, БЕРБООО

Go6oSeXa
05.09.2009 22:05

леле сега и кипър някак си да бият *smile* евалата

gopev
05.09.2009 21:49

Мъри да си ходи, заедно с цялото Б(Л)ФС!

jasso
05.09.2009 21:44

Браво Мечооо.ЮАР ЗДРАВЕЙЙЙЙЙЙЙЙЙ

torres_228
05.09.2009 21:38

Е го и човека ,дето плюхте !! ОБРАТ ! 2-1 Мечо *smile*

goshandar
05.09.2009 21:38

Йеееееееееееееееееееееееееееееееес 2-1 Телкийски златна резерва *smile*

bobygbg
05.09.2009 21:35

Хахахах Този Мъди е голема работа. С Наско П*дераско са тандем. Чист късмет ,че не губиме поне с 3. Започна 2ия резил. *joking*

joko62
05.09.2009 21:35

Lollipopp за6то ни6то не каза за котев ве цскар котев вън

Lollipopp
05.09.2009 21:34

младежи стискайте палци да не ни вкарат че сме изгоряли ...

lubo_krika
05.09.2009 21:33

Мъри с тази игра и да ги бием италианците ще ни смажат.Котев абсолютно няма място на терена.А за Бербатов какво да кажа-зрител на терена.Да няма 1 удар за едно полувреме....,само с тия отигравания с петички нестава.Кишишев вярно е на годинки и направи грешки в защита,но поне ги поправи.Янков ми хареса.Но с тази игра дори да победим-НИКАКЪВ ШАНС ЗА СВЕТОВНО.И защо го няма Топузаков?Нямам думи... пълна скръб сме.

mataresse
05.09.2009 21:33

Марто,Стенли и Берба тряа да докажат сега защо играят в англия...успех на наще момчета *stop*

Lollipopp
05.09.2009 21:31

толкова сме нещастни че съм сигурен че няма да се класираме ... Бербатов се е скрил в миша дупка ... добре че са Манолев и Марто Петров по крилата ... нападението е ужасно , плаче за смяна ...

whitegoat93
05.09.2009 21:30

Да бе обърках в ляво исках да кажа на кишишев мястото.Както и да е за тва съм прост така ли ? Стегни се.

Kalinho
05.09.2009 21:28

какво като е на години Тинката? много грешки в защита поправи точно той да и той направи грешки ама успя веднага да ги поправи *smile*

ice_arsen
05.09.2009 21:28

whitegoat93 ти си ноо прост минев от дясно ли играе *joking*

whitegoat93
05.09.2009 21:28

Още нещо забелязахте ли как точно 3 пъти Бербата успешно пресира черногорската защита ??? Играе днеска с хъс и ме кефи!

Kalinho
05.09.2009 21:27

liverbird1892 преди да коментираш се замисли що за глупости приказваш, ти си тотално неграмотен относно футболната игра *smile* Когато има голова атака съдията е длъжен да я изчака независимо че е изтекло времето
А ми е интересно и аз имах резерви за Ил. Стоянов ама момчето си се бори и не прави грешките каквито прави Котев

whitegoat93
05.09.2009 21:26

КОТЕВ МНОГО ЗЛЕ.СТОЯНОВ СЪЩО! Думи нямам...Кишишев и той само грешки прави,хубаво че вкара!!!Минев 100% влиза в дясно и който и да е на мястото на КОТЕВ ,много се излага просто!Да вкара и Валери към 60 мин ако рез-а е още Х да речем на Янков мястото и как ще ги ударим не е истина! АЙДЕ БЪЛГАРИ ЮНАЦИ!

Dorostoler
05.09.2009 21:25

Kalinho , Тинката е на години...Един гол не замазва положението.Наистина много го уважавам като играч,обаче както по рано казах- тежат му краката...Иначе дано сме успели да ги спечем с тоя гол.

jeymzz20
05.09.2009 21:23

Кишишев ме изненада приятно този мач, не само заради гола. От Кирил Котев съм тотално разочарован, а И. Стоянов си играе слабо точно както очаквах. Мартин Петров и Беработов бледнеят... Бербатов все едно го няма на терена, а Мартин не успява да направи нищо съществено. Иначе Янков, Манолев, Ангелов и Рангелов се опитват да нарпавят нещо и засега се представят що годе добре

liverbird1892
05.09.2009 21:23

Пълна трагедия хаха 45 мин зор накрая изравнихме с 1 нечестен гол трябва да призная тъи като продължението беше изтекло отдавна аха е може и да ги бием но няма да се класираме аз не виждам как Италия ще изгуби някакви точки от нас ако това стане аз ще се хвърля от някъв мост *lol*

Kalinho
05.09.2009 21:21

Бравоо Тинка *smile* Браво Каде сте всички който питаха за какво е Тинката в състава ?

Dorostoler
05.09.2009 21:20

А така...Дайте да ги стреснем малко...Кишишев избухна,само каде ги плюх досега...

Kalinho
05.09.2009 21:19

абе смешковци тоя котъо няма верно отиграване само подав на черногорците *smile* по смешен играч в нац. отбор отдавна не съм виждал

Dorostoler
05.09.2009 21:14

Ужасяващо ...Кошмарно... Неприемливо...Толкова лабилна психика не съм вийдал при професионален футболист.Котев се уплаши,Стоянов и Кишишев им тежат краката...Как да стане ?!? Като допълним и липсата на късмет в атака картинката придобива злокобни отенъци...Не съм виждал по слаб отбор от загубата от Сърбия.Слаби пасове,адски много празни пространства,безидейнст...Не знам,по принцип второто полувреме Бълггария играе по-добре,ама "кел файда" ако падаме с 2 гола ?!?

JEP
05.09.2009 21:13

АЙДЕ МЪРЛЪО ИСКРАЙ И КОТЕВ ДА ИГРАЕМ И БЕЗ ЗАЩИТА

drughi
05.09.2009 21:12

А Бербатов играе по същия начин и в МанЮ *joking*
Националния отбор няма никакъв отборен дух

JEP
05.09.2009 21:12

ПО ВСИЧКИ МЕДИИ ОТЧЕТОХА ЯСНО ,ЧЕ ЩЕ ИГРАЕМ БЕЗ ДЕСНО КРИЛО

drughi
05.09.2009 21:11

Котев го държат да събере повече мачове и да го продадат в Англия *joking*

JEP
05.09.2009 21:11

Кво е виновен Котев кат играем с трима в защита АААААААААААААЙДЕ МЪРЛЪО

AriesBG
05.09.2009 21:08

Много жалко колеги,очаквах "звездите" ни да покажат някаква тактика,някаква постройка.Всичко което виждаме е някакъв хаос,всеки върти главата и се оглежда като гръмнат.Не виждам никаква тактическа дисциплина,всеки играе както си знае-като в квартала юруш напред всеки да вкарва.Няма как да стане по тоя начин....

Kalinho
05.09.2009 21:01

само не мога да разбера на тоя котев до кога ще трябва да го гледаме доказва че няма място на терена по добре направо да излиза и с човек по малко поне да не се бъркат другите *wink*

Ginekologa
05.09.2009 21:01

махнете барба мързиго да играе с Манолев само да мисли играта няма как

JEP
05.09.2009 20:58

КОТЕВ нема нищо общо с некърдищаната на МЪРЛьо

UltraBlueHool
05.09.2009 20:56

Немога да си обясня слабата игра.Черна гора изпускат положение след положение.Направо се чудя дали ще измъкнем равен ..

JEP
05.09.2009 20:56

Безобразна е щото големия корифей е оставил Манолев като бек, полузащитник и нападател , а Котев се чуди де да играй в центъра на защита или да помага на Манолев ,който макар и защитник ,според Мърльо следва да аткува.

JEP
05.09.2009 20:49

Лошото е ,че се ориентират по празното крило на Маналов и от там си дойде и голя. АЙДЕ МЪРИ .

JEP
05.09.2009 20:46

Де ги видя тия келеши БЕ ОЙ - ТУК СА САМО БАЙОВЦИ

ChipeF
05.09.2009 20:46

Ranger55 каде видя келеши ве "СЕЛСКИ" бек такъв?! Всичките футболисти са големи *joking* И са пълни идиоти !! Нямаше да гледам мача, ама леля ми го пусна случайно......... и какво да видя 0:1 *sick*

zerocgti
05.09.2009 20:45

@ red_gendo Защото кораб с туристи е потънал в Охридското Езеро. Имало е 15 българи на него, 11 са ифентифицирани.

UltraBlueHool
05.09.2009 20:45

Вече са чудя дали да ги гледам.Много жалки .. един удар един гол ..

JEP
05.09.2009 20:42

Абе видяхте ли ,че Бай Ви Илиянчо тръгнал с бастуня .

JEP
05.09.2009 20:32

Айде Мърльо, дано не си извикал Котев само, за да напраиш интрига с Ванката в ЦСКА - то.

ivanov1982
05.09.2009 20:02

Да пожелаем късмет на нашите и дано най-накрая тръгне вече само на победи.

torres_228
05.09.2009 19:51

"От тво'йта уста-в Божиите уши".................... *smile*

Cris_7
05.09.2009 19:33

Дано да ги бием ! А относно темата , според мен е по-добре да пусне Благо вместо Чавдар.. Защото Благо си е типичен десен халф , а Чавдар не е *wink*

torres_228
05.09.2009 19:26

Очаквам добра и класическа победа с 2:0.. Най-важното е да не допуснем гол. Време е Бербатов да вкара някой гол, че направо ни омръзна. Няма все Благи и Мартин да ни измъкват... Напънете се малко и покажете как се играе... със сърце! АЙДЕ - УСПЕХ!

Cristian0
05.09.2009 18:48

pecata88 ооо да ако те загуби няма да може да спи довечера *joking*

pecata88
05.09.2009 18:24

Дано не пусне Янков, а Благо или Мечо ако щеш...... и тоя японски саморай няма място в 11-орката...общо взето въпреки че съм чорбарче до сега защитавах Мъри, ама ако днеска не ме зарадва и излезе с такива играчи ще ме загуби като фен

Kur3aLefski
05.09.2009 18:20

според мене в защита: минев .. котев .. иванов .. минев Халфове Мартин Манолев Стилян Велизар/Иван стоянов и нападение митковците

peshterko
05.09.2009 18:20

няма лошо приятели, аз за това съм го играл над 2.5 гола, какво по хубаво от бавния Кишишев в защита и може би Янков ще е в центъра , а Ангелов ще мине отдясно . Само БЪЛГАРИЯ пичове.

dunavec__
05.09.2009 18:19

Оня мърльо меката китка пламен марков наистина осра националния... след него ако ще и Гуардиола да беше станал треньор на България, нямаше да може да спаси положението! За всичко е виновен оня севлиевски некадърник дето някой го е излъгал че е треньор!

chechino7
05.09.2009 18:17

Трябваше да извика Костадин Стоянов от ЦСКА.

Cristian0
05.09.2009 18:16

Разбира се ние също имаме нашите звезди като Бербо,Мартин Петров както и Стилян който играят в много добри отбори от Висшата лига обаче защитата ни е пълна скръб и в предните мачове Гошо Петков ни спасяваше от джуцифрени резултати в нашата врата сега и Иванков дано да се справи аз отдавна не съм гледал негов мач и нз в каква форма е но Мъри си знае най-добре *stop*

jeymzz20
05.09.2009 18:14

Ем на истина за защитата може малко да му се поскараме на Мъри, щото наистина има и къде, къде хем по-дорби играчи и едновременно стова в по-добра форма

Cristian0
05.09.2009 18:12

Абе хора мислите ли че тая наща защита няма да допусне гол срещу Вучинич(Рома), Йоветич (Фиорентина) и Вукчевич (Спортинг Лисабон) тези играчи не играят в случайни отборчета от втора Бундеслига като Дуйсбург например както нашия Чавдар Янков *wink*

Kalinho
05.09.2009 18:03

ceco26 и като си такъв разбирач кой да е начело на нац. отбор дай да върнем Пацо хикса и може и пак да ни вкарат 6 *smile* Като си такъв многознайко кажи един мач който е можело да спечелим ама Мъри е объркал тактиката или състава? Стига сте го обвинявали тия квалификации ги провали оня севлиевски псевдо тренъор който даже нямаше достойнството да си подаде оставка ами чакаше да го уволнят да вземе около 200хил. неустойка

chechino7
05.09.2009 18:01

jeymzz20 Прав си,малко прибързано се изказах,но ако се случи нещо на мен ,на кого ще му пука,само на близките ми.Иникой няма да отложи мач нали?

ceco26
05.09.2009 17:52

Аз съм на мнение, че имаме добри футболисти, но явно Стоилов не става за поста.

jeymzz20
05.09.2009 17:48

chechino7 много грубо и глупаво се изразяваш... вярно е че никой не ги е качвал насила. Ей тва ме дразни най-много. Българите сме такива гадове спрямо помежду си. Като се случи нещо и си казваме "оф добре, че не ми се случи на мен" и си продължаваме без да ни пука от нищо. Прояви малко уважение поне към близите на загиналите. Представи си че някой чете тука в тоя сайт

chicago
05.09.2009 17:43

snews.bg/71121.html

за съжаление мачът с черногорците ще бъде равен. ето и други страхотни прогнози и то обосновани по майсторски начин. а не лаишки и без аргументи

chechino7
05.09.2009 17:41

dunavec__ ти ако искаш не гледай мача,никой не ги е качил на сила на корабчето.минута мълчание им стига.

Kalinho
05.09.2009 17:28

абе като се позамисля не е толкова лошо че Чавдар Янков ще играе.
1: Има много силен удар от далеч. 2: помага много в защита и при рушенето на играта което ще е от голяма помощ най - вече на Стилян Петров.

gaitaneca
05.09.2009 17:20

като за на4ало да бием и после 6те мислим за класиране и дано ейре загубят

BOTEV1912_
05.09.2009 17:15

оф мани мани само като се погледне цялото бфс...... *sick*

BOTEV1912_
05.09.2009 17:06

ако и този мач се издъним е време стоилов да си ходи и перуката да го последва с батето бяхме най-добре такива скандали никога не е имало при него освен скандала с които напусна но го правише за доброто на бг

jeymzz20
05.09.2009 17:06

И аз не знам какво ще прави там. Точно сега не е най-удобния момент да се експериментира

lucky_79
05.09.2009 16:41

Само незнам Чавдар Янков по каква работа ще е там,но дано ме опровергае *joking*

DXm
05.09.2009 16:35

Билетите са супер ефтини а ще отидат едва 8 000 души *sad*

force68
05.09.2009 16:33

И по-добър български треньор няма в момента

force68
05.09.2009 16:31

Ще бием довечера,трудно,но ще ги бием.По-добър състав нямам от това,това ни е тавана на възможностите,дано се окажат достатъчни за 3 точки. *wink*

dido0o0o
05.09.2009 16:30

Тоя мач съм го пуснал на точен 3-1 за наште. Бербо не е вкарвал точно от година и му е време да се отпуши , а и Рангелов е в добра форма. А защитата ни е такава , че няма как да не допусне гол . БЪЛГАРИ ЮНАЦИ!

whitegoat93
05.09.2009 16:26

Точно пък с този отбор ще видим победа.Само за едно нещо не съм съгласен - Кишишев титуляр.Минев играе бързо има и нюх към атаката,в мач в който търсим 100% победа Минев е по-добрия вариянт.А Мъри колкото и да го псувате малко или много си разбира от работата и щом е решил че Чавдар трябва да започне мача,добре.Виждали сме ,че може да играе просто трябва да го покаже отново.Рангелов е в много добра форма,за това е на терена вместо Божинов и Домо,има записани повече минути .Валери за колко го пуснаха миналия мач ...5-6 ? А за напреде ще е по-добре да вкарва и Спас Делев заедно с Рангелов и Валери примерно,защо не и с Попов,трябва младите да играят заедно.Айде успех тая вечер аз очаквам едно 2-0 *wink*

marty0
05.09.2009 16:22

Някой знае ли до колко часът работят касите на стадиона днес?

dunavec__
05.09.2009 16:21

А мача би трябвало да се отмени, защото загиналите са много наведнъж и се обявява ден на траур във всяка нормална страна... но явно не и в България...

dunavec__
05.09.2009 16:19

Имай малко уважение към загиналите бе! Ако беше се удавил някой твой близък там, дали щеше да ти е до мач ?

liverbird1892
05.09.2009 16:16

абе еи маумник то ак остаа дума всеки ден от годината е станало нещо лошо даи сега да не се играят мачаво жобще трябвало да отменят мача и защо я си гледай работата нищо не е трябвало да отменят

Cristian0
05.09.2009 16:16

Определено Мъри не пуска всички най-добри като титуляри...не само че пуска Янков вместо Благо или Телкийски,а пуска и Рангелов при положение,че Божинов е здрав а и Домо също е във форма *wink* а иначе за цялата защита (без Манолев) и Иванков според мойто скромно мнение не трябва да са на терена и ако паднем или допуснем гол ще е само заради многото груби грешки в защита

lubo_nemaniq
05.09.2009 16:15

Стоилов е пренебрегнал в последния момент Веско Минев.В предвид,че няма какво да губим,а и шансовете ни за 2-рото място са математически не беше лошо левия бек на Левски да започне сред титулярите.Тинката е вече дърт и трябва да освобождава място на младите.Няма цял живот да си играем със старите кучета от които не можем да извлечем никаква полза.За пореден път се изумявам на включването на Чавдар Янков сред титулярите.1-во играе за напълно посредствен тим,какъвто е Дуисбург,а и на всичкото отгоре "зебрите" са във втора Бундеслига. 2-ро моментната му класа и форма не отговарят на изискванията на националния отбор.За капак е пратен на позицията десен халф. *wonder* Много по-удачно би било там да играе намиращият се в много по-добра форма Благой Георгиев.Но както и да е,ние можем само да коментираме.Заключителните решения са изцяло плод на Мъри.

MeToDueB
05.09.2009 16:12

не .. трябва да има минута мълчание, ама как ще се отменя мача .. това някъде, някога случвало ли се е .. кофти за трагедията :С но .. няма как да не играем мач.

dunavec__
05.09.2009 16:11

Не трябва ли да се отмени мача след трагедията край Охридското езеро, където се удавиха 20 българи ? Овча държава сме и това си е...

Cristian0
05.09.2009 16:08

dido0o0o и аз така мисля,че Бербатов ще е по-полезен като организирва атаките отколкото да ги завършва ама все пак Мъри си знае най-добре кой да пусне и на каква позиция *stop*

daniel4o
05.09.2009 16:06

Офффф а ве вии ши са научете ли да пишете правилно ве.Да ви имам администраторите и т.н.Наглеждайте малко темите които пишете е.Написал си "Ето и стартовите състави на БЕЛГАРИЯ" и на всяка 2-ра тема има правописни грешки недейте да бързате и си гледайте написаното ве хора.

MeToDueB
05.09.2009 16:06

и Благо и Телкийски да ги бях видял дясно крило .. нямаше да се учудя, ама сега определено се учудих .. Янков е имал добри игри в национала, когато беше здрав .. да се надяваме, че ще е на ниво .. не знам как върви в клубния му отбор и дали е във форма. Кишишев и Стоянов са ни слабото място .. а единствената алтернатива е Пламен Николов .. хахаха .. там е проблема. Важното е, че Марто е на терена *smile*

dido0o0o
05.09.2009 16:04

По-добре Бербатов зад гърба на Рангелов а не обратното *wink*

Kalinho
05.09.2009 16:03

наистина е доста странна появата на Янков на мястото на Блажко който има доста добри игри за Терек и постоянно получава награди *smile* Нищо дано все пак успеем да победим

livpooll
05.09.2009 16:02

с този отбор няма победа,кишишев ко праи там. *angry*