"И дядо ми ще спечели трофеи с Барселона и Байерн"

15:22
"И дядо ми ще спечели трофеи с Барселона и Байерн"
Агентът на Яя Туре - Димитри Селук, даде впечатляващо интервю за британското издание "Мирър", в което коментира евентуалния нов мениджър на Манчестър Сити Пеп Гуардиола.
 
"Гуардиола е много добър треньор, но досега е печелил трофеи само с отборите на Барселона и Байерн Мюнхен. Истината е, че и дядо ми би постигнал успехи с тези два клуба, които имат великолепни футболисти", сподели Селук.
 
Под прицела на Селук попадна и настоящият наставник на Барса. Импресариото припомни, че Луис Енрике не е сторил нищо впечатляващо по време на престоя си в Рома през сезон 2011/12.
 
Накрая той каза, че Яя Туре иска да продължи да играе в Манчестър Сити

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

sksw
11.01.2016 23:40

Изобщо не съм съгласен с подобни твърдения, че Гуардиола имал отбори на готово и бил слаб тренер. Гуардиола е един от най-добрите на своето време. Барселона преди той да ги поеме изобщо не бяха на нивото, на което в последствие. При Байерн, вярно е че Хайнкес му остави невероятен тим, но аз като техен фен виждам много положителни нови неща в играта на тима, които ми харесват. Да, тези постоянни пасове предходните 2 сезона дразнеха, но този отбора играе по-различно и резултатите са налице. Гуардиола спечели всичко в Германия и достигна до 1/2 финал два пъти. Да, загуби там, особено от Реал с голям резултат, но и това се получава. Байерн постоянно е преследван от контузии, да не говорим че след като спечелят титлите в Германия, играчите се отпускат. Байерн и срещу Реал и срещу Барса, не бе онзи който беше в началото на сезона. Както и да е. Гуардиола допринесе много за Байерн, особено с покупките които направи, а именно Гьотце, Левандовски, Коста, Коман, Алонсо, Тиаго и т.н. Все играчи, които в момента играят невероятен футбол и ни радват. Аз не веднъж съм казвал, че Байерн е това което е не заради отделни имена, а заради всеки един треньор който е бил през годините при нас. Като започнем от Хицвелт, преминем през Ван Гаал, Хайнкес и сега Гуардиола. Всеки един от тези има огромен принос и с начина си на мислене към играта и с покупките които е правил. Тези играчи които играят в момента бяха взети именно от тези тренери, отделно бе даден шанс на много млади играчи като Томас Мюлер, Алаба, Бадщубер и т.н. и т.н. Феновете на Байерн плюят Гуардиола само защото не е спечелил ШЛ, но не виждат каква е играта на тима, особено през последния сезон. Забравят как преди титлата на Хайнкес Байерн доста години нямаха титла, дори имаше сезони в които тима играеше доста зле и неможеше да спечели даже Бундеслигата. Затова се радвайте, че имаме този отбор в този състав и че догодина в тима ще пристигне поредния ВЕЛИК треньор в лицето на Анчелоти, който съм убеден не само че ще запази формата на Байерн, но и ще ги направи още по-добри.

Stan1926
11.01.2016 08:40

Едно време баща ми с огромен авторитет, без да знае за какво става дума, критикуваше сър Алекс. "С такива играчи и аз ще ставам шампион на Англия всяка година". "Той нищо не прави, ти тези велики играчи просто ги пускаш и те си знаят работата".
САФ се отказа, Юнайтед взеха да падат със същите играчи, досега не са си върнали същата форма, но баща ми вече мълчи.

Man7united
10.01.2016 22:38

Много прости индивиди са някои коментирали.. Барса преди Гуардиола не беше чак такова страшилище, трябва да разгледате, интервюто на Андри като обяснява за стила и схемата на Пеп, тоя човек е като инженер във футбола. Ac milan ти си същия филосов като Ван Гаал.

Barca_BG
10.01.2016 21:26

Барса преди Гуардиола, беше загубила титлата в Испания в две поредни години. Отборът изобщо не беше онзи властелин който беше в предходните години. Пеп направи доста кардинални промени, като наложи футболисти като Бускетц, Педро, Пике, даде на Меси пълна свобода на терена за да се превърне в това което е в момента, и направи Иниеста неизменен титуляр, нещо което при Рийкард не беше така. Да не говорим, че стилът на Барса преди Пеп нямаше нищо общо със стилът изповядван при него. Така, че заслугата на Гуардиола, Барса да е това което е в момента е огромна. Имам и въпрос към хората които твърдят, че с този състав на Барса всеки треньор ще спечели требъл, защо Мартино не успя да спечели нищо? И по мое мнение по важно за един треньор е не толкова тактическите му качества, а уменията му да успява да мотивира футболистите и да ги сплотява като колектив. Примерно един Симеоне на тактическо ниво не е нищо особено, просто е невероятен мотиватор.

Gopcho
10.01.2016 20:00

Май забравихте къде бяха Барса, когато дойде Гуардиола, след това и с Енрике!

lazera0
10.01.2016 18:35

Като толкова лесно да си треньор на силен отбор с играчи по 40м зашо Реал сменят треньорите през "5 минути"

123321
10.01.2016 17:13

Не съм съгласен, че Гуардиола не е добър треньор.Но вижте за Луис Енрике съм съгласен, че не е абсолютно никакъв треньор.Той просто се възползва от невероятното трио с което разполага в атака и те му правят играта и му печелят трофеите.За мен Енрике нямаше и 10% вина за требъла на Барселона!

jasso
10.01.2016 16:47

Да, и Херардо Мартино така си мислеше, като пое Барса, ама не стана)..Може би, защото не е дядото на Димитри Селук))))))

Captain_Vidic
10.01.2016 16:39

Такива изказвания са страшно несериозни. Всички сте едни големи разбирачи...Гуардиола е добър треньор! В България всички дават акъл на отборите как да ръководят,какви трансфери да правят, тоя не струвал толкова, другият струвал 30 милиона, а не 40 и естествено всеки от вас разбира по-добре от треньора на отбора кой трябва да пуска в игра и с каква тактика и т.н. Пълно с философи и експерти! Хората се занимават с това цял живот,разберете го,че не сте по-компетентни на тема ФУТБОЛ от тях!

biserms
10.01.2016 16:05

А също така и че Алегри изведе Юве на финал в ШЛ... Сигурно и това няма значение.

biserms
10.01.2016 16:04

Да не говорим, че Гуардиола е постигнал статистиката си с много по-скъпи играчи и по-скъп отбор.

biserms
10.01.2016 16:03

Гуардиола е един изкуствено надут балон. Поема винаги готови отбори на стойност поне 500млн.... За мен истински треньор е например Клоп, за когото е предизвикателство да взема затънали отбори и да ги връща на върха, така направи с Борусия, така ще направи и с Ливърпул. И също така недоумявам номинацията на Гуардиола за треньор на 2015, а Алегри го няма. Ето какво са постигнали двамата през 2015, едва ли някой има логично обяснение как единия е с много по-добра статисика и го няма сред номинираните, а другия е там...

[@link http://u.goal.com/2499500/2499562.jpg]

MaLkO_LuD94
10.01.2016 17:37

Значи всички добри треньори трябва да поемат отбори като Лестър, Саутхямптън, Суонзи и тн за да се докажат на такива като теб ли ? Нормално е добър треньор да води добър отбор ти какво искаш да дойде в Хасково и да ги направи Шампиони ли ? Значи Барса спечелиха 5 трофея и утре уволняват Лучо и назначават на негово място Анчелоти или някой друг който печели 4 трофея и това трябва да е слабо щото не е повторил 5-те трофея ли ?

durduland
10.01.2016 17:35

Само гледай да не намери стила на Байерн от преди 7-8 години, че ще дойдете на нашия хал. И не забравяй, че преди требъла 2 години поред Борусия бе шампион и водещ отбор в Германия.Берйрн в момента играе много силен футбол и според мен при Анчелоти ще сте по-слаби

AC_Milan_92_45
10.01.2016 17:13

значи може раниери да е претендент с Лестър, Клоп и Симеоне можаха да изградят отбори и да победят доминантите, но е невъзможно това да стане с Пул и Тотнъм... И какво за Милан, да не вярваш, че тоя ако дойде в Милан ще направи нещо. Е да, че в Милан не се дават достатъчно пари за трансфери за способни играчи (не говора за по 50М), но Пеп това иска, той иска най-евтиния играч в стартовата 11ка да е 40М, преди него да е обигран отбора и той да си седне и толкова. защо като е голям треньор и наследи машина шампион в ШЛ не можа да я спечели 2ри път, нали назначаването му беше за по-добро?

MiTaKa_D
10.01.2016 16:42

При друг треньор дали щяхме да паднем от Реал с 4-0 у дома? Или от вас миналата година, ами колебливите мачове в началото на сезона? Просто се мъчеше да въведе стила на Барса в Байерн, но не стана.За пореден път ще кажа, че Байерн не са Барса, и дано Анчелоти да намери истинския стил на Байерн от преди 3, 4 години.

night_wolf1984
10.01.2016 16:30

Че то и Алегри взе окоплектования отбор от Конте *smile*И с инерцията от отбора на конте стигна до финал в ШЛ ....без да се заяждам,ама си е така *smile*

MaLkO_LuD94
10.01.2016 16:23

Това звучи малко като да кажеш да поеме Милан и ще го видим колко струва който и да отиде в Тотнъм и Пуул претендент за какво може да е с тези посредствени играчи ??? Пък ако почне да купува ще кажете че само с много пари е голям треньор без пари не могъл *erm*

MaLkO_LuD94
10.01.2016 16:20

Разваля ги като ги съсипва от трофеи да *thumb_up* Не съм гледал много мачове на Байерн но поне тези които съм гледал коментаторите се скъсват да го хвалят и са на мнение че който и да отиде в Байерн то отборът няма да е толкова доминиращ ( т.е. ще отслабне ) *thumb_up* Как решавате че разваля клубове не ми е ясно *thumb_up*

AC_Milan_92_45
10.01.2016 16:19

То в Ангия е зор да направиш топ отбор шампион, пък за затънал да не говорим. Пеп, нищо революционно няма да направи в Сити, обаче, ако вземе един Пул или тотнъм, отбор от този сорт, на който му трябва специалист, за да ги превърне в претенденти и ще го видим колко струва

MiTaKa_D
10.01.2016 16:15

Не стига, че поема големи отбори, ами ги и разваля....

Kings_5
10.01.2016 15:50

Ей всеки разбира много, станете и вие треньори като знаете толкова много.

j_mourinho
10.01.2016 15:42

В първенството на Реал и Барса е лесно, още по-лесно е в първенството на Байерн.