Легенда на Реал: Кой е Стоичков, че да сравнява Роналдо с Меси?

13:01
Легенда на Реал: Кой е Стоичков, че да сравнява Роналдо с Меси?
Бившият вратар на Реал Мадрид Франсиско Буйо критикува яростно бившия нападател на Барселона Христо Стоичков заради думите му по адрес на Роналдо.
 
В интервю за "AS" българинът обяви, че разликата между Роналдо и Меси се състои в това, че аржентинецът е играч от нивото на Пеле, Марадона и Кройф, а португалецът е далеч от тяхната класа. Стоичков каза още, че по тази причина Роналдо често се дразни и сърди от непрекъснатите сравнения с Меси.
 
"Кой e Стоичков, че да говори за Роналдо? Той винаги е казвал само лоши неща за Реал. Никога не съм чул от него да похвали някой играч от отбора ни. Роналдо три пъти спечели "Златната топка", значи е от нивото на тези играчи", заяви сърдито Буйо в предаването "Chiringuito de Jugones" по испанска телевизия. 
 
В интервюто Стоичков каза още, че Роналдо се намира в "труден момент" и ако президентът на Кралския клуб се нуждае от пари, именно сега е момента португалецът да бъде продаден. 
 
57-годишният Франсиско "Пако" Буйо бе вратар на Реал Мадрид в периода 1986–1997 и записа 343 мача за тима в първенството.  

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Hitchhiker1902
19.03.2015 02:35

До коментар [@comment 1773848] от [@user viki666]:

Може да съм малАк, може и да съм 2-3 години по-голАм от теб, де да знайш...
Трудно ти схващам бръщолевицата, почитаеми, ползвай чат-пат по някой препинателен знак, да я понасичаш малко тая логорея, че си членоразделен като планински ручей през април (га се топАт снеговете.)
Ма все пак да ти споделя туй-онуй:
Не съм на 1216 години. Стар съм, но не толкова.
Ако намериш пост, в който псувам - лично ще дойда да ти се извиня с бутилка-две отлежало.
Световното през '94-та го знам. Ти знаеш ли кой е Асен Йорданов? Юл Браун? Борис Христов? Не са се прочули с нова английска граматика, брилянтен руски, въвеждане на троичната система в немската математика или някоя ода за "мамата"... Но все пак са прославили България. Учудващо за хора, чиято левачка не стреля като топ, но все пак... Може да се поразровиш из скорошната ни история, току виж ти хареса.

Айде сега със здраве, ще те послушам и ще ходя да си легна. Че утре съм на училище, пък госпожата в първи клас е много строга...

Hitchhiker1902
19.03.2015 00:53

За Ицо какво да говорим? Добър футболист и елементарен човечец... Сериозно ли се гордеете, че страната ни може да бъде отъждествявана с някакъв питекантроп, чието върхово постижение е да псува на 4-5 езика? Ай'м но ляйк!

shoshibgFB
19.03.2015 15:39

Аз не питах коя нация с кого си се гордее, и това че аз ги знам тези хора и какво са постигнали и с какво са се прославили, не значи че и чужденците ги знаят. Защо? Защото не са Магелан, Ганди, Мандела, Тесла и т.н. Явно техните постижения, които не умаломожавам в никакъв случай, не са от ранга на тези на гореспоменатите. Ние българите много обичаме да си приписваме заслугите на други, или да преувеличаваме същите. За пример: Джон Винсент Атанасофф. Българин? Да, ама не. Роден в САЩ, учил в САЩ, работил в САЩ, изобретавал в САЩ. Татко Българин, майка Американка. Американец. Сори. Втори пример: Асен Йорданов(фф). Направил първия дезайн на еърбег. Дотук добре. Обаче патента за еърбег е на двама човека: Валтер Линдерер в Германия и Уилиам Хетрик в САЩ. Сори май френд. За какво идва реч: Хич не са ни големи заслугите към световната история. Факт. Най-много по някой проблясък от време на време. Португалци, Холандци, Белгийци, Швейцарци, че и Сърби (визирам народи от нашия ранг на територия и население), са къде по-напред с материала от нас... И на мен не ми е приятно че нищо наистина велико не сме направили като народ, и света ни знае за един-двама ритни-топковци, върл комунизъм в крак със СССР, яки проститутки и...ами нищо повече. Срамно е. Тъжно? Не. Такива сме си и това е. Селяндури със самочувствие. За това си се и радваме и на малкото, с което можем да се гордеем. ПС. Да, ползвам компютър, изобретен от Американец. Че и на кирилица пиша, измислена от Гърци. С наи-добри намерения го пиша това.

golemiq_geshan
19.03.2015 15:21

Съгласен съм , просто тука половината не знаят друго в живота си освен футбол , футбол , футбол , на скоро гледах на България търси талант 66 годишен човек на име Методи Методиев , който е сред 6-тима в света , притежаващи баланс , да направят нещо невероятно , каквото стори той , аз лично това нещо ще го запомня до живот дори да звучи пресилено , но в крайна сметка ние сами сме си виновни , че наистина хората , които могат да ни прославят в цял свят по изключителни начини , не сме ги издигнали , след като ние не знаем какви уникални кадри имаме , как да знае света за тях , а повярвайте , че ако ги "популяризираме" , макар да мразя тая дума , много повече ще се слуша за България и с по - добро отколкото циганията , която в момента върти Стоичков и то къде ли не

Hitchhiker1902
19.03.2015 12:30

Гледам ползваш компютър. Че и на кирилица пишеш. Колата ти има еърбег предполагам? (изобретателят му е почетен гражданин на Ню Йорк, впрочем. Без да е играл на фамозното "САЩ '94". Странно, нали?) Как да е... Това, че ни знаят със "Стойков" и Бербо (когото впрочем уважавам много) си е наш проблем, не на чужденците. Ако питаш шотландец с какво се гордее, дали ще ти каже "Греъм Сунес и Кени Далглиш"? Португалците дали избират Моуриньо пред Магелан? Тъжно е, когато народ, сложил ги в джоба си като принос към световната история, превръща някакви примитиви в национални идоли. Без значение дали е Ицо, Азис, мутра или пайнер-пачавричка...

shoshibgFB
19.03.2015 04:03

Не че нещо, ама като има "ТОЛКОВА хора прославили България", я ми кажи няколко, че от 25 години не живея в БГ и никой не е чувал нищо за България, освен Стоичков и Бербатов.

Hitchhiker1902
19.03.2015 01:29

Емм, Роско... Палеца отдавна не е на линия, сега работи с устата Ицо, а там нещата са трагедия... Нещо с връзката с главния мозък... *lol* П.П. Не се ебавам със Стоичков, всеки има право да е такъв, какъвто е. Ама се дразня от издигането му в култ. При положение, че има ТОЛКОВА хора, които са прославили България. Истински, не с простащина...

rostislav.kovachev
19.03.2015 01:00

Не се ебавай, моля те! Камата може да изобилства на недостатъци, но никой не му сваля шапка по тази причина. Нещо с левия палец... Аз бих могъл и повече да му се кефя, ама той не ми позволява *sad*

shoshibgFB
19.03.2015 00:03

Ицата е пич. Питали го, казал, това е. Такъв си е наш Ицо, и затова си го обичаме и мразим.
На мене пък ми писна само да слушам от всеки играч, бивш или настоящ, да мънка това което му е написала PR фирмата която се "грижи" за имиджа му. Айде малко по-истинск
о моля.
То не останаха истински хора, камо ли спортисти, да си кажат какво им е на акъла, щото аджеба може да накърни на някой достойнството. Всичко живо се обижда за щяло и нещяло.
На света, или поне както аз го разбирам, му трябват колоритни фигури като Марадона, Ромарио, Кройф, Кийн, Хари Реднап, Стоичков и тн (интересно, повечето от тея са бивши играчи на Барса), това прави живота, и в частност спорта къде по интересен. Стига с тая стерилна помия, ма'а му...

jasso
18.03.2015 22:28

Меси е №1 за всички времена. Роналдо беше добър футболист в първия си мач за Ман.Ю-мисля, срещу Болтън. След това бе превъзпитан от Съра. Сега просто се мъчи и живее в сянката на Меси. Реално на португалчето му подариха 2 зл.топки. *ball*
Берса 6 от 6

golemiq_geshan
18.03.2015 22:46

Абе хора как не разбрахте ... Няма значение кой кой е , кой какво е постигнал , къде го е постигнал и как го е постигнал , нямаш право да се гавриш с никого , иначе както е написал един коментар по - долу ставаш за смях ти самия и можеш само да омаловажаваш всичко постигнато от теб ...

marioooooooo
18.03.2015 21:29

Е то си е така Меси не се сравнява с Роналдо...Той може да се сравни само с Марадона и Пеле *smile*

Garrincha
18.03.2015 20:05

Буйоооо , га стигнеш Ицата , само мож го фана за уйо !!!

golemiq_geshan
18.03.2015 19:42

Не бързайте да му скачате на човека като мравки на меден ... Не иска да каже кой е Стоичков , като кой е чувал за него , а иска да каже какво общо има Стоичков , че да коментира толкова Роналдо ... Наистина е дразнещо как залязваща звезда , или поне такава отминала най - яркия си блясък , се опитва да остава в центъра на прожекторите на гърба на другите !! Аз примерно не съм чул нито една легенда на Реал да е коментирал когото и да е от Барселона толкова , камоли някой , с който дори не са играли в период един срещу друг или каквото и да е ... Ако примерно господина Стоичков утре се изсипе и каже за някой потребител в Уинър , че е боклук , мизерник и други епитети и този потребител сте Вие , няма ли да Ви е яд и да си кажете кой е Стоичков и кога ме е виждал , че да говори такива неща за мен ... В това се корени изказването на човека , че Стоичков говори за Роналдо , все едно се познават от 20-30 години , наистина , че трябва малко да се укроти и който не е ограничен психически ще го разбере много добре това !

Trap_Lord
18.03.2015 20:00

Има една приказка Гешан, когато вълка остарее става за смях на овцете. Та, така и с Ицата. Гледа завалиятя да вдигне някак си шум покрай своето име. И какъв по-добър начин от това да критикуваш един от най-добрите и феноменални футболисти. Ицата освен да носи чехлите на мега футболиста Роналдо и да му лъска златните топки, за друго не става. Може и да подсуши сливорниците на щерките си, след като са скуъртнали на някой постер на Роналдо.

golemiq_geshan
18.03.2015 19:57

Така си е , примерно може да има закачка между играчи на Реал и Барса , но да са играли по едно време , има си и хвалби на стари легенди към нови свои "наследници" , но такова оплюване и то толкова често си е типично по балкански и е адски грозно за нормалните бели хора , които не го разбират , чест му прави на човека , че е взел отношение

medno
18.03.2015 19:46

Разбира се ... *smile*

metal_jericho
18.03.2015 19:39

Буйо?*wonder**lol**lol**lol*
Кой е Стоичков, че да сравнява Роналдо с Меси?
Много по велик от теб анонимник.
Меси го уважават където и да отиде, да сте чули някъде където играе Меси да викат, Роналдо, Роналдо?

ispan3ca
18.03.2015 18:39

Стоичков го знаят всички, а този Буйо си го знаят само мадридистите *smile*

UrRolS
18.03.2015 18:10

Че той Стоичков няма интервю в което да не плюе по Реал ... просто е жалко това.

Omen
18.03.2015 18:04

Kои е Стои4ков ли?аз 6е ти кажа тоя дето на всяко Ел Класико ти го вкарваше зад краката в мрежата,ето тои е Стои4ков.


18.03.2015 18:52

За двайсетина мача срещу Реал, Стоичков е вкарал два гола. Само един от тях е вкарал на Буйо при загуба на барселона с 3-1 за суперкупата. За един нападател това е посредствен резултат и прави твоя коментар смешен защото излиза че Буйо е надделявал в спора между тях. След един такъв мач журналистите започнаха да наричат Франциско Буйо - Сан Франциско Буйо !

AC_Milan_92_45
18.03.2015 18:00

Стоичков е велик футболист, без абсолютно никакъв спор, но всичките му коментари, за каквото и да било извън Барса, все са пълни с омраза, сякаш завижда за нещо на почти всички други, но на пръв поглед не е ясно от какво може да им завижда, но от изказванията му, с това впечатление може да остане човек. Какъвто и футболист да беше, културата му е абсолютно под всякаква критика

LosMerengues
18.03.2015 16:27

Стоичков с това за "сравненията с Пеле и Марадона" май си мисли, че е открил топлата вода и го повтаря вече в няколко "изказвания", но ако вземе и си направи едни "сравнения" на това какво направи Роналдо за 5 години в Примера и какво Меси за 10.....няма да се "изкефи" много на резултата.

MitkoSh
18.03.2015 16:23

Слезнете на земята и бийте отбора с 5:0 в наше време и в най-бързия футбол за всички времена

MitkoSh
18.03.2015 16:22

Яко се радвам на феновете на РЕАЛ заможен клуб като публикуват клипове и говорят за своите успехи през 20-те години
хахаахаххаха то тогава топката е била квадратна и няма как столичните отбори да не печелят всичко и да не ги бутат лузъриии


18.03.2015 17:18

Иска ти се клипа да е от 20-те години, но е срещу един от двата ви най-силни отбора в цялата ви история, този на Кройф, Стоичков, Куман, Бакеро, Амор, Бегиристайн и т.н. дето ви носи първата КЕШ в историята ви. И правилно съм се сетил, че Стоичков срещу Реал не играеше добре и за двайсетина мача има само два гола, единия на Харо, а другия на Буйо при загуба на барселона с 3-1 за суперкупата, която печели Реал след 1-1 в барселона.

power89
18.03.2015 16:11

Стига сте приказвали глупости бе шматки ... нямало Марадона, нямало Пеле. Това са футболисти, които първи са оприличени като легенди за всички времена и са доказали класата си, какво изобщо ги сравнявате и ги споменавате ... Забравете !!! Това са Икони във Футбола !!! Винаги ще си останат в съзнанието на всеки фен като НАЙ-ВЕЛИКИТЕ в този спорт. Още повече, че Пеле е получил призванието - КРАЛЯТ !!! Което пък изобщо не ви дава право да го сравнявате, защото няма как. Просто ще си има футболисти, които ще са си най-добри за своето поколение и толкова. Пак ще се помнят и ще останат в историята, но когато почне да се говори за най-добри, най-велики и за легенди, дори и след много години, ВИНАГИ първите, за които ще се сещат хората ще са именно ПЕЛЕ и МАРАДОНА !!!

crip1
18.03.2015 15:05

Жалко, че човека прославил толкова нашата малка държава е такъв олигофрен *smile*

eELBARCa
18.03.2015 15:01

аве няма пеле няма марадона МЕСИ е номер 1

wengerout
18.03.2015 14:31

И аз не харесвам начина,по който Стоичков се отнася с Реал и Роналдо.Не говоря за футболните му качества,а за човешките такива.Не можеш постоянно да плюеш по някой отбор и да казваш,че е много слаб.Да не говорим,че става дума за Реал.Не можеш и постоянно да плюеш по Роналдо и да казваш,че е далеч от класата на играчи,играли преди толкова много години.Единия е играл без засади,другите двама колкото и класни да са,футболът се е подобрил адски много от тогава.Ако същите тези играчи в най-добрите си години ги пуснем днес,ще са посредствени футболисти.Кой бил Роналдо?Далеч от класата им.Добре,можеш да кажеш,че за теб не е добър колкото Меси,но чак далеч от класа.Илиза,че Роналдо е посредствен футболист в посредствен отбор.Не мисля,че можеш да вкарваш толкова много и да имаш 3 златни топки и да си среден футболист,по думите на Ицо.По същата логика и Ицо е никой с 1 златна топка.Направил едно силно световно и един силен сезон и Бог.Роналдо от години играе на най-високо ниво.Ицака е класа естествено,но поведението му е просташко.Роналдо,без да ми е любим,е още по-голяма класа и от Ицо,и от останалите изброени.
Роналдо и Меси са най-добрите футболисти за всички времена-факт.Няма Крой,няма Пеле,няма Марадона.
Кой от двамата е по-добър-всеки има различно мнение,а и трудно могат да се сравняват.
Единият е по-добър атлет,спортист,работник,постигнал всичко с труд и хъс,другият по-лежерен,но доста надарен.

Jason_Scotland
18.03.2015 14:41

Точно казано*thumb_up*

pavelboikov
18.03.2015 14:19

Стоичков може да е тъп на гъдулка, само че докато играеше пореше такива "легенди" като Пако Уйо откъдето му падне. Вкарваше на световни, европейски, в България, в Испания, в ШЛ, за купи, за мупи и тоя рибок дърт да пита "Кой е Стоичков", ами... не говори добре за него. И да не забравяме, че Стоичков щеше да има две Златни топки, ако през 92-ра не бяха я подарили на Бастен. Тогава тая награда се даваше на най-добрия футболист (в повечето случаи), а не както е в последните години на човека, който има най-много фенове във фейсбук. Също така не мисля, че е вярно, че Стоичков не уважава съперниците си, уважаваше ги редовно с по 2-3 гола...

onzzy
18.03.2015 18:50

Или нито една, ако през 94-а можеше да я спечели неевропеец

RMRM7
18.03.2015 14:24

Той и Меси и Роналдо ги уважават с по 2 3 гола ама без да се излагат така нали , а иначе тука говорим за изказванията му , не за таланта му, и Марадона е най-добрият футболист, но е и по-зле от камата, талантът е за 15 години , а мозъкът е за цял живот

RMRM7
18.03.2015 14:01

[@link https://www.youtube.com/watch?v=evEnF3Ai-lQ] ето едно доказателство,че се държи като селяндур, неслучайно са много добри приятели с ББ

Pechenqgata
18.03.2015 13:51

Без да съм фен на Барса мога да кажа А ТИ КОЙ СИ????

Chelsea86
18.03.2015 13:50

Много е прав Буйо. Роналдо и Меси са задминали отдавна Стоичков и най-малкото той има право да говори кой е по-добър. Никога не се отнася достойно с противника и най-вече вечния съперник. Не спира да плюе по играчите и хората отсреща. Може да беше велик футболист, но главата изобщо не го слуша. Това което е изградил като футболист малко по-малко заличава с голямата си уста и губи уважение от доста легенди на футбола, както и фенове.

viki666
19.03.2015 01:18

ти си от левски е имаш ли уважение към цска или пък някой друг левскар но съм съгласен че меси и роналдо са задминали стоичков

Jason_Scotland
18.03.2015 13:27

Като му гледам кариерата явно е играл в Реал точно ... в най-славните години на Ицо в Барса и очевидно е запзил добри спомени*joking**joking**joking*
Кой знае колко пъти е вадил топката от мрежата заради Ицо*tongue**tongue**tongue*

IvailoIlkov
18.03.2015 13:21

А кой за бога е Франсиско Хуйо ?

Отговор
:
11
RMRM7
18.03.2015 14:21

Пита го кой е той, защото той не е никакъв за да говори за Реал Мадрид, той е бивш футболист-легенда на Барса, но за Реал Мадрид не е никакъв, не съм виждал Зидан да говори кога да продадат Меси, кога Шави да се пенсионира, или други такива неща, щом във всяко свое интервю говори за Реал,все някой ще му отвърне

Jason_Scotland
18.03.2015 14:10

Ти май не ме разбра*wonder* Неам никакво намерение да пиша Ицо за бакалавър връзки с обществеността *joking* Мисълта ми беше, че Буйо пита заядливо (разбира се и Ицо го е предизвикал) кой е той при положение, че той не е постигнал и толкова, колкото Ицо. За това говорех и нема нужда ми показваш негови велики мисли оти ше сме на едно мнение*wink*

Jason_Scotland
18.03.2015 14:05

Е такъв си е не споря*wink* Обича да се заяжда и напада Реал при всеки удобен случай и то е видно от далеч. А относно, че го били задминали и немал право да говори*surprized**surprized**surprized* ... мчи те задминаха почти всички играли футбол някога и ако ше требе сите да замълчат ше настане тишина дъге*erm*

RMRM7
18.03.2015 13:51

За да говориш за футбол , не е задължително да си най-добрият футоблист за да разбираш от футбол, но щом говориш пред медиите,трябва да се съобразяваш с много неща, в противен случай ставаш за смях ,както прави редовно Стоичков, той е бил един от най-добрите футболисти, не мога да кажа на черното бяло, уникално прост е, извън терена трябва имаш уважение към противника, както правят Меси,Роналдо,Касияс,Зидан,Бербатов, а той във всяко свое интервю говоли против Реал, добре че повечето хора не му обръщат внимание, щото го знаят що за стока е ,човек известен с псувните си

night_wolf1984
18.03.2015 13:49

*lol**joking**lol*

Jason_Scotland
18.03.2015 13:41

Не го помна тоз, но може и да си прав предвид, че наш Ицо не е от най-интелигентните в словото. Златната топка и Златната обувка обаче ги дават на най-добрият футболист и най-много вкаралият футболист за годината а не за майстор на късия разказ и тоз Буйо да пита кой е Ицо*wonder**wonder**wonder* ... реципрочно ами кой си ти бе Буйо*wink**joking**joking*

RMRM7
18.03.2015 13:34

Не знам кой е,но със сигурност е по интелигентен от Стоичков и със сигурност не е правил просташки изказвания като "Ши ги ритам с левачката кат мишки". Стоичков е играел добре, но е доказал ,че не разбира нищо от футбол, също като Марадона

Отговор
:
14
night_wolf1984
18.03.2015 13:21

А кой е Буйо..сигурно футболист от 60-те години...*smile*някой ако има инфо да ми каже *smile*

Отговор
:
12