Кристиано: Целта ми е да изведа Реал до требъл
Както е известно, Реал триумфира в Шампионската лига и в турнира за Купата на Испания през миналата кампания. Сега целта на Роналдо е требъл.
"Никога няма да се уморя да печеля награди. Чувствам се много добре и се опитвам да дам най-доброто от себе си и занапред. Надявам се да бъда по-добър, отколкото през миналия сезон. Надявам се да отидем много далеч“, сподели Роналдо, след като днес получи наградата "Пичичи" за голмайстор номер 1 на Примера за миналия сезон, плюс приза "Ди Стефано" за най-добър играч на испанския елит за сезон 2013/2014.






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
10.11.2014 22:29
До El_Blanco:
Знам, че не тук е мястото, но ще ти покажа нещо:
1992-1993 Челси завършват на 11-та поцизия
1993-1994 Челси завършват на 14-та поцизия
1994-1995 Челси завършват на 11-та поцизия
1995-1996 Челси завършват на 11-та поцизия
1996-1997 Челси завършват на 6-та поцизия
1997-1998 Челси завършват на 4-та поцизия
1998-1999 Челси завършват на 3-та поцизия
1999-2000 Челси завършват на 5-та поцизия
2000-2001 Челси завършват на 6-та поцизия
2001-2002 Челси завършват на 6-та поцизия
2002-2003 Челси завършват на 4-та поцизия
Абрамович
2003-2004 Челси завършват на 2-ра поцизия
2004-2005 Челси печелят ВЛ при Моуриньо
2005-2006 Челси печелят ВЛ за втора поредна година
Натам историята е ясна, но не виждате ли, че само 1 сезон след идването на Абрамович, Челси печелят ВЛ. Тоест, само тогава са били наливани пари, а възхода на Челси започва още със създаването на Висшата Лига.
10.11.2014 21:18
Взел е наградата "Пичичи"... *lol*
10.11.2014 20:03
А предвид темата : Мисля,че всеки един фен на футбола с ръка на сърцетое би казал,че ако някой ще печели требъл тази година,Реал са най-близко до това постижение.Ако някой друг отбор е близко до тях,това са Байерн и Челси.
Роналдо е наистина голова машина,от 42-та гола в Примера,18 са негови... Но не смятам,че той ще издърпа Реал до каквото и да е,той просто ще е част от това.
10.11.2014 20:38
Специално за Челси първенството вече е спечелено ако не стане нещо извънредно. Просто конкуренцията тая година им е слаба. Сити са жалки, Ливърпул очаквано са по-слаби, но чак така зле да са не се очакваше. За Юнайтед предстои още много работа докато от тия звезди които взеха, направят отбор. Колкото до Арсенал, там явно нямат манталитет въпреки нелошите играчи които взеха. Така че тая година интересното първенство ще е Примера дивисион защото в Англия и Германия всичко е ясно. Колкото до Реал, искам тая година задължително титлата в Испания и ако може да си защитим Ш.Л. ще е супер. Купата на краля и да не я вземем няма да е кой знае какъв проблем. Важното е че отбора изнася голови спектакли и радва феновете поне засега. Ако си запазим формата до края на сезона, не виждам кой ще ни спре, но тука е важно и да няма контузии на основните играчи, които през миналата година ни струваха загуба на титлата в Примера.
10.11.2014 20:36
Има нещо вярно
10.11.2014 20:15
Те Байерн ако спечелят ШЛ и вече са взели требъл. При тях требъл изглежда най-лесно постижим, докато Реал и Челси имат много повече конкуренция в Испания и Англия.
10.11.2014 19:47
Да, то така става. Излизаш сам и извеждаш отбора до требъл. В отбора на Реал Мадрид има още около 40 човека, от тях 10 излизат заедно с Роналдо. Требъл никога няма да бъде постигнат от Реал Мадрид, не и докато не променят трансферната политика. Не може да продаваш Ди Мария за 60 милиона и да купуваш някакъв дечко, който е вкарал 2 гола на световното и така се е прочул за 80 милиона. Отделно всяка година сменят половината състав (поне нападението). Можеше в нападение на игра Бензема, зад него (поне по формация) да играе Роналдо, по крилата Бейл и Ди Мария. В центъра вместо да продава Алонсо, да го сложи партньор с Кроос, единия млад и енергичен, другия опитен.
11.11.2014 23:29
Хареса ми коментара ти, докато не прочетох накрая кви глупости си писал. Реал Мадрид са богат клуб от 100 години, а Челси от 10. Това какво променя? Кой харчи повече пари? Вие се държите сякаш тия пари не са дошли от богат собственик, а едва ли не Реал са родени с тях. Мислиш ли, че сега Абрамович, ако продаде Челси ще се промени нещо? Челси имат достатъчно скъп и класен състав и достатъчно пари да продължат да са голям клуб. А на тоя Hitchhiker1902 дори не му разбрах коментара, така че не смятам да му отговарям. Ако можеш ми го преведи.
11.11.2014 22:12
Роналдо... купите... Ами откак Роналдо е в Мадрид, май Барса има повече купи, та глорихънтърите вероятно са по-привлечени от Меси и каталунците *wink* А да ти напомням ли за едни други глорихънтъри, с които винаги отъждествявам феновете на един английски отбор? Едни червендалести чичковци, крещящи "I love... руубъльзз!!! Go Чельскаааааа!!!" А "дечкото, дето вкарал два гола на световното и се прочул"... сигурно е бил кърмаче, когато дадоха 50 милиона за него? Гледал ли си какво правеше в Порто? А в Монако? Нищо, брой му асистенциите и головете този сезон и брой тези на Анхелито (когото много харесвам) в МЮ. После пак ще си говорим струва ли си парите.
11.11.2014 21:02
Как пък така реши, че голяма част от феновете на Реал са фенове заради Роналдо ? Повечето са станали фенове покрай силния период от 1997-2003г, но има и по-стари фенове от много по-отдавна. Аз например съм им фен от 1984г., когато беше модерно да се става фен на английски отбори, най-вече на Ливърпул. Ние сме останали фенове на отбора и при двата периода на доминация на барселона между 91-94 и 2009-2011. При нас важи правилото: Никой не е по-голям от отбора и който иска да напусне, вратата е винаги отворена ! Не сме фенове на един играч, който и да е той. През тоя период много наши любимци като Бутрагеньо, Уго Санчес, Мичел, Раул, Р- Карлуш, Зидан, Роналдо - Феномена и други са напускали отбора, но ние сме си останали фенове защото харесваме институцията Реал Мадрид такава каквато я създаде Сантяго Бернабеу, а не сме фенове на изкуствени отбори направени набързо с много пари от някой чичко паричко като Абрамович или шейх Мансур ! Това което харесваме е, че Реал е собственик сам на себе си и феновете притежатели на членска карта избират президента и могат и да го свалят. Ние сме демократичен клуб, а не еднолична собственост тип фирма на някой богаташ !
11.11.2014 17:13
Еми Модрич да търка пейката, като на неговия пост има още 2-ма топ играчи...Мен не ми е ясно как в Реал се разибрат играчите, като всеки е някакъв супер талант и като Анчелоти предпочете единия пред другия и не мрънкат ли? Може би малко от вас знаят, но Хамес попринцип е крило, но как да избута от там Роналдо или Бейл?
11.11.2014 17:10
Да, ама да не казвам половината, но голяма част от феновете на Реал са фенове на Роналдо и на купите, нали? И в момента в който примерно Реал изпаднат в криза, няма пари, няма супер играчи и се смъкне в класирането и ще решат, че вече не ги кефи отбора.
11.11.2014 10:39
Прав си Реал играят топ футбола в Европа,следвани от Байерн,защото мисля,че тази година Байерн ще са по-добри от миналата *smile* Имате защита,халфова линия и блестящо нападение!Надявам се и Барса да се вдигне,малко вероятно,но хей всеки трябва да има надежди!
11.11.2014 01:54
Това с изкуствените фенове на купи, трансфери и т.н. вече става глупаво и изтъркано. Човек започва да симпатизира на отбор още с прохождането си във футбола, нормално е да гледа например грандовете в началото и съответно да стане фен на някой от тях, било то богат или не. Ако всеки следваше логиката да не е изкуствен фен Бърнли и Кардиф примерно щяха да са отборите с най-голяма фенска маса в света.
11.11.2014 01:03
Чакай, че ми стана много интересно нещо...Фен бил на отбора, заради милионите купи и отделните играчи. Реал Мадрид играят най-атрактивният футбол в Европа, бележат най-много и радват окото. И като прибавиш това, че там играят едни от най-добрите играчи и имат най-богатата клубна история, на какво друго да съм фен бе, брато ? На скаутите ли? Тая тема с Ди Мария сме я дъвкали хиляди пъти, няма смисъл да я развиваме пак, а само искам да те питам нещо по първия ти коментар в темата - Модрич скамейката ли да търка?
10.11.2014 22:15
Започвам от началото на коментара ти. Съгласен съм да говорим на края на сезона. Съгласен съм и за това, че Хамес има повече потенциал, но докато го развие ще бъде продаден. Не, по моята логика, изкуствени отбори са тези, които имат състав за 1 милиард и феновете им са фенове само на купите и постиженията им, както и да определните играчи. Челси нямат кой знае какви таланти в академията, за това имат едни от най-добрите Скаути, които намират играчи на около 17-18 години и ги копуват, след което ги превръщат в добри играчи. Англичани в Челси вече почти няма, след като Коул и Лампард си тръгнаха, Бертранд е някъде под наем сигурно, а имахме един вратар, който сигурно вече го няма, но при наличието на Шварцър, Чех и Куртуа не вярвам да пробие. Англичани в Челси не ми трябват, поне на мен. Не харесвам англичаните, а и нямат много добри футболисти, за разлика от испанците. Нормално е в Реал да има повече испанци, то в Испания е като в Бразилия, само футбол се играе и за това има много таланти, но от титулярни състав има 2-3 Испанци в Реал, нали? Не разбирам къде сме в сянката на Юнайтед, които нищо не са направили последните години, а и пак са похарчили повече от Челси. А и дори да ти се струва странно, възходът на Челси е започнал преди Абрамович.
10.11.2014 21:58
Нека си говорим накрая на годината. Как ти звучи? Ди Мария е по-добър от Хамес в момента, в това няма спор. Но тук изникват няколко въпроса. Дали има повече потенциал от него? Дали Ди Мария не достигна върха в кариерата си със сезона от миналата година? Аз лично вярвам, че Хамес ще стане по-добър от Ди Мария, но за това ще му трябва време. За това всеки има свое мнение. По твоята логика изкуствени са отборите, чиито футболисти не са плод на академията, така ли? Че в момента в Челси колко от футболистите ви са плод на академията. А колко са англичани? А от тези, отдадени под наем, колко са се издигнали от академията на Челси? Но да ти кажа, въпреки всичко, аз не смятам, че по това можем да съдим дали един отбор е изкуствен или не. Челси имат история, създадена през последното десетилетие, но през 90-те Челси не беше това, което са сега. Но да си дойдем на думата, от както дойде Абрамович, Челси не похарчиха ли страшно много пари, за да може да са най-елитният английски отбор и пак бяха в сянката на Манчестър Юнайтед. Та, сега образУвай се ти, а после коментирай чуждите отбори. *smile*
10.11.2014 21:33
Я ми кажо кога Челси са нарушили финансовия феърплей? Челси продават и прибират повече пари от наеми от колкото харчат. ОбразУвай се малко и тогава говори. Тези, които всяка година пръскат милиарди се наричат Реал Мадрид и единствените им фенове са такива като теб, харесващи 100-милонни трансфери и милиони купи. Изкуствен отбор е отбор, създаден от звезди, които не са плод на академията, а закупени за по 60-100 милиона. Ако Реал не спечелят нищо тази година и например Роналдо си бие шута? На кой отбор ще си фен? За Хамес - той е плеймейкър, да, нормално е пасовете да минават през него. Обаче аз съм сигурен, че Ди Мария е много по-добър от него, а това разпределяне на пасовете можеха да го го вършат и Алонсо и Кроос.
10.11.2014 21:09
Я си трай бе смешник,ти си изкуствен,фен си на Реал само и единствено заради купите нали,а отбор който няма купи няма история,браво прекрасна логика ..
10.11.2014 20:00
От далече си личи,че нито си гледал мачове на Порто,нито на Монако,а още повече на Реал.Момчето вкара 6 гола на световно,но остави това.Във всеки един отбор,в който играе Хамес,пасовете минават през него.Ако някой помогна на Монако да станат 2-ри миналата година във Франция,това не е нито Фалкао,нито Бербатов,нито който и да е освен Хамес.Остави това,ок,не го харесваш.Но това да продадеш някой за 60 милиона не е грешна политика.Един играч,когато стигне върхово ниво в кариерата си,има лидерски качества(каквито Ди Мария),но не може да се наложи като лидер,а дори е резерва в повечето от случаите,най-логичното нещо е да се смени отбора,предвид факта,че 4 години игра на топ ниво за своя отбор.Не са всички като Джерард,Тери,Шави и т.н,които ще играят цял живот за отборите си,понякога футболистите трябва да си опресняват отборите,Точно за това има и трансфери.Ако Реал купуваха скъпи футболисти,а не продават скъпи футболисти,щяха да приличат на изкуственото отборче,на което ти си фен.Финансов феърплей,обновяване на морал и тактическа промяна,нещо,което трябва да порастнеш,за да го разбереш,така че не те упреквам *wink*
10.11.2014 19:42
ако........