"Трудно се привличат звезди в Ливърпул"
През лятото червените се опитаха да вземат Алексис Санчес, а Радамел Фалкао и Карим Бензема бяха също в полезрението им, но не успяха да привлекат нито един от тях.
"Ние знаем какви футболисти търсим, но по една или друга причина те отиват на други места. Клубът направи всичко по силите си през лятото, за да привлече звезди. В момента играчите търсят повече. Те гледат социалните фактори, както и футбола. Въпреки, че можем да им предложим повече пари тук, те си избират да отидат в Лондон. В тези случаи няма кой знае какво да се направи", каза Роджърс.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
10.11.2014 18:57
Amateur2014 го каза много правилно, парите си ги имат ония хубавци, но като сокъра (нали сме ХАмерикано) не им е на първо място... кел файда. Привличат си някой тихичък и скромен, нечуван до момента треньор и квото му наредят от горе т'ва е. Искат с трици да ловят маймуни. Е няма как да стане тая. В клуба никой не получава повече от Джерард (логично) - мисля, че му беше 140к на седмица. Има още 2-3 с по около 100к и тва е. В клуба има специален комитет по трансфери, който има специални изисквания към хората, които се привличат. (разбирай maximum заплатка 100 бимберици, при много увъртания и завъртулчвания {моя дума, няма е в речника - Брендо ме накара да е измисля от безсилие}). Та аджеба, после се чудим що Санчез/манчез/фанчез не са искали при нас. Даже беше излезнала версия колкото да ни замаже очите, че жена му харесвала Лондон повече от Ливърпул. Дали нямаше да си смени мнението на секундата, ако на чилиеца му бяха дали малко отгоре? Има си хас да откаже.. Друго е да си треньор на Ливърпул и всеки трансфер да ти се оценява до стотинка от група главочи в някакъв таен гестапо комитет.
10.11.2014 18:50
Балотели не е нападател които може да работи сам отпред. Като няма втори нападател му е доста трудно и това се вижда с просто око. Искам да видя Стърижд като се върне как ще се представя Балотели и ще си кажа мнението. Вярно е че не може да се разчита на Балотели, защото е на приливи и отливи но смятам че не е лош трансфер. Трябват ни 2 атакуващи нападателя да се надяваме че това ще бъдат играча на Уест Бромич и Думбия от ЦСКА МОСКА и в нападение ще се оправим мисля.
10.11.2014 16:43
Можеше да привлече - Мартинез,Бони,Икарди,Чичарито,Манджукич,Имобиле,Думбия ама избра Балотели и се насра.То даже Лорда можеше да направи нещо в Ливърпул ...
10.11.2014 15:06
Не е само до пари ...трябва и перспектива....и още нещо ....треньора който те иска трябва да те убеди очи в очи ,че само с теб ще стане шампион....Мисля ,че за да не дойде Санчес при него ,а да отиде при Венгер...и той има мъничко вина...
10.11.2014 13:45
Пари имаме и за футболисти и за заплати.Много ясно,че Фабрегас дето е в Челси вместо да предпочете Ливърпул.Причината е,че футболистите нямат време да си хабят годините да вдигат отбор на крака,вместо да отидат в Челси и да се борят за титла,а не за топ4 като нас.Целта е на-важна.За Челси е титлата за Ливръпул топ4.Кратко и ясно за мен това е причината!Личи си къде ще отиде било Фабрегас,Ди Мария и т.н.
10.11.2014 11:37
Липсва ти харизмата да убедиш дадения играч в каузата Ливърпул, а не че играчите предпочитат даден отбор или град! След грешния летен прозорец още повече няма да дойдат звезди защото няма и помен от нападателния футбол от миналия сезон!
10.11.2014 11:00
Не е изобщо трудно. Просто пари трябват. А Пуул не е като да ги нямаха това лято. Както за заплати имат, така и за трансфери. Още повече, че сега ще имат и още приходи покрай играта в ШЛ. Класират ли се за 1/8 финалите, още повече приходи. Въпросът е дали тези пари им се дават на собствениците. Не Брендън е виновен за това, че не се дват пари. Вината му е, че взе грешните играчи при положение, че имаше по-добри опции (както е дал примера sa6etoo с Бони). За Фалкао няма какво да съжаляват - ето нА, че е контузен за неопределен период от време.
10.11.2014 23:01
Цифрите като цяло съм ги срещал в редкафето, така че не претендентирам за пълна достоверност, но Нани определено е над 45k след като преподписа. Рио и Роналдо бяха също с много високи.
10.11.2014 16:23
Леки корекции в данните ти. Заплатата на Рио не беше дори и близо до 200 000 на седмица. Май 110к на седмица. Роналдо също не взимаше 200 000 - последната му заплата в Юнайтед беше 120 000 на седмица. Андерсон не е с 80, а 60к на седмица (пак е много, съгласен съм). Луиш Нани е далеч от казаното от теб - 45к на седмица получава. За Йънг - факт, абсурдна заплата. А Юнайтед станаха на второ място по заплати именно след трансферите на Фалкао, Ди Мария, Блинд, Ерера и пр. - сиреч, едва този сезон, но пак са ми съмнителни тези данни понеже и доста народ ни напусна и то с големи заплати. Иначе бяхме на трето място зад Челси. Така че доста си завишил цифрите *smile* А успеем ли да продадем Андерсон и Йънг (дори без трансферна сума), то рзходите за заплати ще спаднат поголовно.
10.11.2014 15:46
Имали сме играчи с такива заплати и преди - Роналдо, Рио и старите договори на Рууни преди трансферите на РвП, Ди Мария и наема на Фалкао. На първите две места сме по заплати в Англия и то преди последните трансфери. За бога, Йънг взема 120k, Нани също, а дори не е в отбора, Андо 60 и подобни безумия. В Ливърпул освен Суарес до тази година се съмнявам да има някой, който да се доближава до подобни цифри. А това дали собствениците им не дават пари е относително. Нямат приходи от ШЛ за последните години, нямат особено големи спонсорски договори, на загуба са с 40 милиона за 2012 и 2013 и въпреки това се изръсиха стабилно това лято (най-вече заради продажбата на Суарес), и доколкото знам приеха проект за разширяване на Анфийлд. И отгоре на това трябваше да чистят дългове при придобиването на клуба. Тъй че от моя гледна точка, колкото могат, дават. За "проектите" съм съгласен, но Ливърпул не е такъв клуб и няма такъв собственик, съответно не може да привлече топ играчи по подобен начин. Точно затова им трябва стабилно участие в ШЛ. Не съм навътре с нещата в Ливърпул, но това ми е виждането, което съм си изградил за клуба през последните години.
10.11.2014 15:07
Абе имат пари. То и в Юнайтед нямаше много играчи с 200+ заплата, ама гледай как за един сезон се появиха двама. Пуул си имат парите, друг е въпросът, че не ги дават собствениците. Иначе учстието в ШЛ (било то постоянно или не) няма никакво значение щом има пари. Примери: бол! Първите години на ПСЖ, Челси, Сити и Монако са чудесен пример. Все отбори, които изобщо не бяха участвали в ШЛ и изведнъж на всички играчи, които отидоха в тези отбори, "проектите им захаресаха" (разбирай, "Бате, ебати яката заплата"). Ако и Пуул развържат кесията и те ще привлекат.
10.11.2014 13:58
Абе съмнявам се, че имат нужните пари за заплати. Не мисля, че има някой там, който взема 200k или повече. Финансовият им потенциал не е на нивото на другите топ отбори в Англия по една или друга причина. За съжаление, парите диктуват всичко във футбола. Отделно Ливърпул играе в ШЛ за първи път от 5 години, т.е не е отбор, който се е утвърдил като стабилен и редовен участник в момента, и това оказва своето влияние. Според мен това пречи на привличането на наистина топ футболисти на Ливърпул. След няколко години редовно участие в ШЛ това може да се промени.
10.11.2014 09:46
Абе ако бяхте предложили 25-30млн. за Бони щяхте да сте много по-добре от колкото евтиния Балотели. Никой не ти е виновен Роджърс че се скръндзееш за някои милион в повече. А и нали взе Мркович и Лалана за какво топлят пейката през повечето време като 100% ще са много по-ефективни от половината халфова линия. Защитата няма нужда от коментар - а Миноле не знае къде се намира през повечето време.