Челси осъществи пълен обрат на "Анфийлд" (видео)

16:33
Челси осъществи пълен обрат на "Анфийлд" (видео)
Ливърпул загуби от Челси с 1:2 на "Анфийлд" в среща от 11-ия кръг на английската Висша лига.

Двубоят на "Анфийлд" започна сравнително спокойно. В началните минути възпитаниците на Брендън Роджърс бяха малко по-активни, ала този техен лек превес даде отражение върху резултата. В 9-ата минута Емре Джан отправи мощен удар от сериозна дистанция, топката рикошира в тялото на Гари Кейхил и неспасяемо влетя в мрежата на Тибо Куртоа - 1:0.

След попадението на Джан обаче червените се прибраха в собствената си половина и позволиха на гостите от Лондон да установят контрол върху играта. Настойчивостта в действията на сините бързо даде положителен резултат и в 14-ата минута Кейхил възстанови равенството. Английският бранител се оказа най-съобразителен при разбъркване в наказателното поле на мърсисайдци след изпълнение на статично положение, като преди това Симон Миньоле спаси удар с глава на Джон Тери, но при последвалата добавка нямаше никакви шансове.

В 26-ата минута Филипе Коутиньо осъществи забележителен пробив, тръгвайки на скорост от централния кръг, но изстрелът му от границата на дъгата пред наказателното поле на Челси бе блокиран от Куртоа. С това приключиха опасните ситуации пред вратата на лондонския тим за първото полувреме.

Сините бяха по-добрият отбор в оставащото време до почивката. Те създадоха няколко 100-процентови положения пред противниковата врата, но така и не съумяха да се възползват от шансовете си за второ попадение през първата част на мача.

След почивката сините продължиха да доминират. Ливърпул се защитаваше в повечето ситуации и трудно организираше атаки по посока на противниковата врата. Устремът на червените сякаш бе убит след изравнителното попадение.

Логично се стигна до 67-та минута. Вилиам отправи дълъг диагонален пас към Сезар Азпиликуета, който пое топката на левия фланг, след което с елегантен финт преодоля Филипе Коутиньо и нахлу в наказателното поле на домакините. Испанският бранител центрира с десния крак в малкия пеналт, като Миноле излезе и боксира. Топката обаче попадна в краката на Диего Коща, който със силен удар я прати в мрежата. Това бе десетият гол на нападателя във Висшата лига.

До края на Ливърпул направи опит да стигне до точката и в 87-та минута възпитаниците на Брендън Роджърс бяха много близо до гола. Джерард стреля от границата на пеналта, а Кейхил блокира удара, като използва ръката си. Мърсисайдци претендираха за дузпа, но реферът Антъни Тейлър прецени, че защитникът на Челси е играл чисто в тази ситуация.

Гостите не допуснаха попадение и в добавеното време от 5 минути и така лондончани записаха поредни три точки в похода си към титлата. Челси събра 29 точки и вече имам със 7 пункта повече от втория Саутхямптън, който е с мач по-малко. Ливърпул остава с едва 14 точки от 11 мача.




Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

fhh
09.11.2014 11:35

www.facebook.com/SG8Legend/photos/a.240728916115542.1073741828.240721489449618/327001564154943/?type=1&theater

miro211
08.11.2014 22:55

Единствения случай в който подкрепям Челси*beer*

Onzoprognozira
09.11.2014 12:12

А ти си фен на смешниците от Байерн, които ако ще да купят всички играчи на Дортмунд пак не могат да ги бият. И като цяло Байерн всяка година си печелят, което те остройва. Ако спрат да печелят си биеш шута и ставаш фен на друг отбор, за какво ценности ми говориш? Тва е все едно да си фен на ПСЖ?? Или на Селтик..или някой друг отбор, който винаги взима лигата.

lpicker5
09.11.2014 03:33

hate !!!!! mode on

RoSKo0o0
09.11.2014 02:31

Братле... кой нормален е за Челси? Говорим за футбол, футболни фенове и ценности. Моля ти се!

Onzoprognozira
09.11.2014 01:54

*lol* толкова си и фен на Юнайтед

miro211
09.11.2014 01:24

От Челси и Сити съм за сититу*cigarette*

Onzoprognozira
08.11.2014 23:29

А срещу Сити?

Barsabg
08.11.2014 21:46

Ливерпул как не изпадат ... та те са ужасни ... само Коутиньо и Стерлинг играха нещо ... Балотели е в отвратителна форма ... Ужас ... честито на отбора на Моу,изглеждат като шампиони ... и играят така!Много ми допадат тази година!Ливерпул са в криза и трябва да се правят промени,защото едва ли ще вземат втори мач като този срещу КПР ...

RoSKo0o0
08.11.2014 20:49

Днес отново късметът се усмихна на Чукотка *smile*

vasil1974
08.11.2014 19:26

честита победа на Челси.тва за дузпата не ме грее,защото е без значение дали ще я вкараме или не.отбора не играе добре,и това е факт.БР даде една камара пари за играчи и един свестен няма.....само като си помисля че Борини е при нас,ими идва да ударя една ракия.....назрдаве.

scouser_pool
08.11.2014 18:42

Специално за дузпата , ако си мислите , че е толкова лесно да си съдия отивайте вие и свирете на такъв мач...във вскеи мач , за 90 минути няма как да не се направят 1,2 грешки , каквото свирил съдията такова , аман във всяко дерби само съдията едва ли не да изкарват ,че го е решил...грешки има в полза и ущърб на всеки отбор ...победител се прави когато играеш и не мръкнаш заради 1 грешка на съдията , айде ако цял мач бъркат в твой ущърб разбирам ама...

Rasho79
08.11.2014 18:16

Честита победа на Челси, но за пореден път съдията се превръща в главен герой в важните мачове в Англия!

DDC19
08.11.2014 18:15

Апък и защо си мислите , че щяхте да вкарате дузпата ? Куртоа да не е загеренска буца... ?

DDC19
08.11.2014 18:14

Дон Диего Кооща наказва пак... Ако Азар не изпускаше толкова мача отиваше на разгром...

deyangeorgiev97
08.11.2014 18:08

Ако така ще си печелите мачовете по-добре да ви дават титлата отсега. Може да сте играли по-добре след 30 минута, но е факт че трябваше да има дузпа, а тоя инвалид си затвори очите. Иначе като цяло имате всичко необходимо да станете шампиони тази година, надградите от миналата година и това даде резултат за сметка на нас. Цялата ни политика е грешна, не се взеха нужните играчи за да се целим в титлата.

sensea
08.11.2014 17:51

Пичове честита победа! Да се порадваме за малко на седем точки пред втория!!*blush*

Hazarddddd
08.11.2014 17:47

Честита победа! Добре играхме и заслужавахме победата! Жалко, че стана така накрая. Но дори и равен да бяхме завършили (както трябваше), аз пак щях да съм доволен!

petarata
08.11.2014 17:36

Трябваше да бием с повече за да не се създава илюзията сега ,че съдията не даде дузпа и отне точки от Ливърпул .
Азар изпусна много положения .

pesholudiq
08.11.2014 17:12

[@link https://www.youtube.com/watch?v=nS8pqLtyEZU] ей това им липсва на Ливърпул.. Както и на мен донякъде, като фен на Висшата лига ..

pesholudiq
08.11.2014 17:26

да, но той срещу Челси май няма голове, така че щяхме да сме спокойни *lol*

Onzoprognozira
08.11.2014 17:16

Еми на теб може и да ти липсва, ама не и на защитниците на Челси. Сега можеше и да е 3-2 за Пул например. То Балотели не пипна топката изобщо.....(5 секундна пауза) аааа не, чакай! Пипна я веднъж и вкара гол, тогава тръгнах да си режа вените, но коментатора каза "Засада".

gladbachfan
08.11.2014 17:03

Добре че е Диего да ви вкара гола иначе сте жив зян и някъв момчил за титла ми говори тука рано рано

Chelsea86
08.11.2014 17:02

Първо: Честита ни победа, напълно заслужена, но отново бяхме колебливи в защита... Не ми харесва, когато вкараме гол се дръпваме назад и спираме да играем за да пазим резултата!

Второ: На пискливците от Ливърпул, Арсенал, Сити и други ще кажа следното за реването около играта с ръка. Докато ФИФА не променят правилото всяка игра с ръка в наказателното поле да е дузпа винаги ще има рев. За едни това е дузпа за други не е... По преценка на съдията, но реването не спира, че съдиите бутали Челси... Защо тогава нямаше дузпа за нас срещу Юнайтед, дори бяха две дузпи едновременно, но тогава сигурно пак сме бутани...
Феновете на Ливърпул е грозно да се оправдават със съдията при положение, че цял мач отборът им нищо не направи и бяха натикани в собственото си поле!
*wink*

Chelsea86
08.11.2014 17:11

Ти не четеш ли коментарите? Те не са насочени към това дали съдията не е видял, дали такава е неговата преценка за играта с ръка в наказателното или просто е сгрешил... Мненията са носочени точно към това, че съдията нарочно не е дал дузпа за да бутне Челси към титлата...

Arsenal966
08.11.2014 17:08

Защо сравняваш мача ви с Ман Ю и днешния с Пуул.Не става въпрос за "бутане" от страна на съдията.Бутането се получава като не се даде очевидна дузпа или някакво друга ситуация,но става въпрос,че в този мач,по-скоро съдията не знаеше къде гледа и не даде затова дузпата,а не че е било да кажем уговорено да си подпира Челси. Просто е жалко,като в такива дербита голяма част от това какъв ще е резултата зависи от съдията !

Aspiridon
08.11.2014 17:02

Пак ще има "компетентни" коментари. Каквото съдията е дал , тва е, точка по въпроса. Игра с ръка имаше и може би трябваше да има дузпа, но не бе отсъдена. Разбирам да е имало 5 спорни положения, които да са сгрешени, но заради едно такова е просто смешно да се оплаквате.

I_LOV3_CHELSEA
08.11.2014 17:01

"Абе тия положения все по-рядко се свирят дузпи - топката идва с висока скорост, ръката му е прибрана... А и в случая Тери също беше на линията на удара и топката щеше да го удари, ако се беше разминала с Кейхил. "

Gogata85
08.11.2014 17:01

според мен си имаше чиста дузпа за Ливърпул. Челси са си достатъчно добри за да не се налага съдиите да ги бутат за титлата :/

scouser_pool
08.11.2014 16:59

Не мога да проумея защо Коутиню продължава да е титуляр.Да , голям талант е , прави 2,3 уникални неща по време на мач , но всичките завършват с провален пас или пилешки удар , никаква ефективност ...Маркович ,Борини,Коло Туре,Маянкийо според мен трябваше да започнат вмсто едни и същи играчи , които не правят нищо хубаво

Szczesny
08.11.2014 16:56

Футболът не е игра,която се печели от заслужилия.Имаше дузпа и трябваше да бъде отсъдена.Това,че ПУл не заслужавал точката,не означава,,че можем да минем и без тая дузпа.Дузпа имало,но те не заслужаваха точката,така че всичко е нормално.Да,играха доста по-слабо,но това не променя факта,че има дузпа.
Когато Челси спечелиха ШЛ да не би да са я заслужавали?
Ако бяха дали някоя измислена дузпа на финала за Байерн,щяхте ли да казвате-ами то Челси и без тва не заслужаваха?
П.С.Никакъв хейт няма в коментара ми,просто изказвам мнение.Няма да отговарям на никакви заяждания от феновете на Челси,които съм сигурен ще започнат с 6-0 и така нататък,типично в техен стил.Челси игра по-добре,Челси играе най-добре в Англия към момента.Това не може да се отрече.И заслужено са първи.Коментарът ми просто е към тези,които казват,че дузпа е имало,но така или иначе Пул са били по-слаби.Това не е важно.

scouser_pool
08.11.2014 19:36

Барса пропуснаха не малко положения както и дузпа , това мисля , че го споменах. Дадох за пример просто за мен лично какво значи късмет , случаен рикошет,подхлъзване и т.н. ....естествено , че имаха късмет в защита срещу Барса , толкова колкото имаше и всеки опонент на Барса в периода 2009-2012 , те винаги саъздават много положения и вкарват само половината , във всеки мач се иска и късмет ,малко или много , разбира се...както и да е , не ми се спори , просто имах предвид , че Челси си заслужаваха титлата , това , че играят различен стил не го прави незаслужено *beer*

Szczesny
08.11.2014 19:20

Виж само за какви глупости ми спориш само,за да си запълниш сивото ежедневие. Аз говоря за дефанзивната игра и късмета ,че не допуснаха повече голове,а ти ми говориш как са вкарали от контра.Защо пишеш такива глупости?Контрата може да е всякаква чудесна,феноменална,но аз говоря за играта им в защита..ИНаче ми казваш-да,допуснаха доста положение пред вратата си и Барса имаха доста положения,но виж какви голове вкараха.Това игра в защита ли е ? Не си прави труда да ми отговаряш,щото сега ще почнеш и да обясняваш пък как Челси са надиграли Арсенал като са ни били с 6-0,тоест играят много добре в нападение,лишавайки ни от положения в същото време.Абе с две думи- нещо на съвсем различна тема.

scouser_pool
08.11.2014 18:02

То , че нямаше да ги бием беше ясно , ние не вкарахме гол и не създадохме чисто положение така или иначе...и мен много ме е яд на подхода ни , трябваше да си излезем за Х и го взимахме...но това , че са щели да вкарат така или иначе си е доста спорно и само можем да предполагаме...просто не схванах логиката , срещу Барса излезнаха с подобна тактика и направиха един от най-добрите "контрааткуващи" голове , които съм виждал , не знам какво общо има с късмета ...срещу Байерн си вкараха закономерен гол от корнер , изработен корнер честно , всичко точно...поне за мен това не е късмет...късмет разбирам днешния гол , който вкарахме на Челси със случаен рикошет от никакво положение , или подхлъзването на Джерард , който не беше нито в опасност , нито пресиран , 1 на милион е нещо такова да стане

Szczesny
08.11.2014 17:33

Челси ви надиграха миналия сезон.Вие бяхте прекалено заблудени и подходихте лекомислено към двубоя.Дори да не се беше хлъзнал Джерард, щяха да ви бият.Те бяха много по-спокойни и трезви.Знаеха защо са излезли на терена и как да не загубят поне,ако не сигурна победа.А вие бяхте много наивни.

scouser_pool
08.11.2014 17:27

Значи на Барса като вкараха в двата мача изработени голове е късмет но срещу Пул подхлъзаването което е най-късметлийски. гол който съм виждал не се бро.ло и било тактическо надлъгване...логика

scouser_pool
08.11.2014 17:23

Челси имаха замисъл как да излъжат Барса и го изпълниха...да имаха късмет , първия мач Барса пропуснаха 2,3 супер чисти положения , а втория дузпа...но като цяло Челси знаеха какво правят , гола на Рамирес срещу Барса втория мач с човек по-малко...може би само 2,3 отбора в света могат да вкарат такъв*smile* така че не е само късмет , аз не съм видял 1 отбор да печели ШЛ без да знае как*wink*

Arsenal966
08.11.2014 17:17

Точно това щях да кажа и аз !

Szczesny
08.11.2014 17:17

Има разлика между дефанзивна тактика и късмет.Повтарям ти го за стотен път.Барса имаха толкова много положения и пропусната дузпа. Добра дефанзивна игра мога да кажа на тази,когато бихте Пул миналия сезон на Анфийлд.Ндиграхте ги тактически и ги бихте.Подхлъзването на Джерард е само оправдание. Толкова от мен няма да спамя повече.

Onzoprognozira
08.11.2014 17:13

Мисля, че и тогава Челси си заслужиха победата. Просто излъгаха Барса. Това, че вие като видите по-дефанзивна тактика и мислите, че някой бива надиграван, защото се е дръпнал си е ваш проблем. Все едно да кажа, че Челси през цялото време са надигравали Ливърпул, което не е вярно. Печелеха топките в средата и ги бяха натикали в наказателното, но не направиха нищо особено в нападение. 2-рия гол дойде по-скоро от контра-атака, а не от друго.

Arsenal966
08.11.2014 17:11

Става въпрос за мача ви с Барса в годината в която грабнахте ШЛ,иначе си напълно прав.Съдииските решения,които са ставали в мачовете ви с Барса......*silent* Не е истина просто !

Szczesny
08.11.2014 17:11

Преди няколко години,на полуфинала мисля,Челси заслужаваха да бият Барса.Тогава реферът беше абсолютен нещастник,да.Йорербро ли как се казваше не помня вече. Но това не може да се каже за сезона,когато Челси спечелиха ШЛ.

Onzoprognozira
08.11.2014 17:08

Байерн може и да са ни надиграли тогава, но за Барса и дума да не става! Барса си знаят, че не могат да бият Челси и съдията винаги ги е подпирал! Мисля, че дори и феновете на Арсенал биха се съгласили, а и повечето хора, ако видят мачовете в ШЛ между тези два отбора.

Szczesny
08.11.2014 17:06

Защото Барса и Байерн ги премазаха.Аз си спомням мачовете.И двата отбора играха много по-добре.Едно е добра защита,друго е да се скъсват да пропускат.А тогава Барса и Байерн се скъсаха да го правят,не че защитата на Челси е била невероятна.Меси пропусна дузпа например.И не защото Чех я хвана,а просто защото уцели вратата.Това не е добра игра в защита. П.С Не съм казал,че съдията е виновен или,че е подпрял Челси.Казвам само,че имаше дузпа и това е.

Onzoprognozira
08.11.2014 17:02

1. 6-0 *lol* *lol* 2. Наистина Челси служаваха да победят, защото не превъзхождаха по статискита, а го правеха наистина! Имаха добри положения, просто не ги реализираха. Ливърпул от своя страна имаха 1 положение и го вкараха, макар и с доста късмет. 3. Дузпа имаше, но не мисля, че съдията ни е подпрял, много трудно би видял какво се случва. Той беше на такова положение, че може и да е видял Кейхил да удря с глава или с гърди или с рамо... 4. А и щом фланелката на Коща беше скъсана...това дали не е нарушение?

scouser_pool
08.11.2014 17:02

Ще ми обясниш ли защо Челси не са заслужавали ШЛ? Доколкото знам биха всички отбори , с които играха по съвсем честен начин и ги надиграха тактически

Momchil_92
08.11.2014 16:55

колко пъти ни ощетиха нас в повечето мачове,сега имаше дузпа която не бе много очевиднa, но това е бием заслужено

Edin_Dzeko10
08.11.2014 16:53

Ливърпул бяха ощетени дузпата си беше не 100-200%-ва челси за пореден път бяха подпряни все пак честита им победа.

Nasko Chelsea_fan
08.11.2014 16:58

Стига сте ревали за тая дузпа. Имаше по една не отсъдена и за двата отбора.

Onzoprognozira
08.11.2014 16:52

До коментар [@comment 1724959] от [@user pesholudiq]:

И това го казва фен на Юнайтед....

TheGame_93
08.11.2014 16:50

Честита победа на феновете на челси !
Макар и да имаше дузпа за Пуул според мен не заслужаваха точката но трябваше да си бъде отсъдена.

The_Djoker
08.11.2014 16:49

Заслужена победа,да дузпа имаше,но не забравяйте как в едно подаване на Коща първото полувреме как Морено я изби с ръка

nterziev
08.11.2014 16:51

Ти си мега смешен.Ръцете му бяха до тялото на Морено, едно към едно имаше ситуация от другатат страна през първото полувреме..

Arsenal966
08.11.2014 16:48

Колкото и слабо да са играли Пуул,феновете на Челси да не се правят на интересни като казват,че са заслужавали да победят,Пуул са играли много по-зле от тях,Сините са били класа над Джерард и компания и т.н......колкото и слабо да са играли Пуул,дузпа е трябвало да има на 100% и както Челси си се затварят след като поведат,мача като нищо щеше да е 2:2 !

CFC_Forever
08.11.2014 16:47

Честита ни победа ! Можеше и да се простим с нея ако беше отсъдена дузпата.

NoDiggity
08.11.2014 16:47

Имаше за дузпа за Ливърпул, но според мен не заслужаваха и равен. Просто тотален срив има в отбора от миналата година. Челси за пореден път не блести, но е най-прагматичния и ефективен отбор в ПЛ. Не вярвам да стане чудо и някой друг да стане шампион вместо тях тази година.

Himler
08.11.2014 16:46

Честита да ни е , а за дуспата лузърите имат много да взимат от 2005 в ШЛ ако не са забравили*wink*

Woodbook
08.11.2014 16:44

Имаше неотсъдена дузпа за нас , но това не променя факта , че незаслужавахме дори равенство да вземем ....

caramell
08.11.2014 16:43

Ливърпуул са ми много странни.. едни разправят " в защита са зле " , други " в атаката ги няма никакви " , но аз понеже не гледам много тяхни мачове и след днешния останах на мнението , че те просто нямат никъде играчи! Всякаш нямат нужната мотивация за игра , както и желанието ( което е най - важно ). В защита днеска имаха толкова много грешки , че не е истина.. в атака , ако не измисли нещо Стърлинг , просто от Ламбърт и Балотели няма какво да очаква човек. А те това лято взеха 13-14 нови попълнения.. един от тия не виждам да се откроява с нещо добро! Ловрен ме радва , но той играе всеки мач ( дай му почивка ). Колкото до Челси - те си играят една и съща игра всеки мач и някак се получават за тях нещата и то перфектно. Азар ми е много странен - тоя пич може да направи от нищо да стане нещо и накрая винаги на най - лесното се дъни.. колкото до качеставата му - няма спор , че е сред най - добрите. А и за финал , защото дузпата ще се коментира - имаше си е на 100% , но мача е минал.. така , че какво било е било.

gerrard9000
08.11.2014 16:43

за мача....поне Джерард игра доста по-добре от предишни мачове.иначе не играхме добре според мен.по никакъв начин не притеснихме Челси.това е шампионът за мен този сезон.в момента са железни във всяко отношение.за Роджърс...престанете с тези колебаещи се мнения постоянно.аз като го назначиха не го харесвах, но после спечели доверието ми и още мисля, че той е човека.търпение.

vladura307
08.11.2014 16:42

Хора вие сте луди. Търсите под вола теле, Ливърпул са много зле като отбор и трябва да се търси глобалната грешка за представянето им , а не да се търси дузпа на човек който ръцете са му зад гърба.

gerrard9000
08.11.2014 16:45

абсолютно съм съгласен.дори и да я беше дал, представянето ни пак щеше да е също толкова слабо.

nterziev
08.11.2014 16:43

Били му зад гърба окей *lol* А очила кой диоптер носиш?

YNWA_22
08.11.2014 16:42

винаги съм подкрепял Роджърс , но стига вече ... писна ми да гледам как 70 минути не правим нищо и после плачем за някакви дузпи :/ надявам се Стъридж да се завърне скоро в игра и вече мисля Роджърс да си взима палтенцето и да си заминава *smile* честито на Челси и успех *smile*

panew
08.11.2014 16:41

Честита победа, бяхме по-добрия отбор на терена и заслужено спечелихме 3-те точки. Успех на Ливърпул за в бъдеще.

sa6etoo
08.11.2014 16:47

Прав си прав си другия път ще кажа на Кейхил да си отреже ръцете че много пречат на феновете на Сити. Това им се върна заради големия им късмет при гола на Кейхил.

akseldev
08.11.2014 16:43

Е как заслужено? Съдията ощети пул

ForeverCFC
08.11.2014 16:40

Може би ще спечеля много хейт , но да , имаше дузпа Ливърпул бе ощетен.

medno
08.11.2014 16:42

Заеби дали ще нмабереш минуси. Имаше-да *smile*

nterziev
08.11.2014 16:39

Най-жалкото подобие на футболен отбор е Челси.Срам за Англия, че те са лидери в класирането.

pesholudiq
08.11.2014 16:43

щото не можете да ни биете ли, смешник. 5 поредни мача без победа

vladura307
08.11.2014 16:39

6 минути продължение и Моу се изнерви. *smile*

akseldev
08.11.2014 16:39

Моу не новият САФ... Стдиите винаги помагат

Juventus333
08.11.2014 16:38

Когато завършихте втори всичко беше наред. Роджърс беше най-добрия и т.н.. След няколко слаби мача и хоп, тактически неграмотник, идиот, непрофесионалист и какво ли още не.... Не мога да разбера феновете на пуул.

Juventus333
08.11.2014 16:43

Медно ли си какъв си не знам, но я се съвземи малко. Калпочоли беше преди толкова години. Ние отидохме в Серия Б, спечелихме титлата. Върнахме се в Серия А и пак сме на върха с 3 поредни титли. А вие през това цялото време нямахте и 1 възможност да спечелите титлата. Тъй че моля те не говори глупости. Пък и тази година всички Английски отбори се справят зле в Европа. Нищо лично просто статистика.

medno
08.11.2014 16:41

Аз пък немога да разбера феновете на отбор, който дава по-вече пари за купуване на мачове, от колкото за футболисти ... Я си гледай спрелия отбор в спрялото първенство ...Всички италиянски отбори са ШИТ, (уважавм много италиянците между другото ... обаче футбола напоследък са го обърнали на черен бизнес *smile* )

Notlike
08.11.2014 16:35

Роджърс, на пресконференцията иди и кажи задължително, че си загубил, защото не свириха дузпа! Тактически неграмотник. Трябваше ли да те мачкат 70 минути, за да осъзнаеш, че нещо в тактиката на отбора ти куца. Добре, че бяха Суарез и Стъридж, за да замаскират тактическата ти неграмотност и да заблудят толкова много фенове!

deyangeorgiev97
08.11.2014 16:35

Много са ми противни Челси. Съдията както винаги им удря по едно рамо, нищо ново! *smile*

akseldev
08.11.2014 16:30

До кога съдиите ще бутат Челси? 1000000% дуспа

medno
08.11.2014 16:37

Ти пък ако си много по- .... от мен Няма да използваш неподходяща дума, която нязнаеш какво означава или си свикнал да пишеш или говориш на автопилот. Една от трите думи, които написа не е на място. Добър коефициент на интелигентно мнение спрямо моя предвидим т/хумор :.).

kalo_hazard
08.11.2014 16:33

Много си оригинален..*erm*

medno
08.11.2014 16:33

Казах му на съдията, че съм, заложил 10 лв на Челси и ако не бият ще го пребия ... За това не я свири тая дузпа. *smile*

Arsenal966
08.11.2014 16:32

Не гледам мача,но реално имало ли е дузпа ? За тези минути ли става въпрос или ?

fascio
08.11.2014 16:31

да те е яд хахахахах

YNWA_91
08.11.2014 16:29

Пълна трагедия е отбора на Ливърпул ....нужни са радикални промени както в защита така и в нападение !!!!! абсолютно безидейни са футболистите в предни позиции просто нямам думи !!!!! ;@

Vaskovas
08.11.2014 16:26

Лошото на Челси е че след като поведат спират да играят и само това може да им коства точки...Инече с тази игра и тези футболисти няма кой да им вземе титлата тази година с можеби над 15-20 точки преднина пред втория !

pesholudiq
08.11.2014 16:46

и мен за това ме е яд... Именно заради това не бихме Сити и може би Юнайтед

caramell
08.11.2014 16:31

Останал съм със същото впечатление.

medno
08.11.2014 16:16

Всички специалисти казват, че е много рано за изводи спрямо титлата, но Челси до края на годината ще имат такъв завиден аванс, че ако серията им не спре срещу силните отбори, както повелява политиката на портогалеца Моу ... Няма кой да им я вземе купата от ръцете *smile*

fascio
08.11.2014 16:21

дано си прав

medno
08.11.2014 16:08

Айдееееее
Блъскача отново е на върха *smile*

fascio
08.11.2014 16:08

Кощаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа

fascio
08.11.2014 16:05

червените смешки не знаят какво е ''ФеърПлей'' и се пишат голям отбор.

akseldev
08.11.2014 16:02

Значи Ливрен е най скъпият защитник на Пул така ли ??

medno
08.11.2014 16:01

Кво ми перете минуси като го плюя Азар незнам ... Много слабо играе до момента ... няколко много добри отборни атаки завършват с лековати и нетипични удари без да я спря тая топка да излъже някой и да си освободи място ...

Ginekologa
08.11.2014 15:56

е подай бе азар почва да дразни

Ginekologa
08.11.2014 15:58

какво тихо бе смешен 4 човека пред него я лягай

Dontspeak
08.11.2014 15:58

Спокойно можеше да я пусне към Оскар който беше на скорост и фронтално срещу вратата...

fascio
08.11.2014 15:58

тихо разбирач

fascio
08.11.2014 15:54

на Коща ще му е студено на гръбчето..

Dontspeak
08.11.2014 15:53

Не знам ама срещу Коста дали нямаше дузпа *lol*

Onzoprognozira
08.11.2014 15:47

Ливърпул според мен имат късмет. Можеше да изостават вече в резултата, а гола им беше с голяма доза късмет. Гол на Кейхил имаше със сигурност! Радвам се, че съдията не раздава картони, защото можеше вече да се играе с 8 човека на терена. Рамирес всички си го знаем, както и Коща. То работата на Рамирес е да бие хората и да тича!

bengami
08.11.2014 15:44

Иначе много слаб мач до тука за Хендерсън, имаше 1 положение от корнер, дето Джерард е пусна по земя и някой е прескочи и той само трябваше да вкара от 7-8 метра във вратата, а той само е лизна.. Джерард също доста често им гледа гърбовете.

petarata
08.11.2014 15:41

Ливърпул увисват в средата и е въпрос на време да падне втори гол за нас , освен ако не вкарат пак от някой рикошет .

fascio
08.11.2014 15:45

А ти какво омаловажаваш гола на Ливърпул?Бил с ''рикошет'', ами гола на Челси не бе по различен.Какво само се заяждате не мога да разбера.

bengami
08.11.2014 15:41

Рамирес е чист късметлия (или по скоро некадърен съдия), че ще излезе второто полувреме на терена. Коста също 30 пъти рита, блъска, провокира и накрая ще излезе, че Шкъртел ще е с картон хаха.

Notlike
08.11.2014 15:40

Не знам за вас, но за мен Диего Коща е невероятно гнусен играч. Просто е един такъв мазен, постоянно блъска, рита съперниците. То и Суарез ги хапеше, докато беше в Ливърпул, ама такива магарии всеки мач не е правил. Просто този се осира. Блъска, настъпва, бие лакти, изритва съперниците. Циганска работа. Рамирес и той не лъже. Стърлинг че го спря, спря го, ама кой си проправя път през зъбите на някого?

Иначе за мача - логичното си е налице, Челси си играе тяхната игра, нашите се мъчат да владеят топката доколкото могат. Много слаба игра на Хендерсън, а отборът като цяло е безидеен, за което вина има и треньорът. Тези дълги разигравания, тези пасчета на крак и разтягания по фланговете не помагат въобще на каузата на отбора. Дано през второто полувреме се появи Борини, че белким поне ако центрираме, да има човек повече. То се е видяло, че нашите нямат класата в атака, за да направят нещо значимо.

pesholudiq
08.11.2014 15:47

точно това си мислех - че е обратното на Балотели. Докато Балотели може да се изнерви от нищото и да направи някоя простотия, Коста успява да накара другите да правят простотии и да си изкарват картони *lol* ако мислиш, че ги нямаше тия цигании срещу нас миналата година в ШЛ, жестоко се лъжеш *lol*

191488
08.11.2014 15:39

Азар си играе бе,тва че нямаше късмет да вкара е друг въпрос *wink*

Dontspeak
08.11.2014 15:38

В последно време на Азар нещо не му се получава играта. Играем сам в твърде много ситуации в които трябва да комбинира и комбинира там където трябва да играе сам. Ударите му в мача до момента са сякаш да отбие номера. В ситуацията с Джонсън спокойно можеше да го финтира и да стреля с левия крак. В другата ситуация пък спокойно можеше да влезе на вътре и да си открие малко повече място за силен удар.

pesholudiq
08.11.2014 16:10

абсолютно

Dontspeak
08.11.2014 15:50

ето едно положение което е 1:1 [@link https://www.youtube.com/watch?v=eGeEpkHPdck]

pesholudiq
08.11.2014 15:45

като ти чета коментара, се сещам за головете му във ЛЕ преди 2 години.. Абсолютно идентични ситуации, изиграни по много по-добър начин

nterziev
08.11.2014 15:37

Добър мач става, но Рамирес трябваше да е вън от игра или поне с жълт картон.
Вярно Стърлинг попречва ама Рамирес можеше просто да се предпази..някой ако ми каже, че се тича с юмруците напред директно в лицето на Стърлинг по-добре да спре да гледа футбол до края на живота си..абсолтно умишлено действие.
Колко съжалявам иначе, че на финала на ФА Къп преди 2-3 год. нямаше технология за голлинията да се види гола на Анди Керъл за 2:2 в края ..късметлии, са че тази година го има. *smile*

nterziev
08.11.2014 15:41

Хахаха караш ли ме да ти търся клип с перфектно видео повторение да видим дали няма ...

fascio
08.11.2014 15:39

Тогава нямаше гол на Керъл...топката не мина линията.

191488
08.11.2014 15:35

Много пропуснахме,Ливърпул играха много слабо след гола вместо да се вдъхновят,те се прибраха и заслужено допуснаха гол.Яд ме е за пропуските,но да се надяваме че 2то полувреме ще спечелим *smile*

fascio
08.11.2014 15:35

Мач с голове и много положения.Точно това нещо исках да гледам.Дано през второто полувреме Фабрето,Азар и Коща измислят нещо различно.

dani_chelsea96
08.11.2014 15:33

Пак казвам Азар от края на миналия сезон е супер слаб

fascio
08.11.2014 15:36

Изглежда от над 7 милиарда на планетата само ти споделяш това мнение.Азар си играе добре.

bengami
08.11.2014 15:30

рефера е тотално не в час..безумие.

petarata
08.11.2014 15:27

Изпускаме гии , трябваше вече 1:3 да водим ,ако не бяха пропуските на АЗар

medno
08.11.2014 15:26

Оф аре стига си стрелял ве Азар !!! Пфффф 3 пъти на идеална позиция аз щях да го затрудня по- вече Минюлето ...

pesholudiq
08.11.2014 15:37

за това ли ти си пред телевизора, а той на терена?

medno
08.11.2014 15:24

Фабрегас ще вкара гол усещам. Само трябва да я срита тая топка и влиза *smile*

sa6etoo
08.11.2014 15:22

Аре де Азаре.. Един мач ще решиш да стреляш когато можеш и ще нацелваш единствения кол пред тебе..

vladura307
08.11.2014 15:16

дайте линк за мача???????????

LondonPRIDE
08.11.2014 15:35

[@link http://sportmedia.tv/event.php?id=3754] ..бг аудио, страхотно качество

vladura307
08.11.2014 15:29

БЛАГОДАРНОСТИ ГОЛЕМИ. СЕГА СЕ ВИЖДА ПЕРФЕКТНО

Chelsea86
08.11.2014 15:21

[@link http://livetv.sx/en/eventinfo/266316_liverpool_chelsea/]

medno
08.11.2014 15:20

Аз незнам, пич. До сега да бях ти дал ... напиши си в гуугъл и ще ти изкочат някакви ...

tarantino_q
08.11.2014 15:10

Аз искам само да попитам по какъв случай са тези емблеми на гърдите на екипите и на двата отбора.

Иначе засега мача е интересн и с много любопитни моменти. Стискам палци на Ливърпул, въпреки че за мен това е сезона на Челси.

medno
08.11.2014 15:09

А тоя Щкъртел пук е ебаси палежа *lol* Все едно е дебютант ... а е пред пенсия СРАМ ... За малко да си изпроси жълт картон *smile*

Aspiridon
08.11.2014 15:06

При един от първите корнери ми направи впечатление, че Морено пазеше Матич. Ами не може да имаш толкова лошо персонално покриване и да не падне някой такъв гол в твоята врата. За справка Матич е висок 1,94, а Морено 1,71.

medno
08.11.2014 15:02

Мале мале Ливърпул трябва да си продадат цялата защита, дори и Щкъртел ... ако искат разбира се успехи ... Миналия сезон щяха да са шампиони ако имаха такава ... Атака 100 процента успеваемост и защита кръгла 0 ...

sa6etoo
08.11.2014 15:01

Ето защо са нужни тия повторения пък Блатер и Платини квото искат да си говорят. Сега някой отбор беше ощетен щеше да се реве със седмици. Евала на Кейхил!!

Ginekologa
08.11.2014 14:55

е баси късмета

medno
08.11.2014 15:31

Разликата е там, че Челси си взима първото място а Ливърпул се борят за ЛЕ общо взето ... Не е малка разликата и е определящ мача с Лудогорец, защото се видя колко зле са и в атака и в защита червените. А ако не вземеш този с Лудогорец вземи всичките след този мач- двубои и пак извода ще е същия. А парадоксалното е че дори при загубата от Мадрид Брендито Роджърс е доволно от играта на отбора ... Та и днес може да е доволен на 1:2 *smile*

tarantino_q
08.11.2014 15:26

Няма да споря че Челси са в много по-добра форма от Ливърпул. Това си е така. Също осъзнавам, че Ливърпул или Лудогорец ще отпаднат от евротурнирите, държа да се знае че подкрепям и двата отбора и съм за този, който заслужи в края на мача. Но не може да ми даваш мача на Ливърпул - Лудогорец за определящ във формата, защото се видя че и Челси могат да сбъркат срещу отбор, който Лудогорец може да победи. Наби ми се на очи "Как може Лудогорец да се сравнява с Челси !?" и за това се обадих.

medno
08.11.2014 15:10

Знаеш ли къде е Лудогорец сред Ливърпул и Челси- По средата. Т.е. познай в моментната форма на кое място ти се намира любимия отбор *wink* На 26 ще се увериш ако не вярваш *wink*

tarantino_q
08.11.2014 15:08

Лудогорец не може да се сравнява с Челси, но Лудогорец може да се сравнява с Марибор.

medno
08.11.2014 15:03

Трябва да стане 2-ка с разлика дори ... С тази защита Ливърпул едвам биха Лудогорец на този сезон. Как може Лудогорец да се сравнява с Челси !? *smile*

Ginekologa
08.11.2014 15:01

ще стане мач *wink*1-1

medno
08.11.2014 14:56

Време беше и те да видят малко късмет ама е много рано за заключения за мача ... Дано Челси промени тактиката, тълкуваща сигурност и им разпилее смешната защита.

vladura307
08.11.2014 14:50

Не съм в бг. Гледам от сайта бг-гледай.тв. Но много забива и нищо не се вижда. Може ли да ми кажете по нормален сайт за гледане.

scouser_pool
08.11.2014 14:39

Дано някой от нападателите се отпуши...Балотели+Борини+Ламбърт = 0 гола във ВЛ*lol*

Arsenal966
08.11.2014 14:50

Има време,все още е играл твърде малко мачове за Барселона,но ако го слагат по крилото.....*erm*

medno
08.11.2014 14:47

Чакай ве изиграл 100 минути и вече заключения правиш ... Ти намираш ли нещо общо между Даниел Стъридж и Неймар или пък между Меси и Коутиньо ... !?

pesholudiq
08.11.2014 14:42

Смъртоносното трио на ВЛ *lol* Яд ме е, че Суарез напусна, защото се загуби блясъка на ВЛ .. Уникален играч беше, в Барселона май не му върви много-много

SpaRtaN__BG
08.11.2014 14:35

Балотели може да вкара 2....ама в своята врата *lol* *lol* *lol*

Danskrastev
08.11.2014 14:24

2-1 два гола на Балотели *ball**goal**thumb_up*

Kireto1232
08.11.2014 14:25

Балотелката ако вкара 2 гола днес имаш лично 1 каса бира от мен *smile*

medno
08.11.2014 14:20

Хофенхайм 1 ; Нант 2 ; Саутхямптън 1 ; Байерн 2 ; Сасуоло ПОД ; Манчестър Ю НАД ; Уест Х 1 ; Сампдория ПОД ; Хетафе 1 ; Литекс 1 и Челси 2 *smile*

fascio
08.11.2014 14:19

над 2.5 гола и дано спечелим мача.

shoshibgFB
08.11.2014 14:15

Дано да се съвземат нашите и да покажат малко игра поне. Иначе боят ще е голям

Himler
08.11.2014 14:09

За кво точно Рамирес трябва да е титуляр

pesholudiq
08.11.2014 14:38

защото да го оставиш да бяга 90 минути без да спре, пак няма да се измори, за това *wink*

medno
08.11.2014 14:26

Така е *smile* Ще е по полезен ако играе до и като Матич, т.е. да печели бързо загубените топки и да помага по- вече на защитниците *smile*

191488
08.11.2014 14:23

Той нека си е титуляр,но мястото му е до Матич не по крилото въпреки че е бърз ..