"Сектор Г" с остра реакция срещу БФС и Домусчиев

15:13
"Сектор Г" с остра реакция срещу БФС и Домусчиев
Фенклуб Сектор "Г" разпространи официалната си позиция по повод отказът на БФС за промяна на срещата между ЦСКА и Лудогроец на 21.11.

Червените пуснаха официална молба към БФС за изместване на деня и часа на двубоя с Лудогорец. По този повод феновете на столичния клуб разпространиха официално изявление.

Ето оригиналния текст:

Армейци,

Поредното скандално решение по определяне на датите и часовете на мачовете от българското футболно първенство беше потвърдено вчера. Не за пръв път ощетеният отбор е ЦСКА, а облагодетелстваните са силните на деня. Изключително безумие е първите два отбора в класирането да играят един срещу друг в петък от 17:45 часа. В този случай причината не е нито междинен кръг, нито избори в близките дни, нито несъгласие на полицията мачът да е в по-късен час, нито липса на осветление на стадиона. Ясно заявената причина е само една - програмата на "националната кауза" да бъде максимално удобна заради мачовете в Европа. И ако това, че денят е петък, може да се преживее някак, то началният час е абсолютна гавра с поне 10 хиляди българи, които биха подкрепили любимия си отбор в този мач. През миналите сезони подобни часове бяха продиктувани от телевизията, държаща правата, която в по-късните часове излъчваше "изключително гледаеми риалити формати". Този сезон телевизията е друга и това оправдание не важи, а и часът е неудобен дори и за тези, които искат да гледат мача пред екраните. Така с пълна сила лъсва истинската причина за това решение - прави се всичко възможно ЦСКА да играе пред колкото се може по-малко публика и домакинското ни предимство да бъде намалено. Инициаторът на това също е ясен - самозабравилият се "благодетел" на отбора от Разград. Като собственик на "Футбол ПроМедия", фирмата посредник при уреждането на ТВ правата, за него е детска игра да нарежда програмата в свой интерес. В цялата тази картинка БФС естествено обслужват силните на деня и чинно изпълняват техните нареждания. Но хората с фалшивите коси са ни кристални ясни, а също са ни и най-лесни. Явно урокът от миналото лято не е научен...

Всичко това се случва по изключително явен и нагъл начин - местният феодал вече се чувства безнаказан и всесилен да коли и беси из цялата страна. Създаде си отбор — играчка, в който да налива милиони, и напада всеки, който не се чувства длъжен да харесва творението му. Докара си фенове, намери си "коментатори патриоти", но едно нещо не му дава мира. Истинските фенове на футбола в България, които подкрепят своите традиционни отбори. С наглото си и арогантно поведение той отдавна си спечели тяхната искрена омраза. Човекът с прическата и гела много добре знае, че "бедните души" през "онези" години не са имали майка — директор на завод, който по-късно да приватизират. Не са и търгували с "шлифери и маратонки"... "Бедните души" работят от понеделник до петък, от 9 до 18, затова и 17:45 е неудобен час за тях. Но "благодетелят" цели точно това - те да бъдат по-малко и по възможност да не чуе какво мислят те за него. Той обаче не е сам - като него има много. Цяла прослойка, която по един "друг" начин се издигна в последните 25 години. Самозабравили се, се изживяват като морални стожери на обществото, бият се в гърдите, че създават работни места, че помагат на спорта и т.н. А всички знаем каква е истината и как партията — майка им даде "бизнес". Но кукловодите днес дават, утре взимат... Виждали сме и далеч по-богати и силни хора да се сгромолясват за дни, пресен пример има и с президента на един друг клуб. Някои от тези "богати и силни" сега се крият из екзотични страни, други вече не са между живите...

Анонимни журналистчета от екрана винаги ни дават за пример безумните закони за "футболното хулиганство" в Англия. Защо обаче никой не споменава, че там в делничен ден дори и в 6-та дивизия мачовете се играят от 19:45 местно време, на осветление? Защо никой не дава за пример многобройните случаи, когато началото на мачове е било забавяно, защото феновете не могат да достигнат стадиона поради задръстване или струпвания на входовете? Защото така им е изгодно... Телевизията, излъчваща мача, знае много добре за тези случаи, защото излъчва английски мачове от над 10 години. Бъдете сигурни, че в 17:45 на входовете на "Армията" опашките ще са огромни и този път хората няма да са виновни, че са дошли късно. Настояваме ръководството на ЦСКА да направи всичко възможно и мачът да не започва докато всички струпани по входовете хора не успеят да влязат. А ние ще направим и невъзможното... На 21.11 не е просто поредният мач, не е просто мач за 3 точки, не е мач за първо място. Това е сблъсък на изстрадалия български народ срещу такива като "благодетеля". Срещу тези, които си мислят, че са безнаказани, че са всесилни, че са над закона... Че възмездието никога няма да ги застигне, че могат да си играят със съдбите на хората..

Въпреки всичко, въпреки тях на 21.11 бъдете на "Армията". Съберете цялата си злоба, която сте натрупали срещу тях през годините и я вземете с вас на стадиона. Нека го превърнем в ад за човека с прическата и отбора му. А някои ден, когато заспалият ни народ се събуди, за такива като него ад ще бъдат не само стадионите, но и всяко кътче от родината ни!

Фен клуб Сектор "Г".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

djd2
06.11.2014 16:18

И под "ври и кипи" нямам предвид да летят ракети към терена или гостуващата агитка. Имам предвид яко песни и скандирания, знамена, освирквания на противника, на президента на противника *smile*, на съдията *smile*. Ако се напълни Армията (до колкото е разрешено *smile* ), вярвай ми че гюрултията е сериозна.

djd2
06.11.2014 16:12

Аз за какво ти пиша, ти за какво ми отговаряш *smile*
Съгласен съм, че не публиката играе на терена. Но една публика определено може да повлияе на развитието на даден мач. Не съм писал нищо за декларацията на нашите, а по принцип.
*beer*

TheFruitMaster
06.11.2014 10:40

"Националната кауза" ви е промила мозъците... в никое първенство в света, когато играят първия и втория във временното класиране, мача не е през работно време *wink* Само в плешивата глава на Боби може да мине таква мисъл, а след малко парички от Геласчиев, ето на *smile*

Срамота е... срамота е, че българите можеш да ги манипулираш толкова лесно... срамота е цялата корупция в държатавата... срамота е, че такива "бизнесмени" си правят палати в Бистрица и после си правят каквото поискат *smile* Нямам нищо против Лудогорец като футболисти и треньори, но ръководството им живее в годините преди демокрацията *wink*

dan4o98
06.11.2014 09:14

Всички сте ми ясни тука... Фенове сте на Лудогорец защото печелят. До преди 3-4 години сте подкрепяли Левски, ЦСКА, Ботев или някой друг от българските водещи отбори, а когато дойде Лудогорец наляха се луди пари и всички станахте "най-големите" им фенове. Думуса си прави каквото иска Михайлов се кефи на паричките и всичко е наред така ли? Думуса си мисли че той е президент на БФС а оня пластмасовия прави всичко за пари... Кефете се на отбора който преди 5 6 години гледах негови мачове в селското първенство. айде със задраве

plamkisa
06.11.2014 00:51

Вече някой изобщо прави ли разлика между синята и червената сбирщина от малоумници и наркомансъри? Постоянно се пишат декларации, "феновете" им правят золуми всяка една среща и губят от знайни и незнайни европейски (и не само) футболни колоси. Това само показва колко са били бутани от властта преди 89-та година тези отбори, а в действителност не представляват нищо повече от едни средняци. В момента няма спор кой е най-добрият отбор в България. Ясно е, че им треперят мартинките на Тройчо и компания, но не мисля, че е от решаващо значение дали мачът ще е в петък или в събота. Те наркомансърите така или иначе думата "работа" вероятно не им е позната, а и всички знаят, че на мачовете на сини и червени винаги ходят едни и същи 4-5 хиляди заблудени хорица. Така че все едно дали мачът е в събота, петък или сряда.

Дано Лудогорец за пореден път покажат на тези самозабравилите се от къде духа вятъра. Успех на шампионите.

Zloster
06.11.2014 00:24

Съгласен съм и подкрепям напълно декларацията на феновете на ЦСКА, освен в частта за Цветан Василев! Той може да е всякакъв, но за разлика от Домуз Ага той спонсорира и финансира не само един футбилен отбор, но и волейболен, баскетболен отбор, федерацията по бридж и федерацията по мотоциклетизъм, както и много други инициативи в спорта и културата в страната. Вярно, че и той не е цвете, но поне благотворителните му инициативи са искрени. Дори отказа място в БФС, когато Перуката и блудолизците покрай него му предложиха! А относно темата... всеки себе си уважаващ фен в България, независимо на кой отбор е, е отвратен от цялата пропаганда, наречена "Национална кауза", както и от слугинажа на БФС, начело с Перуката, пред парите на Домуза! Всеки един отбор в страната е страдал от решенията на БФС в полза на делиорманският отбор. А за съдийската шайка изобщо няма смисъл да се говори. До такава степен лудогорци свикнаха да разчитат на съдийска подкрепа, че след мача с Реал се жалват пред Сукачев: "Съдията не помага"!
Пожелавам успех на ЦСКА. Всяка победа над делиорманската шайка е празник за футболната общественост в България.

Rezors
05.11.2014 20:48

Наглост,злоба,проста*ина,ненормалност.....в един текст,браво """"ултраси"""""" пак показахте завиден интелект!*thumb_up*

MU121
05.11.2014 20:25

Отдавна трябваше да въведат безумните английски закони и в България но на политиците това не им отърва.

manutd_forlife
05.11.2014 19:51

Съгласен съм с всичко това, което е написано освен последната част. Истинските цесекари нямат злоба в тях, особено за отбори, които ще продължат да съществуват 3-4 години, докато корумпираните хора, отидат в затвора или избягат в чужбина. Така че, всеки, който може, да дойде на мача, дори и със закаснение, нека покажем на колегите ни от Разград, че има 1 нещо, което те не могат да си купят- любовта на истинските футболни фенове !

djd2
06.11.2014 10:51

Не е трябвало да се учудваш, че Лудогорец са станали шампиони още първата година, Това стана след като ЦСКА изтърва 8т. преднина. Трябвало е да поинтересуваш какво общо има между Титан и Домусчиев.

manutd_forlife
06.11.2014 08:47

Първо си спести обидите, говори зле за теб *wink* Кажи ми колко хора ходиха да подкрепят Лудогорец в Дупница?в Хасково? Именно. Ходи и си ги подкрепяй, познавам много хора като теб. Днес подкрепят Лудогорец, защото играят добре, утре ще почнеш да подпрекяш Черно море, защото играят красив футбол. ИЗВИНЯВАЙ, че в момента играта на ЦСКА не те радва и не е достатъчна да те накара да им станеш фен. Очевидно точно от такива фенове се нуждаем в момента. А за изречението ми относно злобата, очевидно липсва такава, просто споделям какво ще се случи след 3-4 години, ако правната ни система реши да се събуди. Хора като тебе се радват на Лудогорец, ок, няма лошо, играят хубав футбол, радвайте им се, но аз отбор, който е стигнал върха по такъв долен и жалък начин няма да подкрепям. Продължавай да ме наричаш с епитети, точно от такива хора като тебе няма как да се обидя, само да се усмихна *beer*

ReDeViL666
06.11.2014 01:06

Най-обичам такива като тебе - нямат аргумент , а коментират и критикуват други хора! Обикновено - "Няма да те коментирам..." свършва дотук и не продължава повече , следващото вече се нарича - коментар! А точно твоят е сгрешен на 3 пъти - първо - е коментар , второ - навършил съм пълнолетие , трето - края ти няма особен смисъл , а ако би трябвало да има - то си сгрешил някоя дума! Имаш се за възрастен човек - ами дръж се като такъв!

parliament77777
06.11.2014 00:39

Няма да те коментирам.....Просто нямам думи каква простотия си написал.Първо навърши пълнолетие и тогава започвай да си мислиш нещо за което си искаш да мислиш .

ReDeViL666
06.11.2014 00:22

Ние останалите , които не сме "истински футболни фенове" , защото подкрепяме Лудогорец - сме прости овце - нали така? "Истинските цесекари нямат злоба в тях, особено за отбори, които ще продължат да съществуват 3-4 години, докато корумпираните хора, отидат в затвора или избягат в чужбина." От горецитираното си личи какъв малоумник си , за да напишеш в едно единствено изречение , че във истинските цскари няма ЗЛОБА и да го-продължиш по възможно НАЙ-ЗЛОБНИЯТ възможен начин , за който един човек може да се сети , какво още по-злобно можеше да добавиш към гореспоменатото - върху Разград бомба да падне и да унищожи всичко? Егати идиотщината!! Колкото до темата за "истинските футболни фенове" и кои са те! Аз не съм от Разград , а съм фен на Лудогорец , как ли е станало това - сигурно това се питаш , или просто си фокусиран върху това да дишаш? Ами много просто - не бях фен на никой бг отбор , защото играеха отвратително и не гледах особено много А група! Когато Лудогорец влезе в А група , след като изгледах няколко техни мача си казах - ТОВА е отбора за мен!ТЕ играеха ФУТБОЛ , имаха СТИЛ на игра и ме спечелиха с това!Футболистите им не бяха типичните "ритнитопковци" на които се нагледахме в Левски и Цска , а играеха футбол така - както би трябвало и другите ни отбори да играят! Не обърнах внимание на това колко пари имат и дали ще успеят да станат Шампиони , даже се учудих , че успяха да спечелят А група от първият път , че и дубъл направиха! Просто си пролича разликата - само и единствено отбора , който харесах играеше както трябва , останалите се ритаха и бутаха и логичното се случи! Ето и това е отговора - Лудогорец печели фенове с ИГРАТА СИ , с факта че РАДВА ХОРАТА КОИТО ГИ ГЛЕДАТ!

KingGeorge
05.11.2014 19:49

Браво бе, нареждате Лудогорец за това, че са били "националната кауза", пък няколко абзаца по-долу използвате "изстрадалия български народ" като наречие за феновете на ЦСКА. Егати наглостта, егати тъпотията и егати лицемерието...

Kalinho
05.11.2014 18:23

принципно да имат по 10 хил всеки мач разбирам да реват ама при положение, че със Славия имаше 3 макс. 4 хил с Литекс около 4-5 хил. не виждам за какво се оплакват. Все пак им е ясно, че ще паднат с поне 3 гола и трябва да има оправдание.

Kyp3aroBeDaTa__
05.11.2014 18:45

Ти си брой трите гола от преди две седмици и още по назад.*lol**lol**lol**lol**lol**lol*

ApricotGarden
05.11.2014 17:44

Само ще кажа нещо което и има и няма много връзк с темата. Причината за катастрофата в Мюнхен от 1958 е именно защото футбулната федерация не е отложила мача на Юнайтед с Улвърхямтън ( ако не се лъжа). Отбора е трябвало да пътува с влак, но за да се прибере по-бързо са използвали самолет - а знаем на какво ниво са били самолетите преди 50 години.

Не, че Лудогорец ги грози подобна съдба, но малко разбиране от другите футболни отбори и БФС няма да е излишно, защото в момента те са единственото положително нещо в българския футбол.

А и не се знае дали ЦСКА няма да бъдат на мястото на Лудогорец и да им се наложи да правят промяна в датата на мача.

mistral
05.11.2014 18:18

Не прави това, което не искаш да се случи с теб. Днес Лудогорец имат нужда от ден повече за почивка, утре може да е ЦСКА. И друго, не разбирам защо феновете писали пасквила реват, че са на работа до 18.00, не мисля, че изобщо знаят какво е това или пък , че някой гори от желание да ги наеме *lol*

Drakoveca
05.11.2014 17:16

Кълвачииииии, така и не разбрахте, че футболът е за хората.
Но това е нормално за БФС-то начело с Перуката. За жалост всичко в нашия футбол се решава от изпълкома!

GrandeBarca
05.11.2014 17:07

Може и да са прави,но това запова да прилича на презастраховане от загуба...ако паднат ще викат " не можахме да усетим цялата подкрепаа на феновете те са ни 12тия играч''....прави са единствено за ранния час..при положение,че на ''Армията''' има осветление защо мача да не е от 20:00 часа ще е удобно хората да си се приберат от работа малко да починат и да отидат на стадиона или настаният пред телевизорите..часът наистина не е досмислен..и направо си е глупав..работен ден ...мача от 17;45...но това може и да предизвика спорове,но ще го напиша защото буквално си е така ''РЕВАНЕ'' започва да идва в повече на всички..ако сте си добри ще ги биете и с 500 човека по-малко на трибуните..жалкото е за хората,които няма да могат да отидат заради часа..а пък нали футбола беше за феновете...*smile*

ARTURO
05.11.2014 17:27

Те няма да напълнят стадиона и при свободен вход

Tauros
05.11.2014 17:02

Още един път 4 гола във вратата на "националната кауза". Само Ботев Пловдив !!

ARTURO
05.11.2014 16:58

Бедните души станали още по-бедни.Румънските сватбари от сектор"г" отново показват как повече мразят другите ,отколкото обичат отбора си ,на който се изявяват като привърженици.

cubaro
05.11.2014 16:32

Защо е нужно да се принизяваме до ниво-говеда.Сега с мачете ли да ходим на мач.Такива декларации могат само да ни разеденят,а не обратното.Тъкмо се радвахме как през последните мачове се подкрепя само отбора ,а не се злобее срещу другия и ето декларация.Дано не я видят много хора,защото няма стойност,стадиона ще е пълен въпреки деня и часа

TaTa_Martino
05.11.2014 16:06

Мале,мале,мале, цесекар съм от 20 години но ние вече ударихме дъното много се излагаме с това изявление ли е писмо ли е кво е незнам,ама това е върха на човешката простотия.Човека направи отбор като хора който играе в ШЛ, а ние седим и злобеем срещу тях като някой уруди,еми то за кво ни е да станем шампиони като догодина като почнат мачовете от евротурнирите пак ще имаме 3-4 футболисти и ще правим нов отбор.Не че нещо ама не става всяка година да правим нов отбор и да злобеем срещу видимо по добрите от.Все пак той Домусчиев какво ни е виновен че "гърнетата" ни съсипаха отбора аз не мога да си обесня

crazy_rabbit
05.11.2014 16:02

Ако сините не реват, ще са червените... И обратно !

AC_Milan_92_45
05.11.2014 15:51

Още ли вярвате, че феновете печелят мачове. Феновете са просто инструмент за парите на клуба. Ако ще и 100000 да отидат, ако ЦСКА е достатъчно силен ще бие, ако не ще става това което става от както Лудите влязоха в А група.
"Съберете цялата си злоба, която сте натрупали срещу тях през годините и я вземете с вас на стадиона" - после що има боища по стадиона, софииска паплач (грешка, то в София, софиянци няма, там селяни отиват и се мислят за граждани)

AC_Milan_92_45
06.11.2014 15:21

И с зялото ми уважение, според мен агитката на даден отбор, в случея Сектор Г, би трябвало да представя облика на клуба и провокация за вандалски прояви и боеве, не мисля, че е облика на ЦСКА, това е облика на Левски. Има два начина да се тълкува последния абзац и много хора ще го разтълкуват грешно. Ако имате претенции към това как Домуса си вади парите, или за далаверите му с Михайлов, или съдиите, или самият Михайлов, феновете да ходят да протестират и да правят каквото си искат там. Според мен нито нормалните фенове на вата отбора, които отиват да си погледат спокойно един интересен мач или самите играчи на двата отбора, които са слезли там да си вършат работата и нямат нищо общо с далавери и тн са длъжни да стават свидетели или по-зле, жертви на содома и гомора по българските трибуни

AC_Milan_92_45
06.11.2014 15:10

Ами в Англия като в събота мачовете почват в 13 часа на обет, не можеш да ми кажеш, че цяла Англия почива в събота и неделя. Почти всички си ходят на работа и в почивните дни и стадиона пак е пълен. Ако даден фен иска да е на мача, ще намери начин да е. но да се правят драми от часа на мача, вече е търсене под вола теле. Обикновено Левскарите са тези които реват и се оплакват. Само не стигайте тяхното дъно. За самите играчи е по добре този час, отколкото в 10 часа вечерта. И до сега не бях чувал отбор да вади логиката, че ако играе от 6 ще падне, а ако играе от 8 или от 10 ще бие

djd2
06.11.2014 10:40

Ясно е, че феновете няма да вкарат гол, но понякога обстановката на стадиона дава допълнителни сили на отбора, а може и да доведе до объркване в противника. Зависи от противника. Кр.Роналдо и Меси ги освиркват на много места в Испания и то десетки хиляди души. Така че на тях не им пука особено. Но има доста футболисти, които, ако на трибуните ври и кипи, а противника влиза твърдо, биха се разколебали. А разколебаването води до понижаване на ефективността в играта.

ReDeViL666
05.11.2014 15:42

Аман от злоба - писна ми! Тая проклета държава на най-озлобените хора! На всяко хубаво нещо му се търси негатив и се плюе за щяло и нещяло! Толкова години не ви стигнаха да направите това , което Лудогорец свърши за 3 години!Ами ще се съобразявате сега с тях - те играят на 3 фронта , а вие на един! Завистта е отвратително нещо! КОЙ нормален фен клуб , ще призовава за нещата които са написани в последният абзац!Ужас! Аман от софиянски наркомани!*stop**stop*