Венгер: Все още сме претендент за титлата

15:23
Венгер: Все още сме претендент за титлата
Арсенал все още е претендент за титлата във Висшата лига, категоричен е мениджърът на лондончаните Арсен Венгер. Френският специалист добави, че е прекалено рано в сезона, за да бъде определян Челси като категоричен фаворит за трофея от Висшата лига.

" Челси е в добра позиция, но не е реалистично да говорим за титлата в момента. Колко мача изиграхме? Има още много до края и аз смятам, че е прекалено рано за прогнози. Не отписвам нашия отбор, защото ние вярваме, че можем да печелим. Ще докажем това на терена", каза Венгер.

Арсенал заема 5-ото място в таблицата за временно класиране с актив от 14 точки, а изоставането от лидера Челси е 9 точки.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Iron4
01.11.2014 14:12

Венгер съм забелязал че всеки сезон има поне по едно такова изказване.Опитва се да надъха играчите,но истината е че и този сезон ще се борим за 4то място.От години чакаме да видим някакво надграждане в отбора и в играта ни,а пък тая година като че ли сме по-зле от миналата(особено в защита).Дано да греша,но най-доброто на което сме способни според мен,е да се намесим в борбата за местата даващи право на участие в ШЛ,нищо повече.

pesholudiq
01.11.2014 10:01

иначе по темата: някой беше казал, че имат състава за да са шампиони, но не и треньора. Напълно съм съгласен.. Венгер отдавна се е изчерпал.. Все пак аз ще съм доволен да остане, заради статистиката му срещу Моуриньо *lol*

btonev
01.11.2014 09:33

Не си мислете, че без Венгер отборът ще процъфти. Този мениджър е на поста си от 96-та година, за добро или лошо. Една подобна смяна може да доведе до много по-лошо състояние в отбора, отколкото е в момента с Венгер.

Аз лично не вярвам, че Арсенал ще влезе в топ 3, но това и най-добрите специалисти не могат да го твърдят. Много е прибързано да отписвате отбора, и да им се подигравате, защото никога нищо не се знае.

catalan
01.11.2014 00:45

Нали се сещате ,че няма такъв анализатор и специалист ,който да може да каже дали Арсенал биха се справили по-добре или по-зле без Венгер ? При Юнайтед примерно беше ясно,че без САФ ще са много по-зле, тук не се знае, на мен лично ми е любопитно да видя Арсенал с друг треньор какво ще направят, защото не е като да нямат супер класни играчи.

petko9305
31.10.2014 23:41

Прави ми впечатление, че Арсен Венгер всеки сезон приказва едно и също, а накрая остават 3 или 4 в таблицата *lol*

Edin_Dzeko10
31.10.2014 21:52

Претендент за 3-4 място по реалистично изглежда.

CFC_Forever
31.10.2014 21:51

Венгерчо нещо голям комик бил.*lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol

RadoslavR
31.10.2014 19:44

кво ми давате минуси бе питам ви като човек дали някои е имал същия проблем вие минуси ми давате брао много сте умни

RadoslavR
31.10.2014 19:19

В смисъл в историята на комбинациите показва че съм я хванал обаче цял ден днес неми отчита точките в профила

Rezors
31.10.2014 20:01

Пич,питам честно без капка заядливост..ходил ли си на училище?

RadoslavR
31.10.2014 19:15

Абе хора да ви питам снощи хванах една комбинациа но днес неми я отчита в профила, случвало ли се е на някои такъв проблем

RadoslavR
31.10.2014 19:09

Да да мисли си че имате шанс никав шанс бе брат каде си тръгнал тая година даже по мое скромно мнение Арсенал ще са следващия отбор от голямата 5ца които ще пропусне ШЛ следващата година от няколко години са на ръбчето а да испаднат а да испаднат и в последния момент се спасът обаче сега с оглед на ситуациата маи маи на там вървят нещата

medno
31.10.2014 18:39

До коментар номер 9 от Аматьора :
Нормално е да се затруднят след НГ, но ако някой от двата отбора успее ще се радвам много, защото трудните победи са най- важните, красивите и одумваните, впоследствие.

medno
31.10.2014 19:30

мерси, че ме научихте, г-не *smile*

the_joker
31.10.2014 19:29

Ти пък няма да се научиш, че като натиснеш 'отговор' до номера на коментара, то автоматично си отива до коментара, шматко.

medno
31.10.2014 18:37

До коментар номер 11 от Челси фена :
Виж- трябва треньор за отбор с такива амбиции и това определено не е Венгер. Няколко сезона със сравнително добра моментна игра и участие в евротурнирите не е малко, но ако искат по- вече трябва някой друг. То бива толерантсност, но това с Венгер е трудно обяснимо според мен. Приятелката ми като го види на екрана като ги гледам вкъщи и и става мъчно за него... Просто няма нужния характер, за да всее респект в съблекалнята и дори с контузени футболисти да измъква трудно спечелени точки в тежки мачове ... Това му липсва, а това е върха на победата, защото и аз да съм треньор на Реал Мадрид- те звездите всякак ще си бият Хетафе дори да ги псуна система 5 - 5 ... (ако ме разбирате !?)

stimulant
31.10.2014 18:29

вярвам на арсен той е доказан специалист.

sensea
31.10.2014 18:24

Защо да не опитат....от години правят по един силен полусезон ....и рухват ...ами ако тази година започнат възхода от втората половина...въпреки Венгер!?

sdm
31.10.2014 18:16

Не Арсене,не можем.Не и с теб начело.Изчерпа се отдавна.Много направи,но е време да си ходиш.Не купуваш играчи на позиции на които всеки знае,че имаме нужда.Пускаш играчи на непривична за тях позиция,което ги съсипва.Не правиш ротации на състава и най-важното.Как все ние сме с по половин отбор контузии?Какви тренировки,какъв хранителен режим имат играчите?С този отбор би трябвало да сме претендент,но уви,с Арсен начело,скоро едва ли.

scouser_pool
31.10.2014 18:10

С един пълноценен Уолкът и навлизане в добра форма Арсенал си имат своя шанс и не виждам нищо смешно . Челси и преди са започвали ударно , шампион се става след 38 кръга не след 9*wink*

medno
31.10.2014 17:57

До коментар номер 6 от "Аматьора" :
Съгласен съм, че те първа започва сезона т.е. само 1/4 е изиграна и остават още 3/4 и нещата могат да се променят много. Първо, че наистина в Челси до момента много разчитат на новия си нападател и би им било много трудно ако не е във форма (каквито и да са причините, защото не мисе вярва цял сезон да продълви в този възхитителен подем), а и Юнайтед, Ливърпул и Арсенал са с липса на ключови фигури. За мен ще е истинско удоволствие да видя Карамелите и Саутхямптън в топ 5 и им го пожелавам, защото винаги подкрепям красивата игра и двата отбора вмомента играят точно такава.

Amateur2014
31.10.2014 18:13

СИлно ме съмнява някой от измежду двата (бих добавил и Чуковете) да намери място в топ 5! Според мен, ще е зает от Сити, Пуул, Челси, Арсенал и Юнайтед! Как ще бъдат разпределени - това ще се види с течение на сезона! Но на въпросните три отбора надали ще им стигнат силите да поддържат това ниво през целият сезон! Особено като се вънат контузените (както сам спомена), то Арсенал, Пуул и Юнайтед ще започнат да се представят все по-стабилно! Но винаги ще ми е приятно и някоя изненада да пробие - особено Сотън *smile* Много здрави се работеше през години, много добри играчи извадиха, страхотен колектив и макар осакатяването това лято, отново са на ниво! Впечатляващо!

Amateur2014
31.10.2014 17:45

Не виждам какво толкова смешно има!? Не знам дали помните сезона, в който Сити станаха за първи път шампион? Водеха на Юнайтед с 10-11т. и по всичко личеше, че Сити ще станат безапелационни шампиони! Юнайтед не само, че ги навакса, а и дръпнаха с 8-10т. напред, в следствие на което Сити ги застигнаха и в последствие станаха шампиони! Подобни наваксвания отново са свързвани с Юнайтед и именно Челси бяха някъде напред с 11т. (ако не се лъжа). Така че нищо не се знае! Коща да изпадне в някаква дупка или да се контузи (не му го пожелавам) и си представям как ще вкарват голове в Челси! Има още близо 30 мача, така че сезонът тепърва започва!

Amateur2014
01.11.2014 14:35

А от този твой пост и използването на обидното нарицателно за рекордьора в Англия пък показва ти що за фен си! Фен съм на Юнайтед може би отпреди ти да се родиш и откогато още не бяхме започнали да печелим титлите във ВЛ (разбирай, 1991-1992г. някъде). А ти защо гледаш Челси мен слабо ме грее. Просто се надъхвате за титлата както феновете на Пуул миналата година и да не стане така, че някой да ви я измъкне изпод носа и да се чудите какво стана.

Himler
01.11.2014 13:30

Мислиш ли че гледам Челси заради титлите ? Поне с този твой пост става ясно защо си фен на съдийчестър

Amateur2014
01.11.2014 13:27

Горе-долу тогавашнитее ви играчи са на това ниво, да! Но наличието на Сеск и на голаджията Коща си казва думата, определено! Това ви беше липсващото звено! Така или иначе вече и втори сезон с боготвореният Моу и всичко си идва на мястото. Но пак казвам (и откъдето тръгна цялата работа) - има сривове във формата на всеки отбор и историята помни такива случаи. Така че не се хилете на Венгер в никакъв случай, че да не стане така, че в края на сезона да гледате като гръмнати покрай отмъкната титла от Сити или някой друг отбор.

Himler
01.11.2014 13:19

Ти ако искаш направо кажи че сме силни както миналият сезон

Amateur2014
01.11.2014 13:03

Приятел, с тези мнения от типа "Този е по-добър от сега от миналият сезон" са ми ясни. Единствено се съгласявам със Сеск - и той прави голяма разлика макар че и Лампс беше стабилен. Но Сеск и Коща - това са хората, които направиха разликата! Другите все така си играят!

Onzoprognozira
01.11.2014 12:18

Разликата е. 1. Куртоа 2. Азпиликуета е по-добър 3. Кейхил вече не прави същите глупави грешки 4. Фабрегас е на мястото на Лампард 5. Азар също е много по-добър от миналия сезон 6. Оскар направо не мога да повярвам колко е израстнал спрямо миналия сезон 7. Шурле продължава да се раздава на 100% и да търси място в титулярния състав 8. Вилиан прави страхотния разигравания с Оскар и Фабрегас и сега синхрона им е много по-добър и успешен от колкото беше миналия сезон 9. Матич, който вече има и други функции освен да прегазва хората 10. Джон Тери и Дрогба, които вдъхновяват целия отбор! 11. Иванович е пълен с енергия идопринася и за атаката и за защитата, играе дори и в средата на терена. Ако не знаех на колко години е бих казал ,че играе като 20-25 годишен.

Amateur2014
01.11.2014 12:14

Аз говоря само за ВЛ, но както и да е! Все пак, статията е за ВЛ, а не това, че Арсенал ще вземат всичко, в което се целят Челси, нали така!? *smile* Иначе се надява да ги бием! Това, че и на вас ще ви направим услуга не ме грее ама никак *smile* Гледам си отбора, но силно се надявам утре и вие да сте доволни, и ние *smile*

Himler
01.11.2014 11:22

Не съм съгласен но както и да е,просто бийте Сити за да водим още повече

sensea
01.11.2014 11:15

Пич, не се връзвай...просто бийте Сити и ни направете по комфортна преднината ....

sensea
01.11.2014 11:11

Към 40 са със ШЛ и купите....

Amateur2014
01.11.2014 10:52

Зависими сте, приятелче! Като изключим мача с Марибор, в ШЛ сте вкарали два гола в два мача! Във ВЛ сега благодрение на неговите голове сте напред, а миналата година да не забравяме, че завършихте трети, а сега сте първи с комфортна преднина пред преследвачите ви! Къде ли е разликата!?

Himler
01.11.2014 10:46

Разбрах та но каза огромна тъпотия че сме зависими от Коща,при положение че миналата година без нападател порихме всичко от топ 4

Amateur2014
01.11.2014 10:21

Ти продължаваш да отказваш да разбереш какво ти се пише, а!? Тук става въпрос за ВИСША ЛИГА, а не за другите турнири! А и какво за другите турнири!? ФА Къп още не е започнала, в ШЛ въртяхте равенство с Шалке в "голов трилър" от два гола, бихте с гол Спортинг и се отпушихте срещу мега-гранда Марибор в Лондон! За Купата на Лигата играхте срещу някакакъв второ или третодивизионен отбор!? То оставаше и да сте зле, наистина *smile* Но пак казвам - тук става въпрос за наваксването на точки от страна на Арсенал във ВИСША ЛИГА, а не за представянето на Челси из другите турнири! Правиш ли разликата или пак не става!?

Himler
01.11.2014 10:13

В другите турнири Коща като не вкарва зле ли сме ?

Amateur2014
01.11.2014 10:03

Дрогба... *smile* Сериозно!? *smile* И Ето'о миналата година ни вкара, но като цяло дупчица! Реми... може би да, може би не! За Ба също много се бяхте вълнували преди време, започна силно, но след това вдигахте банкет като се отървахте от него! Язък само, че развалихте хубавото нападателно дуо на Нюкасъл *smile* Така че да го видим и Реми!

pesholudiq
01.11.2014 09:55

Ами не знам дали си забелязал, но и Дрогба и Реми могат да вкарват голове *wink*

Amateur2014
01.11.2014 09:51

Титла къде се печели бе, "умник" - в Купата на Лигата или за ФА Къп!? При положение, че Венгер говори за ВЛ много ясно, че ще става въпрос за ВЛ! Или имаш друго мнение по въпроса!?

Himler
01.11.2014 09:33

Само в ВЛ ли се играят мачове бе умник ?

Amateur2014
01.11.2014 09:28

Къде ги видя, че са 40 при положение, че са 24!? Ебаси, за 9 мача 40 гола - ти изкара Челси някакви голови хищници бре, приятел *smile* Успокой се малко! Добре играят, факт е, ама недей да си съчиняваш някакви стъкмистики! А 9 гола от 24 си е доста голяма част да бъдат реализирани от един играч! Показва си зависимост! Челси както миналият, така и предните сезони, единственият им проблем беше не друго, а именно, че нямаха голаджия! Нямаше кой да им вкарва головете и добрите положения, създадени от иначе добрата им халфова линия! Разчитаха на проблясъците за гол на Азар, Оскар, Лампс и пр. Сега халфовата им линия пак си е добре, но вече имат и въпросният голаджия! И се виждаше къде се намират в класирането - някъде назаааад и далеч зад лидера/лидерите! А той контузи ли се или излезе ли от форма - кой ще има вкарва головете!? Пак се започва леенето на куршум Азар, Оскар, Сеск да вкарват головете, което не е тяхна работа! Та това имах предвид със зависимостта на Челси от Коща!

Onzoprognozira
31.10.2014 18:43

Ти чуваш ли се? Ти го изкара, че Челси не вкарват голове без Коща. Той за целия сезон е вкарал 9 гола, а Челси са вкарали почти 40, кой е вкарал останалите? А и Челси са считани за фаворит не заради преднината си, а заради играта си. Миналата година бяхме на няколко точки да станем шампиони и без нападател, просто изпуснахме няколо мача подред накрая и това ни коства титлата. Не че Торес, Ето и Ба не са нападатели, просто Коща може да вкара повече голове от тях тримата взети заедно.

4_7_2_1_6_9
31.10.2014 17:42

*lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol**lol*

medno
31.10.2014 16:55

Тоя треньор е най- жалкия ... С други понякога се забавлявам или заяждам, но този чак се е сбръчла; в отчаяната си физиономия от стотиците загуби на Арсенал през всичките години ...

irrcnl
31.10.2014 16:46

Аааааааахахахахахахахахахахахха със сълзи се смях ейййй аахахах

IM_A_PLAYER
31.10.2014 16:26

Арсенал претендент за тилтата.*lol* По скоро Ман.Юн може да я спечели от колкото Арсенал.