Юнайтед плаща 56 милиона евро за Фалкао в края на сезона (видео)

13:46
Юнайтед плаща 56 милиона евро за Фалкао в края на сезона (видео)
Ръководството на Манчестър Юнайтед ще плати 56 милиона евро, за да привлече за постоянно Радамел Фалкао от Монако, съобщава "Goal.com".

Както е известно, Тигъра играе като преотстъпен на "Олд Трафорд" през този сезон.

Заплатата на колумбиеца от 305 хиляди евро седмично ще остане непроменена.

Фалкао премина в Юнайтед в последния ден от летния трансферен прозорец.

До момента Тигъра успя да вкара един гол за новия си тим.

Вижте компилация от най-красивите голове на Тигъра:

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Arsenal966
31.10.2014 13:27

Проблема не е в това,че Фалкао е на 29,а ще се дават за него 56 милиона евро....проблема е че загуби блясъка си,след контузиите вече не е същият.За мен в момента Фалкао не би трябвало да струва повече от 30-35 милиона ...евро !

PRI_A_TEL
31.10.2014 12:46

Пичове това е поредната стара новина на този сайт, какво сте се разчекнали да обсъждате. Фалкао е взет под наем, а не е купен от Юнайтед, въпроса е защо? Първо офертите за Фалкао не са били 50 милиона, нито от Реал, които го искаха по принцип, нито от който и да е било друг клуб, 16 милиона дадоха Юнайтед за един сезон под наем, а не да го купуват, както върви в момента Фалкао ще го върнат обратно на Монако, защото не върши работата за която е взет, а Монако печелят 16 милиона + това че не му плащат заплатите един сезон + после ако решат да го продадат и му вземат 20-30 милиона ще са поне не на много голяма загуба. Тигъра си е тигър, но Юнайтед за един сезон, ще осъзнаят, че не им е нужен за повече, особенно за тези пари, защото Ван Гаал ще предпочете да ги похарчи за други футболисти, понеже Глейзърите няма да му дадат повече безмисленни пари. Галактикос в Юнайтед поне според мен е миниатюрно възможен.

Amateur2014
01.11.2014 09:20

За съжаление, не си прав с Фалкао и трансфера му! Тоест, то не се знае кой е прав и кой е крив понеже всичко се базира на информация от достаоверните Дейлита, Мирър, Сън и пр. партенки! Но се говори все по-усилено и по-усилено за това! Докато се подписваше договора с Фалкао пак се спомена тази сума от 60млн. евро, както и тази клауза за подписването с него следващото лято именно с цел заобикалянето на ФФП! Преди месец някъде пак бях чел за това, а сега отново! Да, не може да се уповаваш на информажия от въпросните медии, но в крайна сметка дим без огън няма! Вепреки всичко се надявам ти да излезеш правият и ако купуваме Фалкао лятото, то да е за 20, макс 30млн.! Толкова е реалната му цена в момента! Колкото до следващият ти коментар за класата на нападателите - абсолютно съм съгласен с теб! В днешно време прекалено много се гледат индивидуалните качества на играчите и колко голове вкарва даден играч! Изобщо не гледат полезността и поливантността му извън неговата позиция! Също така се робува страшно много и на имена! Медиите като гръмнат, че еди кой си ще е новият Пеле и мълвата се разнася като пръдня в тясна стаичка! Всички започват да го възхваляват, очакванията са големи, а вземе ли, че вкара 1-2 гола вече и паметник вдигат! Трансферната сума, разбира се, скача до небесата! Последният пример е Хамес! Преди време беше Моура! Фалкао определено е третият по класса нападател, макар че предвид трагичната форма на Перси в момента (не говоря за головете) може и втори да е! Но Рууни е къде-къде над него! И все пак ми се иска Уилсън да получава повечко шансове, но като гледам единственият начин ще е и Фалкао, и Перси да бъдат контузени по едно и също време!

btonev
31.10.2014 07:50

"Independent" пише, че Юнайтед са се съгласили на сделка за 44 млн.

durduland
30.10.2014 23:21

Не знам дали си струва или не парите- но знам едно- Фалкао е най-класният ни нападател и най-класният играч заедно с Ди Мария

PRI_A_TEL
31.10.2014 12:56

Фалкао е 3-тия по класа нападател в Юнайтед, поне според мен. 1-во Рууни е поливалентен, може да подава, може да стреля от разстояние, нещо което прави и Ван Перси, въпреки че последния има по добри показатели да вкарва голове и затова играе пред Рууни, докато Фалкао няма почти никакъв пас, не може да помага на халфовата линия, да борбен е като Рууни и стреля почти като Перси, като изключим далечните изстрели, но това е. А във футбола, като нападател нямаш ли на 100 гола 60 асистенции, да нападател си, но не си като Рууни и Перси. Така че как прецени, че е най-добрия не те знам. Има статистики, вземи малко и попрочети, а и погледай.

TheGame_93
30.10.2014 22:47

Силно се надявам това да не е истина а просто поредните спекулаций според мен ще бъде грешка подобен трансфер за тези пари може да вземем 2-ма качествени защитници и да си оправим проблемите в защита ако взимаме нападател все ще намерим някой млад и добър.

MUArmy
30.10.2014 19:49

И още нещо - след като казвате "За тия пари ще купят не един, а двама и то млади", защо не давате и имена, А? Има таланти, но не и развити нападатели до класата на Фалкао.

CFC_Forever
31.10.2014 11:23

Бака , Алкасер ?

CFC_Forever
31.10.2014 11:08

Уелбек нали го продадоха на Арсенал. По-темата: Яко ще се набутат ако направят този трансфер да не говорим че защитата им куца и вместо за тези пари да си купят 1-2 класни защитници тези за 29 годишен футболист ще ги дават все пак парите са си техни и сами решават къде да ги хвърлят макар че има и по-млади и добри нападатели.

The_Magic_10
31.10.2014 03:51

56 милиона? Ти сериозно ли клаузата в договора на Ройс е 35 милиона на каква мисъл те навежда цакат му освобождаващата клауза и взимат него за 35 продават Нани и Валенсия/Йънг остават в атака с Руни и Перси имат на скамейката Уелбек и Уилсън ,а за защита с продажбата на Смолинг и Джоунс (20тина милиона) + 20 до 56 за Фалкао са 40 за 40 милиона могат да се вземат много класни защитници 20 милиона Хумелс и 20 милиона Н'кулу от марсилия що годе млади и най-вече много по-нужни от Фалкао;-) НО техни си решения!

scouser_pool
30.10.2014 20:41

Как точно прецени , че Ван Перси е свършен за големия футбол?Аз като гледам мачове на Ман Юнайтед Перси винаги бележи важните голове , в момента е по-класен от Рууни и Фалкао или поне в по-добра форма. Да остарява , има още може би 2 години на топ ниво и ТОЧНО за това не виждам логика да се вземе друг играч , който удря 30те скоро особено за тези пари...точно за това са скаутите на Ман Юнайтед там , да намерят млад нападател , който да вземат за малко пари и да развият докато класата на Перси се изпари...

pesholudiq
30.10.2014 19:49

Фалкао е изпята песен.. Лакомията за пари... Искаха го от Челси, МанЮ, МанС, Реал и той отиде в Монако :Д абсолютен балък

MUArmy
30.10.2014 19:48

Откакто премина в Атлетико само Меси и Роналдо са вкарали повече голове на мач от Фалкао - това ако не е добър нападател, не знам кое е *smile* Фалкао има по малко над гол на мач, което е феноменална статистика.

Предвид това, че Ван Перси вече е почти свършен за големия футбол(другия сезон ще е на 32), то Фалкао ще е перфектен трансфер за този + още 3 сезона. Друг такъв нападател вмомента няма - може би само Перси и Ибрата са от тая класа, ама те са още по-дърти.

Не казвам, че се кефя на такива новини, но то се знаеше още от лятото, че Фалкао не е само под наем - за чий х*й им е на Монако да го дават под наем ?

Най-правилно ще е Перси да напусне клуба след края на сезона и Рууни и Фалкао да са титулярните нападатели следващите 3 сезона, след което Уилсън ако наистина е такъв талант, за какъвто го спрягат, ще заеме мястото си сред титулярите, ако не ще се купи следващия наемник.

drogba_fen_911
30.10.2014 18:31

Браво, 56 милиона за 30 годошен играч, дето е късал връзки - добра работа Юнайтед!! *lol**lol*

NoDiggity
30.10.2014 17:46

Голяма набутвация ще е ама кво да се прави... дано поне си вдигне малко формата.

The_Magic_10
30.10.2014 17:23

Според мен този трансфер е грешка. Ето ,защо....
Фалкао е на 29 години и 50-60 милиона са прекалено много за него при факта ,че МанчестърЮн. изпитва не нужда ,а КРЕЩЯЩА нужда от защитници поне 2ма и то качествени и опоредн халф МНОГО КАЧЕСТВЕН!
При наличието както по-надолу се споменава Уилсън и други младоци могат да убират слабите мачове ,но допускат много голове в съвсем друга посока трябва да са им следващите трансфери.
Ето ,защо за мен този трансфер е излишен!

scouser_pool
30.10.2014 16:35

Интересно е дали са задължени да активират тази клауза или ще решават в края на сезона.Фалкао е добър играч , но Юнайтед не изпитва проблеми в атака , Ван Перси и Рууни са световна класа , без да се правя на съветник централен полузащитник и защитник могат да решат много повече проблеми на Юнайтед с тия 50 млн. отколкото Фалкао*thinking*

gero_mrusnika
30.10.2014 16:16

Тигъра струва макс 30 милиона
По добре за тея пари да се купи Струтаман и Хумелс

Onzoprognozira
30.10.2014 16:08

Ако ще да дадат и 1 милиард и без това така се изхвърлиха, станаха като Реал и Сити, но те поне правят качествени трансфери. Прехваления Фалкао се вижда, че не струва 56 милиона. При наличието на Уелбек, Чичарито, Руни, ван Пърси и още няколко талантливи централни нападатели от школата на Юнайтед, Ван Гаал решил да вземе под наем и после да купи Фалкао. Според мен това ще е огромна глупост, как се играе с 3-ма централни нападатели? За 20-30 милиона какви играчи могат да се купят... и то каквито имат години футбол пред себе си, а не още 3-4 години.

Salient
30.10.2014 16:03

Ако направи страшен сезон, не виждам какъв е проблемът. Не знам какво сте се разпищяли... Не случайно е взет само под наем.

Rezors
30.10.2014 15:46

50 милиона за 30-годишен???*sick**sick**sick* Айде да не ставаме Реал Мадрид 2 !?

Rezors
30.10.2014 19:14

Имах впредвид,да не даваме прекалено много пари за даден играч.*smile* Хаби Алонсо на колко сте го взели?Не беше ли на 28?*thinking*

The_Magic_10
30.10.2014 17:21

Хайде само да ме светнеш от последните 10 трансферак кой е на 30 ,че и 30 + години? Освен Чаби Алонсо;-) Съобразявай се малко като пишеш дали не се излагаш.

Turek
30.10.2014 15:59

Реал Мадрид дават големи суми за трансфери но доста по младички ги купуват *smile*

RMRM7
30.10.2014 15:34

Откакто буквално изгониха Бербатов от Юнайтед, никак не им върви играта, искаха динамична игра с Чичарито, е какво направи той, не можа да стъпи на малкия пръст на Бербатов, сега пак ще вземете 30 годишен, може би е и по-дърт, нито един нападател не е като Бербатов ,нито Руни,нито Перси,нито Фалкао ще успее да бъде

sa6etoo
30.10.2014 14:49

За мен Фалкао си приключи кариерата с преминаването си в Монако. Беше искан от почти всички топ отбори и той се набута в отбор който тепърва се напъва да пробие сред големите (отново). Сега се опитва да се съвземе ама му е късно. 56млн. за 29 годишен играч не са добра инвестиция според мен за играч който загуби блясъка си.

Amateur2014
30.10.2014 14:25

Това ще е голяма глупост ако го направим! С тези пари може да се купят поне два играча, които и да са по-млади, и по-нужни! Голяма простотия ще е! Добре имаме парите, но пък и не трябва да се ръсят безцелно!