Идва краят на Шампионската лига
В новосъздадената надпревара, която ще носи името Суперлига, трябва да участват само най-великите и финансово мощни тимове. Според Перес новият турнир ще генерира тройно повече приходи от Шампионската лига и за участниците в нея ще бъдат осигурени невиждани пари и рекламни доходи.
"Крайно време е шампионите и грандовете да играят в Европа единствено срещу равностойни отбори и да се създава спектакъл за феновете, а не както сега в Шампионската лига да се получават почти двуцифрени резултати", обясни Перес, който само за месец пръсна огромна сума пари за селекция в "Белия балет".
Плановете на президента на Реал обаче със сигурност ще срещнат сериозен отпор от УЕФА, която прибира лъвския пай от печалбата в Шампионската лига.






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
19.08.2009 20:18
Те такива като този съсипаха футбола като спорт.Тоя мисли за футбола само като начин да се правят пари а не заради самата игра.Аз мисля че по-добра да има таван за трансферите както е в NBA.Ебаси лакомията.
18.08.2009 15:18
Какви двуцифрени резултати бе??? Биха БАТЕ миналата година на Бернабеу едвам едвам, Интер падна от Анортозис, Клуж биха Рома насред Рим, Вердер паднаха с 3:0 от Панатинайкос в Германия... Футболните джуджета ще продължават да спъват големите тимове. Така е било, така ще бъде и занапред.
07.07.2009 18:03
Най - добре ваобще да си се съберат и да си направят едно супер първенство и да не се мешат в първенствата на държавите си тези 14 отбора .Ей алчни хора д**а не им стигнаха пари...
07.07.2009 18:01
Шампионска лига е класика и ще е жалко тва
07.07.2009 02:26
РЕАЛ МАДРИД ПАК ЩЕ СТИГНЕ ДО 1/8 ФИНАЛ .. КВО ГОВОРИ ТОЯ ЗА ОТДЕЛЕН ТУРНИР *lol* REAL 5 GODINI DO 1/8 final stiga *lol*
06.07.2009 23:04
Тоя го боли главата *lol*
06.07.2009 21:06
Смятам че бързо ще му увехне ентусиязма като се увъртят Реал още първите 5-6 мача ...Да не си мисли че с пари ще победи останалите тимове или с гръмки трансфери ,особено пък в Испания дори и по слабите тимове ваобще не се притесняват да объркват сметките на по финансово големите клубове.
06.07.2009 20:00
тоя май не си спомня как ЛИВЪРПУЛ ги опраска с 4:0 а БАРСА с 6:2 хе хе хе бе я по-добре си играйте там с равностойни на вас и не се месете в СВЕТОВНИЯ футбол - купили двама трима лиглиовци и си мислят че отбор имат - да не забравяме МИЛАН в годините им с велики звезди и слаб отбор *smile*
06.07.2009 19:51
Тоя мисли само как да изкара максимални приходи и нищо друго.Супер тъпо ще стане за всички фенове на Шампионска лига ,да гледа само големите отбори.Знаете някой години как по-малките отбори поднасят изненада като отстраняват някой грандове,а сега ако стане Г14 то тия отбори нямат никакъв шанс да се изправят срещу съперник от ранга на Барса,Манчестър Ю.,Ливърпул и т.н.
ИСКАМ ДА КАЖА,ЧЕ ТФА КЪДЕТО ГО МИСЛИ ПЪРВО ЩЕ Е ЯКО НО СЛЕД ВРЕМЕ ЩЕ НАМРЪЗНЕ И ТФА ЩЕ УБИЕ СЯКАКВО ЖЕЛАНИЕ ДА СЕ ГЛЕДАТ ТИЯ МАЧОВЕ.ПРОСТО ТОЯ КОПУВА РЕАЛ И СИ ПОЗВОЛЯВА ДА ПРАВИ СЯКАКВИ ВОЛНОСТИ :@ .Той си мисли,че с пари се притежава всичко,но не можеш да си купиш желание от публиката да гледа мачове ,постоянно ,които не са и по вкуса :@:@.
БАХТИ И СМЕШНИЯ .
ИСКАМ РЕАЛ ТАЯ ГОДИНА ПАК ДА ГО ДУХАТ ДА ВИДИМ ТОЯ ПЕРЕС ЛИ КЪФТУ Е ТАМА ДА ГО ДУХА ДВОЙНО.
06.07.2009 19:15
Какво не му харесва този тип у шампионската лига ? - не разбрах ... ? е как какво Реал няма скорошна титла ... *joking* и целта му е 8 отбора на елиминацииииииииии *wonder*
06.07.2009 19:14
Мале ама вий повечето изобщо май не сте чували за G-14 организацията е създадена за представяне на общите интереси в преговорите с УЕФА и ФИФА. Интерестното е ,че в три финала на Шампионската лига не е имало отбори от G-14. Ето ви списък с отборите поне това да знаете: Арсенал, Ливърпул и Ман.Ю (Англия), Барселона, Реал М. и Валенсия (Испания), Байерн М., Байер Л. и Борусия Д. (Германия), Интер, Ювентус и Милан (Италия), Аякс и ПСВ (Холандия), Марсилия, Лион и ПСЖ (Франция) и последния отбор Порто (Португалия).
П.П. Както виждате отборите са 18.
06.07.2009 19:13
Много глупав спор. Да не си мислите, че някой ще позволи това да стане ... Трябва да има поне 10 - 20 пъти повече пари от сега и може да стане. А да не говорим колко необмислено и несериозно е изказването. Отбори като Санта Хулиа и Тре Фиори как ще просперират ??!? Да не мислите, че собствениците ще оставят така нещата ?!?! ... бтв и на кривия предложението е много добро
06.07.2009 19:06
ми що си не купи и още един отбор и да си играят само те двата сяка седмица
06.07.2009 18:29
Тоз вече почна да се мисли за нещо много голямо че да кажва че и финансова да си добър .Тоз вече като има Кака' и Роналдо се мисли за нещо голямо (п......р)
06.07.2009 18:26
Г-8 е организация на най-развитите държави, а Г-14 е на футболните отбори. Иначе тоя калитко май забрави как Реал беше прегазен от Ливърпул и Барса, където се отърваха от двуцифрена загуба. Досега си мислех, че Абромович е зло за фубола, но явно този е по-напред.
06.07.2009 18:15
beto е прав донякъде. Ок, по-малките отбори в по-малките турнири ще са по-мотивирани. Но...къде ще е тръпката да играеш срещу големите? Няма по-голяма мотивация от това. Какво по-върховно усещане има от това да победиш Ливърпул на Анфийлд? Стандарт Лиеж и ЦСКА не доказаха ли, че тези 14 отбори не са непобедими от по-малките? И това са само два примера. Плюс това бъркаш за едно нещо - име или не, без пари никой клуб не може да просъществува. За мен е ясно, че ако паричните възможности на "великите" 14 отбора бяха като тези на Левски, например, щяха да постигнат колкото нас... И ако някакви си мижави 14 президенти искат това, то стотици милиони по цял свят ще го отхвърлят! excille, грешиш. Г-14 си е точно това - http://en.wikipedia.org/ wiki/G-14 !
06.07.2009 18:11
excille , ако се има предвид това г-14 значи ще гледаме барса срещу отбори от САЩ и Япония *smile* и кво, ще ходят 1 седмица по рано за аклиматизация ли *lol*
06.07.2009 17:55
тоя перес много ме дразни за къв се има та тои ште променя лигата бахти педала много си е добре шампионска лига тоя дано умре штото жече е много нахалеь ако приемат тва негожо искане както и онова за 5+6 аз повече футббол жобште няма да гледам освен светожно европеиско и това е *wink*
06.07.2009 17:55
MeToDueB Г-14 е сдружение на 14те най-добре икономически развити страни не 14те най-добри отбори отбора
06.07.2009 16:26
честно казано идеята си има и добри и лоши страни. Добре, ще гледаме дерби мачове през 2 седмици, но на мен също ми беше много интересно когато Монако и Порто бяха на финала и като Порто биха Манчо на Олд Трафорд.. а Монако би Депортиво с 8-3.. беше си супер сезон, въпреки че финала не беше голямо дерби. И тези отбори които ще играят през 2 седмици дерби ще трябва да имат много повече играчи за да издържат на темпото. Реал тогава ще трябва да купи не 5, а 10 суперзвезди за да не се усеща изтощението в отборите.. или към края на сезона ще гледаме как Виляреал прави на пихтия и Реал и Барса и всички отбори, те не че сега не го направиха, но тогава след изтощението от тези дербита няма да има никакъв шанс за съпротива *joking*
06.07.2009 15:59
Първо това не е само негово желание а и на всички президенти на големи клубове включително и на този на Барселона.Второ Байерн загуби титлата в Германия от Волфсбург , но това едва ли го прави по малко велик тим.И като кажеш футболна Германия се сещаш за Байерн а не за шампиона Волфсбург.Ми виж в Италия какво става.Интер е хегемон, но , като се каже Милан и Юве бързо се забравя за "Нерадзурите"!А пък и всеки един от тези велики тимове е доста богат и се ползва с по специални държавни преференции и всеки един от тях си е позволявал да си прави скъпи дрийм тимове през годините.Примерно Барса с Ицо.За тия години селекцията на тима се водеше за галактическа и супер скъпа! *smile*
06.07.2009 15:48
еее чак па злоба .. може би злобата ми е повече към Перес, защото в Реал имам доста любими футболисти и сега .. Кака, Роналдо .. а преди Нистелрой и още по в миналото : Зидан, Бекъм, Роналдо, Карлош и т.н .. не мразя отбора може би, но ме дразни управлението .. адски много .. сега ШЛ иска да развали .. големия паралия. От 5 години отбора му не може да прескочи 1/8 финал и сега комплексирания богаташ се прави на голям .. щял да си направи турнир с най-силните отбори .. къде го врежда Реал в тях .. кажи ми на какво основание. 5 години поне не показват никакъв футбол в Европейските турнири .. Той знае, че това няма как да стане, но да се направи, че отбора му е много силен. Велик .. може би, в историята, но силен .. не не .. твърдо не. Няма сравнение с другите големи Европейски отбори, като сила.
06.07.2009 15:44
MeToDueB май няма смисъл да се спори с теб.Теб те е обзела невероятна злоба.Но да знаеш това чувство вреди най вече на самият тебе.Със злоба и омраза не може да се прогресира.При тях успехите са временни точно, както и при отборите , които ти визира.Само ще ти кажа, че да спечелиш където и да е и в каквото и да е трябва да се отнасяш дори и с най големият си враг с нужното уважение!
06.07.2009 15:42
Пи положение че клубът взема 50% от парите от реклама на футболистите си с изключение на Роналдо ,малко трундно биха фалирали
06.07.2009 15:38
аз се моля само да фалират .. друго не ме интересува *joking*
06.07.2009 15:33
Хаха MeToDueB досега като съм чел коментарите ти съм оставал с впечатление, че си един от малкото хора които мислят като пишат мнения, сега обаче почваш да ме разубеждаваш. Както ти си казвал на някои други, свали си синьо-червените очила и не пиши глупости. Това че Реал този сезон бяха зле, не значи че не са сред най-великите отбори, а като си такъв голям фен на барса да те питам предните два сезона кво направиха те, а? Май не взеха трофей, с си взеха дубълче от реал миналата година ( на бернабеу 4-1). Този сезон обаче са най-големите нали, при положение че в испания нямаха конкуренция, в ШЛ ги подпряха здраво на полу-финала и сега всеки озверен фен на барселона лае, щото предните два сезона бяха със затворени усти. А относно тва дали реал ще се провали или не, нека да изчакаме и ще видим
06.07.2009 15:30
За малките отбори ще има по малки турнири.И там дадените играчи ще са много по мотивирани, защото ще виждат шанс да спечелят.А пък и тръпката за техните фенове ще е по голяма.И пак ще дам пример от баскетбола.Представяте ли си Рилски Спортист в супер лигата?Сигорно щеше да бъде катастрофална история.Но самоковци играха в балканската лига и я спечелиха.И въпреки, нивото на едното и другото са несравними тръпката за играчи и фенове беше незабравима.И точно спечелването на дори и по малък по стойност турнир може да мотивира даден клуб и играч да растат нагоре.Колкото за това , че не можеме да гледаме любимите си футболисти.Предпочитам да гледам Кака по телевизията как прави чудеса срещо някой немски тим отколкото на живо в София как се подиграва с наште играчи! *smile*
06.07.2009 15:29
Тоя човек мисли само за пари. Животът му се върти около пари. Пръска грандиозни суми за трансфери на звезди, без гаранция , че ще му донесат успехи на терена, но с такава , че ще има приходи извън него. Тази идея е още един начин Перес да си върне похарченото и дори да спечели отгоре. А и самата идея не ми допада- да ще има много мачове между грандовете на европейския футбол, но така на практика ще се изолират източноевропейските тимове и тези на запад, които нямата финансовата мощ на грандовете. Един вид може да се получи футболно разделение на Европа по подобие на политическото по време на комунизма, само защото някой си богаташ иска да печели още и още...
06.07.2009 15:15
Аз мисля ,че тук става въпрос за принцип.Според мен не е правилно да се прави такъв акт на дискриминация.В тази игра всеки се стреми да даде и покаже максималното на което е способен.Били сме свидетели как малки и непопулярни клубове се представят отлично именно в мачовете си с грандовете.Според идеята на Перес означава ,че нито феновете нито футболистите от по-малките клубове ще могат да се срещнат някога с тях ,което автоматически ще ги лиши от мотивация за изява, а феновете може никога да не видят на любимите си футболисти.
06.07.2009 15:05
За мен лично всички ще загубят от липсата на един такъв турнир като Шампионската лига. Реално погледнато на нещата Реал са велик клуб, но в последните години ни показват, че нивото им не е за такъв турнир като Г-14,както иска Перес да направи. Погледнете последните пет години статистиката и вижте, че Реал не е прекрачвал 1/8 финалната фаза на Шампионската лига, срещу малките отбори играе силно, но срещу големите е слаб, това е цялата истина. И сега не мисля, че ще бъде по различно след привличането на толкова много звезди, за мен Реал ще бъде един отбор с отделни суперзвезди, но в този отбор ще липсва колективът. Кристиано Роналдо, Кака, Бензема, както и останалите звезди в своите бивши отбори са свикнали да бъдат винаги начело, а в Реал някои ще имат незадволитела роля и ще възникнат конфликтите. Не мога да си представя как например един Ван дер Ваарт ще се примири цял сезон да бъде на пейката, просто немислимо. За това си мисля, че трагедията в Реал те първа предстои !!!
06.07.2009 15:02
Самият факт ,че от както има футбол има и Реал и този Реал винаги е бил сред лидерите в Испания и Европа.Докато изброените от теб отбори са на проблясъци.И особено , като става дума за Зенит?Я ми обясни защо руснаците спечелиха? Аз ще те изпреваря.Спечелиха защото имаха кинти .Нои ето я и основната разлика между такива тимове като Реал и такива като Зенит.Въпреки парите си русначетата танцуваха един сезон и край!Завърнаха се сред средняците в Европа.Докато тимове, като Реал, Барса, Интер, Милан, Ювентус, Байерн, Ливърпул, Манчестер Юнайтед и дори Бенфика и Аякс винаги с пари или без пари ще играят важна роля във футболът.Защото просто това са отбори икони а не тимчета за по сезон два! *smile*
06.07.2009 15:02
Двуцифрени резултати!Този симпатяга разбира от футбол толкова колкото аз разбирам от софтбол.
06.07.2009 14:50
и аз съм фен на Барселона *devil* еми .. и съм фен на ЦСКА, но мразя Реал повече от Левски със сигурност .. примерно.. Левски .. поне са българи и съм за тях в Евротурнирите, а тия въшкари от Реал какво .. били велики. Еми били са .. сега само с това ще си останат .. с историята. И БЪлгария е била велика и на три морета, а сега сме е*ахти глупавата държава .. начело с простия народ. Не знам .. дали го казвам от злоба, но за мен лично Рома, Арсенал, Зенит .. и т.н .. са по-добри от Реал. За мен те просто не са добри .. сега си мислят, че като купиха толкова добри играчи (само офанзивни), че ще станат някакъв отбор .. Ха-Ха .. тежка година беше за тях .. 6-2, Ливърпул ги уби .. комплексирани са .. дано фалират !!!
06.07.2009 14:43
MeToDueB това да ми поставяш Зенит, Рома дори и Арсенал и още разни там ми бие на проява или на лош вкус или на чиста злоба!Всички знаят кой е Реал Мадрид и преди Перес и по време на Перес и след Перес, Реал ще си бъде Реал.Велик клуб дал множество велики играчи на световният футбол.И това го казвам аз който съм фен на Барселона! *smile*
06.07.2009 14:37
Перес прави все по-големи и по-големи усилия да провали футбола *sick*
06.07.2009 14:33
Майната му на тоя педерас Перес! Майната му!
Това копеле мръсно с шибания му клуб явно разбраха, че не трябва ей така да се пръскат по 250 млн евро във Финансова криза.
Нов турнир, какъв нов турнир, бе?
Двуцифрени резултати ... ? Къде ги видя тия двуцифрени резултати?
Този май не си вижда скапания клуб, че не може да мине 1/8 финалите от толкова години ?! Може би не му е направило впечатление?! хахахах
Жалка работа е тоя Перес, много даже.
Това, че отбори като Реал и Ювентус се мъчат с няк'ви трактористи и същевременно не могат да минат 1/8 финалите са достатъчни аргументи, че силата на този турнир е на много високо ниво. Още повече, че никой отбор не е успял все още да го спечели 2 поредни години...
Надявам се, номерът на тоя педал Перес да не мине така лесно.
Този просто иска да съсипа тази велика игра, наречена футбол.
Надявам се да не му бъде позволено!
06.07.2009 14:32
не от най-добрите 14 в Света, а в Европа .. малка грешка *sick*
06.07.2009 14:31
хахахахаха тоя да не си мисли, че отбора му е един от най-добрите 14 в Света. Я да видим : Барса, Юнайтед, Челси, Милан, Юве, Интер, Арсенал, Рома, Байерн, Ливърпул, Лион, Зенит,Селтик .. може да се вредят, като 14 по сила (само първите 2 съм ги подредил по сила) *sick* .
Каква му е идеята сега на тоя .. гледа, че отбора му не може да прескочи осмина финала в ШЛ *joking* Ще се състезава той със силните .. 100пр съм сигурен, че и нашите отбори са по-силни от Реал .. сега купиха малко футболисти и им дойде самочувствието .. станаха силни нека им почнат мачовете .. да видим колко са добри (на думи и на пари може би са).
06.07.2009 14:26
Пфф това няма как да стане тоя Перес е луд *lol*
06.07.2009 14:26
Тоя що не си гледа пикливото измислено отборче, щото ще ги хванат някой отбор с бюджет една трета от цената на Кристианчо, някои като Фулъм примерно, и ще им напълнят гълъбарника а тоз охлюв ще се чуди кой път да хване с всичките си милиони. И после ще купува марсианци ама пак ще си останат бездарници. Желая им само загуби през следващия сезон и нека чисто футболното и истинското в спорта надделее над фалша, рекламата и егоизма.
06.07.2009 14:21
Абе хора стига се превъзбуждахте ясно е че това няма да стане. Нека обаче само за секунда се замислим за нещо - сигурен съм че повечето от вас ако им цъкнат по телевизията да дават мач Динамо Киев - Розенборг едва ли ще са във възторг да го гледат. Формата на шампионската лига както беше досега беше идеален. Сега Платини почна да прави едни промени, които не се знае докъде ще доведът, има време ще видим. За мен ще е тъпо ако решат да вкарат всички отбори шампиони на държавите си за сметка на тези които са останали втори трети в испания англия италия и т.н. Квалификациите са най-разумното - ако някои малък отбор наистина е силен и заслужава то той ще се класира. Ако не сте съгласни замислете се за класираните на световно първенство - справедливо ли е според вас България почти да няма шанс за класиране всеки път понеже е в група с някои силен европейски отбор, а тим като Нова Зеландия или Тринидат и Тобаго да играят бараж.
06.07.2009 14:13
Аз бих се радвал ако се направи една такава супер лига.А такава идея въобще не е нова.И се прилага успешно в баскетбола.Там големите тимове си създадоха частна супер лига.След години създадоха и втори турнир за малко по слаби тимове /УЛЕБ/.А паралелно с това си има и турнири организирани от ФИБА.Така, че ако нещо такова се получи и в футбола ще има място за изява и на силни и на слаби.А Флорентино и останалите от Г-14 са си прави за себе си.Не може те да си влагат парите и УЕФА после да смуче наготово щото се води организатор.Футболът се превърна в бизнес.И никой няма право да обвинява даден бизнесмен в това, че си гледа далаверата! *smile*
06.07.2009 13:52
Абе Nenoph тоя човек притежава 3-тата в по сила строителна компания в света.Точно ти ще ппредвиждаш какво е бъдещето на Реал.Човека има връзки с повечето големи банки в Мадрид.Не е тайна и че с краля на Испания са в топли отношения.Никои не го притиска.А за футболистите,те ще избият 3-но цената която е била платена за тях.Ако си чел за статистиката за Бекъм ще разбереш какво имам предвид.
06.07.2009 13:44
Еми Нерез трябва да връща огромни банкови заеми, обаче ще гризне дръвцето. Мисли се за прекалено хитър, но номерът му няма да мине - след няколко години Реал ще се молят някой да купи техен футболист, за да изплащат огромните си дългове. Нерез подценява твърде много неща и рачита твърде много на хипотетични фактори, за успешен изход от финансовата си авантюра...
06.07.2009 13:33
Смисъла на футбола е да дава еднакъв шанс както на по-бедните така и за по-богатите отбори! Така е било преди така ще бъде и на пред!Ако Флорентино не е съгласен да смени името на спорта
06.07.2009 13:27
Да приемем, че тази идея е реално осъществима, един такъв турнир би бил преди всичко комерсиален но и изключително интересен, все пак всички рекламни активи са възможни поради любовта на феновете към спорта-нещо с което небива да се злоупотребява. И все пак нека определим тези 14 най-можещи отбора както във финансов така и в чисто игрови-човекоресурсен потенциал. Разбира се в Г14 несъмнено ще участват двата испански гранда Барселона и Реал Мадрид както и великолепната четворка на Обединеното кралство, бих добавил още Ювентус, Милан и Интер. Не може без немско участие в лицето на Баерн Мюнхен. От Франция Лион определено заслужава място, великата футболна държава Холандия изпраща Аякс, финансовият капацитет на Манчестър Сити им купува мястото, още един немски тим заслужава място, както и апенински това са Баерн Леверкузев и Рома.
06.07.2009 13:27
то по неговата логика на световно въобще да не правим квалификации ами направо първите 2 или 4 отбора от континенталните първенства да ходят и да си играят "дербита"....
06.07.2009 13:22
Спокойно бе, хора, спокойно! Тая няма да е неговата. Той как я мисли тая ?! Хаха. Дали някой ще му позволи да развали ШЛ и да направи подобна простотия ? Едва ли .. ! Естествено ,ако паричките не влезат в ситуацията и не направят тази идея реалност.. *joking*
06.07.2009 13:17
Мисля, че Перес трябва да си смени личния лекар....
Пълна простотия...
06.07.2009 13:07
това, че ще играят по между си силно отбори, не е гаранция за красив и резултатен футбол
06.07.2009 13:06
Ако това стане,ще е една голяма грешка от страна на УЕФА.Г-н Перес гледа как да си избие парите за селекцията...Във четвърфиналите и нагоре(а понякога и в осминафиналите!)се срещат големите отбори.На хората ще им омръзне да гледат едни и същи мачове всяка година.А и нали участието на малки отбори е техният шанс да израстнат и изненадите във футбола правят тази игра толкова вълнуваща и непредвидима. *wink*
06.07.2009 13:02
Най-големия парадокс ще е Перес да създаде такава лига и да не допуснат Реал в нея след 2-3 години *joking* Не виждам защо са тези глупави идеи......Ако толкова иска - може просто да предложи да се възвърне стария вариант на шампионска лига , където участваха само шампионите , но да дели отборите на бедни и богати......
06.07.2009 12:56
ми тои ако смята че неговия отбор е от елита и е голям гранд се заблойдава затова в испания кото го хванеше и го мачкаше и тая година щте е така вярвате ми нищо че има звездана селекция а това което мисли никога няма да стане нали уефа и тя взема приходи от там и никои няма да му позволи такова нещто
06.07.2009 12:22
Тоя перес нямали някой да го пребий та да спре с тия простотии.Не само че краде най - добрите футболисти от всеки клуб ами сега иска и да разруши и клубовете, и футбола. СРАМОТА!!! *sick*
06.07.2009 12:21
Тоа май много взе да си позволява напоследък..
06.07.2009 12:20
Тоя ПЕЕС зе да прекалява, *evil* МН зе да ма дразни *angry*
06.07.2009 12:17
Забравих отборите на Щутгарт и Херта към потенциалните отбори !
06.07.2009 12:15
Съгласен съм с всички вас. Всеки ден чета статиите които Winner. bg. представя. Тоя мисли само за пари . Нали трябва и малките и средните отбори да се докажат . Например - Астън Вила , Евертън , Валенсия , Вилериял , Фионрентина , Рома , Порто . Тези отбори могат да отсранят отбори от класата на Челси например. Нищо лично ! Все пак се развиват. Имат млади таланти на по 19-20 години. Те големите отбори ще каталясат през няколко дни да играят срещу Барселона , Манчестър Юнайтед , Ливърпул и останалите титани във футбола. Перес ако мисли че Реал ще играят в "супер лигата" много се лъже . Ливърпул 4:0 Реал Мадрид , Реал Мадрид 2:6 Барселона. Това показва че Реал падат с огромна разлика от отбори които трябва да са по тяхната класа !
06.07.2009 12:14
Тоя е бахти п*дераса нестига че окраде трансферния пазар ами ся и тва да се раздели Шампионската лига *evil* Като много иска да си направи такъв турнир *lol* *erm* *thumb_up*
06.07.2009 12:07
Перес... мафиот от Иберийския полуостров. Разбра, че трудно ще си възстанови парите, и реши да прави Г-14 и т.н... никой отбор няма да се съгласи да играе СВРЪХДЕРБИ всяка седмица, защото в първенството по-малките отборчета като нищо могат да бият наред и тези, които участват в това "Г-14" да не могат да стават шампиони, просто защото нямат физически ресурс. Един такъв мач срещу мощен тим взема тройно повече сили, отколкото обикновен мач. Никой умен треньор не би си го позволил..
06.07.2009 12:00
Платини няма да го допусне. Той има планове да вкара все повече отбори от по-малките страни в ШЛ, докато Перес явно мисли обратното.
06.07.2009 11:59
Ако гледаме често големите сблъсъци ще се изгуби магията им...
06.07.2009 11:58
Тоя вече взима да ме дразни *evil* .. дойде в Реал .. и почва да говори и да се разпорежда .. Чак и за ШЛ ще говори .. да е*а и боклук ..
06.07.2009 11:57
*evil* *devil* МН СЕ ЯДОСТВАМ !!! че най-великата игра ФУТБОЛА е превзета от парите .... всичко ли ще се прави за пари ве .... ? всичко ли ..... някой хора не разбират от ценности ... ВЯРНО е че не е равностойно да играят примерно европейски шампион срещу някой сслаб тим , но как тогава ще успеят да пробият средните отбори ...? давам за пример .. Левски , ЦСКА , Литекс , Черно Море .... разбираемо е че те не са грандове и фаворите на 100 % в свойте мачове но могат да постигнат добри резултати .... докъто това отцепване ще прецака футбола !!! Всичко е заради пустите ПАРИ *sad* да се надяваме Шампионска лига да продължи да ни радва .... а на ПЕРЕС ... един *** в г**а !!!
06.07.2009 11:55
MadSkilzz - ми та правилно - отборите от Източна Европа доста добре се развиват и като нищо могат да пратят някой от Г-14 да играе в Лига Европа, след груповите фази, а тоя бастун точно от това го е страх - да не е точно неговият отбор, който ще гризне дръвцето *joking* а дано....а дано...
06.07.2009 11:52
Това е най-противната идея предлагане някога ! Ужасно много ще им омръзне на хората да гледат постоянно дербита.
Както и на фифа е ставало, ужасно тъпо е да играеш постоянно с отбори от така нареченото "Г-14" !!!! Това ще убие футбола ! ШЛ няма как да се замени !
06.07.2009 11:52
Прав е.....!!!Много неравностойна е Шампионската лига......
06.07.2009 11:51
Само парите са му в устата на Перес. Единствено с финикийските знаци голям отбор не се прави за дълго и той го знае от личен опит. Кой отбор ще се навие да играе всяка седмица тежък мач срещу Барселона, Ман Юнайтед или Челси? Това тотално ще им развали ритъма на игра. Сега поне през есента в груповата фаза на турнира повечето грандове минават през тях на ходом и чак на пролет започват битките, а само тези които стигнат до полуфиналите, участието в ШЛ им се отразява сериозно върху представянето в първенството. Да не говорим за пагубното влияние, което таква лига ще има върху всички клубове извън шестте най-силни първенства в Европа.
06.07.2009 11:46
това никога няма да стане...моще и да играят най-добрите от най-добрите ама на хората ще им писне да гледат сека година едни и същи мачове...в ШЛ могат да се класират отбори от сички европейски държави,което значи че интереса ще е по-голям...а и в момента отбори от Источна Европа много бързо се развиват и с малко късмет защо не да отстранат некой гигантски отбор...такаче идеята на Перес е глупава...
06.07.2009 11:45
Тоя гъз даде сумати пари за футболисти и сега гледа как да си ги избий. Тоз само за пари мисли изобщи не го интересува от футбола. Дава пари и сега очаква Реал М. да спечелят Шампионската Лига и да прибере много мангизи, но Реал ще стигнат най-много до полуфинал (дори им е много) ще се паднат срещу Барса или Челси или друг добър отбор и ще гризнат дървото както беше миналия сезон.
06.07.2009 11:42
Ще каже човек че не гледате груповите фази в Шампионската Лига ... прав е че не са интересни и че тази " супер лига " ще е много по вълнуваща , а и от към приходи . Но това може да повлиае на малките отбори .
06.07.2009 11:37
И кога за последно видяхме двуцифрен резултат в Шампионската Лига, господин Перес !? Такава "Суперлига" ще убие блясъка на Европейските турнири. А и какъв е смисълът от нея, като обикновено (е има си и изключения) отборите от Г-14 играят осминафинали (поне според мен най-интересната фаза от ШЛ).... При цялото ми уважение към феновете на Реал и на другите големи отбори, аз пак заставам зад своята позиция, че ШЛ си е правилният турнир за грандове и шампиони на страните, а Флорентино май вече е достатъчно стар и забочна да бръщолеви много глупости. А и да не забравя, че той е президент на Реал Мадрид, а не на УЕФА!
06.07.2009 11:36
споредмен идеята е мн глупава
06.07.2009 11:31
Е кво сме виновни като ви бият с 4 на 0 *joking*