Заплашиха Барса и Еспаньол с изваждане от Примера

20:49
Заплашиха Барса и Еспаньол с изваждане от Примера
Испанската футболна лига предупреди каталунските футболни клубове, в това число Барселона и Еспаньол, че ще бъдат изключени от първенствата на Примера дивисион и останалите дивизии на страната, ако референдумът за отделяне на Каталуния бъде положителен. Допитването ще се осъществи на 9 ноември.

Следващата седмица трябва да бъде ясно дали каталунското правителство ще се съобрази с това решение и ще проведе референдума. Иначе евентуални преговори за провеждане на допитване, съобразно конституцията, може да се проточат с години.

И ако въпреки всички пречки, рано или късно, се стигне до отделяне на тази област от Испания, двата най-големи и подкрепяни отбора в Каталуния няма повече да играят в Примера дивисион.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

xpacm
08.10.2014 19:31

то сега не е кой знае колко интересно първенството, а пък без Барса си представям каква дупка ще стане....

Rezors
08.10.2014 15:48

Да,чекайте да стане*erm* Това означава край на "Ел Класико",край на милионите от "Ел Класико" и изобщо край на Ла Лига!Без Барса Реал остава без никаква конкуренция(Мисля,че Атлетико няма да се задържи дълго) и ще си вдига всяка години титлата протоколно!Да не говорим за Каталуния и за най-голямото пристанище,което се намира точно там!Че то Каталуния дърпа Испания напред,ако няма Каталуния не мога да си представя какво ще стане с Испания.*joking* Се ще измислят някое законче*wink*

ryangiggs1000
08.10.2014 15:32

Испанците конкретно са яли повече арабски ч*пове от която и да е друга държава.Те и затова 80% от тях са мургавелкоци.Каталуния е най-богата област,но чак да дърпа Испания.....все едно София да дърпа България.Футболната федерация,може да ги иска обратно,но ако Кралят(а той със сигурност няма) не ги иска,няма да се върнат.Дреме му на него за милионите загуба,това ще е върховно унижение за испанците и за хорицата в Мадрид,отцепил се район да си има отбори в Примера,щото видиш ли първенството отива в блатото без тях.

hoffi
08.10.2014 14:05

Първо светът не е футбол, а пари ( за жалост ) ! Икономиката на Каталуния е на светлинни години пред останалата част от Испания, и това че Каталуния щели да загубят от Ел Класико и от не играенето в Премиера са пълни глупости ! Прост пример, ако Каталуния има 20 парченца шоколад, 2 от тях идват от Барса и останалите отбори, но 10 от тези 20 отиват за бедните ( централна и южна Испания ) и така реално Каталунците остават с 10 парченца. Ако се отделят общия брой на парченцата спада до 18, но всички те си остават за областта ! Единствените губещи от цялата работа ще са испанците и разбира се ние - феновете ! А според мен при евентуално отделяне и съответно изхвърляне на Барса и Еспаньол от испанското, то те ще бъдат подпомогнати от вече ново създалата се държава, докато успеят да влязат в елита на френското..
Бил съм в Каталуния, там примерно едно градче от 30-40 хиляди жители, а индустрията на "селцето" е по-голяма от Софийската, Варненската и т.н.

Amateur2014
08.10.2014 11:56

Дори и Каталуния да се отделят (което силно ме съмнява), Барса ще си играе в Примера, а покрай тях и Еспаньол! Прекалено много пари са заложени на масата, за да ги махнат! Ще измислят някакво правило, сходно на това във ВЛ и уелските отбори! Изобщо, това и да го видя няма да го повярвам!

ak47_
08.10.2014 11:51

Това са пълни глупости, и е въпрос на време нещата да се оправят.

NoDiggity
08.10.2014 09:52

Еми от политическа гледна точка, на Каталуниа и е по-добре да се отдели от паразита Испания, както и на много други териротии впрочем(както вече някой спомена Баските, Андалусийците, Астурите). Просто в Испания и в Англия е ужас! Примес на безброй много "плменена" или "народи" убединени под един общ флаг. И все пак от футболна гледна точка ще е жалко да се отцепят, защото това означава тотлен край на интриагата в Ла Лига пък и не знам къде ще играят и Барса и Еспаньол. Едва ли има толкова отбори в област Каталуния да си сформират собствено първенство.

medno
08.10.2014 08:28

Наистина Барселона си е невероятно пристанище, но испанците няма да допуснат да им се изплъзнат толкова много средства от наркотици, стоки и техния превоз да им минава под носа като новоотделила се Каталуния ... Освен това от футболна гледна точка ако Барселона не играе в примера всички отбори губят и най- вече преките им врагове като Реал, които ще загубят минимум 2 дербита, в които освен милионите футболистите имат възможност да мерят сили съразмерни с техните собствени... ( а не да бият Билбао и Елче и да вдигат титлите всяка година).

Big_Ivan017
08.10.2014 03:32

Според мен няма да го допуснат... Барселона са отбор който привлича много фенове от всички държави в Испания, а и отделно без ел Класико, първенството в Испания няма да е същото, така че спроед мен няма как да стане това дори и Каталуния да се отдели от Испания! *smile*

haldir
08.10.2014 03:11

Жителите на Каталуния от доста години искат да се отделят,и най-малкото което ги вълнува е това какво ще им е на феневете по света ,като няма ел класико.Трябва да разберете ,че не всичко е футбол,но като гледам някои от коментари има доста хора които не разбират какво става там и въобще каква е ситуация.
Иначе както някой по-надолу написа още преди 2-3 години се разглеждаше варианта отборите от този регион да заиграят във Френското първенство.И ако наистина се стигне до отделяне,най-вероятно точно там ще играят.

miro211
08.10.2014 00:49

Уинърите пак къртят. КАто прочетох заглавието и си помислих че Барса играе в месното каталунско първенство с още два три селски отбори*lol*

mostoles
08.10.2014 00:32

не си мислете,че ако Каталуния се отдели (което по моему,а и според много испанци,това няма как да стане сега,след няколко години,може би,но сега не)останалите провинций също ще искат да го направят,да,Каталуня е силна,цялата индустрия кажи речи е там,но останалите провинций не са толкова силни и няма да е в техен интерес да се отделят.....иначе ако няма "ЕЛ КЛАСИКО",от това ще загуби само футбла,а и ние като запалянковци,независимо дали сме фенове на Реал,Барса,или като неутрални зрители

Alexis_Sanchez
07.10.2014 23:00

Каталунците наистина заслужават да се отделят от Испания, града и цялата област е толкова красива чиста и нова , а цяла останала Испания тъне в мизерия, Каталуния дърпа икономиката на Испания и нормално да искат да се отделят, да не говорим етническия произход и факта че каталунците са различни от испанците които пък са различни и от баските. Каталуния или преди кралство Арагон има 1300 годишна история преди да бъдат завладяни по време на диктатурите. Тоест са били под робство точно както и ние сме били.

angel.bonev.908
07.10.2014 23:39

Това, че Барселона дърпа икономиката на Испания е вярно... но да казваш, че каталунците са с друг произход от испанците е уникална простотия. Ти ако ги питаш каталунците и испанците и те не знаят какви са, цял свят е минал от там и си е оставил семето. Тия са толкова мешани, че просто няма накъде. Ако Каталуня се отделят, то това значи да се отделят и баските и андалусийците и островитяните също, няма как да стане просто. Робството за което говориш е мароканско и тунизийско, пак смесено, затова архитектурата в южна Испания, Каталуния и Балеарите е подобна както в Северна Африка.

GrandeBarca
07.10.2014 22:43

То и в ''Баския'' регион да отидеш и там много не зачитат Испания.....примерно..в Атлетик има закон в този отбор могат да играят само БАСКИ..не ИСПАНЦИ,а само БАСКИ,ако си от Мадрид,Валенсия или Сарагоса тва няма значение,че е в ИСПАНИЯ..САМО БАСКИ...2010,когато всеки 1 стадион аплодираше Иниеста,че с негов гол Испания стана Световен..на Сан Мамес го освиркаха,че искара червен на техен играч..ама си го нахраниха стабилно.

Salient
07.10.2014 22:41

Испанското правителство търси начин да притисне автономните власти в Каталуния за да предотврати провеждането на референдума, което смята за незаконно. Каталунците щяха да го проведат без значение позицията на правителството. Сега обаче от Мадрид очевидно са намерили начин да ги притиснат чрез футбола и от Каталуния сега трябва да помислят сериозно преди референдума и в тази посока.

golemiq_geshan
07.10.2014 23:01

Общо взето наистина си е така , но според мен това , което могат да направят спрямо отборите от Каталуния е да ги извадят от елита и да ги пратят най - много в 3-тото ниво и впоследствие те да могат да прогресират в йерархията , това ако не струва много на Барселона , то ще бъде пагубно за всички останали клубове , включително Еспаньол и няма как да им бъде забранено да участват вовеки в Примера , защото примерите с уелските отбори в Англия и най - пресния за Селтик и Рейнджърс , които искаха да се присъединят към Висшата лига , позволява се , но не директно във Висшата лига , а от по - долен ешелон в случая беше Чемпиъншип май , със сигурност тук играят много много пари , все пак Барселона е най - голямото пристанище в Испания и всички мръсни сделки за износ минават от там и Испания ще "загуби" много ако се отделят със сигурност

GrandeBarca
07.10.2014 22:38

Дори и Каталуния да се отдели...няма да има футболно първенство...а отборите от тази област ще си играят в Примера ,а другия вариант във Франция..ама по-скоро не..не ме грее политиката,за мен е важен спорта и в частност футбола..и искам ЕЛ КЛАСИКО да си го има...а ако искат не да се разделят...а направо да се изтепат...политическите им работи не ме вълнуват..

UrRolS
07.10.2014 22:33

Последните финали за КНК в които Барса участват ,феновете освиркаха химна на Испания. Надявам се да не се отделят ,защото рейтинга на Примера ще падне значително ,а туй каталунско първенство (ако изобщо ще има такова) никой няма да го гледа. На право казано футбола ще загуби доста ако това се случи.

stimulant
07.10.2014 21:50

без ел класико не знам как ще го позволят това. тука играят милиони в тоя мач.

mrkamenica
08.10.2014 00:33

а дали колко милиона вземат Испания от Каталуния, и точно затова ги заплашват *wink*

AleksHD
07.10.2014 21:40

Някой да каже по наясно закакво ще ги изваждат.

fivooo
08.10.2014 16:23

Такова нещо няма да има в БГ, просто защото българите са твърде тъпи, за да го направят. А дори и да се организират, то при първата пречка ще се откажат. По-скоро България ще стане част от някоя друга южна държава, отколкото някой да тръгне да гони политици или да прави нещо в името на родината си.

Timbalend
08.10.2014 06:29

В България може да има само един референдум за отделянето на страната от политиците

UrRolS
07.10.2014 22:35

Милиони се изкарват за 1 мач ,да не говорим през целия сезон за какво става на въпрос..

Szczesny
07.10.2014 22:32

Да,например Лудогорец да заиграят редом с фенерите и Галатасарай.*beer* Иначе и аз,като по-долния коментар,че това няма как да стане.Не само заради ел класико,а като цяло заради футбола.Толкова много пари се въртят там,че едва ли ще се стигне до това.Днеска на лекции лекторът беше казал,че ако го няма футболът в Англия(главно ВЛ), стандартът ще е много по-нисък.Като цяло това е една огромна индустрия с милиони в нея.

fivooo
07.10.2014 21:53

Защото ще са от друга държава вероятно. Много станаха тези референдуми - Крим, Шотландия, Каталуния. По едно време се чуваше, че и Венеция искат да се отделят от Италия. Нищо чудно скоро и в България да има.

IM_A_PLAYER
07.10.2014 21:46

Защото Каталуния иска да се отдели от Испания и Каталунските отбори вече няма да имат правомощия да се състезават за Испанските първенства.

the_joker
07.10.2014 21:38

Дано да се отделят от Испания тия селяци.*beer**wink**smile*

Отговор
:
19