Юнайтед надви трудно Евертън, Фалкао с първи гол (видео)
Двубоят на "Олд Трафорд" започна с натиск на домакините, който даде резултат в 27-та минута, когато Хуан Мата подаде на Анхел ди Мария на границата на наказателно поле и аржентинецът преодоля Тим Хауърд с точен изстрел с десния крак. Карамелите изравниха играта след това и започнаха да атакуват по-често, което даде резултат в 45-та минута, когато Люк Шоу фаулира Тони Хибърт в наказателното поле. Давид де Хеа обаче спаси дузпата, бита от Лейтън Бейнс, като това бе първи пропуск от бялата точка за защитника във Висшата лига в цялата му кариера.
Гостите продължиха да атакуват след почивката и изравниха в 55-та минута, когато Бейнс центрира по отличен начин и непокритият Стивън Нейсмит се разписа с глава. Възпитаниците на Луис ван Гаал обаче отговориха бързо и 7 минути по-късно отново поведоха. Радамел Фалкао отклони далечен изстрел на Ди Мария и прати топката в мрежата за първия си гол с екипа на Манчестър Юнайтед. В последните минути Де Хеа се отличи с две феноменални спасявания, за да запази преднината на Юнайтед и да донесе победа на своя тим.
След този успех червените дяволи вече имат 11 точки и се изкачиха до 4-то място в класирането, докато Евертън продължава с трагични си старт на сезона и остава на 17-та позиция с 6 точки.
Стартови състави:
Ман Юнайтед: Де Хеа, Рафаел, Макниър, Рохо, Шоу, Блинд, Валенсия, Ди Мария, Мата, Ван Перси, Фалкао
Евертън: Хауърд, Стоунс, Хибърт, Ягиелка, Бейнс, Бешич, Бари, Пиенаар, Макгийди, Нейсмит, Лукаку
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
06.10.2014 09:01
Колко хулни е ял Де Хеа, и от наши фенове, и от чужди. А когато ви говорих, че момчето има потенциал. Вече се вижда на какво е способен. За мен той ни спаси мача. Това усещане го имаше и при вандерсар, когато просто изражението му е от сорта на "емм не , не и днес". Спокойствието от наистина класен вратар. А Де Хеа е на 23, след 3-4 години ще видим истинската му максимална форма.
05.10.2014 20:21
То хубаво Ван Гаал си пише кой как играл и кви грешки е направил, ама при свършен факт като онова 5-3 после да се караш на футболистите е смешно!Нека стане, после нека пак пише, не може всички да са като Саф, отбора ти пада и на полувремето ги надъхваш и обръщат *smile* Ама да гледаш отбора ти да пада с 4-0 и да стоиш на пейката е тва тряя си бахти еснафа честно.... А до тва къф ефект ще има стоенето на тъча зависи от треньора.Не им ли тропнеш с крак да им покажеш кой е шефа, то ще гъбаркат като Мойс.
П.с. Тук искам да вметна че на Световното го виждах по често на тъча, и да ръкомаха и да се радва от колкото сега.
05.10.2014 21:51
Нормално да ръкомаха като водеше Холандия ! Все пак е холандец.! В Юнайтед е различно тука е за кинти *money*
05.10.2014 18:03
Изобщо не ме интересува дали Ван Гаал седи на стола, спринтира по тъч-линията, пише Библията или си бърка в носа... *smile* Важното е отбора да върви напред и да побеждава. Важното е, че вече се виждат наченки на онзи страховит атакуващ стил от недалечното минало... и е въпрос само на още някой друг месец за да се изчистят нещата. Тука ми се правят сравнения с Фъргюсън... но хора с такъв талант да мотивират и изграждат се раждат веднъж на 50 години... Не може да очаквате всички след него да се опитват да го правят и да му подражават. Ван Гаал е от най-големите в бранша за последните 20 години и това, че не снове по тъч-линията, не го прави пасивен към случващото се на терена. А колкото до Мойс.... Роналдо и Меси да му бяха докарали - все тая! Той беше като дръглива кранта, хвърлена между расови жребци - личеше си, че не му е там мястото. Трябва да имаш гения и класата да водиш отбор като Юнайтед... а да си признаем, Мойс си е средна класа треньор. Все още не мога да разбера защо и кой точно се спря на него. Но както и да е... не се занимавайте с глупости да гледате кой пишел, кой говорел и защо не показвал емоции. Хората са различни... Гледайте играта и си подкрепяйте отбора *smile* Има още какво да се желае, но.... ако се справим с многото контузии, всичко ще си дойде на мястото *smile*
05.10.2014 19:05
Мисля, че съвсем ясно и грамотно написах, че се виждат наченки за добра игра... а не, че ми е харесала. При нов треньор, почти изцяло нови играчи и една дузина контузени - вие какво, по дяволите, очаквате? Отбори се градят с години - не за няколко кръга! Ако искате бързи резултати - играйте си FIFA и фентъзи-то и не си правете труда да гледате истински футбол *wink*
05.10.2014 18:45
Абе верно че стои само на пейката и пише Библията*lol**lol* Обаче не е лошо от време на време да става и да им се развика малко да си решавате мачовете по-рано не да треперите според мен ако с/у Лестър им се беше развикал при 2-3 нямаше да се стигне до 5-3.
05.10.2014 18:40
Напълно съм съгласен с теб и на мен не ми харесва това в ЛВГ че цял мач седи и си записва хубаво нека записва грешките но от време на време да стане и да се поразвика малко никак няма да е лошо личи си че играчите имат малко нужда от мотивация според мен в мачовете с сити челси ще му се наложи да стои краи тъч линията.
05.10.2014 18:31
На теб сериозно ли ти хареса играта ни в първите 4 мача? А в мача срещу Уест Хям и днешнят мач, в който бяхме опълчение и стискахме палци да не ни вкарат гол!? Победите са много хубаво нещо, определено! Както някой беше написал, важното е сега да побеждаваме, пък красивата игра ще дойде след време! Но в момента не играем никак спокойно и стабилно!
05.10.2014 17:38
Не бе, хора! За нещо друго говоря - за мотивацията на играчите по време на мача! Добре, Ван Гаал казва на Гигс и той крещи на играчите какво да правят! Но в крайна сметка, Ван Гаал е шефът! Ван Гаал е треньорът! Това е специалистът! А от него - никаква рекация на виждат по време на мача!
Говорите ми за Вили Вуцов и пр. сравнения! Не казвам, че това е правилно, онова не е правилно! Също така не ме интересуват и Клоп, Моу, Гонзо, Зума и пр. Аз коментирам какво помага на НАШИТЕ играчи и на НАШИЯТ отбор! Ако ще Моуриньо и задно салто мортале да прави, за да мотивира играчите - не ме интересува! В случаят коментирам нашите треньори! А се вижда (както и миналата година), че мотивацията им и жаждата им за голове не е на нужното ниво! Личи си, че имат потенциала, че имат класата, но мотивацията им се губи!
И отново повтарям: не казвам, че Ван Гаал не е треньор за Юнайтед, както и че не го подкрепям! Продължавам да го подкрепям минимум до края на сезона и изискването ми (на база налични играчи) е класиране в топ 4, за да продължа да го подкрепям! Но просто тази негова черта не ми харесва изобщо и според мен си има някакво влияние! Чисто и просто мое мнение *smile*
05.10.2014 16:12
Честита победа на всички наши фенове! Рядко коментирам след мача, но в случая нещо ми направи негативно впечатление! Де Хеа, момчетата - добро представяне като цяло срещу съперник, срещу когото играем традиционно трудно! Все още помне онова 4:4 преди две години *smile*
Нещото, което ми направи негативно впечатление (и не само в този мач) е Ван Гаал! Не заради стратегията му! Не заради подбора на играчи! А заради привидният непукизъм от негова страна! Отборът ти не вкарва голове и губи топки, ти си стоиш на столчето и пишеш! Гигс по едно време беше на тъч-линията, Ван Гаал стои и гледа като изстребител! Бъди на тъч-линията, крещи им, давай им наставления, окуражавай ги! Как очаква тези играчи да изринат терена и да искат да вкарват още и още!? Като погледнат настрани какво виждат - един писец и тотално незаинтересованост от страна на шефа към това, което правиш!
Правиш ли го правилно? Правиш ли го грешно!? Никой не знае В МОМЕНТА дали изпълнява задълженията си правилно или не и си играе както му скимне! Всички други треньори са на тъч линиите, подскачат, псуват, бият се със съдиите - нашият пише Библията! Дори САФ от трибуните беше в пъти по-развълнуван за случаващото се на терена от Ван Гаал! Не може така! Това нещо ме дразни страшно много във Ван Гаал!
Може би и заради това като поведем и спираме да играем - хората са си свършили работата и започват да доизкарват мача! Вкарат ни гол, хайде пак юруш! Няма го хъсът към головете! Да имаш ти Фалкао, Перси, Рууни, Мата, Ди Мария и Ерера в офанзивен план и да вкараш два гола на Уест Хям и да хвърляш боб дали ще те изравнят!? АБСУРД! Повече от трагично е!
05.10.2014 17:40
Както написах - по-добре да не започваме темата Мойс отново! Дъвкано е достатъчно на тази тема! Не съм съгласен с коментара ти, но просто не искам да започвам да обяснявам именно за да не се получи отново ЗА и ПРОТИВ Мойс!
05.10.2014 17:26
Не съм съгласен с това че Мойс ги е искал тези играчи, пък Еди не му бил дал пари. Не случайно когато се взеха Шоу и Ерера, Ван Гал каза че попринцип не са били негова цел, а на клуба от преди това (демек от Мойс), но все пак ги харесва и е дал разрешение да се вземат! От друга страна Мойс цяло лято плямпа за един Фабрегас, който така и не получи и в последния ден на трансферния прозорец, вместо да се опита да вземе класен играч, той взе Фелайни и то за сума, която преди 2 седмици щеше да е с 10млн по-малко!?!? Извинявай но това според мен е закопаване на клуба! От друга страна Мойс незнаеше изобщо какво да прави на транферния прозорец, а ние цяло лято си чакахме някой да пристигне, Еди никога не е пестил пари, доказа го още с идването на Мата, Мойс го поиска и го получи моментално отново за рекордна сума, нали? Така че изобщо няма къде да сравняваме Мойс с ЛВГ!
05.10.2014 17:21
Споделям напълно твоето мнение. *smile* @Amateur2014, съмнявам се, че 150 млн. биха променили възгледите на Мойс... Говоря изцяло за метода му да стои на тъч линията, от което нямаше никакво влияние за развитието на мачовете.
05.10.2014 17:14
Като го знам Мойс какъв баламурник е най-много с тия футболисти да бяхме гледали Ди Мария бек, Фалкао в центъра на халфвовата и Блинд централен защитник. Сериозно ли мислиш, че има база за сравнение между онзи нехранимайко и Ван Гаал? Като се сетя как отбора дори нямаше облик и стил на игра и направо още ми се плаче! При Ван Гаал не играем перфектно, дори бих казал слабо за очакванията, но поне се вижда ясна идея какво иска да прави с отбора и как да играе. За мотиватора от скамейката съм и да и не. Ако не знаеш как да ги надъхаш по тъч линията и какво да им кажеш на играчите, може да се получи обратния ефект.
05.10.2014 17:10
Браво за коментара отличен!Това че ЛВГ стои като препариран на пейката ,не говори нищо за заинтересуванноста му какв става на терена.Той трябва да мотивира играчите постоянно да бъде като техен баща ,това е като да проверя бележника на детето ми накрая на годината.Пълна пасивност,вече мисля да му дам прякор" тетрадката"*sleep*
05.10.2014 17:07
Като цяло има треньор и треньори. Ей ти го Вили Вуцов, цял мач крещи като ненормален, псува, вика, и каквото се сетиш, изобщо не обръща внимание на играта. Лично според мен Ван Гаал действа на следния принцип - стои си, следи си мача, вижда правилното и неправилното в играта, и кара Гигс да го казва на играчите. Тъй като той е концентриран на 100% върху играта, и нищо друго не го интересува в момента. А когато емоциите завладеят един треньор, той започва да мисли неправилно. Е, вярно САФ съчетаваше тези нещата перфектно, както примерно ги съчетава и Моуриньо, както и Клоп, но Ван Гаал е преценил, че така ще си върши работата най-добре. В крайна сметка за нас като фен, искам отбора ми първо да печели, после и да играе красив футбол, пък дали треньора е на пейката, дали на тъч линията.. не ми е толкова важно.
05.10.2014 16:59
Недей пак с темата за Мойс, ако обичаш! Да му бяха дали 150млн. и на него и тогава да говорим! Да разполагаше и той с Ди Мария, Ерера (за който Еди не искаше да му дава пари, но сега даде същата сума), Шоу, Фалкао, Блинд, Рохо и да сравним! Но не е това случаят, нали!? Man_Un_Fen_92, аз вярвам! Просто споделям какво ме дразни в него! Казвал съм и какво ме е дразнело в САФ, както и в Мойс! Няма перфектен треньор! Но разбери - не може играчът да не знае В МОМЕНТА (заради това съм го подчертал в предният си коментар) как се справя! Да, след това ще му кажат, че се е справил добре или зле, но какъв е смисълът след края на мача!? Като ги видиш, че се вардят да не допуснат гол от Бърнали, пък кресни им малко от страничната линия! Да се стреснат! Или пък като са набутали 4 гола на КПР - окуражи ги на момента! Да видят, че треньорът им ги подкрепя и е с тях във всеки един момент, а не след мача да им чете конско или да ги пука от похвали! След това изводите от мача са си ясни - това добре! Но и по време на играта си трябва си трябва! hoffi, Ван Гаал също е доста успешен треньор, независимо от тази привидна незаинтересованост! Но ми даваш пример с Дел Боске в националният отбор на Испания, който не е бил в криза и който е 90% съставен от Барселона (по онова време) и играчите като Шави, Иниеста, Пике, Пуйол и пр. вече са обиграни и няма за какво да им викаш! Докато на отбор в криза да стоиш като камък отстрани... не знам! Малко демотивиращо ми се струва!
05.10.2014 16:43
Малко несериозно ми се струва това което написа. Един Висенте Дел Боске, донесъл две европейски и една световна на Испания, не изразява никакви емоции по време на мач. Така че това изобщо не е фактор, важното е отбора да играе тактически добре, смените да са адекватни и т.н. - това е работата на треньора. А самия Ван Гаал от край време си е известен с тефтерчето в ръце по време на мач.
05.10.2014 16:35
А и вероятно го прави поради някакви причини, които не разбираме, а не от непукизъм. Поне се надявам да е така.
05.10.2014 16:33
Той и Мойс стоеше на тъч линията и ги напътстваше, ама нямаше голяма полза от това... Тъй, че това въобще не е критерий за работата на един треньор. Съгласен съм, че може да покаже малко повече ентусиазъм, ама не виждам полза да седи на тъча постоянно и да крещи, колкото да се знае, че е там.
05.10.2014 16:23
Съгласен всеки треньор илиза на тъча дори и да вкара отбора или да допусне гол:Моу,Венгер,Анчелоти,Пеп,Симеоне,Клоп,Конте.... Верно само нашия стой като МиМ!!!Тва верно тряя си бахти безчувственото ко***е *nerd*
05.10.2014 16:23
Той си записва за да не вика по време на играта. Записва грешките и след мача им казва кой, как, какво е правил. Едва ли разбираме повече от него. Той си знае работата. Не случайно е експерт. Вярвай в него и в отбора *smile* Ще се завърнеме по силни от всякога. АЗ ВЯРВАМ !!! Честита победа дяволи. Гледаме напред и нагоре *smile*
05.10.2014 16:06
И аз не разбирам защо Юнайтед всеки път като вкарат 2 гола почват да се бранят ? Някой по - силен отбор , ако ги хване Юнайтед не ми се мисли какво , ще става. И Вила вчера така се браниха и го изядоха.
05.10.2014 16:05
Честита победа този Де Хея егати изрода !
05.10.2014 16:02
До кога ще се налага да треперим трябваше да вкараме 3-ти гол и да решим мача уникален Де Хея спаси ни но ЛВГ трябва да поработи доста над статичните положения все пак Фалкао се отпуши и дано започне да вкарва.
ЧЕСТИТА ПОБЕДА !
05.10.2014 16:02
ВЕЛИК Де Хея. Но просто защитата отвсякъде издиша
05.10.2014 16:01
Честита победа!Много-добър мач на Ди Мария и Де Хея!
05.10.2014 16:01
Честита победа! Де Хеа с невероятни спасявания*thumb_up*
05.10.2014 16:00
Баси измъчените победи! Ще ми се пръсне сърцето! :Д Де Хея тоя мач просто беше извънземен! НЕ знам защо обявиха Мата за играч на мача просто... Тоя човек или ще направи хипер слаб мач с много грешки, или ще прави такива отигравания като сега. Туй последното дето го спаси се сещам за малцина вратари дето ги вадят тия, един от които е друга наша легенда - Вва Дер Саар! ГГМУ! Завърнахме се в 4-ката! *smile*
05.10.2014 16:06
Сериозно ли Мата е играч на мача? Според мен изигра сравнително слаб мач... Иначе Де Хеа е класа, нямаше по-походящ заместник на ВДС от него.
05.10.2014 15:59
Честита победа! Добре че беше Де Хеа иначе бяхме gg...
05.10.2014 15:58
Честита победа! Заслужихме си я.
05.10.2014 15:57
Опълченците на Шипка хаха
05.10.2014 15:57
Де Хеа бхт изрода.От всякаде ги вади!
05.10.2014 15:57
Честита победа! Де Хея беше просто уникален в този мач, браво! *devil*
05.10.2014 15:57
Де хея голя мач направи
05.10.2014 15:55
ДЕ ХЕА!!! Просто велики спасявания !!!
05.10.2014 15:55
Де Хеа играч на мача.
05.10.2014 15:54
Това е котешки рефлекс! Какви спасявания само... Браво на испанеца
05.10.2014 15:53
Просто Де Хеа!
05.10.2014 15:53
де хея си е ял зеленчуците тая сутрин ...
05.10.2014 15:53
леле този как ги вади леле*lol**lol**lol*
05.10.2014 15:52
Пфффф кво направи тоя Де Хея, уникални спасявания.
05.10.2014 15:52
Давид Де ХЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЯЯЯЯ ГЕРОЙ !!!!
05.10.2014 15:52
Боже мой !
05.10.2014 15:49
До кога Хауърд, ще блъска,удря и провокира играчите на противника?Няма ли ФА, няма ли съдия, няма ли справедливост.
05.10.2014 15:31
Най-после ще видим Уилсън в игра, а хейтърите, които казваха, че пръскаме само пари можете сами да видите как налагаме младоците!
05.10.2014 15:52
Само като видиш колко дадохте за Мима, Шоу и Рохо, и ще разбереш, че нищо не налагате.
05.10.2014 15:46
налагате не налагате факта си остава че пръснахте луди пари за играчи и не си заздравихте защитата пари на вятъра
05.10.2014 15:29
Е няма такъв каркък! Шоу контузен, възстанови се, и пак се контузва.. Тия защитници толкова чупливи....
05.10.2014 15:24
от Уинър са много активни.мача стана 2;1 вече,те си го държат на 1:0..сладури :Д
05.10.2014 15:23
Браво Ди Мариа и Фалкао извънземни !
05.10.2014 15:22
El Tigre
05.10.2014 15:22
ФАЛКАООООО!
05.10.2014 15:21
ФАЛКАООООО !!! 'Айде и той да затвори устата на критиците си !!!
п.с. всички говорите че Фалкао е зле, а никой не казва, че РВП е пълна дупка от началото на сезона..
05.10.2014 15:29
Не се хаби да му обясняваш, всичките му коментари са жалък опит за заяждане, но си имаме изобилие от такива потребители тук.
05.10.2014 15:27
Абе отбора ми вкарва гол, да плача ли искаш ? Ти па не се нахейти в темите на Юнайтед, гледай си Челси, след 40 минути и не се обяснявай.. п.с. какво като я е "подарил" топката ? Ако няма грешки във футбола, головете ще са рядкост!
05.10.2014 15:27
Виж го че не може си намери място от ЯД, остави го се мъчи *lol*
05.10.2014 15:25
Ми, ако ще сам да си я забие, боли ме фара... Голът си е гол.
05.10.2014 15:23
Боже за ко се радвате? Американският боклук Хауърд подари топката
05.10.2014 15:21
Подарък на Хауърд...
05.10.2014 15:21
2:1 Фалкао
05.10.2014 15:21
хахахахах ебати гола *joking*
05.10.2014 15:19
ей този фалкао какво прави на гредата *lol*
05.10.2014 15:17
Едва ли някой се в надявал на суха мрежа, нека бъдем реалисти.
05.10.2014 15:16
Майкооо другата седмица Коща ще вкара минимум 4 гола срещу тия защитници
05.10.2014 15:21
Ще вкара 50 направо! Айде стига, това са Юнайтед все пак, а и преди това имаме по-важен мач с Арсенал. И като гледам последните мачове как пропускаме 100%-ви положения може и да се закучи мача. *wink*
05.10.2014 15:15
Пффф 1-1
05.10.2014 15:14
1:1 Нейсмит!
05.10.2014 15:14
Майкооо Какъв Гол !!!
05.10.2014 15:13
Аре жълт на Валенсия беее
05.10.2014 15:11
Фалкао не спира да изпуска *sad*(
05.10.2014 15:10
Фалкао :д
05.10.2014 15:06
На мен Фалкао ми харесва как играе. В предишните мачове имаше няколко мн добри отигравания, уцели греда, което е малшанс и направи 2 асистенции за Перси, което като за начало е добре *wink*
05.10.2014 15:05
Добро първо полувреме, но има какво още да се желае. Мисля, че е нужно да се поработи със статичните положения, имам чувството, че това е най-слабото звено в защитата ни. В атакуващ план сме добре, Ди Мария отново играе перфектно, но играта на Фалкао ми се струва доста колеблива, може би му трябва още малко време, за да свикне. Очаквам ван Перси да се разпише през второто полувреме.
GGMU! *devil*
05.10.2014 15:01
Еми да си върнат евертън мойс за да станат пак добри, относно фалкао, уелбек в момента е по добър в пъти
05.10.2014 15:05
Ти си луд с кво е по-добър Левбек просто Фалкао не е в форма в момента иначе къде е по-класен радвайте се че се отървахте от него.
05.10.2014 15:01
Някой шанс*
05.10.2014 15:00
Фалкао си играе много добре... Перфектен контрол върху топката и добре увлича противникови играчи. Просто няма много възможности пред него, а тези, които ги имаше, не отправи сериозни удари. Дано второто се възползва от някошанс.
05.10.2014 15:00
Всеки мач дузпа.. Не се и учудвам вече.
05.10.2014 14:58
Много детинска грешка от страна на Шоу но момчето е на 19 години млад има още какво да уча Ди Мария ще се окаже много силен и успешен трансфер за МЮ отново силен мач и пак над всички също и Блинд в защита има още какво да се желае Фалкао след контузията е просто трагедия обаче си мисля че ще навлезе в ритъм с мачовете като гледам почвате да се стабизирате.
05.10.2014 14:57
Браво на Де Хеа *smile*
05.10.2014 14:54
Браво бе Де Хея, затвори им устите на критиците. Колкото до мача ми харесва, Ди Мария отново е над всички, какро и Блинд много добре си върши работата. Колкото до Фалкао наистина си личи, че не е във форма, но постепенно с времето и тя ще дойде. Очаквам успех с 2:1, ако е по-изразителен няма да се разсърдя *joking**joking*
05.10.2014 14:53
SPANISH DAVE! Чиста дузпа беше, но това спасяване носи много сериозно психологическо предимство.
05.10.2014 14:52
Де Хея тука ни покри. Много глупава дузпа от страна на Шоу, при все че МакНейр идваше отгоре и щеше да пресече Хибърт. Дано вкараме още един и да се успокойм и дай боже Фалкао най-накрая вземе да вкара, че май му даваме 1 камара пари за нищо в момента *smile*
05.10.2014 14:50
ах този бейнс е пълен смешник
05.10.2014 14:50
Фалкао след контузията тотално извън форма
05.10.2014 14:49
Българска работа му викат на това в края на мача *lol*
05.10.2014 14:49
Де ХЕАААААА ! ( затвори устата на критиците си ! )
Ами Хибърт е опитен, а Шоу не, детинска грешка при тази дузпа, но е младо момчето, простено му е..
05.10.2014 14:49
Никаква дузпа
05.10.2014 14:39
Ди Мария играе супер. 2 центрирания направи в началото, които можеха да доведат до гол само мерника на ван Перси и десния крак на Мата изневериха тогава, иначе правят добър мач Манчестър.
05.10.2014 14:29
евертън нищо не правят
05.10.2014 14:29
Ди Мария! Прекрасна атака! Дано продължат с това темпо и да не се отпускат.
05.10.2014 14:28
Ди Мария - успешен трансфер
Фалкао - Провал
05.10.2014 14:27
Таман си мисля, че Ди Мария и Мата никакви ги няма до момента, а единия асистира, другия вкара! *beer*
05.10.2014 14:27
1:0 Ди Мария
05.10.2014 14:11
Х 1-1
05.10.2014 14:05
Тук трябва да се вземат задължително 3-те точки.
05.10.2014 13:59
Тук при една победа, влизаме в топ 4, и толкова лошия старт на сезона, няма да изглежда зле! 2-0 от мен ГГМЮ !
05.10.2014 13:54
Сега ще видим колко струва ,Юнайтед срещу силен отбор ,нека по-добрия победи !
05.10.2014 18:14
Евертън следващият сезон изпадат помни ми думите.
05.10.2014 16:00
Евертън не бяха слаби просто Ман. Юнайтед беше с една идея по-добър, а и Де Хея спаси мача *wink*
05.10.2014 14:56
Евертън силни?!?! Това е най-слабият Евертън от 10 години насам.
05.10.2014 14:56
Евертън в момента въобще ама въобще на са силен отбор.Играят много слабо от началото на сезона и до никъде няма да я докарат с такава игра и резултати
05.10.2014 14:05
Те и в атака не са кой знае колко добри поне мача с Ливърпул бяха адски слаби и ни изравниха щото се прибрахме а реално имаха некъв халотичен натиск ама ддз мач с мач не си прилича *smile*
05.10.2014 14:00
Без Ерера сме гола вода в центъра, така че очаквам много труден мач. Дано и защитата удържи Лукаку. Единствената добра новина е, че и Евертън не са много стабилни в защита от началото на сезона.