Фалкао остава в Ман Юнайтед за постоянно
Както е известно, в момента колумбийският нападател играе за червените дяволи като преотстъпен от Монако. Според последните информации обаче след края на сезона той ще подпише перманентен договор с гранда от "Олд Трафорд".
Авторитетното издание "Дейли Мейл" твърди, че през следващото лято шефовете на Манчестър Юнайтед ще откупят състезателните права на Тигъра за 43.5 млн. лири, а седмичното му възнаграждение по силата на новото споразумение ще е в размер на 250 хил. паунда.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
03.10.2014 23:29
Не бих казал че допуска грешка като остава там... поне му се плаща... но пък от друга страна, ако иска и трофеи си е грешка!
03.10.2014 23:48
Абе и аз му предлагах Норич, ма той "не, в Юнайтед искам".
03.10.2014 20:46
Фалкао може да не е точно същия , най - вече защото не е толкова издръжлив и е малко по - плах , но тигъра си е тигър и очаквам до зимата и това да се промени ! И тези 45 млн едва ли ще ви се сторят много като започне да ниже гол след гол , ако разбира се разкарат дървото ван пуси , който вече тотално се излага и сложат тигъра в центъра на атаката . Иначе за Фалкао не се безпокойте има още поне 3 силни години , не може да искаш да играе до 60 за 45 млн ... Заплатата дали ще я вземат 2-3 напълно излишни тюфлека или играч , който ще е безпосрен титуляр във всеки отбор в света , не чак толкова важно , не е като да няма такива заплати ...
03.10.2014 20:08
Даже да се уточня, че и Фил Джоунс е юноша на Блякбърн!
03.10.2014 17:30
Ако изиграе стабилен сезон, съм напълно за този трансфер. Засега изигра прилични мачове и очаквам скоро да се отпуши.
03.10.2014 15:40
Според мене МЮ са тръгнали по пътя на Реал Мадрид тоест скъпо платени "звезди" без да се налагат момчета от школата както и млади таланти, Фърги никога не би позволил да се продаде футболист като Уелбек да не беше в форма не вкарваше,но е инвестиция в бъдещето,а Фалкао е просто поредния наемник не знам много жалко че Фърги си тръгна английския футбол загуби много...
04.10.2014 01:33
и не съм се хвалил , просто казах преди мача за неориентираните какъв ще е изхода - 2ка и че всичко останало като 1ца и Х е смях
04.10.2014 01:32
съдийството беше слабо и в двете посоки , останалото беше тотално превъзходство на Рееал с безброй чисти положения , не знам как може да ми говорите за Х смешно е
04.10.2014 00:09
Чакай че нещо не разбрах! Блакет е играл отляво на двойката централни защитници или Блакет е бил левият централен бранител!? *smile* Но все си мисля, че срещу КПР и преди това си игра баш ляв бек, а Рохо беше централен бранител (левият централен бранител). Поне такива спомени имам! Срещу Лестър вече Ван Гаал им смени позициите и видяхме резултата!
03.10.2014 22:21
Струва си да се отбележи, че Блакет въобще не е играл ляв бек в официален мач. Игра от лявата страна на двойката централни защитници, а Рохо беше левият бек. Шоу беше контузен за месец, а после не беше в кондиция да запише цял мач и ван Гаал реши да не го пусне въобще. Срещу Уест Хем вече нямаше как да не играе и се представи отлично.
03.10.2014 22:08
Ти си слабоумен, момче. Хвалиш се, че си познал победителя, в мач, в който коефициента на дадения отбор е под 1.20. В същото време си казал, че мача ще завърши 0:7, той завършва 1:2 с хиляда побутвания и имаш наглостта да твърдиш, че прогнозите за Х са били жалки? Наистина има нещо жалко - ти.
03.10.2014 21:46
Ама чакай сега малко! Хайде да помислим малко... Ерера, Блинд, Шоу, Рохо идвали като звезди на отборите си! Ако купим Безяк и той ли ще е звезден трансфер? Понеже е звезда на отбора си? Зависи отбор от какъв ранг, приятел! Не казвам, че въпросните не са дорби играчи, но са съвсем скороизгряли такива и в никакъв случай ГОТОВИ играчи! Възрастта я остави настрана! Да не говорим, че Шоу е на 18 години - това ако е завършен играч, аз главата си режа! А и като забаележиш другите ни играчи, които са титуляри или резерви - Рууни, Валенсия, Еванс, Смолинг, Джоунс, Рафаел, Де Хеа, Карик, Флетчър! Това са все играчи, които са дошли като нешлифовани играчи! Смешничко е да говорим, че точно Ман Юнайтед не създавали играчи! Говориш ми и за школата! Аз да говоря за КАЧЕСТВО на школата!? Дреме ми за петицията на Клевърли! Факт ли е, обаче, че беше налаган в Юнайтед? Факт е! Уелбек и той, Еванс също, Флетчър, Еванс! Все играчи от школата в последните години! За последните две години също ти ги изброих! Говориш ми за 5 мача изиграли - е то от началото на сезона са минали 6 мача! Ти колко мача очакваш да са изиграли - 10 ли!? *smile* Блакет не е ляв бек поради нямане на възможнсти пред Ван Гаал! Нали взехме "специалният Шоу" (както ти сам направи погрешната взаимовръзка между цена-качества)!? Добре, 1-2 мача Шоу контузен, а останалите 4? Трябваше да накажат Блакет, за да може Шоу да изиграе един мач! Отново казвам за това момче Макнеър - да, втори мач ще му е срещу Евертън, но ако се предстаави силно, то съм убеден, че Ван Гаал ще продължава да залага на него в центъра на защитата! Така че явно не си разбрал какво ти се пише - не говоря за качество, говоря за факта, че се НАЛАГАТ играчи от школата! Янузай и аз не знам защо го закотвиха на скамейката и това не ми харесва! Но е факт, че вече е в първият отбор и миналият сезон записа доста минути! И той е едва на 19 години, има време и за него да стане ключов елемент. Но нали именно така се налага даден играч - постепенно!? Не можеш да го пуснеш веднага в супер дълбокото! Ник Пауъл - и на мен ми харесва това момче и отново се присъединявам към теб, че не знам защо не получава шансове в първият отбор. Не казвам да играе редовно, но ето чудесен шанс да се докаже - Ерера е контузен! Е да, ама не! Но това не са неща, които зависят от мен и не би трябвало мен да питаш, а Ван Гаал! В случаят за тях двамата споделям мнението ти! Така че Юнайтед създават играчи! Разбира се, купуват и наготово играчи, но въпросните играчи рядко са били наистина КЛАСНИ играчи от ранга на Перси, Мата, Ди Мария, Фалкао! Останалите са си звезди на отборите - така е! Дори Роналдо преди време като го бяхме купили тамън беше изгрял и беше показал способностите си! Но го взехме евтино и гледай на какво го направихме! Докато гледай сходна ситуация с Реал - видяха Хамес и 80млн. за него веднага, а се оказва... дупчица или поне не и 80млн. евро! Разчитаха, че е ГОТОВ играч и това, че е вкарал 6 гола на СП означава, че ще ги ниже един след друг и в Примера, а не че трябва да го доразвият! Също така се съгласявам с теб, че Саутхемптън, КПР развиват играчи също и дори са много по-големи машини за млади момчето от всеки един от топ 5-6 отборите! Бих добавил и Евертън като отбор, който прави играчи! Но въпросът е кой голям отбор ги забелязва тези таланти и кой ги прави в големи звезди! Ерера, както казваш ти, е считан за една от най-добрите надежди и скрити лимонки на поста си и може би именно Юнайтед ще го направи класен топ-играч, за който другите големи отбори ще дават 100млн. евро след 1-2 години! СЪщото важи и за Блинд, Рохо и Шоу! Дано си разбрал точно за какво става дума след тези доуточнения! Чети малко по-внимателно какво ти се пише и дискусията ще върви по-леко *smile* И само малко по-полека с въпросите си кой е нормален и кой не, ок!?
03.10.2014 20:35
поне познавам победителя , не давам жалки прогнози като Х с лудогорец , че и загуба ,точния резултат от друга страна е най-трудното нещо за познаване във футбола , едва ли само аз съм пробвал да го позная
03.10.2014 20:07
Ти нормален си бе човек? Говориш супер пристрастно без никакви покрития. Какво означава да наложиш и развиеш даден играч? Това да го пуснеш 5 мача, защото няма кой да играе, не е налагане. Да те подсетя ли, че най - голяма ви звезда от школата Клевърли, поличи национална петиция, да не играе в националния отбор. Какви юноши ми говориш, като тоя отбор има само един национал и това е Фил Джоунс, тръгнал от школата. Този отбор няма нито един национал в нито една възрастова гарнитура на нито една страна! Говориш с някакви неизвестни имена, които нямат никаква история и не са постигнали нищо. Как може да каже, че Ерера, Блинд, Рохо, Шоу не са висока класа играчи, като те дойдоха със статут на топ звезди в отборите за които играха. Всичките са минали всички национални гарнитури на страните си и са неизменна част от състава. Ерера дойде със статут на един от най-добрите халофове, които се включват еднакво добре в защита и атака. Блинд, който е стълб в отбраната на Холандия и най - добрия играч в клубния си отбор. Рохо беше избиран пъти за най - полезен защитник. Шоу, факта че, за външен защитник се дава сума над 20 млн трябва да ти говори, че е нещо специално. Всеки един от тези играчи е на 90% завършен футболист за позицията, която трябва да играе. Останалите 10% са момента форма и физическо състояние. Да си говорим глупости няма проблем, но се подразних от факта, че се опитваш да изкараш този отбор, като някой който създава футболисти. Футболисти създават Арсенал, Саутхямптън и Кристъл Палас, това да купиш на 21 години почти завършен футболист и да го пускаш да трупа мачове за да изчисти грешките си не те прави нещо, защото ти си просто едно поле на изява за индивидуалната личност. Янузай какво стана с това момче? Защо не играе? Харесвам го и искам да се развие като футболист, но как да стане? Заха дойде със статут на проекто национал на още има няма 20 години, сега къде е? Nick Powell - новия Скоулс?
03.10.2014 20:00
евала ...чета ти постовете редовно,харесват ми....+1
03.10.2014 18:49
Ти си гледай коментарите в които пишеш 0-7 за Реал Мадрид,и хич не ме занимавай с твоята личност която е доста злобна на моменти *lol**lol**lol*
03.10.2014 18:41
Как пък видя по пътя на Реал Мадрид - не знам! Отборът като цяло нямаше класа след напускането на Гигс, Рио, Вида и Евра! Рууни може да се приеме за такъв, но една птичка пролет не прави! Така че ни трябваха 1-2 звездни попадения - отчасти за самочувствие на отбора, отчасти за да покажем, че сме още живи на трансферният пазар, където ни нямаше изобщо в последните 10 години. Също така може и да се разглеждат от друга гледна точка - показване, че оторът наистина мисли да се стабилизира и бъдещите ни цели да знаят, че работата е сериозна и ще играят със сериозни играчи! Така или иначе и са си класа - и Фалкао, и Мата, а и Ди Мария особено! Разбирам да ги правим редовно тези трансфери - добре, да кажеш, че сме тръгнали по пътя на Реал! Но това е едва в последните два сезона! Колкото до младежите - мислиш ли, че два младока са малко за един сезон!? Имам предвид Блакет, който бързо-бързо си спечели титулярното място на левият бек и дори новопривлеченият Шоу е на скамейката, както и Пади Макнеър, който (сега чета) ще запише втори мач за Юнайтед срещу Евертън (и то дерби). Янузай беше миналият сезон. Както е тръгнало, Макнеър може и да измести я Еванс, я Смолинг от титулярното място, а защо не и Джоунс!? Това са цели трима за два сезона! Кой друг отбор е наложил три юноши в отбора в последните два сезона!? Нито Байерн, нито ПСЖ, нито Челси, нито Сити, нито Арсенал, нито никой, а още по-малко пък Реал Мадрид! А ако борим и Уилсън, Кийн и Лингард (който се контузи злополучно), то цифрата не е малка! Но хайде, нека не ги броим тях! Правят се големи трансфери - да! Освен Фалкао и Ди Мария, другите ни трансфери са си съвсем в рамките на нормалното и то на момчета, които не са някакви звезди - Рохо, Блинд, Ерера и Шоу! Може би ще станат!? Това ще се види! Налагат се и юноши - да! Имаме и "стари кучета" в състава, покрай които да се гради всичко - да! Чрез добрата комбинация между звездни покупки, юноши, неразвити играчи се гради широчина и дълбочина на състава - перфектно! При Реал, моите уважения, това нещо го няма! Там е яката търговия с играчи, а юношите биват натирвани моменталически понеже не носят никаква печалба от рекламни права и пр. Ако толкова бяхме вървяли по този път, то Ван Гаал щеше да направи размествания в състава и да разчита на сегашните играчи - например, Блинд централен защитник! Но не - бръкна в школата и сложи дебютант! Така че не виждам място за сравнение между пътищата на Реал и Ман Юнайтед.
03.10.2014 17:27
според мен трябва да спреш да гледаш футбол не е за теб или поне не говори неща с кото не си запознат или не са ти ясни
03.10.2014 16:01
Съгласен съм, че футболът загуби много след пенсионирането на сър Алекс, но не съм съгласен с това, че Юнайтед не налагат младежите си. Ван Гаал е треньор, който обича да дава възможност на всеки да се докаже, но сам разбираш, че ако нещо не върви, нещата трябва да се променят. Уелбек беше продаден, защото от много време не играеше като хората, а при това положение е по-добре за самия него да играе в друг отбор, вместо да търка скамейката в Юнайтед.
03.10.2014 14:56
Толкова пари за наемник...
03.10.2014 14:23
Голяма глупост ще бъде това!!! *thumb_down*
03.10.2014 13:54
Много са тези пари за 29 годишен играч но според мен ще си ги избият от фланелки иначе Фалкао не е същият след контузията дано си върне формата и да покаже какъв звяр беше в Атлетико.
03.10.2014 13:34
Тотално ненужен трансфер ще бъде! 45млн. паунда и такава заплата за 30 годишен играч! И това при положение, че имаме нужда от дефанзивен халф и класен защитник! Да не би пак да се готвят да ръсят 150млн. паунда за играчи!?
03.10.2014 15:37
КЛАСЕН защитник, само 1 ли си мислиш, че ще ви стигне, трябват ви най-малко 4ма. А Фалкао, споко, при 2 слаби сезона и повече пари ще се чуди какво прави при вас, той е най-лесен за разкарване