Ново поражение за Ливърпул (видео)

21:27
Ново поражение за Ливърпул (видео)
Уест Хям Юнайтед победи като домакин Ливърпул в мач от 5-я кръг на английската Висша лига. Двубоят на стадион "Болейн Граунд" приключи при резултат 3:1 за лондончани.

Домакините вкараха два бързи гола чрез Уинстън Рийд и Диафра Сако, за да поведат с 2:0 до седмата минута. Рахим Стърлинг върна един гол за гостите, но резервата Морган Амалфитано оформи крайното 3:1 две минути преди края. Това е трета загуба за отбора на Брендън Роджърс от пет мача от началото на сезона.

След тази среща чуковете се намират на 8-о място във временното класиране на първенството с актив от 7 точки, а мърсисайдци са на 10-а позиция с 6 спечелени точки.

Стартови състави:

Уест Хям:
Адриан, Рийд, Томкинс, Кресуел, Демел, Кояте, Нобъл, Сонг, Даунинг, Сако, Валенсия

Ливърпул: Миноле, Манкийо, Шкъртел, Ловрен, Морено, Лукас, Хендерсън, Джерард, Стърлинг, Балотели, Борини

Уест Хям - Ливърпул 3:1
1:0 - Рийд, 02'
2:0 - Сако, 07'
2:1 - Стърлинг, 27'
3:1 - Амалфитано, 88'


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Kireto1232
21.09.2014 20:02

Да бе, след 5-ти кръг едва ли не ни отписаха от топ 4 аз си спомням като бяхме 8 точки зад Арсенал мианлия сезон по едно време ама кво стана накрая .... Така ,че нищо не се знае сега искам Ливърпул в вторник да излезе срещу Мидълзбро с резервите и да ги убие !!!

scouser_pool
21.09.2014 15:55

Айде , 2 загуби и си всички излязоха от дупките*lol* Показахте си козината...след 3,4 мача пак ще сте тихи*wink*

LFC05
21.09.2014 13:42

Между другото защитата ни е плачевна засега,а с вратар така и не случихме вече 20г!
Вместо да се дават луди пари за недоказани играчи със спорни качества за отбор като Ливърпул,трябва да се закупи вратар от световна класа,защото всички знаем,че добрия вратар е половин отбор.Като видя центриране към вратата и всеки път ми се свива сърцето...Миньоле не знае къде се намира при високите топки!

LFC05
21.09.2014 13:38

Много рано започнахте да давате оценки за финала на целия сезон*scared*
На всички противници на клуба мога само да кажа...ще поживеем,ще видим.Със сигурност ще сме и пред Евертън,които са ни абонати и единицата от хендикап другата седмица е задължителна,както и пред Юнайтед,които въпреки добрите си покупки не могат да заменят с никой Фергюсън и ще се лутат дълги години.Нищо лично,но конкуренцията на Ливърпул си остават Челси и Сити,донякъде и Арсенал.Големите клубове затова са такива,понеже знаят как да се изправят,но все пак с всички нови играчи(за които съм съгласен,че не са за нивото на клуба)ще трябва и време!Твърдо зад треньора,който миналия сезон ми върна надеждите с великолепния сезон.YNWA!

LFC05
21.09.2014 22:45

Ливърпул винаги е сред фаворитите,навсякъде!Ти спирай лекарствата бро,понеже тази тема е за фенове на отбора,не за хейтъри,които нямат представа какво означава този отбор.И никъде не съм писал за титла,не е нужно да мислим за такива неща,те при нас стават натурално,понеже сме Велики...брооо*joking*

Tearstained
21.09.2014 14:07

"...конкуренцията на Ливърпул си остават Челси и Сити,донякъде и Арсенал." *lol* Ама ти сериозно ли мислиш, че сте фаворити за титлата?! Трябва да спреш наркотиците, братле... за твое добро е! *lol*

Rezors
21.09.2014 13:10

Аз мача няма да го коментирам само ще кажа,че Миньоле и Сако спокойно може да не играят до Декември месец!*erm* Нека сега пак ми обясняват,че без Суарез Ливърпул е същия.НЕ Е СЪЩИЯ!Суарез дърпаше отбора ви напред,и ако не беше той можеше да сте отпаднали от борбата за титла от към 25-ят кръг. Ловрен,Лалана,Морено са страхотни играчи,но дали ще се напаснат..само времето знае.А ако не се сработят това означава,че сте се пре*бали много здраво.Емре Джан за мен е футболист със спорни качества и мисля,че беше грешен ход привличането му.Но и това ще покаже времето...Ламбърт не мисля,че ще ви помогне кой знае колко,защото не е от този тъп нападатели,които да вкарват много,а и не мисля,че е нападател от световна класа.Дано не се върнете в борбата за ЛЕ,защото не го заслужавате,а мисля че с тази игра(защита) се насочвате на там!*sad*

Tearstained
21.09.2014 12:22

Много се учудих когато преди началото на сезона много хора слагаха Ливърпул в сметките за титлата. Това дори направиха хора от клуба като Роджърс и Джерард, които твърдяха, че отбора отново ще е сред фаворитите за шампионските медали. Това просто няма как да стане, при положение, че си продал играч от световна класа като Суарез и не си взел негов заместник. Колкото и всички да приказват, че един играч не прави отбор - миналия сезон (а не само) Суарез си беше човекът-отбор и дърпаше безидейния Ливърпул напред. Не може да си мислиш, че ще успееш да го замениш със крайно недисциплинирания и прехвален Балотели и бавния и на годинки вече, Ламбърт. Не казвам, че новите попълнения не са добри играчи. Лалана, Ловрен, Емре Джан, Морено... всички са добри. Но само това.... просто добри. А със просто добри играчи, няма как да си топ отбор. Трябва да си развържеш кесията за играчи от класата на Суарез, ако искаш да си фактор в Англия и Европа. Всички тези слаби резултати от началото на сезона не са случайност... и заплашват отново да се превърнат в тенденция. Ливърпул тази година отново ще са извън топ 4, поради простата причина, че не реагираха подобаващо на раздялата със Суарез. Вземете за пример Юнайтед - след фиаското миналата година, клуба реагира светкавично. Дойде един от най-големите треньори на съвременния футбол - Ван Гаал. Както и цели двама футболиста от най-висока класа - Ди Мария и Фалкао. Дори младите момчета, които те закупиха - Шоу, Рохо, Блинд и Ерера, са с класа над летните покупки на Ливърпул. Така се реагира, ако искаш място на върха... И логично Юнайтед ще заеме мястото на мърсисайдци в топ 4 този сезон. Остава само надеждата, че ръководството ще си вземе поука от това и следващият път ще реагира както трябва... защото ще е жалко за такъв голям отбор ако отново продължи буксуването си в калта...

Amateur2014
21.09.2014 12:39

Няма да коментирам мача, понеже каквото и да се каже - малко ще е! Пуул се неузнаваеми! Но относно трансферната им политика, нали сам разбираш, че Пуул втори път 150млн. за един сезон няма да изхарчат може би още 5-6 години!? Понеже нямат чак такива големи приходи поради простата причина, че нито печелят, нито играят в ШЛ! Миналият сезон бяха добре, но това е просто капка в морето! Няма откъде да ги изкопаят тези пари за нова подобна селекция. От друга страна, няма и вече кого да продадат за 90млн.! Може би Стърлинг, но надали! Новите им покупки може и да се напаснат към отбора, знае ли човек! Но е по-добре феновете на Пуул да се молят за това понеже ако не стане, то отново отиват към посредствеността и отново извън ШЛ! Може да се получи същото като при Даглиш - много пари изхарчени, но за посредствени играчи, водени от среден клас треньор!

Lil_Joe
21.09.2014 10:36

Пичове, прочетох някои коментари, които доста ме разсмяха и от една страна ми стана тъпо, че редите Роджърс по този начин *sad*! Ливърпул има 3 поредни слаби мача, загубихме 2 мача от първенството, но са минали едва 5 кръга *wink*. Ами, я си представете сега Стъридж да се върне срещу "карамелите", да имаме ден и да не правим грешки в защита?! .. Според вас, ако бием Евертън с 3:0/4:0, както правим попринцип .. дали настроението и самочувствието в играчите и тренъора няма да се качи *vicious*?! Някои дори казвам, че няма да излезем от групата си в Шампионска Лига *lol**lol*??? Леле *lol**lol* .. през миналия сезон имаше 4-5 хейтъра, а сега има 40-50 *lol**lol*?!? Всички ни налазиха, когато направихме 2-3 слаби мача и съм сигурен, че когато спечелим следващите 3-4 мача от всички турнири, отново всички хейтъри ще се скрият по дупките *lol**lol*! Такива сте вие, прости хора, които избиват комплексите си, но не осъзнавате, че плюете най-великия английски отбор с най-голямата ИСТОРИЯ и най-верните фенове *tongue*. Лично моето виждане е, че отбора ще мачка ако Стъридж бъде изнесен на крилото .. просто по фланга е уникален с топка в крака, притежава невероятен дрибъл и може да развинти всяка една защита, на Балотели му трябват ситуации в които да вкара, то без положения не става *wink*. Главното, което искам сега е да разгромим Евертън на Анфийлд за да охладим страстите и да видим тогава какво ще кажат .. *beer*

bengami
21.09.2014 11:04

другия път сложи още повече емотикони.

caramell
21.09.2014 09:39

Резултата силно ме изненада.. аз докато се обличах да излизам и стана 2:0.. и сега виждам 3:1. Преди като разправях , че много трансфери може да провалят Ливърпуул всеки се смееше , но на там отиват нещата. Явно Лудогорец не напразно едвам не взеха равния на " Анфийлд " , просто отбора на Роджърдс неможе да извади максимума от възможностите си още.

Liverpool__Fan
21.09.2014 03:04

До коментар [@comment 1704662] от [@user EvertonForever]:

С кое Евертън е гордост за град Ливърпул ?

monte_carlo
21.09.2014 00:29

Ливърпул ще загубят и срещу Базел според мене. Колкото и изненадващо да звучи, Ливърпул ще се бори с Лудогорец за 3-то място в ШЛ, поне аз така ги виждам нещата.Базел играят доста успешно срещу английски тимове и го показаха на Челси и на Манчестър ! За мене те ще са "изненадата" в групата и ще вземат второ място !

Kireto1232
20.09.2014 23:20

До коментар [@comment 1704662] от [@user EvertonForever]:

Може все пак да не се заяждаш ,щото пък феновете на Ливърпул най-малко се заяждат с вас в този сайт но като се замисля колкото и да сме слаби те шоколадите са ни абонати !!!

Kireto1232
20.09.2014 22:09

Да се молим другата седмица да вземем нещо от Евертън ,че верно ще се сринат и нали знаете какво означава това ,с тая игра в топ4 няма да влезем а още по лошото ще ни вземат и Рахим И Стъридж .....

Salient
20.09.2014 22:26

Пич, преувеличаваш малко. За Стърлинг не мога да преценя, но Стъридж разочароваше в Сити и Челси, дойде при вас и си намери мястото. Затова мисля, че ще остане при каквито и да е обстоятелства. Проблемът е, че пръснахте пари за защитници, а до момента няма никаква възвращаемост. Специално тоя Ловрен не мога да го гледам, а струва 20 млн., Сахо е отчайващ, Шкъртел е супер непостоянен, а и Миньоле не им помага особено много. В по-предни позиции Балотели трябва да се докаже, ако иска да бъде играч от световна класа, Борини е мега скандален, Ламбърт нищо особено. От всички трансфери този на Лалана има предпоставки да е най-успешен, но засега не загатва нищо. За Маркович и Емре Джан нямам наблюдения и не мога да ги преценя. Но за всичко това е отговорен Роджърс и той трябва да намери начин да се справи с това.

ManUnited_
20.09.2014 22:00

Добре, че беше Суарес миналата година, иначе щяхте да гледате ШЛ през крив макарон. Направо не ги виждам тази година Ливърпул

drogba_fen_911
20.09.2014 21:59

За жалост Пул се завръщат в посредствеността, напълно очаквано след напускането на Суарез

Според мен няма да са в топ4 тоя сезон, като се има предвид, че и ШЛ играят

LFC_Fan93
20.09.2014 21:51

Положението е плачевно при нас.И който си мисли,че Стъридж ще оправи целият отбор да излезе от филма.Стъридж е нападател не може да оправи защитата,там нещата са трагични,то по-добре да вземем някоя защита от А група,ще се справи по-добре.Сако тотално неориентиран.Ловрен бърка през 2 минути,Шкъртел през 5 минути.Морено половината от атаките го няма в зоната му,че вече и в атака не е ефективен,поне да беше оправдано отсъствието в зоната му.Манкийо се старае момчето,но той беше контузен дълго време и не можем да очакваме чудеса от него,ще му трябва време.А в атака тотална безидейност и когато някой измисли нещо по-интересно,изпълнението е на нивото на българската Б група.Началото на сезона е още,но аз лично не виждам как ще се подобрим,дано да бъркам.

luis_nani17
20.09.2014 21:36

Ако Дани не играе и срещу Евертън ще е 3та поредна загуба....не хейтевам просто гледам реално..Ловрен и Сако играят много много лошо във всеки един мач..защо продадоха АГЕР немога да разбера..това беше един от най-сърцатите и качествените защитници във ПЛ!..Геро ако не вкара някоя дузпа няма да му се чуе името цял мач!!..неможе той да ви тегли винаги..вече си е на годинки а играе във всеки мач!!Стискайте палци Дани да е готов до мача с Евертън..че там ще е лошо..!

Salient
20.09.2014 21:43

Уж е почнал да тренира, доколкото разбрах, тъй че скоро трябва да е на линия.

luis_nani17
20.09.2014 21:41

Иначе кога се връща от контузията ДАНИ :Д?

Kireto1232
20.09.2014 21:40

Дано ако ,Дани се върне може и да ги победим с Рахим са луди .... Ако се върне и Суарез и титлата може да вземем :Д

Kireto1232
20.09.2014 21:33

И дано Роджърс тоя път се опита да вземе някоя от купите щото трябва и трофей !!! И ако не бием и Евертън другата седмица ставаме претенденти за изпадане ....

Kireto1232
20.09.2014 21:31

Иначе трансферната политика си е 50 на 50 при нас млади играчи но не и супер таланти така ,че ще в идим кой кво ще сработи,единствено мисля ,че Лалана и Бало ще вдигат играта си в течение на мачовете и Морено разбира се той е машина но за другите съм малко безразличен когато бихме ,Тотнъм си казах и без Суарез ще стане ама се видя ,че от както Стъридж не играе сме яко зле в атака ,за защитата да не говорим

alexandart
20.09.2014 21:52

Аз пък мисля, че точно треньора ви провали титлата миналата година в мачовете срещу Челси и там 3:0 -3:3 не знам срещу кой точно беше.

StoyanovKST
20.09.2014 21:47

Изобщо няма място за сравнение между всичките ви 8 (ако не се лъжа) попълнения и Суарез.. Със стария отбор съм сигурен че сега нямаше да играете толкова зле (зле имам в превдид след сезон като миналия)! Всички тези които купихте на куп неможе да се сравняват само с един играч, защото Суарез ви даваше това, което Роналдо, Меси, Пирло, Робен, Ди Мария на отборите си, а то е да може в най-невъзможните ситуаций да изведе отбора, да вкара уникален гол, да се бори до край (макар и да хапе *lol*), да прави неща, които съотборниците като видеха и даваха 150% от себе си, защото Суарез беше наистина висока летва! С тоя Балотели просто няма как да стане... С цялото ми уважение, но аз не го видях да се изпоти цял мач *smile* ..

Kireto1232
20.09.2014 21:38

И аз това им казвам ,че е адски зле ама те си мислят ,че ще е като Суарез ,както и да е две думи и за Брендо щото съм адски бесен и на него ..... Спор няма той е много добър тактик страхотен мениджър ама определено трансферите му куцат яко ,Продаваш най-добрия футболист в Света и взимаш таланти продаваш звезда за близо 80 милиона за тия пари можеше да купи освен Бало ,можеше да вземе и Лавеци и например някой халф ама не ние дадохме 20 милиона за Маркоевич който ще е пълен провал помнете ми думата ,тоя сезон се върнахме 2 гондини назад тепърва ще градим отбор аз тотално забрявам надеждите за топ4 ,,,,

Salient
20.09.2014 21:37

Е Балотели направи няколко опасни удара второто, ама вратарят на чуковете си беше на място.

alexandart
20.09.2014 21:34

Че той Бало е най-слабия. Последните 20 мин не докосна топката май. Аз лично си мисля, че щом даже и Моуриньо не можа да го оправи, няма кой. *lol*

Magic_man1892
20.09.2014 21:29

Не играем така както играехме през миналия сезон (с извеждащи подавания) ..Пак ще сме 7,8 !Не се оправдавайте само със Суарес в този мач и той нямаше какво да направи!Просто отзад сме смешни.*thumb_down**thumb_down**thumb_down**thumb_down*

tishooobg
20.09.2014 21:28

Това беше нашата защита [@link https://www.facebook.com/Liverpool.FC.Supporters.Hong.Kong/photos/a.124482874280154.17402.123040327757742/890649290996838/?type=1&theater]

Kireto1232
20.09.2014 21:27

То бива бива ама един сезон направихме добър и сега май верно ще си пеем старата песен на нов глас може да съм малко краен ама съм бесен в 3-ти пореден мач играеме зле !!!

luiz_lfc
20.09.2014 21:24

А да и Евертън както винаги ще ги бием с лекота защото няма да се защитават цял мач като Вила И хям *wink*

Stratievv
21.09.2014 09:14

Тук има фенове на Евъртън .. доста трябва да си я закъсал *smile*

EvertonForever
20.09.2014 22:40

ше бийте тоя път няколко центъра *wink*

SG16
20.09.2014 21:31

ще плачем от смях ли ?

Kireto1232
20.09.2014 21:26

С каква лекота ще ги бием бе брато ,ти виждаш ли как играе Ливърпул аре веднъж завинаги свалете червените очила и когато отбора не играе си признайте... .Само Рахим и Стъридж и Коу може да спасят сезона ....

Salient
20.09.2014 21:26

Извинявай, но за Уест Хем не съм съгласен. За второто може би донякъде, но първото ви доминираха отвсякъде.

Kireto1232
20.09.2014 21:23

Аз просто не мога да повярвам какво става ти последни 3 мача направо сме ужасно зле аре да идва Стъридж ,че само той е нападател в тоя отбор не може само Рахим да стана за нещо и Стиви май трябва верно да седне на скамейката другия мач не ми се мисли как ще ни гаври Евертън на Анфийлд !!!!!

vikec0
20.09.2014 21:23

Супер некадърна игра.. Не знам за какво сработване говореха някои ,ама с такава бездушна игра да си ходят на село да играят !Само Стърлинг нещо опитва ма с такива леваци около него кво да стане .Дано променят играта скоро ,иначе не виждам в топ 6 тоя отбор скоро!

luiz_lfc
20.09.2014 21:22

Хейтвайте сега че след 2-3 кръга като се сработят всички пак ще плачете *sad*

kapitana123
20.09.2014 21:28

Няма спокойно *wink*

vikec0
20.09.2014 21:23

Какво да се сработват гледай ,че нищо не става ................

skivur
20.09.2014 21:19

Сако и Миньоле в пълния си блясък

rad011
20.09.2014 21:19

Ливърите с тая игра топ 4 няма да видят.

Salient
20.09.2014 21:15

Тоя Борини на базата на какво успя да остане в Ливърлул, не знам... Не че Ламбърт е страшен, ама със сигурност малко или много се е доказал повече.

Vaskovas
20.09.2014 21:13

Миналата година трагична защита и НЕВЕРОЯТЕН Суарез ги мъкнаха ама тая година без Суарез и без защита ще е трагичен

kapitana123
20.09.2014 21:12

Обаче съдийството нещо взе да замязва на българското - вратаря на Обединена Западна Шунка направи достатъчно за два червени картона, а дотук е само с един жълт *thinking*

Vaskovas
20.09.2014 21:11

Много слаб е Ливърпул този сезон трудно в топ 6 ще влезнат....

luiz_lfc
20.09.2014 21:07

Ето това чаках най наркая Ламбърт дано обърне мача и накара Роджърс да му дава повече време!

martyyyLFC
20.09.2014 21:07

Колко е нахален само иска да ми остане на терена ..

martyyyLFC
20.09.2014 21:03

Ето Борини от къде го измисли това бързо изпълнение .. само тай разбра зя него , всички се бьха запътили към наказателното ..

skivur
20.09.2014 21:01

Каквото и да стане до края на мача,Роджърс ще има мнооого работа.

quitgame
20.09.2014 20:57

Роджърс е велик смешки жалки който не го подкрепя не е фен на Ливърпул Не може да се печели всеки мач защо тея който плюят по него сега не го плюеха при 0:3 срещу Тотнъм отбора е много силен но има много контузени не може да подкрепяш отбора когато печели и да го храниш когато губиш

luiz_lfc
20.09.2014 20:53

Честно ся кажи ми кой щеше да го вкара тва?

martyyyLFC
20.09.2014 20:57

За футболист на Ливърпул трябваше да го изиграе по сериозно .. както и да е , като гледам си му фен

luiz_lfc
20.09.2014 20:55

Не го защитавам ама това изобщо не беше толкова лесно положение...

martyyyLFC
20.09.2014 20:54

Бало , Стъридж , Суарес и куп още много

luiz_lfc
20.09.2014 20:51

Аз не мога да повярвам че има хора които плюят Роджърс...

Kireto1232
20.09.2014 20:53

И аз това се чудя като печелехме го боготворяха сега се обаждат при слаби резултати .

Salient
20.09.2014 20:49

Стърлинг определено е най-добрият на терена за Ливърпул. Всичко по-интересно минава през него.

scouser_pool
20.09.2014 20:44

Борини е много безличен , а като се замисля колко исках да получи шанс...едно прилично отиграване няма засега ( 3 мача )

martyyyLFC
20.09.2014 20:45

Ето .. Морено абсолютно сам , тоилй стреля ....

bengami
20.09.2014 20:36

Лалана е теглил жилета.. дано е на късмет!

Livepool_fan
20.09.2014 20:35

В момента Лукас, Ловрен и Джерард са просто на ниво Б група в България. Покъртителни просто, а Балотели също не може да се впише в отбора. За Миньоле какво да кажа, тоя вратар пуска такива леки голове, по-добре да пускаме някое дете от школата, Миньоле е ужасен. Уест Хям пък са излезнали на терена за бой, не за да играят футбол. И все пак ще ни бият, в това съм сигурен, с тази защита и вратар няма как да не допуснем повече голове!

skivur
20.09.2014 20:35

Маркович може да се включи добре.

pesholudiq
20.09.2014 20:33

Балотели е много под класата на Суарез и т'ва им липсва на Пул.. Тази година без него не ги виждам как ще завършат в четворката..

luis_nani17
20.09.2014 20:32

Уест Хям имат много мощни нападатели и здрави халфове и защитници!!Според мене ще остискат победата!

CFC_Forever
20.09.2014 20:28

Феновете на Ливърпул да не се притесняват 2-то съдията ще им даде 1 дузпа и ще вземат нещо от този мач.*joking**lol*

luiz_lfc
20.09.2014 20:24

Напълно съм сериозен бори се повечето топки вкарахме гол заради него няколко пъти се върна на зад и отне топката не знам кво повече искаш

martyyyLFC
20.09.2014 20:36

Споко *smile* Всеки прави грешки , иначе за Борини няма място на терена да вкарва Ламбърт

Kireto1232
20.09.2014 20:34

Моя грешка !

martyyyLFC
20.09.2014 20:32

Мда нека вкара нелегално Коу , който дори не е в групата за двубоя *beer*

Kireto1232
20.09.2014 20:28

Какво заради него ,че не можа да уцели вратата и топката се удари в защитник и Рахим я засече ...Трябва да вкарва голове помниш ли Суарез как намираше пространствата той ги правеше Суарез и Стъридж могат да играят 1 на 1 ,аз не съм видял до сега Бало да направи някъв пробив сам ....Дано извади Балотели и Борини и да вкара Ламбърт и Коу ...

Kireto1232
20.09.2014 20:20

Това не е нормално падаме с 2:1 и вместо ние да натискаме тия са ни натикали в нашето наказателно а Бало е отново статичен много е бавен тоя пич .....

martyyyLFC
20.09.2014 20:19

Борини е много нахален , не играе нищо , не иска да го продават и заради него не играе някой измежду Ламбърт , Сусо , Лалана или Маркович ..

Salient
20.09.2014 20:18

Абе какво става с Керъл? Откакто чуковете го купиха има сигурно 5 мача на кръст. Иначе като цяло Уест Хем заслужено водят.

tumbelek
20.09.2014 20:04

Повярвайте ми брендан ще бъде уволнен до нова година. Фразата ''правилните играчи'' не работи

tumbelek
20.09.2014 20:15

Цяло лято и вече 5- тия кръг с нищо не показва, че е правилният. Купи цял отбор уж да запълни дупките само, че те станаха още по големи. С риск да бъда нахранен никога не съм го харесвал, разбира се това си е мое мнение.

Kireto1232
20.09.2014 20:07

Роджърс е точния човек за ПУУЛ !!!

tumbelek
20.09.2014 20:07

дано да си прав че от мач на мач ставаме все по зле

martyyyLFC
20.09.2014 20:05

Не трябва да бъде уволняван .. нови играчи трябва време да се сработят , до един два месеца ще се забележи разликата

skivur
20.09.2014 20:01

Ама като казвам,че 4-4-2 е рискована формация и ще си патим,един фен ми се репчеше,че не гледам Ливърпул и именно тя е точната.

martyyyLFC
20.09.2014 20:00

Както и да е , най-малко искам да се заяждам. Може и да греша и мненияга ми да не са правилни и да съм прекалил .. успех на отбора , след смяната заиграха много по добр.

martyyyLFC
20.09.2014 20:03

Абсолютно си прав , щом ми се нахвърлиха дори и феновете на Ливърпул ...

aa2
20.09.2014 20:01

Не обръщай внимание, приятел, тук ако изкажеш мнение с което другите не са съгласни веднага ставаш ''фалшив фен''.Толкова са прости потребителите тук, че направо се чудиш как са си пуснали браузърите!

martyyyLFC
20.09.2014 19:57

Маѝ греша , дано колегата по доло е прав за 2-5

martyyyLFC
20.09.2014 19:53

Дано Валдес измести Миноле! Главен виновник резултата.

skivur
20.09.2014 19:44

Миньоле трябва да поседи резерва ми се струва.Два вратарски гола само за 10 минути.Джерард също резерва.

atlantic
20.09.2014 19:43

Много поздрави от Лудогорец ...хахахаха и от Чуковете 2:0 ...10 минута хяхяяхяххяахах

The_Reds_YNWA
20.09.2014 19:42

С тези бездарни трансфери толкова

martyyyLFC
20.09.2014 20:51

Стърлинг може и да го спаси този сезон

LIVERPOOL1892_
20.09.2014 20:48

Миналия сезон Суарес спаси Роджърс тоя сезон ще лъсне истината за 140млн накупи дървари

pesholudiq
20.09.2014 20:39

Като фен на друг отбор, мога да кажа, че Роджърс е правилния мениджър за Пул.. Вдигна се много класата на отбора, при ония дъртите отбора не беше дори близо до това, което е сега.. Просто Роджърс трябва да измисли как да сработи играчите и да преодолее липсата на Суарез, защото той беше гении, а Балотели е много, много далеко от класата му ..

martyyyLFC
20.09.2014 20:37

Определено преувеличих , та тогава по едно време бяхме в изпадащите ...

scouser_pool
20.09.2014 20:36

В момента не ни върви играта просто , но при Ходжсън бяхме далеч по-слаби , дори не сме близко до помията която бяхме 2011( дори с Кени след това)...преди малко примерно чух статистика според която не сме пропуксали да вкараме като гост от 1 година...при Ходжсън едвам едвам бележехме повече от 1 гол*wink* И това 10,15 поредни мача , сега имаме 2 слаби мача и тва е *smile*

martyyyLFC
20.09.2014 19:58

2006 *smile* ако мислиш , че при Ходжсън бяхме по слаби , не сме аз говоря за поредни мачове ..

scouser_pool
20.09.2014 19:55

От години бил фен на Ливърпул и не ги виждал по-слаби , божеее ...*lol* Е тук се издаде , че си фен от 2013 *wink*

martyyyLFC
20.09.2014 19:52

Псевдо-фен ? Не ме познаваш .. от години съм фен на Ливърпул и не съм го виждал толкова слаб ... Давам един приятелски съвет на всички. Винаги съм имал доверие и надежда , че мога да бъде свидеглтел на частитечен или пълен обрат , но сега това е нещо което дори не можем да си го помислим. Ливърпул играе по слабо конкретно последниете 3 мача по-слабо от времето на Ходжсън.

atlantic
20.09.2014 19:48

Браво бе моето момче...ти си истински фен.Винаги верен на отбора в победи и загуби.Ахх колко жалко е да си псевдо-фенче на ливърпул и фенче на трофеите спечелени преди векове аьахаахах

martyyyLFC
20.09.2014 19:45

Момчета , който няма нерви да изгася телевизора! Ако очаквате обрат то Вие живете в свой собствен свят *smile*

martyyyLFC
20.09.2014 19:38

Тази година няма топ4 , няма ЛЕ , няма топ10