Разногласия в Реал, феновете искат оставката на Перес
Привържениците на Кралския клуб недоволстват от управлението на Перес. Загубата с 1:2 от Атлетико в дербито на Мадрид през миналия уикенд подпали искрата на протестите срещу основоположника на Лос Галактикос, който е обект на остри критики, най-вече заради трансферната си политика.
Перес е осъждан строго и поради напускането на Анхел Ди Мария и Шаби Алонсо, които преминаха съответно в Манчестър Юнайтед и Байерн Мюнхен.






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
16.09.2014 14:33
Феновете на Реал - тези в Испания, раглезениете и неразбиращите, както някой ги нарекоха по-долу в коментарите си , мн добре познават познават Перес и знаят, че този човек се интересува само и единствено от собственото си благосъстояние и изгода. Той е строителен магнат и наскоро вестник MARKA публикува общирна статия в която стана ясно,че Перес има апетити за строежи в Колумбия и за да спечели благоразположението и одобрението на местните закупи ходещата реклама -Хамескоето доведе до продажбата на Ди Мария. Може би за това хората му иската оставката... Разбира се , ако отборът се стабилизира това ще отшуми....но за момента Реал е колеблив , а ХАМЕС е трагичен!!
16.09.2014 14:17
Реал махат Йозил, махат Алонсо, махат ДИ МАРИЯ и на тяхното място взимат Бейл, Кроос и Хамес. И ако Кроос донякъде може да се сравнява с Алонсо по игра, то Хамес и Бейл пред Йозил и Ди Мария са на светлинни години. Направили един силен сезон или Световно и вече големите звезди. Този Перес сам съсипва Реал с това което прави. Не се научиха за толкова години, когато отбора върви, да не правят промени. Все искат всичко най-добро тия и заради това винаги духат супата.
15.09.2014 21:37
реал дано вдигнат малко оборотите,че ако се издънят пак , първенството ще се обезмисли
15.09.2014 22:16
Ако си мислиш , че Барса ще е шампион жестоко се лъжеш шампиона е или Реал или Атлетико
15.09.2014 16:25
Това само при нас може да се случи. Спечелвате на дълго чаканата Десета, огромна радост, празненства, 3 месеца по-късно 2 слаби мача, 2 загуби и.....драми, трагедии, оставки на президенти, треньори, плюене по легенди и т.н.
Реал доста пати от подобни "фенове" и за съжаление, май отърване няма. Отиват да погледат без да си отварят устата цял мач, чупят семки и ако отбора бие с 4-5:0 мълчат, ако е равен или загуба, почват да плюят като собственици. Отбора ще запише 6-7 поредни победи, тия ще млъкнат и ще са "големи и верни фенове"...до следващия път когато на отбора наистина ще му трябва подкрепа, а те пак ще се обърнат срещу него.
16.09.2014 14:24
Фен си на Реал, а обвиняваш феновете им. Незнам с кои очила гледаш мачовете им, но играта ви е много по-слаба от миналогодишната във всяко едно отношение. Продадохте си едни то най-добрите играчи, за да вземете такива които не правят НИЩО до момента, особено Хамес. Остави, че паднахте от Атлетико, просто самата ви игра е слаба. Имахте си силен отбор, а Перес с неговите глупави рокади го развали. Така че феновете на Реал имат право да недоволстват, защото освен лошата трансферна политика на отбора, вече има и лоши резултати. А за финала в ШЛ, може в продълженията да сте надиграли и победили Атлетико, но както казаха другите по-долу, само и единствено късмета ви спаси в редовното време и редовното продължение на мача, защото падахте до 93 минута с 0:1. Това какво се е случило после няма значение. Така че финала не го спечелихте с невероятна игра, а и с много голяма доза късмет. Не бяхте ли вкарали в продължението гол и ако бе по-късо продължението, нямаше да имате 10-та титла сега.
15.09.2014 16:22
Просто е глупаво да се правят такива прибързани преценки толкова рано...да се искат оставки и да се хвърля негативизъм навсякъде след 2 слаби мача...оценките са накрая на сезона или най-рано поне Декември някъде като е минало достатъчно време...Реал всяка година тръгват с 2,3 слаби резултата в първите 5 кръга и след това набират скорост...това , че са голям отбор не значи , че ще бият всички в Ла Лига без Барса , Байерн почти всяка година тръгват бавно и накрая са шампион , Сити миналата година докато "загреят" им отне 3,4 месеца и накрая-шампион...не казвам , че не трябва да му искат оставка , но само ако е минал цял сезон или половин сезон от слаби резултати...пък да освиркват играч като Роналдо или Касияс е върха на глупостта , аз в Англия дори слабите играчи не съм видял да ги освиркват , да речем един Шелви или Кончески от Ливърпул*lol*
15.09.2014 16:39
Не ми пука , просто се въвлякох в темата понеже ми прави впечатление как хора , които уж гледат футбол от 10+ години още не са разбрали , че с течение на сезона много неща могат да се променят и първите 5,10 мача не са повод за тотална промяна...иначе , да това е добре дошло за 2та отбора в групата , които подкрепям*lol*
15.09.2014 16:29
Брат кво ти пука ? Нека има уволнения, оставки, недоволство, негативизъм в Реал, това е добре дошло за Пуул и Лудогорец *wink*
15.09.2014 15:50
И като цяло , продажбата на Ди Мария не знаем какво е причината...да , глупаво е да го махнеш точно след такъв сезон , но за цялостната класа на Реал това не прави разлика...добър играч , колко да е добър , Реал са имали 100ици такива за последните 10 години само...не , че това е причина да го махнат , напротив грешка е , но не е нещо фрапантно , което ще развали сезона или състава на Реал , пак си остават основен конкурент за всяко състезание , в което участват...Алонсо рано или късно щеше да си тръгне , той самия пожела , Кроос може да е половин класа под Алонсо , но е по-перспективен и в бъдеще ще има полза от този трансфер...
15.09.2014 15:45
Проблема е , че тия идиоти феновете на Реал( испанските ) си мислят , че разбират от футбол пък нищо не знаят...само цвъкат всяка есен , все недоволни , дали ще освиркат Роналдо,Касияс или друг , все им е тая...и те не знаят какво искат...най-много ме дразнят след 3 мача всички като почнат да дават оценки за целия сезон и политиката...Реал абсолютно , ама АБСОЛЮТНО всеки сезон тръгват слабо и след това набират скорост...миналата година пак цвъкаха за продажбата на Йозил 90% от феновете им и накрая се покриха и повече не се сетиха за него...Перес ако се махне , Реал ще тръгнат надолу , това даже не е нужно да си много умен да се сетиш , всичко значимо , което Реал са правили последните 15 години е докато тоя човек е там
15.09.2014 22:30
Не че ми пука, но имаше момент през миналия сезон в които феновете на барселона обиждаха меси и неймар че не играели на 100 % ... Даже пред стадиона ги чакали след като се върнали късно от мач който загубиха и ги освирквали ...
15.09.2014 16:29
Съжалявам, не обърнах внимание на аватара ти *smile*
15.09.2014 16:27
Това е така , но там говорим за 3,4 поредни сезона изпълнени с глупави решения и темата е много сложна , а при Реал една грешна стъпка , 1 месец като има някакъв проблем и се раздухва...все си мисля , че ако не бяха феновете им и медиите им такива , Реал щяха да вземат поне още 1 ШЛ в периода 2002-2014 , и мен не ме кефи като накупват за по 60,70 млн. играчи всяко лято , но като могат го правят , все пак и Хамес и Кроос в никакъв случай не са слаби играчи...неслучайно Моу недоволстваше от медиите в Испания и феновете...иначе , за Ливърпул , и техни фенове много има , които недоволстват от ФСЖ , което за мен е също толкова неразбираемо и идотско като се има предвид какво правят за нас последните години
15.09.2014 16:24
При кои НАС ... Аз съм фен на Барселона, просто коментирам ситуацията в Реал.
15.09.2014 16:21
И вашите фенове бяха недоволни от янките, както и нашите фенове от Глейзър *smile* Но при нас ситуациите са коренно различни от тази на Реал, при която всеки сезон се мърмори!
15.09.2014 16:10
Не е нужно да съм директор да знам , че всяка есен феновете на Реал са недоволни от нещо , а много рядко на пролет дори си спомнят за тея проблеми*smile* Не съм видял фен на английски отбор да е недоволен от политиката на отбора си...ще ми обясниш ли тези фенове дето ги познаваш от какво точно са недоволни на резултатите?Недоволни са , че спечелиха ШЛ , или КУпа на Краля или , че всеки сезон правят 85+ точки( което почти навсякъде си е шампионски актив)...Реал сега 3,4 мача ще си сработват отбора , и ще наредят 7,8 поредни победи , което ще накара всички тея "фенове" на Реал да забравят какво са били недоволни...всяко лято е едно и също , и Моу и Йозил като ги махнаха голяма мъка , накрая взеха ШЛ
15.09.2014 16:02
Все още помня как феновете на Реал освиркваха редовно Роналдо заради това, че 3-4 мача не бил вкарал гол! Явно е, че не може да разберете, че хубавите неща стават с време!? Разбирам да сте търпяли подобни резултати (или лоша игра на даден играч) един сезон - добре! Искай оставки, освирквай и пр. Ама след 2-3 мача и да се уволняват хора и да се освиркват - това ми е супер непонятното! Давам ти и примера с Торес - тоя човек скъса нервите на феновете на Челси, но да си чул освиркване? Венгер не е печелил титлата от 9 години вече - да си чул да го освиркват!? Меси миналият сезон беше неузнаваем - да си чул да го освиркват!? Уелбек и той колко време ни къса нервите - и него никога не сме го освирквали! Май само при вас го има това!
15.09.2014 15:57
Ти някакъв директор ли си в Реал, много си навътре с нещата като гледам. Мислели си испанците, че разбират от футбол. Ела при мене да те запозная с фенове на Реал, възрастни хора, които са фенове от 30 40 години. Те също са недоволни от резултатите. И това е нормално... като хвърляш много пари, трябва да има резултати. Все пак тия пари идват от феновете, които се оръсват доста сериозно, за да има Реал тия приходи.
15.09.2014 15:21
Абе не съм много съгласен с това, че Кроос не може да замени Алонсо! Алонсо вече си беше на годинки, а Кроос в момента е наистина най-доброто на пазара на този пост! Така че не мисля, че проблемът им идва от Кроос, а точно обратното - без Кроос и без Алонсо щяха да са ОЩЕ по-зле! Главният им проблем е Ди Мария - колкото и феновете на Реал да омаловажават огромният му принос за Реал миналият сезон! Пробивите, пасовете, борбеността на Ди Мария - видяхме го и вчера в мача на Юнайтед какво направи! Бейл и Хамес си вършат тяхната работа - продават блузки! Роналдо е единственият, който се напъва да направи нешо, но то с един човек само не става работата! Така или иначе е още доста рано да се съди Хамес - изиграни са прекалено малко мачове, за да кажеш този е уникален или този е трагедия! Определено Перес можеше да хвърли не 80млн. евро за Хамес, а 100млн. за два защитника и един читав нападател! Така или иначе и задържането на Ди Мария!
15.09.2014 15:13
Перес е голям бастун, ако иска отбора да жъне успехи с години наред да спре да продава играчи и да купува, не може веднага щом изгрее млада звезда да я привлича и след някоя година вече да няма нужда от играча. То отбора точно се сработи и и хоп важни футболисти си тръгват, а идват нови играчи които те първа ще се сработват с другите футболисти.
15.09.2014 13:43
Махаш Ди Мария и вкарваш медииния продукт Хамес -> ВЕЛИК ХОД *lol* Никога не бях виждал, президент да продава най-добрия си играч, след перфектен сезон, за да вземе абсолютно недоказан на голямата сцена играч !
15.09.2014 13:08
На Реал проблема им е психологически... Не може да имаш такива извънземни играчи и да играеш така слабо и да недоволстваш... Да, продадоха Ди Мария, но взеха много класни попълнения и отново имат перфектен отбор. Малко хора биха искали оставката на човек, който им води най-големите звезди в отбора всеки сезон.
17.09.2014 00:20
Кроос: Реал е по-голям клуб от Байерн!!! Боли, а?
16.09.2014 14:20
Кроос е бъдещето ли ? Аз виждам как Кроос след 2-3 сезона ще излети от Реал, както излетя Йозил. Просто ще се намери някой нова "звездъ" и Кроос ще стане ненужен *smile* Още ли не сте разбрали, че Реал не е като Юнайтед, Байерн, Барса и т.н. да мисли за бъдещето ? Те мислят само как да купят всеки нов добър играч на футболната сцена. Днес е Кроос, утре някой друг. Дано не позная, но ако позная, Кроос ще съжалява, че е напуснал Байерн.
15.09.2014 13:47
Не се знае дали са точните или не. От няколко мача не може да се определи. И миналия сезон положението беше абсолютно същото като продадоха Йозил... Пак всички говореха, че Реал ще се срине, а те взеха ШЛ. Иначе съм съгласен, че Ди Мария е поне 2 класи над Хамес, но и Хамес не е лош играч, така че не трябва чак толкова да съжеляват. А относно Алонсо и Кроос - Алонсо е голям, но е МИНАЛОТО, а Кроос е БЪДЕЩЕТО *wink*
15.09.2014 13:29
Извънземни играчи в Атака, но далеч не бих казал подходящите, отбора им беше бетон. Кроос и Хамес не могат да заменят Ди Мария и Алонсо, поне не този сезон, а и ролите им са различни. Иначе за мен Защитата на Реал не е нищо особено и като добавим слабата форма на Касияс и нелогичната продажба на Диего Лопес, нещата не изглеждат добре.
15.09.2014 13:16
Те може да са най-големите звезди, но да не са точните играчи за отбора!
15.09.2014 12:52
Ако не бяха дали и безумното продължение на редовното време в ШЛ, то Атлетико щяха и да са носители на ШЛ
16.09.2014 11:34
Нищо не ти разбрах... Какви мисли за чипс съм "извивявал" в друг сайт!? Предплагам говориш за Рио и Мойс? Ако да - не съм коментирал такава новина никъде другаде! Пиша само тук! Ако ли си нямал това предвид - поясни! И също така поясни - какво общо има това с темата за РЕал и разногласията в отбора? Благодаря ти предварително!
15.09.2014 19:25
Боби... искам да ти кажа че в друг сайт дето си изживявал мислите за чипса, той Рио говори метаморфично, ама ти си знаеш Айнщаин
15.09.2014 19:15
Биж сега...кажи една легенда без Йеро и Касияс които са испанци и ще те призная за върл фен на балета!
15.09.2014 17:32
Не помня какво е станало в този промеждутък, но сигурно имаш основание да ги пишеш тези неща, така че ще ти повярвам на сляпо! И не ме разбирай погрешно: не твърдя, че 10-тата ви е незаслужена! В никакъв случай! Да набиеш БВБ и да унизиш носителят на требъл Байерн си е достатъчна предпоставка за заслугата на даден отбор. Но просто тогава ми се видя страшно голямо продължението! А сега да се върщам, да гледам, да засичам и пр. простотии - нямам намерение! За незаслужена или нечестно спечелена ШЛ в никакъв случай не може да се говори!
15.09.2014 17:11
Не говоря за тъчове и корнери, виж какво става между 80 и 83-та минута и тогава говори за "2 минути и по-малко". При 5 смени, които сами по себе си са 2 минути и половина, ти говориш за "2 минути и по-малко" продължение на финал в ШЛ.......надявам се да осъзнаеш колко е нелепо това.
15.09.2014 16:45
Е дай тогава да дават и по още 10 минути заради бавенията при тъчове и корнери!? Но да - прав си, че бях за Атлетико, но не съм им фен! И стисках палци да устискат, факт! Това изобщо не го крия! Но в случая коментирам като безпристрастен понеже ми беше почти все едно кой ще вземе ШЛ! Леките ми предпочитания бяха за Атлетико заради чудесата, които сътвориха през сезона! Но иначе се надявах на зрелищен мач, което не стана! След Челси-Байерн, това може би беше най-скучният финал, който съм гледал! И въпреки всичко не мисля, че трябваше толкова голямо продължение, но както и да е!
15.09.2014 16:43
Не мога да повярвам, че все още има хора, които да говорят за продължението!? Шампионската Лига беше НАПЪЛНО заслужена, продължението беше НАПЪЛНО заслужено.Гола падна преди преди 3тата минута от продължението, така че и 3 да бяха ВСЕ ТАЯ. Няма нужда да ти казвам да си правиш равносметка за мача и продължението, защото знам, че много добре знаеш, че то си беше точно толкова колкото трябваше.
15.09.2014 16:35
Пусни си мача и виж какво става от 80-та до 83-та минута и ЧАК ТОГАВА ГОВОРИ, за останалото време не ми се пише, виж само този период. А и ако не знаеш, за смяна се дават по 30 секунди продължение, през второто смените бяха 5...ако не си добре с математиката, това са 2:30 минути. Знам, че си се молил и си стискал палци Атлетико да устиска, ама е на..не стана.
15.09.2014 16:30
Пич няма смисъл...те(под "те" има предвид хейтърчетата) трябва да ревът за нещо. Повярвай ми отлично осъзнават, че продължението си беше нормално и че гола пада във втората минута, но за какво друго да реве, имаше дузпа и си беше 100%....пак щеше да реве за нея, но тя е при 3:1 в последните секунди. Просто не могат да приемат, че Реал е спечелил заслужено. Безсмислено е да им се обръща внимание, тя злобата си вреди само на тях.
15.09.2014 15:31
Какво е в Примера не ми дреме особено, но специално на финала в ШЛ миналата година през второто полувреме продължението трябваше да е я 2 минути, я по-малко дори! Атлетико така се бяха окупирали, че то нямаше поводи за симулации *smile* Но както и да е!
15.09.2014 15:25
Какво безумно продължение са дали бре ? Голът падна в 2,44 мин. на 5 минутното продължение. ти гледал ли си някога испански мач ? почти на всеки мач там продължението е 5 минути защото на испанците и всички южни народи им е в кръвта да симулират, да разтакават времето ако ги устройва резултата, а специално Атлетико с техния стил на игра са майстори в губенето на време. Продължението на финала дори можеше да е повече. Разбирам съдията да е дал 7-8 минути и гола да падне след седмата минута, та да говорите че се е играло до гол, но това си беше нещо нормално. Окей, не отричам че можеше и да паднем, но с оглед развоя на мача нямаше да е заслужено да загубим след гол, който не е плод на някаква смислена атака, а на грешка в отбраната, след което ние пропуснахме доста по-чисти положения, а и с оглед на цялостното ни участие в турнира, заслужено взехме купата.
15.09.2014 12:44
Реал със състава си от миналта година можеше да бъде доминант като периода на Барселона където спечелиха за 4 години 16 титли.. Ама не алчния му гъз успя да развали този перфектно изграден отбор. Много жалко.... Дано да не съм прав, но това е моето мнение само времето може да покаже кое как е ...*smile*