Дерменджиев вдъхна увереност преди мача с Ливърпул

09:58
Дерменджиев вдъхна увереност преди мача с Ливърпул
" Лудогорец има достатъчно рутина, за да изиграе двубоя с Ливърпул както трябва", каза наставникът на разградчани Георги Дерменджиев.

Лудогорец замина за Ливърпул, където ще стартира участието си в групите на Шампионската лига срещу мърсисайдци. По този повод треньорът на орлите коментира настроението и очакванията в отбора.

"Определено се усеща разликата между Шампионската лига и Лига Европа. Качеството е много по-различно и знаете срещу какви отбори ще играем. Всичко в отбора е нормално. Заминаваме с добро самочувствие. Лудогорец има достатъчно рутина, за да изиграе мача както трябва. Бъдете сигурни, че мачът ще е добър. Отиваме да играем, както ние си играем и ще се представим на ниво", каза Дерменджиев.

По повод новото попълнение Милан Борян наставникът на орлите коментира: "Вратарят е в достатъчно добра форма. Направихме специална тренировка с него, за да види как изнасяме. Бързо навлезе".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

kaunis
16.09.2014 11:25

За всички,които сте писали,че Лудогорец е по-добър отбор от Астън Вила,че ако играят в Англия ще са в топ 10,че имат шанс довечера срещу Ливърпул - какво да ви кажа *smile* жал ми е че нямате представа за реалността!

Danskrastev
15.09.2014 17:44

Мача няма как да е 5-0 или 6-0 и причините са няколко няма ги Суарес и Стъридж,и не знам колко от тия играчи които са в Ливърпул в момента са играли в ШЛ някога нямат опит,и със сигурност ще са притеснени да не говори ме че и мениджъра им няма никакъв опит за това такива резултати от 5-0 или 6-0 са абсурдни това да не е Левски които когато се класираха за ШЛ стояха повече в чалга заведенията от колкото на игрището,а Лудогрец още на следващия ден започнаха тренировки жал ми е за всички българи които подценяват Лудогорец да Ливърпул са далеч по-добри ама подкрепяйте българското...

medno
15.09.2014 17:37

Незнам как си мислите, че ще стана 5,6,7, на 0 ама ви напомням, че всичко тежи на плещите на 19 годишен тинейджър. Така, че ако Рахим Стърлинг не се развихри то със сигурност до разгром няма да се стигне.

atlantic
15.09.2014 15:12

ливърпул какъв отбор са?Мача е победа за Лудогорец 0:3

WaynU
15.09.2014 15:11

тъпаци Лудогорец едвам едвам с 300 зора бият Партизан,Стату Букреш,Загреб,... Ливърпул ще вкара минимум 5 гола !!!!

Uigtfri
15.09.2014 14:22

Идеалният момент да сравним Лудогорец с отборите от Висшата лига е мача между Партизан и Тотнъм. Лудогорец отстранява два пъти сърбите, и то през миналата година го направи с две победи. Ако Партизан победи Тотнъм, значи Лудогорец може да победи всеки отбор във Висшата лига. Ако "гробарите" паднат с един гол разлика, може би можем да сметнем, че Лудогорец е равностоен на отобрите от средата на таблицата в Премиър лийг. Не бива да забравяме и мача утре. Ако победим, значи имаме класата да играем във Висшата лига и дори да сме в топ 10. Специално в Разград всички средняци в Англия няма да имат никакъв шанс срещу Лудогорец, но това е друга тема.

YUNOFF
15.09.2014 16:01

Абе ти прост ли си. Тотнъм в ЛЕ не си дават зор. Ако играят мач имащ голяма стойност резултатът ще е 5-0 за Тотнъм и то като гост

medno
15.09.2014 14:18

Искам да отбележа, че съм потресен от феновете на останалите български отбори по отношение и спрямо Лудогорец, защото нашето футболно "ниво" не предполага по никакъв начин такова клубно разединение. Аз съм за Лудогорец вмомента и ако беше в ШЛ някой друг отбор също щях да се радвам. Колкото по- бързо се отървете от тая злоба толкова по- бързо ще се доблищим до народ, защото ние сме мега разединена държава. По същия начин няма смисъл да сравнявате български с английски отбор. Просто, защото английската лига е най- гледаната а ние сме по скоро най- негледаната ... Такова е и масовото отношение на феновете в Англия и всеки, който е бил на "истински" мач във Великобритания знае това. Успех на нашите и дано се измъкнат от първоначалния мощен натиск от футболисти и фенове.

chelsea_best21
15.09.2014 14:10

Нали Лудогорец ше играе а не Левски и ЦСКА те да си падат от Зимбру и Иртиш *beer*

stefanBG111
15.09.2014 13:53

Егати злобата хвърляте върху Лудогорец, направо съм потресен, че има такиива Българи, които не зачитат успехите на Българския отбор, затова сме на това дередже и там ще си останем, защото все някой ще почне да плюе по Бг отбор, срамно че в България има такива хора. Мача не е почнал, вие ми давате прогнози, да не стане накрая да сте с отворени усти всички фенове на Ливърпул. Всичко може да стане в футбола, на какви ли не изненади сме станали свидетели. Подкрепям мнението на фена на Арсенал от коментар 11.

monte_carlo
16.09.2014 01:50

Оправи ми настроението бате, то че бг първенството не е от най-силните не е, но да мяташ Лудогорец в средата на втора английска лига е направо смешно. Лудогорец ще се задържи без проблеми във висшата лига на Англия, отборите в Англия в момента са трагикомични в сравнение с грандовете от Испания да речем... Интересно ми е и как отбор от Чемпиъншип ще победи отбори като ПСВ, Лацио и т.н

Salient
15.09.2014 15:46

Боже, Клевърли и Сендерос ще са бетонирани титуляри в Лудогорец, какво остава за другите, които изброи. Фенът на Ливърпул ти даде прекрасен пример и с Тонев. Вила са по-добър отбор, най-малкото, защото играят в конкуренцията на отбори като Челси, Сити, Юнайтед, Ливърпул, Арсенал, Тотнъм, Евертън, Саутхемптън... дори и Нюкасъл, ако джордитата се стегнат най-накрая. В не малко случаи противодействат доста успешно на тези отбори. Мисълта ми е, че Вила имат много по-голям опит в битки с такива отбори, отколкото Лудогорец, който за първи път се изправя срещу истински колос съответно играчите им са доста по-добре подготвени. Да не говорим, че в момента Вила разполагат с малък бюджет (за английските стандарти) за футболисти след като американецът обяви клуба за продажба и въпреки това разполагат със стабилен отбор, докато Лудогорец нямат такъв проблем и пръскат пари за възможно най-добрите футболисти, които могат да привлекат на базата на авторитета изграден през последната година. От един равен с Евертън в КОНТРОЛА не могат да се направят абсолютно никакви изводи. Вердер също бяха преодолим съперник за Левски в ШЛ след като уж бяха на светлинни години от Байерн, ама истината се оказа друга. И аз стискам палци за Лудогорец, но ти ги превъзнасяш прекалено. Базел, които са класа над Лудогорец им е спорно мястото в топ 10, какво остава за разградчани.

paradise11
15.09.2014 14:32

Мъкааааааа, мъкааааааа. Не знам къде ги слушаш тези неща, но спри да го правиш, пишеш абсолютно глупости. Бентеке не ставал за Лудогорец........

Uigtfri
15.09.2014 14:28

Влаар направи едно добро Световно. Иначе преди това беше дупка и не ставаше и за МК Донс, но Астън Вила го държаха и аз не знам защо. Бентеке пък е мощен физически и играе добре с глава, но няма техника, а Лудогорец е техничен отбор и обича да разиграва топката по земя, така че той не е за Лудогорец. Дори прибързах да кажа, че става за нашия тим. Връщам си думите назад. Бентеке става само за дърварски отбори като Вила и Стоук, които разчитат на изсипани топки.

paradise11
15.09.2014 14:18

Не гледам български футбол, както ти най-вероятно не гледаш английски. Изречението, че Бентеке, Вларри др.. стават за Лудогорец е толкова смешно, че...

stefanBG111
15.09.2014 14:14

Извинявай пич, нямах предвид всички фенове.

Uigtfri
15.09.2014 14:14

На мене не ми се спори със свине и говеда. За мене Лудогорец за по-класния отбор, а половината футболисти на Вила не стават и за чорбарите. Един Козяк ще е резерва на Безяк и Хамза. Единствено Вайман, Агбонлахор, Влаар, Делф и Бентеке стават за Лудогорец.

stefanBG111
15.09.2014 14:13

Аз нямам предвид вас, а други, които го правят и в други статии и в тези понякога. И на всеки е ясно, че Лудогорец нямат класата и опитът да се борят с грандовете в Европа , но може да поднесът някоя изненада, кой знае срещу Ливърпул, може да се представят достойно, но може и да загубят с много, нищо не се знае.

scouser_pool
15.09.2014 14:03

И кой хвърля злоба , въобще четеш ли коментарите , всички тук подкрепяме Лудогорец така като гледам без 1,2 фенчета може би...аз си ги подкрепям , просто не трябва да летим в облаците , и тук както винаги повече летят в облаците , както винаги правим бъгларски отбор като направи една победа или националния като върже някой Х...и си мислим , че можем да се равняваме с Хърватия примерно , или на клубно ниво с Астън Вила , които са елитен отбор с много над нашата инфраструктура,бюджет и качество на играчите...и мен лично ме дразни като кажете "всички фенове на Ливърпул" без дори да четете коментарите , аз лично и много други хора сме за Лудогорец много ясно...но преди Валенсия имаше същите идиотски коментари , тренера като им каже отиваме за победа , и тук всичките" абе ква победа , бива нахалство" и накрая дойдоха и ни разгромиха*lol*

paradise11
15.09.2014 13:57

Аз не виждам злоба, а по-скоро реализъм, за мен Лудогорец са на ниво средата на таблицата в Чемпиъншип, просто нито имат класата, нито опитът за нещо повече.Ако това го разбираш като злобен коментар по Лудогорец, не ме разбираш правилно, желая им успех в мачовете, освен тези срещу Ливърпул, но просто твърде много хиперболизирате отбора.

1map
15.09.2014 13:30

Ливърпул не са нищо особено ,играчите им не са кой знае каква класа и определено можеда измъкнат един Х ,а защо не и победа ?

reuters
15.09.2014 13:24

От ЦСКА съм,но подкрепям орлите защото ми носят щастие и пари от време на време,дано направят добър мач и ако могат да повторят успех на армейците и да прославят България,Домусчиев знае как да го постигне въпреки всички хейтари и завистници.

tagen
15.09.2014 13:15

До коментар [@comment 1702354] от [@user scouser_pool]:

защото и на бербо цената му е около 5 мил поне но никой не беше склонен да ги даде и отиде за без пари в монако :Д

tagen
15.09.2014 13:13

До коментар [@comment 1702354] от [@user scouser_pool]:

вс играч струва точно толкова колкото някой е склонен да даде това е ... щом са дали 80 мил значи струва 80 а вила е горе доло ранга в момента на лудогорец (поне миналата година тая не съм ги гледал ) а колко е стойностна на отбора няма мн голямо значение в футбола и РМ е с милиард по скъп от атлетика но вс вижда резултата

Uigtfri
15.09.2014 13:42

Ок, Лудогорец щеше да бие скромно с 2:0. Няма да е разгром. В интерес на истината и аз малко преувеличих, но с формата на Вила от миналия сезон Лудогорец ще бие рутинно.

bengami
15.09.2014 13:31

Чудна логика. А ако беше хванал Юнайтед?? знаеш ли кво щеше да им се случи?! аман от канапе треньори.

WaynU
15.09.2014 13:31

*lol**lol**lol**joking**joking**joking* Всеки отбор от ВЛ ще разгроми Лудогорец

paradise11
15.09.2014 13:30

Щеше да стане всичко друго, но не и това.

Uigtfri
15.09.2014 13:26

Ако Лудогорец беше хванал Вила миналия сезон, щеше да се стигне до срамен резултат за бирмингамци.

scouser_pool
15.09.2014 13:23

Омг...значи ако Абрамович извади 80 млн. за Безяк той струва 80 млн.??*lol* Вила и Лудогорец са може би на едно ниво , но играят по съвсем различен начин , Лудогорец не са нагодени към стила на европейските отбори , Вила играе с тях всяка седмица , имат европейски модел , начин на игра и двойно по-голям бюджет от нашия...един Тонев в Лудогорец ще е твърд титуляр , а във Вила изглеждаше съвсем различно.който и да е техен играч , ако дойде в Лудогорец ще е звезда...от първенство до европейски мач има голяма разлика, няма как да ги сравняваме , Вила ако играят срещу Стяуа или Лацио може би ще паднат защото не са нагодени към такива отбори...но имат рутина срещу такива като Арсенал,Челси,Ливърпул , това , че Вила в първенството са били тези отбори не значи , че в европейски мач ще могат да го направят или поне не достатъчно редовно...както и да е , отклоних се от темата , просто виж кви глупави аргументи , Лудогорец направили Х на Евертън в приятелски мач , ПРИЯТЕЛСКИ МАЧ? или Астън Вила като били добри що не са в ШЛ...що за идиотско мислене*lol*

Danskrastev
15.09.2014 12:53

Стъридж,Суарес,Стърлинг тези тримата бяха ключови за Ливърпул миналата година,и ако не беше лошата защита щяха да са шампиони миналата година продадоха едното "С",и го замениха с Балотели който вече не е това което беше,младия Маркович който тепърва трябва да свиква с отбора,и Ориги който го пратихте под наем,и взехте опитния Ламбърт който по-скоро ще бъде резерва от колкото да играе редовно мисълта ми,е че не взехте играч от ранга на Суарес който ще може да вкарва тия голове който той вкарваше,и ето че при една контузия и на второто С и се виждат проблемите в атака.В защита много сериозно се подсилихте,но явно докато се сработят ще мине време взехте Ловрен който е много качествен защитник както,и Морено от ляво който след време ще стане уникален футболист поне според мене проблема е в дясната зона където играе Манкильо който няма кой знае какъв опит,а Джонсън е контузен.В центъра също не се подсилихте много добре защото Джерард е на години а миналата година точно той направи някой ключови грешки взехте Емре Джан който няма никакъв опит в Вл,и като цяло мисля че Роджърс направи грешните трансфери изключвам само Морено и Ловрен но ще види ме може би след време ще се разиграят знае ли човек.

scouser_pool
15.09.2014 13:15

Честно казано , засега Ловрен малко ме разочарова мен , но има време разбира се да си оправи формата...Манкийо е под наем и за дълбочина най-вече(с контузените Флано и Джонсън , както и Енрике , който беше дълго време контузен) , дали ще го откупим не се знае , но засега изглежда добре , той тепърва е редовен титуляр на професионално ниво и важна част от младежките формации на Испания , може да стане страхотен играч , но чак след 2,3 години...Морено всички сме съгласни , че е страшен трансфер , Ориги е нещо като Саного,Ван Хинкел,Илори -играч , от който се предполага , че ще берем плод след 2,3 години , дали ще стане никой не може да каже(дано)...Балотели конкретно още не съм убеден , че е точния човек (един Реми за 8 млн. щеше да е страшен) , но знаем , че е талант...лично за мен Джан,Маркович и Лалана са много силни трансфери и играчи , които ще са много важни за нас следващите години , Маркович в Бенфика беше най-големия талант , а там знаем за какво става въпрос(много фенове на Бенфика твърдят , че по-добър от Ди Мария на тея години) , но е едва на 20 и той , сега не си личи , но ще е световен играч , Джан също може да стане нещо като Матич,Шави Мартинез ама не веднага естествено...Лалана е страхотен , още след 3,4 мача ще си проличи , за 25 млн. малко скъп(може би 20) , но е добър играч , който ни подсили и пасва на стила

WaynU
15.09.2014 12:53

абе деца стига сте говорили глупосто ? Англия- България РАЗЛИКАТА Е ОГРОМНА !!!!!!!!!!!

Само Балотели ще вкара мин. 4 гола

Danskrastev
15.09.2014 12:37

Да не ти вкарат гол Лацио и Псв,и то като домакини говори за това каква защита имат Лудогорец да допуснаха много голове от Валенсия,но Валенсия е друга класа,така че спокойно може да се направи паралел между Вила и Лудогорец даже мога да кажа,че мача ви с Вила не беше толкова до добрата защита на Вила колкото до това че ви липсват Суарез и Стъридж хора които ако не са лъжа миналия сезон вкараха,или асистираха за голяма част от головете на Ливърпул логичното е Ливърпул да победи дано Лудогорец направят някакво чудо.

scouser_pool
15.09.2014 13:40

Лига Европа е съвсем различен турнир...Лацио и ПСВ само звучат "големи" като имена иначе не са нищо особено и никакъв фактор в Европа...пък и не се дават на 100% в турнир като Лига Европа , това е ясно , един Наполи или Атлетико Мадрид ако няма желание и е концентриран върху първенството си също ще падне в ЛЕ от отбор като Лудогорец,Стяуа и т.н. Не знам на каква база смяташ , че защитата на Лудогорец е силна , точно срещу Лацио,Валенсия и Базел допуснаха сумати леки голове , да не говорим , че отбори като Партизан,Стяуа също лесно им правят атаки и голове ,един Владо Стоянов ги е спасявал не веднъж...това , че са записали една суха мрежа срещу Лацио примерно не значи , че защитата е силна , може и да бъркам , но на мен ми се струва колеблива...и си мисля , че Ливърпул даже може да не вкара от игра , ами да мушне 2,3 гола от статично положение или нещо такова

Danskrastev
15.09.2014 12:00

Ливърпул ако пак са без Стъридж ще имат проблеми,защото и Лудогорец могат да играят добре в защита подобно на Вила(Вила дори бяха без капитана си Влаар и пак удържаха Ливърпул)дано се представят добре Лудогорец предполагам че резултата ще е 2-0 или 1-0,но нищо не се знае топката е от женски род *lol**lol**lol*но определено ще ми е много забавно какво ще кажат феновете на Ливърпул,ако не бият Лудогорец*lol*

scouser_pool
15.09.2014 13:45

Ае , пич слез на земята какви сметки ми правиш , 14,15 място , още малко и колко точки ще имат ще кажеш...европейски мач и мач от първенство е съвсем различно , Лудогорец нямат стила да играят във Висша Лига...никой не може да каже къде ще завършат , защото играта и модела е съвсем различен , но е факт , че Вила всичките им играчи като индивидуалности са много по-добри от тези на Лудогорец , не виждам ти от коя планета падаш , кажи ми един играч на Лудогорец , който може да се наложи във Астън Вила или въобще във Висшата Лига?

Uigtfri
15.09.2014 13:38

Ами то в България да не е по-различно. Дори Лудогорец имаше повече мачове от доста отбори във Висшата лига, но стана шампион на България, спечели купата на страната и стигна до 1/8-финал в Лига Европа. А това, че Лудогорец е на ниво Чемпиъншип го оставям без коментар. По-голям анекдот не съм чувал. Между другото ти написа, че Лудогорец би могъл да бие и в два мача някои тимове във Висшата лига. Ами то имало е отбор, който е оцелявал и със седем победи, така че срещу три съперника да речем победим и в двете срещи, целта е почти постигната, а със сигурност това няма да ни са спечелените двубои, а ще имаме и още, както и около 10 равенства да кажем. И ето ти едно 14-15 място и това е най-малкото. Според мен Лудогорец може и да завърши доста по-напред, ако имаше такава вероятност да влезе във Висшата лига.

paradise11
15.09.2014 13:24

Виж Лудогорец на теория могат да бият в 2 мача някои отбори от ВЛ, но ако играят там при тази натоварена програма, те Не могат да останат там, може би са на ниво средата в Чемпиъншип, нищо повече.Просто разликата в класите е толкова голяма, че предполагам ще виждаш как Лудогорец ще бъде разгромяван всеки кръг.А това, че Лудогорец са по-класни от Астън Вила е толкова смешно, че няма да го коментирам, искам да видя един Бентеке в България, голям Смях ще пада.

Uigtfri
15.09.2014 12:50

Ако Лудогорец беше във Висшата лига със сигурност щеше да е в топ 10. Има поне десет по-слаби отбора от Лудогорец в Премиър лийг и един от тях е Вила. А това, че доста техни футболисти са над 5 милиона, не значи нищо. То и Хамес струва 85 млн., а Кроос струва 25, ама разликата между тях е доста голяма.

scouser_pool
15.09.2014 12:44

Какво да кажа , ти еба*аш ли се , не ми е ясно?*lol* Това някаква шега ли е или...*joking* Определено не съм изявен фен на никой БГ отбор , в същото време ги подкрепям всички в Европа и в конкретния мач съм за Лудогорец , не за Ливърпул...но познавам и двата отбора , знам какво могат , Лудогорец нямат нито нападанието нито защитата на Вила , Вила играч под 5 млн. в стартовия състав нямат...ако вземат точка или дай боже победа ще се радвам...но не вярвам да стане , между 2:0- 4:0 го виждам резултата.А да сравняваш отбор от ВЛ с отбор от БГ е смешно просто , единствено тия комици КПР знам , че ще ги опаткаме ако ги хванем*lol*

Uigtfri
15.09.2014 12:37

А нещо да кажеш за коментар 14. Между другото 100% си фенче на чорбарите или говедата и завиждаш на Лудогорец, че се класираха на Шампионска лига, а твоето отборче не може, та и за това говориш глупости, че някакви, дето не могат да бият най-слабия тим във ВЛ, ще победят шампиона на България. Те Вила няма да могат да спечелят срещу прасетата, камо ли срещу Лудогорец.

Uigtfri
15.09.2014 12:34

То на мен ми е ясно, че мислиш така. Все пак Вила направи добър старт във ВЛ и победи отборчето ви, което е толкова слабо в момента, но не забравяш, че не успяха да бият Нюкасъл, които ще са един от най-слабите отбори във ВЛ и за момента са последни в класирането. Пък и бяха домакини и дори "свраките" пропуснаха чисто положение в края на двубоя и можеха да спечелят. Това, че Астън Вила са направили един добър мач, не значи нищо. Ако Лудогорец ги беше набарал миналия сезон, когато ония се бориха за оцеляване, Вила щеше да им се наложи през пет минути да изпълняват център.

scouser_pool
15.09.2014 12:33

По-необоснован коментар нямаше как да напишеш*lol*

Uigtfri
15.09.2014 12:28

Уж като Вила е по-стойностния отбор, макар и според всички специалисти това да не е така, а дори напротив - Лудогорец е по-класния тим, защо тогава ние играем в ШЛ, а ония не играят. Нали са по-добри уж.

Uigtfri
15.09.2014 12:26

Хахахахахахаха, по-голям виц не съм чувал. Вила бил по-качествения отбор, няма що. Ако Лудогорец ги хване в момента тия, ще им пише тройка. Лудогорец би се справил без проблеми срещу отборите от долната половина на таблица във ВЛ. То ние завършихме наравно с Евертън (1:1), които бяха сред петте най-добри тима в Премиър лийг, и то когато Лудогорец не беше си изградило това име в Европа, а и да не забравяме, че мача бе на "Гудисън Парк", където много малко отбори могат да спечелят.

scouser_pool
15.09.2014 12:18

Не те знам кой отбор си гледал през последната година , Лудогорец определено не им е силна страна защитата

paradise11
15.09.2014 12:13

Ние 100% ще бъдем без Стъридж, но класите между Астън ВИла и Лудогорец са просто различни, Вила са далеч по-качествения отбор.

petko9305
15.09.2014 11:24

Дори да бях Ман. Юнайтед срещу Лугодорец аз щях да разчитам на победа на Лудогорец *wink*

WaynU
15.09.2014 11:23

Срещу Ливърпул 4-0,,,срещу Реал 6-0

holigan4e
15.09.2014 11:16

А бе срещу Реал е ясно , че ще се пада с по 5-6-7 на 0 , ама срещу Ливърпул няма да е с толкова.

scouser_pool
15.09.2014 11:06

Лудогорец не са особено добри на статични положения , нито в атака нито в защита и нито при центрирания и игра с глава, което е жалко понеже можеше да им е основен коз срещу сравнително слабата защита на Ливърпул(слаба за стандартите на голям отбор)...друго не знам какво могат да предложат срещу Ливърпул , 4:0 е мача*wink*

gL_Manekena
15.09.2014 11:38

Бързи контри *wink*

ko4o4
15.09.2014 10:48

На мен тоя никак не ми харесва като треньор - има нещо фалшиво в него ...
п.п. но все пак Домуса досега е показал, че не греши в преценките си, така че ... дано поне да играят добре лудогорци, щото си мисля, че няма да отърват загубата ... дано греша!

Успех!

*beer**cup**beer*

shoshibgFB
15.09.2014 10:48

Ако играем така както срещу Вила, Лудите като нищо да ни треснат един гол я от ъглов, я от фал, да си се преберат, и ние да скрибучим до края.

CoolPapaBel
15.09.2014 10:38

Ще ги видим и именитите ни съперници какво ще направят но феновете на Пуул да не се надъхват за 4-5-6 на нула да не стане накрая мача да е хикс *smile*

tash
15.09.2014 10:26

ще падат няма кво да са хили тоя 6:0