Вила изненада Ливърпул на "Анфийлд" (видео)

21:23
Вила изненада Ливърпул на "Анфийлд" (видео)
Ливърпул загуби изненадващо като домакин от Астън Вила в мач от 4-я кръг на английската Висша лига. Двубоят на "Анфийлд" приключи при резултат 1:0 за гостите.

Единственото попадение в днешния сблъсък отбеляза капитанът на Вила Гейбриъл Агбонлахор, който бе точен още в 9-ата минута.

След тази среща мърсисайдци се намират на 7-о място във временното класиране на първенството с актив от 6 точки, а бирмингамци се изкачиха до 2-ра позиция с 10 пункта.

Както е известно през идната седмица отборът на Ливърпул приема българския шампион Лудогорец в първи мач от груповата фаза на Шампионска лига.

Стартови състави:

Ливърпул:
Миноле, Морено, Манкийо, Ловрен, Сако, Хендерсън, Коутиньо, Маркович, Джерард, Лалана, Балoтели

Астън Вила:
Гузан, Сисоко, Бейкър, Хътън, Сендерос, Делф, Клевърли, Уестууд, Вайман, Ричардсън, Агбонлахор

Ливърпул - Астън Вила 0:1
0:1 - Агбонлахор, 9'


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

caramell
14.09.2014 08:22

Ливърпуул майче си пазят силите за Лудогорец.. *wink*

asc_
14.09.2014 07:27

Пичове, недейте бърза още, защото работата не е толкова ясна. 2010-2011 бяхме с Анчелоти след дубъл. Започнахме с 5 поредни победи. Първите два мача ги взехме с по 6:0. Другите с по 3-4:0. Бихме и Арсенал и бяхме наистина страшилище. Вече бяхме отворили шампанското и накрая Юнайтед ни взеха титлата с 10 точки, че и повече да не бяха *wink* Вижда се, че сме силни и ще се борим за титлата, но не сме някакъв абсолютен супер фаворит. Конкуренцията все още е голяма. Ливърпул, Арсенал и Сити са си реални претенденти за титлата. Юнайтед също ги слагах преди началото на сезона, сега след слабия старт и колебливата игра малко трудно и съм на кантар, но да речем, че и те имат шанс.
Ние сме ЗАСЕГА основен фаворит, предвид добрата игра и загубата на точки на останалите претенденти, също така от всички имаме най-лесната група в ШЛ, така че и от там ще пазим сили, които да вложим в първенството. Предвид тези неща, нормално е да сме основен фаворит, но нека не "връчваме" титлата още след 4-тия кръг. Още сме в началото. Много фактори има - и контузии непредвидими, и декември месец в сгъстения цикъл доста отбори претърпяват крахове и възходи, напролет ако Челси се бори на 4 фронта, а останалите претенденти са отпаднали от купите и ШЛ и хвърлят всичко в първенството, това също ще окаже влияние...... (не казвам, че така ще стане). Още сме в началото - чака ни доста дълъг и интересен сезон. Да не бързаме да коронясваме никого още *thumb_up*

kibo1992
14.09.2014 02:32

Още преди да започне сезона бях сигурен , че ако продадем Луис ще завършим някъде 3-4. И тая година много хора смятат , че Челси ще се шампиони и аз съм на това мнение.

tumbelek
14.09.2014 09:08

ако завършим 3-4 си е направо постижение с играчите които купи и начина по които играем

Xapgkop
14.09.2014 02:00

Много слаб мач *thumb_down*! Днес наблюдавах напълно безидеен Ливърпул *sad*. За пръв път от както Брендън е начело имам забележки към него:
- Защо не пусна Стърлинг като титуляр при положение, че Стъридж е контузен *cry*??! .. Този въпрос си го задавах по време на целия мач. През второто полувреме не им позволихме да пипнат топката, но какво от това *stop*?! За целия мач имахме 3-4 добри положения, които можехме да реализираме, но просто днес беше един от "ония дни", както срещу Саутхямптън в началото на миналия сезон*nerd*. Капака на всичко беше гредата на Коутинъо! .. Вила отново ни наказа, но това е вече минало .. имаме 6 точки и сме на също толкова от 1-то място *smile*. Предстои ни много голямо завръщане в Шампионската Лига и в момента мисля главно за това *party*, просто настръхвам само при мисълта, че се завръщаме там където винаги трябва да сме *vicious*. Според мен трябва да започнем с изразителна победа над Лудогорец в групите и след това да продължим с победа над "чуковете" *wink*. Така или иначе ще изтърпим 3 седмици без Стъридж, но е важно да подхождаме с максимална концентрация към всеки мач и да не подценяваме нито един отбор, защото това е Висшата лига *beer*. Едва 4 кръга са минали и е "адски смешно" (*joking**lol*) още от сега да се правят преценки .. Кой ще стане шампион?! .. Кой ще се бори за "ТОП4"?! .. Ами я си представете, че Челси направят 2-3 слаби мача *thinking*, какво става тогава?! Пожелавам успех на моя любим Ливърпул *tongue* .. една добра серия (както през миналия сезон) моментално ще ни върне на челните места *beer**beer**vicious*.

Onzoprognozira
14.09.2014 00:39

Сити паднаха от Стоук, Арсенал измъчено печелят точки, Ливърпул също, Юнайтед ги оставям без коментар. Явно наистина Челси може да се счита за фаворит, а главни претенденти съдейки по класирането ще са Суонзи и Вила?!? Вила взимат мачовете си лекичко с по 1 гол и според статистиката в момента имат най-добрата защита, а Суонзи не са взели точки само от Челси до момента, а в другия кръг ще се доказват срещу Саутхемптън(също един приличен отбор).

scouser_pool
14.09.2014 01:32

Минали са само 4 кръга...още преди сезона беше ясно , че Челси ще са фаворит заради играта им срещу големите миналия сезон,Моу и придобивките на класни нападатели и халф...НО , все още са минали 4 кръга , поне 10,15 мача трябва да се изиграят преди да ги гласим категорично за шампион...аз лично си спомням последните 2 пъти като стартираха така сезона след това как се спуснаха надолу...едва ли ще стане сега , обстоятелствата са различни , но все пак...*smile*

wesselin1994
14.09.2014 00:43

Това, което виждам от Челси до момента ме кара да си мисля, че не просто са фаворит ами направо си взимат титлата. Трябва да стане някакво чудо и да започнат брутално да буксуват по някое време, че да стане интригата.

wesselin1994
14.09.2014 00:36

Гледах само първото полувреме и мога да кажа, че бяхме жалки с изключение на последните 15 минути, когато започнаха да играят нашите. Всъщност не бих казал, че тая загуба е изненадваща, напротив. Ако сте гледали мачовете ни с Вила миналия сезон ще разберете защо. Открай време играем трудно срещу тях. Миналата година на Анфийлд едва не загубихме след като ни поведоха с 2:0 така че честно казано не е нищо фрапантно.
Не толкова обаче загубата ме разочарова, колкото това, което видях като игра, за съжаление нямах възможност да гледам 2рото, но първото полувреме беше показателно. Не искам сега да кажа какво мисля, ще изчакам още 2-3 мача, защото ще ме наскачате тука, че е много рано за изводи, въпреки че още другия мач няма да издържа и ще си кача лошотиите.
Тия дето се подигравате на Юнайтед я се успокойте. То това наше блестящо представяне... доволни ли сте на 6 точки от 4 мача? Айде спокойно.

luis_nani17
13.09.2014 23:22

И никога не съм се подигравал..винаги сам респектирал противника..

Danskrastev
13.09.2014 23:59

Ти почна да сравняваш отборите не аз,и да лепваш етикети като "жалки" казваш че няма смисъл да спориш,а продължаваш да пишеш казваш че всеки прави слаб мач,ама ние сме жалки защото сме паднали с 8-2 и сме за подигравка,а 4-0 от М.К.Донс не е резил просто тебе те гони някаква лека шизофрения ама няма проблеми *lol* истината е една голяма част от феновете ви няма никога да са истински,защото гледат само трофеите ей това е истината за това средната възраст на фен на МЮ е 10 години защото точно малките деца гледат само трофеите и правят сравнения като тебе*lol ,и преди тая ФА къп редовно си коментирах в тоя сайт,самочувствието от титлите може да си го вдигат само фенове на МЮ и Сити,защото нищо друго не гледат освен това,а да и кой с колко е победил еди коя си година *lol**lol*

luis_nani17
13.09.2014 23:20

До коментар [@comment 1701671] от [@user Danskrastev]:

Чакай малко 3тия най-титлуван отбор в Англия били жалки??? Сега кой ми говори за титли??Кой говои за минало???Погледни си жалкото отборче последните 7-8 години какво прави???Много ви се вдигна самочуствието от тая ФА КЪП....Казваш ми че гледам само титлите и си правя записки кой с колко побеждава..Юнайтед нямат слаб сезон последните 10 години освен миналата година..2010 губят титлата с 1 точка..а 2012 КПР пуснаха аванта на сити в продължението и я губим по голова разлика..други всички години ние я печелим 2008 печелим ШЛ 2009/2011 сме на финал за ШЛ....и колко пъти да ти кажа че признавам че миналия сезон бяхме много слаби и че в момента не знаме къде се намираме??обаче ти си говориш твоето..

luis_nani17
13.09.2014 23:03

разликата между МЮ и Арсенал е в това,че имате повече титли,и то главно това нещо се дължи на ерата на Фърги която вече приключи,и имате две ШЛ много сте над нас да знаеш ........тва не го казвай на друго място..щото ще ти се смеят..незнам тва защо го казваш..явно не си запознат с успехите на Юнайтед..друг е въпросът че ви бием винаги!!

holigan4e
13.09.2014 23:01

Лелеле дано всички отбори от групата да подценят Лудогорец. Щом Вила бият на Анфийлд дали и Лудогорец не могат да праснат едно хиксче ?

luis_nani17
13.09.2014 23:00

НЕ ми се спори повече ти си знаеш-твоето..аз-моето..затова има спор между хората.защото всеки има гледна точка и не се харесва на другия!!!

alexandart
13.09.2014 21:54

Имам чувството, че Ливърпул и тази година пак ще си правят техните си неща , а миналия сезон беше като изключение.

alexandart
13.09.2014 21:57

Не, просто без злоба го казвам. Иначе са симпатични и играха добре миналата година. По-хубав отбор са от Ютд.

Kireto1232
13.09.2014 21:56

Е то и миналия сезон имахме таква загуба на Анфийлд и моляте недей дърпай дявола за опашката !!!

luis_nani17
13.09.2014 21:53

Както виждате не само Юнайтед правят слаби мачове..това е Висшата Лига и както виждате всеки може да бие всеки..Кой е очкавал че Сити ще паднат от Стоук на Етихад??Кой е очаквал че Вила които се бореха са оцеляване миналата година ще бият Пуул на Анфилд?..Казвам го защото като Юнайтед падне целият свят е срещу нас и сумати ебавки..като паднат Пуул и Сити..не играели добре..нямали късмет и тн.

scouser_pool
13.09.2014 23:08

Как точно прецени , че сте номер 1 по фенове в света?Някаква анкета ли си правил? Конкретно в тоя сайт определено не сте номер 1 от активните в последните 4,5 месеца , които са не повече от 5,6*smile*

luis_nani17
13.09.2014 22:57

3 ШЛ имаме а не 2!!Винаги ви бием вас..на нас всяка година приоритет ни беше титлата а на вас топ 4..тва говори всичко..и от мене ли зависи това че сме дали 200 млн .??А и защо казваш че и още 300 млн да хвърлим няма да има оправия..чакай малко единствената година в която сме дали повечко пари за класни играчи..а те даже не са направили дебютите си..ти ми казваш и че няма да има оправия..чакай малко..ами ако се получат нещата??И казваш че можем да се фукаме само с титли..но ерата на Фърги е приключила..тази ера да не е била преди 10 години та така казваш..имаме големи титли от съвсаем скоро и не виждам защо да не ги споменавам..а вие винаги сте били жалки с изключение на 2-3 сезена м/у 2003-2006 мисля..ПАК КАЗВАМ.В МОМЕНТА СМЕ СЛАБИ..но това е началото на сезона..тепърва се започва!!!

Danskrastev
13.09.2014 22:49

Не бе гледам че сте се скрили по мишите дупки когато бяхте на върха знаехте да се подигравате на всичко живо,а сега ми се жалвате след една лоша година че целия свят им се подиграва,а вие като се подигравахте няма грижи нали.....

Danskrastev
13.09.2014 22:47

Виж как си противоречиш всеки прави слаб мач,ама важи само за МЮ нали не дай си боже някой друг да направи слаб мач визирам онзи 8-2 ,ама много сте над Арсенал просто,ама по простотия сте номер едно феновете на МЮ късмета ви свърши мойто момче,и още 300 милиона да хвърлите няма оправия разликата между МЮ и Арсенал е в това,че имате повече титли,и то главно това нещо се дължи на ерата на Фърги която вече приключи,и имате две ШЛ много сте над нас да знаеш *lol* не мога да разбера що за комплекси имаш отговори ми на това което пиша какво ми сравняваш два от най-големите клубове в Англия,ама то нормално за фен на МЮ вие само с това можете да се пъчите вече някаква си победа през някоя година *lol**lol*

myzrael
13.09.2014 22:37

И какво точно е станало с феновете ни. Ние сме номер 1 по фенове в света...дори и тук в този сайт сме номер 1 по фенове...дори пред нашите грандове, така че не мисли за нашите фенове ами си гледай вашите, че вашите от доста години се поизгубиха *smile*

luis_nani17
13.09.2014 22:28

Еми то 8:2 си е подигравка..и в най-слабия ни сезон от 10 години насам пак ви бихме...Юнайтед е много много НАД Арсенал мойто момче..Единстения отбор дето е близък до Юнайтед в Англия това е Ливърпул..обаче всички постижения са им от преди повече от 20 години(говоря за Англия)..а Юнайтед шампион 2007/2008/2009/2011/2013(изброявам така по-близки години)..Признавам че в момента сме слаби..но всичко е временно.има добри и лоши моменти във футбола.. [@link https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/10329166_10204851579518397_9149071988923216701_n.jpg?oh=cc6c0f16d63d0774611fe1e95760e232&oe=549931CA&__gda__=1419557813_360dad8bc1ded4032be832810d3ba173]

Danskrastev
13.09.2014 22:12

Години наред ви беше супер да се подигравате на другите,сега от една година не сте това което бяхте,и видяхме какво стана с феновете ви почти не останаха такива,както са каза на чужд гръб и 100 тояги са малко.Супер ви беше да се подигравате на "Лузърпул",или пък на нас че сме паднали с 8-2,или на Челси че купуват много играчи за много пари като вие правите същото само това лято 200 милиона дадохте ама на МЮ е позволено нали така...ще търпите и това е примерно феновете на Арсенал търпяха от 9 години подигравки тоя седнал да ми реве за една година лоши резултати......

scouser_pool
13.09.2014 22:00

Ами свиквай , преди 1,2 години беше обратното , и бяхме Лузърпул в очите на почти всички*wink* Пък и Ливърпул и Сити правят 1 лош мач на 10 , Юнайтед всеки 3 мач губят ...поне засега , не се знае , може да се обърне колелото

luiz_lfc
13.09.2014 21:28

Няма защо да се отчайваме от 1 загуба имаме много нови играчи да се надяваме че бързо ще се сработят и ще покажат истинския си потенциал.

scouser_pool
13.09.2014 21:26

Да , факт е , че Борини колкото и да го подкрепям просто изглежда прекалено уплашен от това да носи фланелката на голям отбор , ще има още 2,3 шанса до зимата , но очаквах повече ...колкото за мача , 1 към 1 със загубата от Саутхямптън миналия сезон*smile*

Kireto1232
13.09.2014 21:25

Ако другия кръг не бием Уест Хям вече може да се каже ,че сте си се борим за топ4 ама с тая игра нз дали и там ще сме !

sensea
13.09.2014 21:40

Докато обиграете новите - трудно ще ни гоните ....но по добре вие отколкото Юнайтед...

scouser_pool
13.09.2014 21:31

Рано е още да се прецени , нека дадем 5,6 мача на новите да свикнат и да се сработят , поне според мен под 4то място няма как да паднем , въпроса е дали ще можем да поддържаме скоростта на Челси и Сити до края на сезона , което ме съмнява*sad*

Kireto1232
13.09.2014 21:24

Слаб със силен мач редуваме така няма да го бъде ...... Силно съм разочарован !!

luiz_lfc
13.09.2014 21:22

Ламъбърт пак влезе и се представи прилично бореше се за всяка топка ама борини никакъв го нямаше жалко харесвам го ама явно ще си замине през зимата...

ivo_459
13.09.2014 21:01

притеснени от предстоящият мач с Лудогорец и не могат да си вържат 2 паса*beer*

sensea
13.09.2014 20:58

Айде ! Гледайте какво ще направят сега Ламбърт и Стърлинг....усещам печелившия тандем !

paradise11
13.09.2014 21:23

Защитата не вие е проблем, началото на сезона е още анвлциа в синхрон.

sa6etoo
13.09.2014 21:22

Ние в атака сме мечта ама в защита сме шит*я.. Така че да не бързаме. Честито на Вила и лека вечер.

sensea
13.09.2014 21:22

Айдеее и още 19 евро от краен изход ....разбиха ме!!! Сори Пичове от Пул ...бях за вас

sensea
13.09.2014 21:20

Прав си ....но вярвам Безрезервно на МОУ.....миналата година претрепахме конкурентите с дефанзивна тактика ....а сега сме мечта в нападение....така ,че ...вярвай ми!!!

sa6etoo
13.09.2014 21:13

Е щом си заложил те разбирам. Ама това състезание с единия кон малко не съм съгласен. 4 кръга са минали само и не можем да се виждаме вече шампиони. Така че колкото повече точки губят опонентите сега толкова повече грешки можем да си позволим ние след време. Няма да направим все пак 38 победи така че.

sensea
13.09.2014 21:11

Пич , борбата за титлата е състезание с един кон- страшилището ЧЕЛСИ.....в момента вичи губя 10 евро само от резултата...*sad*

sa6etoo
13.09.2014 21:03

Заложил ли си или си зле с главата? Защото не виждам причина да искаш Ливърпул да бие след като си фен на друг отбор борещ се за титлата.

paradise11
13.09.2014 21:01

Де да беше, този мач няма обръщане.

scouser_pool
13.09.2014 20:57

Пуу , най-накрая смени схемата , Борини ако иска да се докаже по-добра възможност няма да има

paradise11
13.09.2014 20:52

Направо нямам нерви да изгледам мача. Никаква идея, за да играем с 1 нападател в ВЛ ни трябват Азар/ Фабрегас и Оскар с цялото ми уважение, но Маркович / Лалана и Коу не са дори близо да класата им

paradise11
13.09.2014 21:10

Молим се да е така, но за 4 мача това му е.

sensea
13.09.2014 21:09

Каутиньо е вашия Азар....днес нямам забележки към него ...особено последните минути

sensea
13.09.2014 20:49

Егати балтията ....Тоя ще го пребие с влизането ...направо за червен си беше това влизане в Стърлинг

sensea
13.09.2014 20:47

Крайно време беше да влезне стърлинг.....с него резултата щеше да е друг

Napadatel_9
13.09.2014 20:36

Тия Лузърите не се научиха ей, играят на приливи и отливи, пак титла няма да видят.

scouser_pool
13.09.2014 20:29

Всъщност вмсто Ламбърт Стърлинг най-добре , забравих , че е на пейката , но трябва да играе като нападател , всичко добро от Ливърпул последните 4,5 месеца идва при 4-4-2(диамант) , а Бало просто не получава нужната подкрепа за момента , малко изолиран ми се струва

Livepool_fan
13.09.2014 20:28

Тоя Сендерос е абсолютен боклук.. Чист червен картон си беше, а няма дори жълт. Много хитро го прави и съдиите не го забелязват. Аз обаче продължавам да се дразня, че Роджърс не се учи от грешките си. Три поредни сезона на Анфийлд не знаем къде се намираме срещу Вила, които са може би най-посредственият в атака отбор във ВЛ. Едната скорост в Агбонлахор и Вайман и редовните статични положения.. И продължават да ни тормозят.

scouser_pool
13.09.2014 20:33

Астън Вила хич не са посредствени в атака , особено откакто Пол Ламбърт ги пое...по-скоро защитата им е слаба...и да , това , което правят изглежда на пръв поглед семпло , но трудно се намира противодействие , по същия начин Чили играха супер добре на Световното с такава схема и стил*smile*

Kireto1232
13.09.2014 20:27

И наистина халфовата линия ни е много зле при онази ситуация си пролича ,че Лалана падна нарочно не мога ги разбера за какво симулират понякога в такива ситуации според мен е задължително да вкара Рахим и Ламбърт когато играем с двама чисти нападатели е съвсем друго !!!!

scouser_pool
13.09.2014 20:27

Според мен Лукас трябва да влезе на мястото на Коу да се внесе малко баланс в отбора...миналия сезон именно Вила като ни водиха 0:2 влезе и (дали случайно или не) заиграхме по-подобаващо...и Ламбърт на мястото на Маркович за да минем на диаманта обратно*smile*

luis_nani17
13.09.2014 20:24

Може ли някой да ми каже ЛОРД Клевърли как игра първото че неможах да го гледам?

luis_nani17
13.09.2014 20:29

Сендерос пропирнцип има статут на некадърен защитник..незнам този мач какво му става :Д

skivur
13.09.2014 20:28

Единствения път когато забелязах Клевърли,беше яко изритан от Лалана.Тоест незабележим.

Dankata97
13.09.2014 20:27

слабо, защитата им запази резултата така, иначе в атака нищо само центрират към Сендерос и тва е вкараха 1 и защита.,

DHamann16
13.09.2014 20:27

Не впечатли с нищо , аз даже си мислих ,че Делф И Уестуъд си цъкат само 2мата в средата , като цяло нищо особено не прави Клевърли , другите 2ма до него просто са добри халфове .

Xapgkop
13.09.2014 20:23

Ливърпул си е Ливърпул, мача можем да го обърнем за 2-3 минути *wink**lol*.

skivur
13.09.2014 20:21

Морено ако беше повторил опита от преди 2 седмици щеше да стане 1:1.Иначе Сако ми се вижда като "ленивец" (бавен във всичко,гони събитията)Иначе се забелязва с просто око,че Хендерсън играе пред защитната четворка,на мястото на Джерард.

Dankata97
13.09.2014 20:21

Ако се опрай защитата и вземем да станем по-директни отпред можем бързо да обърнем мача

luiz_lfc
13.09.2014 20:17

Ех сякаш трябваше да стреля морено вкара подобен гол преди само седмица...

Kireto1232
13.09.2014 20:21

И аз така мисля но лошото е че само Морено и Балотели правят некви удари и пробиви другите са пълна дупка само дано се стегнат и ги обърнем !!!

luiz_lfc
13.09.2014 20:13

Дано стърлинг влезе веднага след почивката да ги опрай на бързо.

Kireto1232
13.09.2014 20:12

Абе много сме зле аз ви казах ,че ще е много тегъв тоя мач ама не очаквах да сме чак толкова безидейни ....

Ginekologa
13.09.2014 20:09

Сендерос дали няма да вкара колко пъти не го спират

Rezors
13.09.2014 20:07

До коментар [@comment 1701482] от [@user luiz_lfc]:

Хем си фен на Керъл,хем си т*п!Страшно парче си!!!*beer*

Stratievv
13.09.2014 20:03

Не искам да паднат Ливърпул *smile*) Дано вземат най - малко точка в което се надявам най - вече *smile*

luiz_lfc
13.09.2014 20:03

Тоя съдия ще спре ли да свири за вила

Stratievv
13.09.2014 20:04

Едно нещо показваш с тези коментари , че си като ,, феновете " на Сити днес само оправдания *smile*

scouser_pool
13.09.2014 19:54

4 защитника , които не са сработени няма как да стане...Шкъртел колкото и да ме дразни с автоголовете си е много по-стабилен от Сако , дано Сако-Ловрен се сработят , защото са добри играчи с перспектива ама нищо не правят като хората откакто ги взехме*erm* И да се смени диаманта е много глупаво , особено срещу Вила като знаем колко ни тормозят напоследък*sad*

wesselin1994
13.09.2014 19:47

С тая защита и за А група не сме. Да не говорим, че май играем без халфова линия... Ако продължаваме така не само, че няма да го вземем тоя мач, ами Вила ще ни тряснат стабилно.

sensea
13.09.2014 19:53

Споко пич, и Суонзи така тръгнаха....тези ми объркаха точния резултат ...но цялото тото - НЕ . Дано пусне Стърлинг за върнат Вила назад...

luiz_lfc
13.09.2014 19:44

Миноле ще ги пребие след малко дано се стегнат момчетата *sad*

Kireto1232
13.09.2014 19:31

Ех тая Нова спорт много я мразя ,щото я нямам някой има ли линк от Нова Спорт :Д