Фабрегас: Арсенал ще остане завинаги в сърцето ми

18:05
Фабрегас: Арсенал ще остане завинаги в сърцето ми
Испанският полузащитник Франсеск Фабрегас сподели, че до скоро не му е минавало през ума да играе за Челси.

"Нямаше да повярвам, ако преди 5 години ми бяха казали, че някой ден ще играя в Челси, но живота се променя. След финала за Купата на Испания през миналия сезон, започнах да мисля, че трябва да напусна Барселона. Нямаше как да остана. Не съм се съветвал с Луис Енрике. Уведомих Андони Субисарета за решението ми, а след това помолих мениджъра ми да търси нов отбор. Получихме оферта от Челси. Това бе добра възможност да се завърна в Лондон, където се чувствах като у дома. Чух от Моуриньо това, което исках, и приех предложението му", заяви Фабрегас пред "El Pais".

Той каза още, че винаги ще се гордее с представянето си в тима на Барса.

"С екипа на Барса записах 150 мача, в които успях да вкарам 42 гола. Дали можех да се представя по-добре? Може би. В Барса сбъднах една от големите ми мечти. Нямаше как да прекратя кариерата си без да съм играл в този отбор", продължи Фабрегас.

Испанският национал коментира и предстоящото си завръщане на "Емирейтс Стейдиъм": " Арсенал ще остане завинаги в сърцето ми. На финала на Шампионската лига срещу Барселона направих всичко възможно Арсенал да победи, въпреки че бях голям привърженик на каталунския клуб".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

scouser_pool
11.09.2014 11:51

5 са събрано за 3 сезона , нещо такова беше статистиката , което е огромен спад и като се повтори 3,4 пъти подред няма как да е случайно

rokera_henry
10.09.2014 12:45

Чак сега пиша, но.. Още като видях, че в темата е замесен и отборът на челси, реших да си спестя коментарите.. Просто няма смисъл, послушайте ме, за да не хабите нерви напразно... *smile*

bisera.bakardzhieva
11.09.2014 19:51

Не опира до предишен отбор, а до отбор, с когото единия имаше преференциална клауза за откупуване, а другия открито признаваше, че е фен на Арсенал, и мечтата му е да стане Гънър! Съществена разлика! А и Фабрегас знаеш какво беше казал относно Челси. Относно причината да се избере Уелбек- Англичанин, млад, увеличаващи се изисквания за играчи от Острова през всяка от следващите години, неяснота около сърдечното заболяване на Реми, желание точно за Уелбек, спрягано още при спекулациите за трансфер на Вермаелен в Юнайтед, дори и опит в голям отбор. Извинявам се за закъснелия отговор и благодаря за Мъжкия род, това говори, че приемаш коментарите ми достатъчно сериозно, абстрахирайки се от факта, че са написани от жена.

scouser_pool
11.09.2014 11:49

Е*ати тъпата логика...дай да не се радват на Реми и Фабрегас щото еди-си кой си отбор(в случая Арсенал) не ги е пожелал...значи да разбирам , че Ливърпул не трябва да се радва на Стъридж,Коутиню,Балотели и т.н. защото предишните им отбори не са ги искали , Арсенал да не се радва на Уелбек , защото еди-си кой(Ман Ю) не го иска...Арсенал не пожела Фабрегас , защото има достатъчно играчи на неговата позиция от класа , още миналото лято се спекулираше дали Йозил въобще е нужен , защото Арсенал точно при халфовете има много класа и дълбочина...ако не си разбрал отборите купуват играчи на които позиции им трябват , а не просто всеки добър играч на пазара...Реми не знам по каква причина Арсенал не го поискаха , но досега през кариерата си е вкарал много повече голове от Уелбек , а Челси го взеха за два пъти по-малко пари от англичанина...та това ми направи впечатление в коментара ти , иначе за Фабрето си е всичко точно , вече 4,5 години поред формата му спада драстично след първите 15 мача ... даже Барса обявиха , че това е основната причина да го разкарат.Ако не бъркам има близо 25 гола за миналите 3 години при тях през тези първи 15 мача и едва 5 за останалата част от сезона...дали и в Челси ще се повтори не се знае

bisera.bakardzhieva
10.09.2014 19:21

Коментарът му е съвсем точен и смислен! Интересно ми е как се радвате на футболисти /Фабрегас и Реми/, които са в Челси САМО защото от Арсенал не ги пожелаха! Пък на Фабрегас къде му е сърцето все ни е тая, след като имаше възможност да отиде в Байерн при Пеп, но за доста по-малка заплата, си дайте най-после сметка , че този се продава като лека жена. Да Ви е Честит, ако потърсите графика за за качеството на играта му в Барселона/ публикувана след трансфера при Вас/, ще разберете защо Барселона го разкара и Венгер не го пожела. Радвайте му се, че още от годините при нас след третия месец от сезона формата му се срива и е пълна дупка, която и Моуриньо няма да успее да предотврати. Някой умен човек беше казал: " Внимавай какво си пожелаваш, защото може и да ти се случи!" Изчакайте да направите оценка на един цял сезон, да Ви видим дали ще останете в същата еуфория.

Hazarddddd
10.09.2014 17:21

Чак сега пишеш, но поне да беше написал смислен коментар..*erm*

Azz1n0th
09.09.2014 13:28

По безхарактерен футболист от това изчадие няма. Венгер го направи това, което е, а той му се отплати, като в труден момент за клуба, направи всичко възможно за да се махне и да отиде в най-силния отбор по това време. Беше капитан, около него беше изграден целия отбор и беше боготворен от феновете, но реши, че това не му е достатъчно. Все пак замаза положението с някои мили думи, но на думи всеки е силен. Отиде в Барса, не му потръгна играта и когатао намаляха трофеите и стана по-трудно пак си събра багажа. Със сигурност има място за него в Барса, защото беше гласен именно за заместник на Шави, но не реши да напусне. Изс*а се на всичко, което беше казал. И това, че няма лоялни играчи е пълна глупост - погледнете Серия А за пример. Един Тото Ди Натале, който съвсем наскоро вкара 5 гола в един мач за купата. Уникален нападател, но така и не напусна отбора на сърцето си. Тоти, Де Роси. Има много примери. Ясно е, че вече не са много тези играчи, но все пак... Никой не иска от Фабрегас да играе само за Арсенал и Барса, но да отидеш в един от най-големите конкуренти?! След 2 сезона в Реал ли да го очакваме? Колкото до феновете на Челси - с тях е ясно, че не може да се спори. Специално тук виждам, че има и разбрани - такива, с които можеш да говориш нормално, но ги има и типичните разбирачи ала Van Ginkel

chefkata_1926
09.09.2014 15:48

Вече лоялните футболисти се броят на пръстите на едната ръка тия дето си ги изброил са може би от тях ,но вече във футбола за днешните играчи всичко опира до кинтите.Изобщо не се учудих ,че Фабрегас подписа с челси.В 21 век живеем пич всеки гледа парата колкото и да ми е неприятно да го казвам тия Тоти Де Роси дет си ги изброил ще са може би вече едни от последните лоялни футболисти!

asc_
09.09.2014 04:37

Тук съм склонен да подкрепя феновете на Арсенал. Щото когато продадохме Мата, Луиз и Лукаку 3/4 от феновете на Челси ореваха света. Особено продажбата на Мата в Юнайтед, които в последните 10 години заедно с Барселона са ни най-големите съперници, дори бих казал "дразнители". А сега същите тези фенове съветвате гънърите да не им е гадно заради Фабрегас ?
Не казвам, че са прави, защото наистина в днешния свят, не само във футбола, а и в живота вече лоялността, почтенността и много други подобни качества вече се размиха доста. Всеки за себе си както може. Не казвам, че подкрепям това - напротив - гадно е. Но такъв е животът за съжаление. Лошото е, че пак казвам, това не го забелязвам само във футбола, но и в живота колкото повече време минава - генерално хората са готови все повече да лъжат, мамят, тъпчат, мачкат, пренебрегват всичко и всеки за да им е добре на тях........ а това е притеснително.....
Но мисълта ми беше - тези, които са се чувствали предадени от продажбата на Мата и Лукаку, нека не винят арсеналци. На мен Мата ми беше от любимците - нормално - толкова е направил за нас. Лукаку го харесвах като качества. Но в момента, в който поискаха трансфер в конкуренцията ми паднаха в очите. Така че........ представете си какво им е на феновете на Арсенал, предвид, че Фабрегас беше и повече години при тях, а и беше капитан *wink*

OrdinaryMan
08.09.2014 23:40

както ми се издигна в очите така и падна *smile*

Hazarddddd
08.09.2014 23:16

Абе вие феновете на Арсенал случайно да знаете, че има огромна разлика между фен и професионален играч по футбол! На мен ми е ясно, че ако някой ви накара да станете фенове на Челси ще му се изсмеете (някои биха го и обидили) и това е нормално, но при професионалните играчи не стоят така нещата! Фабрегас си каза ясно: "Чух от Моуриньо това, което исках, и приех предложението му". Вие да не очаквате той да каже: "Изобщо не се и опитвай да ме накараш да заиграя за градския съперник на Арсенал! Никога не бих играл за вас!". Няма как да се случи това! Човека вижда, че има бъдеще в добър отбор като Челси и естествено, че няма да стои и да гледа! Но вие си знаете едно: "предател". Никой не ви кара да го харесвате, но да го обиждате така, за мен е недопустимо!

Hazarddddd
09.09.2014 12:23

Ако бях фен на Арсенал разбира се, че няма да ми е приятен Фабрегас, но никога не бих го нарекъл предател! Той иска да играе в силен отбор и като няма други алтернативи ще отиде в Челси! И понеже видях, че отдолу спомена ПСЖ, истината е, че те го искаха година по-рано, а той тогава бе решен да остане в Барселона! Този трансферен прозорец обаче стана ясно, че той не може да остане в Барса и единствената възможност бе Челси.

Danskrastev
08.09.2014 23:51

Виж сега ти си фен на Челси при вас не е имало такива трансфери на ключови играчи,и капитани тогава ще говориш други работи ние не реагира ме като футболисти,а като фенове нормално е да се дразни ме от някой работи и то се натрупва специално при феновете на Арсенал.Първо беше продаден Анри(лидер,капитан)след това ключови играчи като Насри,Клиши,после Фабрегас и то след циркове една година като ни провали в важен мач с Барселона,и това си беше нарочно до ден днешен съм го запомнил тоя мач,след което продава ме РВП който беше голова машина същата тази машина печели ВЛ с МЮ като вкарва в вратата на Арсенал заедно с РВП беше продаден и Сонг(и до ден днешен има дупка при дефанзивния халф)и за капак на всичко Фабрегас подписва с Челси...е ти ако си фен на Арсенал как ще реагираш сигурно ще се радваш,и ще си казваш те са професионални футболисти....отделно да не говори ме за резилите като 8-2, и вечните оправдания на Венгер....

damyanov_93
08.09.2014 21:01

Фабрегас през 2009 година: "Ако някой ден стана футболисто на Челси, имате право да ме застреляте!"

scouser_pool
08.09.2014 20:44

Честно казано не съм разбирал това "предателство" във футбола...за мен , предателство е даден играч да не се раздава за отбора , който подкрепям и да прибира пари от него...с риск да си навлека гнева на феновете на Арсенал за пореден път , не виждам защо са толкова "огорчени" от това , което направи Фабрегас...такъв е днешния футбол , добрите играчи играят в добри отбори и Фабрегас след като се преполага , че Барса и Арсенал не го искаха , Челси може би е бил най-добрата опция...да подсилва конкрент , но не виждам това по какъв начин пречи на Арсенал , ако не беше Фабрегас Челси щяха да вземат друг добър футболист и пак щяха да са силен отбор*smile*

overdrive
08.09.2014 23:44

Аз не мога да кажа, че съм от тези "огорчени" фенове на Арсенал. Даже по-добре, че не се върна при нас. Все пак малко тъпо щеше да е просто така да се върне при нас и да има претенции да бъде титуляр, да взима голяма заплата и евентуално и в бъдеще капитанската лента. Имаме си достатъчно опции в полузащитата, че Фабрето да изяде мястото на някой. Ако взимаме халф ни трябва дефанзивен задължително.

Van_Ginkel
08.09.2014 19:43

Хахаха ... получавам душевен оргазъм като чета глупостите на гънърчетата *lol* На кой му пука за вашето мнение ? Danskrastev, Фабрегас бил дал обещание да играе само за Барса и Арсенал ... ами дай да си прекрати кариерата за да не нарани чувствата на нежни индивиди като теб.

Отговор
:
11
Fabars
09.09.2014 20:14

Оле какъв потенциал имам. Ей сега почвам.

Van_Ginkel
09.09.2014 18:35

Наблягай над книгите, за момента си изключително ограничен !

Fabars
09.09.2014 16:17

хахахах Първо вика не съм мъж и след това се прави на тежкар.

Van_Ginkel
09.09.2014 01:24

Не знам, днес сла*али ли сме ви го 6 пъти :? Ако е така, то наистина деня е специален.

Arsenal966
09.09.2014 00:49

Гледал съм ти коментарите и начина по-който пишеш .... специалният ден от месеца ли е ?? *joking*

Van_Ginkel
08.09.2014 21:01

Напълно наясно съм как Фабрегас принуди Арсенал да го пуснат в Барса, но явно ти не си наясно със ситуацията в ПСЖ. Провери какво наказание наложиха УЕФА на ПСЖ, виж колко най-много можеха да харчат парижани през това лято и сам прецени дали са имали възможност да купят Фабрегас. Говориш ми с догадки, а не с факти - ''дали пък не е имало оферти от ПСЖ'' ... Думите ти пък гласяха : '' същия говореше че щял да играе само за Арсенал и Барселона'', а това мисля, че изключва всякакви варианти, включително ПСЖ. В крайна сметка Венгер не искаше Фабрегас, Челси явно е била най-добрата възможност за него, вие си негодувайте колкото искате.

Danskrastev
08.09.2014 20:52

Е да хвана се само за една част от коментара типично а частта в която Фабрегас се държа като малко дете и какви ли не номера правеше на терена и извън него за да отиде в Барса с това не си наясно нали една година рева за тая Барса и какво стана големи успехи постигна и сега отиде в Челси голям футболист голямо нещо дали пък не е имало оферти примерно от ПСЖ но не сега пък реве за Лондон първо беше родната Барселона сега ми реве за Лондон по-голям наемник от тоя няма радвайте му се !!!!

Van_Ginkel
08.09.2014 20:43

Хахаха ! Голяма обида ми нанесе, направо ме смаза психически *lol* Гледай си там мосюто какви ви ги дроби и не ми лафи.

TheoWalcott14
08.09.2014 20:21

Като погледна коментара под теб и го сравня с твоя и виждам разликата между човек който може да мисли и един пълен мухл*о....

dani_chelsea96
08.09.2014 19:13

Аз имам чувството,че само заради град ЛОНДОН дойде в Челси *erm*,но иначе за сега се превърна освен играч на Челси,вярно още е твърде е рано да се говори за подобни изказвания,но то се вижда и в 3-мача на Челси до сега има асистенций,дано така да продължава,а ние феновете на Челси трябваше да очакваме такова изказване на Фабрето няма как да не му е в сърцето все пак 8 години е играл за този велик клуб като АРСЕНАЛ,а още нещо повече бил им е и капитан,нормално е да му са в сърцето както и БАРСЕЛОНА,но сега в Челси ако спечели всичко възможно ще има много хубави спомени,но едва ли Челси ще му е в сърцето

Danskrastev
08.09.2014 19:01

Да със сигурност ще ти остане в сърцето,защото този отбор те направи играч,защото Венгер повярва в тебе,и ти какво направи изплю се на всичко това феновете те обожаваха и можеше да си тръгнеш като Анри,но реши да правиш номера в мача с Барселона не спря да мрънкаш една година че искаш в Барса,и какво направи при тях едно нищо,и сега отиде в Челси няма как нормален фен на Арсенал да те уважава няма как да стане.Не всичко е класа в футбола понякога,и отношението е от значение,защото ако не беше Арсенал надали сега някой щеше да чува за тоя за това се надявам в Арсенал да не пристигат никакви испанци,защото са най-продажната сган да не говори ме че същия говореше че щял да играе само за Арсенал и Барселона,а сега ще ми говори какво му е в сърцето може да си го завре от зад това сърце продажно....

Отговор
:
17
24_6_12_18_6_1
11.09.2014 01:44

Тука съм съгласен това което си направиш от школата то е най-доброто.*beer*

arsenal_king
09.09.2014 09:52

аз съм нормален фен на арсенал и го уважавам за всичко направено от него за клуба,а и се пак той е в историята ни,като най-млад играч вкарал гол.

Blue_Vampire
08.09.2014 21:19

Точно това е модерен футбол , за пример ти давам всички европейски грандове които от край време не налагат млади футболисти ! Вече се чакат малки отбори , като Саутхемптън да вадят таланти от шлолите и като се докажат във Висша Лига , големите отбори пускат въдиците *wink* И не съм сигурен дали само феновете на челси няма да те разберат или по скоро всички нормални фенове , които живеят в 21 век *wink*

Sasho_Ivanov
08.09.2014 21:03

Попринцип Моу не е тренер който залагана на юноши повече на скъпи и доказани играчи преди време Анчелоти се опитваше да налага някой от школата Макекрън и още 1,2 иначе си прав.

Danskrastev
08.09.2014 20:56

Няма как да се обясни на фен на Челси вие сте свикнали като на женския пазар трябва ни нападател взимате този и онзи трябва ви крило взимате крило в Челси от както дойде руския специалист масово се изкупуват играчи на килограми не залагате на млади играчи тях просто ги пращате под наем и ето ти ефекта не можеш да разбереш за какво ти говори фен на отбор който разчита главно на млади играчи било то от школата на Арсенал или от друга школа както е Фабрегас няма как да го схванете при вас са само наемници тоя го взимате днес след две години го продавате ако това за вас е модерен футбол за мен е пълна порнография *lol*

Blue_Vampire
08.09.2014 20:20

Само вие - феновете и Арсенал ли живеете в 19 век ? Вече почти няма лоялни футболисти , всички търсят парите , трябва да свикваме ! Иначе за това което си казал си прав , не заслужава уважението ви , но както казах - свиквайте с днешния футбол *smile* ...

atlantic
08.09.2014 18:25

Фабрегас си остава класа.Спокойна игра, поглед над играта по терена, знае как да подходи в труден момент и кога да направи финалното подаване.Няма две мнения за този играч.

Szczesny
08.09.2014 18:23

А ти никога няма да останеш в сърцето на някой фен на Арсенал.

Отговор
:
17