Домусчиев: Лудогорец си е Лудогорец, не е национална кауза

10:05
Домусчиев: Лудогорец си е Лудогорец, не е национална кауза
Собственикът на Лудогорец Кирил Домусчиев даде интервю, в което говори за драматичното влизане в групите на Шампионска лига, за предстоящите организационни проблеми преди мачовете с Реал Мадрид, Базел и Ливърпул, както и за бизнес делата си.

- Г-н Домусчиев, колко заявки за билети за мачовете на Лудогорец с големите европейски отбори получихте?

- Не знам. Не съм ги броил. Всеки звъни, всеки иска. Какви ли не хора. И по линия на бизнеса, и по линия на футболния съюз, фенклубове, приятели. И никой не звъни за един или два билета, а всеки иска организирано посещение. Не знам как ще се оправим с цялото това нещо. Спрях да си вдигам телефона. Оставих хората в клуба да се оправят. Защото и ако с това се заема, не знам. Само на най-близките си приятели вдигам. На останалите се извинявам.

- Проектът Лудогорец май вече излезе на плюс?

- Силно казано е на плюс, защото ние продължаваме да инвестираме. Дори на стадион "Васил Левски" трябва да инвестираме немалко средства. Това са ремонти, табла, зали. Изискванията за самите мачове са колосални относно кетъринг, зони, подходи, стюарди и какво ли не.

- И все пак какво е чувството от влизането в Шампионската лига?

- От една страна, е много приятно. Еуфорията, когато знаеш, че си постигнал поредната си мечта, е много голяма. Но до вчера. От днес се върнахме в реалността. Започнаха атаки за билети, за пропуски, изскачат проблеми с организацията. Ето преди малко ми звъняха за таблото, което отнякъде трябва да намерим. И така от еуфорията се върнахме в реалността. Ефектът от емоциите свършва.

- Как се почувствахте в 119-ата минута на мача със Стяуа?

- Точно тогава реших, че Господ не е с нас в този мач. До този момент вярвах, че имаме неговата подкрепа. До 90-ата минута, до гола на Вандерсон, продължавах да вярвам. Дори казвах на колегите около мен да стискат, че ще издържим и ще влезем в продължения. После бях сигурен, че дузпите ще си ги вземем. Смятах, че е ден на отбора, ден на Владо, и изгонването му в 119-ата минута ми дойде като студен душ. Тепърва предстоеше изпълнение на пряк свободен удар, а Станчу е футболист, който ги умее. А срещу него нямаше професионален вратар. Тогава изгубих наистина вяра. Но всичко се върна, когато публиката започна да скандира "Моци, Моци", а той нахлузи ръкавиците и фланелката и тръгна уверено към вратата. Да изпълнява първия удар и след това да пази. Тогава бях вътрешно убеден, че този мач е наш.

- Толкова ли бяхте сигурен?

- Да, имах някакво вътрешно усещане. Сигурен никой не е. Нормално е да си пребледнял, да си стиснал ръцете. Но имах някакво вътрешно усещане, че Моци може да стане герой.

- Дори след първия мач в Букурещ, който не бе толкова успешен?


- Първият мач бе добър. Труден. Играхме пред ентусиазирана публика. Противникът бе страшно агресивен. Аз имам забележки към поведението на нашия отбор, но за това си имаше причини. В този мач можеше да вземем и повече. Но се опира до късмет. Те можеха да ни вкарат в 90-ата минута, ние пък гредата на Мишо Александров или някое от другите положения. И тогава медиите щяха да пишат колко правилно сме играли. Но това са такива мачове - между равностойни противници. В един момент късметът покрива единия. Но това не означава, че другият е бил по-слаб.

- Защо толкова искате отборът да е национална кауза?

- Е, не държа на национална кауза. Лудогорец си е Лудогорец. Този, който сме създали, и този, който искаме да бъде. Това, че той трябва да радва феновете, е една от причините, заради които го направих. В крайна сметка, когато играеш красив футбол, е нормално да печелиш и фенове. Това за националната кауза го вкараха може би медиите, може би хората. Някои се опитаха да ни обвинят, че не може да претендираме, че сме национална кауза. Аз не претендирам и не искам да сме национална кауза. Каня всеки на стадиона, който иска да гледа хубав футбол. Да знае, че Лудогорец ще играе за победа и оттам нататък си е въпрос на негов избор. Но това не пречи да съм патриот и да казвам, че аз лично винаги съм подкрепял българските отбори и така съм правил през годините, когато съм бил обикновен футболен фен. Независимо дали е играл ЦСКА, Левски, Локомотив София, Литекс. Винаги съм искал българският отбор да спечели. И това е мое виждане. Ако някой мисли по друг начин, си е негов проблем.

- Но се получиха доста атаки на тази основа.


- Това е нормално. Ние сме едно общество, в което има доста хейтъри, доста хора, които са негативно заредени, които винаги търсят кусурите. Неслучайно е тази приказка, че в ада само до казана на българите няма дявол. Защото, който се опита да излезе, останалите го връщат обратно вътре. Това е нормално. Дори нещо хубаво да направиш, винаги ще се намери някой да каже, че не е. Че не е за подражание или ще каже, абе ти нали знаеш, че истината е друга. Така че това е елемент от фолклора и дори не искам да се замислям, защото това само може да те разочарова и да те откаже от това, което правиш.

- А има ли разочарование от тези атаки?

- Има, разбира се. Опитваме се да правим нещо, а срещаме доста трудности. За много работи ни критикуват, които не са точно така. Сега преминахме едно стъпало в нашето развитие, а работим и живеем в среда, която не позволява да вървиш напред. Ето примера с националния стадион. България няма стадион, който да отговаря на изискванията на УЕФА! Да, Лудогорец влезе в Шампионската лига. Влезе при затворена врата, с шут, заедно с касата на вратата. Но ние не сме затам. Не защото имаме слаб отбор, а защото нямаме стадион. И един месец се занимаваме не с развитието на отбора, на клуба, на школата, а какво трябва да направим на стадиона, както и да молим УЕФА за компромиси.

- Защо се строи стадион в Разград за над 20 000 зрители при средна посещаемост от 3100?

- Тука малко се бъркаш. От началото на това първенство нямаме под 5000 средна посещаемост. Не говоря за мачовете от евротурнирите, където стадионът бе препълнен, не говоря за мача с ЦСКА или другите големи отбори, които ще дойдат. Ние под 5000 човека нямаме на стадиона. Може би сме на първо място по продадени абонаментни карти. Над 750-800 имаме продадени. Проверете колко са при другите отбори, при положение че нашите са по-скъпи. И става въпрос за най-бедния град на държавата. Което бе и идеята ни. Да покажем, че и най-бедното място може да се направи нещо, когато се работи правилно. Без моето семейство да е от Разград. Лудогорец започва да консолидира доста публика. Ако ви прави впечатление, след наш мач могат да се видят доста автомобили, които не са от Разград. Това са хора от Шумен, Силистра, Попово, Русе, Велико Търново, Варна, където имаме много силен фенклуб. Заради това не казвам, че сме отборът на Разград. Ние сме отборът на Лудогорието и започваме да обединяваме доста публика от Североизточна България.

 - Очаквате ли нови атаки? Директно цитирам едно писмо, което циркулира във фейсбук. В него сте обвинени, че съсипвате "Български морски флот", за да го има отбора.

- Атаки винаги ще има. И не са от вчера, от днес или от преди година. Всеки намира някакви кусури. На някого му била малко заплатата. Някой тълкува по свой начин бизнеса. Това не ме притеснява, защото, когато си собственик на някакъв актив, ти преценяваш по какъв начин да го развиваш, колко хора са ти необходими, какви инвестиции трябва да правиш. А като говорим за параходството, преди няколко дни подписахме договор за 6 кораба, четири плюс два, на стойност 150 милиона долара. И това не са първите нови кораби, а поредните. Това показва, че развиваме дружеството - по правилния начин, по западен модел. А не по начина на БДЖ например, където, ако не е държавата, отдавна да са затворили. За мен това е пътят. А на някой, ако не му харесва, че някой стар социалистически или комунистически модел си е отминал, си е негов проблем. Ако трябва да коментираме всякакви такива писаници, глупости, не ми е проблем. Но гледам да не ги чета и да не се вживявам, защото всеки може да си говори глупости. За мен е важно инвестициите ни да вървят и всяко нещо, което сме започнали, да се развива. На гола поляна сме направили това нещо. И накрая ще се окаже, че това е печеливш модел. Не само като титли, като резултати, но и като пари. Привличаме все повече спонсори, парите от УЕФА вече втора година не са малки. И успяваме да реализираме този модел, без да се налага да влагаме някакви значими средства от нашите други бизнеси.

- Останаха ли мечти след Шампионската лига?

- Мечти винаги има. Сега една от тях е да вземем някакви точки от тези големи отбори, с които ще се сблъскаме. И да се надяваме, че и тях ще ги сбъднем.

- След колко сезона виждате Лудогорец с шестима българи и петима чужденци? Националният селекционер Любо Пенев поиска повече българи в отборите.


- Честно казано, това не ми е самоцел. Да са пет, шест, осем българи. Националният селекционер да си иска. Това си е неговият бизнес, неговото право и неговите изисквания. За мен е важно отборът да е силен. И както е сега, да пишат навсякъде за българския шампион. Бях в чужбина веднага след мача, бях в Хамбург, после в Испания и навсякъде пишеха за българския шампион. И така искам да продължи. Никого не го интересуваше и не пишеше колко българи има в отбора, и колко българи няма. Същото важи и за Реал Мадрид, Ливърпул. Важното е да пише, че българският отбор е постигнал такъв и такъв голям успех. И въобще не ме вълнува колко са българите. Да, важно ми е да има българи, важно е от школата да вадим добри момчета, но не е самоцел те да са шест или осем. Важното е треньорът да има добри играчи, да може да побеждава и да радва публиката.

- В рамките на шегата кога ще подадете документите на Моци за български паспорт?


- Разбирам шегата. Но това няма как да стане. Козмин е невероятен човек, боец. Ето сега пак е повикан в националния отбор. И е приет доста добре от своите колеги. Той направи един подвиг, който остава в историята на световния футбол. Но наистина трибуната ще носи името му. Защото ще е символ за бъдещите поколения и за нашите таланти от школата за мъжество, за характер, за футболни качества, за човешки качества. Неслучайно ще я кръстим на него. Не само за спомен за този велик момент в историята на Лудогорец, но и като призив за същите качества да развиват младите поколения. Това е, което можем да направим за Моци. Ако общината реши да му връчи ключа от града, е тяхна работа. Това мога само да го адмирирам.

- А кой в крайна сметка го предложи?

- Първо Методи Томанов го хареса. След това ми го предложи Джовани Бекали. Обади ми се, бе намерил телефона от общи познати. И така го привлякохме.

- Кога чужденец ще поеме Лудогорец? При това темпо - по един треньор на сезон, скоро българските наставници ще свършат.

- При всички положения, по тази тема не ми се мисли. Много разчитам на Жоро Дерменджиев. Той е човек работохолик, също като мен. Той иска да се развива, да прилага нови неща. Аз се надявам, че тази година той ще се справи и няма да ни се налага да търсим друг треньор. А на този етап пък въобще не си мисля за чужденец.

- Какво не стигна на Ивайло Петев и Стойчо Стоев в Лудогорец?

- За мен лично те стигнаха до едно ниво с Лудогорец, от което нямаше как да се развият. Различно е за всеки един от тях двамата. Не ми се навлиза в тази тема, защото не искам да кажа нещо лошо, дори малко, за тях. Те са дали достатъчно на клуба, така че не трябва при свършен факт да им търсим кусурите. Пожелавам им да се развиват успешно и дай боже там, където са, да постигнат високи успехи и да надградят себе си като треньори. Просто в Лудогорец се стигна до един момент, в който трябваше да взимам тежкото решение. Колкото и да го отлагах.

- Трудно ли се уволнява треньор?

- Не, не е трудно. В един момент, в който вече си го решил на 100 процента и няма какво да те спре. Въпросът е, че до този момент се стига трудно. Аз не бързам да уволнявам хората. Продължавам да очаквам, че нещо ще се промени. Говоря с тях. Дори понякога правя грешки със своята търпеливост, но това е положението. Но когато реша нещо, трудно има какво да ме спре.

- А без старша възраст как ще се справите в младежката Шампионска лига? Ще има ли селекция и там?

- Не, вече е късно. Във всички клубове талантливите им деца имат изиграни мачове. И технически няма как да вземеш някой играч от друг клуб и да го картотекираш. Ще разчитаме на нашите кадри. Лошото е, че са с една година по-малки от тези, които ще срещнат. Но миналата година точно 17-годишните станаха шампиони на България. Там има изключително талантливи деца и се надявам, че ще се представят на ниво.

- Първото ви интервю за българска медия бе за "24 часа". И тогава се чакаха избори. Сега какво очаквате от тези през октомври?

- Аз винаги съм казвал, че съм човек, който е привърженик на демокрацията и демократичните сили. И по-точно на десните. Надявам се десните сили, дали в коалиция, дали самостоятелно,
да спечелят и да има някакви положителни промени както за хората, така и за бизнеса и индустрията. Защото държавата за мен е опоскана до кокал. Съсипана и се нуждае от много сериозни реформи.

- Помага ли, че по-голямата част от бизнеса е в чужбина?

- Сега дори ми предлагат да преместим най-големите си компании в чужбина. Предлагат преференции, и то в европейски държави. Но за момента сме тук, защото сме българи. Но все повече от инвестициите, които правим през последните години, са извън България, което е жалко.

- Накрая и нещо лично. Какво правят децата в момента?

- В момента ги гледа майка ми и ме чакат да се прибера. Няма да е скоро. Знам, че им липсвам, но това е част от бизнеса. Сега отивам на една вечеря, след това имам още малко работа. Е, заради тях не отидох на първата копка на стадиона, а пратих брат си Георги. Наложих си цяла неделя да съм техен. Позволих си да съм си вкъщи. Няма спиране. Животът продължава.

Автор: Георги Банов, "24 часа"

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

AC_Milan_92_45
04.09.2014 20:15

До коментар [@comment 1698034] от [@user Tauros]:

Кой те пита теб бе

Rezors
04.09.2014 20:14

Българския тъпанар в действие!!!!В това нямаме равни никъде!!!!!!Да плюе и храчи по успелите!!!*nerd*

tagen
04.09.2014 20:36

в бг няма такова животно като успял човек :д вс са се наяли от държавата и следователно от нас българите затова никой не ги харесва :Д др е въпроса че явно не е от малоумните крадци гледайки какво направи с лудогорец ... др е и въпроса че повечето ги е яд че и те не са успели да откраднат нещо когато е можело :Д

CoolPapaBel
04.09.2014 19:48

Аз пък ще кажа ЕВАЛА КИРО! Нека Левски и ЦСКА да си сменят треньорите и съставите 2-3 пъти годишно и на мачовете им да ходят "фенове" наркомани и пияници с цел да потрошат всичко покрай което минат. А пък Лудогорец НЕКА СИ НЯМА ВЕЛИКА ИСТОРИЯ но от 2011 е шампион на БГ играе в евротурнирите финансово не се чуди дали ще има пари да си плати лицензите а направо си е на плюс(финансово) и има цивилизована публика все неща присъщи на нормалните европейски отбори. Лудогорец последните две години ми предлага емоциите който друг Български клуб поне за момента не може ми предложи играят добър футбол и мачовете им са драматично атрактивни изпълнени с емоций и интересни за гледане точно това няма при другите Бг клубове на който мачовете им завършват с оправданията на треньорите който са назначени за 5ти път като такива визирам Гонзо или пък че отбор не се градял за 2-3 месеца абе Стойчо ти от колко време си треньор на ЦСКА кога ще стане отбора? И такива бози и нищо интересно за гледане за Само Лудогорец пък другите нека си лаят....

red_machine
04.09.2014 19:17

Макар, че някой път се караме с комара92 *joking* тук съм съгласен с него, ЦСКА и Левски винаги ще бъдат над Лудогорец, със история с фенове и тн. Лудогорец са еднодневка, както едно време и Литекс бяха.*wink*

MiTaKa_D
04.09.2014 19:08

Като не е национална кауза, защо тогава обиди феновете на ЦСКА който подкрепяха Стяуа?
Сам си противоречи тоя.

dido.dupskray
04.09.2014 17:42

До коментар [#17] от komara92:

Хахаха мерси,че ни разказа такъв смешен виц *joking**joking**joking**joking**lol**lol**lol**lol**lol*.Ще го разкажа на моите приятели *joking**joking**joking**joking**joking**party**party**sleep**sleep**wink**wink**whistle*

komara92
04.09.2014 16:41

Когато ние сме играли,те още не са съществували б*лък *wink*

ceco06
04.09.2014 15:50

хич не следя пародията на футбол в страната ни, но към момента явно Лудогорец се представят най-добре поне на международната сцена и сред всичката смет, за какво пък да не подкрепяме зелените лудогорци?!? когато Левски и ЦСКА започнат отново да играят в ШЛ или поне Лига Европа и срещат Реал, Валенсия, Байер, Байерн и т.н. и особено като показват характер в мачовете си, ще ги подкрепя на драго сърце и тях -а за глупаците, които тогава ще делят на сини и червени и ще освиркват "враговете" си няма кво да се каже-тъпанари са и докато се държат така, трудно ще получат добро отношение в замяна, а умните фенове просто ще си затраят и ще се наслаждават на успехите на даденият отбор

komara92
04.09.2014 15:02

И кои са Лудок*рец бе Кирчо?Отбор с 3 години история,без фенове,без история и само много пари?

Rezors
04.09.2014 21:27

Хммммм...къде съм споменал за преориентация към друг отбор...*nerd* Посочи къде съм го написал това.Може би се бъркаш с 'сега някои,които е на стадиона ще остане такъв на Лудогорец,и не само 1,много са,след 20 години Лудогорец може да са на 4-5 място по фенове." Казал съм Остане не Стане*thumb_up*

darkway
04.09.2014 20:23

Егати тъпата логика станал си фен на отбора, защото бил силен по това време , а сега като не бил силен един вид да се ориентираш към друг отбор! Това може да го каже само някой с детско мислене и без позиции както за себе си така и в живота си. Станал ли си фен на един отбор си оставаш фен на него! Ако ли не е така значи не си му бил истински фен!

golemiq_geshan
04.09.2014 19:40

Грешиш ! Точно тези фенове са ги създали , това означава , че ако Левски и ЦСКА попаднат в трудна ситуация за никой в цялата държава няма да е изгодно те да затънат , нищо че се говори за "синьото бфс" и тем подобни глупости , там влияят пари , а пристрастия при парите няма ! Та мисълта ми е , че когато Левски и ЦСКА са в трудности , на тях винаги ще се намери кой да помогне и кой да направи компромис , ако Лудогорец изпадне в трудност и г-н Домусчиев си тръгне , ще потънат като камък в морето , тва е смисъла на публиката , фенската маса и годините на престиж . Във футбола , както и в живота , всеки е до силния на деня , но ако той няма авторитета и нещо , което е много по - важно от парите - ВЛАСТТА , то в първия по - труден момент всички си отиват от него

Rezors
04.09.2014 19:05

Мен това ме дразни в повечето фенове*smile* Останете си фенове,бъдете фенове, футбола се нуждае от фенове,НО!Феновете не правят отбора*wink*и ти си станал фен на Левски,защото са били силни и вече марка,сега някои,които е на стадиона ще остане такъв на Лудогорец,и не само 1,много са,след 20 години Лудогорец може да са на 4-5 място по фенове. Я кажи колко фенове е имал Левски/ЦСКА/Ботев/Локо при създаването си?НИКОЙ!НИТО ЕДИН! Феновете идват с титлите и отличия,сега малките деца ще станат фенове на Лудите,защото те са с отличия и успехи,е да ще има и ЦСКА-ри и Левскари,няма как,но... За това за мен това твърдение е глупаво,по тази логика в ЕКТ трябва да играят само Левски,ЦСКА,Ботев,Локо!?*confused**wink**beer*

komara92
04.09.2014 16:40

В голяма грешка си мой човек и ще ти кажа,защо.Освен история,Левски има и публика,публика която го следва винаги и навскякъде.Да сега сме в затруднения,нямаме отбор,пари,кой е виновника дали е Баткоф,дали е някой друг никой не знае.Но разликата между Лудогорец и Левски е огромна,Лудогорец никога няма да е толкова голям колкото ЛЕВСКИ и тия приказки,ние сме Левски и там,че сме над тях не са празни приказки.ЛЕВСКИ е един от най-обичаните отбори заедно с цска,Локото и Ботев и дори Берое.Всички тези отбори са над Лудогорец,защото имат история,фенове,а и бъдеще.Лудогорец ако беше голям отбор,щяха да са в А група преди Киро гела.Всичко което постигна Лудогорец,го постигна с много,много пари,повярвай ми ако Левски и цска имаха тези пари щяха да са на светлинни години от другите.Е друг е въпроса,че Баткоф е тъп и пропиля всичко когато Левски игра в ШЛ.Феновете им са платени,стадиона се пълни от неутрални фенове по време на мачовете им,докато когато Левски игра в ШЛ имаше само левскари,когато цска игра с Леверкузен и Ливърпул имаше само цскари.А сега виждате феновете на Делиормана с кремвиршите.Имат късмет,че Киро може да си върти бизнеса в Разград,защото вместо Лудогорец,можеше да поеме много други отбори с история в А група и фенове,нещо като Дунав,Добруджа,Етър и Пирин Благоевград *wink*

AC_Milan_92_45
04.09.2014 16:34

Те са играли, вие сте се чудели къде сте в на между пердаха

Rezors
04.09.2014 16:09

Е и?Някой да ти говори за преди 50 години!Говори за сега къде сте,не за преди половин век!То и ние сме играли полу-финали КЕШ,ама ся играем с Супусета и тем подобни анонимници...и вие сте на същия хал!Ама не,ние сме Левски и никой не е пред нас!" Това вашето е комплекс от това,че не искате да признаете,че сте нищо,а Лудогорец са много пред вас и всички други. Вие си останете с наркоманите(фенове) и история,а Лудогорец ще играе с Реал и Ливърпуул*wink*

fivooo
04.09.2014 16:07

Ааа, ами ето я разликата - Витоша и ЦСКА са играли, а Лудогорец ще играят...

komara92
04.09.2014 16:01

Е и?Левски също са играли с Ливърпул,цска също даже са ги отстранявали и с Реал сме играли *wink*

fivooo
04.09.2014 15:57

Ами кои да са? Бъдещия съперник на Реал Мадрид и Ливърпул.

hett6422
04.09.2014 14:40

eвала на Домусчиев,бизнес моделът му си работи,Лудогорец напредва,печели човекът...но,от фенска гледна точка,никой,ама никой не може да задължи някой да ги подкрепя на всяка цена...кефя им се,ще ги подържам срещу Мадрид ,Базел,Пуул....обаче,срещнат ли се с отбора на сърцето ми,който не е български...няма шанс...Лудогорец ,не могат да бъдат национална кауза,това може да е само националният отбор на България,всичко останало е пристрастие

golemiq_geshan
04.09.2014 13:21

Тоя почна малко да се съвзема , надявам се да не е късно , защото ако продължаваше в същия дух много скоро половин България щеше да е намразила Лудогорец и то само заради него ! Прекалено импулсивен е в изказванията си , а това не е черта на големите бизнесмени , огромна селска импулсивност показва , която само му пречи , минавай си между капките , медиите с тези въпроси целят само да създадат искрите , които да прерастнат в пожар , тея интриги не ги плетат , защото и те се отвращават от тях , че един си кой подкрепял еди си кой , а Домусчиев само им се хваща на кукичките

AC_Milan_92_45
04.09.2014 12:01

вземи да направиш нещо, защото другите "велики грандове" в България само си прибират парите в джоба и нищо за българският футбол не правят. Нито играчи развиват, купуват "футболисти" по 5 лв от Африка, само и само да има повече които да си присвоят. После защо националният ни отбор става за резил в почти всеки мач в който участва. Дано Лудогорец да прослави що годе България, защото ако чакаме другите отбори, а за националния мека казано и дума да не става, има да си чакааааме

AC_Milan_92_45
04.09.2014 13:37

Какооо, какво общо има това което аз съм написал и това което ти каза, че съм написал. Аз защитавам, това което Лудогорец прави, за какъв Сити, за какво свършване на пари ми говориш бе? Казвам, че Лудогорец инвестира в нашия футбол, за разлика от другите. Какво пишеш и ти не знаеш?

PIMPDreamS
04.09.2014 13:14

ти си пълен смотаняк, още повече си фен на Сити, ама само на ужким.. какви пари, какво свършване бе момче ? Сити от тая година излиза на ПЛЮС, няма 1 стотинка дългове, Лудогорец вече са на ПЛЮС, пак нямат дългове, това означава, че и двата отбора са УСПЕШЕН БИЗНЕС модел. Кой идиот ще зареже нещо, което му носи пари ? и понеже съм магистър по икономика ти казвам - за да има приходи, първо трябва да направиш разходи, дори НАП не ти признават приходи, ако нямаш документи за извършени разходи

hoffi
04.09.2014 10:43

Не сте национална кауза, за това феновете по стадиона пеят Българи юнаци на мач за първенство, като ще кажеш, че другия отбор не е Български.. Както и да е всеки си има право на мислене, но аз лично не го разбирам това..
Роден съм и израснал в Попово ( град на 35-40км от Разград ) и в момента повечето ми съграждани започнаха да подкрепят Лудогорец, тъй като били комшии.. Сини и Червени станаха Зелени.. И аз подкрепям Гората като играят в Европа но до там, а хората започнаха редовно да ходят до Разград за мачовете от първенство, което аз не мога да си обясня.. Все едно да живееш в Ливърпуул и да подкрепяш Сити, тъй като в момента отбора е на върха на историята си - АБСУРД !
Мисълта ми беше, че като цяло се наблюдава тенденция на все повече хора, които стават "фенове" на Лудогорец, заради успехите им, а след 10 години, като свършат парите същите тия "plastic fans" ще заобичат отново Левски, ЦСКА, Литекс и т.н. *stop*
п.с. Нямам нищо против Лудогорец, просто се дразня на феновете им, които са им фенове от вчера..

Отговор
:
10
darin.ivanov.129
04.09.2014 13:27

Разликата между Лудогорец и отбора от родния ти Попове (ако изобщо има такъв) е доста по голяма отколкото от Сити и Ливърпул. А не намирам разлика дали в Попово ще са фенове на Левски ЦСКА или на Лудогорец. С изключение, че на Лудогорец правят нещо смислено което радва! В крайна сметка живеем за да се радваме, не за да угаждаме на хорското мнение!

aa2
04.09.2014 11:15

Само не мога да разбера как така парите ще свършат след 10 години, ако редовно почнат да влизат в Европа, но щом си казал....Тъпо изказване, но ти правилно каза във второто си изречение - всеки има право да мисли каквото си иска.

FCRuse
04.09.2014 11:00

Прав си но не изцяло. Този отбор няма и 5 годишна история все още, нещата стават прекалено бързо. Фенове от Левски и ЦСКА подкрепят Лудогорец, защото тези два отбора държат историята на Българския футбол и имат най много привърженици. Дано се запази като отбор и след 10 години да е редом до Левски и ЦСКА. Историята се пише с годините а не за 3 години както повечето фенове вдигнаха Лудогорец над Левски и ЦСКА.