Официални цени на билетите за домакинските мачове на Лудогорец в ШЛ

18:44
Официални цени на билетите за домакинските мачове на Лудогорец в ШЛ
Продажбата на билети за домакинските мачове на ПФК Лудогорец от историческото първо участие в Шампионската лига започва на 12 септември 2014 г. Пропуските ще бъдат пуснати в мрежата на Ивентим, като пунктове за продажба ще има в по-големите градове на страната, а касите на Националния стадион „Васил Левски“ ще работят в пълния си капацитет (списък на всички пунктове търсете на клубния сайт и на eventim.bg).

ПФК Лудогорец ще спази обещанието си и до събота – 6 септември, включително ще приема заявки на притежателите на клубни карти, членове на фен клубовете в страната и спонсорите на Клуба. Те ще имат право на по 2 билета. Заявките се приемат в клубната база на ПФК Лудогорец.

Свободната продажба стартира на 12 септември като предимство ще имат желаещите да си закупят пакетно пропуски за мачовете с европейския шампион Реал Мадрид, швейцарския Базел и легендарния Ливърпул. До 25 септември ще бъдат продавани само споменатите пакети с 5% отстъпка и едва тогава започва единичната продажба на билети за първия мач с Реал Мадрид.

Целта на пакетната продажба на билетите е да бъдат улеснени всички привърженици на ПФК Лудогорец, които имат желание да подкрепят отбора и в трите мача от най-престижния клубен турнир – Шампионската лига. Така те ще си гарантират предпочитаното място на стадиона за двубоя между момчетата от Лудогорец и Роналдо, и компания, към който има невероятен интерес предвид името на Клуба. Както знаете, Кралският клуб е десетократен европейски шампион и идва за втори път в България.

Цените на билетите са:

Реал Мадрид - Сектор А 100 лева, Сектор Б 50 лева, Сектор В 75 лева, Сектор Г 50 лева

Базел - Сектор А 80 лева, Сектор Б 30 лева, Сектор В 60, Сектор Г 30 лева

Ливърпул - Сектор А 90 лева, Сектор Б 45 лева, Сектор В 70 лева, Сектор Г 45 лева. 

В близките дни ПФК Лудогорец очаква да получи 2295 билета за гостуването на Ливърпул на 16.09.2014 г. Цената на билетите е от 50 до 52 паунда. Пропуските, към които има огромен интерес, ще бъдат продавани на клубната база, като определено количество ще бъде предоставено и на новосформирания фен клуб на ПФК Лудогорец в Лондон. Привържениците на орлите в английската столица ще съдействат на наши сънародници от Острова за закупуването на ценните пропуски.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

MeToDueB
03.09.2014 16:26

за мач на Реал Мадрид едва ли много често в годината може да се отиде срещу 25-30 евро, дори да не кажа, че е невъзможно, нашият стандарт е нисък и цените са ни високи опредлено, но не са чак толкова високи. Не знам дали Лудогорец определя цената, но преди години на Левски не бяха по-евтини билетите, а беше преди много години

myzrael
03.09.2014 17:07

Да, почти никаква разлика - на сините срещу Барселона беше 45 лева билета, а на Лудогорец срещу Реал е малко над 50 евро...разликата е нищожна само, където валутата е различна *joking*

Tigarahi
03.09.2014 14:51

Трябваше да се съобразят с финансовото положение на хората в България, за да могат да отидат и по-обикновените хора . Така се преценили, така са направили ........... явно ще се ходи само на единия мач .

П.С.
Някой знае ли дали е възможно да се купи билет само за 1 мач, а не комплект преди 25 септември ?

karakoko
03.09.2014 02:32

Реал и Ливърпул ще играят с 2-те си отбори! Със тяхната натоварена програма на няколко фронта....няма да се хабят много-много за Лудогорец! Така че цените на билетите са леко височки...

gerrard9000
03.09.2014 12:24

знаеш ли колко струва билет на Анфийлд за ШЛ?? изобщо не са скъпи.просто сме свикнали да даваме по 5лв. за мач от нашето красиво първенство *joking*

vlatkyn
03.09.2014 09:02

С вторите си отбори ако играят, глям пердах ще отнесат.

Rezors
03.09.2014 03:01

Първият мач с Пуул домакинство или гостуване е,че забравих?*blush*

scouser_pool
03.09.2014 02:51

Кви резерви бе брато , кога си ги гледал в ШЛ с резерви?С резерви излизат чак като са се класирали...нали съм ги гледал Реал като играят срещу Динамо Загреб и други такива отбори от нашия ранг , пак си излизат с Роналдо,Бензема и т.н. Ливърпул пък дори в Купата на Лигата срещу отбори от 3та дивизия излизаха със Стъридж и Суарез , в ШЛ ли няма да излязат*wonder**tongue* Но е възможно за домакинството на 26 ноември да излязат с резерви ако са се класирали , а аз точно този мач ще гледам иначе в началото абсурд*smile*

scouser_pool
03.09.2014 02:07

И също няма да е лошо Уинър да уточните , че 50 паунда са нормалните билети...но си има примерно за младежи 18-21 години 30 паунда , за възрастни над 65 не съм ги гледал , но пак са по-евтини и т.н.*wink*

scouser_pool
03.09.2014 02:06

" Привържениците на орлите в английската столица ще съдействат на наши сънародници от Острова за закупуването на ценните пропуски." ...ей тва ми хареса*lol* привържениците на орлите , то в България няма , в Англия фенове на Лудогорец

Nazy155
03.09.2014 01:50

Абе дечица малки. Лудогорец няма вина за тези цени. Цените се определят от УЕФА, те трябва да се съобразят с доходите на населението, но очевидно не го правят. Какво всички скачате като ром на баничка. Може да се сърдите единствено на УЕФА. Цените са високи, но какво може да се направи?

Stan1926
02.09.2014 23:50

Това не ни е националният отбор. Да си гледат работата. Надявам се Ливърпул и Реал да им вкарат толкова голове, че да ги вкарат в световните новини. Нещо от сорта на 7-8 на 0 и в двата мача ми изглежда добре.

stariat
02.09.2014 23:43

...така е бритчет,на ЦЕСКИ и на УЕСЕКА- то само феновити им останаха

Rezors
03.09.2014 03:00

То пък едни фенове...

_Ak71_
02.09.2014 23:24

Къде сте сега...Ето затова мразя ска*аните ла*на.После защо стадионите били празни.См*рт закривай зелените.*angry* Кирето само за парички мисли.Кире с те пари си купуваш всичко но не можеш да си купиш то което Цска и Левски го имат в излишак ФЕНОВЕ Кире Фенове!

za4o
03.09.2014 11:45

И като имате толкова фенове какво правите ?? Ходите да трошите стадиони и да се биете на гостуванията ? Разбери го ,че няма отбор в света който да иска тези наркомани , алкохолици и идиоти за фенове !!! Имайте си ги в излишък и дано да не земат да сменят предпочитанията си към клубовете. Човека налива пара в отбора. Построи база, построи академия, ще направи и стадион ...... купува играчи, а не някакви смърфове дето знаят само пътя до дискотеката в центъра на София.

mazlum
02.09.2014 23:08

[@link http://www.realmadrid.com/en/tickets/real-madrid-ludogorets-2014-12-09]

IM_A_PLAYER
02.09.2014 23:02

Аз очаквах билетите да са на такива цени,все пак Реал и Ливърпул не идват всеки месец.Аз като софиянец ще дам 100 лв + 2 лв за метрото,*lol* но напълно разбирам хората от провинцията, че не доволстват все пак разходите им за транспорт няма да са им малко, (влакове, автобуси, бензин, таксита) и тн. можеха да пуснат билетите и на по приемливи цени.

stariat
02.09.2014 22:45

...фнимавайте със залозите,да не изгори пак някой фишче...Лудогорец е фактор и това го доказва със злобата която бълвате срещу тях!

Dizela85
02.09.2014 22:43

Хора, цените на билетите не ги определя ръководството... Цените на така ценните хартийки се определят от UEFA! Който не вярва да провери в интернет!

TotHamFan
02.09.2014 22:41

Добре бе вие колко искате да е билета..напълно нормална цена и не мога да разбера защо всички гледат билетите от 100 лева там и да искате няма да си намерите билет. Събирате от цигари една седмица пропускате 1-2 ходения на дискотека и ето ви 50 лева. Аз съм от Варна и ще пътувам специално за мача един път ще дойде такъв отбор и не смятам да го изпусна. О и стига сте ми говорили за хората дето изкарвали 300 лева 400 лева и нз си колко.. 90% сигурно и не са работили от тук, а само говорят наизуст.

madridistaaaaaa
02.09.2014 22:36

В кои градове ще се продават билетите и на кое място по-точно някой знае ли/

emilbotev93
02.09.2014 22:35

здравейте ,да попитам има ли някой , който е от Русе и иска да отиде на мача с Ливърпул и не го бърка да даде 80-90 лв за билет

Liverpool__Fan
02.09.2014 22:15

Хахаха смешници , не стига , че в България голям отбор идва веднъж на 15 години. Ами сега от Лудогорец се изсра*а на желанието на повечето фенове да видят любимите си отбори. Нямам думи ! И съм напълно убеден , че ако вместо Лудогорец беше ЦСКА или Левски билетите щяха да са на по - ниска цена. Все пак се радвам , че ще чуем химна на ШЛ в България , но лично аз бих предпочел Левски пред този фалшив отбор Лудогорец. Нападайте ме колкото си искате но истината е една и тя е , че Лудогорец НЕ са и никога НЯМА да бъдат фактор в България !!!

D_e_v_i_L
02.09.2014 22:33

грешиш... щяха даже да са по-скъпи *cigarette* ЛЕВСКИ нямаше да са дебютант в ШЛ! *wink*

vencirumenov
02.09.2014 22:27

Смотаняк си!

Hitchhiker1902
02.09.2014 21:56

Абе... очаквах с 20 лв по-ниски цени, ама Домуза като ви чу, че ще ходите заради Реал и Пуул и си рече: аз на Лудогорец феновете ще ги докарам с трите автобуса, па тия на гостите - да кихат по 100 лева и да траят! *lol*
Аз смятам да ходя и на двата мача, само да кажат къде ще са гостуващите фенове или поне неутралните български, щото не искам да се набия сред разградските ултраси... Не обичам кренвирши...
А, и да пояснят какъв ще е пропускателния режим на стадиона, щото ако ми искат медальонче с домузовия лик до сърцето - нема да стане!
Айде със здраве, пичове и ще се видим на стадиона!

xperia8
02.09.2014 21:30

Като гледам повечето коментари са "Не, мерси"; "Много скъпо.." тва онова ... Добре какво очаквате? Билети от 10 до 40 лева максимум ли? Ами сбъркали сте просто.. Много ясно, че ще са скъпи билетите, все пак говорим за Реал Мадрид и Ливърпул! *smile*

DuX4o0
02.09.2014 22:15

Има и друго : ) На мачовете на Левски както се споменава по-долу най-скъпите билети са били на цена 45 лева на хубавите места : ) Скъпи са си билетите,а можеха да бъдат по-евтини : ) Това са фактите : )

haldir
02.09.2014 21:59

Пич повечето реагират така ,защото един вид те задължават да си купиш "пакетните пропуски" .А за индивидуалните мачове билети ще се пускат няколко дни преди самия мач(ако има останали).Аз лично като фен на Реал искам да отида на техния мач,колкото до мачовете с Поол и Базел мога и по телевизията да си ги гледам и не държа да съм на стадиона ,както и много от останалите фенове и за това реагират по този начин.

DuX4o0
02.09.2014 21:13

Цитирам " количество ще бъде предоставено и на новосформирания фен клуб на ПФК Лудогорец в Лондон." Фен клуб в Лондон *joking**joking**joking*

the_joker
02.09.2014 20:59

Аре ве нали много знаехте и се хвалихте, като се паднаха Реал и Ливърпул, да играят с Лудогорец, че ще отиде независимо от всичко, че това ще са ви най-щастливите дни, обаче като видяхте цените се уплашихте.*money**lol*

tishow7
02.09.2014 20:50

Значи хем свободната продажба започва на 12 сеп , като предимство ще имат желаещи за пакетни пропуски ( това се разбира, че от 12 септември пускат всичките типове билети, но предимство ще имат хора с пакетни билети ) и след това разбираме, че до 25 пък ще се продават САМО пакети и след това билети за мачът с Мадрид. Значи, който иска да ходи само на мачът с Мадрид, да опъва палатка на 24 срещу 25 пред касите на стадионът, щото не се знае колко места ще са останали, румънци, турци, гърци и богаташи може да си накупуват пакетни, а пак да идат само на мачът с Мадрид.
Наистина не са евтини, ама и отборът не е евтин, който идва. Знам, че има хора, които няма пари и не може да идат. Ама има и такива, които може да заделят, все пак Реал няма да идва всеки ден, а това е емоция, която ти остава вечно, в крайна сметка ние за това живеем, то иначе ежедневието ни е ясно на всички... Какво каза водещият на "Зона Спорт" - " Това е първият и последен път за някой хора да гледат Реал в живота си, някой дори и сега няма да могат да идат" Тъжна ситуация, ама искам да видя изражението на Домусчиев срещу Базел, щото бас ловя, че стадионът ще е празен и ще е много тъпо, ама в крайна сметка си има правила за билетите, няма как да са по 2.50, има си някакви граници от ШЛ и те са за всички, никой не го ебе, че ни тука нямаме пари да вържем двата края.
И СЕГА НЕЩО МНОГО ВАЖНО, СЪВЕТВАМ: ВЪЗДУХАРИТЕ, КОИТО СА ХОДИЛИ НА МАЧ В МАДРИД, ИЛИ НЯКЪДЕ ДРУГАДЕ, НО СА ГО ГЛЕДАЛИ, ИЗЖИВЯЛИ СА ТРЪПКАТА, ДА НЕ СИ КУПУВАТ БИЛЕТ, ДА ОСТАВЯТ ЗА НАС, ДА ВИДИМ И НИЕ КАКВО Е.

darkway
02.09.2014 20:33

Парите за билетите са еднакви за мача Реал Мадрид - Базел (най евтините билети) и за мача Лудогорец - Реал Мадрид , но едно е да гледаш мача на Бернабеу , а друго на националният стадион обаче Домуса и това не го гледа *lol* Като направят стадиона в Разград едва ли ще има такава публика като във София на такъв тип мачове да им пътува до Разград .. Както каза tishow7 ще се видят феновете на мача с Базел колко са *smile*

holigan4e
02.09.2014 20:33

И според мен са скъпи билетите , но Васил Левски , ще е фрашкан , ще видите. И бензина е скъп , ама всички карат. Порнографията е пълна иначе. И аз се бях заканил да ида , ама 50 лева няма как да дам. По - добре да заложа 20 лева и с останалите да си купя нещо за ядене и да седят пред тв-то.

scouser_pool
03.09.2014 02:12

Викаш по-добре да заложиш 20 лв , да ги изгубиш , да си купите бира и цигари с приятели за още 10 , и да ги изфукаш ей така , вместо да спестиш и да дадеш за събитие , което го има веднъж на 10 години в БГ*erm*

best_WINNER_bg
02.09.2014 20:31

Не съм фен на Реал Мадрид но по-ще ми е интересен той от колкото Лудогорец а и на мнозина

tishow7
02.09.2014 20:29

Истинските фенове на Лудогорец ще се видят срещу Базел *beer*

simeon_1994
02.09.2014 21:30

Честно да ти кажа не виждам как ще измъкнем нещо и от Реал и от Ливърпуул,ако искаш да отидеш да гледаш равностоен мач с Базел е най на оферта.Не изключвам изненада и срещу големите фаворити ако ни подценят или са в лоша форма,все пак честно казано спомняйки си мача на Челси срещу Стяуа на Стамфорд Бридж и мача на Лудогорец на Васил Левски не мога да си кривя душата и да не призная,че играта на разградчани беше в птъи по качествена и интересна,но пък и мача на Челси беше без значение и те не си даваха особено много зор.Ще видим,ще стискам палци на Лудогорец пред екрана и в трите мача,пък каквото сабя покаже...

D_e_v_i_L
02.09.2014 20:29

За голямо съжаление много хора в Бг не могат да си го позволят *money*, но това ще са най-евтините билети в Ш. Лига!!! Аз примерно за Байерн-Реал можех да избирам билети само между 200 и 300 Евро... *erm*

tishow7
02.09.2014 20:28

Значи на 25 септември ще се избиваме за билети *beer*

gerrardksp
02.09.2014 20:26

100% още първия ден ще свършат билетите по 100 лв за Лудогорец - Базел *lol**lol**lol**lol**lol*

sashaserg
02.09.2014 20:15

Само не разбрах за къв чеп и с кво право тоя дет има акъл да работи за 350 лева и не си е заслужил по-голямо възнаграждение, (не ми казвайте колко трудно било това в България... ) трябва да ходи на мач от ШЛ и то в Сектор А/В, това не е мач за вас да гледате Ливера или Реал, а мач който Лудогорец си е заслужил, в чужбина тия дет са под средното ниво не ходят на ШЛ, освен болните ултраси, съмнява ме, че вие дет се оплаквате от цените сте болни ултраси на Лудогорец, защото ако не сте, не заслужавате да ходите на тези мачове!

monte_carlo
02.09.2014 20:28

Хахаха клошар, в малките градове дори и за толкова е трудно да се намери работа, т'ва от Варна и особено София мноо се надувате. Ти па да не мислиш,че ако си в малък град ще получаваш повече,ако ще и Айнщайн да си все тая,има си установени заплати, на които те експлоатират и тва е. Единственият шанс да успееш е собствен бизнес и това е малко спорно, бизнес не се създава ей така, да не говорим,че покупателната способност на българина е нищожна...

Rezors
02.09.2014 20:02

Аз няма да се оплаквам щот Татко взима 800лева, Мама 700 лева,а аз си имам събрани 673 лева и не ми е проблем и да си ида и на 3-те мача,отдавна чакам случай да ги дам тия пари,защо не за Роналдо, Хамес, Кроос, Касияс, Анчелоти, Стъридж, Джерард и Брендън Роджърс?Но въпроса е,че въпреки,че Шченсни е прав,че цената не може да се променя заради нашите тъпи политици няма как да се пълни стадиона,защото примерно ако съм от Велико Търново трябва да дам поне още 50 кинта,а на фона на заплата 500 лева 150 са си бая
(А само Реал да ми дойдат с 5-ят отобр ше ги пребия гадовете им!)*vicious*

Contador12
02.09.2014 19:39

Цените са нормални за Европа, но за българския стандарт са високи. Ако играе твоят любим отбор ще се прежалиш, но аз като неутрален 100лв не си заслужава при положение че няма да гледаш любим отбор. Дано всички фенове на Пул и Реал да посетят мача огромен късмет им се отвори.

angel.bonev.908
02.09.2014 19:20

Напълно нормални цени за Шампиоонска лига. Тук на мач на Майорка от Сегудна дивисион билета е от 15/20 до 40 евро. А това е мач на високо европейско ниво. Да, разбира се, че е малко трудно, особено ако си от по малък град и работиш за 400 лв, да извадиш едни 120/130 лв за един мач да не говорим за целия пакет мачове. Но така е, за всеки влак си има пътници.

haldir
02.09.2014 19:07

Свободната продажба стартира на 12 септември като предимство ще имат желаещите да си закупят пакетно пропуски за мачовете с европейския шампион Реал Мадрид, швейцарския Базел и легендарния Ливърпул. До 25 септември ще бъдат продавани само споменатите пакети с 5% отстъпка и едва тогава започва единичната продажба на билети за първия мач с Реал Мадрид.

Страхотна стратегия,така искат да накарат хората да си закупят билети за вс. мачове ,а за хората които желаят да посетят само Реал или Поол надали ще могат да се доредят с билети ....

fivooo
02.09.2014 19:01

Цените според мен са нормални. Все пак ще гледате европейския шампион и най-добрия английски отбор в Европа. Забелязал съм, че много българи се оплакват че нямат пари за хляб, едва ли не, а в същото време всеки ден си купуват цигари за по 4-5лв.

Champions20
02.09.2014 19:00

Айде не,мерси! За 50 лвще си напълня масичката и ще гледам от Сектор ТВ

Big_Ivan017
02.09.2014 18:37

Нормално е да са надули цените... все пак хората искат да гледат отбори като Ливърпул и Реал Мадрид, от бая време в България не бяхме виждали такива отбори, добре че Лудогорец ни отсрамиха и се класираха! *smile* Пожелавам им 3то място в групата аз, понеже се съмнявам че има как по-добре от това. Успех момчета! *smile*

Tearstained
02.09.2014 18:35

Още от сега мога да им размахам в околовръст... един голям, дебел и мазен среден пръст!!! Да си заврат всички билети някъде, където слънце не огрява!!!

reuters
02.09.2014 18:19

Нормално за събитие случващо се веднъж на Х години

kermo
02.09.2014 18:18

Абе пичове,това са Реал Мадрид и Ливърпул,отбори,които ви висят на плакати над главите от малки...за море всеки намира 400,500 лв и то всяка година,а за любимия отбор 100 са много!!!Дискотеките във всеки град се пръскат по шевовете,поръчва се алкохол с бутилки на подобни цени...та това са цигарите за 3 седмици на един пушач..мога да изброявам още и още...100 лв,почти всеки може да събере,спести,вземе назаем ако трябва,но това е може би единствения шанс да видиш любимия си отбор на живо....

Contador12
02.09.2014 19:42

Ако отбора ти е любим е нормално да отидеш. Ама примерно някои фен на Юнайтед, Арсенал, Челси, Барса или Байерн едва ли ще иска да даде минимум 50лв и то на отбор който несимпатизира.

monte_carlo
02.09.2014 18:20

Абе Реал Мадрид не ми е любимият отбор, но няма спор,че искам да ги видя на живо. Друг е въпросът,че може и да се излигавят и да излязат само с резерви и пак нищо да не видим де :0 Ако намеря хора може и да отида...

biancorosso
02.09.2014 18:16

Също така резервните скамейки се намират от страната на "А" сектор, тунела е под "А" сектор и играчите се обръщат към "А" сектор по време на химна (ако можеш да приемеш това като плюсове)*joking*

karakoko
02.09.2014 18:15

Разходите ми за ток,вода,интернет, прем. акаунт за WOT и ТV са ми около 100лв. на месец. Да ги дам за билет на Лудогорец ... не виждам как ще стане *smile*

RoSKo0o0
02.09.2014 18:13

И, да... долу някой писа.... купувате се иначе цигари да се убивате и харчите минимум по 5-10 лева на ден само за цигари... купувате си яко алкохол.... харчите си парите са вредни неща и сега псувате другите. Смешници сте пълни.

RoSKo0o0
02.09.2014 18:12

Ох... какво се оплаквате от цените, бе? Някакви хора, които не си правят елементратни сметки и спестявания и разхищяват абсолютно всичко.... ако някой има желание... ще намери начин да отиде... какво плюете отбора... отбора е футболен и играе футбол. От Левски съм, но 2006-та каквото и да беше.. Левски не играеха такъв футбол. И съм убеден, че Лудогорец ще го докажат поне с точка.

monte_carlo
02.09.2014 18:08

Пичове има ли изобщо разлика между сектор А и сектор В, не съм ходил на стадиона. Като гледам и двата сектора са с централен изглед, защо цените се разминават ?

monte_carlo
02.09.2014 18:15

Благодаря, оказа се,че ще намеря пари макарче ще ми трябват много повече и за път и за спане... Въпросът е дали ще намеря хора от моите приятели,че не познавам София и сам няма да ми се ходи :0

biancorosso
02.09.2014 18:13

"А" има козирка. Друга разлика не знам да има *joking* Демек само в дъждовен ден се усеща, дали си в "А" или "В"*joking*

RMRM7
02.09.2014 17:49

Когато давате по дискотеките 50 лв за фалшиво уиски никак не се оплаквате от цените, за мачовете наБорусия билети под 170 евро няма, вие за 50 лв говорите,когато отидете на барче,механа да гледате мача пак ще хвръкнат 20-30, така че по добре за 50 80 но на стадиона,без това е 1 път.

RMRM7
02.09.2014 18:39

Над 5 бона взимат хората с хубава професия, а в България и учителите и строителите получават едно и също. Така - 600 евро най скъпия билет на Борусия, Повечето немци да получават по 3000 евро(не говоря за лекари,инженери и др),демек 1/5 от заплатата! Най скъп билет в БГ-100 лв, повечето българи получават 500 - демек 1/5 от заплатата!

MultiRedFan
02.09.2014 18:00

Зорлен караш хората да те ругаят.90 % от хората по дискотеките ( включително и мен) взимат примерно една маса на която има 1 шише пр. Водка и няколко РедБула и струва 60-70 лева.За тия 70 лева, 5-6 човека бръкват в джоба да извадят някой лев за да се изравни сметката.Не ставай смешен....*angry**party*

monte_carlo
02.09.2014 17:58

В Германия заплата под 1000-2000 евро няма, така че не намесвай Боруся. Да не говорим,че почти всички там вземат по-скоро към 5-10 хиляди евро, говоря за германците, не за чужденците, които живеят в Германия и работят за тях...

skivur
02.09.2014 17:45

Просто е:Те си знаят,че нямат шанс да излязат от групата и искат да наваксат с парите,така си мисля,че е.Може би това е причината да са двойно по-скъпи от 2006г.Само теория е това.

john_doe
02.09.2014 17:34

и аз ще стоя гладен ама не се знае кога пак ще играем ШЛ

monte_carlo
02.09.2014 17:32

Ебаси цените, най-много да мога да взема някой билети от ефтините, но те ще се разпродадът първи ми се струва ...

_beroe_
02.09.2014 17:30

Ем ако хвана от Еврото може и да отида. *joking*

myzrael
02.09.2014 17:23

Нека ако има фенове на Лудогорец в сайта - говоря за тези, които наистина са фенове на този отбор да си кажат колко от тях ще тръгнат от Разград за мачовете и какво е мнението на феновете на разградчани. Наистина ми е интересно.

myzrael
02.09.2014 17:16

На мен ще ми е интересно да видя цифрата на "феновете" на Лудогорец от Разград. Ще ми е много интересно колко фена ще тръгнат от Разград до София и ще платят за транспорт, билет, разходи в София и преспиване(за някои).

John_Jameson
02.09.2014 17:12

Дано наистина си има само единични билети за всеки един мач, понеже четох, че първо щели да пуснат пакетни и ако не се продадат, тогава единични, което е супер тъпо!!! Аз примерно искам да отида само на мача с Ливърпул, или поне само на този мач ще мога да отида.

john_doe
02.09.2014 17:10

не мога да ви разбера значи за Мадона можете да дадете по 100 кинта и кусур да и гледате дъртата п@тка а на мач не можете.стига сте се оплаквали аз ако успея да си взема билет ще ида.

RVP_Reus_9
04.09.2014 18:37

За да може да направим по-сериозен паралел с Шампионската лига трябва да търсим този отговор в държавите от нашат черга, които вече приемаха мачове от най-комерсиалния турнир. Веднага обръщаме глава на север и стигаме до Румъния. Миналата година Стяуа мери сили със силните. Докара Челси, Шалке и Базел. Най-скъпо се котираха пропуските за мачовете с Челси от 40 до 166 лева, Базел бе оценен в порядъка на 25 -111 лева, а Шалке от 31 до 133 лева. Близостта до Румъния може да се измери и със средната работна заплата в страната. Северните ни съседи вземат по 499 евро, а нашата средна работна заплата е 407 евро. Може да направим и сравнение с другия ни съсед Турция. Именно Галатасарай посрещна Реал Мадрид, а билетите варираха между 55 и 206 лева. Истината е, че в Турция средната заплата е доста по-висока от тази в България. В Чехия! Виктория Пилзен се изправи срещу Байерн Мюнхен и обяви цени между 120 и 230 лева. Да, чехите вземат двойно повече от българите, а средната заплаха е 946 евро. Миналата година в Чехия имаше и комбиниран билет за трите мача, което не е никак лоша идея и може спокойно да се взамиства. Той варираше между 295 и 563 лева. Обективно погледнато най-евтините билети в Шампионската лига май са в Беларус. Редовният участник в лигата БАТЕ Борисов пълни стадиона всеки мач. Той не е голям, а билетите са между 15 и 40 лева, но това по-скоро е изключение. Ливърпул и Реал Мадрид вече обявиха цените, на които ще посрещнат българския шампион. На „Анфийлд“ официалните пропуски са с цени между 114 и 146 лева, но много трудно въобще ще се стигне до свободната продажба на тези билети. На "Сантяго Бернабеу" Лудогорец се котира в границите на 133 и 281 лева за местните фенове. Всички споменати цени включват диапазона на билети за най-евтините места до центраната трибуна. Естествено в тези рамки не влизат ВИП билетите, които са доста по-скъпи и не са обект на темата. На всякъде цените са съобразени с доходите! Само забележете цените които обявяват БАТЕ! *confused**confused* Според мен можеше да сожат цени от 40 до 80 кинта.

za4o
03.09.2014 09:30

Кой по дяволите е Tyga бре ?? 30 кинта да дам за някав олигофрен да ме псува цяла вечер ? Стига сте ревали ,че били скъпи билетите. Преди 10 години това , преди 10 години онова. Никой не ви кара на сила да ходите. За 10 години услугите и като цяло всичко поскъпна. Кво си мислите ,че 5000 ревльовци като не отидете на стадиона и няма да се напълни ли ? Ае марш от тук. Малки заплати , па нисак стандарт па това па онова. Мислите ли ,че някой го интересува какъв ни е стандарта. Ако ги интересуваше европейците до сега да са се опитали да ни помогнат по някакъв начин , а не да си прокарват техните интереси и да ни серат с извинение по главите от както сме влезли във вмирисания ЕС. На никой не му пука за нас и ако не сте го разбрали още , вземете си го набийте в главите. Цените са такива и точка. Като ви се ходи , фащай 2 смени на бачкане и ще събереш пара. Ако има желание има и резултат.

john_doe
02.09.2014 17:33

аз имам предвид за тея най най.за оная чума Гага да не са били евтини ама никой не се е оплаквал тука оревахме света

RVP_Reus_9
02.09.2014 17:18

Ами пич за концерт на Tyga билета беше 30 кинта.

myzrael
02.09.2014 17:09

И какво стана сега - аз, Кирил Домусчиев, големия патриот ви докарах да гледате такива отбори, вижте моя отбор какво прави за България, всички сме българи, идвайте на стадиона и подкрепете българския отбор и накрая х*я в г*за на обикновения българин.
И само защитниците на този мургав, разградски амбреаж да не ми излизат с номера - ама УЕФА така каза, защото ако не се лъжа след "казването" на същата тази УЕФА най-скъпите билети на сините бяха по 45 лв.
Не стига, че е крал, крал и продължавате да краде от българския народ (всички се поинтересувайте откъде е произхода на парите му, коя е майка му, брат му и т.н.) ами и когато проповядва националистическа кауза пак не спира да обира народа, алчния му разградски домус!

komara92
02.09.2014 17:01

Феновете на Левски,цска и Ботев не си давайте парите за тия,а нека подкрепим отборите си,а не да изхранваме Домус ага *wink*

IvanIR
02.09.2014 16:57

Тука само пищите....скъпо , скъпо.....За 10 дена всички билети ше изчезнат. Ше видите, че Васил Левски ше се пука по шевовете....Това е Шампионска Лига...50 евро за мач от ШЛ, тва за англичаните е като некви социални помощи...ваучери...*lol*...София ше се напълни с английски фенове.....*wink*

sa6etoo
02.09.2014 16:48

Как очаквате билетите в другите страни да са толкова пари а тук не? Това че преди 10г. на Левски са били по 40лв. няма база за сравнение. Това е от преди цели 10г. А за всички незнаещи и спорещи цените се определят взаимно от Уефа и отбора домакин. Не може Лудогорец да каже ми 5лв и Уефа да не направи нищо. Всичко е изчислено и двете сстрани да са на печалба. А и едва ли им дреме много защото стадиона ще е пълен така или иначе. И по 200лв. да бяха най-евтините пак щеше да е пълен стадиона.

Omen
02.09.2014 16:47

Ето за това стадиона пак ще е полу празен.

Manchester4o
02.09.2014 16:40

Пичове ако бяха Юнайтед и аз щях да ги дам,но нали се сещате че не цяла България са фенове на Реал и Ливърпул

biancorosso
02.09.2014 16:38

За Б и Г - 20, за В - 40, за А - 50 например щяха да са нормални цени за БЪЛГАРИНА, да отиде да гледа мач от ШЛ.

tagen
02.09.2014 16:54

ти какво мислиш че хората няма да дойдат ли не ставай смешен за тези който си ходят редовно на мачовете билетите 100% ще са в пъти по евтини няма да са 100 ще са 50 с транспорта и на тях им се гледат РМ особено като там ептем нямат забавление тук поне идва някой да пее от време на време *lol*

biancorosso
02.09.2014 16:50

Натиснал е без да иска "к" след 20 *wink*

sa6ko_86
02.09.2014 16:49

20к от Разград. Леле по-полека щях да падна от смях от стола бре *smile*

tagen
02.09.2014 16:40

и вярваш ли си че има някакъв начин да се добереш до такива билети познавах хора който при такива цени имаха организация да закупят няколко хиляди и да ги дават за цените по горе *lol* едвали има фен който си е вярвал че ще го оправят 20-40 лв като от разград ще си дойдат 20к и остават 20к за др фенове *lol*

komara92
02.09.2014 16:37

Хахахаха аз за тези пари ще си извадя абонаментна карта на Левски и ще гледам любимия си отбор,няма да ги давам за Домус ага и отборчето му еднодневка,чиито фенове ходят с кремвирши по мачове *wink*

Szczesny
02.09.2014 16:35

Ето ви цените на Пул за ШЛ през този сезон от официалния им сайт [@link http://www.liverpoolfc.com/tickets/lfc-ticket-prices/european-prices]
И кажете дали на Лудогорец са много скъпи.
Това,че нашите заплати са мизерни не е проблем на УЕФА и не са ви виновни Лудогорец ви казах.Не можете да отидете да гледате Бейл,Роналдо,Анчелоти,Хамес,Джерард,Бало и други за жълти стотинки.Това да не ви е Спас Делев?

Stan1926
02.09.2014 16:34

Да дам 50 лева за касата на Лудогорец, айде не! Нещастници, на фона на заплатите такива цени. Накрая стадионът ще е наполовина празен!

scouser_pool
02.09.2014 16:33

То един билет до чужбина примерно Англия струва повече...пък аз се готвя от 1,2 години да ходя на мач на Ливърпул , да не говорим самите билети във Висша Лига са по 50 паунда + хотел и всичко потенциално излиза много солено...пък тук ми идват на гости за 100 лв. , а вие сте недоволни*lol* Явно нямате чак такова желание като мен и другите хора , които ще платят да отидете

scouser_pool
02.09.2014 16:51

С разликата , че тия пари съм си ги заработил аз още миналото лято и си ги пазя още*cool* Но да прав си ...много хора на моята възраст още не сме почнали работа , но това е нормално , не знам къв проблема , като си ходя на работа и си печеля сам и тогава пак доволно ще дам 100 лв за мач на Ливърпул...мамка му , дори за Реал , които не ме кефят толкова бих дал 50 да ги гледам от тъпия сектор *lol* Кво толкова не разбирам...

sa6ko_86
02.09.2014 16:44

На мама от портмонето 50 на тате още 100 и си готов *smile* Иначе очаквани цени, можеше да са с 10-20 лева по евтини но какво да се прави *smile* Няма как да изпуснем да видим Пулл *smile*

futbolista_rs
02.09.2014 16:32

Стига сте ревали. Ще видите, че стадиона ще е пълен и при тези цени. Хем ще гледат Реал, хем и без пари искат. Никой не ви е виновен, че нямате 50лв. за билет. Я се замислете колко давате за цигари, алкохол и трева? За тези които ги имат парите е нормална цена, за тези който ги нямат е голяма, просто и ясно!

futbolista_rs
02.09.2014 16:40

Все едно ходиш всяка година на такъв мач? На 10г. да отделиш 150лв. е много ли, а колко даваш за цигари и пиячка?

Manchester4o
02.09.2014 16:37

Стига сте говорили за тези 50 лв. сумати хора искат да хода да не би на целия стадион да са по 50,тези които не успят да са от първите ще трябва да си взимат от 100,и като не са от София като мен,като сложиш пътни и разходи ти идва поне едно 150 лв. цяла седмица бачкам за тея 150 лв. и да ги дам накрая за 2 часа,еми колкото и да ми се иска да отида няма как да стане *smile*

sensea
02.09.2014 16:27

Що не спретна с тези пари една софра пред телевизора...........

DuX4o0
02.09.2014 21:12

Браво младеж ! Имаш един от най-добрите аватари в сайта (заедно с моя) *beer*

PredatorBS
02.09.2014 16:31

Защото не си фен на Реал или Ливърпул, иначе идеята е много добра *smile*

Manchester4o
02.09.2014 16:26

Много кофти направиха,много хора в България взимат около 400-500 лв. заплата,и да дадът 100 лв. за 2 часа и после цял месец да си барат ушите,другата година им пожелавам да си цъкат за УЕФА поне да ходим да ги гледаме,тцтц

Szczesny
02.09.2014 16:26

Българина се възхищава,докато не му бръкнат в джоба.Тогава почва да плюе.Същото ще е и ако ви вземат от заплатите по 10 лева примерно за реставрация на паметника на Шипка.Тогава ще почнете - ооо що пък ни е тоа паметник,бе.Па аз си помна героите...Ужас
Онзи пък дето не може да се усети,че 25 евро и 50 лева е едно и също сигурно ще се възмущава,ако разбере цените на билетите на Зенит ахахахах Как може в Русия билет да струва хиляда и двеста рубли,ужас *joking**joking*

biancorosso
02.09.2014 17:34

Да ШЛ не е ЛЕ, но пък чак такава разлика в цените на билетите... Все пак и Лацио и Валенсия не са малки отбори, да, може да не са Реал Мадрид, но са си еврограндове.. И аз пак ще дам примера с Левски, когато най-скъпия билет беше 45лв (22евро). И гледам, че някой беше писал по-долу, че са минали 8 години от тогава и стандарта в България се е покачил. Стандарта на европейците обаче винаги си е бил висок. Защо тогава от УЕФА не ни задължиха да пуснем билети по 100лв на мачовете на Левски? Всичко е въпрос на принципи *wink*

Szczesny
02.09.2014 17:24

Къде сравняваш ЛЕ и ШЛ? Преди няколко дни излезе новина,че УЕФА ще определи цените и вие пак плюете. А иначе може УЕФА да е направила някакви рамки.Примерно за най-хубавия сектор да са от 50 до 65 евро и всеки отбор да си избере точна цена. Далеч съм от мисълта,че на Кирил му е хрумнало да сложи по 100 лева билет.

biancorosso
02.09.2014 17:18

Добре бе, а как билетите за мачовете с Лацио, ПСВ, Валенсия бяха по 10лв. ? Мислиш, че например в Англия билет за мач от ЛЕ ще е 3 паунда ? Това говори, че точно отборите определят цените. Да, УЕФА взема процент, но тия от УЕФА ти гарантирам, че нямаше да имат никакви възражения, ако билетите вместо 50, 80, 100, бяха 20, 40, 50... А относно Реал.... Отбор, който харчи стотици милиони всяка година е римрял за 10 или 15 000евро. Въпросът е принципен както казах. Можеше да се направи компромис за хората от ръководството на Лудогорец, но както и да е.... По-важното е да се биеш в гърдите, че си ГЕРОЙ и да плюеш, всички които са на мнение, различно от твоето. Както и да е. А относно това, че българинът ако му бръкнеш в джоба и побеснява, замисляш ли се защо е така ? Ако вземахме по 1500евро минимална заплата така ли щеше да е ? Но тук вече ще навлезем в друга тема, която не е за спортен сайт.

Szczesny
02.09.2014 17:02

Глупости говориш ти.Ще пуснат по 10 лева и няма да играят в ШЛ.Нали и Реал вземат някакъв процент от билетите в София.Кво мислиш,че белият балет ще дойде да играе тука за 1000 евро печалба от билети ли?И част от парите се дават и в УЕФА. Можели да ги направят 10 лева...И после Лудогорец да си плаща. Аз ви казах,сигурен съм,че ако и за нещо друго се поиска някой лев инвестиция,за да му се радваме,бързо ще го оплюем.Сега е Лудогорец.Утре може да е примерно за Шипка,както казах.Тогава със сигурност ще се появят такива,които ще кажат,че той не е хубав,а и не е важен.Бръкне ли се в джоба на българина,той си сменя мнението и почва да плюе.

OrdinaryMan
02.09.2014 16:54

От една страна съм съгласен с теб приятел,че рядко в България идват такива отбори,но от друга страна се замисли-как един човек който си скъсва гъза от работа за 200 лева на месец ей така ще отдели 50 за да седи зад вратаря и да не вижда почти нищо.И през останалата част от месеца този човек с какво ще се издържа ? Проявявайте малко разбиране *smile* Не всеки се е родил в заможно семейство и не всеки има доходоносна работа за да може да си позволи такова нещо.Повечето които работят в БГ,работят просто за да оцелеят.Мисля че се отклоних доста от темата но както и да е *smile*

biancorosso
02.09.2014 16:44

В момента говориш пълни глупости и сравненията ти са крайно неуместни. Цените на билетите се определят от отбора домакин. Ако искат могат и 10лв за сектор А да пуснат.

Szczesny
02.09.2014 16:40

Това не е проблем на УЕФА!Казвам го за 19ти път.Дай като заплатите са ни по 300 лева и примерно тука Нисан Джука да струва 10 000,а пък в Германия,щото вземат повече пари да е 30 000. Всеки продукт си има цена.Примерно обувки Найки струват 50 евро.Такъв е моделът и от Най са решили да вземат толкова пари. В България ще са сто лева,не щото ние сме алчни,а защото марката иска толкова пари. В Англия ще са 40 паунда В Русия ще са 2 хиляди и 400 рубли В Америка ще са 65 долара и така. Не може да се сменя цената,защото заплатите,а и валутите са различни. Продукта струва 50 евро и толкова.Във всяка страна ще струва по толкова и друг е въпроса,че не навсякъде са с евро и някъде цифрата ще е по-голяма,а над други места по-малка.Но цената е една и съща.

Manchester4o
02.09.2014 16:32

Ами тапако то 23 евро и 50 лв. е едно и също,но ще ми кажеш ли какво са 25 евро за един испанез и какво да 50 лв. за един българин?

PredatorBS
02.09.2014 16:25

Ехааа 100лв. билет за Базел - сигурно хората ще се избият пред касите!

GrandeBarca
02.09.2014 16:20

100 лв. билет на заплата 400 лв....вие нормални ли сте ми кажете..какви са тези цени бе..за 100 лв. трябва да седя в злато и фтуболистите д ами играят 3 метра оред мен..не да дам 50 лв. за зад вратата седалкатне се вижда от мърлотия,то и футболистите много не се виждат...ше го....*erm*

biancorosso
02.09.2014 16:20

Ей тва беше много ДОЛНО... Домус Ага разбра, че интереса към Реал и Пуул ще е ОГРОМЕН и сега извива ръцете на хората, защото знае, че колкото и да са билетите, феновете на Реал и Пуул ще се лишат ако трябва от нещо друго, но ще отидат на мача..... Много ми паднаха в очите... А уж щели да съобразят цените с живота на хората. Сладки приказки.

scouser_pool
02.09.2014 16:17

Не разбирам изобщо коментиращите по-долу...това е Шампионска Лига , естествено , че ще са такива билетите...не мисля , че са чак толкова скъпи колкото ги изкарвате...100 лв са си точно като да отида на едно от преживяванията ми за годината(мача с Пуул) и ще го направя...по колко искате да са билетите за такива грандове , нали и Лудогорец трябва да направят пари , те инвестират милиони за футболисти , вие искате билет 20 лв ли какво??? Вместо примерно да си купувате цигари 20 дена или да си вземате телефон си вземете билет и отидете на мача , какво толкова...съжалявам ако някои от вас смятат , че са високи цените , но не вярвам да не можете да си го позволите , по-скоро не искате...

RVP_Reus_9
02.09.2014 17:15

София ми е на "сааааамо" 300 км. Нали трябва да се предвидят разходи за пътни, хотели и т.н. и билета ти става 200 лв.*angry**stop*

scouser_pool
02.09.2014 16:42

За това съм съгласен , че е допълнителен разход...но все пак хората си пътуват постоянно из България , или поне тези , които познавам , дали по работа или за удоволствие...може да се вземе автобус или влак , които са 30 лв. някъде...абе не знам , за мен си струва...според мен проблема идва от това , че хората които се оплакват не са заделили пари и както спомена наведнъж идва много...но аз примерно съм си заделил едни 300,400 лв. точно за такива случаи и с радост ще изразходвам половината за това събитие , и при положение , че се знае , че Лудогорец още от зимата , че имат класата да влязат в групите на ШЛ...според мен който е искал да отиде е трябвало още тогава да заделя пари ...

biancorosso
02.09.2014 16:35

Ясно е, че стадиона ще е пълен на мачовете с Реал и Пуул ( срещу Базел на тези цени макс 10 000 да има ). Въпроса е, че Домуса се изявява като национален герой " вижте ме, благодарение на мен имаме отбор в ШЛ, благодарение на мен идват Реал и Пуул, благодарение на мен прославяме България, идвайте на стадиона да подкрепяте БЪЛГАРСКИЯ отбор, защото всички сме БЪЛГАРИ..." И накрая извива ръцете на хората, защото знае, че колкото и скъпи да са билетите на такива мачове стадиона ще се напълни. Като е такъв БЪЛГАРИН и ПАТРИОТ защо не помисли за НАРОДА, и не пусна билети, съответстващи на стандарта ни на живот...

skivur
02.09.2014 16:33

Не възнамерявам да правя спор,обаче:За да ида на мача трабва да мина 300км отиване и връщане.Това прави 600км.(като сложа,че колата гори 7/100)И като се вземе на впредвид,че 80% от коментарите тук са,че няма пари.Вярно е,това е незабравимо!Ще си искарам невероятно,но всичко опира до парите и утре като бръкна в джоба,няма 200лв минимум.Това е проблема тук,парите.Не всеки има да задели пари за толкова кратко време.Самите цени на билетите не са чак толкова скъпи.Да кажем,че един софиянец ще плати само билет,обаче един от Разград,Търново,Варна и т.н ще даде 3,4 пъти повече.

scouser_pool
02.09.2014 16:29

Е нека да направят пари и Лудогорец де какво толкова...+ това като има хора , които ще ги платят само будали ще пуснат по-евтини билети...аз ще платя , много други фенове на Ливърпул ще платят , 100-120 лв. ще платя , какво да правя , за мен си струва , такова събитие ще има за пръв път от почти 10 години в БГ*smile*

tagen
02.09.2014 16:26

45 беше за сектор А сега са 100 при положение че заплатите са мн различни за тия 8 години тогава минималната беше 200лв сега е 350лв погледаното от тая гледна точка разликата е малка

biancorosso
02.09.2014 16:23

А от Левски как можаха да пуснат по 45лв. НАЙ-скъпите билети ? Тука най-скъпите са 250. Тва е пълна порнография за нашия стандарт на живот. Не може да се сравняваме с Германия и Испания, където минималната заплата е 20 пъти по-висока от тази в България.

Rezors
02.09.2014 16:15

Еее,тука се о.раха!!*stop* Един човек със заплата 600 лв. как ще има възможността си вземе билет при положение,че НАЙ-ЕВТИНИЯТ Е 50 ЛЕВА!!!!*nerd* Не много добра постъпка на ръководството*thumb_down**smile*

monte_carlo
02.09.2014 17:35

То да вземах 600 лв., в провиницята бачкам за 300 лв, как да отида не знам. А тия дето викат,че е същото в Испания 25 евро да същото е пак са си 50 лв. , само дето хората там вземат по няколко хиляди лева заплати...

darkway
02.09.2014 16:01

Най интересното в случая е , че най евтините билети на Сантяго Бернабеу са по евтини от нашите най евтини *smile* Тук са 50 лв а там са 25 евро *lol* Линк с цените на билетите - [@link http://www.realmadrid.com/en/tickets/real-madrid-basel-2014-09-16]

tagen
02.09.2014 16:25

[@link http://europe.ticketbis.com/real-madrid-vs-basel-tickets/ev59663?gclid=CM_awMLQwsACFdMbtAoddzQAIg&afl=1T166G11RJ] това са реалните пари за билети на РМ май

Szczesny
02.09.2014 16:12

Това е едно и също бе,тиквеник.В Англия сигурно най-евтиния ще е 20 паунда *surprized* Не мога да повярвам.

Szczesny
02.09.2014 16:00

Цените не се определят от Лудогорец.Вие какво искате да отидете да гледате Реал за 10 лева ли?А от УЕФА какво ще спечелят?Помислете малко преди да пишете глупости,а и един по-надолу сам си каза-отборът ти идва един път да играе в България.Толкова не можете да отделите по някой лев за любимите си отбори.Не всеки ден ги гледате.
А и да не можете това не е проблем на УЕФА.Кво са виновни хората,че държавата ни е такава и една средна заплата е колкото един пакет за билети на сектор А плюс парите,които ще дадеш за транспорт.

tagen
02.09.2014 16:21

награда за победителя на ЛЕ 25 мил за ШЛ 250 мил разлика по 10 билети по 10 *lol* иначе да мн са и аз не очаквах защото на киро не му трябват пари :Д но след постъпката на някой цесекари и след декларация даже и като кажат че ще подкрепят и РМ и ливърпул някой можеше да очаква такива цени :Д сега да отидат ще налят бая пари в касата на врага :Д а това за някой който си мислят че ще могат да са в агитките на ливърпул и РМ да си приготви 300-500 лв :Д

darkway
02.09.2014 16:05

Сигорно от Уефа им казаха миналата година на Лудогорец да сложат за 1/8 финал в ЛЕ цена 15 лв за билет?

xpacm
02.09.2014 15:56

то феновете на Реал, Ливърпул и Базел ще са повече от тия на Лудогрчани и поне ще са истински, а не псевдо патриотите.. Домуса нестига, че ще се нагълта с пари, ами и още иска да вземе...

Gogata85
02.09.2014 15:50

Ем добре си го казва прочутата поговорка " ден година храни" , какво са за нормалният българин 50лв *erm*

velislav_kn_
02.09.2014 15:48

Искам да видя всички "патриоти", които подкрепят Лудогорец сега .. Хареса ли ви сега?!?! Най-евтините билети 50 лв Отиде ви "патриотизма" в кофата за боклук .. Не е глупав оня еничар да пусне евтини билети, за да ходите и да се радвате .. Мина промоцията с кренвиршите и лютеницата .. Вече ще давате кинти, за да гледате

СМЕШНИЦИИ!!!

skivur
02.09.2014 15:47

Жалко....Не всеки фен ще може да набюдава на живо любимия отбор.Много е гадно,когато 1 път на 10 години дойде любим отбор и не можем да си го позволим,дори в България.Да гледаш зад вратаря 50 лева,на фона на скъпия живот тук,с ниска заплата (си е направо подигравка)Вепреки,че Лудогорец са си заслужили участието и те определят цените.И все пак е несправедливо към хората с по-малко приходи.

Tauros
02.09.2014 15:35

Живи и здрави да са,не мога да си позволя тези цени,пък и още са ми криви лудите,от мача за Суперкупата,пожелавам им успех.