Юнайтед счупи рекорд по харчене през това лято
"Червените дяволи" приключиха кампанията с привличането на Радамел Фалкао, който ще играе под наем един сезон срещу сумата от 6 млн. паунда. Преди това бяха закупени Анхел Ди Мария от Реал (59,7 млн), Андер Ерера от Атлетик Билбао (29 млн), Люк Шоу от Саутхямптън (27 млн.), Маркос Рохо от Спортинг (16 млн) и Дейли Блинд от Аякс (14 млн).
С активната дейност на новия мениджър на Юнайтед Луис ван Гаал бе регистриран безпрецедентен летен шопинг на клубовете от Премиършип, които похарчиха общо 835 млн. паунда.
Предният рекорд бе поставен през миналото лято (630 млн) и бе счупен още на 14 август. Ливърпул вложи за нови играчи 117 млн., Челси - 91,3 млн., Манчестър Сити - 50 млн. За сравнение в Испания са похарчени 425 млн., в Германия - 250, в Италия - 260, във Франция - 100.
За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
03.09.2014 13:53
Много смешно обаче се получава как феновете на "големите" отбори започнаха да плачат за финансов феърплей, чак когато спряха да имат финансово надмощие над Сити, Челси и ПСЖ например .
Значи Ман Юнайтед може да харчи по 200 млн на година, защото са от реклами и тв права, а Сити не може понеже парите им са от арабски шейх .. ха ха
03.09.2014 17:43
Кога "сега" бе, приятел!? Та те последните 5 години са хвърляли по близо 100млн. на сезон за трансфери *smile*
03.09.2014 17:32
Да, Челси и Сити поддържат състава с "незначителни" покупки на стойност около 40 милиона, и какво лошо има? Казваш го така все едно Челси и Сити, ако купят някой е лошо, а Ман Юнайтед ако купи някой - вече не е толкова лошо и може. Имат пари - дават.
03.09.2014 16:41
Правиш ли разлика между "на година" и "една година" ? И да има разлика откъде идват парите, защото още утре ако решат 3ма милиардера могат да хванат Кристъл Палас, да им дигнат стадион, да купят възможно най-добрите играчи които се продават и да влязат в челните места и помен да няма от стария Кристъл Палас. Парите изхарчени сега са нещо като нормален трансферен ритуал за отборите като Челси (преди де) и за Ман Сити (преди няколко години). Сега тези 2 отбора поддържат състава с "незначителни покупки" на всеки трансферен прозорец на стойност около 40 милиона. Излагате се , Юнайтед развързаха малко кесията и голяма работа стана. Ако това продължи етс че няма да е приятно за феновете на футбола, но вашите отбори правят същото преди нас. Ако не бяха почнали може би нямаше и да има нужда от такива ходове *wink*
03.09.2014 15:05
Много елементарен коментар. Много ясно, че има голяма разлика между двете! Рекламните и ТВ правата, новите спонсорски договори и пр. са си приходи на самият клуб - сключват с теб за големи пари понеже така си си го постлал! Дават ти пари, харчиш ги, когато е нужно! Докато при Сити каква печалба генерират!? Какви приходи!? От къде!? Заради това и всяка година са на загуба и то с МНОГО на загуба! И въпреки всичко имат пари за трансфери по 100млн. на сезон!? Е какви са тези пари!? Въпреки, че си на загуба пак си позволяваш големи пари за трансфери! Толкова ли сте тесногръди, че не разбирате наистина разликата между двата вида пари!? Доколкото виждам от аватара ти, явно си фен на Челси и е нормално да не искаш да разбереш разликата! Никой не реве срещу големите харчлъци! Като си си спечелил само и с пот на челото парите - харчи си ги, много ясно! Ама не да не работиш и да си купуваш винаги най-скъпото понеже мама и тате ти дават якото кинти, та и да имаш претенции какъв си гъзар! Разбираш ли къде е тънката разлика!? Ето това е разликата между Ман Юнайтед (и Арсенал, Байерн, БВБ, Пуул и пр. и пр) и Сити (и Челси, ПСЖ, Монако, Анжи, Зенит, Малага преди 2-3 години).
03.09.2014 00:11
Viktor_11 - Стига излага феновете на Челси с това селяндурско поведение! А относно темата - сега с толкова похарчени пари и толкова много покупки Ван Гаал просто сам се задължи да се класира в топ 3.
02.09.2014 22:20
Абе какъв е този Vitkor_11 бре!? *smile* До такава степен се е комплексирал от Юнайтед, че чак и емблемата ни ли си е сложил!? *smile* Такова нещо досега не бях виждал *smile*
03.09.2014 13:03
Това май е ГГМЮСАФ,най-известният човек в сайта,бил е фен на де що има отбор*lol*
02.09.2014 21:41
ха ха 150 милиона за трансфери и пак нищо не прайте
02.09.2014 21:40
вие не знаете нищо за отбора на който сте фен не знаете историята на отбора само флизате и пишете само за някви финанси
02.09.2014 21:37
Босът на ПСЖ: Ди Мария искаше да играе при нас
02.09.2014 21:35
манчестър и ливърпул ши са лутат на шесто седмо място докато ЧЕЛСИ са ПЪРВИ
02.09.2014 21:34
много си кух ,пич
02.09.2014 21:32
мълчи е само челси
02.09.2014 21:25
ши видиш ти като челси са първи а ливърпул са шести и повече няма дда видат шампионска лига
02.09.2014 21:21
САМО КОЩА Е ВКАРАЛ ПОВЕЧЕ ГОЛОВЕ ОТ ЮНАЙТЕД *lol*
02.09.2014 21:20
мълчи е буклук да не извикам горилите ми да та смачкат САМО ЧЕЛСИ ЮНАЙТЕТ СА БОКЛУЦИ
02.09.2014 21:13
ко са прайш ве не стига че не знаеш на кой отбор да си фен аи мръсни юнитед само челси
02.09.2014 21:22
Виж че е хейтърче от сините шматароци
02.09.2014 21:17
Абе ти за пунктуация чувал ли си?*wonder*
02.09.2014 21:09
ко са прайте че мноо разбирате
02.09.2014 21:08
буклук мръсен само ман юнайтед
02.09.2014 21:11
Ти като пораснеш и стърчиш над топките ми тогава обиждай бре
02.09.2014 21:05
Все пак взехме фалкао и ди мариа
02.09.2014 19:14
А дано има ефект! След 20 ия кръг ,ако не сте в топ 4 ,ще ви спукам от подигравки !*joking*
02.09.2014 18:36
И няма нищо да постигне с този рекорд... пак ще ги гледаме назад, най-много ЛЕ ще хванат макар и в момента човек като се замисли че имат мачове само в първенството...
02.09.2014 18:31
Честито вече официално дадохме Клевърли на Вила под наем *smile* [@link http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2014/Sep/tom-cleverley-loan-move-to-aston-villa-agreed.aspx]
02.09.2014 17:07
поме Сити и Челси не дават безумни заплати
02.09.2014 17:24
Споко Сити да не дават безумни заплати. *lol*
02.09.2014 16:37
Ах колко сме слабоумни, разликата е, че Манчестър са си ИЗРАБОТИЛИ тези много кинти със сумати те и титли които са спечелили, за разлика от ваще ситита челсита дето мафиотите ги копуват и от собствения си джоб влагат милиони.
02.09.2014 16:59
ахаха да Абрама дава от джоба яко ти пуши главата и в Челси няма заплати над 200к на седмица
02.09.2014 16:15
Falcao - £350k per week
Rooney - £300k per week
Di Maria - £250k per week
Van Persie - £220k per week
02.09.2014 21:35
много си кух ,пич
02.09.2014 16:24
Човека просто показва колко пари харчите за тея играчи и пак не можете да биете МК Донс...
02.09.2014 16:23
То Меси,Роналдо и Бейл взимат по малко от тях...
02.09.2014 16:21
Вашите играчи взимат по 100 и нагоре,всеки ти се оплакваш за 4..оли*офрени сте вие повече фенове а Сити*nerd*
02.09.2014 16:08
Има си една шепа ( а може и 10 шепи да са ) малоумници които не правят разлика между : пари които са спечелени от клуба и пари които идват директно от джоба на собственика. Прочетох на места как някои по-разумни хора се опитват да обеснят разликата, но това е като да учиш маймуна да свири на пиано. Има възможност да стане, но не е ясно след колко десетки години ще се научи. Важното е да не ни свалят на тяхното ниво!
02.09.2014 21:06
Еми виж аз като счетоводител ги разбирам, опитах се да обясня но не. Да речем собственик на ЕООД държавата също не му позволява безконтролно да налива собствените си пари във фирмата, а трябва да харчи и да се издържа с пари изкарани от самата фирма *smile* Същото е и с футболните клубове, те не са ЕООД а в по голямата си част акционерни дружества-АД, тоест си е фирма и никой няма да позволи да наливат безконтролно пари *smile*
02.09.2014 15:21
Пропускате една ГОЛЯМА подробност. Докато Челси и Сити харечеха парите, съответно, на Абрамович и на Шейха, Юнайтед си извадиха собствените спестявания.
02.09.2014 19:23
Това не са точно спестявания, а вложения.
02.09.2014 15:31
Директната ти напдака мога да я опиша като олигофренско поведение. Имам предвид, че Юнайтед имат в пъти повече приходи от спонсори, фланелки, ТВ права и т.н. отколкото Челси и Сити. Да, точно така, това значи повече приходи => повече пари за трансфери. Само не ви разбирам какво скачате, има си нови правила, ако ги нарушаваме, най-малкото щяхме да бъдем предупредени. Това ни беше, вие всеки сезон правите гръмки трансфери.
02.09.2014 15:29
Ти си много ограничен бе??? Колегата има в предвид,че това са пари на отбора, заработени от рекламно договори, продажби на артикули и абонаментни карти, а не че са на определен човек или отделна фирма от Манчестър Юнайтед!!
02.09.2014 15:26
Ебахти малоумното изказване.Какви собствени пари ве папагал да не са ги давали старите играчи треньора или феновете .
02.09.2014 15:13
Иначе със Сити и Челси се гаврят , а тая година Ливърпуул и Ман Юн харчиха като луди.. иначе предпочитам те да ги харчат , отколкото сините отбори - мразя синия цвят!
03.09.2014 08:00
Да бе големи успехи е постигнал *smile* Затова чак като дойде Юп Хайнкес заиграхте като отбор и почнахте да газите всичко
02.09.2014 22:27
На МЮ не им липсва тренер повярвайми вярно е трябваше да вземат някой с опит в ВЛ но ЛВГ попринцип на всякаде започва слабо при нас в Барса а след това гази наред липсва им само сработка и да се върнат контузените играчи нищо повече след няколко кръга играта им ще се промени!
02.09.2014 21:20
Не ама май ти имаш проблем с мнението на другите *smile* Липсва ви мениджър и ще се убедиш в това след 5-6 кръга *smile* Още съм на мнение че ви трябваше някой който е свикнал с ВЛ (като Почетино примерно)
02.09.2014 21:07
Имаме нужда от играчи, имаме парите и ги купуваме. Проблем? Най-богатият клуб в Англия и третият в света няма право да харчи парите си за подсилване на отбора, хм? Това, че се набутахте със 100 милиона при Далглиш за мегазвездите Адам, Даунинг, Керъл и следващите 2 години се чудихте какви трохи да давате не е наш проблем.
02.09.2014 21:01
Разликата е че ние сме похарчили 55 милиона за трансферите (като сложим изходящите), а манафите около 130 милиона. Разликата мисля е огромна *smile*
02.09.2014 15:07
хммм а после отбори като Челси Сити Реал и ПСЖ разваляли футбола с гръмки трансфери и дебели заплати но сега като се обърна палачинката се правите на глухи
02.09.2014 16:32
МЮ го правят веднъж.... Вие всяка година !
02.09.2014 15:20
Глухи, глухи колко да се правим на глухи... Погледни ни играчите, имаме нужда от тези трансфери
02.09.2014 12:18
Хахаха и после Челси , Сити и Реал харчели много. Но спокойно дори и с Ди Мария и Фалкао ще се борите за по 1 точка във всеки двубой !
02.09.2014 17:40
Ти изобщо знаеш ли откъде идва този дълг на Юнайтед и как се погаси дълга на Челси!? Това, че Челси са редовно на загуба, но пък вече нямат дълг 900млн. паунда, който е стопен за 1 година не те ли навява на определени мисли, че има нещо странно в цялата тази работа!? Да ти говори нещо interest-free loan? Много е забавно да гледаш как незнаещи в сферата на финансите се пънат да обясняват дългове и пр.!
02.09.2014 16:57
то хубаво пишеш професоре , но Челси имаше дългове 900м какво ми ги пишеш в трансфери сега кой няма дългове питам аз и кой има 500*wink*
02.09.2014 16:35
Да 100 % сме пазарували като луди последните години... Само тази година хвърлихме малко повече пари , какви ги говориш ?
02.09.2014 15:59
Няма спор, но за да искаш да имаш добри основи за да получиш бързо резултати трябва да харчиш. Челси харчиша първите години, но вече имат основата и се кротнаха, а арабите тях Финансовия Феарплей ги поряза като нямат приходи.
02.09.2014 15:31
Ще си позволя да цитирам един пресен коментар от друга тема в сайта "Извадих малко цифри през годините ,че ме дразните вече.Разваляли сме били футбола , нямало право да казваме на Челси и Сити , хаха... ЕДИН път ни се наложи да дадем такива пари ако се наложи и още 100 млн. ще дадем другото лято , просто ВЕЧЕ футболът е такъв...Вие като си напазарувахте няколко лета подред с по над 100 млн. нямаше проблем нали? Ето едни РЕАЛНИ цифри: МАНЧЕСТЪР ЮНАЙТЕД от сезон 2000/2001 е дал 926 млн.евро , от сезон 2003-2004 сме дали 782 млн.евро (защото Челси тогава почнаха да дават сериозни пари). 03/04 даваме 55 млн. 04/05 61 млн. 05/06 даваме 31 млн. 06/07 даваме 27 млн. 07/08 даваме 103 млн. 08/09 45 млн. 09/10 даваме 27 млн. 10/11 даваме 29 млн. 11/12 даваме 57 млн. 12/13 даваме 76 млн. 13/14 даваме 78 млн. 14/15 даваме 193 млн. Това беше едва вторият път ,в който сме минали 100те млн. ЧЕЛСИ от сезон 2000/2001 са дали 1298 млн.евро , от сезон 2003-2004 са дали 1204 млн.евро 03/04 давате 172 млн. 04/05 давате 161 млн. 05/06 давате 91 млн. 06/07 давате 91 млн. 07/08 давате 62 млн. 08/09 давате 30 млн. 09/10 давате.30 млн. 10/11 давате 123 млн. 11/12 давате 103 млн. 12/13 давате 108 млн. 13/14 давате 127 млн. 14/15 давате 106 млн. Вие сте ги минали 7 пъти без да включвам двата сезона с по 91 млн. МАНЧЕСТЪР СИТИ - то вас ви сметнах от 2007 насам ,че преди това си знаете (може би).. От сезон 2007/2008 до сега сте дали 902 млн.евро к'во да говорим..07/08 давате 78млн. 08/09 давате 157 млн. 09/10 давате 147 млн. 10/11 давате 182 млн. 11/12 96 млн. 12/13 давате 61 млн. 13/14 давате 116 млн. 14/15 давате 65 млн. И + всичко това нашите пари не са от джоба на арабите или от джоба на мафиота" Какво казваш *smile*
02.09.2014 11:02
ии голям кеф немците пак да вземат титлата в ШЛ, а големите английски и испански клубове да ядат мухи
02.09.2014 11:01
Най-добрия трансферен прозорец за Юнайтед от 10 години може и повече. Разкараxа палавите Чичарито, Уелбек и взеxа Фалкао и Ди Мария, а и не само. Браво дано да се стегнат малко, че не им приляга това 14 място *sad* . Аз съм фен наЧелси и обичам да ги бием когато са силни *lol* по- сладко е *wink* Радвам се, много на тези добри трансфери. И Челси и Ман Ю и Ливърпул направиxа много добри трансфери като прибавим и Алекси в Арссенал, добре е. Вишата лига трябва да се върне навърxа където и е мястото
02.09.2014 15:12
Браво и аз съм фен на челси и мисля по абсолютно същия начин *beer*
02.09.2014 10:24
Финансов феърпплей... Ко ? Не !
03.09.2014 13:03
Дейли Мейл: Бе подписана нова сделка за ТВ правата на Английската Висша Лига,така по този начин последният в миналото първенство Кардиф ще вземе 62 милиона,повече отколкото взе шампиона Манчестър Юнайтед по-миналата година!*smile* Еми представи си колко ще вземе 7-ят
03.09.2014 11:57
Всъщност, да! Въпреки миналият сезон, въпреки седмото място, бележим покачване на приходите и печалбата, като цяло! Дължи се наови спонсорски договори, по-високи пари от ТВ права и пр. и пр. Така че да - имаме такава печалба! Надявам се не мислиш, че парите в един отбор идват само от трофеи и продадени играчи!?
03.09.2014 11:35
Как ? Във сезона в който сте 7-ми, не взехте нито един трофей , не се класирахте за европа имате такава пецалба!?
03.09.2014 08:03
абе казах запознайте се, после ми цвилете бре. Правилото е на Фифа без да участвате в нейните турнири няма как да ви накаже *smile* По същата причина и Монако и Пул се измъкнаха от наказание
03.09.2014 08:01
-60 голова разлика *cigarette**lol*
02.09.2014 21:30
И ще ми обяснип ли, счетоводителю, -60 от какво!? От нетно продадени-закупени играчи ли!? Понеже Юнайтед, по твоята логика, трябва вече да бъдат санксионирани за ФФП!? Но аз ще ти кажа, че не е това - става въпрос за Net income или за EBITDA - едно от двете! (не знам как беше терминът на български! Като счетоводител би трябвало да го знаеш). Та значи Юнайтед тоооотлкова време имат още докато стигнат два пъти поред -60, че повече от това няма накъде... Понеже Net Income на Юнайтед винаги (без една година) е бил положителен, а за 2013г, дори е 260млн. паунда или нещо такова! Заговори ли се за EBITDA - там вече цифрите са още по-внушителни - винаги над 160 млн. паунда. И от там вече идва и "безконтролното наливане на пари" - това си е чисто и просто реинвестиция с очакван бъдещ доход! Не виждам изобщо за аккво става дума...
02.09.2014 21:10
Първо се запознай после говори глупости. Финансовия феърплей гласи че не може две поредни години да излизат на -60м, общо за двете години. Тоест Барса тая като излезнаха на +50 догодина може на -100 да завършат и се побират. Капиш или да го нарисувам
02.09.2014 18:06
Очевидно не си наясно как стоят нещата но другите пичове ти обясниха. По-късно може да им благодариш *beer*
02.09.2014 17:22
Финансовия феърплей гласи,че всеки отбор може да харчи толкова колкото е изкарал от приходи през изминалата година,а ние тези пари които ги изхарчихме сега си ги изкарахме през изминалата година,че даже и повече,така че финансовия феърплей не може да ни пипне *smile*
02.09.2014 17:18
Ако не знаеш какво гласи финансовия феърплей- недей се изказва неподготвен
02.09.2014 17:11
Ти дори не знаеш какво представлявав финансовия феърплей бе олигофрен *lol* Да не се харчили големи пари зарад другите отбори хахахахахахах :Д Ок, от другия сезон всеки отбор почва да харчи максимум по 10 милиона, за да не накърняват достойнството на един Левски или ЦСКА примерно :Д Гледай си там Шити и не се обеснявай за неща, които глупавата ти глава не побира. Станахте 2 пъти шампиони с 1 милиард наляти пари и вече не може да се говори с вас аматьори :Д
02.09.2014 16:09
Да, и щото са фрашкани с пари, за тва имат дългове възлизащи над 500млн. А и това откъде идват парите няма никво значение. Финансовия феърплей УЖ гласи че не трябва да се харчат големи суми, за да не се получават толкова съществени разлики между клубовете, но са отбори като ПСЖ, Сити, Реал и Юнайтед по всичко личи че правила няма *wink*
02.09.2014 15:20
Ако спреш да повтаряш неща, които всеки бъдещ чистач казва в момента и използваш компютъра си ще разбереш, че няма нищо нередно. Юнайтед са фрашкани с пари идващи от всички краища на света и това няма да спре докато се играе футбол*wink* Следващия път вместо да се правиш на интересен си грабни някоя книга вместо да се правиш на интересно 10 годишно хлапе *beer*
02.09.2014 11:39
Юнайтед и много приходи? Ко? ДА!
02.09.2014 10:03
Пооръсихме се тая година... Играчите са хипер класни. Дано се сработят по-бързо и другия сезон да атакуваме титлата.