Фалкао в Ман Юнайтед за един сезон

13:11
Фалкао в Ман Юнайтед за един сезон
Радамел Фалкао ще играе под наем в Манчестър Юнайтед през следващия сезон. Ръководствата на настоящия клуб на играча Монако и червените дяволи са се договорили за преотстъпване на 28-годишния футболист, съобщава "BBC".

По неофициални информации от "Олд Трафорд" ще платят 12 милиона паунда, а футболистът ще получава по 200 хиляди паунда на седмица. Юнайтед ще има възможност и да закупи играта през следващото лято за около 55 милиона паунда.

Както е известно сериозен интерес към колумбийския нападател проявява и европейския клубен шампион Реал Мадрид, който също искаше голаджията под наем в състава си.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

angelusssssss
02.09.2014 09:49

просто нее истина .... представете си колко са слаби Клевърли и Андерсон щом никои неиска да ги купи .... слава богу се отървахме от Уелбек ( пожелавам му успех в Арсенал) ... но за сметка на това привлякохме играчи за 150 млн ..... толкова много пари за играчи и ако сега незапочнем да бием не знам ... явно Ван ГАл иска да направи супер отбор но дали ще се получи ...

D_e_v_i_L
02.09.2014 09:35

сорри, в сайта на Юнайтед вече има снимки по екип на отбора

D_e_v_i_L
02.09.2014 09:32

може да смените снимката, примерно с тази [@link http://www.manutd.com/styles/images/camera.gif] *devil*

Stratievv
02.09.2014 08:21

Айдее Ел Тигре вече е наш и Дани Левбек го няма обичам ви фенчета на Арсеналл .. :* :* :* *lol*

Onzoprognozira
02.09.2014 04:43

Не искам да хейтвам, ама тоя трансфер е направо смешен! Може да вземете и Меси и Роналдо с надеждата да се класирате за ШЛ. Манчестър Юнайтед станаха като Сити, отбора им вече струва 1 милиард...Не знам какво се опитва да направи Ван Гаал, но не разбирам как и къде ще играят Руни, Перси, Фалкао, Ди Мария, Maта, Ерера, Валенсия (ако няма да го маха) и още колко там играчи, които ще забие на пейката. Взима Блинд и Шоу, които играят на един и същ пост. Желая успех на Юнайтед, но просто Ван Гаал ми падна в очите, смятах го за добър тактик, който може да извлече максимума от всеки играч, а не "специалист" на когото му трябват най-добрите на света, за да направи нещо.

Eric_Cantona
02.09.2014 10:46

Аз ги виждам нещата така; Глейзърите се стискаха, стискаха, докато ни изтискаха!!!! Резултатите са налице, миналия сезон 7ми, а в състава липсва класа!!!! Губим спонсори!!! Няма пари за Глейзърите!!!

Salient
02.09.2014 03:48

Manchester United is delighted to announce that Radamel Falcao has joined the club on a one-year loan deal from AS Monaco, with an option to buy at the end of the loan period.

Официално ще имаме нова деветка!

pako199
02.09.2014 01:57

някой има ли информация какво става с трансфера на Фалкао ?

Salient
02.09.2014 02:26

Manchester United have received a Deadline Day extension in order to complete the signing of Radamel Falcao.

akseldev
02.09.2014 01:52

Some rumours starting to bubble up that Falcao has had some issues with his medical (bad knee injury in January remember) and that United only have until 12pm to get it done! Surely it won't fall through now!

_beroe_
02.09.2014 01:30

"Валенсия представи сделка за Алваро Негредо, който идва под наем от Манчестър Сити. " Това е интересен трансфер.

Salient
02.09.2014 01:09

До коментар [@comment 1696621] от [@user QUARTERBACK]:

Без коментар.

yunuzmh
02.09.2014 01:03

00:59 Арсенал и Манчестър Юнайтед имат право да поискат удължаване на срока за регистриране на нови футболисти, докато изглаждат всички детайли по трансферите на Дани Уелбек и Фалкао

one1win
02.09.2014 00:59

00.50 Според Sky Sports, Манчестър Юнайтед е помолил официалните органи за още един час отсрочка, за да може да премине Фалкао медицинските прегледи!

Това ако може да се провали тоя трансфер.

yunuzmh
02.09.2014 00:41

И да привлечем Фалкао няма да разберем поне още 12 часа, тъй като Юнайтед обявяват трансферите си след като футболиста подпише договор.

Salient
02.09.2014 00:56

Фелайни май го обявиха точно на затварянето на прозореца.

John_Jameson
02.09.2014 00:17

Фалкао искаше с Атлетико в ШЛ, те влезнаха и той отиде в Монако, които току що бяха влезнали в Лига 1! *lol* Сега Монако влезе в ШЛ и той отиде в Юнайтед, които този сезон няма да играят нито в ШЛ, нито в ЛЕ! *lol*

RealMafia1
02.09.2014 00:14

До коментар [@comment 1696534] от [@user yunuzmh]:

прекалено си ограниен за да се занимавам с теб лягай си .......

RealMafia1
02.09.2014 00:03

До коментар [@comment 1696518] от [@user martyyyLFC]:

Имаш ли официална информация за трансфера ?

RealMafia1
02.09.2014 00:23

лека вечер ...

martyyyLFC
02.09.2014 00:23

Незнам , а и тази контузия дето имасе ... Незнам аз си лягам це съм уморен па каквото стане. На сутринта е разбера

RealMafia1
02.09.2014 00:19

Не мога да кажа нищо не съм прочел такова нещо за ди мариа но съм склонен да вярвам на това че може да не е минал тестовете за фалкао говоря понеже до към 10 часа наше време всичко беше сигорно а все още нищо не е обявено а остават около 40 минути до края в почти всеки сайт пише че няма инфо за ситуацията около фалкао и мисля че и друг отбор се е намесил за това се бавят

martyyyLFC
02.09.2014 00:17

Имах впредвид MU като купиха Ди Мария

RealMafia1
02.09.2014 00:14

нищо лошо не казвам това прочетох това написах а за ди мариа не знам какво е писано преди четири години

martyyyLFC
02.09.2014 00:11

Не , но като купихте Ди Мария Troll Football: BREAKING Di Maria failed medicals ... You just got trolled ... Тук като гледам и ти си писа це не ги е минал .. май се оказва вярно

RealMafia1
02.09.2014 00:02

Фалкао се е провалил на тестовете в юнайтед трансферът е пред провал .........

Chelsea_Blue
01.09.2014 23:58

Кога в крайна сметка затваря този трансферен прозорец - час ? на различни места, различни информации чета. Някой с достоверна информация ?

Salient
02.09.2014 00:01

1:00 българско време на 2 септември.

Ginekologa
01.09.2014 23:31

яко кинти
Falcao 340k per week
Rooney 300k per week
Di Maria 250k per week
Van persie 220k per week
1.2 million per week for 4 players in a week

martyyyLFC
01.09.2014 23:42

Вярно е , за това другите отбори се отказаха *smile*

Salient
01.09.2014 23:33

Тия 340K на Фалкао са пълна тъпотия. Само някакъв смешен английски всекидневник е стигнал до това заключение...

darkway
01.09.2014 23:20

Относно годишната заплатата на играча тя се смята за 10 месеца във ВЛ, а не за 12 както някои пресмятат по долу.

scouser_pool
01.09.2014 22:53

Юнайтед взеха добър тренер...но ръководството им почна да прави много грешки на пазара , купуват скъпо и купуват рисково...ако не влязат в ШЛ потенциално отбора може да изпадне в голяма криза , по-голяма от тази на Ливърпул...все още смятам , че някакси Ван Гаал ще ги стабилизира и ще хванат 4то място , но е възможно да ги стабилизира прекалено късно , примерно след 10,15 мача , което ще е голяма прецакня с всичките тея играчи...не разбирам защо купуват само имена , много отбори като Ливърпул,Атлетико,Порто и Дортмунд доказаха , че можеш да вземеш страхотен талант за по-малко от 20 млн. , а не само изградени вече играчи , които ще ти струват една камара пари за трансфер и заплата*erm*

Sasho_Ivanov
01.09.2014 23:57

Ако искаш да се хванем на бас че ще са в топ 4 този сезон пак казвам не е важно как почваш а как ще завършиш и 3 мача не са нищо.

tagen
01.09.2014 23:48

МЮ аз не ги виждам в топ 4 близките 1-3 години точно в началото трябваше да се сработят с лесните съперници вместо това те губят точки ... и като се върнат контузените пак ще трябва сработване с тях време докато влезнат в форма и края на сезона дойде и аз не виждам на мястото на кого ще влезнат освен може би на Арсенал но Вангер е такъв че каквато и форма да са арсенал те са в топ4 :Д

Sasho_Ivanov
01.09.2014 23:34

МЮ ще влязат в топ 4 ЛВГ знае как да сработи 1 отбор и да създаде колектив също ще се завърнат и контузени играчи 3 мача не са нищо играта им ще се подобри след време не е важно как си започнал важно е как ще завършиш Иначе не мисля че трябва да ви сравняват изобщо с Тотнъм и както каза колегата разликата се видя вчера.

Salient
01.09.2014 23:31

Съмнявам се да изпадне във финансова криза, освен ако не харчи безразборно всеки прозорец, което повярвай ми няма да се случи, защото едва ли Глейзър ще го позволят. Клубът има доста солидни приходи - рекордни спонсорски сделки, огромна фен база, мърчендайз и т.н. Накратко - изключително комерсиализиран е, даже прекалено. Да не говорим, че не можем да се отървем от абсолютно ненужни играчи заради огромните им заплати, защото никой друг клуб не е навит да ги плаща. Най-пресният пример е Нани и е възможно Клевърли да е следващият. Това за мен е сериозен показател, че клубът е в добро финансово състояние. Единственият минус е липсата на приходите от ШЛ, които безспорно не са никак малко. Колкото до Фалкао, струва ми се, че има нещо общо около развода на Риболовлев. Бившата му мисля, че взе някъде към 3 млрд. и явно средствата в Монако са понамалели, което забавя развитието на проекта. Може би това не се нрави на Фалкао? Иначе нямам друго разумно обяснение за този трансфер.

scouser_pool
01.09.2014 23:25

Хаха , изпревари ме ...и мен много ме дразнят така с тея измислени сравнения *lol*

scouser_pool
01.09.2014 23:24

Пак сравнението с Тотнъм*lol* пхаха ...тая тема съм я дъвкал стотици пъти , трансферите на Ливърпул нямат нищо общо с тези на Тотнъм , но не смятам пак да се занимавам , тук е тема за Юнайтед , Ливърпул сами ще докажат през сезона , че трансферите им си бяха на място*wink*

bengami
01.09.2014 23:22

Не че тук е темата, но ми писна от тия сравнения с Тотнъм. Разликата мисля, че се видя в неделя.

darkway
01.09.2014 23:17

По добре да вземем доказан футболист в момента от колкото за по 20 млн на килограм пример ще ти кажа с вас. Вместо да вземете достоен заместник на Суарез купихте един куп играчи за по 20 млн. По добре за един да бяхте дали колкото за 2-ма но да е Топ играч. Същото направи миналият сезон Тотнъм с Бейл взеха 100 млн и купиха 5 играча на кило по 20 млн и сега се чудят дали да не продават.

scouser_pool
01.09.2014 23:09

И аз така смятам , Ди Мария,Рохо.Шоу и Ерера са добри играчи и бяха нужни на Юнайтед на тези позиции...сега и Блинд... но всичките ги взеха много скъпо и над цената им , което няма да има значение ако влязат в ШЛ , но ако не успеят , не си ли съгласен , че отбора може да изпадне във финансова криза?Фалкао е също страхотен играч , но предполагам ще е важен само за тия 3,4 месеца , в които Ван Перси е контузен , все се чудя защо Монако , които сега влизат в ШЛ пускат Фалкао под наем , при положение , че финансово не е чак толкова изгодно , а е уж световния им играч... може би не смятат , че ще си върна формата или нещо друго?

Salient
01.09.2014 23:01

Освен Фалкао всички други трансфери са много логични, ако питаш мен.

Jason_Scotland
01.09.2014 22:31

Тоз трансфер на Уелбек има два изхода ... или става новия Анри (той също дойде след много слабо световно мисля) или обявявам мосюто за тотално изпушил!
Аз чакам топ реализатор той докарва Уелбек за 16 милки ... не е истина просто*cry**cry**cry*

Salient
01.09.2014 22:43

Сега пък уж са отрекли трансфера? Честно не знам какво става в момента. *lol*

Jason_Scotland
01.09.2014 22:26

Тъкмо виждам, че Дани Уелбек минава медицински в ... Арсенал в момента ... ужаааааас*evil**evil**cry*

Frostmourne
01.09.2014 22:18

Слагам във фен зона отборът който ни отърве от Юънг !

NoDiggity
01.09.2014 22:08

Оставете трансфера на Фалкао! По-добре е, че продаваме онова дърво Уелбек на Арсенал за 16м Паунда :Д :Д Не съм си и мечтал толкоз пари да му вземем на тоя куция..

nikshan11
01.09.2014 22:15

Немаш късмет,току що Арсенал са отрекли за Уесли Снайпс..

akseldev
01.09.2014 21:31

Уелбек 16 м паунда? Хахахахахахаххахахахахахахаха*

Eric_Cantona
01.09.2014 21:57

Това е кофти!!!! След като разбират, колко е добър и....... може да не го искат за постоянно! *sad*

Salient
01.09.2014 21:47

Под наем ще е най-вероятно за 5-6 млн. с опция за закупуване. Поне това четох последно.

Eric_Cantona
01.09.2014 21:39

А ние сме решили да го махаме!!! Дали няма да се предаване?!?! *thinking*

akseldev
01.09.2014 21:37

Боже мой това са 25 м евро

Eric_Cantona
01.09.2014 21:37

18м £!!!

Pleomax777
01.09.2014 21:22

Трансфер на Фалкао е доста странен! Интересно ми е с каква цел го вземат Юнайтед и защо под наем като едно единствено лято харчат сериозно пари и няма да има наказание за Феарплей. Интересен е самия наем дали е за сезона и после ако искат могат да го задържат , или всички детайли са уточнени сигурни и от лютото ще стане собственост на Юнайтед за постоянно, защото в двата наема има голяма разлика.В единия няма 100 % сигурност че след сезона ще го задържим а и това ще е голяма глупост да вземеш такъв играч само за сезон. В момента който подпише ще започнат да се продават негови тениски и ако след сезона не го задържат излиза че клуба прецаква своите фенове .А и ако се превърне в любимец и не остане за постоянно това ще е голяма загуба и ще излезе че звездите бягат от клуба.
Момчета да ви попитам някой знае ли какво става с Далей Блинд уж мина прегледите договори се за личните си условия а от клуба още не са му обявили трансфера.

martinski8447
01.09.2014 20:05

Ако това което пишат журналистите е верно за тия 20 мил които ще се платят за играча + заплатата му са доста пари! Много добро ново попълнение за Юнайтед , за мое съжаление , но поне както се изказаха по надолу ще вдигне нивото на ВЛ .

Rezors
01.09.2014 20:06

Хм,ти май ще излезнеш единственият нормален фен на Сити,който не ни плюе без причина!*thinking* Браво!*thumb_up*

Anatoli93
01.09.2014 20:02

Плачевна защита, купуват нападател! Доста ми приличат на Барса (да знам този трансферен прозорец се подсилиха малко в отбрана каталунците). Не мисля, че Фалкао е човека, който ще ги стабилизира *smile* Успех им желая все пак.

reimax90
01.09.2014 19:16

Отделиx 5 минути да прочета коментарите по статия и мога да кажа, че е пълно с малки комлексари!!! Аз съм на 25, фен съм на Челси от 1998. И тогава когато Абрамата го нямаше пак си xаресваx отбора и никога не съм плювал по по-добрите от нас отбори ( Арсенал, Ман Ю, Ливърпул) Винаги съм ги подкрепял в Европа *wink*. Сега когато Челси е на много по-високо ниво, същите тези фенове плюват по Челси! Да по-титулувани от Челси, но това не ви прави по-добри! Не мразеете толкова бе xора. Радвам се за Ман Ю, нека го вземат ще дигне нивото на английския футбол и на Юнайтед много *wink* Радвам се за Ливърпул, купиxа много добри и млади играчи, за Сити, за всички, защото всички ни доставят удоволствие да ги гледаме! Много малко xора, обаче разсъждават като мен! И не мога да ви разбера!

sensea
01.09.2014 21:52

Евала пич!! Много одавна не бях чел нещо толкова позитивно тук!!

lubomirsb
01.09.2014 19:31

Евала.

reimax90
01.09.2014 19:04

Кви спестявания имат Ман Ю те имат 800 млн дългове. Говорите несериозни неща!!! Като казвате нещо, подгответе се по темата!!!

Salient
01.09.2014 20:09

Кви 800 милиона, бе?! Отдавна не са толкова... Личи си колко си се подготвил ти по темата... Тея дългове са на Глейзър, които са прехвърлени върху Юнайтед след като клубът стана тяхна собственост. 800 може да са били 2005, когато закупиха клуба. Почти 10 години по-късно е съвсем различно положението, да не говорим, че пуснаха акции на нюйоркската фондова борса. Юнайтед може да си позволи абсолютно всеки един играч стига той да има желание. Та клубът получава 150 млн. паунда от само 3 спонсора от общо 29... И това са само спонсорите. За какво си говорим изобщо. Ман Юнайтед е цяла ИНДУСТРИЯ и докато някои клубове се издържат от собствениците си, то Глейзър се издържат от Юнайтед. Но Господ го няма вече и трябва да се харчи за да може отборът да се върне на върха иначе всички тези приходи за Глейзър са под въпрос.

Vaskovas
01.09.2014 19:34

''''хахахааахахах имат 500млн дългове който са прехвърлени от боклуците Глейзър *wink* Няма просто как дда са на загуба Юнайтед и да натрупат тия дългове образоваи се малко палячо

sensea
01.09.2014 18:32

Много яко! След Ван Перси това ви е най яката придобивка...с него сезона ви май ще потръгне....

RedDevil1878
01.09.2014 17:55

Със смесени чувства съм - супер нападател е в най-добрите си години, но след тежка контузия. Другото, което е ми е интересно кой ще е на пейката - Мата, Рууни, Перси или Фалкао - няма как да играят 4мата...
Можи би тези 65 млн. трябваше да се дадат за Хумелс и някой добър дефанзивен халф. Пред Де Хеа кой ще застане хич не ми е ясно - Смолинг и Евънс са пълни дупки, Блекет го хвърлят в дълбокото и се представя много неубедително, трябваше Видич да остане още един сезон... Рохо не се знае дали ще получи виза, Шоу не бил в кондикция сигурно след нова година ще стане титуляр и хич не ми е ясно каква ще е титулярната 11ка, а още по-лошото е, че и схемата трябва да се смени докато е време...

Salient
01.09.2014 20:39

Всички Дейлита пишат пълни простотии в повечето случаи, та ме съмнява тая работа.

Salient
01.09.2014 20:36

Ами ако РВП наистина ще ляга под ножа, тогава това си е доста умен ход. А и Чича също го няма вече.

Big_Di
01.09.2014 20:33

Заплатата на Радамел Фалкао в Манчестър Юнайтед ще счупи всички рекорди във футбола. Това съобщава "Дейли Телеграф", като според изданието колумбиецът ще се разписва срещу 346 000 английски лири на седмица. Ръководството на клуба от "Олд Трафорд" се е съгласило с желаната от Фалкао заплата, която ще задмине доста възнаграждението на останалите футболисти на клуба. "Червените дяволи" ще платят на колумбийския таран 18 милиона паунда за едногодишния период, в който той ще играе при тях. Сумата на трансфера му от Монако е 6 милиона паунда, с което цялата сделка достига кота 24 милиона за едногодишен наем. Манчестър Юнайтед има и ексклузивното право да закупи Фалкао след приключването на наема. Самият футболист вече е в базата на "червените дяволи" Карингтън, където бе очакван от многобройни привърженици, събрали се да го приветстват. Медиите на Острова вече изчислиха, че за всяка една минута от престоя си на "Олд Трафорд" колумбиецът ще получава по 34 паунда.

martyyyLFC
01.09.2014 20:26

Объркал съм се *smile* но все пак не мислите ли 16м за една година наем? Много е според мен ..

Salient
01.09.2014 20:26

Именно! *lol*

Rezors
01.09.2014 20:24

Аз ги сметнах 9 600 000 так че не знам тоя пич как ги изкара толкоз!*wonder*

Salient
01.09.2014 20:19

Искаш да ми кажеш, че Фалкао ще получава 20 млн за едната година? Ако вярно е 200K, то по груби сметки излиза макс 10 млн. Как ги изкара 20 не знам...

martyyyLFC
01.09.2014 18:14

За 26 не за 6 ... Трагесия наем за 1 година 26 милиона ... 20 по заплатата която е 200хил и 6 за самия наем... Именно заради това се отказа Ливърпул ..

Gopcho
01.09.2014 18:10

Кой е нападателя в юнайтед, Руни вече не е нападателя от преди време, сега по-добре да играе в халфовата, Перси е като пукната стъклена ваза, от 10 положения ще изтърве 8 и то сам срещу вратаря! Иначе му дай някви извънземни голове да вкарва в това няма равен. Ек на ек е пълна скръб, както и Руни. Фалкао определено ще допринесе с голове, ако Ерера играе като атакуващ халф, защото испанците са много интелигентни и четат играта много добре, другите всички играят на крак! Забележи колко извеждащи паса имат юнайтед или двойни пълна скръб никаква фантазия в играта им! Пък за крилата Валенсия - Иънг просто няма да ги коментаритам!

ManU_FaN
01.09.2014 18:02

Какви 65 млн взимаме го под наем за £6м , с опция за закупуване следващото лято..*thinking*

ManU_FaN
01.09.2014 17:38

Айде пак се почва .. все ще намерите с какво да се заядете .. толкова ли не разбрахте , че парите в Юнайтед са изкарани от отбора и доста от тях отиват по дългове заради Глейзър.. какво ми сравнявате с Челси , Сити, ПСЖ , където е повече от ясно от къде идват парите - от *wink* айде мислете и се информирайте малко преди да говорите шума.. *erm*

RVP_Reus_9
01.09.2014 17:28

Де Хея-Шоу, Рохо, Джоунс, Рафаел/Валенсия-Блинд, Ди Мария, Ерера-Мата-Рууни, РВП (Фалкао)
Схема: 4-3-1-2, поне така мися, че ще сме.

RVP_Reus_9
01.09.2014 17:09

Трябваше ни нападател след като дадохме Чича, а ще махаме Уебек, но не мисля, че Фалкао ще иска да е резерва, което е най-вероятно да стане с него. Можеше да се насочим към Роберто Фирмино например.

aso_96
01.09.2014 16:56

До коментар [@comment 1696138] от [@user ivo_459]:

На мен Лично Мата не ми допада на последат преди харесвах как играе сега не е в форма, ако играем пак с 3-5-2 да може да намери място, но аз мисля че трябва типично 4--3-1-2 Руну ще играе зад Фалко и ВП и ще изнася играта Ди Мариян , Ерена и Блйнд ще са добре в средата Ди Мария ще влече на пред Блйд ще помага на защитата, а Ерера ще е бетона на средата, но незнам това е мойто лично мнение *smile*

Amateur2014
01.09.2014 17:00

На Ван Перси му предстои операция, която ще го изкара от игра три месеца! Така че не вкарвай в сметките холандеца! Направи един добър сезон при нас и стига толкова...

vanko_liverpool
01.09.2014 16:43

Браво Юнайтед.Така ли мислите да се оправите ? Като копувате играчи по 60 милиона ?Ние така ли се оправихме ?Нека ви кажа нещо-харченето не е изход.Мислих ви за по-достоен клуб, но ясно съм се лъгал.Е радвайте се сега, имате две седмици.Заблуждавайте се две седмици, че с тези играчи ще е друго.След две седмици, пак ще се върнете в реалността.Но хайде да кажем след месец, защото забравих че сега имате с КПР и Лестър.След като срещнете отбори като Ливърпул, Сити и Челси, ще ви се промени мисленето де.Нищо не се знае де, може и да "възкръстните", но малко се съмнявам.Все пак късмет.

martyyyLFC
01.09.2014 23:41

Бе ето прав съм бил 24 мил е цялата сделка + заплатата 18 заплата 6 трансфер (наем) , заплата 346 000 на седмица *smile* твърде много за година наем .. според мен де .. *smile*

RVP_Reus_9
01.09.2014 21:02

За "Бебетата на Бъзби" чувал ли си?*angry*

Salient
01.09.2014 20:20

Кратко, точно и ясно!

manutd_forlife
01.09.2014 20:12

Нека аз ти кажа нещо, вие не сте се оправили все още. Не си мисли, че само защото веднъж от 20 години напрахите по-добър сезон от нас, сте по-стабилни. Мислил си ни за по-достоен клуб? Извинявай ама ти минал ли си пети клас? Знаеш ли какво значи тази дума въобще? Вземи си речник, ще ти трябва. Изкарваш го все едно крадем тези играчи. Я се стегни, харченето на милиони е единственият начин клуб, които има претенциите да е един от най-добрите в света да продължава да е такъв( колкото и да не ми се иска).

Rezors
01.09.2014 20:04

Ванко,нали осъзнаваш,че освен Бербо за 30млн. последните години отбора ни няма един скъп трансфер!?В последните години(като сметнем,че Бербо дойде 200*cool* това е първата,в която се харчи толкова,а и не забравяй,че Челси,Сити,Барса и Реал харчат по 100 и нагоре милиона всяка година!А тук може да включим и ПСЖ и Монако!Така,че недей са взима за голям специалист,а и престани да ръсиш хейт и """"обективни""""" мнения,защото малко ставаш смешен,вземи пример от по-възрастните ви фенове,които се държат нормално!*thumb_up**wink*

lubomirsb
01.09.2014 19:31

Прочети коментара ми по-долу. И така прав си за някои работи, има и по-красив начин за оцеляване. Но като цяло си в голяма грешка. 1во без лошо чувства ти казвам че не сте се "оправили" все още. Имахте силен сезон миналата година, сега не се знае какво ще стане. Та дори и да потръгне работата за в бъдеще пак нещата не стоят точно така поради причината че дълго време ние не купувахме и се стискахме. Отделно не разбирам, така пишеш все едно държиш сметка на нас феновете на Юнайтед. Разбираш ли колко е тъпо това? И за последно да кажа че според мен цената на играч до голяма степен се определя от големината на клуба в който отива. Пример: Ако ПСВ продавах играч на Тотнъм той ще струва примерно 30 милиона. Ако ПСВ продава същия играч на Юнайтед , то тогава продаващият клуб ще гледа да източи максимално по-заможният клуб и цената ще стане 40 милиона. Отделно цената на играча не определя това той как ще се смести в схемата. Ето примерно Ман Сити ги юркахме няколко годинки, че купуват като хамави, преди това Челси и така и така, но времената са такива, така се оцелява. Твоят коментар е чист хейт а не обективен коментар.

QUARTERBACK
01.09.2014 18:34

А вие колко имахте преди ерата на дядото ве пикльо малък?!?!?

thunder4obg
01.09.2014 18:12

Какво говориш...кой си направил звезда че не разбрах ?Нямате титла в Англия от 25г къде са тия звезди дето ви достигат до титли,имате една смешна шампионска лига дето е взехте по късмет и тва е...иска ти се Манчестър да изпадне в дупката която е Ливърпул,но няма да стане защото нашето ръководство има спестявания за изминалите години когато печелихме всичко...

Eric_Cantona
01.09.2014 17:23

Пич, разликата между парите, които даваме ни и парите които дават Сити и Челси примерно, е че нашите сме си ги изработили, а техните са "наляти"! За Реал е ясно и Барса не е по различна, но разликата е че ние даваме по 30м за такива като техните звезди, а те по 80-90м!!! Купили сте Торес и "сте го направили звезда"!!!!! Купили сте Суарес и "сте го напразвили звезда"!!!! Ти от кога гледаш футбол бе???!!!?!?

vanko_liverpool
01.09.2014 17:14

Нямали сме пари ?Та ние това и лятото на 2011 изхарчихме над 100 млн.Ако на това му викаш "безпаричие", добре.Получава се малко тъпо, когато преди време доста от вашите фенове хейтваха по Сити,Челси,Реал и Барса, за това че харчат прекалено много, а сега вие сте на тяхното място.Жалко е.Просто е жалко.И какво виждаш за никой играч не сме давали повече от 25-30 милиона, с изключение на Керъл.Купихме Торес за 20 мил., направихме го звезда.Купихме Суарес за 20 млн., направихме го звезда.Купихме Стръридж за цена, дори по ниска от 20 млн, отново го направихме звезда.Сега както виждаш купихме футболист от ранга на Балотели за някакви си 16 млн и съм сигурен че отново ще проблесне.А вие колко изхарчихте на Руни, когато беше на 17-18 години.30 милиона.Колко изхарчихте за "суперзвездата" Шоу, който е също на 18-19 години.Вие не сте по-различи от Челси,Барса,Реал,ПСЖ и съгражаните ви.Но се получава малко тъпо, когато твърдите, че е така.

thunder4obg
01.09.2014 16:52

Не е хубаво да завиждаш,но пък това е най-лошата черта на българина,тъй че си извинен....Всеки отбор се справя според възможностите си,никой не е виновен че сте нямали пари за играчи.

Amateur2014
01.09.2014 16:33

Не са 12млн. за наемът му, а 5-6 млн. наем, а останалите идват от заплатата му за тази една година! Което си е добър трансфер! Но да преминава при нас за постоянно за 65 млн. евро (както се говори) е тотален абсурд предвид годините му и изкараната контузия миналият сезон!

ivo_459
01.09.2014 16:16

по скоро Валенсия на пейката а Мата в игра

ivo_459
01.09.2014 16:36

[@link http://prikachi.com/images.php?images/661/7576661l.png]

ivo_459
01.09.2014 16:32

е кой е казал мата бек,просто изключи валенсия

aso_96
01.09.2014 16:26

OMG Мата неможе да играе бек *wink* Валенсия може играеше преди няколко пъти *tongue*

pesholudiq
01.09.2014 16:16

Само да попитам, Фалкао в центъра на защитата ли ще играе или бек ще го сложат *wonder* *wonder*

pesholudiq
01.09.2014 16:55

значи Де Хеа ще бяга по бека *lol*

ivo_459
01.09.2014 16:18

вратар*tongue*

aso_96
01.09.2014 15:53

Супер може и мата да е на скамейката момчета
Де Хея, Шоу ,Рохо,Еванс,Валенсия( рафаел) Ди Мария,Ерера Блйд и Руни,Фалкако и ВП в атака, Даже Руну ще е по полезен на зад малко той го правеше преди одавна е в отбора и знае стига *wink*

lubomirsb
01.09.2014 15:18

Не ми се искаше Юнайтед да става като тези отбори които са на върха благодарение на мащабните си сезонни покупки. Друго си е да гледаш сърцати футболисти с не чак толкова големи възможности. Ама съра го няма и магията "От нищо - нещо" също изчезна.
Лично аз като фен на Юнайтед предпочитам да се печем на бавен огън ако трябва по 10тите места няколко сезона или колкото трябва отколкото да правим шопинг като добре известните богати отбори.

quitgame
01.09.2014 16:28

замълчи футбола е бизнес ще има мащабни покупки

I_LOV3_CHELSEA
01.09.2014 15:12

Арсенал се интересуват от Дефоу или обратното *lol*

nedo.nenov
01.09.2014 15:09

Агентът на Фалкао е казал че трансферът е за постоянно , просто заради финансовият феарплей ще се води под наем първия сезон.

luis_nani17
01.09.2014 15:14

ДА така е!!

Wolf1
01.09.2014 15:04

Абе нещо като при нас. До продажбата на Кагава пълни с десетки и въобще с офанзивни играчи, а отзаде, като дупе на девица преди сефте *lol* Мисля, че ще налагате Санчес като чист нападател, след като имате толкова крила. Венгер си знае най-добре. Голяма част от феновете на Юнайтед искахме да се налагат юнуши вместо, дърветата(които не виждам смисъл да споменавам) и видя ква излагация беше срещу МК Донс. Разбира се не отписвам всички от тях. Така че остави тая работа на Венгер. За мен си е голям специлиаст, въпреки издънките които направи, успя да ви здържи в топ4 с малкото бюджет, който получаваше *smile* Хубаво коментираме, ама работа ме чака мен *sad* айде успехи на отбора ти *smile*

qskata.wee
01.09.2014 14:42

де хеа рохо блинд шоу мата ерера ди мария руни рвп фалкао и янузай с този отбор мачкаме наред

Wolf1
01.09.2014 14:42

Да, така е. Но виж представянето на Рууни и Перси от началото на сезона! Тия двамата си мидлят едва ли не, че са бетонирани титуляри. Нека се поизпотят малко за местата си. Върху Саного нямам никви наблюдения, дори нз на колко години е. В смисъл ако е на 20-21 години, предвид контролите, които направи (ако не се лъжа вкара 4 в един мач) заслужава шанс за изява. А с контузията на Жиру единствения ви чист нападател остава май Саного. Санчес не се ли изявява повече по крилото, въпреки че съм го виждал да играе и като чист нападател? Друг въпроса как мисли да ползва Венгер.

LiamBrady
01.09.2014 14:49

Венгер и аз не знам вече как мисли. Имаме 103103 крила, а той продължава да пуска Касорла и Йозил заедно на терена (като единия отива на крилото и така се губи от скоростта)... остави тази тема, че се ядосвам. За конкуренцията си доста прав, проблемът е, че Рууни взима луди пари и като е резерва е тотална набутвация. Иначе да, Саного е на 21 (ако не се лъжа), но получи изключително много шансове за изяви и освен те гола срещу Бенфика, в друг мач не може да се разпише. Виж например в Барселона, втора седмица юноша дебютира с гол. При вас имаше едно момче (Гигс го пусна да направи дебют, но не се сещам името му) и вкара 2 гола. Само наш Саного не може да вкара в състезателен мач. Имаме едно момче Акпом, което много ми харесва, но както казах и в началото - не мога да схвана логиката на Венгер и защо не го налага него. ПП: Спирам, понеже го обърнах на тема за Арсенал. *joking*

levskishampion
01.09.2014 14:38

Според английските медии състава на Юнайтед е така аз се питам Мата къде е [@link https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t1.0-9/10593095_814007075296816_6950593508472343076_n.jpg]

LiamBrady
01.09.2014 14:28

Видях нещо интересно из нета и реших да го споделя, надявам се феновете на Юнайтед да имат чувство за хумор:

I finally understand Van Gaal's formation; 3-5-2
means 3 games - 5 signings - 2 points.

ПП: Не е с цел заяждане. *smile*

levskishampion
01.09.2014 14:27

Честито на всички фенове на Юнайтед време е да им покажем истинския Юнайтед Ван Перси му предстои операция за това вземаме Фалкао има вариант и за закупуване другия сезон

respect_kn
01.09.2014 14:26

Абе не е за тука този въпрос ама защо за бога продадохме Агер ?

bacardy_breezer
01.09.2014 14:14

А някой знае ли какво става с Монако ? Уж голям проект правиха, а си дадоха най-добрите играчи - Хамес в Реал, Фалкао в МЮ *thinking*

Waffentrager
01.09.2014 15:05

Монако ще е вторият отбор който отива в лига 2 след като Бербата отива в него *smile*

LiamBrady
01.09.2014 14:20

Доколкото знам, жената на руснака му е взела около 3 милиарда от състоянието (половината). Не знам дали това е причината, но ми се струва, че може и да има някаква логика. *lol*

toya.stava
01.09.2014 14:09

Честито ! Не искам да коментирам Юнайтед, но за мене това е грешка имат Силни нападатели с дебели заплати ( Руни и Перси) имат си и други нападатели по добре да бяха купили още някой защитник или някой дефанзвин полузащитни. И е голям риск този трансфер след контузията му.

ragen10
01.09.2014 14:18

Взимат го , за да замести Ван Перси,защото сигурно той ще отсъства дълго време,поради опреция заради контузията от мача с Олимпиакос,а доколкото Фалкао,не ни трябва такъв нападател,защото е бавен,но въпреки това е един от най-добрите в наказателното поле.Ако успеем да привлечем някой добър дефанзивен халф до края на трансферния прозорец и един защитник,нещата горе-долъ трябва да се оправят.

Stratievv
01.09.2014 14:18

Ван Перси май ще се подлага на операция затова е и Фалкао най - вече *smile*

bacardy_breezer
01.09.2014 14:02

Малко странен трансфер. Фалкао е машина, но при положение, че имаш напред Ди Мария, Рууни, Мата и Супер Ван, малко не виждам смисъл. Трябваше да вземат някой в центъра, че там са плачевни, но все пак честито.

TheGame_93
01.09.2014 14:06

В центъра Блинд , време е на Ван Перси и Рууни да поседят на пейката.

sa6etoo
01.09.2014 13:54

Добър трансфер на хартия но ще видим какво ще направи. След контузията за сега не е на същото ниво, отделно в Юнайтед имат Руни и Перси, по назад Ди Мариа и Мата.. А и 12млн. паунда само за един наем са си бая пари.. Но щом така са решили честито. А както казаха по надолу - Фалкао май е първият футболист бягащ така неистово от ШЛ. *lol**lol*

blue_city
01.09.2014 13:47

Не мога да разбера защо сити не го взеха,като могат и те да дадат скапаните 12 милиона паунда,не мога.Иначе,ако трансферът се финализира,браво на Юнайтед.

Stratievv
01.09.2014 14:20

Ауу Мерси мерси ;дд първото хубаво нещо казано от теб за Юнайтед *lol*

blue_city
01.09.2014 13:51

Еми просто ,ако го вземат,правят добър трансфер

yunuzmh
01.09.2014 13:49

Пич да не си на наркотици.. Как така хвалиш Юнайтед *confused*

vladislav.peev.9
01.09.2014 13:46

Добър трансфер ще увеличи конкуренцията в атака и ще утрезви малко Руни и Перси, които последните сезони свикнаха да са на терена даже и в не най-добрата си форма.

Gopcho
01.09.2014 13:40

Определено след този траснфер юнайтед започват да заприличват на топ отбор още 1-2 играча и може да се съвземат.

za4o
01.09.2014 14:15

Същия коментар го чета след всеки ваш трансфер, а нещата отиват от зле на по-зле. Ако РВП ще лежи на масата за операции ,значи това е причината за трансфера. Чичарито и Уелсмех и без това си заминаваха...... Но проблема в защита и дефанзивната част в средата си остава. А това не е малък проблем. Рохо не може да играе, Блинд уж сте го взели. А тези които ги имате сега са плачевни с изключение на Джоунс. В средата - Карик, Клевърли, Флетчър, Фелайни ... а бе всичките са за скрап. Най-хубавото нещо дойде от последния ви трансфер - Ди Мария. А като се има предвид ,че още не се е запознал с отбора и ВЛ като цяло си представете колко играят останалите 9 човека на терена. Много много труден сезон се очертава отново за Юнайтед.На Рууни трябваше да му бият шута още миналата година като почна пак да циври за пари......

LiamBrady
01.09.2014 13:38

Странен трансфер (въпреки че още не е официално)... Юнайтед имат страхотни нападатели в лицето на Робин и Уейн, а взимат още и по този начин един ще трябва да бъде резерва. Интересно ми е Венгер какво прави в момента, понеже ние сме единственият отбор, който наистина има нужда от такъв играч (Фалкао).

ПП: Както и да е, успех му пожелавам и съм сигурен, че ще помогне на отбора.

LiamBrady
01.09.2014 14:32

Човек ние разчитаме цял сезон на Саного и Жиру (харесвам ги и двамата като характери,но не съм сигурен за качествата им, поне на първия). На вас ви остава само ФА къп и първенството и не виждам голяма възможност за ротации. Ще видим както ще стане, но сезонът обеща да е интересен.

Wolf1
01.09.2014 14:27

Дори и да минем в схема с един нападател, кво правим ако Рууни се контузи? Дс разчитаме на Уелбек ли? Тоя пич бяга и се спъва в топката. Не ги отговаря на класата на който ида е отбор от топ10. Виж за резервичка по става, но до там. Иначе се появиха информации от Скай спортс и ББС, които са си сериозни медии, че сме привлекли Фалкао. Сега дали под наем или закупен е въпрос на време да научим *smile*

LiamBrady
01.09.2014 14:18

Аз все си мисля, че Уелбек няма да го продадете, въпреки интереса на Тотнъм. Иначе за мен може дори да смените схемата с един нападател (при отсъствие на Перси примерно). Нещо от сорта на 4-2-3-1, но може би ЛВГ не мисли така и иска да има 3-ма нападатели от световна класа (за да използва схема с 2-ма чисти нападатели). ПП: Аз все още тая някакви надежди, че може отмъкнем Фалкао. Докато не излезе официално, ще си вярвам. *joking*

Wolf1
01.09.2014 13:46

Най-вероятно го взимаме под наем, тъй като вероятно оставаме с Рууни и Перси(за когото се твъди, че ще се подлага на операция) и неопитния Уилсон, а имаме вече изхарчени около 150 млн паунда. Радвам се, че няма да се озове при вас, че с него като нищо ще станете шампиони. Честно казано предпочитам ви пред Сити и Челси, но поне шанса за топ4 става по-голям, въпреки че се съмнявам, че ако се класираме ще е точно за ваша сметка *smile*

Salient
01.09.2014 13:37

Мда, вземи още двама трима нападатели докато се чудим как ще вържем центъра...

Rezors
01.09.2014 13:34

Хехехех като гръм от ясно небе!!!!*joking* Това наистина за пореден път показва,че английските клубове се активизират в последният момент.Сега вече ще стане интересно с тая смеха 3-5-2,някой ще трябва да играе скамейка.Според мен ще е РВП!*beer**smile**cool*

Wolf1
01.09.2014 13:34

Може би най-неочаквания трансфер за лятото! Предвид очакваното напускане на Чичо и Уелбек, евентуалната операция на Перси, доста добър ход от страна на ван Гаал и ръководството. А по всичко личи, че Уилсон ще получи шанс като трети нападстел, което ме радва много *smile* Сега ако стане чудо да вземем Видал и да разкараме Клевърли и Андерсон, ще пратя картичка на Еди *lol*

drogba_fen_911
01.09.2014 13:30

Прееба си кариерата тоя. Един от най-добрите нападатели, ама гладен за пари, Монакота- сега наеми и ей го- на 30 е почти вече..

akseldev
01.09.2014 13:34

Алчен колумбийски циганин.. Аз пръв път виждам футболист който не иска да играе в ШЛ

NoDiggity
01.09.2014 13:28

Тоя летен прозорец направо се сцепихме! ЕВАЛА!! Отдавна чаках да сме активни на пазара! Само да се сработи отбора и резултати ще са налице и ШИТИ отново ще отиде където му е мястото - в посредствеността!

wesselin1994
01.09.2014 13:26

Страхотен играч, определено, но мисля, че това не е много добър ход от страна на Юнайтед. Първо 12млн. за един сезон са прекалено много, второ изобщо не се знае колко ефективен ще е Фалкао и до колко ще помогне на отбора. Може да се контузи, което няма е учудващо, може да започне да навлиза във форма едва към края на сезона, както си мисля, че ще стане. Добрата новина е, че има откупуваща клауза и другото лято, ако се възползват от нея е това си мисля, че ще бъде страхотен ход. Иначе тоя сезон не мисля, че Флакао ще предизвика фурор във ВЛ, но може и да греша.

redfen111
01.09.2014 13:21

пише че е отказал на Реал Мадрид и МС за да дойде при нас

akseldev
01.09.2014 13:24

Градският съперник на „червените” – Манчестър Сити, се е отказал от битката за нападателя на Монако заради правилата за финансов феърплей

nedo.nenov
01.09.2014 13:20

Супер ход на Юнайтед , не само ще замени чичарито но и ще вдигне класата на отборът , както и ще засили конкуренцията в нападение , вижда се че Руни и Перси не са на нужното ниво от начаолото на сезона а и нямаше кои да застрашава титулярните им места , мисля че сега нещата ще са различни.
Успех на Фалко и да ни радва добри игри и голове !

akseldev
01.09.2014 13:19

Финансоф Феирплей???

Stratievv
01.09.2014 13:27

Ерера взехме , имаме си Карик , Флетчър какво още ни трябва *smile*

akseldev
01.09.2014 13:23

Но така ли иначе не взехте един класен полузащитник... [@link http://store.donanimhaber.com/0b/f2/a1/0BF2A124B725F37442A4EDB3E69B4192.jpg]

Stratievv
01.09.2014 13:22

Започнаха да идват големите играчи и Феърплей това онова с всичко ще се оправдавате вече ..

yunuzmh
01.09.2014 13:16

Няма как да отиде в Реал те взеха Чичарито под наем

caramell
01.09.2014 13:16

Тия немога да ги разбера.. взимат само играчи в нападение , а в защита са пълна скръб.... иначе честито!

yunuzmh
01.09.2014 13:37

Ти пак си знаеш своето.. Нека изчакаме 1 месец и пак ще пише.Времето ще покаже!

caramell
01.09.2014 13:33

Аз съм тоя , където ви гледам разпадналия се отбор всеки мач и незная дори за какво го правя вече.. за да се такава схемата трябва играчите ти да са адски бързи по крилата , а тоя Йънг незная за какво играе.. Флетчър трябва да върши адски много работа , хем в атака , хем да пази топката , хем да подава топката , а всеки знае , че той не е това след кофти операциите , които полути последните години. В защита Евънс,Рафаел просто са под всякаква критики.. и за Кристъл Палас не стават! Ван Гаал си мисли , че като се получи с Холандия ще стане с Юнайтед. Признавам си - в началото си мислех , че ще се получат нещата , но все повече си мисля , че няма как това да стане във ВЛ! Още не са дошли мачовете Ви с отборите от Топ6 , а Вие се дъните с отбори от Ранка на Бърнли. Не си мисли , че хейтвам отбори ти , просто ти казвам истината!

yunuzmh
01.09.2014 13:27

Като не разбираш не коментирай, играем с тази схема понеже имаме 8 човека контузени, кой да играе? Времето ще покаже дали стават играчите, кой пък си ти, че да казваш, че и 1 не ставал..

caramell
01.09.2014 13:23

От тия , където изреди и един не става.. отделно на това Рохо може и да не дойде.. още е нямало виза , но това е малко невъзможно да се случи. Няма как просто с тая схема да се получат нещата , ако ще и Рамос,Тиаго Силва и Лам да са отзад.. не виждам как ще се получи.

yunuzmh
01.09.2014 13:18

Ти бавен ли си? В защита имаме Рафаел, Шоу, Блинд, Рохо и Джоунс къде сме зле? Това, че са контузени е друг въпрос, a за Блинд и Рохо също е друг въпроса..

Stratievv
01.09.2014 13:15

Айдее .. Време е да се завърнем с пълна сила !!

DC19
01.09.2014 13:14

На Фалкао май не му се играе в шампионска лига ... Бяга когато отбора му се класира там ! В Порто , В Атлети , В Монако... Успех в Юнайтед

Kun_Aguero16
01.09.2014 13:24

Така си е но като му се бори за оцеляване нека да иде при манафите.

crazy_rabbit
01.09.2014 13:18

Сега като казваш настина е така *lol*