Младенов: Ще подкрепям Ливърпул срещу Лудогорец

22:39
Младенов: Ще подкрепям Ливърпул срещу Лудогорец
Старши-треньорът на ЦСКА Стойчо Младенов бе много доволен от победата с 3:0 срещу Локомотив Пловдив. Той също така заяви, че ще последва феновете на тима и ще подкрепя Ливърпул срещу Лудогорец в мачовете от груповата фаза на Шампионска лига.

"Искам да поздравя Неделчо Матушев за отличната работа. Отлично знам какво му е. Трябва да събира отбор от свободни агенти в движение. Това е изключително трудно. Доказва, че българските треньори са качествени и способни. Подобрихме контрола и остротата в офанзивен план. В предишните мачове Локомотив ни надиграваха с агресия. Днес мачът влезе в наше русло и закономерно постигнахме убедителна победа. Смяната на Бергонси с Фелипе ни позволи да вземем контрола върху мача", каза Младенов.

"Договорката беше между мен и Мартин Камбуров. Тук става въпрос за хора с достойнство и чест. Знам какво е Локомотив за Камбуров и заради това го освободих. Все още не сме обявили с кой съперник ще играем. Нашето желание е да намерим качествен противник, за да се напълни стадионът ни. От сърце желая здраве и щастие на Аян Садъков", каза Младенов.

"Не ме въвличайте в такива работи. Разбира се, че ще застана на страната на нашите фенове. Живеем в демократична държава. И аз ще подкрепям Ливърпул, когато дойде да играе срещу Лудогорец. Никой не може да ме задължи да подкрепям Лудогорец, Хасково или Марек", обясни треньорът на армейците.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

rostislav.kovachev
31.08.2014 17:54

Иначе евала на Стойчо, че без грам колебание застана зад феновете, както и трябва да бъде! Даже още повече ме кефи
Пък дано Лудогорец се представи като ЦСКА на Анфийлд!

tiferich
31.08.2014 19:31

Малко трудно,но пък на мачовете с Базел може да вземем точки ,важното е че цяла Европа ще гледа Българския шампион!

golemiq_geshan
31.08.2014 13:59

Повярвайте не успеха на Лудогорец ги прави "противни" за някои , а самия Домусчиев и действията му , примерно Левски като играеше в Шампионска лига и дефакто записа някой друга победа в Лига Европа , нямаше подобни изцепки и умразата ако я е имало най - малкото не беше явна , едно е да опиташ да натякваш успеха си , съвсем друго е да опитваш да натякваш симпатии и нагласи , една много хубава поговорка гласи НА СИЛА ХУБОСТ НЕ СТАВА !

golemiq_geshan
31.08.2014 13:57

Определено въпроса за Лудогорец е повече от дискусионен дали да ги подкрепиш или не , аз лично ще спестя моето мнение , защото и двете страни на въпроса си имат своите ДОСТОВЕРНИ гледни точки , но бих казал едно и то е - Домусчиев няма право така да натрапва отбора си и да иска да му създава изкуствено фенове , най - малкото изглежда като пълен просяк , ако спокойно си говореше , както го направи Дерменджиев между другото и минаваше между капките за подобни въпроси , определено щеше да си спечели повече симпатии , но селската спонтанност у него напира да излиза наяве , което за в бъдеще , предвид очертаващия се успех за Лудогорец в Европа и занапред , ще продължи да прераства в умраза и към него и за жалост и към отбора ... Дано има поне 1 умен човек край него да му каже да се спре малко и да се осъзнае навреме , преди наистина да направи така , че и от Афганистан да дойде отбор , да има 3-4 хиляди агитка от другите грандове събрана !

Rezors
31.08.2014 13:15

Отдаван съм казал,че този австралопитек не може да е треньор на отбор като ЦСКА,но повечето от вас го възхваляват до небесата,а виждате що за човек е!Прави сте,че повечето ще идат на мача за да видят Стивън Джерард,а не Мишо Александров,но няма ли да ви е кеф,ако Лудите бият или извъртят хикс с Ливърпул!?И аз ще ида на мача заради това да видя на живо Ливърпул,но ще викам за Лудогорец,защото съм българин!!!
Тази тема се изтърка подкрепяйте които искате то ще се види що за стока сте,със здраве!!*smile**beer*

coyb
31.08.2014 18:15

Един да знае за капанците *beer* . По горното ,без коментар.

rostislav.kovachev
31.08.2014 17:33

Отново кефиш! И по тази причина отивам на Анфийлд. Дръж се Ливърпул, капанците идат...

plamkisa
31.08.2014 13:03

Селският комплексиран бек Тройчо си остава селски бек дори и след 20 години прекарани в София. Много мъжко от негова страна след като отпада от Европейските футболни колоси Зимбру и Мура да злобее и да се прави на интересен. Много е лесно да биеш Хасково, Марек и осакатения Локомотив със състав, състоящ се от 9 чужденци и да се мислиш за голямата работа. Кога феновете на ЦСКА ще разберат, че този е едно рядко и вечно мрънкащо лайно, което не го интересува нищо друго освен парите и ще го пребият с камъни заедно с Лупи?

А иначе въпреки, че никак не харесвам Лудогорец, трябва да им се признае, че направиха много на Българския футбол в последните две години. И аз лично нигока не бих отишъл в гостуващият сектор срещу Български отбор.

Garrincha
31.08.2014 12:12

*lol* Както казах и в един друг коментар - много тъпо копеле е Стойчи , може би най- тъпият БГ треньор и със сигурност най - алчният , като се има предвид , че и Гонзи е тренер (*lol*) ! Въобще , когато човек погледне 95 % от българските треньори и после президентите на клубове разбира , че работата е меко казано трагична !

millennium95
31.08.2014 10:45

Тука някои псевдофенчета си мислят, че живеем във времето на комунизма и ще ни се заповядва кого да подкрепяме. Разберете, че насила фен не се става. Така че боклуците сте вие!

stariat
31.08.2014 10:31

...е щом толкова дразнят Лудогорец,значи са фактор във футбола - УСПЕХ ИМ ЖЕЛАЯ !!!

myzrael
31.08.2014 10:07

Добре бе, хайде престанете с тези глупости.
Вярно, аз ще съм за Лудогорец в мача им с Ливърпул, но това е, защото съм фен на Юнайтед. Ще подкрепям Лудогорец и срещу Реал, но защото съм фен на Барса.
Ако Лудогорец играеха срещу Манчестър Юнайтед и Барселона естествено, че щях да съм си за любимите отбори.
Защо сме били подкрепяли Стяуа - е, ние сме побратимени агитки, с много приятели от двете страни, ходим заедно по международни мачове. Защо да подкрепям Лудогорец - някакво новоизлюпено отборче, създадено от 1 мафиот с крадени пари от българския народ.
Добре - български отбор, печели точки за България, но какво от това.
Не съм чул фенове на Реал на да подкрепят Барселона, не съм чул фенове на Милан да подкрепят Интер и Ювентус, не съм чул фенове на Юнайтед да подкрепят Ливърпул, не съм чул фенове на Глазгоу да подкрепят Селтик и така нататък и така нататък - мога да изброявам цяла вечер и да изброя всички страни в света. Като трябва да подкрепяме българското я ми кажете защо Моци като румънец играеше така добре за Лудогорец - ами да беше пуснал тези дузпи или след края на мача да реве в някой край на стадиона за отпадането на румънския отбор. Да видяхте такова нещо?
Само в България ставаме предатели ако подкрепяме любимите си отбори и приятелите си.
Вие малоумни ли сте или какво?!?

myzrael
31.08.2014 13:50

Нали точно това имам предвид бе, смешен фен на пропадналите Доко! Ти изобщо разбираш ли какво пишат хората или просто си бълваш мислите, които се въртят в овчата ти тиква...

chefkata_1926
31.08.2014 12:56

Така ,като гледам кви стойностни отбори имаме особено вие с говедата дето последните години ни направихте за резил къде ли не!?

myzrael
31.08.2014 12:48

А бе смешко, дреме ми за коефициента честно казано. Ако други български отбори покажат игра достойна за европейските турнири те ще играят там рано или късно. За какво ни е коефициент и за какво са ни 5 отбора в ШЛ и 10 в ЛЕ...за да трупаме повече срам и да се излагаме ли. Който заслужава да играе там ще играе - ако нямаме квоти, но имаме стойностни отбори те ще си спечелят точките и квотите спокойно.

chefkata_1926
31.08.2014 12:37

Напълно те подкрепям ,бях на мача в София и честно казано на такъв мач ,никога не бях ходил.Лудогорец ми напълни душата казвам го като фен на Локомотив Пловдив !

Garrincha
31.08.2014 12:18

Един -единствен чужд отбор съм подкрепял през целият си съзнателен живот - Барселона ( и то започнах да ги подкрепям заради Ицо Стойчков - цесекаря , докато винаги съм бил фен на Левски (от години вече не ) , НО никога няма да подкрепя Барса срещу Лудогорец ! Просто като българин усещам каква радост миносят Лудогорец и каква Барса - разликата е огромна , предполагам , че и при други хора е така !

chefkata_1926
31.08.2014 11:34

А бе смешко тия отбори дет ги изброяваш имат по 2 3 отбора в шампионската лига ,ние мине не мине вкараме на 20 години 1,2 отбора.В твоя Цска да не говорим пък колко българи и по надолу споменах ,че сте като зологическа градина с тея негри и свободни агенти.Каква е тая комплексарщина от вас феновете на Цска аз съм Локомотивец от когато се помня е загубихме финал преди 2 години и какво от това?За всички е видно ,че Лудогорец е с класи над всички български отбори.Вместо като една малка нация да се обединим и да застанем зад Лудогорец,които все пак играят за България вдигат реномето на българския футбол ,вдигат коефицента ние ставаме чуждопоклонници на някаква циганска нация,и на гнусния запад!

Kalinho
31.08.2014 11:09

изпускаш най - важното коефициента. Ако не са Лудогорец до 1-2 години сигурно ще имаме по 1 отбор в ЛЕ и ШЛ в първия предварителен кръг и до там. и Румъния и другите примери са с отбори които общо взето не им трябва коефициент. Всяко година имат поне до 2-3 отбора в груповите фази на евротурнирите а за нас е огромен успех, втори отбор в ШЛ. Фен на отбор чийто собтвеници са биле титан а сега сашо апашо е изключително нагло да каже отбор с крадени пари.

Arsenal_tr
31.08.2014 08:49

За всички, които плюят по Стойчо и други като него - да ви питам тоя български отбор има 4-ма българина, но все пак сте прави, че си е български. Ама, замислете се, че ако дойде ваш любим клуб от детството ще направите всичко възможно да го гледате и да викате за него ... На мен ми беше мечта Арсенал да дойдат в София, но не стана. Ако бяха се паднали в групата на Лудогорец с голяма гордост щях да си облека тениската на Арсенал и да си викам за тях. Не се опитвайте да ми казвате, че не съм българин, аз съм просто огромен фен.

tiferich
31.08.2014 16:32

Ами брат тогава ще уважаваш и Лудогорец, щом си фен на футбола,щото само те могат да ти доведат Арсенал. Арсенал колко Англичани има в отбора си и стига с тия тъпотии кажете ми силен отбор без чужденец. ИМА ЛИ???

chefkata_1926
31.08.2014 08:55

Приятелю в състава на Цска да те попитам аз колко българина има ,ако питаш мен цяла зологическа градина мамалиги ,свободни агенти от Африка на килограм и плажовете на Бразилия.И аз подкрепям Арсенал от много отдавна,но ако бяха дошли те в София щях да подкрепям Лудогорец,защото преди всичко съм Българин така съм въспитан и се гордея с това!*cool*

tiferich
31.08.2014 08:43

Не знам как усещате нещата ,ама ако Лудогорец продължава да прави чудеса ,нищо чудно след 2-3 години да има фенове по-целия свят,Още миналата година изумиха с 3-3 срещу Лацио след като изоставаха,тая година чудото наречено Моци. Достоен представител на България пред света.

rumbaki
31.08.2014 07:42

Бате Стоичо за пореден път доказа ,че гоооооолем акъл....

amsalak1978
31.08.2014 03:49

фен съм на Liverpool ще ходя на мача с фанелка на Liverpool и ще викам българи-юнаци

Uigtfri
31.08.2014 02:00

А до тоя от коментар 6 няма нужда да му отговарям. Всъщност ще му кажа едно... Отивай в Анадола, манаф скапан, отивай при братята ти-резаци. Какво правиш в български сайтове, мамичката ти да е*а.. ??? Уинър, може и коментара да ми го изтриете, но този лайнар направо го банвайте. Аз не знам защо допускате такива боклуци в този сайт. При първи хейтърски коментар, му трийте профила направо. В Лудогорец има ли един турчин бе, педал, има ли? Това, че селата около Разград са с турско население или поне повечето хора са турци, не означава, че и тима е такъв. Погледни..... има ли един турчин в състава на Лудогорец, бастун??????????

Hitchhiker1902
31.08.2014 01:40

До коментар [@comment 1694980] от [@user Uigtfri]:

Ама кой е казал, че ще дерем гърла за "противниковия съперник" (каквото и да значи това)?
Аз лично смятам да гледам два мача без да дера гърла за който и да е съперник - много ли е непатриотично и домузопротивно това? Ако е така - взимам си бележка веднагически и отивам да дера. Каквото кажеш и на който съперник разпоредиш - нашия, противниковия или този на световния пролетариат - сите съперници ще ги одера в името на лудогорските орли и разградската фармация. Домузов Над Всичко!!!

Uigtfri
31.08.2014 01:51

Хахахахах, отивай да подкрепяш лузърите, отивай. Ще ходи на стадиона, а няма да подкрепя българския отбор, ТОВА Е БЪЛГАРСКИ ОТБОР, а не чужд. Такива като тебе и разни други нищожества са само за трепане. Никой май не осъзнава, че благодарение на ЛУДОГОРЕЦ, ще има възможност да гледа любимия си отбор на живо, но това не означава, че в конкретния мач, ще държиш за тима, който ти е на сърцето. Преди всичко си българин. Може и да си почитател на Лузърите, но благодарение на нашия шампион - ЕвроЛудогорец, ще можете да наблюдавате силни отбори тук в София. Надали имаш пари да отидеш до Испания или до Англия, да си купиш билет и да гледаш двубой на живо, тъй като всичките тук сте бедни. 100% ви плащат да ръсите глупости по Лудогорец, мама ви мръсна. Чакай..., чакай говедата или прасетата да доведат някога класни тимове на "Васил Левски", има да чакаш много.

Uigtfri
31.08.2014 01:39

Резака от коментар 31.... Отивай да подкрепяш лузърите, отивай, мършо. Само, дето ти ще си при тия 1000 отрепки, които няма да може да им се чуе гласа цял мач, отивай там при испанските цигани и английските чернилки. Лошото е, че няма да можеш да си вземеш автограф от Стиви Джи, тъй като полицаите и стюардите ще ви държат 1 час след мача, докато гордите българи ще могат да видят отблизо всички футболисти на Лузърпул и да им поискат подпис, както и на играчите на Реал Мадрид. Язък, че няма да можеш да се доближиш до никой от любимия ти отбор. Чак след като ви пуснат катаджиите..... жалкото за тебе е, че вече футболистите на Лузърпул ще са в хотела.

bengami
31.08.2014 10:05

Що ли имам странното чувство, че избиваш комплекси от загубите на Юнайтед, за сметка на кръвния враг Пуул, който върви нагоре. Явно бая надълбоко са ти бръкнали. И още нещо, никога повече не ме наричай резак.

bengami
31.08.2014 01:29

Много странни хора има тука.. Ще подкрепям моя отбор, но няма да викам против Лудогорец. Има огромна разлика нали? Зелените не са ми никакви на мене. Лудогорец не България, за да е над всичко. Така че, успокойте топката, всеки има право да си подкрепя който и когато си поиска.

ReDeViL666
31.08.2014 01:15

Като фен на Лудогорец искам да кажа НА ВСИЧКИ ТУК ТОВА - Пред телевизора подкрепяйте когото си поискате , обиждайте Лудогорец ако искате , това си е ваше право , никой не може да ви го забрани , но трябва да знаете едно - трябва да сте много долни , подли , проклети и т.н хора , ако отидете на стадиона и започнете да викате против Лудогорец , да обиждате отбора и тем подобни противни неща.НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ вие сте там и гледате тези европейски колоси , заради Лудогорец , не заради ЦСКА или ЛЕВСКИ или някой друг , а заради отбора от Разград , който положи големи усилия , за да стигне до тук.Само заради нас , Лудогорец ще вложи собствени пари , за да направи така , че Васил Левски да получи лиценз за групите , вместо да отиде на някой лицензиран стадион в съседна държава и да не плаща толкова , все пак където и да иде отбора е на неутрален терен!Знам , че 90% от хората на стадиона няма да сте фенове на отбора и ако не ви се се подкрепят зелените просто си стойте кротко на мястото и се наслаждавайте на играта , вместо да викате за противника! *cool*

kapitana123
31.08.2014 02:36

Много добре казано! Не ми се вярва, когато Лудогорец гостува на Реал стадиона да е пълен с фенове на Барса, които да викат за Лудогорец. Пред телевизорите със сигурност ама на стадиона... би било пълна излагация! Впрочем тази форма на простотията можем да си я патентоваме като българска - гаранция, че ще ни прослави по цял свят и ще ни се смеят, подиграват... съжаляват. Да са живи и здрави всички, които ще отидат на стадиона да прославят единството на нацията ни!

Onzoprognozira
31.08.2014 01:15

Смешник. Вместо да се подкрепя българското, те ще подркепят Реал или Ливърпул. От всички гледни точки е по-добре Лудогорец да победи. Влизат Европейски пари в България, може жителите на някои евространи и да се заинтересоват и да погледнат къде се намира България...И когато Лудогорец се изправят срещу най-силният клуб на света в момента и 20-кратния шампион на Англия публиката ще вика срещу тях - БРАВО! Вместо като дойдат тук, да се чува такова освиркване, че да не смеят да пипнат топката ще подкрепяме всеки друг, само да не е Лудогорец. И всичко това от завист, защото просто ЦСКА няма скоро да измести Лудогорец от първото място, а не знам и дали някой клуб може изобщо. Трябва да се подкрепя България, Лудогорец играе страхотно и заслужено е в групите на ШЛ, нека подкрепим момчетата, а не ги освиркваме.

dany99
31.08.2014 01:10

До коментар [@comment 1694972] от [@user Uigtfri]:

ко ста пи4

Uigtfri
31.08.2014 01:16

Нищо. Евала и на тебе. Няма значение от кой отбор си... когато става дума за български тим, трябва да го подкрепяме, а не като говедата и свинете, които завиждат на ЕвроЛудогорец. Явно Лудогорец им е причинил доста страдания и мъки, че да бъдат за другите отбори.

cskar4ito_89
31.08.2014 00:49

Абе вие май наистина не можете да го проумеете това че мачовете във ЕВРОПА са си едно а мачовете във БЪЛГАРИЯ друго. Българските отбори в ЕВРОПА НАД ВСИЧКО колкото повече отбори във Европейските турнири толкова по - добре !!!! в България всеки да си е за неговия отбор !!!

Hitchhiker1902
31.08.2014 00:29

Хахахххх... еййй, ако пък съм вярвал, че някога ще съм съгласен със Стойчо за нещо... Ама прав е човека, не подкрепя Англия срещу България, подкрепя клубен отбор срещу друг такъв, какъв е проблема? Проблем имат лудите, щото ще играят на разменено гостуване с Базел и по две гостувания на Реал и Пуул... няма да е леко, успех!

П.П. Патриотите с ръка на сърцето да ми кажат: Каква група биха предпочели за Лудогорец - с Реал, Пуул и Юве или с Дюделанж, Малмьо и Астана (примерно)?

cskar4ito_89
31.08.2014 00:17

Добре бе а бе вие сте много странни хора не мога да ви разбера ами ако това беше ЦСКА и играеше Шампионска лига пак ли щяхте да подкрепяте чуждестранните отбори ?????

cskar4ito_89
31.08.2014 00:38

не съм искал да ги сравнявам просто някой хора са ми много интересни като кажат че ще подкрепят чуждите отбори в Европейските турнири. щото мразят даден отбор. аз съм от ЦСКА ама мога кажа че съм за всеки един отбор от България във Европейските турнири всяка година няма значение кой е той ако ще това да е и Левски !!!!

Hitchhiker1902
31.08.2014 00:32

Пич, като левскар ти казвам: никога, ама НИКОГА не сравнявай ЦСКА с Лудогорец!

Don_Joe
31.08.2014 00:11

Стойчо много добре знае по какъв начин Лудогорец стана шампион два пъти подред, след като дойде от Б група и е нормално за толкова време да е натрупал гняв .. аз също съм ЦСКА-р и ще подкрепям Ливърпул, защото това ми е любимия отбор и винаги ще бъде, а не защото съм турчин, циганин. арабин, японец и т.н. *wink*..

MaLkO_LuD94
31.08.2014 00:03

Браво на Стойчо всеки сам избира кой да подкрепя и не виждам защо го*едата мучат след като те подкрепиха Фелацио *thumb_up*

Kalinho
30.08.2014 23:56

абе чорбета много бързо забравихте как плюехте Левски след мача с Лацио като имаше 50тина фена на Левски подкрепящи Лацио. Тогава ги плюехте а сега обърнахте плочата. не забравяйте, че Лудогорец играят освен за себе си и за България. Този коефициент ще ни донесе само полза, само за това си заслужава да се подкрепят. А и едва ли Реал или Ливърпул ще са по - малко велики отбори ако загубят в София. А по темата за педеройчо той го е доказал - ревльо ламтящ за пари *smile* Винаги някой друг му е виновен.

millennium95
30.08.2014 23:44

Абе фенове на Ливърпул и Реал Мадрид проумейте го.. Ако не подкрепяте Лудогорец срещу вашият ЛЮБИМ отбор, то вие сте ТУРЦИ, БОКЛУЦИ, ЧУЖДОПОКЛОНИЦИ и прочие. Да живеее КОМУНИЗМА!!!!

Jason_Scotland
30.08.2014 23:31

Искам също да отбележа, че треньор уважаващ себе си не требва да прави такъв коментар пред медиите*stop*
Бат'Стойчо би трябвало вече да се е научил да си въздържа емоциите, защото е силна медийна личност и подобни думи пръскат омраза и евентуални размирици*thumb_down*
Харесвам го и му свалям шапка за всичко, което прави за нас, но такива интервюта в медиите не вършат услуга нито на ЦСКА нито на него лично*erm*

Jason_Scotland
30.08.2014 23:27

Уффф таз тема се изтърка вече и не знам защо толкова емоция се вкарва в нея постоянно?
Прав е Стойчо казвайки, че живеем в демократична държава и всеки е свободен да подкрепя когото си иска ... инак се връщаме в комунизма. Цялото училище утре на манифестация без изключения и толкова.
След като феновете ни бяха бити от платени гавази точно в Разград а и собственика им явно не само си повярва ами и ни обижда ами логично приказки от рода "ама те са бг отбор" вече не тежат особенно и съм сигурен, че сините които в рамките на месец станахте вече големи застъпници за "резаци, домузи, турци и т.н." както ги наричахте до скоро ... щяхте да реагирате подобно на нас ама сега станахте патриоти.
Сигурен съм, че голяма част от сините, които са дългогодишни фенове на Реал да речем пак ще си викат за белите и просто не се обаждат сега ама други не пропускат да сеят жлъч.

atlantic
30.08.2014 23:14

''Младенов: Ще подкрепям Ливърпул срещу Лудогорец'' ето това вече е срам.Всичко в червено е срам за България.

Отговор
:
14
manutd_forlife
31.08.2014 00:16

Кажи ми защо да викат за Лудогорец? Че само прецакват нашия отбор ли? Че крадат юношите ни ли? Или, че собственикът им само обижда феновете ни. Прощавай,. но преди години всички в България бяха против Лудогорец, особено, когато всяко спорно решение беше взимано в тяхна полза. За жалост много хора като тебе помнят точно колкото златните рибки и се влечат по модното...

georgi_vr
30.08.2014 23:37

Ти си най-големия срам!Всеки човек може да подкрепя,който отбор иска.Не е длъжен да подкрепя Луноходец.Лудогорец не е националния отбор,за да бъда за него във всяка,негова среща.Не се излагайте.Всеки може да изказва мнение и да бъде фен на даден отбор.По-добре фен на някой чуждестранен отбор,отколкото фен с кренвирш и хляб в ръка!

millennium95
30.08.2014 23:35

Но ако играеха Челси щеше да подкрепяш тях, защото им си фен, нали? Значи по твоята мизерна логика всички трябва да бъдем фенове само на Лудогорец и на никой друг. Съжалявам, но живеем в ДЕМОКРАТИЧНА държава, в която всеки избира на кого да бъде фен.

KMFDM
30.08.2014 23:12

Точно пък заради Резакспор ще отида нали,както и 99% от хората .Освен платените ''фенчета''които ходят на мач на това ГМО с фланелки на турски отбориняма кой друг да им се ''радва''.HALA MADRID!

IM_A_PLAYER
30.08.2014 22:53

Точно пък заради Лудогорец ще отидете, като дойдат Реал и Ливърпул*lol**lol* не приказвайте, че ставате смешни.

Отговор
:
22
IM_A_PLAYER
31.08.2014 11:38

Направо ти повярвах, че като дойдат Реал ще отидеш заради Лудогорец щото си им много голям фен*lol* Аз отивам с ясната цел да видя Реал и Ливърпул на живо защото едва ли в живота ще имам много шансове да ги видя на живо.Така, че да говорим празни приказки..... А и много ясно, че трябва да сме благодарни на Лудогорец, че ще имаме това удоволствие, да наблюдаваме любимците си.

scouser_pool
30.08.2014 23:28

Напълно е прав човека , не се заблуждавай...Лудогорец няма да имат повече от 200 фена на стадиона , говоря истински фенове , останалите знаем защо ще са там*smile*

The_Magic_10
30.08.2014 23:10

И аз съм фен ,но ти си много зле честно!!!!По твоята логика с когото и да играят публиката отива заради другия отбор дори да си фен на тоя отбор отиди в сектора на Лудогорец и ги подкрепяй,защото са БГ отбор стига с тия цигански работи *wink*

sakata_97
30.08.2014 22:49

Не Ливърпуул а Базел ако искаш подкрепяй мазна свиня такава.Ако мислиш,че на някой му пука кого подкрепяш жестоко се лъжеж.Цяла България е с Лудогорци те най-много заслужават подкрепата на всички фенове по-България Да го ДУХАШ ТРОЙЧО*confused*

Отговор
:
11
sluchainik
30.08.2014 22:46

Двойчо Младенов,подкрепяй когото искаш свинска чорба Лудогорец още дълги години ще сипва по 2-3 гола на мач срещу твоя измислен "отбор" ЦЦКА.

Отговор
:
11
simon_66
30.08.2014 22:50

2-3,ако играят отпуснато *smile* Ако играят както срещу Стяуа,петица не им мърда *joking*