Чичарито прие офертата на Ювентус

15:12
Чичарито прие офертата на Ювентус
Нападателят на Манчестър Юнайтед Хавиер Ернандес се е съгласил да премине в Ювентус, съобщава "Кориере Дело Спорт".

Вчера представители на торинския клуб са се срещнали с агента на Чичарито и са стигнали до договорка за личните условия на футболиста.

Сега Старата госпожа чака зелена светлина от ръководството на Юнайтед за трансфера.

От Юве се надяват да вземат Ернандес под наем през този сезон, а през следващото лято да откупят правата му.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

scouser_pool
30.08.2014 05:30

Някоя резерва от Висшата Лига ако е достъпна за наем или свободен трансфер италианските клубове веднага го грабват - Коул,Торес,Чичарито,Андерсон,Видич*lol*

Amateur2014
30.08.2014 13:24

Отново ще изразя несъгласие с теб! Относно отзвукът - В МОМЕНТА, отзвуът на абсолютно всичко е много по-голям! То не са снимки, то не са клипчета с телефони, то не са подслушващи устройства, то не е Интернет, то не са социални медии, то какво ли не е! Натискът от един скандал сега е много по-голям отколкото през 80-те именно поради еволюцията на средствата за масова комуникация, на пресата и появата на социалните мрежи! Колкото и смешно да ти се струва - социалните мрежи оказват много сериозен натиск върху абсолютно всичко в момента (не само футбол, но и финанси, борсова търговия, политика и пр.). Правил съм проучвания на тази тематика и знам за какво говоря и знам защо ти казвам, че в момента нещата се размирисват много повече! Казваш: имало странно резултати в Англия! Има си, да! И в Германия, и в Испания, и навсякъде има! Особено пък в Испания преди време като Алкокрон уби Реал с 4:0 - това говорим за държавата, където има единствено два отбора, които режат всички! Но е много важно дали е ДОКАЗАНО нещото! Понеже всеки говори за съдии, Съдийчестър, за УЕФАлона и пр., но няма нищо доказано в цялата работа! ФИФА и УЕФА са разследвали, нищо нередно не са откривали сред големите първенства. В долните дивизии може, но не и в Примера, ВЛ и пр. Докато при в Италия си гръмна харабийската работата, доказаха си се нещата, наказаха си се отбори и от там насетне вече всичко стана на принципа "след мен потоп". Защо не са строили стадиони - понеже им било евтино тогава!? Че какво е това инвеститорско решение!? ВИНАГИ в този спорт собственият стадион е много по-добрата опция отколкото да наемаш нещо си! Това говорим и за тренировъчни комплекси, и за стадиони, и за играчи! Собствеността е най-доброто! Всички други така го правят, само италианските собственици не са го правили, макар че тогава са били супер печеливши отбори! Кой можел да предположи какво може да стане в бъдещето!? Ами всеки трезворазсъждаващ човек може поне да отсее това от онова! Иначе няма лошо да гледаме Шалке, Леверкузен и т.нат. Няма нищо против тях - и те са отбори от топ 3 първенство и заслужават дотолкова да са в ШЛ, доколкото и Наполи, Удинезе и Рома! Просто важното е да се получават по-равностойни мачове между отборите от първенствата! Понеже сега ще има интрига между Рома и Шалке, например. Но между Рома и Байерн интригата ще е дали ще паднат италианците с двуцифрен резултат или не (съвсем метафорично казано, не се хващай за "двуцифрен резултат"). Или пък Милан, Интер... слаби истории! Дано наистина се посъвземат, но като гледам как се задоволяват с трохите от другите отбори - не знам кога скоро ще стане това!

biserms
30.08.2014 13:02

С някои неща съм съгласен, с други - не. Това специално за "отзвука" е пълна глупост. Мислиш, че в другите европейски държави е имало хора (които се интересуват от футбол), които не са разбрали за "Тотонеро" ? Второ, казваш - кой би искал да плати да гледа уговорени мачове. Как разбираш кой мач е "уговорен" и кой не ? Защото с цялото ми уважение към Премиършип доста често стават много странни резултати и обръщалки, или сега ще кажеш, че понеже е най-великото първенство "всеки може да бие всеки", а в Италия като стане изненада и веднага се заговаря за уговорен мач. Защо не са си строили стадиони през 80-те ? Тогава явно не е било проблем, че играят на общински стадиони, плащали са символични суми и сигурно не са имали нужда от нови. Кой може да предположи какво ще стане в бъдещето ? Но, както и да е, няма значение чия е вината, важното е, че както ти каза Европа има нужда от силен Милан, Ювентус, та дори и Интер. Надявам се другите грандове в Италия постепенно да се съвземат и след време отново да си върнат 4-те квоти за ШЛ, защото по-добре да гледаме в ШЛ Милан, Интер, Юве и Рома, отколкото Шалке, Леверкузен и т.н.

Amateur2014
30.08.2014 11:43

Добре, разбирам! Ти си специалиста! Но трябва ли да ти казвам каква е разликата между "тогава" (80-те) и "сега"!? Имам предвид, сегашният комерсиален свят, където и да пръднеш сега и след 3 минути вече цял свят ще знае какво си направил!? Един такъв скандал в момента има много по-широк отзвук отколкото тогава! Други времена са били тогава. Сотън с колко пари разполагали... Ами ще разполагат, много ясно! Защо не!? Като в Англия се представя най-бързият, най-равностойният футбол и първенството е изключително оспорвано какво очакваш!? Първенството е най-гледаното, а и парите от ТВ правата му се разпределят справедливо (за разлика от Примера) и, следователно, е закономерно Сотън и Уест Хям да имат повече пари от Милан! Кой би искал да си плати да гледа някакви уговорени мачове!? Или поне, шансът да са уговорени да е изключително голям!? Аз лично - не бих! Неутралният зрител съм убеден - също! Така че много ясно, че в това отношение няма как да има големи постъпления в италинаските отбори. А Сотън и пр. имат толкова много пари именно покрай разпределянето на ТВ правата! Казваш стадионите - ами да са мислели преди 100 години, когато са били създавани тези отбори! Всички стадиони в Англия са на десетки години! На Юнайтед е от 1910г., на Челси е от 1877 (при все, че никога не са били някакви успешни), на Пуул е от 1892г. и т.нат. Сам казваш: италианският футбол бил на светлинни години 80-те години! Същото важи и за 90-те години (откогато гледам аз футбол). Ами да са строили ТОГАВА! Кой им е виновен, че не са го направили, когато е било времето!? Пак ли шейховете и арабите!? Няма какво да ги оплаквам в това отношение. Наистина, инвестициите се дръпнаха след Калчополи! Сега вече вярата в италианският футбол отново се възвръща и искрено се надявам да стане! Без силни италиански отбори не е същото в ШЛ! Но има още време докато стане това нещо!

biserms
30.08.2014 11:21

"Чисто и просто" доста неща не са ти ясни. Спада в италианския футбол се дължи точно на липсата на пари не на уредените мачове. Уредени мачове има навсякъде, вече не е тайна за никого. И през 80-те имаше още по-голям скандал с уредени мачове в Италия - "тотонеро", но тогава Серия А беше на светлинни години пред другите първенства. Казваш, че само Челси и Сити са на шейхове и руснаци, окей, но с какви пари разполагат отбори като Юнайтед, Арсенал, Тотнъм, Пуул, та дори и Саутхямптън и Нюкасъл ? Един средняк като Саутхямптън разполага с повече финансови средства от Милан и Ювентус. Е как да върви италианския футбол нагоре ? Друга причина за спада на футбола в Италия - само Ювентус и Сасуоло от всички отбори в Серия А имат собствени стадиони. Всички останали стадиони са общински и клубовете плащат безумни наеми. Отгоре на това стадионите са много стари, рушащи се и голяма част от тях дори ОПАСНИ и поради тази причина стадионите са полупразни на всеки мач, с изключение на мачовете на Юве. От това клубовете също губят много пари (все пак билетите са си основен приход на всеки футболен отбор). Удинезе и Рома почнаха строежи на собствени стадиони, говори се и за Милан. Проблема е, че строежа на един НОВ стадион е поне 200-300млн. и в тази криза, при липсата на стабилни собственици начело на отборите просто няма как да стане. И се получава един омагьосан кръг за жалост.

Amateur2014
30.08.2014 10:15

В Англия били шейхове и руснаци - два отбора са! Въпреки всичко си сотават Пуул, Арсенал, Юнайтед! Така че моля ти се! Реал и Барса не си знаят парите заради разпределението на ТВ правата! Байерн е един единствен отбор в Германия, който е мега-богат! БВБ не са богати, но гледай какво правят!? Сити като са богати пък не могат да излязат от групите две поредни години! Реал колко пари имаха през годините, а си спечелиха прозвището "осминареал"! Не е толкова до парите цялата работа! Чисто и просто Калчото се срина след тези простотии с уредени мачове, тъй като доста спонсори и инвеститори се дръпнаха от него и, като последствие, оставиха отборите без пари! Ебати, рекордьорът на Италия беше хвърлен в Серия Б или някакво такова, а на Милан, Лацио и пр. им бяха отнети безумно много точки! Ти, като инвеститор и спонсор, ще продължаваш ли да наливаш пари в такива отбори по онова време!? Такива отбори ли ще ти правят реклама!? Вярно, и лошата реклама е реклама, но в някои случаи е само и единствено лоша! Така че не се изненадвай на трагичната обстановка в Калчото! Докато продъжават случаите със самоубили се президенти, осъдени собственици, наказани треньори и пр. заради уредени мачове, Калчото няма да се вдигне скоро!

biserms
30.08.2014 09:54

Не е смешно, а е жалко... Италия е най-голямата футболна нация в Европа ( ако им съберем успехите на клубните отбори + успехите на националния отбор - 12 ШЛ + 4 Мондиала ), а тънат в мизерия заради липсата на пари. В Англия и Франция са шейховете и руснаците, в Испания Барса и Реал не си знаят парите, в Германия Байерн също е много богат, а италианските грандове не могат да вземат големи звезди, щото нямат пари... Жалка картинка, ама кво да се прави... CASH RULES THE WORLD !

Addicted92
30.08.2014 00:09

Какво му е на Чичарито вие наред ли сте ? Много добре си играе и дано да остане..

psychosociall
30.08.2014 02:59

и аз съм на това мнение, за резерва ви е перфектен.. даже не мога да повярвам, че предпочитат Уелбек пред него *lol*

Santti
29.08.2014 21:38

Според мен точно в Италия му е мястот на Чичичичичи-рита. Каквато е играта в Италия ще пасне.

the_joker
29.08.2014 20:24

Чичарито в Ювентус и Торес в Милан сериа А прогресира се повече и повече със всяка изминала година.*lol**lol**lol**lol*

Anatoli93
29.08.2014 19:35

Чичарито се оплаква от липса на игра при наличието на 2ма топ нападатели в Юнайтед а в Юве в момента са Тевез,Вучинич, Джовинко,Мората и може би пропускам някой...само на мен ли ми се струва нелогична тази промяна? *lol**lol*

Amateur2014
29.08.2014 20:13

АМи и на мен, но да го взимат! Хем някой друг паунд в касата на Юнайтед, хем и освобождаваме средства за заплати! Повече от чудесно е всичко!

KaPp1
29.08.2014 19:53

Ф.Йоренте.

Kun_Aguero16
29.08.2014 19:07

Яко ще се прецакат ако го вземат този дървар да си седи при манафите заедно с другите дръвчета.

Nekromanger
29.08.2014 17:47

Ювентус всяка година по двама нападатели вземат... Много сбъркана трансферна политика според мен...

Pleomax777
29.08.2014 17:26

по добре да не става трансфер , нито наем Чичарито да остане!
Ювентус са малко нагли искат да правят бизнес за играчи на Юнайтед а ние като искаме да правим бизнес ни режат. Няма да стане или приемат офертата от 34 млн паунда + Чичарито за Видал или да си търсят друг играч. Цяло лято тука се мъчим да стигнем до сделка те постояно отказват време им е и Юнайтед да ги резне. Първоначалната им цена която искаха за Видал е 60 млн евро. 34 млн + 13 за Чичарито е 47 млн паунда като се обърнат в евро това е 59 млн и 871 хиляди. Разликата толкова ли е голяма 129 хиляди . Ако продадът Видал да ще изгубят много добър играч но с тези 34 млн паунда могат да се подсилят доста добре

Amateur2014
29.08.2014 19:10

Най-добре е под наем да го дадем, но като цяло и на трансфер няма да се тръшкам. Имаме Уилсън, който би свършил ако не по-добра работа, то поне толкова добра, колкото и Чичарито! Трябва да се отървем от излишните играчи! Клевърли, Кагава, Чичарито, Андерсон трябва да си търсят нови отбори, а защо не и Уелбек!

misho2000
29.08.2014 17:21

Хаха браво на Юнайтед,отърваха се от още един от пърцалите си

Stratievv
29.08.2014 16:21

80та ? ;д Чича влиза 91 минути при добавено време 4 и след 3 минути от 1:0 резултата вече е 1:2 с един гол с 212941984 рикошета и един на празна врата . Всичко е 6 :Д

NoDiggity
29.08.2014 15:58

Отдавна не прави кой знае какво при нас, така че мисля, че е разумно да го продадем. Някой да взима и онова недоразумение Кривбек и да търсим нови нападатели зимата.

Ivaylo_Angelov
29.08.2014 15:55

Напълно нормално е да бъде желан от много клубове, МЕКСИКАНЕЦЪТ е уникален талант и завършен футболист *smile*

Stratievv
29.08.2014 16:23

Да ти точно си Ивайло Ангелов .. Не , че ми дреме кой знае колко де *smile*

Stratievv
29.08.2014 15:48

Уникалната резерва *smile*

ceco06
29.08.2014 16:43

ако някой фен на друг отбор го казал тва преди 2 години щяхте да ни анатемосате, ама сега... аз пък мисля, че все още има време да се научи да играе и да направи наистина силни мачове

lubomirsb
29.08.2014 16:07

На 100% съгласен. 80та минута влиза 5 рикушета и гол. Важен е резултата.

sdw
29.08.2014 15:31

Абе не и ли станаха доста нападателите на тея.Чичарито,Мората...Само ще търкат пейката за сметката на Тевес и Лоренте.

sdw
29.08.2014 17:52

И за мен не е на ниво!

biserms
29.08.2014 15:33

Продадохме Вучинич и Куалярела и сега сме с Джовинко, Тевез, Мората и Йоренте, но понеже Мората се контузи търсим още 1 нападател, но дано не е Чичарито...

biserms
29.08.2014 15:27

Неее, ужас. Точно този ли... Дано поне ако дойде в Торино да е под наем, че ще ме е много яд, ако дадем пари за Засадито.