Арсенал премина през ада, за да отстрани Бешикташ (видео)

23:35
Арсенал премина през ада, за да отстрани Бешикташ (видео)
Арсенал постигна трудна победа като домакин на Бешикташ и се класира за груповата фаза на Шампионската лига. Двубоят на ст. "Емирейтс" приключи при резултат 1:0, като единственото попадение бе дело на Алексис Санчес в добавеното време към първото полувреме.

Първата реална възможност за откриване на резултата се отдаде на футболистите на Арсенал. В 9-ата минута главният арбитър на срещата Педро Проенса пусна добър авантаж при нарушение срещу Санчес и това позволи на Уилшър да нахлуе в наказателното поле на турския тим. Последвалият удар по земя на английския полузащитник обаче не намери очертанията на вратата на орлите.

Малко по-късно фрапантен пропуск направи и Касорла. Вратарят на гостите Зенгин напусна вратата си в опит да изчисти топката. Неразчетените действия на турския страж обаче позволиха на испанския халф на лондонския тим да отправи параболичен прехъврлящ удар от далечна дистанция към опразнената рамка, но опитът му се оказа твърде разочароващ.

В 24-ата минута Санчес пропиля още една добра възможност за Арсенал, след като изпълни слабо пряк свободен удар на опасно разстояние до вратата на Бешикташ. В 34-ата минута нападателят на орлите Пектемек излезе очи в очи с Шчесни, но в последния момент Дебюши протегна крак и обрече на провал атаката на гостите.

Усилията на артилеристите да се оттеглят на почивка с предимство дадоха резултат в добавеното време към първото полувреме, когато намиращият се в наказателното поле Санчес получи подаване по земя и с удар ниско по тревата прокара коженото кълбо през плонжа на Зенгин.

Второто полувреме на мача започна с натиск на Арсенал. В 52-ата минута Санчес можеше отново да прати топката в мрежата на Бешикташ, но неговият удар бе избит в корнер.

В 60-ата минута Касорла отправи прострелно центриране от пряк свободен удар встрани от вратата на орлите, но Косчиелни се размина с топката на втора греда, а ударът с глава на намиращият се зад него Дебюши се оплете в страничната мрежа.

В 64-ата минута сериозна грешка в отбраната на лондонския тим доведе до опасност пред вратата на домакините. Топката се озова в краката на Демба Ба, който обаче стреля встрани от целта.

В 74-ата минута Окслейд-Чембърлейн пропиля чудесна възможност да реши всичко в мача, след като не успя да преодолее Зенгин на три-четири метра пред голлинията. Непосредствено след това гостите подхвана контраатака, която бе спряна от Дебюши с цената на втори жълт и съответно червен картон. Така Арсенал отново остана в намален състав.

До края на мача играта предимно се развиваше в половината на лондончани, които в крайна сметка утискаха класирането си за груповата фаза на турнира.

Състави:

Арсенал - Шчесни, Дебюши, Мертезакер, Косчиелни, Монреал, Йозил, Санчес, Фламини, Уилшър, Касорла, Окслейд-Чембърлейн; Резерви - Мартинес, Чеймбърс, Росицки, Коклен, Подолски, Саного, Кембъл

Бешикташ - Зенгин, Кьойбашъ, Франко, Гюлюм, Мота, Хътчинсън, Кавлак, Йозякуп, Шахан, Пектемек, Ба; Резерви - Гьонен, Куртулуш, Сивок, Tьоре, Уйсал, Койунлу, Тосун

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Chelsea86
28.08.2014 17:17

Ей заради еуфорията от Лудогорец забравих да ви честитя влизането в ШЛ. Честито и успех на българският и английският футбол в ШЛ. *beer**wink*

misho2000
28.08.2014 13:15

Слаб,слаб Арсенал очаквах развой като този, през миналата година срещу Фенербахче,но Арсенал се изложи.Имат класа,имат отборен дух,но нямат отличен лидер като Фабрегас,Ван Перси,Виера,Адамс.И им трябва спешно нападател,защото с този жиру,който и без това е контузен няма са се оправят.

Danskrastev
28.08.2014 13:27

И какъв лидер беше Фабрегас който играе с петички пред наказателното поле в важен мач с Барселона тоя циганин Фабрегас не ни е бил никакъв лидер а продажно копеленце Перси е същия определено ни липсва човек тип Виера надявам се Рамзи и Уилшър да станат такива и двамата с млади и талантливи и определено са моторите на този отбор на Венгер.

Mesut213
28.08.2014 10:17

Ето ви и доказателство:
[@link https://www.youtube.com/watch?v=RUfHJsk-www]

Mesut213
28.08.2014 09:48

Сега искам онези многознайковци да ми отговорят на този въпрос, защо след мача Уилшър си е признал, че е имало контакт между него и Рамон Мота? Може би, защото е нямало дузпа нали, е такива пристрастни фенове най-много ме дразнят, сега какво ще ми кажете, че контактът не е бил достатъчен ли ?Та Джак казва, че е спънал играча на Бешикташ, дори обсъжда, че червения картон би бил пресилен.Да не се окаже, че Уилшър е крив, а вие прави -_- .

Mesut213
28.08.2014 13:21

Въпроса е, че снощи много яростно защитаваха отбора си, което е нормално, но според тях не може да се говори за дузпа, категоричноооо *sad* . След мача Уилшър, човекът който всъщност знае най-добре какво е направил си признава, и сега както виждаш нещо се изпокриха същите, които твърдяха, че няма дузпа *wink* .

AC_Milan_92_45
28.08.2014 11:49

Както ние подкрепяме БГ отбор дори и да не сме за него в шампионата, той може да прави същото

BuTaMuH_C
28.08.2014 10:40

ти пък нали си за Фенербахче,какво толкова дуднеш за дузпа срещу Бешикташ,минало е вече

AC_Milan_92_45
28.08.2014 01:16

За да се елиминира турски отбор, в повечето случаи се минава през ада

24_6_12_18_6_1
28.08.2014 01:14

Арсенал може и наистина да мина през ада за да бие но така правеха през 2006г. бавно но сигурно и това тогава почти даде резултат с по един два гола си взимаха мачовете.

rokera_henry
28.08.2014 00:03

Тук някакво черно тото ли се е разигравало не знам, но за втори пореден мач гонят наш играч незаслужено, да не говоря, че освен това, съдията не става дори да свири юношески мачове.. Това беше пародия на съдийство! Не че не си бяхме виновни ние, за изпуснатите положения, но това беше престъпно. Все пак добре, че за пореден път се класирахме и се надявам да не гледам такива съдийски грешки в наш ущърб. Три мача и в трите съдийски тесли..

Jason_Scotland
27.08.2014 23:49

Аре честито на сите артилеристи*beer**beer**beer*
Силни, слаби, с резерви, на магия ... каквото и да си говорим за историята е важно кой продължава напред*wink*
Дано вземем топреализатор скоро и ... некой да го събуди Йозилча ... първенството почна и за тез пари дека взима очакваме да играе по-добре от Гацо Бацов*erm**joking**joking*

Jason_Scotland
28.08.2014 07:29

:-D :-D :-D ... прав си, Гацо е уникален *wink* *lol* *lol*

Hitchhiker1902
28.08.2014 00:08

Аре честито ви и успех в групите! *beer**beer**beer* Дано си намерите и голаджия (ма трябваше ли Жиру да се потроши, та Мосюто да се разтърси? Спите, а е срамота Райт и Анри да бъдат наследявани от нек'ви дървета) А за Йозилча - не си прав! НИКОЙ не може да играе по-добре от Бацов! Даже Уйлшър (а той е гений, когато има ден)

Mesut213
27.08.2014 23:45

Само не искам после феновете на Арсенал да се вайкат, заради лошия късмет в групите и елиминационните фази ( имам предвид, че като им се паднат силни отбори да не се оплакват ), защото днес изкарах и доста късмет, особоно към края на мача, но там е въпроса, че късметът се обръща понякога, и точно затова играят с Борусия, Наполи, Барселона, Байерн и т.н.
Както казах и в предишния си коментар, няма да отговарям на никакви малоумни коментари НЕсвързани със спортът, за който в момента си пишем, така че стига сте провокирали, няма да ви се получи и занапред.Хайде, късмет с жребия, ама надали след днешния мач.
Пък за тия, които ме питат защо имам Арсенал във фен зоната, защото играят красив футбол, а не защото съм върл фен на "топчиите", просто ме кефят, аз симпатизирам единствено и само на 1 отбор, другите просто ме кефят, това е. Хайде пренасочете се към Лудогорец сега.

aa2
27.08.2014 23:58

Аз лично не видях дори едно опасно положение за Бешикташ, да не говорим за ЧИСТО такова.Ако погледнеш тези на Арсенал - Касорла, Санчез, Чембърлейн, че даже и при едно изпълнение на фаул мисля, че Кошчелни на далечната греда изпусна 100% положение.Резултата трябваше да е около 5 на 0, но нека кажем, че сме имали късмет!Не те обиждам, няма и да го направя, но в момента си доста пристрастен и няма смисъл да се хабиш да спориш тук, защото реално не си прав!

Szczesny
27.08.2014 23:56

Месуте,аз ти написах защо Арсенал трябва да продължат.В това мнение всичко беше свързано със спорта,нали? И смятай колко си глупав и колко разбираш от футбол,щом си правиш заключения след първите няколко мача за сезона.След като отбора още не навлязъл във върхова форма.Абсолютно съм убеден и мога да се хвана на бас с теб,че Арсенал ще заиграе много по-качествен футбол по някое време от сезона и ще направи поредица от силни мачове.Сега просто е нормално да се тръгне по-слабичко,ама какво ли ти се обяснявам не знам. до аа2-съдията изобщо няма смисъл от коментар.Личеше си,че е пълно дърво,което се е взело на сериозно и е решило да санкционира при най-малкото нещо,което е смешно.Направо можеше да си отвори правилника и да го прилага без да гледа какво се случва на терена. Вратари бавят по 10 минути на мач,а на Счезни му даде жълт още първия път за 2,3 секунди.

Danskrastev
27.08.2014 23:55

Добре искаш да спориш опиши ми в тоя мач ЕДНО ЧИСТО ПОЛОЖЕНИЕ за Бешикташ имаше ли такова за цял мач удар към вратата греда чисто положение имаше ли нещо не пълна дупка и другото което е не Арсенал извадиха късмет а Бешикташ защото тия положения които имахме а бяха поне 3-4 можеше и да е разгромен резултата както беше с Фенерите миналата година разликата е че тия поне имаха защита...

Danskrastev
27.08.2014 23:45

Йозил от както изпусна дузпата срещу Байерн определено не е същия играч все едно не го интересува какво става на терена а поведението му много ми напомня на поведението на Фабрегас когато искаше да отиде в Барселона да се надяваме да е моментна слаба форма и да се подобри след време....

Szczesny
27.08.2014 23:42

Уникално слаб съдия....Направо ме побърка в края.
Още един слабичък мач за нас,но в предвид формата ни две победи и два равни в първите 4 мача не са лоши резултати.
Джак днес бе на ниво,Касорла от доста време ми хареса.Много се бори и игра добре в дефанзивен план.
А тоя Йозил не мога да го гледам чак.Ебахти незаинтересования тип.Много слабо играе вече от доста време.Гледах го и за Германия мислех,че ще играе добре,но и там е супер зле.Направо Реал си направиха много добра сделка за 50 млн да го продадат тоя.

aa2
27.08.2014 23:46

Аз едно се зачудих - как може за положението със Санчез и Шахън през 1-то полувреме да даде нарушение, а за това в 92-рата минута да не даде?Нещо много ми стана тъп тоя съдия.Червения беше адски измислен, жълтия на Чембърс най-вероятно и съдията не разбра защо го дава....абе ужасен беше.Не знам 1-то полувреме дали имаше дузпи, но ако и там е сгрешил то просто от УЕФА ще трябва да наказват!

Aaron_Ramsey
27.08.2014 23:39

Много интересен мач се получи. Напред Артилеристи !!!

Crissstiano
27.08.2014 23:38

Леле Арсенал дотам ли стигнаха,че да се бранят в края срещу Бешикташ ..

Crissstiano
27.08.2014 23:47

Точно това исках да кажа,чудно ми е,че Арсенал допускат да бъдат в такава ситуация.

Crissstiano
27.08.2014 23:46

Значи аз гледах само моменти от този мач,друго имах предвид. Предишния път срещу Фенербахче си решиха мачът още в Турция,а сега накрая трябваше да треперят Бешикташ да не вкарат някой гол и да отпаднат от ШЛ,което щеше да е трагично.

Danskrastev
27.08.2014 23:42

Като не вкараха толкова много чисти положения нормално Венгер дано разбере че нападател е необходим има кой да прави асистенции но го няма голмайстора....

aa2
27.08.2014 23:42

С човек по-малко, ако искаш с 9 в тяхното наказателно да тръгнат имайки предвид, че на Бешикташак им трябваше само 1 гол, а?Понякога наистина потребителите в този сайт не се опитват да мислят.Вие като гледате футбол само ритането на топката ли виждате или мислите какво се случва на терена откъм тактика?

rad011
27.08.2014 23:32

Гоооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооол

BuTaMuH_C
27.08.2014 23:28

и Ред Бул отпадна..падат с 3 на 0 от Малмьо.. тцтцтц

Danskrastev
27.08.2014 23:20

И сега пак ни подпират нали два смешни жълти картона....къде е Чок Емир сега да си каже обективното мнение аман от разбирачи....

elkunaguero
27.08.2014 23:28

Бахти изненадата

elkunaguero
27.08.2014 23:11

Билбаоооо 2-1 !!
Бенитес пак усра

BuTaMuH_C
27.08.2014 23:20

3 на 1 са за Билбао *smile* Наполи отпадна ии червен картон за Арсенал

Aaron_Ramsey
27.08.2014 23:05

До коментар [@comment 1691488] от [@user Xaox_mou]:

Може пак да говори за турските сериали :Д

Xaox_mou
27.08.2014 23:10

Майка му или сестра му дали носят забрадка

Xaox_mou
27.08.2014 22:58

[@link https://www.youtube.com/watch?v=m08z78b9EdY] пичът е жертва като тези от клипа

Szczesny
27.08.2014 22:59

Точно за това говорех!

Danskrastev
27.08.2014 22:54

До коментар [@comment 1691464] от [@user Mesut213]:

Българино...някой ти е промил много яко мозъка на 17 години....ти почна да говориш простотии много ясно че ще ти налазят фенове на Арсенал защото не си обективен...дузпа нямаше и почна да пишеш глупости за пропаганди и за това как едва ли не Арсенал е бутан да продължи напред ако си запознат с историята на Арсенал а уж си фен на Арсенал ще знаеш че Арсенал почти никога не получава такива фъндъци...Бешикташ са безобразно слаби нищо не правят в атака само в защита стоят....

Szczesny
27.08.2014 22:52

А и да ти отговоря на първия въпрос.Да,УЕФА иска Арсенал в Шл.Това го писах още при жребия.Няма отбор,който да може да е фаворит срещу Арсенал в квалификациите.Помисли малко с главата си,която не е рязана-от Арсенал УЕФА може да спечели много повече пари, отколкото от турския отбор,а и от който и да е било в квалификациите.Първо-много повече фенове на Арсенал ще ходят на домакинства и гостувания в ШЛ-пари от билети.Второ тези фенове,англичани,се предполага,че са с висок стандарт на живот и,където ходят ще излеят пари в градовете като туристи.Трето целта е ШЛ да бъде колкото се може по-гледана.Да се разшири пазара-Азия,Южна и Северна Америка,Австралия.Кой по дяволите ще тръгне от там да гледа Бешикташ?Или Стандарт?Или Стяуа?Докато Арсенал в тези континенти със сигурност има много повече фенове,отколкото останалите отбори взети заедно.
Дано си ме разбрал.Не гледай само от чисто футболната страна на нещата,футболът отдавна е по-скоро бизнес.
Със здраве,Месут бей...хаха

Aaron_Ramsey
27.08.2014 22:49

До коментар [@comment 1691464] от [@user Mesut213]:

Пич , ти тоя ли мач гледаш или някой друг. :Д Нямаше никакво докосване вярно ,че Уилшър се опита да направи шпагат но не го докосна дори спънаха се и двамата едни до други има съдии навсякъде и щяха да сигнализират ако са видяли нещо против правилата...

DuFkaTa
27.08.2014 22:47

Хора, кажете плс някой сайт да го гледам е нямам българска.

Szczesny
27.08.2014 22:47

Много мразя такива помаци,които се мислят за турци.Българи с промити мозъци от години,на които е насаждано,че са истински турци.Колко филми съм гледал за такива като теб.Мога да ти пратя,ако искаш да видиш какъв истински "турчин" си.
Ужас

Ginekologa
27.08.2014 22:55

*joking**joking**joking* леко

Mesut213
27.08.2014 22:51

Май като не ти отърва сменяш темата, не помня да съм писал за отношенията между българи и турци, ама ти тъй като си много умен започна да се правиш на големия националист присъщо поведение на жалкар.Аз също мразя някои хора да се мислят за българи и да не си знаят корените, ама навлизаме в дълбоки води, а и нямам намерени да си пиша с малоумни хора, които не искат да обсъждат спортни теми в СПОРТЕН САЙТ, а това какъв съм ЗАВИСИ ИЗЦЯЛО ОТ МЕН, ако се чувствам турчин съм такъв, защото не е важно за какъв те мислят разни идиоти като теб, и не си прави труда да ми отговаряш, защото не си ми на нивото и дисциплината и нямам намерение повече да ти отвръщам на безпочвените мнения, лека вечер и се моли на Бог Арсенал да не отпаднат.

Mesut213
27.08.2014 22:46

Хаха, само как налазиха "безпристрастните" фенове на Арсенал, направо не е за вярване *sad*.
Szczesny:
Накарай ме да млъкна, ако можеш, ама няма защо да се опитваш така или иначе няма да успееш, тъй като аз доколкото съм запознат живея в държава с демократично управление, което ми доставя правата да си изразявам мнението, където и когато поискам, така че няма нужда да си хабиш времето и да ми пишеш глупости следващия път *wink* .

Danskrastev
27.08.2014 22:37

Уилшър ако иска титулярно място трябва се така да играе активно подаде за гола пропусна добра възможност за гол...

Mesut213
27.08.2014 22:37

Арсенал трябва ли да бъде ощадяван от съдията, за да спечели тоя мач?? Явно УЕФА няма да позволят отпадане на Арсенал още преди да влезнат в групите, такива са инструкциите към рефера то си личи от километри, 100%-ва дузпа неотсъдена, тоя касапин Уилшър влиза отзад без и грам да има общо с топката, съдията нищо не вижда...Всеки фал извършен от играчите на Бешикташ се санкционира с жълт картон без значение, къде е извършен фала, или за кой път даден играч прави фал.
Така като стигнем до тоя коментатор, пълен дебил, който не знае какво всъщност прави, националиста нещо си показва пристрастията, ама не му се получава ;/ . Нека, някой гледа отгоре и вижда всичко, така че все някой ден ще се върне тъпкано на отбора на Арсенал, които до момента нищо не показват...

Xaox_mou
27.08.2014 22:43

Ти кво искаш да ва хвалим колко велик народ ли сте като не ви харесва отивайте си в Турция ама и там не ви искат колкото и да милеете за там

Danskrastev
27.08.2014 22:40

А касапина Мота като отнесе главата на Дебюши няма проблеми нямаше дузпа приеми го слаби са турчолята само в защита стоят и играят ръгби ако зависи от тях цял мач ще си цъкат пред наказателното....

EdgarYY
27.08.2014 22:40

Момче осъзнай се Уилшер не беше дори близо като оня падна изобщо не повлия на падането му.Първата ситуация беше по близка ама пак Дебюши игра с топката първо

123321
27.08.2014 22:36

Ебати вратарския гол...Тоя вместо да се мята трябваше само да си протегне крака и я спасяваше....И все пак браво на Санчез

elkunaguero
27.08.2014 22:36

Гол браво *smile* ,иначе аз гледам Билбао - Наполи

Aaron_Ramsey
27.08.2014 22:35

Уилшер изработи гола много добро представяне. Много ме кефи играта им играят нахъсано ,не като в Турция . Има много борба за топката *smile*

EdgarYY
27.08.2014 22:37

Стига глупости бе Уилшер е най -голямата дупка в тоя отбор асистенцията беше на Юзил пък Уилшър се буташе само да попречи , ако може

LondonChels
27.08.2014 22:35

До коментар [@comment 1691427] от [@user sa6etoo]:

Ти не гледаш ли мача? 2 неотсъдени дузпи

sa6etoo
27.08.2014 22:37

Ама не ме е*е ако ще и 10 дузпи да не отсъди съдията. Така е решил така е направил кво те интересува тебе? Фен си на Арсенал ли? Фен си на Бешикташ ли? Само се чудиш с кво да се дразниш и да се правиш на много голям. Гледай си мача и ако няма да казваш нещо смислено си мълчи.. Всички теми са осрани от такива като тебе. Човек влезе да види кво мислят хората за мача то има 200 коментара псувни и глупости...

aa2
27.08.2014 22:37

Аз мисля даже, че 4 червени спестиха на нашите играчи(особено за онова ''бутане'' на Санчез на тъчлинията на Шахън), да не говорим за отменените голове, а за дузпите мисля ,че грешиш броя - поне 3 бяха!!!*lol**lol**lol* Вече ще се забавлявам с теб, ти за това ставаш.*joking**joking*

Danskrastev
27.08.2014 22:35

Бъркаш три бяха и още една на тъч линията *joking**joking*

aa2
27.08.2014 22:34

До коментар [@comment 1691427] от [@user sa6etoo]:

Странното е, че пише във всяка тема на друг отбор освен Челси, сякаш наистина живее за да лее простотии по темите.Жалко, че съществуват такива НЕЩА като него, но такъв е живота.

Ginekologa
27.08.2014 22:34

До коментар [@comment 1691427] от [@user sa6etoo]:

чиста дузпа бе закачиго

Aaron_Ramsey
27.08.2014 22:32

Гоооол. Ето ,че Санчес откри головата си сметка както казах преди малко се питах кога :Д

LondonChels
27.08.2014 22:31

Санчез 45 м евро , головата машина Коща 30 м евро

aa2
27.08.2014 22:32

Я кажи пак...*joking**joking**joking* Сигурно си напълнила памперса, а?

Danskrastev
27.08.2014 22:32

1-0 хейтър *joking**joking*

Aaron_Ramsey
27.08.2014 22:29

Кога ли Санчес ще открие головата си сметка. :Д Искам да видя Кембъл на мястото на Алексис

Danskrastev
27.08.2014 22:32

Добре че написа нещо да си му на кадем *joking**joking*

misho2000
27.08.2014 22:27

Аз съм фен на Ман Сити,но не мога да отрека,че Арсенал направиха отбор и имат играчи на всички позиции,освен на поста централен нападател,където един Жиру не върши достатъчно работа

Danskrastev
27.08.2014 22:23

Добре бе Венгер е уникален вижда че не става с Санчес на върха на атаката и пак продължава бе.....

Danskrastev
27.08.2014 22:20

Барак Обама *joking**joking*коментатора е трагедия....чуди се каква простотия да измисли...и чалмите са се научили да симулират като Барселона *joking*

Danskrastev
27.08.2014 22:24

И вие си купихте един симулант *joking**joking*

LondonChels
27.08.2014 22:23

Нали си купихте симуланта Санчез

Gunner17
27.08.2014 22:19

какъв лаф само изкара коментатора *lol*

Danskrastev
27.08.2014 21:41

Знае ме че чакате изненада СИНИ ТРОЛОВЕ!!!!*joking**joking*

RMRM7
27.08.2014 21:58

ако играете така както в Турция изненада ще е ако вие продължите

RMRM7
27.08.2014 21:40

И в първия мач арсенал уж щяха да мачкат, да се радват че не ги довършиха още там,а за този мач Х с голове.

sensea
27.08.2014 21:31

Бийте турците ,за да ни правите компания след групите!

teodorde
27.08.2014 21:24

Дано смените са:
1.Мертазакер-Чембърс
2.Касорла-Кембъл
3.Санчес/Окслейд-Чембърлейн-Подолски
*wink**wink**wink*

Danskrastev
27.08.2014 21:22

Не мога да разбера защо не пуска Кембъл....отново Санчес на върха....

MiTaKa_D
27.08.2014 21:18

Арсенал ще победи турците с поне 2-0.Успех артилеристи.*beer**beer*

sakata_97
27.08.2014 20:54

Мачкайте артирелисти,никаква милост към турчилята*beer*