Атлетико надви Реал Мадрид и спечели Суперкупата на Испания (видео)

01:19
Атлетико надви Реал Мадрид и спечели Суперкупата на Испания (видео)
Отборът на Атлетико Мадрид победи Реал Мадрид в мач-реванш от Суперкупата на Испания. Двубоят на стадион "Висенте Калдерон" приключи при резултат 1:0 за дюшекчиите. Първата среща между двата тима приключи при резултат 1:1, което прати трофея при състава на Диего Симеоне.

Атлетико стигна до успеха срещу градския конкурент с гол на хърватина Марио Манджукич още във втората минута. Неговият сънародник от тима на Реал Лука Модрич пък получи червен картон в последната минута на двубоя. Наставникът на дюшекчиите Диего Симеоне също бе изгонен и изгледа по-голямата част от мача от трибуните. В 27-ата минута той реагира остро на отсъждане на страничния рефер и дори си позволи да го плесне леко зад врата.

Кристиано Роналдо, който се контузи в първия мач, влезе на терена през втората част на мястото на Тони Кроос. За Атлетико Мадрид това бе пето участие в Суперкупата на Испания, която бе ставала притежание на отбора само един път - през 1985 г. Реал е вдигал този трофей девет пъти, последният през 2012 г.

Стартови състави:

Атлетико Мадрид:
Моя, Хуанфран, Миранда, Годин, Сикейра, Мендеш, Габи, Коке, Гарсия, Гризман, Манджукич

Реал Мадрид: Касияс, Карвахал, Варан, Рамос, Коентрао, Алонсо, Кроос, Модрич, Хамес, Бензема, Бейл

Атлетико - Реал Мадрид 1:0
1:0 - Манджукич, 02'


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

aso_96
25.08.2014 10:29

Пфф.. ти си без грешен господине ти не допускаш грешки,ами нормално пиша от телефона *tongue*
Атлетико може да са по-силно от МЮ но и са по силни от Реал щтом ги бият *wink*

sdw
29.08.2014 08:14

Ти наистина си много повърхностен с мисленето си.Ако са ни били последните 10 пъти ок,ама ... Доста си ограничен,не искам да комуникирам с теб в бъдеще,малък си и е трудна комуникацията ни.

aso_96
27.08.2014 11:57

ОМГ .. вие сте '' до-добри'' но просто те ви бият *smile* хахаха разбрах те Ок ! от 10г са печелите купа и нема щто ! *lol*

sdw
25.08.2014 20:30

Не не,не ни слагай с МЮ плссс.В смисъл,ние взехме ШЛ,а вие завършихте 7-ми.Атлетико просто ни надиграха във втория мач,още имат да си ни го връщат за ШЛ,така че едва ли са по-силни от нас точно в момента *smile* Иначе добър отбор са,малко по-добър са от вас.Ама от нас и Барса малко повечко и трябва от това да са били 1 година добър отбор.

aso_96
24.08.2014 19:14

Хахахаха картонема купа ОМГ *joking* винаги управдания

sdw
24.08.2014 19:25

Ако си прочел 7-те реда от коментара ми,без последния ред,който всъщност е две думи,ще разбереш,че всъщност съм написал,че сме паднали от Атлетико защото те са силен отбор и всъщност намекнах,че са по-силен отбор от Юнайтед.И защо ли се занимавам да пиша с някой,дето прави по 5 правописни грешки в изречение.

aso_96
24.08.2014 15:51

Хахаха аз съм малък добре, Атлетито ви го бутна бизнеменската пфф понякога и да имаш мн акъл не е хубаво *wink* но аз не съм толкова умен човек така е но логически Хамес излезна по скъп от Ди Мария, но Ди Мария е класи над него и в индивидуалната игра и е отбовната той играр по дълго време в мадрид, но не знам какъв е този бизнеш даваш повече за по-лошото а за по-доброто го даваш по малко незнам просто това е супер тъпо аз не казвам че хамес е лош но Ди мария по ми допада *smile*

sdw
24.08.2014 17:23

Хамес е млад и много надежден футболист,не го подценявай.Не забравяй,че когато Ди Мария стъпи на Бернабеу не беше нищо повече от това,което е Хамес сега,дори напротив.Не може един футболист да играе винаги в един отбор,освен ако не е сред лидерите в защита/халфова линия/нападение.Ди Мария е много добър футболист,но не е лидер и е нормално да потърси нов отбор след известен период от време с цел повишаване на морала.А това,че отпаднахме от Атлетико определено не е критерий за каквото и да е,защото все пак не играхме срещу Юнайтед на финал на ШЛ,а именно срещу Атлетико.За тва бизнесменската и паднахме за картонената купа.

aso_96
24.08.2014 13:54

Изцяло трениорска грешка какво да кажа той е болен май защо Пусна Алонсо не видя ли че в първия мач бяха по-добре защо са тези млади играчи защо им съсипва бъдещето ОМГ :@@@ Кристяно го нямаше да пусне Ди Мария момчето е перфектен влече си отравия простансво за Бейл и Хамес а Крос е тупалка от далече Бензема е на моменти .. но трениора допуска същата грешка Жозе е патил и той от това игра с с Алонго и Кедира, но незнам толкова млади играчи и потенциял в Реал той пуска старши ....*devil**devil**devil**devil*

sdw
24.08.2014 15:24

Дефинирай ми какво означава думата УНФАЗИВНИ?И Алонсо е дефанзивен.Също така може да се нарече опорен.А защо Ди Мария си тръгва,много си малък за да разбереш как седят нещата в този БИЗНЕС,защото за теб може да е любителско предаване,но всичко е БИЗНЕС.

aso_96
24.08.2014 14:56

Хах каде е Кристяно тогава ? - вървия мач игра и той Спечелихте една титла а загубихте друга Алонсо е играч но защо Коке го разби в средата ако си видял мача този мач трябваше да излиза за победа категорична трениора а не с двама унфазивни Крос и Алонсо ... Колко Ди Мария да не е луд да подшише да е резерва на Алонсо или пак кой и да е не си заслужава той е млад и е влекач с мачовете с Барселона той ги влечеше всички дори и Кристяно не го правеше толкова често колкото той, момчето гледа кариерата си няма да седи и да търка скамейката на млади години той е в върхова форма сега ... !!! Нищо Мерси все пак в момента идва с Нашя клуб ще го приемем като истинска звезда в МЮ, но губите много добър играч *smile*

sdw
24.08.2014 14:16

Първо,не може всеки мач да се играе с едни и същи играчи,като имаме такава скамейка.Второ Алонсо е доказан халф и е лидер в центъра на терена,няма значение,че имаме толкова млади играчи.С него спечелихме ШЛ,така че въобще не ни е оправдание.А Ди Мария като не иска да подпише нов контракт за къв чеп да го пуска,като тая купа така или иначе е картонена.

Gopcho
23.08.2014 15:40

[@link https://www.youtube.com/watch?v=8pgbDKWbElw] .. Роналдо можеше и да получи червен картон

LosMerengues
23.08.2014 17:05

Не, можеше да получи, това си е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН ЧЕРВЕН КАРТОН и няма как да се отрече или обори. Не знам защо го направи, изнерви се вероятно, а и Годин през целия мач го дърпа и бута, но не е оправдание...чист червен картон. Не знам защо съдията не му го показа, може би не го видя. Наистина остана скрито, по време на прякото предаване не се забеляза за какво става въпрос, показа му жълт, а и това беше последното действие в мача, след като Моя изрита топката, съдията свири край..може би и затова остана незабелязано снощи.

FC__Barcelona
23.08.2014 16:30

Ееее как така ще получава червен,той е толкова добро дете когато отбора му губи!За такива налагания в главата няма наказание той е богопомазан!Иначе за играта на Атлетико,браво този отбор нищо чудно да стане пак шампион!Без обиди ако обичате с здраве!

sdw
23.08.2014 14:12

Не гледах мача за жалост.А дори и да съм го гледал не си спомням нищо,но все тая за тая картонена купа.Повече ме е яд,че сме загубили срещу пряк конкурент за ЛА Лига.Не знам как сме играли снощи,но първия мач играхме пред тяхното наказателно 90 минути и не можахме да ги бием.Атлетико са много коварен отбор.

niki.qnakiev
23.08.2014 13:58

Като фен на реал съм разочарован , нормално е . Реал играха добре с изключение на бензо, той оправяне няма , на сички фенове е ясно. Атлетико са много компактен отбор , и са в състояние да победят всеки един отбор . тази година са още по силни. Няма за какво да съжеляваме .Хала Мадрид

IM_A_PLAYER
23.08.2014 13:33

Супер зле няма и помен на играта която показахме срещу Севиля, но и Атлетико не игра добре.

Garrincha
23.08.2014 13:25

Манекените пак ме издъниха , мама им неграмотна !

Proud_Scouser
23.08.2014 12:05

Частично отмъщение за финала в ШЛ ! Честито на Атлетико *thumb_up*

georgi.marinov.98284
23.08.2014 11:39

Еее много ги мразя тия от Филм плюс,един мач от Ла Лига не мога да гледам.Сега дано тв7 като не предават А група да купят испанското примерно

Vanko2207
23.08.2014 12:04

Да бе, сигурно! Всичките им пари са в КТБ!


23.08.2014 12:03

Хахаха, само ти ли не разбра че ТВ7 фалираха и затова им спряха А група, просто не са плащали вноските. Испанското остава по булсатком, който го няма, има ал джазирите или както сега им казват бейн спорт1,2,3,4,5,6,7,8 и т.н. В краен случай има линкове и то с оригинален коментар на испански, който е много по-съдържателен вместо да слушам пристрастията на Бойко Серафимов.

LosMerengues
23.08.2014 10:52

Честито на Атлетико, заслужиха си я Суперкупата. Повече се бориха, повече я искаха, в по-добра форма са. Не съм съгласен с някои мизерни прийоми, но не ми се започва пак тази тема, в момента е модерно малките дечица да се изказват "колко симпатичен отбор е Атлетико" и само ще омажем статията.

Загубата на купата не ме притеснява...да трофей е, по-добре да го спечелиш, но не е и нещо за което да те е толкова яд. Притесняваме играта - Всяко центриране е 90% гол, в атака сме доста безидейни, което е нелепо с такива играчи. Вярно е, че е 3-ти мач, вярно, че играхме срещу най-трудния за нас отбор в момента. На тях точно това им е силата...стабилна игра в защита и центриранията, но Реал може и трябва да играе в пъти по-добре.
Очаквах да не сме във форма в началото, особено след СП, но дано Анчелоти ги стегне навреме, защото още от 2-ия кръг ни почват трудните мачове в Примера, а тази година целта е титлата.

peti2v
23.08.2014 10:52

Атлетико сериозно затрудняват всички испански отбори, дори Реал и Барса... Видяхме ШЛ срещу каталунците. Видяхме ги и на финала, където меко казано ни измъчиха доста... В продълженията явно вече се бяха сринали психически, тъй като бяха толкова близко и в последната минута Рамос ги попари... Безспорно много корав отбор! Честита победа и успех в ШЛ тази година! *smile*

caramell
23.08.2014 10:21

Дадоха 500млн за трансфери и пак Атлетико ги бият.. където Атлетико си дадоха половината играчи тази година..

caramell
23.08.2014 12:14

Недей , че ще ревнеееееш!

LosMerengues
23.08.2014 10:59

Е те харчат много по-малко и от вас, но ще ти бият отборчето 9 от 10 пъти...къде си тръгнал въобще?Това е финалиста в ШЛ, един от най-добрите отбори в момента, отбора с най-добрата защита в Европа, голама драма, че Реал не ги бил..В 3-ИЯ СИ МАЧ ПРЕЗ СЕЗОНА. Абе голяма ..... си, ама няма да го пиша, че ще ми изтрият коментара, ти ще се сетиш. Дали са си половината отбор....дадоха Коща и го замениха с Манджукич, дадоха Луиш и го смениха с Сикейра...абе направо са разнебитени. И понеже е очевидно на кой си фен....Миналата година също с около 400-500 милионна селекция, не ги бихте нито един път в 6 мача.

Dankata97
23.08.2014 09:27

Браво на Атлетико, така се прави заслужаваха да спечелят ! *thumb_up*

rudji14
23.08.2014 08:04

А, за всички фенове на реал, които казват, че Epl е слабо първенство, само да им припомня, че през 2009г., ако не се лъже Ливърпул победи Реал на Бернабеу с гол в последните 10 минути, а на Анфийлд Реал бяха унижени с 4-0, така че...

Rogue20
23.08.2014 05:56

Кога ще си оправите заглавието бе хахxaxaа.. 100 часа вече седи така *lol*

Big_Ivan017
23.08.2014 03:53

*надви... *smile* да им е честита суперкупата *thumb_up**cup*

branimir20
23.08.2014 02:23

Само се питам защо му обръщате внимание?Кой нормален човек сравнява Англия-Испания и се интересува от това?Ясно е че в Англия е по-интересно и има повече дерби мачове.Испанските отбори се представят много добре в Европа и от десетилетия са някакъв фактор в тези турнири.Факт е че английските отбори не се интересуват много от Лига Европа и не си дават голям зор там.Това по никакъв начин не омаловажава отборите които вдигат трофея Лига Европа.Всеки отбор си има характер и взима решенията които са най-добри за него.

angel.bonev.908
23.08.2014 12:26

Аз не виждам и от Шампионска лига да се интересуват особено... Като цяло английските отбори са трагедия в Европа. Имат в Англия 4 дербита точно дето ги гледа цял свят, останалото е пълнеж. Не знаете какъв заряд има например едно дерби Севия и Бетис или Билбао и Сосиедад.... затова приказвате, че повече дербита имало. И сте ми много интересни като кажете ако например някой от топ отборите в Англия падне от последния.... ¨еее ами точно затова Английското е по-силно, всеки може да бие всеки¨. А ако Барса или Реал паднат от последния.... ¨ууу колко са слаби падат от последния..¨ fuck logic!

The_Djoker
23.08.2014 02:24

Точно *thumb_up*

RMcF_
23.08.2014 02:10

имам подозрения, че тоя е MessiMania..

The_Djoker
23.08.2014 02:17

Пича има профили за всички отбори,онзи ЛондонЧелс примерно е тоя дето е ''фен'' на Челси.Това е някво антисоциално дете

RMcF_
23.08.2014 02:14

умело се прави на олигофрен..

akseldev
23.08.2014 02:12

Той не беше ли фен на Барса и Меси*lol*

branimir20
23.08.2014 02:12

Точно той е.Има и още няколко профила.Това е Мессиманиа преди време му следих профилите.

vinni
23.08.2014 02:09

Барса и Реал като домакини имат коеф 1,10 мах 1,20.. Дори да играят срещу Севилия,Валенсия или Болбао

Реал-Билбао не е голям мач.. Или Барса - Севилия.. Дори преди 2 години Реал-Атлетико


Сериозно ще гледатели Барса-Елче,Реал-Кордоба?

Fabars
23.08.2014 13:31

С този коментар президент ще те направим. Няма да се намесвам в спора за по-доброто първенство защото не ме интересува какво си мислите, а само ще кажа, че който играч дойде от Ла Лига във ВЛ, казва, че във ВЛ (темпото е по-високо) се тича без дъх 90 минути, а в Испанското от 60-та минута доста по-ниски обороти. Затова например Реал като си водят с 2-0, Моуриньо спокойно може да извади Йозил и да пусне някой юноша, а във ВЛ не става така и Йозил трябваше да тренира по усилено за да издържа(в Арсенал). По тази причина отборите от ВЛ са уморени във вторник. (Абе май се намесих)*joking*

branimir20
23.08.2014 02:26

Тука вече написа огромна простотия.

akseldev
23.08.2014 02:23

Челси-Арсенал винаги е бил един от големите дербита на Острова

The_Djoker
23.08.2014 02:20

Тук вече казва ултимативната простотия,Арсенал-Челси е абсолютен еквивалент на Реал–Атлетико

fivooo
23.08.2014 02:19

Ти сериозно ли по това съдиш кое първенство е по-интересно? По твоята логика най-добрите първенства са тези на скандинавските страни. Там всеки бие всеки и всяка година шампионите са различни. И при всички положения Барса - Севиля е по-голямо дерби от Арсенал - Челси (например).

ReyesDeEuropa
23.08.2014 02:13

Винни, приятел, щом сме фенове на Реал или на Барса съответно, ДА разбира се, че ще гледаме мачовете. Що за въпрос? Ти сериозно ли гледа Арсенал - Палас, при положение, че беше ненормално скучен мач. А с Бешикташ? Същите неуместни въпроси ти задавам.

NickoRM
23.08.2014 02:09

Авери не са занимавайте с тоя олигофрен.Не може да му се набие ,то цигането си знае неговото.11/12 годишно да е ,не повече!Лека вечер.

ReyesDeEuropa
23.08.2014 02:06

Леле мале, вместо да коментирате мача, вие пренесохте спора към по-интересно първенство, носители на ШЛ и най-накрая за капак коефиценти. Боже мой... Честито на феновете на Атлетико, ако тук има такива. Играта на Реал не беше една от най-добрите, но имаше доста интересни моменти за нас, които бяха пропилени с лека ръка, но предполагам, че Татко Карло ще изчисти тези недоразумения с течение на сезона. Относно Хамес, защото забелязах, че има спор и за него, момчето изобщо не изигра лош мач. За предишните два имаше доста негативи, но днес игра прилично предвид факта, че е е нов и пристига от Френското първенство. Имаше 2 много добри ситуации за гол и малшанс го раздели да вкара. Атлетико и тази година ще ни тормозят много, както и Барса разбира се, но докато Симеоне е треньорът на Атлетико, само така ще е. Дори като футболист беше същият подлец и сега като треньор. Няколкото съдийски грешки не са оправдание за неубедителната на моменти игра от наша страна. Пак казвам честито на дюшекчиите. АЛЯ МАДРИД!

NickoRM
23.08.2014 02:04

Лягам си аз ,че с тва теле на глава не може да се излезе.

dido9730
23.08.2014 02:01

Всички реват за Ди Мария, а не помнят преди 1 година как всички искаха да го махат, след като няма желание да играе нека си тръгне по-добре е така и дайте шанс на Хамес, защотот Ди Мария блесна в 4тия сезон, докато на Хамес му е 3ти мач дайте му време да си развие таланта.

vinni
23.08.2014 01:56

Я вижте само какви мачове гледане във Висшата Лига..
Арсенал - Челси
Сити - Юнайтед
Ливърпул-Евъртън
Тотнъм-Арсенал
Сити-Ливърпул
Арсенал-Юнайтед
Ливърпул-Юнайтед
Сити-Арсенал
Челси - Сити
Юнайтед - Челси

ПОЧТИ ВЪВ ВСЕКИ КРЪГ ИМА ЕДИН ГОЛЯМ МАЧ!!

Висшата Лига е като НБА!! Айде лека

sdw
23.08.2014 19:32

Кво му обясняваш на тоя малоумник.Само като му чета коментарите и ми става смешно.

mostoles
23.08.2014 18:17

Вземи се ориентиай малко,едно първенство не се мери дали е силно,или не,само с това дали има звезди в отборите участващи в това първенство...по твоята логика,турското първенство е по-силно от испанското,или дори МЛС е по-силна от испанското,защото и в Турция и САЩ играят доста звезди (макар и вече към края на кариерите си)

mostoles
23.08.2014 02:07

ами аз лично предпочитам да гледам и Ла Коруня-Селта,отколкото Хъл и Уест Хям напр,където от 90 минути,топката 40 минути е във въздуха,стреля се от 30 метра и се чака някой рикошет за да влезне евентуално в една от двете врати и някой да бие с 1-0

RMcF_
23.08.2014 02:06

еми и това е проблем, че испанските отбори без много звезди си печелят трофеи и всеки 1 отбор, който играе в Европа защитава честа на Испания.. миналия сезон Севиля и Валенсия на 1/2 финал в ЛЕ, Барса до 1/4 финал, Атлетико и Реал на финал ! какво да говоря..

RMcF_
23.08.2014 02:03

че Начо Монреал, Санти Касорла, Агуеро,Торес, Хесус Навас, Давид Силва и мноооого други, са дошли от Барса и Реал във Висшата Лига така ли.. ?

vinni
23.08.2014 02:02

Хахахаха не не не умирам аххахахаха Билбао-Севилия мале голям мач играят много звезди Леле наистина много звезди имат Валенсия,Севилия,Билбао

vinni
23.08.2014 02:00

Да в Ла Лига само Барса и Реал имат световни звезди а във Висшата лига Сити,Арсенал, Ливърпул,Юнайтед,Челси

MaLkO_LuD94
23.08.2014 01:59

Ние нашите дербита ги гледаме в ШЛ и ЛЕ там където вие отпадате на 1/8 финал

mostoles
23.08.2014 01:59

Реал-Барса Реал-Атлети Барса-Атлети Севиля-Валенсия Билбао-Сосиедад Валенсия-Виляреал Реал-Севиля Барса-Еспаньол Атлети-Билбао Билбао-Барса Билбао-Реал ....................................................

madridista98
23.08.2014 01:59

Мда като НБА е само защото си задържате малкото англичани и заради ТВ правата иначе по нищо друго не си приличат, защото топ 3 на най- добрите футболисти в момента (Роналдо,Меси и Суарез) си играят в ЛЛ пък не вярвам да са балами + 2ма от тях минаха в Испания тъкмо от Англия

RMcF_
23.08.2014 01:58

то ти.. от трофеи, замина на пари пък след тва отиде към мачове и коефициенти.. айде лягай наистина

NickoRM
23.08.2014 01:57

Ако ще да е и като Алкайда това не пречи на испанските отбори да ги пукат където ги хванат.

crip1
23.08.2014 01:53

Тъкмо щях да напиша, че съм изненадан от добрия тон, който спазват феновете на Барса, докато не прочетох малко по-долни коментари. *smile* Радвам се, че все пак има такива, които са достатъчно големи на акъл. Честита титла на Атлетико, Реал не играха на високо ниво.Предполагам, че скоро ще навлязат в добър игрови ритъм, впредвид факта, че има нови играчи. *smile*

vinni
23.08.2014 01:52

Не ми се спори! Гледайте Барса - Елле 1.002 коеф за Барса..Реал - Кордона 1.0001 коеф за Реал и се кефете!!
Ние ще гледаме СИТИ - ЛИВЪРПУЛ, ЕВЪРТЪН - АРСЕНАЛ

crip1
23.08.2014 01:55

Не си особено интересен като умишлено пишеш имената на отборите грешно *smile* Самия факт, че спориш за нещо толкова малоумно показва колко тъп си всъщност *smile*

MaLkO_LuD94
23.08.2014 01:55

И кой мач е най-гледания в света Сити - Ливърпул Евертън - Арсенал ( все велики дербита едното от 3 години е дерби а другото никога не е било ) или Барса - Реал *wonder*

madridista98
23.08.2014 01:54

Мда, но ако се стигне евентуално до Реал М - Сити и Барса- Ливърпул в ШЛ то коефизента би бил 1,70 и 2,00

NickoRM
23.08.2014 01:54

АКо искаш и х*я ми гледай!

RMcF_
23.08.2014 01:53

кордона елле... кордона елле...

monte_carlo
23.08.2014 01:47

Няма какво да се спори, към днешна дата испанските грандове са поне 2 класи над английските...

madridista98
23.08.2014 01:51

а по тоя логика Сити и Челси грандове ли са ??!? и вие имате само Манчестър Юнайтед и Ливърпул иначе и донякъде Арсенал

fantastISCO
23.08.2014 01:51

Брой и Атлетико в това число вече. Не забравяй какво сториха на Челси. ;0

RMcF_
23.08.2014 01:50

ясно колко разбираш от футбол.. напусни.. напусни... марш от тука

vinni
23.08.2014 01:49

Грандове? Оле боже Испания има само 2 гранда Барса и Реал

vinni
23.08.2014 01:47

Пахахахаха изпадналият Фулъм взима повече пари от Шампиона на Уефа Севелия!!!

fantastISCO
23.08.2014 01:50

Определено почна да избива комплексите, които му докарва любимият отбор - Арсенал. От титли, та на пари, че те с друго не мога да се похвалят. *lol*

MaLkO_LuD94
23.08.2014 01:50

Ами пожелавам ти тоя сезон Арсенал да изпадне пък Уефа който иска да я взима *joking*

NickoRM
23.08.2014 01:50

футболистите на Реал и Барса струват повече цялата ВЛ хахахахахаахах

fantastISCO
23.08.2014 01:49

Поне печелят купи! *smile*

RMcF_
23.08.2014 01:48

сам си го каза.... говорехме за трофеи, оня отиде на пари..

stefanBG111
23.08.2014 01:46

Някои фенове тука не се спря да изсипват негативни коментари срещу Хамес. Какво искате да направи, при положение, че идва от френското първенство и му трябва време да свикне със стила в Испания. Дайте му време и ще покаже на какво е способен, а за Ди Мария по - добре да напусне, отколкото да седи на скамейката, такъв играч като него заслужава да е титуляр, а не резерва.

madridista98
23.08.2014 01:45

Видяхме тази година Барса в може би най- лошия си сезон от 4,5 години насам как смаза шампиона на Англия Сити ... *smile*))

dido9730
23.08.2014 01:45

Може би най-хубавото нещо от цялата тази работа е че има да се работи, за да влезнем в същата форма като миналата година, а не да се заблуждаваме напразно, че сме номер 1. Честито на Атлетико!

xpacm
23.08.2014 01:42

не бе то Блатер е виновен...

NickoRM
23.08.2014 01:59

Тя майка му повече виновна ,задържала ги до 8 сутринта хахахах

mostoles
23.08.2014 01:57

не,сестра ти е виновна,снощи всички са и се изредили и сега не са във форма *wink*

madridista98
23.08.2014 01:43

виновен е да играч на мача трябваше да е доброто момче ... *smile* *smile* *smile*

Alexis_Sanchez
23.08.2014 01:41

Бях забравил, колко гнусен отбор е Реал Мадрид...

Alexis_Sanchez
23.08.2014 01:45

мен какво ме интересува на кого си фен, ама по снимката на тая пикла на аватара ти ми ставя ясно

UrRolS
23.08.2014 01:43

Фен на Атлетико и Барса *beer* (аз съм фен на Милан и Юве *wink* )

NickoRM
23.08.2014 01:40

А тия разбирачите доло където се изказват неподготвени за Джеймс ,моля ви хора спрете да гледате тази игра ,не я разбирате *wink*

mostoles
23.08.2014 01:35

ръгбито надделя над футбола...Анчелоти отново неорентирани смени,вадиш Хамес (който първото полувреме ти е най-добрия в състава) и оставяш Модрич (който цял мач не знаеше къде е,а и имаше жълт картон) евала на Алонсо за мъжеството което показа и завърши срещата,след множеството ритници който отнесе от антипатичните цигани от калдерон,а Симеоне става и за цирка....

UrRolS
23.08.2014 01:35

Играта не беше на ниво ,даже беше значително слаба ,но това става като не успяхме да си вземем мача на Бернабеу. Може би имаше влияние и това ,че не ни дадоха 99% дузпа тогава ,но това вече е минало. Искаше ми се много да започнем сезона с 2 трофея ,но и 1 не е малко. Все пак тези трофеи няма да имат голямо значение ако не спечелим ШЛ или Примера ,така че не съм много разочарован. Според мен е по добре да играем със схема 4-2-3-1 ,защото с трима опорни халфа няма острота на атаките ,повече владеене ,но никаква ефективност. Иначе честито на Атлетико! И те не показаха кой знае какъв футбол ,но добре използваха качествата на играчите си и не правеха грешки в защита ,което според мен беше решаващо.

stefanBG111
23.08.2014 01:35

Честита победа на Атлетико. Този на моменти груб и ефективен стил на Атлетико се оказва печеливш, преди играеха много красиво, но видяха че този стил не е толкова печеливш, за да се противопоставят на Барса и Реал и смениха стила на моменти към груба игра. Реал при Моуринъо играеха също грубо, така че няма какво да се оплакват някои фенове на Реал, не го казвам с цел да се заяждам с вас, но така си беше. А съдията, явно чакаше да убият някого че да даде фалове.

fantastISCO
23.08.2014 01:36

Дори Реал на Моу не играеше така с/у вас и ти само го знаеш.

RMcF_
23.08.2014 01:33

абе не се спряхте с тоя Хамес.. бил прехвален бил едиси какъв.. положението е такова, както миналата година Бейл - Йозил.. само, че тази година е Хамес - Ди Мария.. няма как да почне да мачка момчето, още с първите си мачове, най - малко щото идва от Френското първенство, а преди това е бил в Португалското.. по - бавно ще свиква с обстановката, от колкото Бейл, защото той все пак е играл много години в Англия.. Хамесчо е играл е с/у Бенфика и Псж, като единствени конкуренти отбори, а Бейл е играл с/у Юнайтед, Челси, Ливърпул, Евертън.. все добри и корави отбори в Англия..

fantastISCO
23.08.2014 01:40

Ами това се случва, защото дойде при нас. Преди да имаше изобщо спекулации, когато СП 2014 вървеше всички го величаеха, а когато премина при нас се почна с това, че е надценен.

monte_carlo
23.08.2014 01:38

Аз съм на същото мнение, Хамес не игра изобщо лошо в този мач, не знам защо се изсипаха толкова негативни коментари към него. Можеше да отбележи, но просто малшанс,а и тепърва навлиза в първенството.

fantastISCO
23.08.2014 01:35

Какво им обясняваш? Хамес сам ще докаже на какво е способен. Има класата и това се вижда дори само 5 пъти да пипне топката през мача. Пак го казвам, Хамес беше най-активният на терена за Реал през първото, като имаше 3 страхотни възможности за гол, които бяха изпуснати - лош късмет.

John_Jameson
23.08.2014 01:30

Ха сега да видим, дали отново ще стане следното: Барса печели Супер Купата - Реал става шампион. Реал печели Супер Купата - Барса става шампион. Ако следваме тези знаци, или локига, както искате го наречете, то Реал трябва да станат шампиони, но да видим! Дано Барса да развали тази традиция! *wink* *tongue*

fantastISCO
23.08.2014 01:29

Честита купа на Атлетико. Това е тяхната игра и трябва да се примирим, че срещу тях се играе много трудно. Играят супер нахъсано и мръсно, някаква подобрена версия на отборите на Моуриньо. Както и да е, има много позитиви от този мач за нас. Не знам как решихте, че нищо добро не ни чака през този сезон. Фенчетата на Юнайтед да се притесняват за техния добър отбор. Няма нужда да навлиза спора за ВЛ и Премиера, защото всеки има свое мнение. А сега за мача, играхме добре, а Хамес изобщо не изигра лош мач. Първото полувреме ни беше най-активният играч на терена. Грешката беше, че извади Крос, а не Чаби. Много спестени картони за Атлетико, както и първия мач, а за поведението на Чоло нямам думи. Миналата година така всички много говореха, но към края на сезона пак ще мълчат. След още 5-6 мача Хамес ще покаже на какво е способен, днес само го загатна.

GaLaxY94
23.08.2014 01:29

Изпуснахме като нищо този трофей, но какво да се прави така е било писано, имахме доста шансове! ХАЛА МАДРИД.

haldir
23.08.2014 01:28

Айде стига бе пак ли съдията ни е виновен ....той ни е виновен ,че цял мач освен да центрираме нищо друго не направихме.....той ни е виновен , че 2-години играем без нападател или че 100-те милиона не си мръдна гъза цял мач(Ди Мария заслужава милион пъти повече да е в този отбор отколко Бейл)..Да беше извадил Бензема вместо Кроос,ама и той нз за кво го махна.........

mostoles
23.08.2014 02:04

11:9 са в полза на барса,ама нали се сещаш,че в другите,по-значими и комерсиални отличия,сме далеч пред вас

CarlesPuyol5_95
23.08.2014 01:58

ей палячо при Пеп постоянно бяхте разплакани особено ти като гледам къв си недорасъл ... тая суперкупа сте я взели преди 2-3 години хахахаха а около тези 2-3 години кой я печеше бе смешник ...

mostoles
23.08.2014 01:52

а за вас кво има,че нещо не видях?една загуба на Реал и мишките се разцъркаха...а и тая купа нали беше картонена за вас,като ви я взехме преди 2-3 сезона,смешник

NickoRM
23.08.2014 01:51

Колко каза ,че е минало?

CarlesPuyol5_95
23.08.2014 01:49

ти каква работа дириш тука ? минало е 10 ти вече не трябвали да си си пил млекцето и да спинкаш ?

NickoRM
23.08.2014 01:47

Тай ли?Май мина 10 що не си легнал ,не чули 10 мина!10 казах!

CarlesPuyol5_95
23.08.2014 01:42

*cry**cry**cry* плачкай там че няма съдийско рамо и няма дузпа и няма купа

RMcF_
23.08.2014 01:41

след няколко месеца ще говорим.. с Гмуркача, Канибала и Лео Меси да видим до къде ще стигнете, с ваще големи очаквания.. пък и то си пролича, колко не заслужавате прозвището "Уефалона", след като на Суарес беше съвсем друго наказанието преди да дойде с Барса.. после така и с трансферите.. ма ко да обясняям..

NickoRM
23.08.2014 01:39

Тая ирония вземи си я заври знаеш къде *wink*

fantastISCO
23.08.2014 01:38

Съдията не е виновен за загубата, но си оказа влияние. Сега, няма как да кажеш, че нямаше дузпа при първия мач. Да не говорим колко спестени картони за Атлетико, но както и да е. Това съвсем не оправдава играта ни, която на моменти беше добра, но само на моменти. Всички дойде от това, че не си взехме първия мач. Това е истината.

CarlesPuyol5_95
23.08.2014 01:36

Да бе да бе съдията е виновен че паднахте то това е ясно споко *wink*

haldir
23.08.2014 01:35

Да така е ама не само нашите фенове са такива...И след ваш мач е същото ,както и на останалите отбори.(Вярно 1-вия мач ни поодреза ,ама не и днес...)

NickoRM
23.08.2014 01:33

Модрич беше изгонен след 1то си нарушение след като получи 1я картон ,а 1я мач да не казвам колко нарушения правиха футб. на АМ с жълти картони и нщ. Съдията не е виновен!

CarlesPuyol5_95
23.08.2014 01:30

Пич,според 90% от феновете ви тук винаги при ваша загуба съдията е бил виновен или УЕФАЛОНА се е завърнала или отново са били спестени 10 червени картони и т.н добре че го осъзнаваш че не винаги съдията е виновен за вашите загуби *wink*

madridista98
23.08.2014 01:27

Честита купа на Атлети *smile* иначе спокойно ще навлезем във форма и отново ще мачкаме *cigarette**cigarette**cigarette*

Danskrastev
23.08.2014 01:26

И тоя Хамес вие какво искате от него още първия мач и в Монако беше зле първите 5 месеца....големи разбирачи от един мач прецениха всичко *lol**lol**lol*

rmf
23.08.2014 01:26

Безобразна игра в защита само Карвахал направи отново добър мач (от 4ката). Завършващият удар отново липсваше и съм бесеннн .... Цял мач не можахме да направим нищо.... Креативност 0%.
Честито на Атлети ! Възползваха се от нашите грешки и в двата мача и закономерно взеха суперкупата.

NickoRM
23.08.2014 01:26

Трябва да пробват Джеймс като нападател да ги въртят с Бензема ,а Ди Мария да си е титуляр.

monte_carlo
23.08.2014 01:26

Честита титла на Атлетико, изглежда че и тази година ще поддържат високото ниво и ще се целят в шампионското място. Доста корав отбор са и срещу останалите силни отбори винаги забъркват бетона. Играта им определено не е привлекателна, но е доста успешна *smile*

branimir20
23.08.2014 01:24

Честита купа на А.Мадрид.Напълно заслужено спечелен трофей.Хамес Родригес показа колко прехвален играч е.

Salient
23.08.2014 01:24

Честита купа на Атлетико! Реал, ако играят така... нищо добро не ги чака.

MultiRedFan
23.08.2014 01:24

Напълно заслужена загуба! Ди Мария го зарязаха, а е такъв класен играч, Анчелоти вкара Роналдо на мястото на Крос, вместо да изкара Хамес, който абсолютно нищо не игра днес. Както и да е, честита победа на феновете на Атлетико!*thumb_up*

rmf
23.08.2014 01:28

Ди Мария след финала за ШЛ отказа нов договор и затова се взе Хамес. Като не си наясно с нещата не се прави на интересен ! Колкото до Хамес игра толкова колкото играха и другите в нападение !

NickoRM
23.08.2014 01:27

Ами Бензема ?Ами Бейл?

NickoRM
23.08.2014 01:24

Той Рамос е по-активен от Бензо в нападения...3 пореден слаб мач за Бензема ,Бейл също слаб днес.Както и да е!За малко да се повтори сценария от финала в ШЛ *joking*
Честита купичка!

RMcF_
23.08.2014 01:23

маайка ти и съдия.. и 2та мача ни режат адски много..

RMcF_
23.08.2014 01:36

тоа па .. как все па вас режат.. еми изгледай положенията от мачовете и тогава се изказвай.. първия мач не ни свири чиста дузпа, тоя мач дето имаше 1 коментар .. тря да убият някой играч, за да свири фаул.. ем ко да лафя

MaLkO_LuD94
23.08.2014 01:35

Кой както може грозно е но успешно срещу отбори с нападение като това на Реал и Барса *thumb_up*

NickoRM
23.08.2014 01:34

Еми с 9 в защита много ясно ,че ще ги мъчат.

MaLkO_LuD94
23.08.2014 01:31

*cry**cry**cry* Как па се вас режат ? Иначе Честита победа на Атлетико явно и този сезон ще мъчат яко Барса и Реал *smile*

rmf
23.08.2014 01:30

Горе главата! Съдията не е виновен за безобразната ни игра ! Нямаше да е заслужено ако бяхме взели трофея НЕ и с тази игра !

vinni
23.08.2014 01:23

Хахахахаха абе ЦЯЛ МАЧ НЯМАХТЕ ЕДНО ЧИСТО ПОЛОЖЕНИЕ?

vasilis5454
23.08.2014 01:19

тоя мач букмейкърите са спечели ли много пари

CLOTH
23.08.2014 01:17

Аз не мога да повярвам, че могат да излязат със свалени гащи, защо бе, защо? НИКАКВО желание...просто съм бесен в момента и спирам да пиша, не се трае просто.

Ginekologa
23.08.2014 01:17

и тези ще продават ди мария ахаха хамес е 2 класи под него една атака нямат като хората ронолдо и той много слаб нещо

monte_carlo
23.08.2014 01:10

Mnого по-слабо полувреме от първото е това за Реал, през първото можеха дори да обърнат резултата,а сега изглеждат доста беззъби, все пак има още 10-тина минутки *smile*

Danskrastev
23.08.2014 01:02

ХАхах това да гледаш испански мач е като да гледаш цирк само падат лежат оплакват се даже преди малко и Манджукич направи същата простотия явно е заразно нормално е съдията да не дава фалове виж как падат като балерини се едно някой ги е застрелял егати цирка няма да стане мъжката да играе да се бори лежи....е за това ВЛ винаги ще е над Ла Лига!!!


23.08.2014 11:58

Ей Дечко, какво ми ги цитираш Евертън,Тотнъм и Сити, пък и Арсенал като силни отбори, след като в Европа са провал. Севиля се гавреше с Тотнъм, Виляреал спряха Евертън за шампионска лига в единствения им случай когато завършиха в топ4. Сити пък го бият всички, даже миналата година не минаха групата а сега мегаслабата барса се изгаври с тях. А три испански отбора на полуфинал е имало още през 2000г, Валенсия-барса и Реал - Байерн и на финала Реал би Валенсия 3-0. Лига Европа открай време е испанска територия, три купи на Севиля, две на Атлетико, една на Валенсия, финали играха Еспаньол, Атлетик Билбао, Алавес дето сега са в трета глуха и т.н., за полуфиналите да не споменавам и да не се връщам десетина години назад, когато дори Ла Коруня, Сарагоса,Майорка и други бяха сериозен фактор в Европа. Всяка година испанските участници са различни защото след трето място борбата е жестока и отборите се сменят непрекъснато на принципа: тая година в Европа, догодина в Сегунда ! Докато в Англия има 4-5 отбора за ш.л. и след тях са Евертън и Тотнъм и надолу всичко е едно и също. А колко скучни мачове, в които двата отбора спукват топката от безцелно ритане е имало в Англия просто си нямаш представа. Дори бундеслигата предлага по-интересен и зрелищен футбол.

NickoRM
23.08.2014 02:07

Особено с Арсенал големи дербита стават даже ханбални резултати се получават.Хахах лягай бе памперс

vinni
23.08.2014 02:05

Виж сега... Разбери Английските отбори не искат Лига Европа,, Тотнъм,Евъртън искат да се класират за ШЛ..отборите от топ 10 във Висшата Лига взимат минимум 40 м паунда!

Gopcho
23.08.2014 02:00

95% когато испански отбор хване английски и гледката е грозна! Видя се и миналата година атл.мадрид, който му се подиграваха всички фенчета от англия, какво причини на челси! пък не знам, къде ми ги слагате тотнъм и евертън, които в Европа не знаят къде се намират, 2011 тотнъм стигнаха до 1/4 финал и реал им изкара гръбначния стълб и им разби зъбите с него! Като погледеш от ШЛ и УЕФА в последно испанските отбори вдигат трофея. Английското е интересно не може да се отрече, защото силите са почти изравнени. В испанското се открояват 3-4 отбора, но както виждаш и реал сосиедад, севиля, валенсия, билбао често са черна котка на Барса или реал или пък осасуна или валекано, както и да е няма смисъл да ти обяснявам тези неща, щом се интересуваш от футбол, би трябвало да ги знаеш! Във всяко първенство има интересни мачове, макар че френското ми е най-скучно от "топ първенствата", но всеки си има мнение! Хамес не изигра толкова слаб мач, за мен Бейл беше по-слаб от него, но никой не го споменава това, Роналдо все още не е възтановен. Ди Мария ще липсва. Честито на атл.мадрид

madridista98
23.08.2014 01:56

и Сити ги видяхме колко се мериха миналия сезон *smile* очаквам единствено от Челси нещо ако се изправят с/у Реал, Барса или Атлети

haldir
23.08.2014 01:55

говоря като цяло за последните 10г..то ако трбва да се връщаме назад във времето е само Ман.Ю.*beer**joking*

UrRolS
23.08.2014 01:53

2012 има 2 отбора на полуфинал в ШЛ ,които са ИСПАНСКИ и 3 отбора на полуфинал на ЛЕ ,които също са ИСПАНСКИ !! И казваш само Реал и Барса ? 1- Глупаво е да не слагаш Атлетико ,които могат да победят всеки 1 отбор 2- Ако до преди 3,4 години си гледал футбол сигурно помниш как Билбао се подигра с МЮ ,когато те бяха доминираха в Англия. 3- В Англия има 2 отбора ,които могат да се мерят с Реал ,Барса и Атлетико ,и това са МС и Челси. Всичко друго е талаш !

RMcF_
23.08.2014 01:52

Сити се мешат последните 2-3 .. така, че само Юнайтед и Челси брой.. ;д

haldir
23.08.2014 01:52

хахаха ей смешник какво ги визираш тези отбори бе: Тотнъм и Евертън,та дори и Арсенал..Ако в Испания са само Реал и Барса,то в Англия за последните 10 години са само Ман.С/Ю и Челси.....

madridista98
23.08.2014 01:49

Говоря ти за последните години и главно от началото на века не титлите на Нотингам Форест и Астън Вила ... щото по твоята логика Стяуа и Цървена Звезда в момента са по-силни от половината и повечето отбори в Европа, защото са печелили КЕШ ...

fantastISCO
23.08.2014 01:47

А я ти кажи топчиите колко имат? Че Нотингам Форест май са в Лига 1, а? Вила се бори да не изпада. Страшни носители на ШЛ имате.

CarlesPuyol5_95
23.08.2014 01:46

не говорим за история щото само това ви е в устите на такива като теб .... говорим за сегашна форма и кой до къде е стигнал в момента кво сменяш темата и говориш за история

RMcF_
23.08.2014 01:46

еми тогаа.. дай да направим отделна Лига за великите ви английски отбори .. а? искаш ли

NickoRM
23.08.2014 01:46

Ти на бяло ли си бе?Арсенал,Тотнъм,Евертън и Пул са отбори от една черга ,на там са се запътили и Манчо.Само Челси и Сити се открояват от др. както и Манчо ,но при Сър.Това са 3 отбора които се борят за титлата.

vinni
23.08.2014 01:45

Да бе я кажи Севилия,Валенсия ,Атлетико колко ШЛ имат а??? Нулааа!! а 5 различни Английски отбори са спечелили ШЛ

CarlesPuyol5_95
23.08.2014 01:45

пхахаха ей пий си хаповете филмар не искали да играели еми да им дадем на тепсия ШЛ щото са много силни *lol*

fantastISCO
23.08.2014 01:44

Факт е, че средностатистическите отбори в Англия са на по-високо ниво от тези в Испания. Но за сметка на това "грандовете" ви са 5 нива под нашите. *lol*

CarlesPuyol5_95
23.08.2014 01:44

Евъртън и Тотнъм сериозно ли ? *lol* добре не ми се спори че много ме нападнахте*lol*

RMcF_
23.08.2014 01:43

преди 6-7 години.. последните 2-3 само Челси стига напред..

NickoRM
23.08.2014 01:43

Това ,че ВЛ е по-гледана и по-успорвана от ЛЛ не значи ,че е по-силна.В Англия 86% от отборите са от една черга нормално да е успорвана.Правете разлика м/у сила и успорваност.

vinni
23.08.2014 01:43

Абе ненормалник просто Английските отбори не искат да играят в Лига Европа!!

madridista98
23.08.2014 01:43

преди ...

madridista98
23.08.2014 01:42

Англия е на 3то място по титли в ШЛ и ЛЕ така че .... + от началото на новия век испанските тимове са печелили 6 пъти срещу 2 на англичаните ЛЕ, а ШЛ 6 срещу 3 *smile*

vinni
23.08.2014 01:42

Англия: Арсенал,Сити,Челси,Юнайтед,Тотнъм,Ливърпул,Евъртън, Испания: Само Реал и Барса!! И недей да знаеш много преди 6,7 години имаше 3 Английски отбора в полуфинала ШЛ

CarlesPuyol5_95
23.08.2014 01:41

ей селянче я ми кажи за последните 4-5 години до къде стигат Испанските отбори и до къде Английските във ШЛ аре бе БАБАИТ ??? Севиля,Реал,Атлетико,Барселона,Валенсия,Билбао срещу само Юнайтед и Челси само Челси дето отсрамва великото ви първенство

Nazy155
23.08.2014 01:38

Какво Суперкупа бе бабаит? Шампионската Лига всяка година е печели различен отбор същото се отнася за Лига Европа това, че един път от 20 години на сам се е паднало испански отбори да спечелят тези два турнира не означава нищо.

El_Capitan
23.08.2014 01:36

Абе пич като е циганско тва първенство що го гледаш? Гледай си диемаджиите и се заблуждавай , че гледаш най-добрия футбол и ни спести тъпите си коментари.

CarlesPuyol5_95
23.08.2014 01:34

отборите от ЛА ЛИГА са много по добри от тези от ВЛ факт който си има и аргументи и доказателства ! СУПЕРКУПА НА ЕВРОПА два испански отбора един срещу друг ... може да се каже че ВЛ е по интересно първенство но в ЛА ЛИГА има по силни отбори !

vinni
23.08.2014 01:32

А знаеш ли Атлетико още не са получили шампионския трофей хахаха абе цирка е пълен,циганско първенство

Nazy155
23.08.2014 01:31

Лигата се гледала по успехите навън, пхахеахеа еб*ти майтапа. Лигата, мойто момче се гледа по мачовете който се играят в нея. Шампиноската Лига си е отделен турнир да те светна. Висшата Лига си е класа над Ла Лига и над всички останали в света. Всепризнато от всички анализатори по света. Това, че не ти изнася е съвсем отделно

RMcF_
23.08.2014 01:25

абе момченце, една Лига не се гледа по това, колко отбора се борят за титлата или, колко падат за фаул, играят феър плей и тем подобни.. гледа се по успехите навън.. Реал спечели Шл, а Севиля взеха титлата в Лига Европа.. недей ми обяснява неща, за които си нямаш и представа.. просто излез от темата

vinni
23.08.2014 01:22

Просто всеки мач циркаджийски номера.. Абе Висшата Лига е като НБА без конкуренция!!

Juventus333
23.08.2014 00:51

За да дадат фаул на Реал сигурно трябва да убият някого!!!

CLOTH
23.08.2014 00:37

Направо ми се плаче при центрирания...що вади Кроос не е ясно, като цяло трагична работа, тая купа ми е мираж малко вече, дано старта в Примера е по-добър.

El_Capitan
23.08.2014 00:31

С толкова пропуски и глупави грешки в защита няма на кой да се сърдим. Атлетико имаха 2 удара това полувреме във вратата и вкараха, Реал от 3-4 100% положения не могат да оцелят вратата. Всеки корнер за Атлетико е като дузпа. Роналдо по-добре да не влиза че тая купа може да се прежали , а ако не е възстановен и се контузи , ще имаме големи ядове в първенството.

CarlesPuyol5_95
23.08.2014 00:21

Факт е че Атлетико играят грозно и ефективно *wink* но нека да не забравяме че и Реал не винаги ираят красиво *wink* според мен на Реал ще им е трудно да изравнят но да видим нищо не се знае може и да обърнат *beer*

branimir20
23.08.2014 00:15

Реал Мадрид са пълни трагедии при статични положения.Там им е слабото място.Също така Касияс не е това което беше преди години.

Vaskovas
23.08.2014 00:10

Атлетико М тази година ще са още по-силни ! Манджукич е класа над Коща а Гризман е невероятен талант .... А Реал с трансфера на Крос направиха един от най-добрите си трансфери от както взеха Роналдо и невиждам кой ще ги спре ако са здрави двамата ! Борбата ще е между тези два отбора , Барса тази година ще са на заден платан *smile*

levskirealfen
22.08.2014 23:51

Марек да играят, ще играят по-привлекателен футбол от Атлетико! Бутане, симулиране, при всяко съприкосновение заобикалят 6-7 човека съдията, с една дума - антифутбол! Ужасно гнусен отбор!

branimir20
22.08.2014 23:50

Мачлето си върви лека по лека към единичка.

vinni
22.08.2014 23:47

Обаче Хамес ще е по голям провал от Торес

fantastISCO
23.08.2014 01:31

Помни ми думата и искам да си тук, когато това ще се случи. Хамес е поне 2 класи над коколестия на снимката. *wink*

dzhalev_71
23.08.2014 00:39

Тегли му една на ум без да пишеш и толкоз.

haldir
23.08.2014 00:33

пич не се подигравам ,ама коментара на "колегата ти" е абсурден!!!!!!

dzhalev_71
23.08.2014 00:29

Малко е смешно да се подиграваш на това, че сме губили с 6:0, предвид боя, който Барселона ви хвърляше доста време. Ама хайде ще спра дотук, за да не става голяма врява.

haldir
23.08.2014 00:27

Изказа се леко неподготвен....Я ходи си гледай смешните Ар"6"енал и си коментирай ваще провали(които имате в изобилие) Колкото до мача нищо по-различно от предходните.Реал ако искат да направят нещо , трябва да спрът с тези безмислени центрирания , точно с/у този отбор нямат шанс с тях , освен ако не е от статично положение или Роналдо да е в игра.....

branimir20
22.08.2014 23:36

Манджата наказва още във втората минута.Какъв развой на събитията дами и господа.

vinni
22.08.2014 23:33

Браво Атлети!! Жалко че загубиха по най бруталния начин ШЛ *sad*

CFC_Forever
22.08.2014 23:24

Значи Ди Мария с сигурност напуска сега да видим къде ще иде или ПСЖ или МЮ.
Иначе победа за РМ.

Crissstiano
22.08.2014 23:17

Малко спам,някой видя ли пропуска на тоя от Волфсбург *lol* ? Иначе труден мач за Реал,но се надявам на победа.

The_Magic_10
22.08.2014 23:13

БЕНЗЕМА ТОВА ТИ Е ШАНСА иначе сменяш професията на ЧИСТАЧ !

djzt
22.08.2014 23:03

Ей тва е :@ Роналдо да не играе и пак да няма място за Ди Мариа , бесен съм :@:@:@:@ Да му бяха дали един последен мач , в който да има възможност да вдигне трофей !

The_Magic_10
22.08.2014 23:13

Брато ти не разбра ли ,че той сам е поискал да го извадят... (евентуално за да се предпази от контузия за да е здрав за тестовете при трансфера)

GaLaxY94
22.08.2014 23:09

До колкото чух днес по Гонг.. той дори не е в групата така,че ... Пък и сам е заявил,че иска да напусне Реал..

simon_66
22.08.2014 23:00

Без Роналдо-става интересно *smile*

holigan4e
22.08.2014 23:02

второто като влезе , ще стане още по - интересно *smile*