Официално: Милан и Ливърпул преговарят за Балотели

14:57
Официално: Милан и Ливърпул преговарят за Балотели
Милан започна преговори с Ливърпул за трансфера на Марио Балотели, съобщиха официално от италианския клуб.

Според медиите на Ботуша, двата клуба най-вероятно ще намерят допирна точка за завръщането на нападателя в английската Висша лига. По непотвърдена информация, червените са готови да платят 17 млн. паунда за бившия футболист на Манчестър Сити.

Въпросителните около бъдещето на Балотели се очаква да се изяснят до края на седмицата.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Royal_Blue_CFC
23.08.2014 20:19

Няма спор, че Балотели е страхотен талант и е все още доста млад, и има накъде да се развива! Негативната му страна е, че е мързелив, избухлив и твърде самовлюбен. Притежава страхотен изстрел, добро владение на топката и влиза в единоборствата добре. Знае как да се пласира и има завършващ удар. Ако Брендън Роджърс успее да му влее малко акъл в главата, Марио може да процъфти още повече! Няма вариянт, при които Марио мързелува и е голмайстор на Висшата лига. Или скланя глава и тренира усилено и изпълнява насоките на БР, или стои пореден талант с тук-таме гол шедьовър.

vizantiec
22.08.2014 15:49

Каква е темата вие какво коментирате...и какви мъдри съждения самоо*joking*

Don_Joe
22.08.2014 11:53

Вече нямам търпение да го вземем официално *tongue*!

caramell
22.08.2014 09:05

120млн за трансфери са дали вече..дали ще стане като ситуацията с Тотнъм и Бейл? Имам чувството , че купуват на поразия..без да има смисъл. Ако резултатите не се получават вината ще отиде директно в Роджърс.. понеже той трябва да реди състава , а с толкова играчи става сложно.

Балотели в Ливърпуул? Чак е странно *lol*

BoB_i_leshta
22.08.2014 10:49

Не смятам ,че Ливърпул купува на поразия .На тях просто им трябва по-дълга скамейка ,имайки предвид ,че мачовете ,в които ще участват могат да надхвърлят 50-55 .Миналият сезон изкарахме с 13 футболиста ,но имахме едва 45 мача и уникалния късмет да нямаме много контузии на важни футболисти (само Стъридж почиваше понякога) . С тези футболисти ,които взехме даваме широчина на състава ,а и различни варианти в него .Миналият сезон Джонсън ,да кажем ,бе трагичен ,но поради простата причина ,че нямаше с кого да го сменим игра цял сезон .Сега се взеха Морено и Манкийо ,с които конкуренцията в състава ще стане по-голяма .Центърът на защитата бе плачевен ,а сега взехме един от най-дборите защитници във ВЛ ,който да си партнира с някой измежду Агер (ако остане) ,Шкъртел или Сако . Емре Джан бе взет ,за да имаме варианти в халфовата линия ,защото Джерард вече си е на годинки и ще му е нужна почивка периодично ,а играч като Лукас доказа ,че просто след контузията няма нищо общо със стария играч ,който беше ,и е просто трагичен . С привличането на Лалана и Маркович се цели освежаването на атакуващата линия на Ливърпул и в същото време добавянето на играчи ,за които стила на игра на Ливърпул не им е чужд ,и ще помогнат през сезона ,защото след раздялата със Суарез ,Ливърпул остана само със Стъридж ,Стърлинг и Коутиньо ,които да играят в атаката . Ламбърт бе взет ,за да внесе различен вариант в играта на Ливърпул ,когато отборът се затруднява .Типичен пример бе 1-ят мач със "светците" . С влизането на Ламбърт Ливърпул започна и да центрира по-често топката и резултатът не закъсня. Относно Балотели съм малко скептичен ,но само времето ще покаже дали притесненията ми са били основателни или не . Със сигурност е по-добре от това да вземат Фалкао или Кавани ,за които се говореше по едно време ,но не съм сигурен дали ще се впише напълно в стила на игра на Ливърпул. Относно сравнението с Тотнъм ,смятам ,че има съществени разлики .Една от тях е това ,че Ливърпул продаде най-добрият си играч ,но отборът запази ядрото ,около което се градеше играта през миналия сезон ,защото останаха Стърлинг ,Стъридж ,Коутиньо ,Джерард ,Хендерсън ,които изиграха много важна роля за играта на отбора . В Тотнъм те тогава имаха един Гарет Бейл ,който сам самичък дърпаше каруцата напред и резултатите го показваха - Бейл имаше 2 пъти повече голове от най-добрият им нападател (Дефоу) ,който имаше 8-9 . Тотнъм купиха "деца на килограм" ,повечето от които с доста съмнителни качества (изключвам Ламела ,който може и да направи добър сезон ,ако се опази от контузии) .Играчи като Капу ,Паулиньо ,Солдадо ,Кирикеш ,Сигурдсон ,Холтби се оказаха пълен провал .Единственият им добър трансфер бе привличането на Ериксен и може би Ламела .

Proud_Scouser
22.08.2014 10:29

Селекцията на Ливърпул няма нищо общо с тази на Тотнъм. 1.Нас Луис не ни носеше на гръб във всички мачове , за разлика от Бейл. 2.Имаме играчи като Коутниьо , Хендо , Рахим , Стъридж , Джерард и т.н. 3.Брендън запълни дупки в състава и добави качествено. И сега Ливъпрул почти на всяка позиция има по 2ма добри играчи. С трансфера на Балотели селекцията е почти завършена. Остана може би само 1 резервен вратар. Аз бих се радвал да вземем Серхио Ромеро. *smile* На твое място бих се тревожил за Арсенал защото ако не вземете един доказан нападател и този сезон ще ядете много бой *wink*

AC_Milan_92_45
22.08.2014 09:43

Според мен, си държат ядрото което имаха от мин година + 1 или 2ма нови, които ще играят редовно, а другите са купени просто за бройка, защото миналата година пострадаха главно от късата си скамейка или ако не толкова къса, то по-скоро от далеч не достойни за Ливърпул играчи на нея

ynwaLFC
22.08.2014 01:34

Пичове.. тук става дума за Бало и Пул,а не за съперничеството между Челси на Моу и Арсенал на Арсен!

23_Carra_Gold
21.08.2014 23:40

Трансферът на Балотели в Ливърпул е 99,99% факт, така че може да го възприемаме за истина. За много хора, включително фенове на Ливърпул, това е рисков ход. Може би има логика за това притеснение, но също така, трябва да имаме предвид, че цели като Фалкао и Кавани са почти невъзможни. Четох преди време, че ПСЖ рано-рано са отказали Ливърпул за Кавани, а цената на Фалкао и личните му претенции видно не се вписват в интересите на Ливърпул...Или иначе казано, дори противоречив, Балотели се явява като отлична опция за само 16 милиона паунда, на 24 години, с опит в Англия и Ш.Лига...Знам, че много хора могат да посочат 100 трески за дялане в него, но нима Стъридж дойде като доказан голмайстор? Нима Суарез дойде от Ааякс чист като девица? Коутиньо беше ли толкова добре оценен в Интер? Балотели може да не е нападателя, който всички фенове са искали - Кавани или Фалкао, но това е реалността и Ливърпул не може да си позволи да не опита с италианеца, когато цената му е приемлива, а на пазара няма много налични и качестевни млади нападатели...Дори началото на Балотели да е трудно/което ме съмнява/, Балотели няма да загуби и паунд от стойността си, защото е млад и винаги ще има някой отбор, който ще има желание да се пробва да го купи...За Ливърпул риска и нещожен, спямо трансферната сума на италианеца. Надявам се, че Бало ще изригне в Ливърпул, защото ще се почувства у дома си и обичан/обожаван/ - далече от расизъм, мразещ SUN, както Скаузърите, далече от нереални цели и очаквания в Милан, същевремнно в комания на млади и нахъсани момчета като Мракович, Лалана, Стърлинг, Коутиньо, Хендерсън, Стърдиж, Морено...Повече оптимизън е нужен *smile*

Thewildone
21.08.2014 23:28

До коментар [@comment 1687613] от [@user Danskrastev]:

По - добре да накупи правилните хора от колкото от него да копуват правилните хора ако ме разбираш

Danskrastev
22.08.2014 15:40

Хем не знае хем пише *joking**joking**joking* от 92 година на сам Арсенал има три титли на Англия малък смешник така че преди да говориш глупости вземи се информирай малко трол гаден *lol**lol**lol*Арсенал имат 13 титли вие колко имате преди 2004 година...имате точно една *joking**joking*така че прави си изводите 13>4 може би след много наливане на пари и 100 години като минат тогава може да сте над нас до тогава имате много хляб да ядете *joking**joking*гледам вие сте много добре извън Англия дори и тая ШЛ с която се хвалите е толкова смешна с паркирания автобус пред вратата и на следващата година аут още в групите браво влезнахте и вие в историята *lol**lol*

Thewildone
22.08.2014 14:12

От създаването на висшата лига (1992) Вие не сте печелили нито една титла ... Само Юнайтед са над нас , Арсенал няма какво да ги коментирам извън англия са много зле , даже се радвам , че тая година Скаузърите са в Шл за сметка на Юнайтед които в последните 2-3 години са трагични там

AC_Milan_92_45
22.08.2014 10:38

Остави го, не си струва

Proud_Scouser
22.08.2014 10:31

Пич сериозно те питам : Мислиш ли , че Челси може да се мери с отбори като Арсенал , Ливърпул и Юнайтед ?

luiz_lfc
22.08.2014 06:49

Първия носител на ШЛ който отпада директно в групите? Челшит

gerrardksp
22.08.2014 01:20

+ Най - много изхарчени пари........... ..................................................................... ае ... Най - много титли?? ? ? щото само това е важно *wink*

Thewildone
22.08.2014 01:07

Кой държи рекорда за най - много вкарани голове в една капмания - ЧЕЛСИ За най - малко допуснати голове в една кампания - ЧЕЛСИ Най - много точки в една кампания - ЧЕЛСИ Първия отбор със шампионска лига от ЛОНДОН - ЧЕЛСИ Най - много победи в една кампания - ЧЕЛСИ Най - много победи като гост в една кампания - ЧЕЛСИ Най - дълга поредина от домакински мачове без загуба в премиер лийг 86 - ЧЕЛСИ Най - малко равенства в една кампания - 3ЧЕЛСИ Най - добра голова разлика в един сезон 73- ЧЕЛСИ Най - много вкарани голове у дома в един сезон 68- ЧЕЛСИ Най - много сухи мрежи в един сезон 25 - ЧЕЛСИ Най - малко допуснати голове като гост 9 - ЧЕЛСИ Правете си смеката по - кой плюете

ComsteR
22.08.2014 00:49

Не знам колко е голям буса ама не знам дали си информиран но точно Арсенал и Арсен притежават единственият златен трофей(без загуба цял сезон) направи си сметка сам по кой плюеш.

Thewildone
22.08.2014 00:09

Деко , Карвальо , Ферейра ... само Част от протежетата му .. не ми говори глупости , Моуриньо играе прост и печеливш футбол а това е най - важното

scouser_pool
22.08.2014 00:00

Не всичко е до титли , ей това не мога да разбера защо винаги излиза на първи план...Венгер си личи , че не разполага със същата свобода , с която разполага Моу откъм трансфери...и какво като е паднал 1,2 или 3 пъти с тежък резултат?Всеки мениджър е падал , и Моу , и САФ , вече и Гуардиола и то в мачове , в които са били фаворити или леко фаворити...Моуриню е по-успешен няма спор , ама никъде не е вложил малко труд да накара отбора си да играе красиво или с определена доминантност и идентичност , която се запомня както са Барса на Гуардиола,Ливърпул на Роджърс и шампионския отбор на Арсенал в началото на века...другото е , че Венгер е открил и създал много повече таланти , дал е път на много повече младежи , Моу кой е направил световен играч от нулата?

Thewildone
21.08.2014 23:42

Моу печели мачове титли а Венгер стои само за красота на пейката не ми говори глупости , абсолютен некадърник е , ако Венгер беше толкова голям щяха да го искат по - големите отбори а не да го бият с 4-5-6 парцала ... Та дори Мойс се представи по - добре от Венгер срешу отборите от топ 6 , премери си температурата , сипи си една ракия и си лягай , че ми е жал за теб

Danskrastev
21.08.2014 23:39

Когато нямаш избор и отбора те принуждава и Моу ще продава ама ти нали не си обективен мислиш че всички клубове ги купуват мафиоти и не си знаят парите еми не е така с всички отбори ако не си наясно да ти го изясня а вярвай ми в ситуацията на Венгер Моу отдавна да е стегнал куфарите и да отиде там където ще му е по-лесно до годинка две ще има тоя шанс като му бият шута от Челси....ако ме разбираш...

ynwaLFC
21.08.2014 23:16

Пичове.. аз смятам,че Брендо е човекът който може да вкара този блуден син в правият път! Успех!

Hitchhiker1902
21.08.2014 22:53

Уффф.... Балотели!?! *sad*
Много, ама много съм скептичен за този трансфер. От друга страна (с малко помощ от розовите очила) - 20 милиона за цял Бало, 24-годишен, в движение! За тия пари можем да купим крак от Давид Луиш или вежда от Неймар. Или да си върнем Суарес... когато стане на 33. Цената е супер! Стоката.... ми то и Коу, и Стъридж не вдъхваха много доверие, когато дойдоха, пък нещата се развиха добре. Я си представете след 3 години (това вече с много помощ от очилата) да шитнем тоз кореняк сицилианец на Барса? За 90-100 милиона.
Никога не съм го харесвал тоя, ама... надеждата умира последна - успех в Пуул и дано БР направи поредното си чудо....

Thewildone
21.08.2014 22:50

Жалко , дано някой ден се завъне на "Сан Сиро"

Danskrastev
21.08.2014 22:59

Дам дано някъде някога МоУ и Балотели отново се съберат *joking**joking**joking*

AC_Milan_92_45
21.08.2014 22:01

Казаха, че двата клуба са се споразумели за цената на Бало и сега остават само личните му ословия, но той каза, че днес му е последния ден в милано и си взе сбогом с съотборниците му в Милан, така че можем да считаме трансфера за 99% завършен

scouser_pool
21.08.2014 21:59

До коментар [@comment 1687530] от [@user Nazy155]:

Разлика във валутите определено мога да правя по-добре от един прост хейтър като теб*wink* 20 млн. ги написах наобяд когато както знаеш все още навсякъде се пишат различни цени , както с един Морено почти цяло лято се спекулираше за 20 млн. , имаше в някои медии , че Ливърпул е предложил 16,17 млн. паунда и че са били отхвърлени , защото Милан искали 22 млн. паунда...та го написах за 20 млн. като предполагаем компромис от Милан , което също щеше да е хубава цена за Бало(играч , който преди 2,3 години си мислих , че ще струва 30,35 млн. в момента )...при всяко положение , дори все още не се знае финалната сума каква е , ако е 16 млн. паунда още по-страхотно и не виждам защо се заяждаш , и с какво толкова ти преча , че ме критикуваш(при това както излиза грешно *wink* )

Danskrastev
21.08.2014 20:48

Балотели много напомня на Суарез по поведение *joking* само дето е по-дълг от него *lol*.Този трансфер ако стане няма да е грешка сезона е дълъг и не може да се разчита само на Стъридж цял сезон Балотели перфектно ще го допълва защото Ламбърт си е резерва не мисля че ще бъде титуляр имате и Борини не знам дали е в отбора или още е в Съндарланд така че ако вземете Балотели ще имате много широк състав и Брендън Роджърс е просто уникален мениджър всички негови решения до сега са перфектни....

Rasho79
21.08.2014 19:58

Хайде, в новините по Нова го обявиха като ново попълнение на Ливърпул!

dic7a7or16
21.08.2014 19:51

Тоя Балотели е много надценен играч , поне това което запомних от него в Сити и Като го гледам в Милан е доста слаб , според мен е един обикновен нападател който спокойно може да струва не повече от 10 мил. Той вкарва само от дуспи и тук там вкара някой гол срещу големите отбори в Англия не се запомни с нищо особено нито вкарваше нито изпъкваше над другите.

AC_Milan_92_45
21.08.2014 20:12

Единственият проблем на Бало, е самочувството му без покритие. Ако се стегне, може да бъде най-добрия централен нападател в света. При Бало няма значение кой е треньор, единствено той самия може да се вкара в правия път. Що се отнася до новината, дано да подпише с Ливърпул, не заслужава отношението което получава в Италия, пък и сега, ако дойде в Пул, няма да ме е яд ако станат шампиони *lol*

The_Djoker
21.08.2014 17:42

Смятай,че от 14 гола 8 му бяха от дузпи,в Пул Джерард бие дузпите,сами си правете изводи *lol*

asc_
21.08.2014 16:54

Браво на Ливърпул ако стане ! Откровено си ме притеснява този трансфер *joking* Много ще засили класата на пуулци. За добра сума пари класен, доказан млад нападател, а Брендо знае как да се оправи с характера му *wink* А и да не се оправи - какво значение има? Той да ниже по 30 гола на сезон, пък ако ще да се блъсне с ферарито си в Анфийлд *lol*
Висшата лига става все по-интересна. Завързват се нещата всеки ден все повече. Поздравления за феновете, ако стане този трансфер - според мен ще е сполучлив. Между другото същото написах и на феновете на Арсенал, когато го свързваха с арсеналци. Според мен си заслужава, пък времето ще покаже дали наистина е така *thumb_up*

YNWA_22
21.08.2014 16:49

според мен Балотели ще е добър трансфер , но малко рискован всички знаем защо *lol* *lol* *wink*

Dankata97
21.08.2014 16:44

Бало според мен ще отиде при правилния човек Роджърс, щом го иска значи знае за характера му но едва ли ще е проблем да го вкара в прав път*smile*

Salient
21.08.2014 16:15

Нищо лично, но за мен това е лош трансфер за Ливърпул или най-малкото изключително рисков. В Милан Балотели имаше прилично изиграни 6 месеца. След това тотално спря да играе. Евентуално Роджърс може да го вкара в правия път, но не съм сигурен дали си струва.

scouser_pool
21.08.2014 15:34

Да , сега видях в ББС,Скай , навсякъде го има , сериозно е и по всичко личи , че ако Милан се достигне консенсус за сумата(няъде 20 млн. паунда , бих казал чудесна цена ) трансферът ще се осъществи...не знам какво да мисля , доверявам се на Роджърс , че може да го оправи , но съм раздвоен за Балотели даже по-скоро скиптичен , не толкова заради проявите му извън терена , които не ме вълнуват ами заради това , че е риск винаги като е в твоя отбор във важен мач и те притеснява да не си извади червен картон или да отиграе някое положение несериозно.

wesselin1994
21.08.2014 15:45

Аз прочетох за 20млн. евро, но и в паунда да е сумата пак е чудесна сделка. Да, като характер наистина е леке, но не могат да му се отрекат качествата. Мисля, че щом БР е решил да го вземе значи смята, че ще може да го промени или поне да го контролира, а и ще му помогне да се доразвие като играч. Ако стане тая сделка ще съм доволен.

vanko_liverpool
21.08.2014 15:33

До коментар [@comment 1687391] от [@user CTID_Etihad]:

Е как ве, вие сте най-велики.Няма футболист поне на тази планета, който заслужава да играе в такъв гигант какъвто е Манчестър Сити.В понеделник ще си разпорим малките сини дупета, а може и Балотели да го направи дори.

btonev
21.08.2014 15:30

Относно статията, вярвам, че Балотели няма да се хареса нито на публиката, нито на отбора на Ливърпул. Но от друга страна, ако спомената сума е точна, сделката ще излезе изгодна.

scouser_pool
21.08.2014 19:12

Можеш ли да ми намериш къде фен на Ливърпул е обърнал палачинката?Така като гледам повечето са 50-50 за тоя трансфер и се вижда в коментарите , но естествено , че ще пожелаем късмет на нов играч на отбора и ще му стискаме палци да успее...още повече , че Бало е играч с талант , това всеки го знае , проблема му е , че още не си е показал същинския талант и няма гаранция , че ще го направи някога(но има надежда*smile* )

miro211
21.08.2014 17:01

Феновете на Ливърпул допреди да се разбере че Пуул има интерес към Балотели го критикуваха после обърнаха палачинката.

fivooo
21.08.2014 15:25

До коментар [@comment 1687391] от [@user CTID_Etihad]:

"Световния топ клуб" *lol**lol*

crazy_rabbit
21.08.2014 15:16

За мен Милан беше последния шанс на Балотели !

scouser_pool
21.08.2014 15:16

Абе ако е толкова евтино честно казано си струва...само ме притеснява , че е доста скандален и непостоянен , иначе като знаем пазара какъв е в момента , 20 млн. за все още голям талант като Балотели са перфектна сума...но ме съмнява Роджърс да се интересува от играч с такъв манталитет , освен ако не смята да го промени малко като Стъридж , който също беше голям риск

Proud_Scouser
21.08.2014 15:12

Колкото и скандален футболист и да е , все пак е класа ! Дано трансферът се осъществи. *thumb_up*

tishooobg
21.08.2014 15:15

Прав си *beer*

tishooobg
21.08.2014 15:12

Балотели е казал ,че днес му е последен ден в Милан/