Ливърпул иска Фалкао под наем

11:42
Ливърпул иска Фалкао под наем
Ливърпул ще предложи на Монако да привлече Радамел Фалкао под наем за един сезон. Информацията е на британския всекидневник "Дейли Мейл".

Мениджърът на червените Брендън Роджърс е в търсене на класен голмайстор след напускането на Луис Суарес и според авторитетното издание, специалистът набелязал колумбиеца за негов заместник. Периодът на наем на Тигъра обаче би струвал на мърсисайдския клуб 12 млн. паунда, а освен това седмичното му възнаграждение на "Анфийлд" би възлязло на 200 хил. паунда.

В новината на изданието се съобщава, че шефовете на Ливърпул са опипали почвата и за Карим Бензема и Единсон Кавани, но мераците им бързо били охладени.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Onzoprognozira
21.08.2014 01:39

Това няма как да стане. 1. Не разбирам за какво биха дали под наем най-добрият си нападател, а може би и играч 2. Реал Мадрид имат интерес към него и като знаем как протичат нещата, ако някой го вземе под наем - това ще са Реал Мадрид

assault
19.08.2014 18:22

Изобщо не ми се занимава да ти чета глупостите на ново. Единпът като ги прочете човек няма смисъл да се наказва втори път.

assault
19.08.2014 19:27

Нормално е да ти отговря подобаващо на твоето съобщение. Както ти казах в едно от личните съобщения не съм тука за прайвет чат. И изобщо не съм имал намерение да ти пиша на лично някога но от уважение трябваше да ти отговоря подобаващо.

scouser_pool
19.08.2014 18:32

Така и очаквах...една цяла тема прекара едно 15 коментара да обясняваш как съм твърдял разни неща дето не съм ги твърдял през съществуването си досега нито в разговор с някой на тема футбол нито в този сайт...и накрая така и не успя да ми даде цитат от мой коментар , защото не съществува такъв....пак по-добре мина отколкото очаквах , мислех , че ще почнеш пак да си измисляш разни неща*lol* Радвам се , че не ти се занимава с мен...не знам дали ти стана ясно , но цяла тема я олигави в писане за тоя скузърпул(демек мен) и се радвам , че вече няма да го правиш...обещаваш ли , че като влезна в някоя друга тема повече няма да ми пишеш на мен и да пишеш за мен на други хора?щото да не напиша сега един коментар утре примерно или днес след мача с Лудогорец и да ме почнеш пак ?да ревеш? ей тва ми обещай , че повече няма да ме обиждаш и да ми пречиш в разни теми и ти се заклевам , че няма да те безпокоя и няма въобще да те забележа и да ти правя проблем*smile* и мерси , че ми прати съобщение на лично , в което ме обиждаше на лична основа*beer*

YNWA_22
19.08.2014 03:27

малко трудно с такава заплата , но мисля че това ще е най добрата опция за нападател ако стане .. ако не стане здраве да е , аз лично силно се надявам за Ройс *smile**thumb_up**wink**beer*

YNWA_22
19.08.2014 14:42

по принцип си прав , но нищо не се знае още ... разбрах , че е казал "Оставам в Дортмунд" ама доста футболисти последно време казват някои неща , а правят друго *smile*

CFC_Forever
19.08.2014 10:33

Няма смисал да се надяваш.*smile*

the_joker
18.08.2014 20:53

Тия Лузъри и през тоя сезон нищо няма да направят.

Big_Ivan017
18.08.2014 19:02

От спекулациите които съм чел по-други сайтове включително и този оставам с впечатление че към него имат интерес само Ливърпул и Ювентус... Фалкао според мен е играча от който и двата отбора се нуждаят! В момента и двата отбора имат нужда от един класен нападател напред и мисля че ще продължат със сериите си от силни мачове и ще са доста по-силни от колкото бяха миналия сезон. Въпроса е само кой от двата отбора ще успее да го дръпне! *joking*

bengami
18.08.2014 18:14

Нали искаме класен играч? Е те не са без пари. Ако донесе титлата, всеки паунд ще си струва. Никой не пита колко взима Роналдо нали ? Няма и да помни след години колко е взимал преди, но винаги ще се помнят Шампион, Шампионска Лига и т.н. Време е ние да отвържем кисията с жълтиците, щото реално погледнато за последните 2 трансферни прозореца, грингарите почти нищо не са дали. Досега сме на -10/15 $, така че да не се стискат, ако искаме успехи.

assault
18.08.2014 16:01

До коментар [@comment 1685649] от [@user Rezors]:

Нека се изразя така,нямам нищо против Пулл и МЮ като частност и повечето им фенове. Специално това момче скузърпул не ми е приятно по нялколко причини. Смята се за супер разбирач а е гола вода и пише роман след роман. Ако не си обърнал внимание по темата какво съм казал в две изречения за Лаказет и Фалкао а не в два тома и полвина. И после пак си помисли кой е сбъркания.

vesko5551
18.08.2014 16:00

Дано дойде но много ме съмнява *beer**thumb_up*

assault
18.08.2014 15:26

До коментар [@comment 1685597] от [@user Nazy155]:

Остави го тоя все неговото мнение е много миродавно а нащо е много пристрастно. Само му виж коментра колко е плосък наистина,анализира моето мнение и в следващия обяснява как не иска да го занимавам.*lol*

assault
18.08.2014 15:42

А са бегай сега ще ми припомняш спора с фена на мадрид или нещо друго.

Rezors
18.08.2014 15:29

Я кажи, Арсенал ли са най-великият отбор,пред които Реал не са нищо*smile*

Rezors
18.08.2014 15:23

До коментар [@comment 1685597] от [@user Nazy155]:

Ти па си много умен,бе,шоп*nerd* Обижда без причина и основание,щом ис толкова голям "спец" що не те взеха в BBC?!*confused* Много сте смотани такива хейтъри като теб,които си мислят,че знаят всичко и са господари н авсички...същото важи и за assault,които смята,че Арсенал са най-великият отбор съществувал някога*lol*

assault
18.08.2014 15:38

Виж сега малкия,че съм пристеастен пристрастен съм. Ама разбирането ми за футбола е много над твоето в пъти над това на тоя дечко скузърпулл. Да за мене Арсенал е един от най-добрите отбори в света по няколко причини,които на вас са ви много ама много далечни. Когато отидете на няколко съоражения като Емирейтс,Уембли,Филипс Стейдиъм,Висенте Калдерон и видите атмосферата. Тогава ще си говорим пак.

Rezors
18.08.2014 15:14

Хмм не мисля,че Фалкао не би се съгласил съгласил освен,ако не иска да играе в по конкурентно първенство..тука според мен шансовете са 65:35 да не премине,но ще видим...*smile*

scouser_pool
18.08.2014 14:40

До коментар [@comment 1685597] от [@user Nazy155]:

Сигурно съм гледал ББС и разбирам повече английски от теб , но не , каза ми най-важната клечка на планетата да си пусна ББСто...така е , прост съм , жалък съм , плосък съм и не разбирам , а ти си най-чистото на света...но най-малкото не са ми единствените коментари в отговор на този и онзи да разправям колко е смешен , да намесвам обиди ...но то от никнейма ти се подразбира защо имаш такъв манталитет*smile* Само ще те светна...твоите велики "анализатори" от ББС не са богове и с нищо това , че са англичани не ги прави разбирачи...някои са по-добре запознати от нашите шишковци в телевизията(въпреки че много харесвам Боби Борисов) и имат опит във футбола , запознати са по-отблизо...това не ги прави големите специалисти , ще те светна , че точно тези , които ги идеализираш поне 100 пъти съм им чел небивалиците в Интернет и гледал интервюта...един Карагър , който сега работи в медиите си ги насосва както си иска...не ги критикувам естествено , но ако се вгледаш внимателно ще видиш ,че не повече от половината случаи , в които направят някакво изявление са прави...*smile*

LiverpoolNiki
18.08.2014 14:36

По добре Бербата да вземе за 1 сезон вместо Ето'о и тем подобни....в момента Бербо е в пъти по-добра форма от Фалкао

sa6etoo
18.08.2014 13:50

Няма никакъв смисъл от този трансфер. Дори бих казал че на Ливърпул не им трябва нападател а е добре да налагат Борини който има талант но ако това не стане тогава ще им е нужен един. Само им се чудя на Монако къде им отиде големия проект уж щяха да са конкурент на Псж те продадоха Родригес ся ще разкарват Фалкао *lol*

assault
19.08.2014 16:28

Освен,че си откачалка явно не ти се отдава да прочетеш и да помислиш без да налагаш мнение. Заболя ме главата докато ти прочета двата романа. Конкретно за случая можеш сам да си прочетеш глупостите в темата за Ройс свързана с трансфер в БВБ и как сравняваш БВБ и Атлетикп. И как отговаряш за въпроса ми свързан със Сусо.

scouser_pool
19.08.2014 02:26

И специално на тия въпроси в началото на последния ми коментар , които ти зададох , няма да е зле да отговориш...защото ми направи впечатление , че си измисляш , че твърдя неща , които никъде не съм твърдял , само и само да се изкараш като доброто агънце пред другите хора в темата , а аз злодея , който разбираш ли си умира да ти прави някакви проблеми или не знам какво...сдв от реал правилно го каза , няма нужда да се налага мнение , може да се греши нещо ако е факт...примерно може да се греши като кажеш Ноу Камп е голям 50 000 места...в момента ти имаш мнение , което не го смятам , че е вярно , но нямам нищо против да си го поддържаш стига да не зареждаш темата , мен и останалите с негативизъм...не ми е приятно да вляза да чета няъде , да си напиша коментар и някой да ми обяснява как аз съм неудачник , не разбирам , а той знаел повече...не поддържам твърдение , че съм спец , даже ти казах , вие с Назито сте спецовете , аз съм нещастника и олигофрена...ти си бил на Емиратс , аз съм бил на Стадион Лазур да гледам Нафтичката...виждаш ли колко си над мен?Под нивото съм ти аз и другите фенове на Ливърпул , защо ни обръщаш внимание на такива прости дечица като нас не ми е ясно*thinking*

scouser_pool
19.08.2014 02:17

Още чакам разяснение или цитат от мой коментар къде съм твърдял , че Коу е по-добър от Гризман?Къде съм твърдял, че Лалана е по-добър от Гризман?Къде съм твърдял , че Атлетико били по-малък клуб от Дортмунд?Къде съм твърдял , че Коу е по-добър от Стърлинг(Стърлинг последните 6 месеца е най-добрия офанзивен играч на Ливърпул лично за мен , и беше по-силен от Суарез , но това отново е лично мое мнение , да не го изкараш пак , че съм бил големия разбирач и т.н.)?Къде съм тръгнал да ти изброявам талантите на Европа(като го гледам точно това правиш ти , не аз , в последния си коментар)?И не ми е ясно защо питаш като не искаш въобще да знаеш за мнението на този отсреща?Ще ти разясня , специално в една тема видях да питаш защо Коу и Сусо ги смятат за таланти , реших , че не си ги следил чак толкова или , че ги смяташ за непостоянни...съгласих се напълно за Сусо , че нищо не е направил и в момента няма никакви гаранции , че ще стане играч за повече от средняк в Ла Лига , но за Коу реших да отговоря , че наистина е непостоянен и си прав , че в момента не показва това което показва един страхотен Стърлинг...но има качества определено , има пас и визия , може да не му се получава всеки път , ударите да му са криви , понякога се губи в мачовете , понякога се измаря бързичко , никъде не съм налагал мнение , че е направил още нещо световно , но има качествата , които даже не е нужно да пиша за тях , те хората ги виждат в мачовете , виж какво ти написа сдв от реал мадрид , ъндърейтид суперстар , виж Данкрастев фен на Арсенал какво ти написа в конкретната тема...всички смятат обратното на теб...и въпреки това никога не съм имал намерение задължително да се съгласяваш с мен , да аз пиша романи...пиша 2 романа и си изразявам мнението , а ти пишеш 20 коментара , в които се заяждаш , честито , страшен си...честно казано , ти отговорих 2,3 пъти само понеже сметнах , че е нормално да се усъмниш в качествата на някой непостоянен играч като Коу , и аз съм го правил през сезона , но след това видях , че ти не търсиш мнение , ти не търсиш отговор на въпроса си защо някои хора мислят , че е добър...ти търсиш да се заядеш , и странно защо продължаваш да занимаваш мен и другите фенове на Ливърпул...не ни вълнува чак толкова кой смята , че Коу е добър или не , който си го мисли да го мисли , ти не можеш да налагаш мнение...тоя коментар за 3ти пореден път го отправям към теб , само и само ,за да се спреш...имаш 3 опции...1ната е да се разкараш и да не ни занимаваш повече с негативни коментари ...2рата е да си ме разбрал , че не съм целял това , което си си втълпил и да се разберем като хора , че си си направил грешна оценка за мен и коментарите ми и намеренията ми...3тата е да продължиш в същото темпо и да занимаваш хората в сайта с ненужна информация , и да си подхранваш егото колко си велик...имам някакви подозрения , че ще избереш последното , искрено се надявам да е 2рото и да нямаме повече проблеми...специално първия ти коментар в темата ми хареса , изказа си мнението , никого не обиди и дори беше лично за мен добро мнение , Лаказет и т.н. са по-добре да ги купим отколкото един Фалкао под наем...нямаше да те занимавам , ама след това ме обиди и се заяде , тръгна да си налагаш това , което си знаеш да търсиш разправия...написах ти коментар да не ме занимаваш , ама ти как реаигира , в 10те си следващи коментара писа за мен и феновете на Ливърпул колко са жалки и продължаваш...нямам намерение да ти правя проблем , натривам носа и да те дразня ,просто реагирам на начина по който ти се отнасяш с мен...

assault
19.08.2014 00:21

Ае пич как да ти го кажа по начин по който да ме разбереш. Коутиньо и Сусо нямат никви успехи даже на индивидуално ниво. Като даже вечв единия не е и много млад талант на 23 години. Погледни реално за секунда Азар на неговите години титуляр в Челси ив Лил,Оскар неизменен титуляр в Челси Хамес в Порто Монако РМ а не ти изброявам немците Гьотце и Дракслер ако се замисля ще ми изкочат още поне 7-8 имена по доказани от Коутиньо като Ламела,Ковачич,Верати и ко има ли смисъл да говоря. Попитах за какво толкова се говори за тия Сусо и Коутоньо при полужение,че един Стърлинг блести къде къде повече. Или можеби сте си втълпили ,че тоя пич е няква световна величина и някой каго не е на ваше мнение и край.

soer1
18.08.2014 21:56

Щом казваш, че Коу и Сусо са нищо особено, показваш само колко си некомпетентен. Айде изчезни, че от отдеве пишеш глупости и не знам как изобщо на някой му се занимава да пише с теб.

assault
18.08.2014 21:13

Просто спора си беше такъв,попитах написаха ми се два романа обяснениа какви пасове какво чудо било. И казах че за мене един Гризман е по доказан от Коутиньо с оглед на годините на това,че играеше в доста по-слаб отбор и с Вела ги закараха в групите на ШЛ минавайки през Лион. Аз и за момент не съм тръгнал да ги сравнявам с някой от наще футболисти уж да си изкарвам отбора по -добър или нещо такова. И както каза ти остава си един не доказан талант с оглед на това,че неговите връсници са се отвърдили по един икли друг начин а връсниците са му Хамес,Азар,Гризман и Тиаго Алкантара.

sdw
18.08.2014 20:50

И Коутиньо и и Гризман са страхотни.Лалана има още много хляб да яде.Това ми е мнението.Няма обаче две мнения,че Грийзман се е доказал много повече.Той може да играе и като таран,и като крило и не случайно вкара 16 гола в първенството миналия сезон.Ама дори и той да смята друго,мисълта ми беше,че тва си е негово мнение.Дали е обективен или не кво ти пука.

assault
18.08.2014 20:45

Виж сега пич нямам нищо против неговия клуб,фенове итн. Просто попитах какво реално е направил с какво са по-доказано от един Гризнан например. Тогава темата си беше за трансфер на Рокйс в Атлетико(на които аз лично симпатизирам от 2006 когато бях в испания). Човека спореше,че Атлетите не бикли на нивото на БВБ,че не били голям клуб и тем подобни неща. Понеже си фен на Реал и имаш повече наблюдение над Гризман и над Атлетико я да те питам като безпристрастен кой е по-големия талант и кой е по-доказания. Щото за пича Гризман не играел в топ отбор а Ланла играел за топ отбор. С който искаш го сравни Гризман с Ланла или Коутиньо все ми е тая искам да чуя едно безпристрасно мнение.

assault
18.08.2014 20:17

Виж сега понеже работя понякога събота и неделя извън лондон и се случва да изтърва някой мач. Обясних му че точно тоя мач не съм го гледал. Един друг ми обяснява как хайлайтите му били по 8минути и нам си ко. Сега да го обясня така колкото мача съм гледал на Пулл които са 10на предимно Стърлинг Суарез и Хендерсън бяха на супер ниво за сметка на Коутиньо. Ок може да сам хванал такива мачове къде не е играл на ниво но реално в тия които съм гледал Стърлинг беше поне една класа над него. А тоя вашия като ме хвана за талантите на Барса,Милан и разни други бях туш. И както казах тая година ще ги видим колко струват когато има повече отговорност пред тях кой от какво е направен. За вчерашния мач не го закачам защото прочетох ,че не го е гледал а все ми се кани уж да ми натрие носа затова,че съм попитал кои са Коутиньо и Сусо.

sdw
18.08.2014 19:45

Да бе ясно ми е,то като цяло не трябваше въобще да ви се намесвам,но просто ми стана странно как единия изразява мнение,другия също,но и двамата се опитвате да се убедите взаимно..А те за това се наричат мнения,а не фактори.Както и да е Относно младите таланти.Коутиньо например нищо не е направил,но за мен той е доста ъндъррейтид суперстар,както му се вика *lol* В смисъл такъв,момчето има талант и дори с Неймар са били в една школа.

bengami
18.08.2014 19:24

Специално за Коутиньо е млад перспективен играч, който ако продължава с подобна игра като миналия сезон, до макс 1-2 години ще го искат топ отбори като Реал, Барса, Байерн. Ти като фен на Арсенал е нормално да не си забелязал нещо в него, след като едвали гледаш толкова мачове на Пуул. Е специално за 5:1 сигурно си го гледал, как лекичко им скърши кръстовете не 1 път на топчийте и беше в основата на успеха. Коутиньо не е от играчите, от който да очакваш голям брой голове, но за сметка на това пък създава страшно много положения. Ако не се лъжа е сред топ3 по тази класация за миналия сезон. Още 1 качество, което ценя в него, е че когато трябва да се пресира ,е като малък осверипял питбул. Няма спирка. Лошото е, че е мъничък и силичките му свършват към 60 минута, но пък преди това е компенсирал достатъчно.

assault
18.08.2014 18:45

Цялата работа тръгва от другаде няма значение. Просто си пропуснал темата. Единпът попитах за тоя Коутиньо и Сусо кво толкова са им на устата всеки ден какво са направили и по точно къде и кога и тоя ме хвана за слушател за талантите на полвин европа.

scouser_pool
18.08.2014 16:45

Добре , аз не те карам да ми четеш коментарите нито да се съгласяваш с мен...всъщност не разбирам защо ме споменаваш във всеки свой коментар след като съм ти толкова неприятен , един нормален човек реагира по обратния начин , ще ме избегне , щом съм такъв злетак не ми е ясно по каква причина продължаваш да правиш опити да комуникираш с мен?Не те карам насила ако това си мислиш , свободен си да си изказваш мнение , аз вече 2,3 пъти ти казах , че нямам нужда да обсъждам с теб нещо , имаш пълна свобода да не се занимаваш с мен...дори не съм сигурен какво точно не си доволен и искаш от мен , или спориш ли , не съм наясно?Специално за това момче Гризман не си спомням кога съм твърдял , че е по-слаб от Коутиню , и двамата са страхотни таланти , може би ме бъркаш с някой друг*smile*

sdw
18.08.2014 16:25

В интересна истината не си прав и ще ти кажа защо.Не видях в нито един от коментарите на scouser_pool да опитва да превърне неговото мнение във факт и да изкриви твоето мислене.А всеки си има такова.На две различни мнения сте,но защо по дяволите се опитвате да се убедите един друг?Ако грешките са фактологични,тогава го поправи. Честно казано аз като ви чета вашите коментари,даже не виждам точно за какво спорите.Съжалявам,че се намесвам.

assault
18.08.2014 16:08

Нека ти отговря и на тебе. С твоето мислене няма тема на света която да обсъдя. Смяташ Гризнан за по-малък талант от вашия Коутоньо който вчера си беше гола вода и тоя сезон ще го видим от какво тесто е замесен. Та какво има да си говоря с тебе жива загуба на време са твойте коментари. Нито шще науча нещо нито шще си върна времето което съм вложил да ги чета.

scouser_pool
18.08.2014 14:58

Да , тва е така...те са и в 4та урна в ШЛ , трудно ще излязат с наличните футболисти...но не беше толкова лесно да задържат Родригез , просто според мен така се случи , че все едно го ползваха като много ценен играч под наем , който ги вкара в ШЛ , а сега са на печалба от него дори и също ще влезнат свежи пари от ШЛ...най-важното , което ми прави впечатление е , че Финансовия Феърпплей влиза в сила само като влезеш в Европа , тоест ОГРОМНИТЕ им загуби от миналия сезон на Монако не влизат сила , и може би така надхитриха много хора и направиха за смях другите клубове...в момента са на теория след продажбите на Родгригез и Ривиер са на голяма печалба и всичко зависи дали ще задържат Фалкао...според мен ако остане все още ще имат боеспособен отбор и другото лято ще могат да подсилват , ама естествено ще стане бавно *smile*

sdw
18.08.2014 14:53

Дай и шанс.Монако са доста традиционен френски отбор,но до по-миналата година бяха във втора лига.От втора лига директно завършиха втори след ПСЖ,това не е малко.Не може от рас да започнат да печелят всичко,при наличието на конкурент като ПСЖ.

scouser_pool
18.08.2014 14:53

Да , и аз така написах...в ПСЖ беше по крилата , по-назад беше в Уругвай...и това за Ливърпул и аз така го твърдя , главно се играеше с 4-3-3...но имаше действително един период от 5,6 мача където си беше чист диамант , даже някои мога да ти ги спомена конкретно...срещу Ман Юнайтед единия при 0:3 , срещу Саутхямптън мисля също , като цяло главно мачове , в които Джерард,Хендерсън и Коу/Алън бяха в диаманта зад Стърлинг , който получаваше най-много свобода...и Стъридж и Суарез напред където си искат по широчината на терена също получаваха известна свобода да комбинират със Стърлинг , по-често Суарез попадаше зад Стъридж , но понякога и обратното , естествено не са пешки да си имат стриктни позиции , но по-скоро генерално ако ги гледаме на мен ми се стори , че Стъридж по-често получаваше около наказателното поле топката...а Суарез понякога близо до центъра , но може и да не съм обърнал чак такова внимание и да си прав , не претендирам за важно...съгласен съм напълно с коментара ти , с абсолютно всичко и аз го твърдя същото в предишните мои коментари , но може би не си ме разбрал напълно точно и си смесил ПСЖ с Уругвай като писах за Кавани...и е така , тези така наречени критици,скиптици,анализатори и т.н. са полезни за да чуеш мнение от време на време , ама не ги прави разбирачи , повечето пъти само критикуват и мнението им не е задължително вярно , даже повечето пъти грешно по мои наблюдения...Кавани действително е след Суарез,Фалкао и Ибрахимович , може би следващия най-добър нападател , дори по-добър от Агуеро*smile*

sa6etoo
18.08.2014 14:49

Е те са в групите на ШЛ ама няма да излязат от тях с тая игра. Да не говорим че и титлата във Франция няма да помиришат както са я подкарали. Ако целта им е била пари - справят се ама ако е титли и успехи.. много са далеч от Псж. А да не говорим че ако затънат още, никоя звезда няма да искада ходи там стига да иска титли а не да лапа пачки. А колкото до поклонника на Сталин - заври си мнението където слънце не огрява. Ако тия "спецове" от ББС бяха толкова големи спецове щяха да познават много неща а не да дрънкат "прогнози" които в повечето случаи са въздух под налягане..

sdw
18.08.2014 14:43

Кавани не е играл по-назад,а играеше дясно крило,когато Ибрата е на върха на атаката.Без изключение в нито един мач.Това,че той е навсякъде по терена е друг въпрос.Също така Пуул не играят с двама нападатели и дори миналия сезон рядко се случваше това.Знам,че отстрани така изглеждаше,но схемата на игра е горе долу сходна с на Сити.Стъридж почти винаги е бил изтеглен зад Суарез,точно както Агуеро почти винаги е бил изтеглен зад Негредо или Джеко.Рокадите ги има непрекъснато,така че заблудата ти може да се приеме и в някой аспект като истина,не ме разбирай погрешно. За хората,които мислят КАВАНИ за прехвален,всъщност идея си нямате колко е добър и какво е показвал в Италия и продължава да го прави във Франция.Пуснете си едно-две клипчета.Гледайте му поне 2-3 мача.Повечето тука фенчета гледат само любимия си отбор и пишат,това което са чули от философите-скептици,които знаят само да критикуват.За мен лично,Кавани е сред топ5 най-добрите тарани в света!

scouser_pool
18.08.2014 14:27

Аз на теб не съм ли ти съобщил в една предишна тема да не ми пишеш ако нямаш нещо смислено да обсъдим?Ако не съм , извинявай , къде са ми обноските...НЕ МЕ ЗАНИМАВАЙ! Не съм ти търсил критиката , нито я смятам за читава*smile* Още повече , че не ти разбирам повечето думи като да речем второто изречение в коментара ти...нищо не схванах кои са тези 2 загуби и за какво става дума и защо пишеш замълчи с А...а не , това знам защо го правиш , ама няма да ти хареса причината*smile*

assault
18.08.2014 14:16

Ама ти си бил голям анализатор бе момче. 2 загуби са сума ти и загуби замалчи по-добре.

scouser_pool
18.08.2014 14:16

Виждаме го спеца кой е тук*lol*... спеца по обидите*cigarette* 100 хил. ако са много голяма заплата за отбор като Ливърпул и играч като Ето пък на...къде са 100 хил. на седмица за 1 сезон= 4 млн. , къде са 200 хил. + 12 млн. = 20 млн. Освен обноските и математиката ти куца*wink* А и ако вярваш на тази новина за Фалкао...уж много разбирате повечето фенове на Ливърпул пък все ми се карате като изразя мнение или като ви кажа , че играч като Ройс,Фалкао,Кавани в момента няма да привлечем...и то още от началото на лятото , дори зимата и виждате , че точно така става...уж и зимата много ни трябваше играч , много ни трябваше крило , много ни трябваше Салах и Коноплянка , ама явно не ни бяха спешни...явно не следиш отбора си и не знаеш каква формация играе в повечето мачове...да те светна- 4-3-3 с един нападател на върха , познай как му е името*tongue* Естествено Роджърс е добър тактик и се нагодява според играчите си , Анчелоти също се нагоди към играчите си нищо , че си предпочита друга схема...единствената причина да играем с двама нападатели беше , че Суарез избухна отвсякъде , а Стъридж беше неудържим , но дори двамата като бяха на терена често сме играли 4-3-3 със Суарез по-назад като плеймейкър или по крилата , нещо като Кавани в ПСЖ...и за твое сведение Ливърпул вече си има топ нападател , може би в топ 3 на лигата , който за нищо няма да му отнеме от игровото време и развитието...по-добре да му вземем една добра опция като Ето с Ламбърт и Борини отколкото да седи на пейката или пак да играем диамант без крила , което значи поне 2ма между Лалана.Стърлинг,Маркович,Ибе и СУсо ще си седят през цялото време резерви и други 2ма няма да получават достатъчно шансове , Коутиню потенциално също *tongue* А Ето , на бас , че ако го вземем(което не се знае дали ще стане) , но ако стане пак ще говорим , но тия твои 6,7 гола на нищо ще ги направи , в отбор като нашия ще вкара минимум 10,15*tongue*

scouser_pool
18.08.2014 14:04

Ми в групите на ШЛ са...имат вече основата и ядро от класни играчи(Фалкао,Моутиню,Бербатов и още 1,2 , които не са имена , но са добри) и бих казал , че започнаха от доста по-ниско ниво от ПСЖ(които бяха 4ти във Франция като ги купиха , а Монако във втора дивизия) и вървят по-бързо от тях *wink* На Родгригез му прилапаха добри пари и печалба и го ползваха да ги вкара в ШЛ , но е масивен проблем за тях , че стадиона им е такъв малък...аз не мога да си представя как на тоя стадион са се навили топ играчи , та той е за А група иначе добре са си направили сметката тези Монако...сега им е 1вата година от отчета в Европа от финансовия феърплей и са на печалба от трансфера на Родригез и то голяма , доста хитро за да могат да купуват по-късно , нищо , че натрупаха сумати загуби да го довлекат с Фалкао ама влязоха и в ШЛ*smile*

Nazy155
18.08.2014 14:01

Всички анализатори от BBC и от къде ли не твърдят, че Ливърпул се нуждае от класен нападател( какъвто е Фалкао ), а ти вчерашен пикльо за голям спец се взе. Борини на вас може да го дадем, щом толкова го искаш. Може да те е доста яд, че не сте го взели, но това си е отделен въпрос. А за Scouser_pool, момко не се мисли за голям спец, успокой се. Ливърпул има достатъчно млади играч, трябва опит и класа. А като видя само какво пишеш за фастъка Ето'о направо ти се смея. Ти да не си мислиш, че фастъка ще иска да взима по-малко от 100 000 паунда на седмица. Заслужава ли си да плащаш толкова на тоя фастък, за няколко гола, защото няма да вкара повече от 6,7.

scouser_pool
18.08.2014 13:41

Колкото за Фалкао...пълна измислица ..Роджърс , а и който и да е нормален мениджър , който разбира от трансфери никога не би излял толкова пари за една година , 200 хил на седмица = 8 млн. за 10 месеца(сезона)...ако само заплатата му плащаме и то в такъв размер , да , ама общо 20 млн. за един сезон , няма начин , с тия пари спокойно може да се вземе перспективен играч под 25 години като Лаказет,Муриел, айде и тоя Бони и други , за които не се сещам...проблема е , че Лаказет иска да остане в Лион изглежда още един сезон поне , Муриел в Удинезе също , а и не се е доказал , на клипове първо като го гледах много ми хареса , ама миналия сезон в Удинезе в 2,3 мача , които им гледах беше слаб и непостоянен , няма много опции в момента за нападател , единствено Бони...и другата опция , която според мен е най-добра е Ето...за 1 сезон*smile* докато дойде Ориги и се появи друг играч/нападател на пазара *smile*

assault
18.08.2014 12:59

За тия 12м за нем по-добре да пробват за Лаказет даже и да добавят малко отгоре няма да им е толкова скъп като Фалкао. Със заплатата като удариш чертата излиза на 20м за един сезон.

Livepool_fan
18.08.2014 12:34

Фалкао си е класа и бих се радвал Ливърпул да го вземе, но му наблюдавах последните срещи и след контузията е тотално извън форма. Космическата му заплата също ще е проблем, Ливърпул трудно би му давал 200 000 хиляди на седмица. Но си остава може би най-добрата опция за нападател, ако навлезе в ритъм. Други като Кокорин, Луис Муриел, Кевин Фоланд също ще са интересни и доста по-евтини варианти, а Бони и Кавани ги изключвам като опции, защото Бони не пасва на стила ни, а Кавани е прекалено скъп и прехвален! Ще е добре след толкова много трансфери и да се направи една чистка - Джонсън, Туре и може би Лукас. Получават едни от най-високите заплати, а са едни от най-трагичните ни играчи в момента. Борини и Коатес може би също ще си тръгнат, но се надявам Агер да остане.

scouser_pool
18.08.2014 13:35

Кавани е скъп ,но не и прехвален...не е реализатор от нивото на Фалкао , който може ако е във форма да стигне и подобри рекорда на Суарез по голове , но Кавани е също добър реализатор , когато естествено му дадеш основна роля като нападател , който ще вкара 30+ гола във всички турнири...а и гради добре атаките , може би по-добре от Фалкао...но доста хора може би го отписаха понеже с Уругвай на Световното и с ПСЖ не блестя на това ниво на което го знаем с Наполи , когато луднахме по него...причината обаче е , че в ПСЖ го слагат крило през по=голямата част от сезона , а в Уругвай играят с двама нападателя ама единия е по-изтеглен назад , само срещу Колумбия го сложиха него като консуматор , ама Колумбия не го оставиха нито халфовете зад него да му направят положение*smile* Иначе си е класа , но няма как да има хора , които да очакват ПСЖ да ни го пуснат , още повече за по-малко от 60 млн. , това е все едно да поискаме Бейл от Реал Мадрид или Агуеро от Ман Сити , тея отбори просто не продават освен ако не искат*smile*

Danskrastev
18.08.2014 12:02

До коментар [@comment 1685524] от [@user quitgame]:

Има новина за Морено това че не следиш сайта и не знаеш какви новини излиза да забавят се с новините по някога но като цяло сайта не е лош поне е по-подреден от някакви спортали мортали които повече говорят за жълтини от колкото за футбол са това и предпочитам winner !!!Аман от гадни хейтъри които само си намират причина да мрънкат и реват...

sdw
18.08.2014 11:52

Чета неща свързани с Юве в нета,не за Пуул...