Обрат: Атлетико близо до Ройс, Арсенал и Ливърпул също напират

15:30
Обрат: Атлетико близо до Ройс, Арсенал и Ливърпул също напират
Полузащитникът на Борусия Дортмунд Марко Ройс може изненадващо да се озове в редиците на испанския шампион Атлетико Мадрид, въпреки многократните изявления на шефовете на немския клуб, че той няма да бъде продаден през това лято.

През изминалите часове радио "Cadena Cope" съобщи ексклузивно, че представители на Атлетико са в напреднали преговори за трансфера на немския национал, който се дърпа от нов договор с жълто-черните.

Според последните информации от Острова обаче, в битката за подписа на Ройс са се включили и английските грандове Арсенал и Ливърпул.

На този етап евентуалният трансфер на 25-годишния атакуващ халф се оценява на 25 млн. евро.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

scouser_pool
17.08.2014 22:13

Та отново съжалявам ако излезе , че се заяждам , нямам такова намерение , успех на Арсенал през сезона*tongue*

scouser_pool
16.08.2014 18:30

И също за да не намесваме Суарез,Ливърпул и Арсенал(който го намесих просто защото се сетих за тази случка , не за друго , ако се бях сетил по-рано щях да пиша за друг играч)...ще намесим да речем Рос Баркли..играч към който сме напълно неутрални...добре не мислите ли , че ако примерно Рос Баркли го поиска Наполи или РОма...(въпреки че тов аняма да стнае заради липса на финанси , ясно е , но просто правим паралел) ще е грешка да отиде там?Понеже са малко по-добри отбориот Евертън , но примерно ако израстне още 1,2 години като играч...може спокойно да отиде в Челси,Сити,Юнайтед(ако са се върнали към топ отборите)...та същата е и ситуацията с Ройс...освен ако не е някакъв запален фен на Атлетико от малък...или Суарез на Арсенал от малък...няма смисъл и е признак на слаба амбиция да преминават в Арсенал или Атлетико при положение , че имат класата да играят за най-добрите в света , който си пожелаят...от това започна като че ли всичко , и това трябва да е основната тема...но вие щом смятате , че за Ройс ще е добър ход да премине в Атлетико ваша си работа...но един сезон не ги прави по-добри от Дортмунд...гледаме ги генерално и като перспектива , горе-долу еднакви отбори с еднакви възможности от една и съща черга ...и също не забравяйте , че Дортмунд отпаднаха на 1/4финал ама от Реал...а Атлетико играха с Барса и Челси , които в конкретния сезон бяха една класа под Реал лично според мен , но и според доста хора...ако Атлетико се бяха паднали на 1/4финал срещу Реал , а Дортмунд срещу Челси или Барса...можеше и Дортмунд стигне финал или поне да направи по-добър сезон...за това понякога и късмета играе роля...а и Атлетико набрах аинерция...нека ги видим сега като ги знае цяла Европа и като са без Коща и Луис дали ще стигнат пак 1/2финал примерно...защото мен ме съмнява ...с Дортмунд това са два отбора , които не очаквам да стигнат повече от 1/4финал , но пак зависи много от жребия*smile* а Барса които напраивха за своите стандарти доста слаб сезон на всеки е ясно , че ще се върнат към върха...примерно и един Интер е зле сега...ама Мадзари що заряза Наполи за Интер?а Ляич Фио за РОма , които бяха завършили под ФИо в сезона в който се присъедини към тях...всичко е до перспектива и възможности , няма гаранция , че ще си на върха или печелиш купи , ама с по-голям отбор има по-голям шанс , примерно Реал,Барса нямат от десетки години сезон извън топ 3 , и да не ми казвах , че историята няма значение , защото има...това е признак на постоянство и тенденция и нямат сезон под 1/8финал в ШЛ..докато Атлетико ДОртмунд това , че са направили 1,2 по-силни години не ги прави топ отбори...същото е и с Ливърпул...въпреки че и те са "гранд" като един Интер и МИлан...три отбора , които рано или късно се връщат на върха , Ливърпул вече си направиха 1вите стъпки , Ювентус също , сега е ред на Интер и МИлан , но Дортмунд и Атлетико просот нямат тоя потенциал на големите отбори..нито парите*tongue*

assault
17.08.2014 03:35

Чудя се има ли нормален човек който да ти е изчел романа. Толкова глупости и нищо не казваш.

Stratievv
16.08.2014 09:14

Ройс за 25 милиона .. да бе той ако беше 25 милиона Реал вече 3 пъти щяха да са го взели поне 35 милиона е Ройс . Той си е класа и то голяма *smile*

Anatoli93
16.08.2014 09:13

Ако премине в Атлетико въобще няма да усетят липсата от Коща и ще имат същото атомно нападение, ако не и по-добро от миналата година *smile* Успех му желая каквото и да реши!

Hitchhiker1902
15.08.2014 23:43

Ейййй, откога я чакам тая новина. Сигурен бях!!!
'начиии... Ройс каза, че остава. Няколко пъти. Клоп каза, че Ройс остава. Нек'ви директори в Борусия и те нагло твърдят. Че остава в Дортмунд. Ама те ли знаят, или Кадена Копе и Уйнър? М??? Сигурен бях!
Освен това... Искат го Барса и Реал. Искат го Пуул, Юнайтед и Арсенал. И Байерн го иска. Арабите от всички страни също не биха го отказали. Ама той ще ходи да печели трофеи. С Атлетико! Щото е пич! Сигурен бях!
Можеше да играе с Ван Гаал... Роджърс... Или Венгер... Анчелоти също. Можеше и да остане с Клоп, който го направи изключителен играч. Ама да не е глупав - естествено, че ще предпочете да разцъква дефанзивните схеми на Симеоне, които му дават свободата да скубе, щипе и подритва враго; да се търкаля на воля в предсмъртен гърч след поглед накриво от Пепе или Пике; да бави играта и да налита на съдиите... Какво друго би могло да изкуши един млад и талантлив играч. Освен може би абонаментна карта за син лондонски автоМОУс. Но и в Атлетико има много страст и любов към красивият футбол... Сигурен бях!
И накрая, за да съм още по-сигурен - 25 милиона! Истината боли! Ама помислете малко: Неймар е 100 милиона. Давид Луиш - 55. Погба и Видал се оценяват на по 50-60. Е как Ройс да струва повече от 25 - ми всичките тия са с класи над него.... в прическите. Сега вече съм наистина убеден, че отива в АтлеткиОтМадрид. Даже и мисля, че ако не вземе Златна Топка и ШЛ в първия си сезон Дортмунд ще дължат много сериозна неустойка на дюшекчиите. Говори се за 35 милиона... В една друга Кадена...

Абе, с две думи: ГОЛеМА РАуТА са журналята. Сигурен бях!!!

assault
16.08.2014 13:50

И още нещо да ти кажа за Гризман понеже идея си нямаш кой е това момче заедно с Вела вкараха клуб като Сосиадат в ШЛ на 21 години. За тебе може да не е на величината на Ройс но за мене е в пъти по голям талант от тоя ваш Коутиньо и Сусо взети на едно. Направил е в пъти повече от тия ваши супер таланти де пак казвам незнаино защо ги имате за световна класа играчи.

scouser_pool
16.08.2014 00:58

И какво искаш да ми сравниш трансфера на Гризман с този на Ройс така ли?Къде са Сосиедад отбор от средата на таблицата и 5,6 място макс , къде са Дортмунд претендент в ШЛ и Бундеслига за трофея , все едно да сравниш ддз , Удинезе с Арсенал , смешно е просто...от Сосиедад до Атлетико е стъпка нагоре за Гризман , за Ройс от Дортмунд в Атлетико е нулева разликата , никой не би направил такъв ход ОСВЕН ако не е за пари...но Атлетико едва ли могат да му плащат чак толкова , а и имат играчи на неговата позиция , още една причина поради която този трансфер няма да стане , Тюран,Коке,сега и Гризман , няма никаква връзка

scouser_pool
16.08.2014 00:53

И ще ми разясниш ли защо реши да намесваш Лалана и Ламбърт , двама играчи от Ливърпул , нещо против отбора ли имаш , че всеки път се намесваш и се заяждаш...и откъде знаеш , че Атлетико са отпратили официална оферта...айде да видим дали ше отиде там , ама като не го направи искам да се покриеш като мишка , защото ти и другия Данкрастав само сте дошли да пишете глупости като пораждате спорове...целия свят знае , че няма как РОйс да отиде от Дортмунд в Атлетико още повече за под 40 млн. , само вие двамцата си бълвате ей така ..и междудругото нито Лалана нито Ламбърт дадохме цент над цената им и след 2,3 месеца като си ги видял в действие и затова ще искам да ти затворя устата , отворко( и също така бяха 4 млн. за Ламбърт , доказан играч във ВЛ и при това нападател/голмайстор които принципно струват повече от играчите на други позиции , а Лалана толкова си го и гледал да кажеш , че е надценен , миналата година направи играчи като Коу,Йозил,Оскар за които всички само говорят криви(това не значи , че е по-добър от тях , но се представи по-силно )...

Hitchhiker1902
16.08.2014 00:03

Лалана според мен е силно надценен и винаги съм го казвал. Но Ройс за под 50 милиона? Смешно е...

assault
15.08.2014 23:53

Пич хората са си пратили офертата официално. Като слагаш тия трансфери що не споменаваш Ланла който и тох беше от порядъка на 25-30 м евро. Или ще оправдаеш 8м за 32 годишния Ламбъръ. Евала на Атлетите за запитването официално го направиха за сметка на много други евро грандове.

toya.stava
15.08.2014 22:51

Аз незнам как Бейл и Родригез може да ми струват по 80-90 милиона, който по нищо не превъзхождат футболист, като Ройс а те ми пишат, че е оценен на 25 милиона незнам дали има откупуваща клауза в договора, но нещо не вярвам на подобни слухове иначе жал ми е Борусия страшен отбор бяха направили.. жалко

georgi.marinov.98284
15.08.2014 21:43

Ройс не е тъпа к*рва като някой предишни играчи на Борусия,феновете го боготворят а и не ми се вярва точно този сезон да напусне

rucham
15.08.2014 21:00

Добре защо Челси не го взвме бе д*баа. Мно ми хресва Ройс, страхотен футболист и мн искам да го видя с екипа на Челси. Уви Моу не го иска май..

scouser_pool
15.08.2014 19:48

Е мама му д**ба ве Уинър , тръгнах да пиша един дълъг коментар в отговор на Данкрастев и като го изпратих ме изкара от профила и не зачете коментара...оправете го този проблем , защото и преди 1,2 пъти ми се е случвало като тръгна да пиша есета и след това се скъсвам от нерви*angry**lol* Ама сериозно , оправете го това или обяснете защо така ми прави и как да го предотвратя

Big_Ivan017
15.08.2014 18:15

Добра шега... за малко да и повярвам.... РОЙС ОСТАВА В БОРУСЯ!!!! *wink*

gL_Manekena
15.08.2014 18:05

Пак ли вицове *lol* Обрати! Да бе да, ей са *lol*
Така и така сме почнали с шегите, ето още една:
- Луиз - 50 мил.
- Ерера - 37 мил.
- Хамес - 80 мил.
- Ройс - 25 мил. *lol* *wonder* *confused*

Salient
15.08.2014 22:09

Стига си говорил глупости. И коефициентът на Видал в Юнайтед е супер нисък, ама файда никва. И факта, че Ройс е отказал да преподпише не означава автоматично, че иска да напусне... Роналдо по едно време също отказа да преподпише с Реал, ама в крайна сметка го направи. Тъй че вероятно има неизяснени неща, които се очакват да бъдат изчистени. Ройс остава в Дортмунд, това е 100% сигурно.

Nazy155
15.08.2014 18:56

Какво се смееш бе, Дортмунд са уникален отбор, ама са много глупави. Как може да се слага в договорите на играчите откупващи суми. 25 милиона е откупващата му клауза, на Гьотзе беше 37 милиона, сигурно и Хумелс има такава клауза. Щом е отказал да подпише нов договор, ще си тръгни, и Атлетико няма да успее да го спре. Коефицентът в Скайспорт, Ройс да премине в Атлетико Мадрид е 1,30, може да се замислиш колко сериозен е този коефицент. Аз се надявам Ливърпул да пребори Атлетите и да успее да го купи, просто ще пасне идеално на атакуващия стил на Ливърпул.

Marco_Reus11
15.08.2014 17:47

Ех значи,не го оставихте това момче намира разбирам и трябва да ни радва,че е искан от половин Европа,но вече се прекалявате Ройс остава в Борусия,не един път е казвал колко е щастлив в Дортмунд и колко много обича този клуб и няма никакво намерение да напуска.

luiz_lfc
15.08.2014 17:35

Не мога да повярвам които си мислят че Ройс би отишъл във Атлетико ако ще ходи в Испания то ще е в Реал или Барса ясно е

scouser_pool
15.08.2014 17:27

Абе момчета , я по-сериозно , много сте късопаметни , Атлетико стигнаха финал на ШЛ и станаха шампион на Испания ,да , Дортмунд да не би да стигнаха финала преди 2 години и бяха категоричен доминант в Германия предишните 2...какво искате да ми кажете , че за 2 години и целия футбол се променя , това , че Атлетико направиха по-силен сезон от Дортмунд не значи , че са на по-високо ниво , Дортмунд все още имат може би най-добрия млад тренер , играят офанзивно и красиво и имат играчи като Хумелс,Ройс,Гюндоган,Шахин,Аубамеянг и още куп младежи , които може и да станат следващите звезди...кажете и за какво му е на Ройс да замени Дортмунд с Атлетико , тези от вас , които вярват на тази новина , айде няма да ви обиждам , защото не обичам , но явно сте доста наивни

caramell
15.08.2014 17:08

Онова подобие на защитник - Давид Луиз е 50млн , а Ройс 25 млн .. само се замислете колко е истина. Иначе и в Туитър вярно пише , че Атлетико дават толкова.. но Марко е пич и няма намерение да ходи никъде!

foga1
15.08.2014 16:17

Направо вече до гуша му идва на човек от тия трансферни простотий.То кво ли не беше.

scouser_pool
15.08.2014 16:16

И защо да преминава от Дортмунд в Атлетико ...отбори , които са на едно ниво и с еднаква репутация...ако ще напуска е ясно , че ще е за Барса или Реал , не ми се вярва да дойде във ВЛ , но наистина ще пасне идеално в Англия

scouser_pool
17.08.2014 22:08

Не съм се заяждал, наистина, и не съм целял да го правим..от тримата има само един човек , който го прави и това не си ти или аз...предпочитам да не му отговарям.С теб действително не се разбрахме , но Арсенал и Ливърпул добре изясних , че ги намесих впоследствие понеже ти не ме разбра , но не са ми били фикс-идея , дадох просто един пример ,който съвсем случайно се падна с Арсенал , понеже се сетих за Суарез и ти според мен се засегна понеже се падна точно отбора , който подкрепяш...извинявай , но Арсенал и Ливърпул са отбори от една черга , не смятам , че сте по-големи от нас , че Суарез да преминава във вашия отбор след като го искат Барселона и Реал Мадрид , двете най-големи сцени на футбола , колкото и да не съм им фен или харесвам са си така...Арсенал имаха една ШЛ , която можеха да предложат на Суарез за 1 сезон , след това не се знае дали ще играе там , нито в Ливърпул , нито вече в който и да е английски отбори , защото са много равностойни , в Барса и Реал ШЛ и 3то място минимум са подсигурени за години наред , никъде другаде не е така , дори в Байерн не беше до скоро , но сега с тези 4и места и там е може би почти сигурно...не смятам , че ако няма да правиш крачка напред в кариерата си има смисъл да правиш трансфер , когато си играч от такава класа в пикови години*smile*Изчакай 1 година , година и половина , няма да бързаш и ще дойде по-подходящ отбор...а това , че можехте да станете шампиони не го отричам , но това са само предположения...можем да правим предположения за този или следващия сезон и да разберем кой е прав след време, а не за миналото , което така и няма да разберем , само ще спорим безкрайно с нашите си въображаеми представи за това кой ще е шампион и кой това и онова да кажеш със Суарез почти сигурно щяхме да сме шампиони...Ливърпул могат да кажат почти сигурно с Диего Коща вместо Аспас или Мхитарян/Вилян вместо Луис Алберто щяха да са шампиони , защото са "щели да имат опция срещу Челси при 0:1 да обърнат мача с класен играч , а не с Аспас корнера) , или Бенитез дето казва с Йоветич 2009 почти сигурно щяхме да сме шампиони...празни приказки ... факт е , че Суарез е в Барселона , а не в Арсенал или Ливърпул. Всичко , което не се разбрахме не е нужно да сме съгласни един с друг , просто да си схванал какво писах и имах предвид , това е мнение мое, другото твое , на някоя друга тема ще се разберем 100 на 100*tongue*

Danskrastev
16.08.2014 20:08

"Нито съм претендирал за тов анито нищо , ама вие си продължавате са си коментирате двамцата Данкрастев Ливърпул и Арсенал , а аз ако не сте забелязали желая в темата да коментирам Дортмунд и Атлетико " Ей това го написа и сега виж какво написа в ПЪРВИЯ ти коментар към мене , "все едно миналото лято Суарез като искаше да напусне Ливърпул за Арсенал , които също бяха над нивото на Ливърпул , но не се бориха за ШЛ и титлата " както и това "и както споменах със Суарез , видяхме , че изчака една година и направи добър трансферен ход да премине в Барса , в Арсенал щеше да е грешка" това доказва че ти явно просто не мислиш докато пишеш виж си коментарите просто може би допускам причината за това не разбиране е че пишеш с двама човека едновременно като с единия се заяждаш и става така че и с другия почваш да се заяждаш,и явно ние просто не може ме да се разберем *lol**lol**lol* като те слушам аз съм напълно обратния тип човек не обичам да залагам на детайлите а предпочитам да гледам цялостната картинка но както и да е може някой ден по някоя тема да се разбере ме *lol**lol**lol*

scouser_pool
16.08.2014 18:14

И добре , извинявай , че пиша романи..но винаги съм смятал , че ключа е в детайла и аргументите,..исках да се разберем..не ти слагам думи в устата,,,просто ти си си създал такова впчеатление , и по-скоро ти слагаш думи в моята уста , но ще ти простя , защото не си ме разбрал...да не искам да спорим...но не мога да оставя така нещо недовършено...понеже много се дразня на определени неща...едното е като почнат да ме съдят непознати и то грешно...особено като ми кажат , че не съм обективен...ти на дват пъти ми го каза в първия си коментар и за двете неща се видя , че грешеше...сега пак го каза и пак грешиш , ...твърдиш , че аз твърдя , че ти твърдиш неща , които не си твърдял...но аз не съм твърдял , че ти си твърдял нещо такова...стана доста обърканп*lol* Но си достатъчно умен да се досетиш...аргументите ти са на място...но не можеш да се разбираш добре с хората...и в случая намеси Арсенал и това те направи по-пристрастен отколкото трябва...ако не го беше направил и не намесваше Арсенал и Ливърпул както аз направих(въпреки че ги намесих , но само след като ти ги намеси и трябваше да разясня просто за да сме точни) и си беше коментирал по темата , щяхме да се разберем за нула време...

scouser_pool
16.08.2014 18:04

Пак бъркаш много братле ...пак си измисляш...то се вижда кой чете коментарите на другия и кой извърта думите на другия..питаш ме следното "даже ме направи и олигофрен които си мисли че играта на отбора зависи от един човек понякога и един човек прави разликата никъде не съм казал че Ливъпул ще направи по-слаб сезон без Суарез къде го видя това в коментара ми"...ами там е работата , никъде...никъде не съм видял това в коментара ти и за твое съжаление никъде не съм твърдял , че ти си твърдял , че без Суарез ще сме по-зле...твърдях това за Суарез ,който ако се присъедини към Арсенал както каза почти сигурно ше ви спечели титлата....та за това твърдях , че с един човек не се променя целия отбор и нарочно споменах и Йозил...сега още едно нещо за което си измисляш...това за Барселона...понеже аз написах , че за Суарез щеше да е грешка да отиде в Арсенал а да не изчкаа Барса и Реал...а ти твърдеше , че няма да е грешка..е мама му стара от това не се ли подразбира , че според теб няма да е грешка да предпочете Арсенал пред Барса...един вид според теб Арсенал е по-добр от Барса за даден фтболист...за това не се филмирай толкова защото ти само си пишеш глупости на които само ти си вярваш и целия сайт ти се смее за Ройс...всичко започна от РОйс...не съм искал да намесвам Ареснал...дадаох пример за Суарез...и да щеше да е огромна грешка да...същата е ситуацията с РОйс...ако премине в Атлетико това значи , че няма да може да отиде след това в Реал и Барса или не веднага и директно...ще изгуби няколко години и ще може дамине само в английски отбор или ПСЖ>...добре знаеш , че Барса и Реал взеха миналата година Неймар и Бейл и беше ясно , че СУарез ще го пожелаят ...и за това написах , че ще е грешка да мине в Арсенал защото другото лято ще може да си избере по-добър отбор ипо-богат...не се обиждай , Арсенал са добър отбор , но Реал и Барса виждаме как обират играчи ни (на ЛФК и Арсенал) ..няма смисъл да се залъгваме , играчите ги предпочитат пред нас и вас...и затова казах , че ще е грешка и го обясних , сега ясно ли е?или има още нещо неразбрано по тая тема...същото е и с РОйс , Барса ои Реал си направиха големия трансфер това лято , Хамес и Суарез , и няма да вземат РОйс...догодина обаче ако пожелае трансфер и имат нужда от играч на неговата позиция ще го поискат ясно е...затова не ме изкарвай , че аз ти извъртам думите и си живея в мой свят , може би ти правиш това по-скоро...или по-скоро сме двама души които си имат различно мислене , ама не се разбрахме както трябва...не съм целял да спорим ,просто в първия си коментар си казах истината както си е , Дортмунд са на нивото или съвсем съвсем малко под нивото на Атлетико , а Ройс е елитен играч за отбор като Барса,Реал,Сити...а ти тръгна да ми обясняваш ненужно как Атлетико няма да е грешка за РОйс и как Арсенал е нямало да е грешка за Суарез...е сори ама и за двете грешиш...грешшиш и за още нещо...никъде не съм твърдял , че ти си твърдял , че на 100% ще сте шампиони със Суарез , просто ти казах следното "Тоест със Суарез Арсенал е щял да вземе титлата?Виж , наистина можеха да са на по-високо ниво и е възможно да я бяха спечелили"...както виждаш и аз смятам , че беше възможно със Суарез да вземете титлата... но дори и със Суарез състава ви не е по-класен от този на Барса и Реал и за това щеше да е грешка да отиде там...сега ясно ли е вече , изяснихме ли се?И да бяхте станали шампиони , Суарез ако щеше да напуска Ливърпул трябваше да е за Барса и Реал...където му пасват по-добре , говори се испански и е забграден навсякъде от класни играчи... а не само на 3,4 позици както в Арсенал и Ливърпул , където имаш Стъридж.Йозил,Рамзи,Коутиню,Касорла,Джерард....но също имаш и Жиру,Алън,Аспас,Саного...а в Барса и Реал са топ топ играчи , играчи като Масчерано,Сонг и Арбеола бяха ключови фигури в Арсенал и Ливърпул , Реал и Барса ни ги взеха и даже не ги ползват кой знае колко а и тримата са добри играчи...(въпреки че Арбеола беше полезен при Моу ама вскеи смяташе че от 11те титуляра беше най-ненужния и нарочно го замениха)... а това за контузиите...така и не разбрах защо намеси...къде съм казал , че нямате извинение за контузиите...казах за Дортмунд...но не казах , че им е извинение...просто понеже каза , че Атлетико са направили по-силен сезон и ти разясних , че Дортмунд както направиха по-силен сезон преди 2 години от тях и както Атлетико от Дортмунд сега , така и ДОртмунд може да направи по-силен тази година...понеже ще си удължи скамейката и тези контузии от миналия сезон няма да им пречат до такава степен , а Дортмунд когато си има играчи на разположение които Клоп иска става равен дори лично според мен малко по-добър отбор от Атлетико който ключа му е в организацията и защитата като Челси...но Дортмунд са по-доминиращ отбор , който ако си е с основните играчи или с такива които имат някаква класа , а не юноши които тепърва си правят дебюта могат да размажат някой сериозен отбор с 3,4 гола както видяхме срещу Реал на два пъти през последните 2 години...Атлетико са по-прагматични и аз лично ако съм играч няма да избера да играя за отбор като Атлетико,Челси ако Дортмунд,Сити примерно ми предложат оферта , много ясно , че е по-добре при по-нападателния отбор ако съм нападателен играч и ще искам да боравя с топката...видяхме Азар как мрънкаше , че не получава свобода от Моу и Мата също...Ройс в Атлетико ще му е по-некомфортно отколкото в Дортмунд повярвай....

scouser_pool
16.08.2014 17:35

Добре бе, къде точно съм казал , че сме най-добрия отбор в света?Нито съм претендирал за тов анито нищо , ама вие си продължавате са си коментирате двамцата Данкрастев Ливърпул и Арсенал , а аз ако не сте забелязали желая в темата да коментирам Дортмунд и Атлетико ...Това с Лалана и Коу времето ще покаже казах ти , засега стига сме се занимавали и да си гледаме и коментираме спокойно други неща ама да не се покриеш след няколко месеца като те затапя за Лалана..едва ли не ме изкара , че съм твърдял , че Ливърпул са най-добрия отбор на света...предпочитам с Данкрастев да си иша понеже той поне прави логики , ти си пишеш както ти хареса и искаш да породиш спор , който аз не желая да предизвиквам...и също за Гризман пак ми извърташ думите , никъде не съм казал , че е по-слаб от РОйс ама трябва и да можеш и да четеш и да мислиш аналитично , написах и прочти пак коментара ми , че СОсиеадад са по-слаб отбор от Атлетико и Дортмунд и няма място за сравнение , ясно?Не виждам защо навсякъде хейтиш Ливърпул,Коу и Сусо и настояваш да покажеш как едва ли не не струват , което не е така...аз и повечете фенове на ЛФК нищо лошо не сме казали за Арсенал или Уилшър и другите ви таланти...както и да е , по тая тема не смятам с теб да продължавам , а това , че ти не цениш Коу си е твой проблем..момчето е много талантливо , замислял ли си се защо феновете на ЛФК не ценят примерно Алън или Борини кой знае колко...един играч като има талант , няма да го отричаме и всички знаем Коу колко е надарен , ти не го виждаш още защото не е достатъчно постоянен , никъд еникой фен на ЛФК не твърди , че е световна класа , но повярвай ще бъде и като почнат да го викат в националния на Бразилия и да наддават Барса и Реал за него тогава пак ще си говорим...не искам да съм злопаметен ида ти натяквам , че и грешал като стане това , но ще ти напомня за да се сетиш да бъдеш малко по-широкостроен и да не прибързваш с заключенията...а Ливърпул този сезон са в топ 3 минимум *wink* Сега може да си мислиш , че съм самонадеян , не съм , миналата година не вярвах , че ще сме по-нагоре от 4то място и го твърдях до Март месец , но видях потенциала на този отбор и на играчи като Коу,Стърлинг и Хендерсън най-вече , които са по-добри отоклкото изглежда за неутралния фен затова знам , че и без Суарез ще се справим...ще видиш , че съм бил прав*tongue*

assault
16.08.2014 13:37

Виж бе момче колко си пристрастен,не сте най-добрия отбор в света от доста време. Значи за Дортмунд е основна причина,че не са конкурентно способни на БМ а Арсенал като са с пи 5 ключови играча аут за по месеци не е причина. Нека погледнем реално Арсенал беше 120 няколко дена първи Пул бяха по коледа за 3 дена. Така не мисля,че Ланла ще направи някъев супер сезон същото важи и за тоя Коу де поради незнайни причини го смятате за някъв супер талант. Говориш за Гризман че бил по зле от Ланла я ми припомни миналага година ОЛ от кого отпаднаха в клалификациите и кой им вкара головете. Ще ги видим тоя сезон де ще са пулл,че последните 4 бяхте 8,7,6,8 ако разбираш кво искам да кажа. Повторете си сезона и тогава говорете повече от колкото сега. И нещо за Атлетите още ще кажа щом могат Фалкао да зи позволят защо да не могат Ройс мисли с глата си преди да пишеш.

Danskrastev
16.08.2014 10:22

Отговор на коментар номер 40."Миналата година направиха един слаб мач като гост на Реал без основни и бяха съсипвани от контузии "-ей това ти си го написал в коментара ти тоест намесваш контузий а това че намесих Арсенал беше защото ти си говорел как контузийте не са оправдание и как разбираш ли Арсенал трябва да има дълга скамейка и какво ми обясняваш за това как 10 години продават играчите си като много добре съм наясно с това в Арсенал какво става последните години същото и къде е видя тая широка скамейка нямат един играч който може да замени Гьотце тепърва ще види ме новите нападатели как ще се справят но така като гледам и Рамос и Имобиле не са на нивото на Левандовски широка скамейка и като се контузят Хумелс Ройс Гюндоган и какво прави ме отива цялата игра на Дортмунд....тука спора беше с другите не с тебе и той беше за това КОЙ ОТБОР Е НА ПО-ДОБРО НИВО В МОМЕНТА !!! Не в историята не в бъдещето...всичко може да стане говори ме в МОМЕНТА кой е на по-добро ниво.И отново се опитваше да ме изкараш някакъв си добре не ме интересува не вярвам на журналисти вярвам на това което аз мисля в друга тема съм изредил факторите заради които мисля че Ройс ще напусне вече дали Атлетико или някой друг отбор не знам но аз така си мисля защото последните години вместо да е в възход с отбора си той не спечели нищо загуби финал на ШЛ когато Дортмунд бяха най-силни едвам завършват втори и най-големия проблем че пропусна такова силно световно това на всеки човек би повлияло и би поискал някаква промяна и като не искаш да спориш еми не почвай да ми пишеш романи да ми спориш за неща които дори не съм писал и да ми вкарваш думи в устата....тогава може и да не се стига до спорове с тебе....

Danskrastev
16.08.2014 10:09

Имам странно усещане че живееш в някакъв си твой свят и извърташ така нещата както на тебе ти е кеф.Отговора ми на коментар номер 39.Първо чети какво съм написал а не си вкарвай тъпи филми в главата казах че ПОЧТИ сигурно а не че на 100 процента както казваш ти и искаш да ми кажеш че 31 гола и 21 асистенций щяха да са излишни на Арсенал мога да ти изброя точно няколко мача в които не защитата а точно атака куцаше и Арсенал не можа да си вземе точките и ето ги мачовете (УбА-Арсенал 1-1 никаква идея в атака,Юнайтед-Арсенал 1-0 отново липса на добър реалзатор,Арсенал-Евъртън 1-1,мачове като Арсенал-Юнайтед 0-0 и Арсенал-Челси 0-0 точно в такива мачове ни липсваше добрия реализотор Арсенал-Суонзи 2-2 ,Арсенал-Сити 1-1.Да куцаше определено играта в защита но това беше при гостуване на фаворитите за титлата но я си представи Суарез да беше в отбора дали не би могъл да вкара поне по 1 гол в някой от тия мачове ????Арсенал завърши на 7 точки от върха и точно в тия мачове Суарез можеше да направи разликата никъде не съм казал 100 процента казах почти сигурно има голяма разлика но това е нормално за тебе да ми слагаш думи в устата....можеше да се контузи можеше много работи ако беше дошъл при нас но негов трансфер да казваше че щял да бъде грешка е изключително смешно и още нещо никъде не съм казал че АРСЕНАЛ Е ПО-ДОБЪР ОТБОР ОТ БАРСЕЛОНА пак нещо си сънувал и си съчиняваш....даже ме направи и олигофрен които си мисли че играта на отбора зависи от един човек понякога и един човек прави разликата никъде не съм казал че Ливъпул ще направи по-слаб сезон без Суарез къде го видя това в коментара ми....и какво излиза че освен че не си обективен замазваш положението и ми вкарваш думи в устата браво !!!!

scouser_pool
16.08.2014 01:32

Мхм,дай да ни видим...един коментар имаш ли без да намесиш Ливърпул?Но окей , щом си толкова надъхан дай да видим и след 4,5 месеца някъде , дай боже ако още сме живи и здрави и помним ще те намеря да те затапя за тези 3 неща 1.Че Ламбъррт и Лалана били надценени откъм парите които дадохме за тях срещу класата...Лалана ако не блести много и Маркович вземе ще се разиграе само за това имаш частичен шанс , но едва ли , Лалана ще си играе добре , а Ламбърт абсурд да не струва 4 млн. даже бих казал , че струва повече и едни 10,15 гола за сезона са предостатъчни да си оправдае ценарта , но има време и за това 2.че Ливърпул с ШЛ няма да е конкурентен...приемаме , че ако Ливърпул е в топ 3 или 4 до Февруари , аз съм прав , ако е извън тези места ти окей? 3.Нещо за което ще те опровергая още след 20ина дена..че Ройс няма никакъв шанс да премине в Атлетико?Да те видим като си толкова отворен и кой е пристрасния и кой правия*smile*

scouser_pool
16.08.2014 01:18

И също така къде съм намесвал нещо за контузии , че твърдиш , че съм пристрастен както и пича над теб...къде съм казал , че за Борусия е оправдание или , че за Арсенал не е ???Просто споменах , че Борусия сега си купиха повече играчи и вече рапзолагат с широка скамейка , която им беше проблем миналия сезон ...не съм казал , че е оправдание , а че е причина...но донякъде не си ли съгласен , че един отбор като Борусия и замислял ли си се , че може би не може да си вземе и позволи широка скамейка , отбор който беше в дългове и пред разпад преди 10 години?Сега дори с тези чисти и добри финанси с които разполага пак не купува кой знае колко скъпо , но не виждам защо продължаваш да спориш по тая тема...ей така мнго се дразня някой като си науми и подхване безсмислено някаква тема и твърдение , всички знаем , че Атлетико и Дортмунд са на едно ниво , гледаме ги генерално като възможности...не като сезон , примерно и Евертън напраив по-силен сезон от Юнайтед , но генерално и дългосрочно Юнайтед са по-способния отбор...по същия начин един отбор като Барса и Реал има повече перспектива от Атлетико и всяко хлапе го знае...пожелавам им да си задържат успехите още 1,2 години поне и да се конкурират с Барса и Реал но това , че направиха една силна година не ги прави гранд...а Дортмунд определено са на същото ниво...това със старите футболисти нарочно го споменах защото тук влиза и перспективата..примерно Дортмунд могат да си задържат този силен отбор и след 2,3 години ако продадат Ройс,Хумелс или Гюндоган или някоя друга млада звезда те ще са в пикови години ше им вземат 30,40 млн. освен ако пак не сложат някаква тъпа клауза и ще могат да ги заменят с тези пари...на всичкото отгоре имат 80хиляден стадион и вече нямат дългове , това е отбор който финансово може да продължи да расте и да си поддържа успеха донякъде и също в Буднеслига са по-разпределени парите , а в Ла Лига Реал и Барса обират всичко и другите могат да се издържат само , единствения начин да си купят футболист над 20 млн. е да направят сезон като Атлетико и сериозен пробив в ШЛ , но това не става всяка година...та самите Атлетико с тези стари футболисти , може сега да не ти прави впечатление и да си мислиш , че не е проблем , но постепенно няма дори да усетиш как след 1,2 години Миранда,Годин,Раул Гарсия,Габи,Хуанфран ще изчезнат от футболната карта и Атлетико нямат да могат да им вземат пари , най-мнгоо 5,6 млн. да ги купи някой отбор като Хетафе и след това трудно ше намерят заместници без пари...както и да е , не ми се продълкжава тая тема , не искам да спорим за глупости , гледам , че често намесваш Арсенал и Ливърпул , в момента не коментираме тях уж , ако смятАШ , ЧЕ НЕ СЪм обективен твоя си работа , не знам защо така прецени , просто коментирам два други отбора и ти казвам , че такъв трансфер няма да стане , вътре в себе си и ти го знаеш , не ставай като тея идиоти дето вярват на тъпи журналистически слхове*wink*

scouser_pool
16.08.2014 01:05

Тоест със Суарез Арсенал е щял да вземе титлата?Виж , наистина можеха да са на по-високо ниво и е възможно да я бяха спечелили , но доколкото си спомням мачове срещу Ливърпул,Сити и Челси допуснахте по 5,6 гола...можеш ли да ми кажеш как точно Суарез щеше да ви помогне в тези мачове , ше вкара 7 гола ли какво? Порблема на Арсенал всеки видя , че беше в дефанзивната част от халфовата линия и като цяло халфовете като Уилшър които не играха особено добре според мен , а Фламини като го нямаше много липсваше...но не може да каже категорично , че сте щели да спечелите лигата само заради един играч...точно такова мислене пречи на много хора в този сайт и футболни запалянковци...Йозил също доказа това в Арсенал , както Атлетико без Фалкао , сега и Ливърпул ще направи същото без Суарез и ще видиш , че ще опровергае такъв туп мислене...но другата година пак някой отбор като го напусне основен играч или като се присъедини световен такъв към тях , пак олигофрените ще почнат да си вярват , че един играч може да промени кой знае колко , сиалта е в колектива и дори със Суарез Арсенал не е по-силен отбор от Сити,Реал и Барса , които имат Агуеро,Меси,РОналдо , но също и още 5,6 много класни играча и мощен колектив*smile* Според мен с един Кедира и резервен защитник сте чук , ама да ми се филмираш , че едва ли не Арсенал са по-добър отбор от Барса и да твърдиш , че няма да е грешка да избереш тях вместо Барса е много пристрастно човек*tongue*

assault
15.08.2014 23:42

Брат мъчиш се да обясняваш на най-пристрасния фен на света нещо. Това за травмите ме изкефи много правилно му го каза. Да ги видим и тях сега като почнат да играят цикъл сряда събота всяка седмица до нова година къде ще са. Травмите като започнат ще го видят в действие. По темата Ройс в момента няма как да бъде купен най-малкото не може да мине прегледи като хората. А като говорите за Атлетите много хора не вярваха че Гризман ще отиде там ама ей го на вчера взеха Хименез така че нищо чудно да си питат за Ройс а каквото стане.

Danskrastev
15.08.2014 18:40

Най-голямата глупост която написа е че евентуален трансфер на Суарез миналата година в Арсенал е щяло да бъде грешка с него в отбора на Арсенал почти сигурно щяха да са шампиони ама какво да ти говоря ти не си обективен.Спада в Дортмунд се вижда или искаш да ми кажеш че след финала между Байерн и Дортмунд за ШЛ са в възход напротив и миналата година се видя това че нямат широк състав контузят ли се двама трима и до там но разбира се за всички отбори контузийте са оправдания само за Арсенал не са ок и това го разбирам за много обективно от твоя страна...освен това тука другите преди мене говореха че Атлетико и Дортмунд са на едно ниво еми не са Дортмунд в германия имат един конкурент и пак едвам завършиха втори отпаднаха от ШЛ от другата страна Атлетико финал на ШЛ водят до 89 минута печелят лигата не ме интересува на колко години го правят тука говори ме за моментно състояние на отбора....да продадоха Коща и Луиз но взеха Манджукич който направи по-добро световно от Коща както и Гриезман който също е уникален талант.Говориш ми за възраст и това какво общо има с моментната форма и състояние на отбора виждам че Барса взе защитник на 31 години за 20 милиона явно годините не са определящ фактор така че поне за мене Атлетико са една идея на по-добро ниво от Дортмунд в момента.....

scouser_pool
15.08.2014 17:40

Какъв точно спад има при Дортмунд?Миналата година направиха един слаб мач като гост на Реал без основни и бяха съсипвани от контузии , но в останалото време пак играха много добре...няма да се залъгвам , няма да са на нивото на онзи отбор с Гиотце и Левандовски , но сега имат доста по-широка скамейка от миналия сезон , 3,4 играчи от световна класа , 80 хилядна публика и може би стадиона на който се прави най-добра атмосфера в света и където е едно от най-приятните места , на които да играеш...на всичкото отгоре Ройс е местно момче мисля и е заобграден от немци , за къв чеп му е да напуска това място за друг признавам страхотен отбор , на който се възхищавам в лицето на Атлетико , но който е на сравнително същото ниво...и тях ги напуснаха Диего Коща и Луис , а футболистите им са по-застаряващи от тези на Дортмунд (въпреки че и Атлетико са бъкани с едно 5,6 световни таланта като Коке,Корея и едно халфче под наем в Порто), които тепърва ще показват най-добрия си футбол всичките без Вайденфелер и Кел...разбираш ли , Атлетико в момента дори и да с малко над нивото на Дортмунд е съвсем с малко , все едно миналото лято Суарез като искаше да напусне Ливърпул за Арсенал , които също бяха над нивото на Ливърпул , но не се бориха за ШЛ и титлата , а както виждаме за един сезон нещата бързо могат да се променят , Атлетико не е от тия отбори също като Дортмунд , които могат да ти гарантират , че отново ще повторят дори частично успехите си от миналия сезон , и такава година на тях им се случва веднъж на 15 години , докато Реал и Барса всяка година се борят за всички трофеи , и както споменах със Суарез , видяхме , че изчака една година и направи добър трансферен ход да премине в Барса , в Арсенал щеше да е грешка , та да...Ройс нямам съмнение , че ще се раздаде за Дортмунд още 1,2 години в опит да помогне отбора отново да спечели някоя купа и след това в Барса или Реал...пък Атлетико,Арсенал или Ливърпул примерно ако дотогава са се утвърдили като един от топ 5 отборите и почнат редовно да печелят отличия е вероятно и там да отиде*beer*

Danskrastev
15.08.2014 16:50

Франсетата са неверни като жените хахах видя се какво стана с Клиши и Насри *lol**lol* много ме радва в Венгер че започна да налага англичани има група немци за дисциплина малко испанци за красива игра и малко франсета за разнообразие *lol**lol* отбора си беше много добър и преди въпроса е че ни взимаха звездите както при вас сега всяка година ви дърпат по една звезда в Арсенал минимум по две и пак добре че Венгер ни задържа в четворката...

LiverpoolNiki
15.08.2014 16:27

Венгер от както почна да взима немци отбора Ви взе да става по-добър. Колко франсета си имахте преди не е истина *lol*

Danskrastev
15.08.2014 16:23

Атлетико са на по-голямо ниво от Дортмунд спечелиха едно от най-силните първенства а знае ме Реал и Барса какви футболисти имат и за няколко секунди изпуснаха ШЛ.Дортмунд последните години има рязък спад и то защото напускат ключови футболисти...в Англия може и да пасне но според мене трябва да е в отбор с хора които знаят немски *lol**lol**lol*

elnino123
15.08.2014 16:08

Глупостите по адрес на Ройс продължават с пълна пара.Един ден ''край на сагата'', а след това ''обрат'' *lol*

stefanBG111
15.08.2014 16:05

Абе Уинър, Ройс заяви, че няма да напуска Борусия този сезон. Стига сте писали глупости, никакъв шанс Борусия да го пусне точно това лято.

LondonChels
15.08.2014 16:03

45 м евро ? пахахахахахаха *joking**joking**lol**lol**lol*

AC_Milan_92_45
15.08.2014 15:44

Още щом написахте "Край на сагата Ройс" преди няколко дена, разбрах, че "Сагата Ройс" те първа започва

Woodbook
15.08.2014 15:42

Арсенал имат нужда от класен нападател и класен дефанзивен полузащитник и не мисля , че биха взели Ройс.

Rezors
15.08.2014 15:42

Ройс в Атлетико*lol**lol**lol**lol**lol**lol* няма такъв смях*lol**lol**lol**lol*

Друга "УНИКАЛНА" новина:! Лионел Меси предпочете да стане национал на Буркина Фасо,преминава в редиците на Тотнъм Запарево*lol**lol*

lfc_991
15.08.2014 16:48

Ами защо да не отиде в Атлетико ? Все пак те са шампиони на Испания... Играха финал в ШЛ...Какво му е смешното ?

LiverpoolNiki
15.08.2014 15:36

Човек като види сумата и почва да се смее.....

Danskrastev
15.08.2014 16:20

Ройс е като Мюлер може да играе по крилата или като централен нападател според мен за да е завършен отбора на Арсенал има нужда точно от такъв тип играч и един централен защитник Уолкът си е крило предимно а като централни нападатели имаме Жиру и Саного Ройс ще е перфектна алтернатива както на върха така и по крилата аз си мисля че ще го продадат просто последните години доста му се насъбра и му е писнало явно не успя да спечели ШЛ когато Дортмунд бяха най-силни вече два сезона изостават доста Мюнхен и пропусна изключително световно така че си мисля че ще напусне вече къде ще отиде не знам....

LiverpoolNiki
15.08.2014 16:11

И аз много се надявам Ливърпул да успее да го привлече дори ако ще да е за 50м. но не ми се вярва да напусне тоя трансферен прозорец. П.С Спорен мен нямате нужда от него Алексис може да играе от ляво на нападението, а и имам чуството, че сте забравили, че имате и Уолкът.

Danskrastev
15.08.2014 15:45

Сумата може да е такава ако има откупуваща клауза или му изтича договора скоро така че дано Арсенал спечели битката ще е уникално ако стане!!!