Ман Юнайтед харчи 100 млн. за трио

10:59
Ман Юнайтед харчи 100 млн. за трио
Шефовете на Манчестър Юнайтед са готови да похарчат 100 млн. евро за трима футболисти, набелязани от мениджъра на клуба Луис ван Гаал.

Според британския всекидневник "Дейли Мейл", червените дяволи полагат огромни усилия за привличането на крилото Анхел Ди Мария и защитниците Далей Блинд и Маркос Рохо.

Ако се вярва на последните информации, трансферът на аржентинския национал на Реал Мадрид се очаква да бъде финализиран в най-скоро време.

Вицепрезидентът на Манчестър Юнайтед Ед Уудуърд е провел среща с висш представител на европейския клубен шампион в Кардиф, където завчера Реал победи Севиля с 2:0 и спечели Суперкупата на Европа, съобщава още авторитетното издание.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

ManUnited20
14.08.2014 22:52

То само за единия да е вярно само ще е добре,дано да вземем Блинд.

btonev
14.08.2014 20:11

То според това "авторитетно" издание, до сега трябваше да сме създали половин отбор от трансфери..

Nasri_Velikiq8
14.08.2014 17:58

Искам само няколко думи да кажа за тези транфери - 1.Сънища от типа , да се купят 4 играча - Рохо, Блинд , Ди Мария и Видал , са смешни и невъзможни , а четох надоло , няколко манафа бяха написали , че тези ще бъдат закупени - е да ама не !
2. Твърдо прогнозирам , че закупени ще бъдат или само Блинд или Блинд и Ди Мариа - за Ди Мария имам колебания , ще му е твърде безинтересно да играе за Висша Лига и ФА къп !!!

Pleomax777
14.08.2014 17:24

Рохо няма да дойде Спортинг искат 30 милиона ! Такава цена няма как да бъде платена

the_joker
14.08.2014 15:23

Пфф, харчат,харчат, и най накрая правят сезон като миналия.*lol**lol**lol*

Rezors
14.08.2014 15:14

Моля ви се погледнете състава ни,тук в сайта*lol**lol**lol**lol*

assault
14.08.2014 15:28

Хахахха ама то полвинта ги няма от написаните а другата полвина от играчите ви ги няма изобщо :ДД. Тоия се излагат толкова ли е трудно да впишат отбора незнам. *smile*

assault
14.08.2014 14:37

Все си мисля,че ако искат име трябва да е Ди Мариа а качествен трансфер Блинд. По мое мнение Блинд може да стане на нивото на Видал но не виждам кой може да стигне на нивото на Ди Мариа. Както и да е какгто ти каза който и да дойде ще ви е от файда. Но не мисля че трябва да е на пожар вземането на който и да е.

assault
15.08.2014 09:44

То няма начин да не попие от Фърги все пак следва методиките му от 92 но футбола е малко собствено виждане. Начин на работа индивидуално с футболистите не всеки може да изчерпа 100% от някой а Съра ги изцеждаше на 110%. Ще поживеем и ще видим,че и нас след някой друг сезон ни чака същото. Трудно е да се заменят хора като Съра и Венгер които с постоянство са вземали успехи не с прибързани решения.

Go6et
15.08.2014 07:05

Брато к'во му се връзваш на тоз малоумник. Само по ника му личи,че е някакъв недоразвит идиот Насри Великия хахахах. И сложил снимка как седи пак на резервната скамейка.

Stealth9502
15.08.2014 02:26

Прав си че е временно решение, но аз се надявам Гигс да поеме отбора след този период. ЛВГ е добър учител а и Гигс все е попил от гения на Фъргюсън.

assault
14.08.2014 22:11

Не знам кво да кажа пич когато собствениците се стискат и треньора не тропа да каже на борда кой му трябва и кога точно е кофти. Седиш чакаш надяваш се стискаш палци и четеш всяка клюка. Съра много го слушаха борда и всичко ставаше с негово съгласие и имаше някакво виждане за всеки един и най-важното знаеше какви указания да му даде. ЛВГ и той е страшен треньор но има различно виждане за играта и гледа други качества. Знаеш ли кое е по-страшното че ЛВГ е само врвменно решение за няколко сезона и след това ще се почва на ново с нови методики и нови изисквания от новия треньор важно е каква основа ще остави ЛВГ за наследника си.

Amateur2014
14.08.2014 19:23

Недей да съдиш за силата на отбора по един мач за Суперкупата! По твоята логика, Арсенал са в пъти по-добри от твоят отбор понеже ви убиха за Суперкупата!? И само не ми говори, че сте били с резервите и не сте се раздавали, че голям смях ще пада! Ловя бас, че БВБ отново ще са на десет точки (поне) зад Байерн в края на сезона! Ако не Юнайтед, то някой друг отбор ще им вземе я Хумелс, я Ройс, я някой друг! Ти би трябвало да знаеш най-добре силата на парите - все пак, нали така примамихте всичките си играчи!? Не знам дали си помниш отбора на какво приличаше и на кое място беше преди да дойдат арабите и да закупят всички играчи!? Тогава и те никъде не играха, но дойдоха при вас! Същото важи и за много добри и нашумели играчи в ПСЖ (бяха се борили да не изпаднат) и Монако (тамън влязоха в Лига 1)! Има ли ясна визия за бъдещето на даден отбор, даде ли се голяма заплата и добра трансферна сума, то всеки играч ще ходи където си поиска и ще се жертва да не играе един сезон в ШЛ при положение, че следващият сезон ще маже! А ако ми кажеш кое от тези неща - пари, именит треньор с доказан успешен опит, добри имена, силно първенство - Юнайтед го няма добре ще е! Така че си гледкай отборчето и недей да мислиш "манафите".

Nasri_Velikiq8
14.08.2014 18:02

Пич , кви са тези фантазии - да ограбите отбора на Борусия !?!? Погледни им състава и цнощната победа , те тепърва започват с ударите в Европа и с победите с/у Байерн в бундеслигата , едва ли веднага следващото лято ще си пуснат най-важните играчи , а за Ройс - там Клоп все ще измисли нещо .

Amateur2014
14.08.2014 17:22

Именно заради това и съм леко скептичен за Видал! Имам предвид, трябва ни дефанзивен халф на всяка цена, но подлагам под въпрос дали точно Видал и точно за тези пари ще ни е нужен! Блинд и Рохо и стига толкова! Нека да видим как ще играят наличните играчи под ръководството и схемата на Ван Гаал и зимата/другото лято отново трансфери! Според мен имаме отбор, способен за влизане в топ 4, което е и целта! Догодина и Ройс ще е на пазара, не се знае и за Хумелс... Много опции ще има!

assault
14.08.2014 16:16

Не знам мисля че Видал е имено не-европеец Блинд не знам какво да кажа ама ще ударите кьоравото с него *smile* ако го вземете. Аз все си мисля,че ЛВГ има нещо на ум но да видим какво ще е.

Amateur2014
14.08.2014 15:52

На пожар не трябва да се пазарува в никакъв случай! Това ще е огромна грешка! Не знам доколко е вярно това, че Ван Гаал е блокирал сигурният трансфер на Кроос, но това щеше да е голям удар за малко пари! Но каквото - такова! Колкото до класно крило като Ди Мария - може би Ройс! Към не-европейците винаги съм имал резерви относно напасването им във Висшата лига, която е малко по-грубовата и с повече единоборства! Именно и заради това Блинд беше споменал, че би предпочел Испания понеже в Англия играта е груба!

diktator
14.08.2014 13:55

Дано сте забелязали на кого се смях повече *smile*

ivanrealmadrid1
14.08.2014 13:50

само Ди Мария е 100 милиона , юнайтед го хоум юар дрънк

vasilev95
14.08.2014 13:47

Жалко ще е за Спортинг, ако дадат толкова лесно Рохо...

Rezors
14.08.2014 12:35

Епа бива!Дано Вземем Ди Мария и Блинд,а за Рохо може да караме и без него,но ще е добре и него да го вземем за гъзария*cool*Като цяло не очаквам още този сезон титлата,но за другия задължително трябва да сме в топ 2!*smile**beer*

assault
14.08.2014 12:09

Все си мисля,че Видал не е толкова необходим от колкото Ди Мария и Блинд. Ерера е много качествен играч Кагава също Блинд е страшно интересен играч даже ми е по-любопитно как би се представил в МЮ отколкото как Видал би се предатавил в МЮ. А за Ди Мариа си мисля че е играча който може да направи разликата в МЮ където не липсват и други добри играчи които да реализират положения.

Amateur2014
14.08.2014 14:26

В Трансфермаркт ги гледам тези неща! По принцип, ако трябва да бъда максимално откровен, предпочитам да си запазим нашият си стил и да не купуваме скъпи и доказани играчи! Мата и Перси са достатъчно класни покупки и ми се иска да развиваме млади таланти! Както си далл примера с Блинд! Заради това и ми се иска Фелайни и Клевърли да получават повече шансове този сезон, за да се види дали заслужават място в състава или трябва да бъдат продадени! Но янките показват, че ще търсят шумното, скъпото и класното и са готови да отпуснат пари, за да го имат!

assault
14.08.2014 14:14

Не знам къде си гледал за травмите му ако помниш се включи доста късно в световното като беше не възтановен от травма и влизаше за по 15 20 минути *smile* с риск да получи усложнение. Както и да е лично аз по харесвам Блинд по-млад по-евтин на повече позиции играе. Вярно не е име като Видал във футбола но лично аз го харесвам повече от Артуро.

Amateur2014
14.08.2014 14:06

Аз не си го спомням каточесто контузващ се играч и заради това се поразрових в нета и какво излиза: миналият сезон е бил контузен един месец. В сезон 2012/2013 е бил контузен три дена!!!! В сезон 2011/2012 е бил контузен 5 дена! Рууни, за сравнение, по-миналият сезон е бил контузен близо 80 дена, а миналият за 20 дена! Така че Видал си е в рамките на допустимото, а да не кажа и сравнително малко се контузва. Лично аз се надявам Фелайни да остане и да го видим какво ще направи! Наистина впечатли с влизането си срещу Валенсия, а и на Световното не се представи крайно зле. С Видал може да станат брутална двойка box-to-box халфове!

assault
14.08.2014 13:57

Точно,че Видал и да не дойде Блинд може да играе и бек и централен и дефанзивен халф докато Видал пак не е дефанзивеб по скоро е бокс ту бокс халф. Другото което мисля че видал не е от типа играчи които не страдат от контузии. Нещо читаво и здраво ви трябва и не мисля че е точно Видал не му отписвам качествата но щом в италия го вадят за месеци представяш ли си в англия какво ще е.

Amateur2014
14.08.2014 13:42

Абе в момента в Юнайтед е такава ситуацията, че който и да дойде ще е добро попълнение *smile* Имам предвид, който и от спряганите за нас играчи! И един да дойде - пак добре! Колкото повече, толкова по-добре! Но защитата е с топ приоритет!

assault
14.08.2014 13:39

За мене най-наложителния е Блинд човек който играе на повече позиции с еднакъв успех. Да съгласен съм за дефанзивните играчи,че като цало най-добри са Карик и Флетчър че другите са за ЧШ еле Клевърли и Фелайни но Блинд е супер играч с не такова име като Видал но не е по лош футболист. Ди Мария е играч от световна класа няма кво да се лъжем и по мое мнение ще е по+добър трансфер от Видал за вас.

Amateur2014
14.08.2014 13:10

Точно Видал е необходим! Ако погледнеш, то имаме играчи за дефанзивен халф, да! Фелайни, Карик, Клевърли, Флетчър! НО!!!! Карик е на възраст, а е и контузен сериозно! Фелайни направите най-силните си минути от престоя му в Юнайтед едва срещу Валенсия и не се знае какво ще става с него! Клевърли пък се набута да се прави на много класен и че бил за шампионският стил на Ван Гаал! Флетчър не го знаеш кога ще се разболее пак и кога ще се контузи пак! Хайде, Ерера може да се използва, но по принцип той не е за дефанзивен халф! Така че дефанзивната линия не е много сигурна и заради това Видал (или Карвальо) трябва! Така или иначе, Блинд и Рохо ще са добре! Шоу се контузи за един месец! Чудесно просто! Кой отива на левият бек в такъв случай - и идея си нямам! Така че трябват И Блинд, И Рохо! И двамата могат както ляв бек, така и централен защитник! Разбира се, най-добре ще е да вземем всички - Видал, Ди Мария, Блинд и Рохо! Ама това не виждам как може да стане *smile*

Amateur2014
14.08.2014 12:07

Ди Мария би бил прекрасно попълнение, но реално не ни е належащ! Блинд и Рохо - перфектно! Вместо Ди Мария, по-скоро да се хвърлят усилия към Видал, понеже там сме трагични! Юве искат Чичарито и Нани - да им ги даваме и с доплащане за Видал! Даваме им три играча, те един *smile* Но Ди Мария... изобщо не е спешен! Други хора ни трябват!

Tearstained
14.08.2014 12:00

Тия 100 милиона трябваше да са похарчени още до края на турнето в Щатите! Дори ако беше нужно и повече да се похарчат... От няколко години насам много ни куца трансферната политика - не знам кой е виновен за това но мерки трябва да се вземат, това е сигурно. И Видал и Блинд и Хумелс трябваше вече да са наши играчи. Същото важи и за Ди Мария. Всички грандове си правят големите трансфери още рано, рано - с малки изключения. Само ние се мъчим до последно... и накрая почти нищо не става. Не знам дали е заради пословичната стиснатост на шибаните евреи или заради некадърността на някой ръководител... ама така ако продължава, възход трудно ще има. Абсурдно е да се мисли, че някой играч не би искал да играе в Юнайтед или който и да било друг гранд, само защото един сезон няма да играе в евротурнирите. Не, не - грешката е другаде...

TheGame_93
14.08.2014 12:27

Съгласен съм до сега трябваше да купим новите не в края надявам се на купим Видал Блинд Ди Мария и Рохо.

Kalinski88
14.08.2014 11:42

Рохо е младо момче , което се раздаде на максимум на Световното. Направи ми силно впечатление в положителна насока. Цената му също не е висока , а с времето и опита в някой гранд би станал много стабилен бранител.

United9
14.08.2014 11:11

Рохо и Блинд да вземем друго не ни трябва. *smile*

vesko5551
14.08.2014 11:08

Като им знам собствениците каквито са стиснати поне 1 класен играч да вземат ще е чудо ...