Ливърпул не спира с трансферите

13:09
Ливърпул не спира с трансферите
Английският гранд Ливърпул няма спирка на трансферния пазар. През това лято червените се подсилиха с половин отбор играчи, но портите на "Анфийлд" все още са отворени за новобранци.

На Острова се тиражират информации, че мърсисайдският клуб е постигнал споразумение със Севиля за трансфера на Алберто Морено. Привличането на 22-годишния испански бранител се очаква да бъде финализирано официално през следващите няколко дни.

Според други слухове, Ливърпул е на път да пребори и Саутхямптън в битката за аржентинския национал на Спортинг Лисабон Маркос Рохо.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

scouser_pool
13.08.2014 22:09

Всъщност има 2,3 плеймейкъра на годините на Коу , които са по-добри..Иско и Гиотце , но за други не се сещам , със сигурност Коу може да стигне до 2 години нивото на Силва,Мата и тея , но те са по-големи от него , не е напълно честно да ги сравняваш

scouser_pool
14.08.2014 18:40

Работата е , че никой фен на Ливърпул не е казал , че Коу е на нивото на Иско,Мата и т.н. , но със сигурност е на това на Касорла,Оскар и Алкантара , които също са чудесни играчи , но най-вероятно всичките тея ще ги задмине , времето ще си покаже естествено , но ти казвам , Коу е от тия играчи , които могат да направят нещо специално и да ти решат мача , годините не значат кой знае колко , Суарез също на тея години и въобще до 25 беше като Коу , можеше да ти реши мача със специално отиграване , но не го правеше достатъчно постоянно , че да кажеш , че е световен играч и също не завършваше доста добре атаките , даже преди 2 лета имаше много хора , които казваха , че играчи като Бензема,Игуаин,Рууни са по-добри от Суарез...действително и тримата и доста други бяха на 20,21 по-добри и именити от Суарез и Фалкао особено Фалкао , който доста късно изгря , но нещата доста се промениха за тия двамата*smile* ... И за кое не си съгласен за повиквателните за Бразилия?Коу ще е звездата или една от звездите на този отбор до две години макс , помни ми думите*tongue* И не мисля , че е далеч от млад талант , на 22 тепърва най-добрите моменти от кариерата му предстоят , а вече е наложен играч в един от най-големите клубове в света , а и имай предвид като сравняваш Азар,Мата,Иско и т.н. с Коу , че всичките тия получаваха игрово време и спокойствие без внимание и медийно напрежение в средни европейски клубове като Лил,Валенсия и т.н. които много добре развиват млади играчи...Коу започна в Бразилияотиде на 18 някъде в европейския шампион(Интер)и там загуби 1 година и половина от кариерата си , а ако беше отишъл някъде в Атлетико,Порто примерно щеше да е напреднал още повече*smile*

assault
14.08.2014 12:35

Нека ти го кажа така Иско Мата Силва на по 20,21 и 22 години бяха се наложили в отбори където конкуренцията беше на ниво еле във Валенсия. За повиквателните за бразилия и испания не съм съгласен сега ще кажеш че е по добър и от Тиаго Алкантара. Хубаво играл добре в мача срещу нас представи си,пче съм бил на работа и не съм го гледал защото обикновено по това врвме съм на работа и ако при вас е 17 часа когаго ги дават тия мачове при мене е 15. А щом е бил непостоянен значи е нещо като нашия Касорла лично съм гледал само единия мач Арсенал Пулл и то на живо и не ми направи впечатление Коутоньо. Както и да е не мога да следя всички младежи в европа но като цяло само тоя Денис Суарез съм чувал както и да е аз попитах кое им ве толкова специалното на Сусо и Коутиньо. Защото вече са доста далеч от млади таланти един Азар който също е на 22 23 години ако не се лъжа беше основен играч на Лил и после основен играч в Челси и играе на подобна позиция като на Коутоньо същото важи и за Хамес и за Иско и за още куп играчи.

scouser_pool
13.08.2014 21:35

Та както споменах докато мога донякъде частично да разбера защо не цениш Сусо(въпреки че никой фен на Ливърпул не казва , че е голямата звезда или , че ще ни поведе към купи , но просто , че е един от най-добрите таланти в Европа) нямам идея как може да не цениш Коутиню...играч който миналата година 1.ви разпиля на Анфийлд и би трябвало поне този мач да ти направи впечатление , че е страшно талантлив 2.че помни ми думите до 1 година максимум 2 това ще е една от звездите на бразилския национален(където заедно с Испания е най-трудно да получиш повиквателна) и единствено не беше с Бразилия , защото беше малко непостоянен , но сега предполагам съжаляват , че избраха Бернард пред него*vicious* 3.Да , не беше ефективен откъм голове и асистенции и не беше най-постоянен , но блестя във всички важни мачове (срещу Сити и дватаТотнъм двата , срещу Юнайтед,Евертън и Арсенал) и понеже тия мачове са по ТВ не си обяснявам как не си го забелязал колко е добър*wonder* 4.Този сезон ти обещавам , че ще бъде много по-силен от миналия и ще вкара/асистира поне 15 гола общо във ВЛ само*smile* И също кажи ми един плеймейкър по-добър от него под 23 години ако можеш*cigarette*

assault
13.08.2014 13:28

Не живея в България отдавна не гледам диема а BT sport. Коутиньо е добър играч но не е нещо кой знае какво и да кажеш че се доближава до Мата Силва Йозил и Азар е смешно. Добър е не му го отричам но не е стигнал до някаква класа с оглед,че доста честичко влизаше като резерва. Както и да е исках да разбера защо аджеба толкова се говори за тия момчета и какво са направили толкова,че все за тях се говори. Разбрах само че са малко по лоши играчи от Азар Силва Йозил и Мата само по завършващ удар им отстъпват.

scouser_pool
13.08.2014 21:26

Виж , за Сусо съм съгласен , че не е голямата звезда , която феновете искат да бъде , въпреки че може да стане , защото има талант...като цяло е достатъчно добър играч вече за отбор като Севиля,Валенсия,Фиорентина,Порто , а до 2,3 години може да бъде звезда в Ливърпул(подчертавам може , защото може пък и да не оправдае очакванията , малко 50-50 е тоя играч дали ще стане успешен)...този сезон се надяваме феновете на Ливърпул да се разиграе в отбора и да почне да бележи и асистира и вече другия да играе добре...но не е нужно да е блестял за да знаем , че има талант , както и Ван Хинкел,Кембъл,Хесе и др. не са направили кой знае какво в кариерата си , но са високо ценени от топ отбори и лично мнение , ама ти не може да претендираш , че разбираш от футобл и да не знаеш или да си чувал поне Сусо , дори и като фен на чужд отбор...твърд национал за всички младежки формации на Испания и миналия сезон беше един от най-добрите играчи извън топ 10 отборите в Ла Лига , даже най-добрия може би , а това му е първия постоянен и цял сезон на професионално ниво*smile* Все едно аз да не знам Мастур от Милан или Денис Суарез от Барса , които няма да се изненадам , ако кажеш , че не си ги чувал , но би трябвало щом следиш футбол и влизаш във футболни сайтове почти всеки ден предполагам поне да ги знаеш като имена и таланти и да си гледал малко изяви на бъдещето на футбола*smile*

qwerty331
13.08.2014 13:08

Явно не си гледал мача на Анфилд на твоя отбор, където Коутиньо отново направи силен мач и направи много добра асистенция за единия от головете на Стъридж.

qwerty331
13.08.2014 13:05

Смени уикипедиа с Диема и ще разбереж закакво става въпрос, но явно ти повече ги разбираш от кометаторите от Диема или Скайспортс. По твоята логика плеймекъра (човека който раздава пасовете) на отбор вкарал 101 гола не струва. И Фабрегас на 22 години нямаше 50 гола за Арсенал, пък и какво беше постигнал с Арсенал??? За един плеймейкър е важно да има визия за играта, ако си беше направил труда да изгледаш 2 клипа с пасовете му от миналия сезон (които с близо 30 мин, а не като на повечето футболисти 7-8 мин.) щеше да разбереш за какво става въпрос, Коутиньо отстъпва на изброените от теб играчи само по завършващ удар, но те нямат неговия поглед върху играта.

assault
13.08.2014 12:42

Пич няма какво да гледам клипчета ма всеки могат да му направят хайлайти дори и на Клевърли и Янг. Това да не ги прави супер звезди на 20 години един фабрегъс например имаше 50 гола във вишата лига а тоя Коутиньо ли къв е там няма общи 50 гола за кариерата си дори и в приятелските срещи. И по какъв критерии казваш че е един от най добрите плеймейкъри сигурно е по-добър от Хамес Мата Силва Йозил Азар нещо май ми се губи до тия имена Коутиньо или както там се казва. Хубаво пристрастия пристрастия ама за човек де реално броя на головете и асистенциите не е толкова голям да се каже че е един от най-добрите плеймейкъри е доста пресилено.

qwerty331
13.08.2014 12:33

А относно селекцията на Ливърпул, времето ще покаже дали ще са новите Тотнъм. Аз лично не смятам, че се купува на килограм, защото от всеки един играч Ливърпул имат нужда, а и всички се вписват в стила на Роджърс, който предпочита футболисти със скорост, каквито са тези (без Ловрен и Ламбърт). Миналия сезон Ливърпул разполагаха с 14-15 играча, с тези трансфери ще има конкуренция на всеки пост, а и повечето са млади играчи и няма да се сърдят, когато са резерви. Най-вероятно Роджърс ще вземе Вилфред Бони и ще приключи селекцията.

assault
13.08.2014 11:08

Не,че нещо пичове не пиша с цел да се заяждам ама кои са тия Сусо и Коатиньо(айде тоя съм го чувал чат пат) ама кой е тоя Сусо на колко години е в кой мач е направил нещо запомнящо се същото важи и за Куатиньо. Да добри играчи са предполагам ама нищо кой знае какво не са направили.

qwerty331
13.08.2014 12:27

Май футбола не ти е силната страна, Сусо е 20 и има талант, това че само си видял статистиката в уикипедия не те прави компетентен, а Коутиньо (първо му научи името) е един от най-добрите плеймекъри и Бразилия загубиха много, че не го викнаха. Може да не е спечелил трофей, но това не го прави слаб. Виж това видео и ще разбереш защо е така. [@link https://www.youtube.com/watch?v=M-lOh2fwD0c]

assault
13.08.2014 12:13

Виж сега пич не че нещо до колкото знам е на 22 години и не е направил нищо кой знае какво освен един добър сезон. Пожелавам му да го повтори но е нелепо да се говори,че едва ли не е някъв супер талант ала Меси. Може да стане добър играч може и да не стане разбираш ли а тоя Сусо не знам какво все ви е в устата все едно е новия Иниеста а реално абсолютно нищо не е направил. Сусо ако беше нещо добро до сега да е пробил в първия отбор и да има 20+ мача както нямате играчи на тая позиция еле предния сезон.

kibo1992
13.08.2014 12:01

Сусо не е направил още нищо , но за Коу не е вярно това. Според мен направи един отличен сезон , само трябва да си оправи завършващия удар. Бразилците много съжаляват , че не го взеха.

assault
13.08.2014 11:31

Именно,че гледам английски футбол и нито един от двамата не ми е направил някво кой знае кво впечатление. За сметка например на един Хендерсън или Стърлинг тия двамата Куатиньо и Сусо нищо кой знае какво не са направили,а се говори все едно да кандидати де за златна топка де за златна обувка.

Danskrastev
13.08.2014 11:23

Ти английски футбол гледаш ли ??? Коутиньо специално игра в доста мачове на Ливърпул и се представи чудесно взеха го от Интер и беше малко контузен но иначе когато играеш правеше добри асистенций Сусо имаше един или два мача в които игра на ниво дадох го под наем и сега могат да го използват по-често....

sashaserg
13.08.2014 08:35

Според мен, неможе да се прави пряка аналогия между Тотмъм миналата година, и Ливърпул тази, но ефекта може да не е силно различен. Първо, Бейлис беше всичко за Тотнъм, но наистина всичко, цялата игра зависеше от него, докато Ливърпул имат и други качествени играчи, второ Ливърпул имат един, постоянен и кадърен треньор, докато Боаш, не става и за нашата А група(лично мнение), а и беше сменен доста рано с друг, чиито възможности също са съмнителни. Трето, класата и логистиката при трансферите на Ливърпул( запълване на нужните дупки) е много по-точна отколкото тази на Тотнъм, и копуванеъо хич не е на килограм. Следващият фактор според мен е че Ливърпул наистина имат нужда от дължина на пейката, защото миналия сезон, когато се бориха само за ПЛ пак се забелязваше липсата на широчина, още повече този сезон. Още повече прозореца не е завършил, и купуването на един класен нападател(например Кавани) ще значи много сериозна заплаха за всички противници. Като цяло, моята прогноза е, че този сезон Ливърпул трябва да се постараят да обиграят новите и старите футболисти, плюс да направят Стъридж още по-голяма машина(за да ми е още по-гадно на мен, че ония идиот Боаш го разкара от отбора...) и да целят топ 4, а 2015/2016 вече целта ПЛ ще е повече от реалнА+ силно представяне в ШЛ

MiTaKa_D
13.08.2014 01:25

Не спират с трансферите и накрая пак ще се осерат.

petarata
13.08.2014 00:13

Ливърпул от 25 години всяка година ''мачкат'' ха-ха . И тая явно ще е така .

shoshibgFB
13.08.2014 01:44

А бе, много ми е интересно какво ще стане със смешното ви отборче (и това на City, щото сте еднакви лайнари "феновете" им), като еврейския бандит (и арабския такъв), му омръзне след като си е изпрал паричките, и ви зареже. Лийдс N2? Гледай си измисления "гранд" на стадиончето на което идват 20-30 човека, и хич не се занимавай с нас. Явно, въпреки че не сме взели титла от "25 години" (те май са 24, ама нейсе), все още ви бъркаме по дупките. Те и МанЮ не бяха взимали титла 26 години, ама след това ни разкатаха играта 20 години. Аман от пъпчасали разбирачи! По темата: Морено вече са го взели, да видим кой как ще се впише.

kibo1992
13.08.2014 00:56

А вие кво сте направили за тия 100 години а???? че ми е много интересно .

kibo1992
12.08.2014 23:35

Повечето хора смятат , че Челси или Сити ще бъдат шампиони и много лесно отписаха нас и Арсенал. Да не стане така , че "вечно 4тите и лузарите" да мачкат наред!! YNWA!

Danskrastev
12.08.2014 22:11

Според мене има голяма разлика между трансферите на Тотнъм и Ливърпул и те се няколко.Първо Ливърпул взима повече англичани взима също така и играчи които имат опит в ВЛ Ловрен Ламбърт Лалана взеха и няколко таланти като Маркович единствената прилика е че продадоха и двата отбора ключов играч като цяло Ливърпул имат нужда от още играчи за да може да имат голям и широк състав и да запазят мястото си в четворката а защо не и повече...единствено виждам проблем в това че не се взима играч който може да вкарва по 20+ гола на сезон все пак има още време играч като Кавани например ще е супер в Ливърпул.

Rezors
12.08.2014 20:33

Брей,Роджърс много мощен на пазара това лято*joking* Това мисля,че това е един от сезоните с най-много изхарчени пари от 4-ката.Ние взехме Шоу и Ерера,Челси взеха Коста,Фабрегас и се върна Дрогба,Арсенал придоби Санчез и Кембъл "изгря",Пуул са с най-добрите покупки,поне за мен,взеха Ловрен,Лалана,Ламбърт сега на 99% и Морено,още някой играчи,Сити са необичайно спокойни,но те имат страшен състав и ще са основни претенденти..то стана 5-цата*joking*
Морено има доста да се развива,но това е силната страна на БР,да развива играчи..остават само още 4 дена до началото на най-доброто първенство*beer*

scouser_pool
12.08.2014 23:20

И аз се чудя кой по-напред ще се намърда в четворката...знам , че всяка година от вече 3,4 години се говори така преди началото на сезона , но тоя път по всичко личи , че Юнайтед и Тотнъм ще са по-силни от миналата година , лично според мен тренера променя всичко...тези дето приказваха , че Мойс не е виновен и имал слаби играчи не го вярвам , Ливърпул и Евертън с добри млади тренери за нула време се върнаха към топ отборите , същото би трябвало да стане с Тотнъм и Юнайтед , Сити и Челси имат сериозни отбори и трудно си ги представям извън топ 4, същото е и с Арсенал , които като че ли съзряха като отбор , а и повечето им играчи вече не са хлапета*smile*

YUNOFF
12.08.2014 19:45

Вие пък съдите без да знаете. В лятната подготовка откакто Почетино стана мениджър и Солдадо и Ламела са заиграли много добре. А от миналия сезон купуването на килограм от Боаш беше в опита си да направи някаква революция в отбора. Грандиозен неуспех! Аржентинецът взима в момента точно футболисти, който ще му трябват и подбира доста внимателно. Нека изчакаме сезона да почне и не искам думите ми да звучат така сякаш съм казал, че Тотнъм ще става шампион. Просто от лятната подготовка и работата на Маурисио с отбора съм просто силно впечатлен.

bacardy_breezer
12.08.2014 18:46

Струва ми се, че Пуул почнаха да купуват на килограм. По-добре да вземеш 3-4 наистина качествени играчи, отколкото десетки недоказани... Дано все пак да продължат възхода си от миналата година и да направят подобаващо завръщане в ШЛ.

Dankata97
12.08.2014 20:18

Едно нещо знай Никога! Никога! Брендън Роджърс не купува на килограм. Първите 3-4 бяха следени отдавна и щяха да бъдат купени при каквото и да е развитие със Суарез, останалите са за запълване на дупките които имаме и разширяване на скамейката за многото мачове, не сме Тотнъм които взимаха оттук оттам без да знаят къв е що е тоя *smile*

lfc_991
12.08.2014 14:55

Дано вземем Морено , но Рохо не ни е нужен...

za4o
12.08.2014 14:52

1-во: всеки който може да тича с топка в краката и знае как да се върне на позицията си е по-добър от Глен Джонсън. Това е играч който не искам да виждам в червена фланелка повече. Още по-слаб от миналата година..... Само Морено ще се купи. Освен ако не продадем централни защитници и да бъде използван за центъра ..... но това ме съмнява. Има голяма разлика от това което направи Тотнъм и това което прави Пуул на пазара. Ядрото на състава е запазено с изключение на уруса. Хендо, Стъридж, Стърлинг, Коу, Стиви Джи. Купуват се играчи доказали ,че могат да играят в Англия. Купуват се и таланти които се смята ,че ако не тази то другата година ще покажат силна игра. Заздравяват се слабите позиции на отбора (бекове и централен защитник). Добави се конкуренция за повечето постове , което за мен е от огромно значение. Тотнъм купи направо един нов отбор. Никой от новите попълнения не беше играл в Англия. И като цяло не са играли заедно. Като излезеш на терена с 8 от 11 нови играча, които стъпват за първи път на терен в Англия е нормално да се издъниш.

izzy
12.08.2014 14:44

Който и от двамата да вземем все ще е добре. Относно т.нар. "купуване на килограм" не мога да се съглася. Подсилихме защитата с Ловрен и Манкийо + един измежду Рохо и Морено. В халфовата линия също нямаше кой знае какви алтернативи и се взеха Лалана и Джан. Освен Стърлинг нямахме читаво чисто крило и купихме Маркович + това се все по-често се налага и Джордън Айб(Ибе). Липсваше "тежък нападател" за закучените мачове и се взе Чики Рики. Така, че аз не виждам накакво купуване на килограм а разширяване и укрепване на състава, защото точно липсата на алтернативи ни пре**а миналия сезон. Остава само да се вземе един качествен резервен вратар и заместник на Суарес.

crazy_rabbit
12.08.2014 14:16

Рохо ме изкефи максимално на СП ! Дано отиде в голям отбор като Ливърпул !

Rasho79
12.08.2014 14:10

Нещо не се връзват нещата, да вземем и двамата или Морено или Рохо?! Аз лично предпочитам Рохо, 1- по-качествен ми се струва(от това което съм гледал), 2- по-евтин ще ни излезе!

Livepool_fan
12.08.2014 14:06

Няма логика да купуваме и Морено и Рохо..Иначе е хубаво, че се ориентираме към възможно най-класните и перспективни варианти за ляв бек на пазара. Да си призная и аз бях скептично настроен към трансферите на Емре Кан и Манкийо, защото не са доказани и не бяха абсолютни титуляри в предишните си отбори, но страшно ме впечатлиха в контролите. Манкийо игра само срещу Дортмунд, но ми изглежда като много по-добър вариант от Джонсън. Лалана и Ловрен също са страхотни трансфери, само Ламбърт и Маркович ме притесняват. Рики беше трагичен в контролите, а Маркович има само една бързина...

AleksHD
12.08.2014 14:04

Ако се сещам правилно миналата година в един мач на Ливърпул на резервната скамейка едва имаха играчи и трябваше да разчитат на 16-19 годишни играчи понякога..

Manchester4o
12.08.2014 13:56

Нищо лично към Ливърпул но подхождат доста непрофесионално за голям клуб *smile*

CaptainMorrgan
13.08.2014 10:41

пише се КУПУВАМ, бе, неграмотник ... колкото до останалите коментари - заместникът на Суарес е СТЪРЛИНГ и ще разберете защо ... до купуването на килограм - Коутиньо и Хендерсън си остават в отбора, така че дори и целия отбор да е нов, тези двамата ще го бутат напред, защото според мен това са ни най-важните играчи .. Ловрен и Сако евентуално ако се сработят добре няма да има кой да ги мине, а бековете са млади и обещаващи

Nazy155
12.08.2014 20:36

Тоя ''пъ''. Какво направи Манчестър след като продаде Роналдо бе? Купе 5,6 играчи, и пак подчертавам нито един, както вие го наричате '' Именит '' играч, и какво от това? След като следващата година станахте шампиони. Не се ли научихте, че един клуб не зависи само от един играч.

Manchester4o
12.08.2014 20:13

Значи искаш да ми кажеш,че Ливърпул си продават звездата и с неговите пари си копуват дълга резервна скамейка*joking*

scouser_pool
12.08.2014 15:33

Нормално е да не си запознат , но поне прави като другите феновена чужди отбори , не се изкавай категорично по тема по която не си наясно , както спомена трябва да се купува там където има нужда... а Ливърпул имаше нужда от цяла нова резервна скамейка където само Алън и Агър бяха достатъчно класни да окажат влияние на даден мач , който не ни върви ...и къде Ливърпул си сменя целия отбор? Ливърпул на праткика е без Алберто,Аспас,Моузес и Али Сисоко от миналия сезон , които всичките не се справяха заедно с Коло Туре и Агър и точно тези играчи ги заменя с по-добри , но титулярите си остават почти същите , само левия фланг Лалана/Маркович се очакват новите да блестят и Ловрен , айде и левия бек , където не сме имали добър играч от Рийзе май...и все пак разбирам защо на пръв поглед , за хора , които не следят Ливърпул може да изглежда , че купуваме на килограм , но това не е така и ще видиш , че Ливърпул ще играе и по-добре от миналия сезон...преди да са ме нападнали хейтърите как съм си мечтал , че без Суарез ще направим нещо , и без него ще се развива този млад отбор откъм игра може да завършим 3ти този път примерно , но пак да направим прогрес откъм качеството на играта...и също като погледнеш съставите на другите топ отбори като Сити,Челси,дори Юнайтед и Арсенал виж колко дълбочина имат и тогава казвай , че нямаме нужда от тези играчи

Manchester4o
12.08.2014 14:06

Ами завършваш 2-ри в Англия и след това копуваш половин отбор,като си продаваш звездата,който е world class,а не копуваш друг такъв,виж каде ти е куцало минала година и се подсили само там с класни играчи,а не да копуваш на килограм и сега да ми напипваш и отиграваш състава.

Don_Joe
12.08.2014 13:57

И защо мислиш така?!*cigarette*

aa2
12.08.2014 13:42

Надявам се да не привлека негативи, но - Ливърпуул = Тотнъм от миналата година?Продадоха си звездата и сега купуват на килограм(въпреки че в случая купуват доста класни играчи)?Според мен това е доста голяма грешка, но най-добре си знае Брендън Роджърс.Дано не се пре*бат с тези купища трансфери.

scouser_pool
12.08.2014 15:18

Очаквах такъв коментар и не съм изненадан , че идва от фен ан друг отбор...Ливърпул действително продаде най-добрия си играч се подсили с цяла торба такива , но дотам с приликите с Тотнъм...разликите са много , 1.Ливърпул има нужда от тези играчи понеже нямаше дълбочина , докато Тотнъм имаше някои страхотни играчи в халфовата линия като Адебайор,Дембеле,Сигурдсон и Сандро и повече дълбочина от нас и се опитаха да ги заменят с такива като Капу,Чадли и други , които не бяха кой знае какво , само Ериксен , Ламела и Солдадо трябваше да купят(и да налагат Таунзенд) , нищо , че последните двама са неуспех засега , талантливи са и може да им тръгне 2.Ливърпул и миналото лято за справка взе 7 играча , но едва сега за чуждото око изглежда , че сме купили доста , и то е нормално да вземем 1,2 повече с Шампионска Лига и липсата на Суарез , която трябва да се запълни от 2,3 наведнъж ;д 3.Ливърпул има доста млади играчи ,най-вече от миналото лято като Алберто,Илори и т.н. , които още не могат да окажат влияние на състава , а Тотнъм имаше готови добри играчи като Сирурдсон,Адебайор и Сандро и други , които не разбрах защо искаха да ги заменят , а Ливърпул заменя само неуспешните си играчи от миналия сезон като Аспас,Алберто и Моузес, и Али Сисоко :Д 4.Тотнъм взеха главно чужденци , даже като се замисля само чужденци , докато Ливърпул купува по-балансирано вече доказани играчи в първенството като Ламбърт,Ловрен,Лалана(Саутхямптънското ЛАЛАЛ ;д ) и се опита да вземе Реми + европейски талант тоест ще им е по-лесно да се адаптират 5.Ливърпул както споменах има голяма нужда от дълбочина и най-вероятно това ще е последното ни лято за известно време в което купуваме над 5 играча наведнъж и вече състава е почти изграден от Роджърс с 2,3 изкл чения като Джерард,Шкъртел и Хендерсън и сега ги чакаме да се развиват малките..но най-важното тези играчи няма да ги хвърляме в бездната и да чакаме да ни печелят мачове , най-вероятно само Ловрен,новия ляв бек и Маркович/Лалана ще са редовни титуляри , останалите просто ни подобряват дълбочината , но отбора почти не е толкова сменен от миналата година...ядрото от Коу,Стърлинг,Стъридж,Хендерсън,Джерард си остава и затова и не мисля , че Ливърпул ще изглежда много по-различно от миналия сезон първоначално докато Джан и др. млади не са се наложили...докато Тотнъм ебати хората , те си смениха цялата титулярна халфова линия миналото лято + нападателя , неслучайно само в защита изглеждаха добре и сработени в началото на сезона поне когато записваха сухи мрежи... 6.продължавам да си мисля , че играчите на Тотнъм могат този сезон да изглеждат доста по-добре със свестен мениджър , който знае как да ги използва , Солдадо и Ламела има много талант и нещо трябва да пасне просто за да заиграят , но ще го направят , иначе не беше толкова слаб трансферен ход да ги вземат , но не знаят как да ги използват...просто или са ги взели , защото са добри играчи просто на пазара или не знаят как да ги използват , РОджърс си има определена и ясна роля за всеки един играч , който води в ЛФК и това прави също голяма разлика...та накратко това са разликите май *lol**lol* Аа да , и също , че ако си гледал Тотнъм с Бейл има съществена разлика от Ливърпул със Суарез , Суарез например беше ключов , но беше и част от пъзела , който си беше успешен така или иначе , примерно факта , че не вкара срещу топ отборите без Евертън и Юнайтед го доказва , а ги надиграхме повечето , докато Тотнъм се нуждаеше Бейл да вкарва почти целия им втори полусезон иначе не можеха да си вземат мача*smile*

roozar
12.08.2014 13:59

Всъщност не си много прав. Ливърпул има нужда от бройка футболисти, но по-важното е, че се купуват млади играчи. Тотнъм купиха никому неизвестни футболисти, без да обиждам Солдадо, но единствената им свстна покупка бе Ериксен. Другият, който имашие потенциал бе централен полузащитник, който се контузи в началото и след дългата пауза не успя да се впише. От друга страна Ливърпул купи 3-ма от Саутхямптън, които играха много силно във ВЛ миналия сезон. Испанците - свамата бекове и Джан показваха страхотни мачове последните няколко години с юношеските отбори съответно на Испания и Германия. Това разбира се не означав, че ще се впишат веднага, но поне при Германеца знаците са доста окуражителни. Разбира се, Алберто и Аспас не успяха миналия сезон, но на първия не му бе даден шанс, а за втория бе ясно, че не е за Ливърпул. ВСе пак, най-големия трансфер на Ливърпул ще е подписване на нов договор със Сусо. Ако бяхме запазили Пачеко, друг доста перспективен испански юноша, който правеше страхотни мачове като партньор на Аарон, но така и за дългите години в Ливърпул не получи какъвто и да било шанс да играе и да се развие.

Don_Joe
12.08.2014 13:56

Не вярвам *wink*!

Don_Joe
12.08.2014 13:32

Рохо и Морено *confused*?!! Аз сънувам .. *party**beer*..