Манчестър Юнайтед с първи трофей за сезона след успех над Ливърпул (видео)
Мачът се игра на ст. "Слънчев живот" в Маями, Флорида. Резултатът бе открит в 13-ата минута от Стивън Джерард, изпълнил точно дузпа, отсъдена заради нарушение на Фил Джоунс срещу Рахийм Стърлинг: 1:0 за Ливърпул. До края на полувремето мърсисайдци доминираха, но не успяха да реализират повторно.
През втората част настъпи пълен обрат, макар и тя да започна с натиск на Ливърпул. В 55-ата минута капитанът на Юнайтед Уейн Рууни изравни, а две минути по-късно Хуан Мата със силен шут от границата на наказателното даде преднина на Червените дяволи: 2:1. В 64-та минута бе отменен втори гол на Рууни, но попадението на съотборника му Лингард в 88-ата минута бе зачетено: 3:1 за Юнайтед.
Спечеленият трофей, придружен от чек на стойност 1 млн. долара, е първи за новия мениджър на "червените дяволи" Луис Ван Гаал, извел Холандия до бронзовите медали на завършилия неотдавна Мондиал в Бразилия.
Победата на Юнайтед срещу Ливърпул бе само черешката на тортата. Фантастичното представяне на отбора на турнето в Северна Америка стартира с разгромното 7:0 срещу Лос Анджелис Галакси, продължи с 3:2 срещу Рома, победа над Интер след дузпи и още една, особено сладка – 3:1 срещу Реал Мадрид.
Състави:
Манчестър Юнайтед: Де Хеа, Еванс (Блакет 46), Смолинг, Джоунс, Валенсия (Шоу 7), Ерера (Лингард 79), Флетчър (Клевърли 46), Йънг, Мата (Кагава 67), Рууни, Ернандес (Нани 67).
Ливърпул: Миньоле, Джонсън, Шкъртел, Сако (Туре 73), Кели, Джерард (Лукас 62), Алън (Джан 62), Хендерсън, Коутиньо (Петерсон 77), Стърлинг, Ламбърт (Ибе 62).
Видео от мача вижте ТУК!






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
05.08.2014 20:34
HenPegBuguM
колега че кога пък Ловрен и Маркович станаха титуляри за пуууууул ( пумярите)
05.08.2014 18:38
Ван Гаал! Няма такъв треньор честно! Макар да не съм фен на Юнайтед евала наистина!
05.08.2014 16:12
Иначе честита победа! Имахме нужда от такава и то срещу Ливърпул!
05.08.2014 15:39
То голям кеф за този трофей! Почти като да спечелиш ШЛ. *smile* Поне Ван Гал успява да ви вдигне самочувствието от сега!
05.08.2014 14:24
Защо всички се кефат толкова на Манчестър, след като играха с титулярният им състав за Пуул, не играха Маркович, Ловрен. Стъридж, да не говорим ,че бековете бяха трагични... Радвайте се сега, ще видим като играят за първенството какво ще правят... *lol*
05.08.2014 19:09
Какво ще направим ли ми само гледай и да не гледам всеки ден да хейтваш това беше засада пак дават мачове съдийте вие за голям отбор ли се имате от 5 години влезахте в топ3 ай малко по спокойно само
05.08.2014 13:46
Можеше поне малко да промените текста абсолютно същият като в Гонг*lol*
Мача беше много хубав,естествено че е по-хубав заради купата,а и уцелих резултата,както казах макар и незначителна тази купа ще вдигне самочувствието на отбора.Блакет и Лингард намират все повече място в отбора,тези момчета имат огромен талант и смятам, че под ръководството на Ван Гаал ще го разкрият напълно!
Да започва сезона,че нямам търпение*beer**goal**cup*
05.08.2014 13:26
Е вече може да се каже ,че МЮ се върна и е готов да печели титли.Обаче това самочувствие което играчите на МЮ показват е много странно.С Мойс просто тичаха и чакаха да свърши мача,а с Гаал гледат да вкарват колкото се може повече и правят нереално бързи и точни пасове.
05.08.2014 12:11
Като се замисля все още не сме в оптимална форма понеже липсват някои основни играчи, а и все още е сме в началото и мисля, че след 2-3 месеца ще видим три пъти по-силен Юнайтед в сравнение с настоящата форма.
05.08.2014 12:09
Честито на Юнайтед,но нека феновете им не забравят къде се намира отбора им в момента. В никакъв случай Юнайтед не могат да победят Реал Мадрид в момента, в Шампионска лига.. Не защото не участват в турнира, а защото ако беше ШЛ, Реал нямаше да играят с този си състав и този огромен "хъс" ...
Нека феновете на Юнайтед не забравят кой е отбора им, и не паднат толкова ниско, за да се радват на тази "титла" .. Юнайтед е голям клуб и за тях е победа само ако печелят ВЛ, ШЛ, ЛЕ и горе долу ФАК ..
Такива измислени 'трофеи' не са на нивото нито на Юнайтед, нито Реал, Нито Пулл, нито който и да е от останалите отбори, освен може би ЛА Галакси..
05.08.2014 12:55
Така е, пичага! Две мнения по въпроса няма, че този трофей е пълна безсмислица и трябва да се гледат други неща - не резултатите, а играта! А аз именно на това се радвам - идейната, борбена, резултатна и красива игра, която показаха нашите хора в шесте мача досега! Радвам се и на това, че немалкото юноши, на които им се даде шанс, показаха също изключително добра игра и поне един от тях (да не кажа и двама) може да придърпаме в отбора и да му дадем шанс с оглед цялостното му представяне - Блакет! Така или иначе ни е болна позиция това! И се радвам, разбира се, на това, че победихме вечният съперник, пък било то и в контролен мач! И двата треньора си го казаха: между тези два отбора не може да има приятелски мач и двата отбора се хвърлят за победа! Вчера не се играеше за купата, а за престижа и повдигането на самочувствието на двата отбора. Вие претърпяхте удар със Суарес и вече всеки ви отписва (погрешно, според мен) от борбата за титлата, та дори и топ 4, а ние загубихме 4 ключови играча + се възстановяваме от най-лошият ни сезон от може би 25 години насам! Така че купата като купа изобщо не е важна и надали някой я приема наистина за съществен трофей, с който да се гордеем! Всеки е развълнуван от това, че най-накрая отборът ни играе с идея, агресивно и резултатно!
05.08.2014 11:55
С тази си игра Юнайтед определено показва, че ще е основният фаворит за титлата. Ливърпул определено не ги виждам как ще се преборят за титлата, особено след продажбата на Суарез. Може би само Челси ще им бъде конкурент за титлата. Поне аз така ги виждам нещата.
06.08.2014 10:59
Съгласен съм и вашите мнение - с твоето и на scouser_pool. И не - не защитавам Мойс! Между това да дадеш шанс на един човек и да го защитаваш има голяма разлика. Да не си мислите, че това, което правеше Мойс ми харесваше!? Божеее, ама изобщо! Фен съм от доста време на Юнайтед и аз лично по-слаб сезон от този не съм гледал никога през живота си! Но все пак му давах шансове и бях готов и предстоящият сезон, до зимата, да му дам шанс и да му гласувам доверие и да го видим! Ако отборът беше все същата парантия - първи щях да започна да искам оставката му! Колкото до играчите, че нямало да искат да играят в Юнайтед с такъв треньор - е Мата дойде! Ерера си искаше в Юнайтед още миналият сезон, но Еди не даде парите тогава! Сега ги даде и момчето веднага дойде! Явно - точни попадения! Със Сеск миналата година пак беше нещо свързано с парите, а не до желание, но както и да е! Идеята ми е, не е като да не са искали и добри играчи да играят за Мойс! На никого вече не му дреме за треньора и отборът! Всички играчи си гледат заплатите, а агентите си гледат трансферните суми и, сътветно, комисионните! Какви имена отидоха в ПСЖ и Монако при положение, че първият беше в дъното на класирането последният сезон, а вторият се завръщаше в Лига 1! В Сити беше същата история! ПАРИ му е майката! Всеки играч казва: "Харесва ми проектът и заради това съм там"! А реално: "Абе кой би отказал 250 000 стартова заплата!?". Но съм съгласен и с двама ви де - при Мойс отборът нямаше "лице", нямаше стил, нямаше класа. Имаше някакви временни проблясъци (например, мачовете с Байер), но бяха рядкост! Имаше и добри серии от победи и добра игра и във ВЛ, но пак бяха по-скоро изключение, а не практика! Но именно заради тях му гласувах доверие на Мойсчо! Сега с Ван Гаал ще е различно, убеден съм! Веднага се вижда авторитетът му и влиянието му! Дано пък той да успее!
06.08.2014 10:48
Приятелче, в гол.бг влизах преди много време, но откакто е с новият дизайн - не! Така че явно ти си този с редовното присъствие там, за да следиш кой-кога-защо-къде влиза! Моите извинения!
05.08.2014 23:01
Евала за коментара, а колкото човека с ник Amateur2014 не му обръщайте внимание, известен е в сайта на гол.бг с постояното си присъствие там.
05.08.2014 19:41
От всичко това единственото оправдание на Мойс може да бъде , че не е водил досега голям отбор...а Ван Гаал е и има период на приспосябаване към мащаба на целия клуб и очакванията...другото е , че Мойс наследи отбор шампион и доминант в Англия и това допълнително поставя напрежение върху него...примерно Роджърс наследи също толкова голям клуб , но нямаше такива очаквания заради неуспехите на Ливърпул напоследък и беше оставен да работи по-спокойно...но дори и всичко това не е оправдание на Мойс и не ми е ясно защо го защитаваш...всеки мениджър прави грешки и има слаби периоди , и Ван Гаал има слаб период в Барса , но при Мойс , той като че ли не правеше нищо хубаво...примерно АБВ в Челси също не се справяше , но налагаше своите идеи , личеше си , че се опитва да формира някаква идентичност на отбора и изграден стил на игра...Мойс нито направи хубави трансфери , нито резултати имаше , нито стила ставаше чеп за зеле...загубите от Сити,Ливърпул и Олимпиакос казват всичко , 1 път да стане окей , примерно и Моу падна от Барса с 5:0 , Саф от Сити с 1:6 , но следващия мач играят по-добре и бият или вземат равен...а Мойс въобще не се учеше от грешките си , играчи , които бяха от най-добрите в Европа допреди няколко месеца бяха тройно по-слаби , и то не един или двама играчи както става понякога ами целия отбор без Рууни и Янузай...време според мен му дадоха достатъчно , до Януари,Февруари макс вече трябваше да има подобрение и да си налага стила , примерно Роджърс в Ливърпул също не му тръгна първите 1,2 месеца , даже положението беше много зле , дебютния му мач ужасен (срещу УБА 0:3) , но постепенно до зимата отбора почна да придобива облик и да играе красиво , дори и да не беше толкова ефективно пак имаше прогрес и към края на сезона вече фукнционираше всичко точно и то без да разполага с финансите на Мойс го направи всичко това Роджърс...с по-слаб състав , със само един здрав нападател до зимата (Суарез , даже Шелви който е халф го пусна нападател от нужда веднъж) , с много къса скамейка и играчи като Сусо,Стърлинг,Уиздъм които тогава бяха още юноши и така....има още много да пиша по тази тема , но няма смисъл , разбирам , че си си изградил мнение за Мойс , но за мен той не успя в нито един аспект да направи нещо като хората , а аргументи срещу него могат да се вадят цял ден за работата му в Юнайтед
05.08.2014 18:11
Аз също подкрепях Мойс през по-голямата част от сезона. Но мача с Олимпиакос ми дойде в повече. По-трагичен мач на Юнайтед не си спомням да съм гледал. След това фиаско просто не можех да се хвана за нищо в негова подкрепа. Говоря в чисто спортно-технически план. Ако трябва да съм честен, мисля, че Глейзър оставиха Мойс толкова време начело от уважение към САФ. Мойс беше негов избор, следователно американците нямаше как да не уважат избора му. Но съм почти сигурен, че ако САФ нямаше нищо общо с избора на Мойс, то последният щеше да бъде освободен по-рано. Загубата на шансове за класиране в ШЛ и на теория даде накрая желания повод да го освободят. Глейзър уволниха Мойс и от финансова гледна точка. Липсата на ШЛ означава, че трябва да се вземат моментални мерки за да може отборът да се завърне в турнира възможно най-скоро. Янките не могат да си позволят да оставят Мойс за тази половин година, за която говориш. Юнайтед не трябва да влиза в порочния кръг, в който Ливърпул беше 4 години и освобождаването на Мойс беше реакцията чрез която показаха, че няма да го допуснат. Разбира се няма никаква гаранция, че това няма да се случи и при ван Гаал, но за щастие за момента нещата се развиват в добра посока. Холандецът е доказан треньор и ще го подкрепям в добро и лошо. Дал е път на толкова много играчи през годините като същевременно е изграждал страшни отбори! Разликата е, че за разлика от Мойс, ван Гаал налага визия, която вече отборът започва да показва. От интервютата му лъхат самочувствие и увереност, от които тимът със сигурност ще попие. И аз очаквам колеблив сезон, най-малкото, защото има още доста трески за дялане, но мисля, че сме на прав път. Просто Мойс категорично загуби доверието на много хора и след такъв сезон няма как да вдъхва доверие нито на ръководството, нито на феновете. Може и да си прав за адаптацията му, но Глейзър определено не можеха да го чакат повече. Ако парите и ключовата роля на маркетинга не бяха толкова важни в съвременния футбол тогава може би биха му дали повече време. Не мисля, че класни и обещаващи футболисти биха искали да играят под ръководството на мениждър класирал шампиона на Англия на седмо място. Не, че сега сме направили много трансфери, но мисля, че дори тези двамата, които пристигнаха, биха се замислили повече преди да се решат да поемат към Олд Трафорд при Мойс.
05.08.2014 17:39
Абе той беше и на Мойс, ама... *smile*
05.08.2014 17:26
Не случайно Гигс е асистент на ЛВГ. *smile* Ще го наследи и т.н.
05.08.2014 17:23
То всеки така си мисли, но да видим дали ще се справи! От не всяко дърво става свирка, са си го казали хората *smile*
05.08.2014 17:22
Не можеш да сравняваш формата на един играч с този и миналият сезон! Още повече при играчи на над 30 години! Така че това клише с "шампионски отбор" си е за оня си сезон! И отново забравяш наличието на Ерера, който внесе необходимата идея в центъра на терена - играч, който не му беше осигурен на Мойс! За изказванията му няма как да не се съглася! Наистина не влияеха добре и именно те са част от вината на Мойс, за която говоря и аз! Просто му трябваше един сезон на адаптация, според мен, именно поради това, че от среден отбор отива в най-големият отбор в Англия! Виж дори и един Реал какво направи в Примера - на трето място чак завършиха при все, че имат супер треньор и супер играчи! ОК, ШЛ я спечелиха, но там не играят 38 мача и не трябва да са постоянни всяка седмица, а трябва да са силни в точното време! И Челси не бяха изобщо постоянни, та дори и Сити (но все пак спечелиха титлата). ОК, сривът при нас беше огромен, но и при Реал не беше като да не е - водили с 9т. пред Атлетико и най-накрая завършват зад тях на 3т. Доста сериозен срив предвид играчите и треньора и при все, че Примера си знаем, че е дуел между два отбора. Е защо на тях да им е простено и им се дава втори шанс, а Мойс му ебаха майката още на третият месец!? И отново дебело подчертавам - никога не съм твърдял, че Мойс е добър треньор и че той щеше да ни изведе до незнайни висоти! Просто казвам, че трябваше да му се даде още един шанс да се докаже след като вече знае що е то голям и велик отбор! Очакванията бяха прекалено големи към него! Сега и към Ван Гаал са огромни и се надявам да не се повтори историята. Ще поживеем, ще видим *smile*
05.08.2014 17:03
Аз си мисля че след като си тръгне Ван Гаал Гигс ще ви стане тренер.
05.08.2014 16:59
Пич това може да обижда но наистина говориш пълни глупости,САФ с един състав става шампион с 1 т. пред втория,Мойс с този състав едва хвана 7 място,и виждаме как се представя ЛВГ с доста юноши в отбора,не е нужно да разбираш кой знае колко от футбол за да видиш че Мойс просто не е от класата на тези 2 гиганта.Може ли след мач на пресконференцията да излезеш и да ми кажеш "не знам какво трябваше да направим за да бием" и то беше спрещу отбор като Фолъм или Сток Сити,а срещу отборите от топ 6 видяхме че няма и ни най малка представа как да бие,а Йънг го дадох просто като пример,вижда се че всеки играе по добре сега,по простата пречина че играем като ОТБОР,нещо което липсваше при Мойс.И да ми кажеш,че миналата година сме били слаби,защото ключовите ни играчи са били на 32-33 (предполагам визираш Евра,Видич и Рио),а Ван Гаал как ги компенсира,със Джоунс,Еванс,Смолинг,Блакет и Кийн,кой от тези играчи не беше на разположение на Мойс миналата година,така че това не е извинение.Просто нямаше манталитета на победител,няма как да стнае като излизаш всеки мач не с нагласата на победиш,а с нагласата да не загубиш.
05.08.2014 16:44
Съгласявам се напълно с мнението ти, особено за това с азиатските отбори. Недопустимо беше, няма съмнение. Също така и с робуването на имено, плахливостта, пренасянето й на терена и пр. За доверието, обаче, тук може малко да подискутирам! Аз лично щях да му гласувам поне и този сезон доверие, за да се види дали наистина става или не става! Всеки заслужава втори шанс - без значение играчи или треньори! А не него не му даде изобщо дори и първи шанс, тъй като още след третият месец се започнаха зверските критики към него и уволненията му! Дори и Моу, след нулевата година с Челси и изхарчените пари за нови играчи му се даде шанс! Имам предвид, скалата просто е много по-голяма, тъй като Челси изкахрчиха за поредна година 100млн. паунда за нови играчи и очакванията, следователно, бяха за титла! Но му дадоха втори шанс въпреки тоталната нула! Разбирам, че Мойс и Ван Гаал не могат да бъдат сравнявани! Ван Гаал е свикнал да ръководи големи отбори, с големи имена, знае как да печели и знае как стават тези неща! Няма нужда от период на адаптация! При Мойс обратното важи - идва от среден отбор, без визитка и щом е бил назначен и то с договор за 6 години, то бе редно да му се даде поне още един сезон! Ако собствениците са очаквали моментални успехи и добри игри - то значи ама хич не отбират от тази игра, което е нормално за янките като цяло! Ако и този сезон играта ни беше трагична - зимата и аут! Въпреки всичко, нека видим и Ван Гаал в официалните мачове какви ще ги накъдри! Силно се надявам да е добре всичко и не очаквам титлата този сезон, а поне бетониране в топ 4! Но и за него ще апелирам за същото - обстановката в Юнайтед изобщо не е розова с подмяната на толкова много ключови играчи и запълването на празнините и заради очаквам доста колебливи резултати и игри и този сезон! Важното е да не започнат да го уволняват феновете ни след първите няколко! Защото тръгваме сега с голямата кошница покрай представянето ни в предсезонната подготовка и да не стане голямото разочарование. А най-вече ме е страх от това, че след 3 години, като му изтече договора, няма да го поднови и ще ни напусне и тогава сме пак на пангара и със съмненията дали новият треньор няма да е "втори Мойс" и каква ще ни бъде играта под неговоръководство. Докато при Мойс, при евентуално подобрена игра този сезон с неговите си трансфери, щеше да означава дълготрайно гарантиране на стабилен, млад и лоялен треньор за дълго време. А в крайна сметка - винаги сме били най-успешни в историята ни именно при постоянен треньор, който започва зле и след това маже всичко и всички! Да, ще кажеш, че времената са различни, но реално времената са били различни и между Бест и САФ, както и сега между САФ и Мойс! Времевият период е горе-долу еднакъв! Каквото и да е - вече е в историята и няма как да разберем! Просто това ми бяха доводите Мойс да остане още един сезон! Винаги можеха да го уволнят при нов слаб старт, но можеха да спечелят и страшно много в дългосрочен план от силен сезон с този треньор.
05.08.2014 16:10
Извинявай, но тук съм напълно съгласен със scouser_pool. Мойс още миналото лято загатна, че няма да бъде лесен сезонът. Имахме 2 победи от 7 мача и то срещу някакви азиатски аматьори. Няма значение, че това са контролни срещи, недопустимо е отборът да играе по този начин и да не си дава особено много зор. Друг основен проблем беше, че Мойс робуваше на имена. Всеки път, когато беше възможно, той пускаше Рууни и ван Перси титуляри в мача и не посмя да извади нито един от тях, когато се виждаше, че това не носи успех и трябва промяна (а това се случваше в немалко случаи). Същото стана и с Мата, когато се присъедини към отбора. Колкото и невероятен играч е, не може да е бетониран титуляр, само защото е рекорден трансфер. Виждам, че специално на тази точка сме горе долу на едно и също мнение. Мойс беше изключително страхлив мениджър. Говореше как ще направи всичко възможно за да направи мача максимално труден за опонента. И под опонент имам предвид Нюкасъл, Уест Хем и т.н. При загуба основният му виновник беше липсата на късмет. Това просто не отива на човек заемащ поста мениджър на Манчестър Юнайтед. Тази негова страхливост се прехвърли и на терена. Веднага щом Юнайтед повеждаше в резултата, Мойс моментално дръпваше отбора назад. И заради тази тактика не помня вече колко пъти ни изравниха в 80+ минута. Липсваше всякакъв колектив в отбора и повечето мачовете бяха спечелени благодарение на индивидуални проблясъци. Играта на отбора беше толкова хаотична защото рядко футболистите заемаха типичните си позиции. Кагава, когато играеше беше забит на крилото, РвП изолиран на върха, а Рууни в няколко мача се беше върнал до позицията на опорен халф. Но за мен най-големият провал на Мойс е, че допусна отборът да се срине психически. След домакинските загуби срещу Нюкасъл и Евертън настъпи истинският колапс. Мойс не успя да го предотврати, а след това не успя да съвземе отбора от него. Гостуването на Олимпиакос беше моментът, когато Юнайтед удари дъното. Играта беше абсолютна катастрофа, а футболистите бяха като в черна дупка и не можеха да излязат от нея. Победата на реванша даде лек импулс, но не беше достатъчен за да компенсира представянето през следващите мачове. Налагането на Янузай е може би единственото положително нещо по време на престоя на Мойс. След такъв сезон не виждам как някой би се доверил на Мойс да прави, каквито и да е трансфери начело на Ман Юнайтед. Поне аз не бих. Всичко това естествено е мое мнение и не ангажирам никого с него. Просто това е моята гледна точка за събитията в отбора през последната година.
05.08.2014 16:01
Ще си позволя да те контрирам (но няма да нарека коментара ти "абсолютна глупост", понеже всеки има право на мнение). Ерера прави страхотни пасове именно и към крилата, пичага! И крилата получават страхотни пасове от центъра на терена, и атакуващият халф. Няма какво да се спори с това. Кой ги правеше тези пасове миналият сезон!? Клевърли!? Фелайни? Карик? Още повече, че нека не обожествяваме Йънг още от сега! Миналият сезон дори в официални мачове наби 3 гола и тогава пак започнахме да се чудим какво му стана на този човек! Е, след това всички знаем, че си "възвърна формата". Така че нека не го величаем! И отново повтарям: не казвам, че Мойс няма никаква вина за играта ни! Няма как треньорът да няма вина! Но с дядовците в цялата защитата и в дефанзивната халфова линия, дядо Гигс по крилото, контузеният Перси половин сезон и контузеният Рууни почти половоин сезон и без Ерера и Шоу надали и Ван Гаал щеше да се справи много по-добре. Най-много да ни беше докарал до ЛЕ. Но когато половината от ключовите играчи в отборът ти са на 32-33 години (дори един и на 40) няма как да се надяваш на чудеса! Просто мое мнение!
05.08.2014 15:34
Имам чувството, че при Мойс нямаше определен стил на поведение докато при Ван Гаал има точени целии поведение които се тренират тоест гониш цел докато при Мойс ссякаш всичко беше безцелно и точно центриранията са едно от доказателството, че с Мойс нямахме изразен стил на игра.
05.08.2014 14:56
Пич говориш абсолютни глупости,ще ти дам един просто пример за миналата година,да вземем един Йънг,Ерера ли е виновен сега че Йънг играе толкова добре а миналата година беше пълен трагик,кой беше виновен миналата година че правихме антирекорди от 90 центрирания на мач,кой беше виновен че миналата година нашите не можеха да си дадът повече от 2-3 правилни паса.Искаш да ми кажеш,че сега ако ги няма Ерера и Шоу,ЛВГ ще се представя като Мойс ли*joking* а и играем без Перси и Янузай,да не говорим че самия Бан Гаал каза,че чак след 2-3 месеца отбора ще покаже точно това което той иска *smile*
05.08.2014 14:53
Много точни коментари!
05.08.2014 14:37
Аз съм един от тези хора и няма да си взема думите обратно! Имам предвид, за толкова слабо представяне няма как и треньорът да няма вина, но не беше толкова голяма, колкото всички я описваха. Защо ли!? Не знам дали помниш, но Мойс също искаше Ерера! Бяха едни саги, едни чудесии и най-накрая Еди се стисна и не искаше да плати ДДС-то! Е, сега вече дадоха пак същата сума, но само че една година по-късно! Ето това е! Искаше Мойс и Фабрегас, но и там нещата се закучиха заради пари, видяха, че няма да става работата без пари и му ги дадоха за Мата зимата! Искаше да вземе и ляв бек - на Еди не му се даваха 20млн. за Бейнс, може би най-добрият и опитен ляв бек във ВЛ и предлагаше 17млн. или нещо такова! Е, сега дадоха 30млн.! Да, за талант, но от малък отбор, 18 годишен недоказан талант! И най-накрая му отпуснаха мега-големите пари за... Фелайни... Браво *smile* Така че се вижда веднага разликата в Юнайтед с и без Ерера - точният човек! Такива пасове, такова владеене - просто чудесно! А безидейността миналият сезон идваше именно от средата на терена, където е сега Ерера! Мата също вече изкара един полусезон при нас + лятното турне сега! Тези неща няма как да ги пропуснеш преди да сравниш двата треньора. Единственото нещо, което е фрапантно, обаче, и за което си мисля, че беше основната грешка на Мойс беше това, че не спечели респекта и уважението на играчите! Да, имахме доста стари, но и младите са влачиха по терена, грешни пасове и това дори не вървеше към подобрение! Мойс им разправя, че добре играли, но можело и по-добре! Докато при Ван Гаал няма шест-пет. Помня му изказването относно турнетата в САЩ: Не одобрявам тези турнета понеже са делеч и изморяват играчите, аз съм треньорът и всички трябва да се съобразяват с моето мнение! ТОЧКА!!!! Перси се връща скоро в отбора: Перси няма да играе в първите 1-2 мача понеже не е тренирал достатъчно и няма как да се впише в отбора! ТОЧКА!!!! Ето това е истината! Докато Мойс беше доста мекушав в това отношение! Единственото, за което го обвинявам е именно това! И въпреки всичко, с правилните играчи и с набелязаните от него цели отборът щеше да потръгне и тази година! Но вече е минало-заминало, така че няма какво да го мислим!
05.08.2014 13:50
Е по приятелските мачове ли съдиш?Само този вчера гледах ,защото е класика и зрелище , но това е просто предсезонна подготовка , ако това е критерий кой отбор ще е успешен през сезона е*ал съм го...според мен Юнайтед с тази игра като минат 2,3 месеца , в които Ван Гаал да си наложи изцяло идеите всичко ще им върви по вода...а хората , които ми обясняваха , че Мойс нямал вина , наследил слаб и застаряващ състав бля-бля ще си вземат думите назад , Юнайтед имат достатъчно силен отбор да се борят за титлата , а не 6то място , но си мисля , че ще има период на адаптация в началото на сезона , защото Висша Лига е съвсем различно от приятелски мачове*smile*
05.08.2014 11:50
Винаги е сладко когато победиш един от най-големите ти съперници....Честито Дяволи*beer*
05.08.2014 11:40
Беше прекрасен мач, това беше прекрасен Манчестър Юнайтед, който играе надъхано, който се раздава, който се бори до последната минута - този Юнайтед, който обикнах, и на който станах фен.
Определено сега съм много по-доволен от играта, отколкото при Мойс.
Честит трофей на всички фенове!
ГГМЮ!
05.08.2014 11:26
Тоя нападател, който пуснаха на мястото на Ламбърт, сигурно много ибе *wink* :|
05.08.2014 11:10
Хубав мач! Слабо първо полувреме за Юнайтед и брутално добро второ! Показахме и класа, и желание за победа, което най-много ми харесва. Изобщо, като цяло това показахме през целият турнир и то срещу класни отбори!
Някой беше писал за защитник - след представянето на Блакет не мисля, че има нужда да подписваме с още един защитник! Да му се даде шанс и да се види как ще е, но на този турнир игра повече от прекрасно! Хладнокръвни и стабилни отигравания! Така че не мисля, че ще е резонно да се подписва с някой при положение, че го имаме!
05.08.2014 11:05
Честита победа. Играхте по-добре особено второто полувреме. Надявам се, че БР ще пуска Флано вместо Джонсън, защото е пълна дупка, за съжаление. Трябва ни и един качествен нападател.
05.08.2014 11:03
3тия гол просто скандален..........
05.08.2014 12:23
Пак оправдания от малки фенове на голям отбор ай стига вече кое е скандалното на гола бихме ви приемете го не е нещо за голям трофеи просто приятелски мач
05.08.2014 11:37
Той сигурно е спрял да гледа мача след вторият "гол" на Рууни и не знае, че го отмениха, та заради това така говори! *smile*
05.08.2014 11:22
Незнам дали си гледал мача, но въпросния ти "скандален" гол го отмениха, а истинският 3-ти гол е на Линдгард *wink* Като си саднат и ти се реве, поне се информирай на цяло!
05.08.2014 11:16
*cry**cry*
05.08.2014 10:59
Супер играем Ван Гаал просто знае как да го прави сезона ще е страхотен тази година
05.08.2014 10:30
Честито, но все пак не прибързвайте. Сезонът ще е дълаг и труден. *beer**wink*
05.08.2014 10:48
Така е..но неможе да се отрече че не играем добре *wink*
05.08.2014 10:30
Честит трофей на всички дяволи! Играем наистина много добре , но един,двама защитници според мен е наложително да вземем а ако успеем и Видал...И...Абе , тоя Йънг нашия Йънг ли е? *joking* Много се разигра на този турнир *joking*
05.08.2014 10:23
Честито на всички фенове! Надявам се, че ще продължим в същия дух и във Висшата лига. *beer**cup**devil*
05.08.2014 10:03
Гаал дойде и се почна*cup*
05.08.2014 10:04
То и Мойс още с идването си спечели трофей, ама... Майтапа настрана, за разлика от Мойс, Ван Гал е способен (доказа го и на световното), че без особени индивидуалности в отбора, може да направи много, а индивидуалностите в Юнд, макар и не много, са повече от национала на Холандия
05.08.2014 09:57
Браво бе *smile* Честит ви трофей *wink*