Официално: Лудогорец освободи Стойчо Стоев
Представителният отбор се поема от Георги Дерменджиев, който до момента водеше Лудогорец U21.
Стоев и клубът се разделят по взаимно съгласие. С него си тръгва и Явор Вълчинов. Треньорът на вратарите Никола Донев остава на поста си. Причината за треньорската смяна е незадоволителното представяне на отбора в последните мачове и необходимостта от презареждане на тима в ключов момент.
Новият старши треньор Георги Дерменджиев е дългогодишен помощник-треньор на Лудогорец. Той е част от най-големите успехи на клуба - трите титли и пробива в Европа, където орлите достигнаха до осминафинал. В екипа на Дерменджиев остават испанските кондиционни треньори Серхио Марти и Хавиер Рамос. Дерменджиев ще изведе отбора за първа тренировка в петък (1 август) в 19,00 ч. на клубната база Спортен център Лудогорец. Преди заниманието Георги Дерменджиев ще говори за медиите.
Ръководството на ПФК Лудогорец благодари на Стойчо Стоев и неговия асистент Явор Вълчинов за работата им в клуба и им желае успехи в треньорската професия.






















За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!
РегистрацияКоментари
01.08.2014 14:24
Жалко, квото беше - беше.Сега ще останем пак без нито един отбор в Европа....
01.08.2014 10:24
Много е тъпо да се сравнява уволнението на Ди Матео с това на Стоев... А и за Ди Матео се знаеше че той ще е само временно на този пост и се чака да сбърка някъде и да дойде друг! И в Англия било така дрън дрън, защо не изгонихте Моу за това че сезона ви беше нулев като е така в Англия ????? Най глупавото нещо е да постигаш успехи с даден мениджър и после да го гониш ако не вземе трофей, така както Абрама сбърка като махна Моу първият път. Това не е пътя и САФ е пример за това...
01.08.2014 08:52
Странно решение според мен въпреки лошото начало на сезона, но пък според мен щом са го освободили значи са го освободили защото имат по-добри планове за бъдещето на отбора! Подкрепям им решението и успех на Лудогорец!! *smile*
01.08.2014 07:51
Ааа, ясно. Какво да ги надхитряваме, хората едвам дотичаха няколко пъти до нашето наказателно, за да видят топката отблизо. Изглежда, че като спрат да слушат съветите на анонимника Дерменджиев, и изхвърчат големите тактици от Делиормана.
Апропо, сръбските познати бяха доста живи преди мача, сега ни поздравяват, ни нищо. Следващият път когато гледаш српски гранд бит като куче, се опитай да си спомниш кой ги е бил от бг така за последно.
Ако те ни бяха начесали така, едва ли щях да ги отпиша веднага. И като гледам как се шашкаме, ми става ясно защо и 5 българи са много в отбора...
01.08.2014 01:42
Хубава работа, ама Българска
01.08.2014 01:06
Ми що го пишеш тогава?
01.08.2014 01:17
Ми да си знаеш да не се надяваш/надяваме...трудно се минава 2 пъти през сръбско...а сега става и невъзмовно...знаеш ли кога анонимника Дерменджиев ще надхитри Партизан ??...не знаеш..няма и да разбереш,защото няма да стане..дано поне в плейофите на Лига Европа да е дойдел някой добър треньор...там ще сме поставени..но с оглед формата и тожа не гарантира място в групите..
01.08.2014 01:05
Кофти малко...
Определено се радвах на поведението на Стойчо Стоев и смятам, че повече от достойно представляваше марката Лудогорец. Добър човек, който си заслужаваше шанса. Късмета му (/ни) върза миналата година, за което ще съм винаги благодарен!
Благодарим ти Стойчо!
На добър час!
31.07.2014 23:14
Колкото и да не ми се иска да го пиша...Лудогорец отпада от Шампиоснката Лига в сряда..дано поне имат късмет в плейофа на Лига Европа..*smile*
31.07.2014 20:35
Сега да отива в Левски и после се знае .... събличат го!
31.07.2014 20:20
браво скоусър_поол , абсолютно съм съгласен , просто ме мързеше да го напиша тва цялото *lol* даже още бих добавил
31.07.2014 20:09
Айде бе Стойчо Стоев големия тактик...стига сте се изхвърляли така...та той дори не може да говори правилно , все едно Димитър Пенев да го водят добър наставник заради постиженията му с БГ национала , което се случва , някои заблудени наистина смятат , че е добър...знам , че на някои хора няма да се хареса тази конструктивна критика , но е така , Стойчо Стоев дето преди една година никой не го беше чувал не може да води такъв сериозен отбор...който междудругото има европейски стандарт футболисти и финансиране , тоест всичко освен влизане в групите на ШЛ или 1/8финал на ЛЕ ще е провал
01.08.2014 10:01
Стойчо Стоев има най-правилния изказ от всички треньори в България. С интелект превъзхожда няколко нива останалите треньори, това ясно си личи от всяко негово интервю. Не знам как можа да го кажеш това.
31.07.2014 22:25
Този път пишеш небивалици. Не е вярно, че навсякъде сменят треньори след 2-3 незадоволителни резултата - това е само в България и в Челси. Все пак държа да припомня, че медиите още по време на миналия сезон говореха за смяна на Стоев и през няколко дни питаха ръководството на Лудогорец на какво мнение е, което беше тотален абсурд. Че не говорел правилно - глупости на търкалета, той има най-добрите маниери, държи се най-културно и доказа на всички (вкл. и на мен), че не е селякът, за когото го смятахме. Това, че играчите сами печелят мачове и турнири, без значение от мениджъра, също е феноменална глупост. Ако беше вярно, Реал Мадрид вече щяха да имат 20 спечелени ШЛ, а Ман Сити щяха да са с 5 поредни титли на Англия. Димитър Пенев има огромен принос за триумфа, макар и да не съм му особен фен. Дали с глупостите си, които говори, дали със свободата, която дава на играчите, дали ги мотивира по някакъв особен начин - тези неща нямат значение, когато вършат работа! Това си е просто стил - едни мениджъри оставят играчите да правят това, което знаят, на други мениджъри пък им се искат да управляват играчите като с джойстик. И едните, и другите могат да бъдат успешни. Но да твърдиш, че силните играчи печелят мачове сам-сами е просто несериозно, историята е писала, писала и се е скъсала да пише по този въпрос. Единствено се съгласявам, че може би са търсели причина да го сменят с друг, както се случи и с Ди Матео.
31.07.2014 22:14
Димитър Пенев се е доказал многократно и в националния и в ЦСКА. Отделно че има набито око за откриване на таланти и не се притеснява да ги налага за разлика от Стойчо Младенов, който трудно пуска играчи под 30 годишна възраст. Пенев е дал път във футбола на най-добрите български футболисти, и няма гаранция че без него те щяха да имат тия кариери. Колкото до Стойчо Стоев, освобождаването му е груба грешка защото слаб беше само мача в Хасково, където имам съмнения че някои футболисти нарочно не се хвърлиха, може и да е имало черно тото. Във Варна равния е в рамките на нормалното, а Партизан беше надигран и 0-0 не е чак толкова лош резултат, шансовете са по 50%. Лудогорец се научи да играе силно на чужд терен. А постиженията на Стоев не са никак малки и парадоксално, но точно това му изяде главата защото Домуса си повярва че има отбор за Шампионската лига, а не е така. Просто някои от футболистите му като Марселиньо, М.Александров и др. се поизчерпиха и реално потенциала на Лудогорец не е за повече от няколко точки в групите на лига Европа, където влизат ако не паднат в Белград. Срещу отбори като Спарта Прага, Динамо Киев, Стандарт Лиеж и др. подобни не биха имали шанс, а ако ги набарат Реал, Байерн или Челси ще строшат негативните рекорди на леФски. За мене Домуса си вкара автогол и след седмица ще съжалява, а тоя Дерменджиев не става за чеп за зеле, държат го там защото е уше на шефовете, иначе Стоев му нямаше доверие и го изолираше, Петев също не го харесваше. Предполагам че и Стоев ще получи добри оферти от чужбина защото направи име в Европа. Тука няма работа, особено пък в леФски където и Моуриньо би се провалил.
31.07.2014 20:05
време му беше на тоя некадърник
31.07.2014 19:41
Жалко за този добър човек, вършеше си работата безупречно. Единственото място на света на което биха го изгонили е България и това се доказа...Собственика може да дава пари но това не стига за да се развие един силен европейски отбор. Голяма грешка вече мисля, че искам да отпаднат напук на ръководството *sad*
31.07.2014 19:25
Много голяма грешка...
31.07.2014 19:09
Те сега си мислят , че ще стане като миналата година смяна на тренера и пробив в Европа , ама Партизан два пъти няма да отпада я това е най-голямата школа за футболисти,след Аякс.Лудогорец Шампион в Лига Европа да станат ....
31.07.2014 19:05
Аидее, до тука бяхме тая година .
Пенев кво го хвалите не мога да разбера.
С тея хиксове на националния и тоя пасивен футбол до никаде няма да стигнем.
31.07.2014 22:23
Стига ве братле че преди Пенев национала ни правеше хиксове с Беларус, Естония падна от Черна гора през 2010 ти луд ли си Черна гора и Беларус та те нямат участие дори на европейско камо ли световно нямат участие представи си. Пенев смени старите титуляри вкара нови момчета Тонев ала бала и правихме хиксове не с Беларус а с доказани сили във футбола като Италия ,Дания,Чехия вярно не се класирахме но бяхме равностойни с тези държави и се движихме в горната част на групата което не е малко защото буквално Пенев тръгна от нулата. Само като се сетя Черна гора и Беларус хах ти знаеш ли столицата на Черна гора ужас.
31.07.2014 19:00
Те вместо да си вземат добър нападател сменят Стоев*erm*
31.07.2014 19:00
Истината е,че голяма част от тези футболисти не са от класата на отбор,който да се представи успешно или дори да се класира за ШЛ. За българското първенство може би са добри, но българското първенство в момента не е критерии за нищо.Много от вас, смятат,че Домусчиев налива големи пари в Лудогорец, но това не е така, може да видите дори в съседните държави с какви пари се спонсорират клубовете и да сравните. Не може да се искат високи резултаи без сериозни инвестиции ! Според мене трябва в началото да се привлекат платени и качествени футболисти, като паралелно с това се развива и школата на отбора, за да може след време скъпите чужденци да бъдат заменени от наши таланти.
01.08.2014 09:33
Като играеш в толкова слабо първенство без никаква конкуренция...... какви 50-100 млн. да наливаш. Пари се наливат като има конкуренция и може да се печели от това. За какво да налива 50 млн. като може и с 10 млн. да стане номера. Отбор за 50-100 млн. да игра по 10 сериозни мача на сезон , а през останалото време да си прави тренировки в първенството . И да се дават лудите заплати ,......
31.07.2014 18:55
Глупост е това, Стойчо Стоев ми харесваше много като тренер. Ако Домусчиев смята резултатите за незадоволителни да търси вината в себе си. За да искаш да мачкаш отбори като Партизан, не тряба да гониш тренера,а да налееш сума от порядъка на 50-100 милиона, коитоДомусчиев има, но явно толкова иска и Лудогорец да се класира в ШЛ *smile*
31.07.2014 18:37
Говоря за бойкоти в другите отбори (напр. Литекс, Левски,....) в случая с Лудогорец може би не става въпрос за бойкот, но пък постъпката на Домусчиев си е напълно в стил балкански фирмаджия.
31.07.2014 18:24
Голямя глупост направи Домусчиев. Играчите бойкотират треньорите в България и тъпите президенти им угаждат, като уволняват треньорите вместо да оставят треньора да им покаже кой е шефа. Истинските президенти на футболните клубове са разглезените футболистчета с по 15000 лева заплати. Ама така ще бъде докато президентите са още по-тъпи и от футболистите. Имаше едно хубаво нещо в БГ футбола (Лудогорец), но и то е на път да се сгромоляса. Ако вземат за треньор чичовото ще умра от смях. Той е по-некадърен и от сухия. Дългата ръка на просташкото фирмаджийство ще унищожи и Лудогорец, както става и с Литекс.
31.07.2014 18:19
Типично по български
31.07.2014 18:16
Нарочно го направиха
31.07.2014 18:14
Миналата година с Петев някак си им провървя и отбора се вдигна в ЛЕ, но сега аз лично мисля че няма да е така дано съм лош пророк макар че не съм им фен. Партизан се видя, че не са силен отбор имат реалният шанс да ги отстранят, но с тази политика след 2 слаби мача да махнат трен. просто и за напред не ги очаква нищо добро. Ако бяха паднали от слабият Партизан да по бих ги оправдал, но те след 20 мин Партизан почти центъра не минаваха и се бяха окопали в пълна защита. Когато всички са в своето поле трудно се вкарва гол за справка имаше един куп такива мачове в ВЛ с/у отборите от ТОП 4.
31.07.2014 18:03
Хм... Тая история да ви напомня за ЦСКА и Радуканов? Цялото първенство е един ши*ан бизнес. Никога нищо няма да постигнем в Европа. Това ни беше - осминафиналът. Ако продължават тия глупости даже и в групи няма да влезем повече.
31.07.2014 18:02
не трябваше да го маха. Първо заради успехите които имаше предния сезон и второ вчера играха добре имаха поне 6-7 чисти положения просто нямаха късмет.
31.07.2014 17:54
да изчака мач два и да идва в Левски !
Гонзо да не спи ,а да започва преговори
31.07.2014 17:44
И добре,не успя ли да изчака след втория мач?!Каква е логиката да изгони един треньор 5 дена преди решаващ мач?!!??!?!Аз лично,мисля че това е грешка от страна на Домусчиев,дано все пак Лудогорец покажат някаква игра.Късмет в Сърбия!*beer**smile*
31.07.2014 17:44
Е , как може за 2-3 по слаби мача и да уволниш треньора , това само в България го има !
31.07.2014 20:13
Напротив...тоя мит , че само в БГ е така си го избийте от главата...навсякъде уволненията са точно по този начин , не оправдаваш ли очакванията те уволняват...знам , че някои хора може да са се привързали към Стойчо може би защото гледаха Лудогорец на 1/8финал с него начело...но той има просто много добър отбор , който щеше да стигне дотам и без него...а това за уволненията , Ди Матео от Челси и него го махнаха за 3 слаби мача , но тук причината е по-скоро , че те и без това не са го искали чак толкова според мен и искат чужденец или Пенев...донякъде както и с Ди Матео където търсеше причина Абрама да го махне така или иначе
31.07.2014 17:43
С тази постъпка... Лудогорец обърна гръб на европейското ръководене на клуба и се завърнаха отново към българската действителност! Много тъжно! На Домусчиев трябва да му е ясно, че във всеки отбор има възход и падения и че не са европейска сила, че да отстраняват отбори като Партизан с лекота и едва ли не да се приема, че щом сме поставени 100% сме по-силно, трябва да продължим и т.н. Много тъжно! Доста грешен ход на Домусчиев! Така смятам аз.... времето ще покаже и дано да греша!
31.07.2014 17:21
Лудогорци,няма да са шампиони тая година.....КД ще съжалява,кофти
31.07.2014 17:10
Аз принципно Стойчо го харесвам ...спокоен не се изцепва като Тройчо Младенов, Херо и още знайни и незнайни футболни капацитети......но...явно при Лудогорец има нужда от освежаване *smile*...и миналия сезон беше така...Трудно започнаха, трети мач без победа, имат една загуба....а в ШЛ си е лапаница, малко или много....А специално за вчера Партизан куци та куци....*lol*. Георги Дерменджиев според мен също е готин, уравновесен така....и дано се получат нещата...щото иначе ква ше гледаме? *sad*. Айде Лудогорец в групите на Шямпионската Лига....Партизан са много ама много преодолими...
31.07.2014 17:01
Леко съм раздвоен от тази новина. Едва ли сега е най-подходящия момент за смяна на треньора, но от друга страна наистина има спад в играта на Лудогорец, въпреки че снощи бяха по добрия отбор на терена. От известно време чувам слухове, че така или иначе още от времето на Петев, Дерменджиев е основния тактик в отбора, така че може пък и да е за добро. Успех на лудите в Сърбия!
31.07.2014 16:37
Един отбор от България да върви така, както трябва и да разкарат Стойчо, това е типично по нашенски. Истината е че трябва да има търпение, а тук дори не видях за какво го разкарват .. Не вярвам вече, че ще се стигне до групова фаза в ШЛ. Шансовете намаляха, и това не е начина дори, когато отбора не показва резултати. Най лесно е да се гонят трениори да дойде друг анонимник и така докато не потънне отбора. Много жалко.
31.07.2014 17:04
Напълно съм съгласен, тоя Домусчиев го мислех за по-умен. Искал ШЛ... сега като махна Стойчо със сигурност няма да види ШЛ. До преди 3 години никой не беше чувал за тоя отбор, сега вече гони за равен с Партизан, пълен смешник. Видя се че, Стойчо може и трябваше да му се даде време. Много се съмнявам, че някой ще успее да повтори успехите на Стойчо, просто той пасна на отбора и отбора на него.
31.07.2014 16:55
Наистина защо: Биха си Дюделанш добре с 4-0 После с Хасково беше явно продаден мач После равен с Дюделанш с половин отбор и без никакъв смисъл от това да си дават зор Равен с Черно Море - това не е провал, Черво Море са отличен домакински отбор Снощи - играха супер, той с какво е виновен, че един завършек не направиха като хората
31.07.2014 16:33
Според мене не е грешка Лудогрец направи пробив в Ле главно заради класата на няколко играча не толкова добрия мениджмънт....според мене правилен ход в Лудогорец нещата са в застой не могат да вкарват голове и го няма онова желание за игра както миналата година...
31.07.2014 18:48
Разбирам какво имаш предвид, но тези класни играчи от миналия сезон и днес са същите в Лудогорец. Ако тогавашният успех е бил благодарение на тях, значи сегашният неуспех е заради тях. Ако нещата зависеха само от играчите, то тогава нямаше да има значение кой е треньор. Пак казвам (Божинов стайл), че вчерашният резултат не е провал в никакъв случай. Не успях да гледам мача, но коментарите за играта са положителни и повечето пишат, че е липсвал късмет. Ако е така, то пак няма логика да се сменя треньорът. Смяташ, че точно сега преди важния мач бил моментът - ами какво ще промени новият треньор за толкова кратко време? Ако повечето играчи са били в добри отношения със Стоев, няма ли този ход да внесе допълнителен смут в съблекалнята и да повиши напрежението над отбора? Защото тази смяна води само до едно - създаване на изкуствено напрежение поради втълпяването, че нещата в клуба вървят много зле. Няма нито един отбор във футболната история, който не е правил издънки никога. С Дюделанж мачът беше без значение, на Тича може да провериш какви са резултатите на Лудогорец и от силните им сезони. Фактически Стоев го сменят заради загуба на картофената нива в Хасково и заради 0:0 с шампиона на Сърбия. Много ни порасна работата, щом за тия прегрешения сменяме треньорите.
31.07.2014 17:19
Може и да несериозно но аз така мисля: Миналия сезон говоря за победите в ЛЕ главната заслуга бяха не феноменалните игри на Безяк и това че ПСВ бяха трагични както и Лацио....дори и самия мач с Лацио колко бяха хаутични но все пак спечелиха случая Лудогорец беше както Сащ 94 добри играчи който просто си играят играта няколко далечни изтрела на Безяк поне аз така ги виждам нещата ето виждаме бившия мениджър на Лудогорец какво прави в Лимасол побеждава Зенит в ШЛ може би и за Стойчо така ще е по-добре защото се вижда че буксуват на едно място не може 3 мача да не вкараш гол това е просто недопустимо а Лудогрец е отбор който иска да влезе в ШЛ няма как да стане по тоя начин за това по-добре да се направи малка промяна преди важния мач а не да се стига до отпадане и тогава да се взимат мерки....мога да ти дам пример и с Челси може би Лудогорец следва техния пример като не става с един мениджър с друг ще се получи това е политика на много отбори малко са тези който ще залагат на един мениджър дълго време....
31.07.2014 16:57
Много несериозно мнение, защото: 1) Ако Стоев няма принос за резултатите от миналия сезон, тогава чия е вината за сегашните резултати?Нали играчите са същите и сега. Няма логика при проблем в една система да бъде изваден този елемент, който не е допринасял с нищо към работата ѝ. 2) Ако Стоев няма принос за играта на отбора миналия сезон, значи няма вина и за играта на отбора днес. 3) Ако пък все пак Стоев има някакъв принос за успехите в ЛЕ, не е ли неблагодарно да бъде сменен в толкова ключов момент? Домакинско 0:0 не е лош турнирен резултат, особено срещу такъв тим. Нима се забрави хаоса в отбраната преди година срещу същия съперник и късметът, който беше изваден тогава? Просто разликата в класите между сръбския и българския шампион е нищожна. 4) Ако Лудогорец спечели реванша - супер, но дали това ще е резултат от треньорската смяна? За няколко дни няма как да има ефект. Ако пък загуби, тогава кой ще понесе вината за внесеното напрежение в ключов момент?
31.07.2014 16:31
Стоев, по мое мнение беше най-добрия български треньор и много жалко, че го уволниха. Аз разбирам Лудогорец да бяха загубили вчера от Партизан и тогава те да го освободят, но те ги надиграха и по мое мнение със Стойчо Стоев Лудогорец щяха да бият в Белград. Единствено се надявам да назначат сега Херо. Ако нямат такива намерения, по-добре да си остане Георги Дерменджиев.
31.07.2014 16:31
Съгласен съм с теб Пенев си е добър треньор за Българските стандарти и се надявам точно той да заеме поста в Лудогорец от друга страна и аз съм на мнение че НЕ трябваше да махат Стойчо заради 2-3 мача тъпо е и е типично по Български жалко за него справяше се на ниво и говореше истината без да преувеличава надявам се да си намери добър клуб и му пожелавам успех!
п.с. Може пък всичко което прави Домуса да е за добро та да знаят новите треньори че в Лудогорец се инвестират сериозни пари и се гонят сериозни резултати и няма време за провалени сезони!
31.07.2014 16:18
Без коментар... Домусчиев да не съжалява после.
31.07.2014 16:17
Добър тренер не трябваше да го уволняват можеше да му се даде шанс да елиминира Партизан.
31.07.2014 16:10
сега е време да отпаднат от шл
31.07.2014 16:13
лудогорец не е като тапия ботев пловдив сбогуваите се с а група
31.07.2014 15:52
Сега е момента да го вземем в Левски.
31.07.2014 16:13
Могат да му предложат съвсем същите условия - гостувания на градския стадион в Хасково и на митичния "Бончук", както и уволнение след 2-3 мача без победа.
31.07.2014 16:08
Мечтите са безплатни.И аз се надявам да дойде в Левски, но е малко вероятно.Какво могат да му предложат в Левски?
31.07.2014 15:45
Стоев ще отиде най вероятно в Левски защото се вижда че ще има смяна там а в Лудогорец ще отиде националния селекционер и порнографията бг футбол ще е пълна ... *lol*
31.07.2014 15:55
мн голямо самочувствие и то мн мн мн без абсолютно никакво покритие мен ме дразнят такива *lol* а и реално като резултати нищо пак сме си 4 в калсирането пак гледахме световното по тв *lol* играта има подобрение но и в играта на лудогорец има подобрение със стоев ?(миналата година тая още не е почнала реално :д )
31.07.2014 15:50
И какво не му харесвате на Любо Пенев ? Направи смешния ни национален доста проспериращ, не виждам какъв е проблема..
31.07.2014 15:37
Ами, реално погледнато Стойчо Стоев не беше кой знае, какво. Не казвам че е слаб тренъор ! Но просто може би се изискваше малко повече от него, а и според мен се виждаше как силните играчи дърпаха отбора напред, а не тренъора. Нищо лошо към Стойчо, но нямаше идеи просто.. Тези играчи и този клуб заслужава един истински специалист с високо ниво на познание на тактическия футбол, а всички знаем, че Стойчо не беше такъв, той по-скоро беше мотиватор. Незнам до колко промяната идва в правилния момент. Но още вчера се видяха грешките на Стоев, заради това че Вура беше резерва, а Мишо Александров и Абало титуляри, които бяха тоооооолкова слаби цял мач, а и не само това, като цяло се виждаше как ги превъзхождаме, но не стигнахме до победата - ето ви и отговора на въпроса, защо Стоев беше уволнен. Сега недейте да се превземате и да казвате оо сега Лудогорец ще се срине незнам си какво. Напротив, ако се намери един истински добър тренъор, с име, с класа, тактически подготвен отбора може да направи наистина много, а и вече Лудогорец си изгради име и престиж, този проект е граден прекалено стабилно за да се разпадне. В Испания е пълно с такива тренъори - Хуанде Рамос, Маноло Хименес, Хосе Мари Бакеро..... Марсело Биела, Хорхе Сампаоли, ама тука вече много се размечтах *lol*
31.07.2014 18:50
Извинявам се брат, но така както си се изразил изглежда ти си този дето не гледа родния футбол. Откъде си толкова сигурен, че футболистите в бг са с махмурлук и това е била причината за слабите представяния като цяло?
31.07.2014 18:08
ти май не гледаш български мачове или не живееш в българия *lol* къв специалист какъв тактик с име ще дойде в бг точно а и ако случайно се навие ще се сгромоляса със пълна сила и отиде и името му и вс *lol* един чужд специалист ще очаква след мача на следващия ден да има възстановителна тренировка примерно и като отиде и види че отбора е с махмурлук и след вс мач им трябва по 1-3 дни само за изтрезняване *lol* затова бг футбола не върви затова и националния е мн зле затова наще юноши като отидат в чужбина не стъпват на терена с години ( примера неделев и момчето в астън вила и мн мн мн др ) .......
31.07.2014 15:37
и то накрая кво излиза..? че ръководството на ЦСКА (ако можем да го наречем ръководство), е по - постоянно от Домуса .. оставят Стойчо, след загуба от колоса Зумбру и въпреки това, отново бие Левски от рас.. е т'ва немоа си го обясня.. хубаво е казано, че някои неща нямат обяснение..
31.07.2014 15:37
Тоя Домус е уникален тъпак.*nerd*
31.07.2014 15:36
Домуса е нещасник.Стойчо Стоев е голям човек и добър по душа.Направи много за Лудогорец и заслужаваше поне още малко шанс и време.Сега да видим кой ще е следващия.
31.07.2014 15:32
Голяма грешка от страна на Домуса не трябваше да го махат добър тренер е направи 2 3 слаби мача и айде.
31.07.2014 15:30
По взаимно съгласие значи
31.07.2014 15:30
Много правилен избор, това да не е Манчестър да чакат една година отбора да почне да играе футбол, няма време а времето е пари
31.07.2014 15:29
Ае и Лудопорец се върна в кочинката-трениора който постигна най големите успехи на българския клубен футбол в последните години,колкото и да не ги обичам е факт.Звездите ми говорят че тая година ше гласат ЦЕсКА за шампион.
31.07.2014 15:28
браааво Домус ага.. браво.. къф глупак си тиииии... Стоев изведе отбора до 1/8 финали в ЛЕ, спечели титлата.. 2-3 слаби мача и хайде - оп уволнен.. кретениииииииииии, за нищо не ставате .. успокоението е поне, че Дерменджиев се захваща с отбора, той поне го познава и се надявам да знае какво да прави.. пълен ужас
31.07.2014 15:27
95% съм сигурен, че който и да дойде сега на негово място няма да постигне същия успех. Казахте чао на Петев и сега той печели. Ще махнете и Стоев, ще отиде някъде другаде и той ще печели. А тепърва ще се чудите кой как играе и какво играе и ще станете посредствен отбор с пари като Ботев, с единствената разлика, че в Ботев в момента играят със сърце и душа, а не с порфейли.
31.07.2014 15:26
Нормално, Домуса не търпи дълги серии без добри резултати. Така махна и Петев, сега и Стоев.
Миналата година се получи смяната на Петев със Стоев точно пак така преди реванш от ШЛ или ЛЕ не помня точно, сега ще видим как ще повлияе.
П.П. Предполагам, че по-късно ще поканят Пенев за постоянен треньор!
31.07.2014 15:23
Глупаци!
31.07.2014 15:23
Най - голямата грешка, която направихме. Разбирам отбора да има поредица от загуби , но при положение че паднаха само от Хасково а и това е началото на сезона първенството тепърва започна. Дали тази промяна ще се окаже фатална или не предстои да разберем.
31.07.2014 15:18
Типично по български, отбора направи 2-3 слаби мача и пак превъзхождаше опонентите си просто гола липсваше и айде уволнен.