Позицията на "Сектор Г" за вчерашните протести

17:11
Позицията на "Сектор Г" за вчерашните протести
От фен клуба на ЦСКА "Сектор Г" излязоха с официално становище по повод вчерашните протести по време на Вечното дерби.

Ето позицията на сдружението:

"Явно доста хора не могат или пък не искат да разберат причините за вчерашния ни протест. Загубата от Зимбру, колкото и да е болезнена, даде възможност да се повдигнат редица въпроси относно управлението на клуба. Не сме забравили в какво състояние сегашното ръководство и треньор поеха ЦСКА през миналото лято. Именно затова те получиха и огромен кредит на доверие през тази една година. През това време те се радваха на нечуван комфорт от страна на феновете, а и резултатите надминаха очакванията. Но резултатите далеч не са основната положителната промяна, която сме се надявали да се случи, след отстраняването на предишното престъпно ръководство.

Ние винаги сме заявявали, че искаме най-вече стабилизация на клуба и да почне да се гради от основите - стадион, база, школа. А след това върху тези основи да се надгражда и да се търсят резултати от представителния отбор. Грешките в селекцията през миналия сезон не бяха подлагани на коментар, имаше някои обективни причини - беше правена в движение, отборът бе останал без футболисти. През това лято обаче отново бяха привлечени един куп играчи, много от които в последния момент. Да, напуснаха няколко важни състезатели, но наистина ли са необходими повече от цял отбор нови с обща месечна заплата над 150 хиляди лева? Освен това за доста от напусналите, включително избягалите, се знаеше от пролетта, че ще се търси тяхна продажба. Защо не бяха осигурени по-рано заместници? Стигна се до ситуации не само феновете да не знаят имената на играчите, но дори и самите футболисти да не се познават помежду си.

Треньорът Стойчо Младенов често заявява, че са необходими години, за да се изгради отбор. Това е така, но когато се обиграва едно ядро от футболисти. При сегашната селекционна политика всяко лято започваме отначало. Привличат се играчи на килограм с едногодишни договори - тези, които не стават, се освобождават с минимална загуба, а от останалите се търси печалба чрез трансфер. Краткият престой на М'Боли е типичен пример за тази политика. Това напомня на ситуациите с Мораеш, Зику, Гранден и т.н. преди няколко години. В отбора изобилстват играчи, които са в края на кариерите си. При тези обстоятелства трудно може да се говори за изграждането на какъвто и да е отбор в дългосрочен план.
Нещото, от което най-много сме огорчени, е отношението след мача със Зимбру. Нито треньор, нито ръководство намериха сили да поемат отговорността и поне да се извинят за този провал. Опитаха се дори да прeдставят загубата от такъв отбор като нещо нормално. Ако за други клубове това може и да е вярно, то за ЦСКА е срамно петно в историята. Колкото и да е тежко положението в нашия клуб, все пак съперникът пристигна в София с автобус...

Чрез нашия протест не сме нападнали, нито обвинили когото и да било. Липсваха обиди, псувни и т.н. към ръководство, треньори, футболисти. Беше зададен един прост въпрос. Търсеше се отговорност. Вместо обаче някой да признае вината си за отпадането от Зимбру, след вчерашния мач дори чухме нападки към феновете. Обвинени бяха "20 човека", че настройват останалите. Кои са тези 20? Тези, които дават от свободното си време, парите си, влагат емоции и нерви, за да са навсякъде с ЦСКА? Стойчо Младенов каза, че "дава живота си за ЦСКА". Да, направил е много за клуба. Нека не забравяме обаче, че той получава сериозна заплата и всеотдайност се очаква от всеки начело на клуба. Какво да кажем за феновете, които правят всичко без да искат нищо насреща - те дават не живота си, а много повече.

Силно се надяваме в близко бъдеще нашият клуб да почне да се развива по начина, по който искаме. Хората да пълнят стадиона, за да гледат играчи, които обичат, а не такива, чиито имена не знаят.

Позицията е подкрепена от:

„Фен клуб Сектор Г”, „Офанзива”,  „Animals”, „Varna Firm”, „Югозападна Офанзива”, „Torcida Plovdiv”, „Бригада Бургас”, „Горди”, „RLP Пазарджик”, „USF”, „МС”, „Червен Младост”,  „Дивизия Монтана”, „Велики Търновци”, „Армейци Хасково”, „Ultra Front Vratza”,  „Boys Vidin”, „Разград”, „Армейци Карлово”, „Червени шампиони Кюстендил”, „Vendetta Gabrovo”,  „Перник”, „Command Yambol”, „Русе брани ЦСКА”, „U.C.S.H.”, „Армейци Кладница”,  „Армейци Троян”,  „Червени войни Казанлък”, „Стралджа”,  „Чирпань”, „Shumen Group”, „Червена граница Свиленград” и редица други."

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Rezors
29.07.2014 22:35

Добре,ще изкажа моето мнение,моля без нападки.*smile*
Аз мисля че Стойчо не трябва да остане на треньорският пост.причините са:
1.Стойчо отдавна е доказал,че няма никакъв афинитет към намиране на добри футболисти(тук вина имат и скаутите)
2.Стойчо отдавна е доказал,че не разчита на юноши,дори да са 2-ма!
3.Гореспоменатият много обича да пуска "таланти" на по 32-36 години,които вече не могат да покажат това,което са били на 25-6 години.
4.Младенов също обича да купува и по 15 футболисти на сезон,от които най-много 3 имат качества за Втора Австрийска.Естествено след всички тези страховити трансфери започват мъките в мачовете и оправдания след такива мачове,като с Зимбру.Тук вече започват да се прокрадва и съмнения за схеми от комисионни,в които "героят от мача с Ливърпул" участва активно.
5.Този човек отдавна доказа,че обичта му(ако изобщо е имала такава) отдавна се е изпарила и сега е изменена от чувството на лакомия за пари.
6.Стойчо Димитров Младенов не е добър треньор и никога не е бил,за това говори и факта,че изпусна преднина от 8 точки с готов отбор*smile*

Аз мисля че докато не ни поемат истински цесекари (говоря за наистина истински цесекари)няма да прокопсаме!Или пък ние феновете да купим отбора,но това означава,че трябва да сме много и да се разберем кой какъв в отбора без караници и без цупенета и създаване на групички.Лошото в това ние да вземем отбора е че веднага ще се покаже една характерна българска черта при някой,които ще искат да управляват и те да казват какво да стане или ще започва сръдни и караници,с една дума - цирк.
Някой ден ЦСКА отново ще бъде ЦСКА,защото това е ЦСКА,и никой и нищо не може да унищожи религията на милиони,живота на милиони,сърцата на милиони,любовта на милиони - ЦеСеКА!*cup**cup**cup**goal**goal**beer*

slavcho.slavchev.7
29.07.2014 13:35

ЦСКА СЕЗОН 2008-2009 ГОДИНА !!!!
1Караджов - юноша на цска 20 год
2Александър Бранеков -юноша на цска 22 год
3Иван Иванов -юноша на Пирин И цска 21 год
4павел виданов - юноша на цска 21 год
5Александър Събев -юноша на цска 21 год
6Кристиан Узунов- 20 год юноша на цска
7Тонев- юноша на цска 20 год
8Николай чипев - юноша на цска 20 год
до тук избрих 8 юноши в цска за този сезон в който Димитър Пенев стана на 2 място и спечели супер купата на България !! С тези момци а пенев със същите младоци плюс няколко млади момчета от други школи като спас делев победи динамо москва насред москва !!!! Сега ми кажете че цска нямало юнови и ако цска играе със юноши щял да се бори да не изпадне .Това са думи на болни стойчови мозъци!!!!!

Jason_Scotland
29.07.2014 16:09

Е хайде хайде немаше нужда. Да обиждаш другите, защото са си казали мнението ... кой е болния мозък? От всички, които си изброил само Русия постигна нещо а Сашко е на път да провали добрия старт. Всички останали вървят надолу след ЦСКА, така че просто изброяване на шепа юноши не означава нищо. Ако положиш същото старание ще видиш, че има повече от 8 юноши и в момента ... друг е въпроса колко играят и защо като играят падаме от третодивизионни бг аматьори (факт). Отделно от това Пената е абсолютно неповторим в световен мащаб от всякакво естество и Стойчо не може да го конкурира. Нека не вадим избирателно епизоди от историята и да правим ненужни сравнения а да погледнем фактите в момента: Бяхме закрити на 90% ... Лупи и Стойчо ни спасиха ... понеже на Лупи никой не верва не моем намери спонсори ... пари нема ... играчите бягат на талази ... който може се продава веднага за да запълваме дупки или по-точно огромната дупка в бюджета ... докато сме в безпаричие ни чака алъш-вериш с надежда за повече приходи от продажбите, тук-таме некой юноша, спорни резултати и изнервени фенове, забегнали играчи почти всяка година и т.н. и т.н. Който не е съгласен нека намери пари и да докаже, че можем като нормален отбор и ние, защото последните N-години сме "многострадалната Геновева"*wink**erm* Дано се намери нормален инвеститор и за нас един ден*wonder**thumb_up**cup*

Jason_Scotland
28.07.2014 20:08

Така е. Липсата на пари е тотална и командва поведението на ръководството и играчите.
Ако не намерим сериозни спонсори пак ще има покупко-продажби на кило и тук-там позабегнали играчи ... нема какво да се лъжем *erm*

Jason_Scotland
28.07.2014 19:32

Съгласен съм и с коментара на Тинката (но.2)*wink* и нека допълня малко от мен.
Цялата декларация щеше да е ОК ако не бяха два нюанса в нея.
Първо, като нема пари и бюджет очевидно ръководството (това на 'Левски' също) прави търговийка на едро с цел да се попадне на некой бисер, че продавайки го след това да изкараме некой уевец. Лесно е да говорим за юноши ама не всички юноши са Чочев, Карачанаков, Вутов, Миланов и пр. При контролите Стойчо неколко пъти пуска само юноши и резерви (зимата) и ядохме бой на поразия дори от третодивизионни отбори. Ще имат ли търпение всички да чакат една година за да изскочи един добър юноша(който ще се продаде оти нема пари) ... после още една година за друг, който също да продадем и т.н.???
Смятам, че по-опитни наши и чужди играчи плюс налагането на по 2-3-4 юноши на сезон(според наличността) е по-оптимален вариант.
Второ, коментара че Стойчо взимал голяма заплата беше излишен и напълно злобарски. Нали тез същите го боготворяха до скоро а сега парите му броят???
Нека не сравняват заплатата мъ със собствените си такива а със заплатите на тренерите на Лудогорец, Ботев, Левски, Литекс, Черно море и т.н. и тогава да видят с какво разполагаха те и с какво Стойчо и как така накрая се оказа, че само тренера на Лудогорец постигна по-добър резултат от него*wink*
Като махнем тез неща и другото беше супер*joking**joking**joking*

Gogata85
28.07.2014 19:59

Аз искам да добавя още и това,че нямаме никакъв спонсор който малко от малко да пооправя бюджета( поне за заплати на футболисти и треньори) а не Томов и Тодоров да се чудят как да намират пари хем за заплати ,хем да оправят огромните наследени дългове на отбора!! Много се чудя как за Левски почти веднага се намери основен спонсор само след няколко месеца (като включим и М-тел ,които явно ще играят 2-ра цигулка но пак ще има някакъв приход за сините), а за ЦСКА никой не се сеща повече от година вече?!?

manutd_forlife
28.07.2014 19:04

Сигурен съм, че почти никой няма да бъде съгласен с моя коментар, но, ако играем само с юноши нищо добро не ни чака. Най-много да се борим за оставане в елита. Наще момчета няма как да се подобряват като нямаме бази за тях. Сега ще ми кажете, че за това нямаме бази, но да взимаме чужденци, за по 15 хиляди на месец има. Разликата е, че ефектът е моментален при чужденците, а за младежите трябва да чакаме няколко години и какво правим до тогава? Имаме юношески отбор, нека там си седят и се подвизават. Определено Стойчо и Анатоли разбират много повече от нас и не взимат толкова много юноши в мъжкия отбор. За моментното ни положение това е най-доброто каквото може да се направи, ако искаме да сме отбор с амбиции и да продължаваме да бъдем фактор в България. Всички, знаят, че докато се оправим след кашата която направиха Титан и тези преди тях ще отнеме няколко години. Очевидно всеки иска да вижда хора като Карачанаков и Чочев в отбора, но това за момента е невъзможно. ЦСКА ще се оправи, това е неизбежно, но отборът не трябва да се разделя на собственици, играчи, треньори и фенове. Всички искаме едно и това е ЦСКА да прогресира.

Jason_Scotland
28.07.2014 19:21

+1 от мен*thumb_up*

tinin
28.07.2014 18:50

Напълно съм съгласен! Много уважавам и харесвам Стойчо, но това купуване на безизвестни чужденци трябва да спре. По-добре с млади български момчета със скромни претенции и голямо желание да вървим напред. Така поддържаме някакво прилично ниво и до там.