Официално: Хамес Родригес е футболист на Реал

15:40
Официално: Хамес Родригес е футболист на Реал
Колумбийската звезда Хамес Родригес вече официално е футболист на Реал Мадрид. Белите съобщават на клубната си страница, че с голмайстора на Мондиал 2014 е подписан договор за срок от 6 години.

По-непотвърдена информация стойността на трансфера на Родригес от Монако в Реал е около 80 млн. евро.

Припомняме Ви, че по-рано днес Родригес мина медицинските прегледи в клиниката "Санитас Ла Моралеха", а представянето му като футболист на Реал ще се състои на "Сантяго Бернабеу" тази вечер.

Хамес ще носи фланелка с номер 10 и ще печели по 7 млн. евро на сезон.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

chehli
23.07.2014 12:36

Мадридистите редовно хвърлят луди пари за различни звезди на световния футбол - дело, стартирало с пълна сила през 2000 г., когато Реал плати $60 милиона за капитана на Барселона Луиш Фиго. Показателно е, че шест от десетте най-скъпи трансфери в историята са на сметката на испанския колос.

Как да ги харесваш после ?

scouser_pool
23.07.2014 09:03

И също ми прави много ярко впечатление , че дори "феновете на испанското първенство" рядко гледат някой мач като Бетис-Севиля например...може и да го гледат някои редки случаи , но по коментарите в темите винаги които са 1-4 макс...съдя , че никой не ги гледа тия мачове...и никой фен на това първенство всъщност не е фен на отбор извън Барса и Реал...тук всички са фенове на тези два отбора , в цялата държава предполагам е така и не само в Интернет пространството...предполагам и в другите държави е така , чужденци фенове на Билбао или Валенсия няма да са много...докато от английските отбори като почнем от Ман Юнайтед до Евертън( има 1,2 фена в тоя сайт) отборите имат фенове и в сайта и в държавата...примерно в тая тема и в други има на Ливърпул,Арсенал,Челси.Юнайтед...дори Сити,Тотнъм и Евертън както споменах имат по 2,3 фена като че ли...в същото време един класически мач като Съднърланд-Нюкасъл много хора , които разбират от англисйки футбол и се интересуват ще седнат да го гледат и наистина е интересно почти всеки път този конкретен сблъсък...Тотнъм-Арсенал,Ливърпул-Евертън винаги са също много интересни за неутралните , даже Тотнъм-Арсенал бих казал , че редовно е най-интересния мач на годината и почти всеки го гледа...

iliqnminchev
23.07.2014 00:09

Лично за мен трансфера е добър, не знам защо си мислите, че това момче не е толкова добър футболист колкото Ди Мария... Млад, техничен, перспективен талант забелязан доста преди това от Монако, които платиха не малка сума за правата му от Порто. За Ди Мария мога да кажа, че му следя играта от доста време в Реал и да си призная изобщо не съжалявам, че може би ще си отиде от Бернабеу. Безспорно е талантлив играч, но някак си го виждам в един мач на високо ниво, а в следващите 3 доста неориентиран по терена с адски много прибързани, неточни и необмислени отигравания, с което много често ме е вбесявал... Да видим сега как ще се впише Хамес в състава и схемата на белите. Сигурен съм, че ще блести с екипа на Реал, ще дава извеждащите пасове към Бейл и Роналдо и дано ни донесе още много трофеи!

Absolado7
22.07.2014 22:11

Не съм много позитивно настроен към този трансфер... *erm* Така със сигурност Ди Мария си тръгва,доказал се играч, и идва Хамес с 1 Световно,където блесна и хайде 80 млн *confused*.Много звезди в Реал М не е на добре....Дано всичко си пасне и да тръгнат добре нещата *thumb_up*

Fabars
22.07.2014 22:08

Продадоха Йозил и година по-късно взимат Родригез за 80 милиона. Анчелоти ако не си промени схемата, Родригез не го виждам, защото не може да играе като централен халф, сигурно ще сменя Бейл по време на мача на крилото.

NickoRM
22.07.2014 21:25

Раздвоен съм в момента *smile*
Едно е сигурно от този трансфер ще се направят много пари.Перес го е измислил много добре.На СП ,Родригес още по-известен и харесван от преди и сега с този митичен номер 10 в Реал.Само си представете за кви пари става на въпрос.

Puleca_8
22.07.2014 20:13

Браво, Реал! Евала! Ще прогоните Ди мария, заради Хамес! Талантлив е , но според мен не е по - добър от Анхел! Но времето ще покаже колко е добър и дали е сполучлив трансфер. Все пак честито!

Rezors
22.07.2014 19:39

Епа,браво!Страшен трансфер за "грандоманите"!Тая година предричам финал Рал - някой друг.Само да ен стане като с Иллараменди или Торес*sad**smile**cup**cup*

Kings_5
22.07.2014 18:28

[@link http://prikachi.com/images/764/7486764m.jpg] *thinking* хахх *lol*

Gopcho
22.07.2014 18:08

Еми честито, супер футболист е, Иско може да поеме към сити без това се спекулираше миналото лято

ko4o4
22.07.2014 17:47

хм 80 млн. са си доста пари за него сякаш, ама знае ли човек - ще поживеем ще видим ...*money*

futbolista123
22.07.2014 17:26

Честито на феновете *thumb_up* исках такъв тип играч в барса но щом е фен на реал вероятно ще играе с цялото си сърце на мачовете успех за новия сезон *thumb_up**thumb_up*

persie1992
22.07.2014 17:14

Навас
Карвахал Рамос Варан Марсело
Алонсо
Хамес Ди Мария
Бейл Кристиано
Бензема

Средняшка работа.. :Д
Дано Ди Мария остане, ще им помогне много, а ако остане не виждам причина Иско да не бъде даден под наем на Ливърпул или Сити.

sdw
24.07.2014 08:43

Не просто,че се съгласявам,но и дори смятам,че Модрич беше двигателя на Реал миналия сезон.

GrandeBarca
23.07.2014 02:23

НЕ,НЕ..как виждаш състава без Модрич..той нарпави страшен сезон беше най-добрия след Кристиано..повярвайте..сега ще кажете..Рамос,Ди Мария...не Модрич беше в топ форма цял сезон състава е грозен без него..Кроос няма да е резерва на Алонсо както и да го смятаме..Ди Мария може би ще напусне..него го махаме там е Лука Модрич..другите са ясни..е за Иско място няма..но така е ..ще трябва да се бори за него.но така е в големите отбори..но пък хубавото за Карлето е,че може да си прави ротации и при пблем с някой влиза друг със същата класа...това е хубавото на Мадрид..може да са оплювани,че дават много пари..но и аз съм съгласен ако ми се контузи Хамес да ми влезе Иско...а,не да се контузи Иниеста и да ми влезе Сержи Роберто примерно..а да не говорим при проблем с Пике...и двойка Бартра-Масчерано..или Алвеш и да ти дойде Монтоя...в Реал има по-равностойни заместници от колкото при нас. да не говрим за Валдес..влиза Пинто и ти преебва сезона..с голове от 40 метра..или такива между краката.

crreal
22.07.2014 20:52

Аз не мога да разбера защо всеки като реди състава на Реал не слага Кроос като титуляр.Според мен Алонсо ще е резерва на Кроос и Модрич.Германеца е спечелил всичко и е на 24год. един от най-добрите в средата на терена с Модрич ще са супер.Разбира се ще има мачове в които ще се въртят...

Salient
22.07.2014 17:06

Честит трансфер на феновете на Реал! Хамес е страхотен футболист и мисля, че ще се впише в отбора. Дано това не повлияе на развитието на Иско, защото и той разполага с невероятен потенциал. След този трансфер мисля, че Ди Мария е почти сигурен пътник. Въпросът е къде ще отиде. ПСЖ не могат да го вземат докато не продадат някого (най-вероятно Кавани). Другата възможност, която се тиражираше е Юнайтед, но надали ще се навие да отиде там.

Garrincha
22.07.2014 17:05

Ей , само да не го пускате от ляво , че Даниел може да го обърка ... *lol*

Garrincha
22.07.2014 17:57

Ванка , ако беше ме видял колко съм щастлив от покупката на Суарес ... нема се плашиш , он ше сгъва неколко милиона , а ни е с теб ше му се радваме ! *lol*

ivanrealmadrid1
22.07.2014 17:14

ей гаринча недей ,че ще ни залееш с твоя хумор, ако вие го бяхте привлекли сега щеше да се пениш колко сте велики и да се вричаш в любов на Хамес, а точно ти да говориш за нежни играчи не те ли е срам ? на чело с неймар и на татък да не продължавам Колкото до трансфера , дано му потръгне мисля, че тука нацелихме джакпота

sa6etoo
22.07.2014 17:04

Има качествата Хамес ама не мисля че е с нещо кой знае какво по-добър от Ди Мария. Извади късмета да блесне на СП и айде 80млн. и трансфер в голям клуб. Ще си проличи дали си струва парите но за целта ще трябва да бие направеното от Ди Мария последния сезон а той ги смаза тогава.

Garrincha
22.07.2014 17:03

И да не попържате , ей ! Само като ви бием ,може ... по малко !!! *smile* *smile* *smile*

Garrincha
22.07.2014 17:02

на феновете на Реал-ките - честито ! Вече официално сте най-нежният и красив отбор в Европа !

The_Djoker
22.07.2014 16:57

Честит да ви е,но за мен мен не е чак за толкова пари

quitgame
22.07.2014 16:52

А сега като се сетих За какво купиха Хемес като купиха Кроос играят на 1 позиция макар и двамата да могат и да различни но главно са AMC

sdw
22.07.2014 16:49

Разберете,че в този бизнес,цените на транферния пазар не могат да са сравнение за двама играчи,кой е по-добър и т.н.Остави позициите и годините.Хамес точно в момента е по-голяма марка,заради участието си и голмайсторския приз на световното.Не ме разбирайте погрешно...Като казвам по-голяма марка,не казвам,че е по-добър.

Amateur2014
22.07.2014 16:44

СПоред мен Хамес си е точно атакуващ халф, а Ройс си е точно крило и заради това ми е странно! Все едно да сравняваш Меси и Роналдо (виждам, че сравненията са масови). По-скоро бих казал: щом Бейл струва 90млн., колко ли трябва да е Ройс? *smile*

assault
22.07.2014 16:39

Хамес е добър трансфер но имаха ли нужда Реал от него или просто Перез да си почеше егото след трансфера на Суарез в Барса. За нспускането на Ди Мария пича е прав щом се чувства не дооценен да си ходи. Но реално имаха ли чак такава нужда от Хамес Реал.

quitgame
22.07.2014 16:35

охооо чакам с нетърпение битка между меси и роналдо и суарес и хемес честито на феновете на реал

gabriel66
22.07.2014 16:31

Добър трансфер дано да му потръгне играта още в началото

LondonChels
22.07.2014 16:29

добре бе хора щом Хамес струва 80 м евро. а РОЙС колко струа тогава ?

LondonChels
22.07.2014 16:35

Ройс: Атакуващ халф/Крило Хамес: Атакуващ халф/ Крило !!!

Amateur2014
22.07.2014 16:34

Пич, ще ми кажеш ли на каква позиция играе Хамес и на каква Ройс, че да ги сравняваш!?

CFC_Forever
22.07.2014 16:21

Роригес*joking**joking**joking* Все пак да им е честит Хамес излишен транфер за тях имат си Иско Ди Мария а и не струва 80 млн. макс 50 но какво да се прави такива са цените в момента.

Deco_Sneijder
22.07.2014 16:16

Ненужен трансфер според мен.Добър футболист,но не от най-голяма класа,та да струва 80 млн ... тва вече на нищо не прилича

LondonChels
22.07.2014 16:14

Не мога да разбера Хамес защо отива в Реал ? Реал си имат Бейл и Роналдо..

Хамес няма да е звездата на отбора ..

sdw
22.07.2014 16:22

Много си повърхностен.Спри да пишеш и ще ти кажа защо: 1. Снайдер,Робен и Ван дер Ваарт бяха двигателя на отбора.Кака вече беше загубил върховата си форма в последния сезон на Милан и множеството контузии.Иско още не си видял нищо от него,за да го слагаш.Хунтелаар не се наложи. 2. Тъпо е като цяло да казваш това,защото факта е следния - един футболист при нас или се издига до небето,или потъва в земята.Това е защото стремежите ни са високи. 3. Мнението ти е твърде пристрастно,като се има впредвид,че си фен на Челси,а там провалени кариери колкото щеш. 4. Мнението ти е не просто изтъркано,но и повърхностно,защото във всички грандове по света има риска да си принизиш кариерата.Има баланс.В по-слаб отбор с по-малка заплата изискванията не са големи.За това пък в Реал,ако кариерата не е принизена,при футболиста става точно обратното - стига върха на футболната си кариера.Той и Бейл щеше да си опропасти каериерата,ама вкара 25 гола.

Amateur2014
22.07.2014 16:17

Роналдо и Бейл нямат никаква връзка с Хамес! Хамес играе като атакуващ халф, докато Бейл и Роналдо са крила! Реално, зад Бензема преспокойно може да са Роналдо - Родригес - Бейл!

LondonChels
22.07.2014 16:10

Още една провалена кариера. Футболист за Реклама...

Кака,Хунтелаар,Снайдер,Робен,Ван дер Ваарт,Иско и ОЩЕ КУП ЗВЕЗДИ

CLOTH
22.07.2014 16:31

Обаче ми е много интересно как прецени, че кариерите на Робен, Ван Дер Ваарт, Иско и Снайдер са провалени ? Снайдер преди 4 години беше в топ 3 за ЗТ, Робен прави фантастични сезони, един от най-добрите на това световно, Иско се представя повече от добре в Реал, не мога да разбера какви глупости говориш...А и трябва ли да споменавам играчи като Торес, Шевченко и много други от кой отбор са провалени?

lazera0
22.07.2014 15:42

До коментар [@comment 1672313] от [@user 123321]:

Еми тука работят деца и сега имат следобеден сън от 2 до 4

sdw
22.07.2014 15:44

след около 15 минути+10-на за млякото и после да искат разрешение

respect_kn
22.07.2014 15:31

А това дърво Бензема няма ли го разкарат най-накрая и да вземем кадърен нападател.

Rezors
22.07.2014 15:00

Брей,брей Реал може и да влезнат в 3-та с тези трансфери!*lol* Шегичка..по-скора да вземети де що има купа!Честит трансфер!*smile**beer*

respect_kn
22.07.2014 14:37

Ди Мария за Хамес. Дано не ни изиграе лоша шега това. Ди мария цял сезон чупи кръстове, а Хамес го чух на Световното че бил добър. Вярно, че и Хамес на Световното направи голям фурор, но .... Ако Ди Мария наистина иска да напусне приемам този трансфер, но ако Ди Мария е иска да остане и Перез купува Хамес, тогава това вече е лудост.

123321
22.07.2014 14:34

Големият трансферен удар на Реал Мадрид това лято Хамес Родригес премина успешно медицински прегледи днес в испанската столица и всеки момент ще бъде обявен официално като ново попълнение на кралския клуб. "Много съм щастлив!", заяви 23-годишният халф на излизане от клиниката. "Всичко мина добре", каза още лаконично колумбийската перла.

sdw
22.07.2014 14:12

Страхотен е Хамес,но заслужава ли си Иско и Ди Мария да си тръгнат от Бернабеу?

sdw
22.07.2014 15:30

Дано да си прав за Иско.Мен ми беше ясно,че Ди Мария напуска този сезон,но Иско не искам да се махне,защото е много млад и има много бъдеще пред него.

LosMerengues
22.07.2014 14:30

Иско И Ди Мария..нали не вярваш на ония простотии в гонг? Тия си пишат колкото да не заспят. Иско няма да мърда никъде. А Ди Мария сам иска да напусне, ако не е Хамес трябваше да му търсим друг заместник. Ди Мария не се продава за да се привлече Хамес, а Хамес се привлича за заместник на Ди Мария. Да и на мен ми е любимец, но щом се чувства недооценен, щом няма желание...няма и смисъл да го насилват, успех в новия му отбор. Отбора ни е страхотен и без него. Въпроса е, че дори след привличането на Хамес и Кроос, състава ни не е завършен и се надявам на още някой трансфер. Не толкова скъпи играчи, но такива които могат да помогнат когато се наложи и няма да ревът ако са резерви. Защото след като Ди Мария е ясно, че напуска, ако и спекулациите за Кедира излязат истина, ние ще останем с 21 играчи в първия отбор, а за клуб който се бори за 6 трофея, това е изключително малко.

GrandeBarca
22.07.2014 14:09

Абе най-силната ВЛ...защо звездите ви последните 2 години отидоха в Испания ,а не си останаха в Англия...Бейл и Суарез...сигурно,защото е по слаба ЛА ЛИГА и им се игра при по-слабото.*lol**lol* Хамес пък да не се надява на ШЛ този сезоон..Реал сега е в ''проклятието'' .автоматично са вън от битката :Д бъзик..те са си защитатавали КЕШ де..ама ШЛ никой не е..и мисля,че скоро няма и да има такъв отбор*

Fabars
23.07.2014 13:51

Ла лига си има пари, но те отиват само в Реал и Барса.

scouser_pool
23.07.2014 12:30

За пълнене и публика нищо не съм споменал...но понеже твърдеше , че тези на английските отбори са по-големи,поне провери или се информирай...това , че Висша Лига е най-вълнуващото първенство всеки го знае...те затова ходят там , атмосферата е по-добра от Испания и Италия , само Германия са близко , даже Германия малко ги бият напоследък с техните агитки...иначе , това няма нищо общо със силата на първенството , към момента Ла Лига е по-силна , има си и факти (представянето в евротурнирите през последните 3,4 години) и не е много трудно ако разсъжаваш и не си пристрстен да го видиш*smile* но Висша Лига съвсем скоро ще почне да праща отбори на 1/4финалите постоянно , просто защото са по-богати и обират силните играчи , неизбежно е*smile*

assault
23.07.2014 12:04

Кел файда че ги имат толкова големи стадиони като не се пълнят в повечето мачове.

scouser_pool
23.07.2014 08:51

Виж съгласен съм , че испанското първенство е по-силно от английското последните 2,3 години...който го отрича просто му се иска ...но все пак прави малко разлика между Барса и Реал и останалите...кога някоя "звезда"(както ги наричаш) на Висша Лига , тоест един от топ 30 играчите на първенството е отишла в друг отбор освен Барса и Реал...примерно някой като Баркли или Ериксен от среден отбор в Англия би ли отишъл според теб в Севиля или Атлетико??? а не да речем в Ливърпул или Челси ако има възможност...надявам се правиш разлика понеже от Испания в Англия ходят почти всичките звезди на отборите извън Барса и Реал...като изключим един Шави Мартинез , всичките отиват дали в Челси,Юнайтед,Ливърпул,Арсенал или Сити...тоест един играч като Ерера от отбор който се е класирал за ШЛ да отиде в такъв който не играе в евротурнирите говори ли ти нещо?Ла Лига е по-силна и по-добре представяща се в момента , но не значи , че е толкова атрактивна...и най-важното , Висша Лига е по-перспективна , тоест сега и може би оше 1,2 години ще е по-слаба от испанското , но рано или късно с парите които имат всичките отбори в нея ще се върне на върха...за жалост , всичко е заради парите , и те правят успеха най-вече във футбола с 1,2 изключения...испанските отбори повече ме кефят , защото си работят със школите и вадят истински таланти , а не прехвалени , и защото играят техничен футбол , но нямат ли пари...братле , можеш да си сигурен , че няма да могат да се мерят с Висша Лига и дори с Бундеслига скоро...защото едни Волфсбург и те дадоха 25 млн. някъде за Де Бруйн и имат други скъпи и силни играчи , а даже не са в ШЛ ...и лека полека тея 2 първенства ще изместят Ла Лига според мен , иначе ако испанските отбори имаха същите пари и т.н. сигурно щяха да направят много силни отбори и да си запазят звездите...

scouser_pool
23.07.2014 08:40

Братле , на испанските отбори стадионите определено са по-големи...Атлеитко,Билбао и Валенсия правят нов даже(даже Билбао не знам дали не го направиха) , но и сегашните им са много големи...в Англия само Арсенал,Нюкасъл,Сити и Юнайтед имат голям стадион(повече от 50 000)...всъщност за Сити не съм сигурен , но така ми се струва ...определено ако тръгна да ги смятам средно на испанските ще са по-големи*wink*

assault
22.07.2014 22:51

Добър опит това със стадионите само на Реал и на Барса са по големи като тоя на Реал мисля че е по малък от Олд Трафорд. Пробвай пак. А това за парите не е ли не чесно споредд теб едни да се бутат напред а други да изостават или щом е за реал няма проблеми всичко е ок.


22.07.2014 22:39

Испанските отбори от втората половина изобщо не са слаби. Малко ли точки изгубиха грандовете срещу отбори като Осасуна, Валядолид, Елче, Леванте, Гранада и др. Не случайно участниците на Испания в Европа от четвърто място нататък всяка година са различни докато в Англия са едни и същи. А за силата на първенството си личи в евротурнирите, пък и успехите на националния отбор и на младежките отбори на европейски и световни първенства говорят достатъчно за водещата роля на испанския футбол. Англия има предимство само в парите. Колкото до парите от тв права, нормално е Реал да вземе повече защото е по-гледан отбор от Атлетико. Колкото до посещаемостта, испанските стадиони са по-големи от английските и като обща цифра не отстъпват, а като процент посещаемост спрямо населението на града дори превъзхождат английските.

sa6etoo
22.07.2014 21:46

Между фен и симпатии има разлика ама в училище не са ти го обеснили още явно..

assault
22.07.2014 21:22

Като говориш за таланти и в англия ги има много но няма кой да ги чака да се доказват. Англия е страна с 4 профисионални девизии 2 вътрешни купи докато тече първенството и играят на коледа нова година без почивка. Испания Германия Франция и Италия имат по 10 до 20 почивкап през тоя период няма как да ги сраяняваш англия с която и да е друга лига. Арсенал Челси МЮ МС Ливърпул на почти всеки мач имат пълни стадиони докато в полвинта от мачовете на Реал Барса едвам покриват 70% от капацитета. Просто е всеки смята някое първенство за по добро но испанското не е по добро от английското просто заради голямата разлика между горната и долната полвина от таблицата. 1 2 3 вземат маса ти и пари а тия под тях се бият за трохите таз годишния шампион в испания е взел толкова колкото 5 в англия което е смешно а Реал които са трети са взели 2пъти повече пари от шампиона къде е Х на тая лига не знам.


22.07.2014 19:33

Кой го интересува какви звезди има във висшата лига, след като английските отбори ги бият като тъпан в Европа, а испанските стигат до заключителните етапи. Това че Реал и барса са много по-силни от другите не означава че останалите са слаби. Един Бетис, който по Коледа беше ясен изпадащ стигна далече в лига Европа и Севиля едва ги отстрани с дузпи. Тая година няма испански отбор, който да е отстранен от друг отбор освен испански, те просто се отстраняваха помежду си. Предимството на висшата лига е,че отборите са по-богати защото там инвестират евреи, араби, индийци и други мангали от колониите на Великобритания. Това че испанските отбори продават в Англия за да закърпят бюджета, дава шанс да налагат юноши от школите си и затова испанския футбол гъмжи от таланти, а английския го виждаме как се излага на всеки две години на европейски и световни първенства защото всички добри играчи са чужденци, дори и треньорите са чужденци. И като заговори за Евертън, спомних си как в единствения случай когато този отбор се добра до четворката и имаше шанс да играе в Шампионската лига беше спрян в третия квалификационен кръг от Виляреал. И като цяло испанските отбори редовно плющят английските в турнирите и това едва ли ще се промени скоро.

123321
22.07.2014 19:19

Аз поне съм фен на един отбор, а не като теб на три.

sa6etoo
22.07.2014 17:24

Проблема е в главата му и че освен Реал друг клуб няма за него. Нали знаеш лесно е да си фен на отбор с успехи от още преди да се родиш и после да се мислиш за голямата работа пред приятелите..

Amateur2014
22.07.2014 17:15

Последните два сезона - слабичко! Преди това, обаче, един отбор си имаше минимум на 1/2 финал, а да не говорим и за финали и както и печелене на ШЛ! Не виждам проблема!?

123321
22.07.2014 16:55

Не говоря за ЛЕ, а за ШЛ.

Amateur2014
22.07.2014 16:52

И за какво да се заорят английските отбори за ЛЕ? За да спечелят поголовните 10млн. евро за класирането им в по-горен кръг ли? Или да станат шампиони и да спечелят бруталните 40млн. евро? И това при проложение, че с качването на 1-2 места във ВЛ ще вземат повече, отколкото за спечелването на ЛЕ? ЛЕ е за бедните испански отбори, които получаваш трошичките, а парите се обират от два отбора - Реал и Барса! Дори и шампионът на Испания има финансови затруднения и е принуден да продава звездите си всяка година, за да закърпи положението! А какво ли остава за третият, четвъртият в Испания! Не щесе хвърлят за ЛЕ, ами и терена ще изорат!

RMRM7
22.07.2014 16:50

Пич, като не те кефи Ла Лига недей да ги гледаш, недей да гледаш и Ел Класико. Предполагам никой не те кара насила да го правиш. Аз гледам и английските дербита, но често ми се случва да скучая, а когато играят Реал-Барса никога не е така, просто усещането е друго за мен. Говориш и за цените на футболистите, тука никой не може да каже кой колко трябва да струва, отборите определят цените на играчите, Ройс днеска ако е 40 утре може и да е 60,70, а един играч колкото е по-скъп,не означава че е толкова по-добър, Хълк когато преди време е струвал 2 милиона, пак е бил по-добър от Божинов когато е струвал 10 милиона нали.

quitgame
22.07.2014 16:45

Забрави Тотнъм

123321
22.07.2014 16:45

И къде са тия отбори в европа, че нещо не ги виждам.Най-много 1/4 финал да стигнат.

123321
22.07.2014 16:43

Ебати звездите...

sdw
22.07.2014 16:42

Сарагоса не са играли в ла лига от няколко години бе,ей такива неинформирани като почнат да спорят.Виж футболистите на Севиля,Атлетико М,Атл. Билбао,Валенсия.Ти сигурно не си ги и чувал,но са се сносни играчи. А и между другото си прав,че Хамес и Ройс играят на едни позиции.Работата е там,че първо Ройс не се продава,за да сравняваш,второ - един футболист струва толкова,колкото даде един отбор за него.Цената на играчите не трябва да се използва за сравнение на двама играчи.

LondonChels
22.07.2014 16:41

Бейнс,Баркли,Лукаку... я виж бе каква жестока битка ще е Арсенал,Челси,Сити,Юнайтед,Ливърпул Охаааааа... сега погледни в ЛА ЛИГА - Барса и Реал със слекция над 500 м евро

123321
22.07.2014 16:38

Я ми кажи кои са "звездите" на Евертън?

LondonChels
22.07.2014 16:36

и пак във ВЛ има повече звезди дори отбор като Евъртън имат звезди. я кажи Хетафе,Зарагоза какви звезди имат

goshko0
22.07.2014 16:35

На наркотици ли си ?

GrandeBarca
22.07.2014 14:05

Честито...то се знаеше..когато Реал искат някой те го имат..бях сигурен и отдавна казах,че Хамес ще играе в Реал.

Amateur2014
22.07.2014 16:16

Пич, не че нещо, но звездите от ВЛ отиват в едва два отбора от Примера! Това силно първенство ли е или просто два супер силни отбора!? А и последните 2-3 години не е като топ играчи от Примера да не ходят във ВЛ и то в най-различни отбори! Визирам Коста, Фабрегас, Ерера, Йозил, а да не говорим за Силва, Де Хеа, Мата, Алонсо, Кун, Торес преди време! Убеден съм, че и пропускам някого! От Англия последните години са си тръгнали Бекс, Роналдо, Бейл, Нистелрой, Алонсо, Оуен, Модрич (чудно как ли всичките тези само в Реал!?!?!?!? Иначе сте "испански" отбор) и Суарес (Барса). Фабрегас не го броя понеже пак се завърна в Англия. Не е като някой измежду тях да е преминал в Атлетико или Валенсия, нали!? Първенство с два силни отбора не можеш да кажеш, че е силно като цяло, нали така!?! Така или иначе, този обмен на добри играчи си е съвсем в реда на нещата! Честита да ви е поредната многомилионна покупка!

123321
22.07.2014 12:32

Ей не се спряхте с това копи пейст...