Еврофутбол даде повече по време на Световното първенство

11:53
Еврофутбол даде повече по време на Световното първенство
Букмейкърската къща зарадва своите участници с над 22 000 допълнителни награди и печалби

Всичко започна на 12 юли, когато светът се превърна в огромно футболно игрище и единствената мисъл в главата на милионите фенове бе кой ще грабне титлата след месец. Тогава и най-голямата букмейкърска къща в България стартира поредна кампания за радост на своите участници. Еврофутбол спази обещанието си, залегнало в замисъла на инициативата и даде повече на всички любители на Цар Футбол, които посетиха пунктовете на компанията по време на Световното първенство. Ето и кратък обзор на тази футболна фиеста:

Кампанията стартира на 12.07.2014 г. и се проведе в четири кръга, които осигуриха страхотни изненади на участниците си.

50 щастливци от цяла България получиха възможност да заведат свой приятел или близък на Каварна Рок Фест с билети, осигурени от Еврофутбол в първия кръг на инициативата.

Пред близо 20 хиляди човека на сцената на рок събитието на годината бе определено чрез жребий името на собственика на чисто нов Harley-Davidson – подарък от букмейкърската къща във втория кръг на "Еврофутбол дава повече!".

30 броя от тази колекционерска монета, пусната специално за Световното първенство по футбол и одобрена от FIFA, както и три печалби от по 500 лева бяха подаръкът на Еврофутбол за феновете на играта в третия кръг на кампанията.

На 16.07.2014 г. вечерта бяха определени собствениците на 1х3 000 лева, 1х2 000 лева и 2х500 лева от последния кръг на "Еврофутбол дава повече!".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация