Моуриньо: Пет отбора ще се борят за титлата

16:03
Моуриньо: Пет отбора ще се борят за титлата
Мениджърът на Челси Жозе Моуриньо е на мнение, че точно пет отбора ще бъдат в борбата за титлата във Висшата лига през новия сезон. Специалния е на мнение, че това ще са сините от Лондон, както и Ливърпул, Арсенал и съгражданите Манчестър Сити и Манчестър Юнайтед.

"Обичам толкова много Висшата лига, защото никой не може да предположи кой ще спечели титлата. Знам със сигурност, че ние искаме да сме първи и, че можем да постигнем целите си. Не се наемам да давам прогнози. Предполагам, че Ливърпул, Арсенал, Манчестър Юнайтед и Манчестър Сити ще се борят в челните места. Миналата година по това време, ако ме бяхте питали, никога нямаше да кажа, че Юнайтед ще са извън местата, даващи право на участие в евротурнирите. Има голяма вероятност и сега да сбъркам в предположенията си. Този сезон има още по-силни отбори и ще бъде интересно. Преди години, като се поемеше даден тим, целите винаги са били шампионската титла, а сега е по-скоро място в първата петица", добави Моуриньо.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

deyangeorgiev97
22.07.2014 23:26

Много ме изнервиха доста от коментарите...Ливърпул извън четворката...Ливърпул без Суарез са слаби и т.н...И това го казват фенове на най-смешните отбори не само в Англия ами и в света. Фенове на Челси и на Сити ще дават акъл.Деца на по 13-14 години ще те учат кой на кое място ще е. Във Висшата Лига не се знае кои отбори ще са в топ 4 предвид прекалено голямата конкуренция(Ливърпул,двата отбора от Манчестър,Евертън,Арсенал,Тотнам и Челси). Когато Суарез го нямаше в доста от мачовете през началото на сезона Ливърпул се справяше толкова добре,колкото и без него.Един Реми смятам че ще е достатъчен предвид играчи като Лалана,Стърлинг,Стъридж,Рики Ламбърт и Коу.

Big_Ivan017
22.07.2014 17:02

Определено ще видим един много интересен сезон! *smile* Успех на всичките 5 отбора и нека най-добрия спечели! *smile*

24_6_12_18_6_1
21.07.2014 14:22

1.Челси
2.Сити
3.Арсенал
4.Ливърпул/Юнайтед
А за феновете на ,,Пуул даже да не сте в 4-ката пак ще играете в ШЛ най-вероятно ще губите с 3:0 от Юве на почивката после сами знаете какво става."

Don_Joe
20.07.2014 12:53

Има време, ще се види .. мачкай Ливърпул *beer*!

beneficato1
20.07.2014 11:47

Мауриньо е изчерпан като треньор,всички му научиха номерата-приказките за вторите му сезони са занимавка за скучаещи журналисти.Пелегрини никога не е бил голям треньор-с толкова пари и още по -големия некадърник Манчини ги направи шампиони.На ван Гаал най-малкото му трябва време.Арсенал и Венгер -хайде де моля ви се -по скоро Хъл ще станат шампиони.Импусът е у Ливърпул ,който лека полека се завръща към корените си.Стига с тоя Суарес ,вярно добър играч,но абсолютен идиот никога не знаеш каква глупост ще направи и ще отнесе десет мача наказание-човек с подобен характер няма масто в клуб като Ливърпул -винаги отличавал се с висок морал и страст към играта.А и според мен той попадна на точното място -в най-циркаджийския отбор на земята.И стига сте се концентрирали върху тези трансфери-САФ изгради големия Ман Юнайтед с играчи от школата.

sdw
20.07.2014 20:17

Съгласен съм за Пуул,че ще направят нещо този сезон,но не съм съгласен с мнението ти за треньорите.В смисъл,Пелегрини е треньор,който направи издигна Виляреал и Малага рязко нагоре.Достигна до рекордни постижения с тези отбори и сигурно след време той ще е просто като легенда за тях.Сега в Сити също го харесвам как работи.Моуриньо не смятам също,че е изчерпан.Той не действа по един и същ начин в мачовете си.Да,някои характерсности си ги има почти винаги,като добрата защита и т.н,но това си му е стила.Той е гений за мен,дори и да е противна личност.Съгласен съм за Венгер.

23_Carra_Gold
20.07.2014 11:27

Миналият сезон бях убеден, че Челси ще триумфират, а Ман Сити се оказаха първи накря, така че всичко е възможно. За съжаление, не очаквам любимците ми Ливърпул да се справят както миналия сезон. Първо загубихме ключова фигура в атаката и второ - мачовете от Шампионска Лига ще попречат за постигането на максимални резултати в първенството. Колкото и да ми е неприятно да го отбележа, към момента, Ливърпул не е фаворит за титлата, даже и 4-тото място е на кантар. Бих посочил Арсенал и Челси като основни фаворити. Не очаквам за втора поредна година Яя Туре сам да донесе титла на Ман Сити. Предполагам, че Ливърпул, МанЮ, Тотнъм и Евъртън ще се борят за 4-тото място. Ман Сити ги виждам 3-ти, а Челси и Арсенал този път ще бъдат доста по-силни и амбицирани. Това е моето мнение, колкото и на ливърпулските фенове да не им харесва, самият аз не бих искал да имам такива занижени очаквания за любимия ми тим, но съм реалист...

catalan
20.07.2014 01:27

Най-много му харесва в Англия на Моуриньо, сега ще остане дълго време в Челси според мен.

ol_smoking_hand
20.07.2014 00:06

Рано е още за прогнози. Трансферния прозорец не е свършил, нито предсезонната подготовка. 2 3 контузии на клучови играчи могат да променят много всеки един отбор, който и да е той. Юнайтед са с най-добрите тренъор, манталитет, мотивация и нападение от всички отбори и съвсем не са привършили с трансферите, като разполагат със солидни средства, целят в топ играчи и ще хвърлят всички сили ЕДИНСТВЕНО в първенството.

bisera.bakardzhieva
20.07.2014 00:01

Аз също не симпатизирам на Моуриньо, но ми правят впечатление следните факти:
1. Не е посочен източник , от който е "интервюто".
2. Доколкото познавам словесното творчество на Моу, не мога да си представя да не твърди, че Шампион ще е Челси, а останалите четири отбора ще разпределят следващите места.
3. И на малките деца е ясно, че се очаква Първенецът да е някой от тези пет отбора.
Изобщо ми звучи като интервю, което Моуриньо НЕ е давал *wink*

24_6_12_18_6_1
21.07.2014 14:30

Моу спечели 2 неща 1 награда за Мениджър на месеца.А после смачка всички грандове Сити 2 пъти Тотнъм ги унижи Ливърпул също победихме Арсенал също унижихме колко повече да се доказва тактическата му мощ.

bisera.bakardzhieva
20.07.2014 01:56

Не му следя творчеството от момента, в който заяви, че ако през сезона не спечели нищо, ще напусне Челси. Явно напоследък говори това, което не мисли, а аз изобщо не се впечатлявам от словесните му игри.

Hitchhiker1902
20.07.2014 00:48

Амиии... не следиш творчеството му напоследък, май *smile* "Ние нямаме нападател... Сити са фаворити... Пуул са фаворити, щото нямаме нападател... Атлетико са фаворити, ние продължаваме да нямаме нападател... Еххх, ако Торес, Ба и Ето'о не бяха дефанзивни халфове, какви фаворити щяхме да сме..." И така половин година... Тая година ще е: "Юнайтед са фаворити, ние останахме без нападател след продажбата на Давид Луиш"

Big_Ivan017
19.07.2014 23:38

Не съм фен нито на Моу, нито на Челси, но не може да се отрече, че е прав! *smile*

Rasho79
19.07.2014 23:34

Колко много бъркате с това подценяване на Ливърпул! По-голям консуматор от Стъридж ми се струва, че няма, този сезон го няма Суарез и нищо не може да спре Стъридж да рита и да вкарва колкото си иска!

darkway
19.07.2014 20:49

Аз мисля че класирането ще е следното

1 Челси / Ман Сити
2 Челси / Ман Сити
3 Арсенал
4 Юнайтед / Ливърпул
5 Юнайтед / Ливърпул

Колкото и да ми се иска Юнайтед да тръгне напред с Ван Гал (който лично аз не харесвам) едва ли ще стане с магическа пръчка, а и като гледам още колко трансфера ни трябват, а ние пак се мотаем явно до последно не виждам и как ще се сработят при положение че отбора е вече в САЩ. Борбата за титлата е ясна просто Челси или Сити бих заложил по скоро на Челси, Моу си е направил изводите от миналият сезон когато изпуснаха титлата вече намериха и по качествен централен нападател в лицето на Коща и в средата Фабрегас. Ливърпул просто след продажбата на Суарез не виждам как ще спечелят титлата, а и не купиха с толкова много пари един качествен нападател. Относно Арсенал за първи път от много време на сам не продадоха важен за отбора футболист което ще допринесе според мен да атакуват първата 3-ка. Ако се подсилят и със Сами Кедира както се спекулира борбата за 3-те места ще е много интересна лично аз очаквам от тях да тръгнат много добре и няма да е учудващо ако в края на 1-ят полу сезон да са първи, но накрая както винаги пак ще спаднат .... Аз лично не мога да разбера защо миналият сезон след като искаха и търсеха централен нападател не купиха един не че сега взеха някой .... Успех на всички фенове и техните отбори! GGMU!

PIMPDreamS
19.07.2014 20:48

манчестър юнайтед трябва да са най-големия претендент, щото нямат мачове в ШЛ, отначало като натрупат точки и иди ги гони, като арсенал миналата година

adr
19.07.2014 20:37

Тоя път титлата ще е за Челси според мен. Не са я печелили от 2009-10 насам, отделно направиха доста силни трансфери и Моу ако не вземе ВЛ след тия трансфери като нищо да бъде изритан от Абрама. Ще са крайно мотивирани най-накрая да вдигнат титлата. Юнайтед няма как да спечели титлата още от първия сезон под ЛВГ, не и след издънките на Мойс и предния сезон, ама ще сме в топ 4 според мен със сигурност.

Челси
Шити
Юнайтед
Арсенал/Ливърпуул

PIMPDreamS
19.07.2014 22:18

не за друго, просто Смешния вече е Специален само в някой мачове, а като му играят с неговия рейс срещу него гълта вода и после циври за футбол от 19 век

darkway
19.07.2014 21:09

Аз пък мисля, че Моу направи добър трансферен прозорез с парите от Демба Ба и Давид Луиш си купи Фелипе Луши и Диего Коща, все едно купиха само Фабрегас, ако се върнем на зимният трансферен прозорец когато ни продадоха Мата все едно не са дали пари за трансфери. Другото положително в Челси е че много рано си купиха играчите и имат време за повече сработване. И аз не искам да е точно така, но обективно те са големият фаворит за 1-во място.

PIMPDreamS
19.07.2014 20:50

Смешния тая година ще напуска в посока Интер най-вероятно, пак калъфките, ама като си гониш и продаваш най-добрите играчи, понеже уж показваш, че си шефа. кво да очакваш друго

Dankata97
19.07.2014 20:31

Колко сме подценявани не е истина *joking**lol* Накрая пак рев и обиди що пак сме им напълнили кошарата *wink**cup*

luis_nani17
19.07.2014 20:31

Всичко е предположения..Абсолютно нищо не се знае? Някой беше ли очаквал Пул от 7ми да станат 2ри а МЮ от 1ви 7ми?...Отговорът е НЕ!.Има едно нещо сигурно..тилата ще е при МЮ/Арсенал/Сити/Челси/Пул!! Един от тези отбори. ще е шампион.. а как ще е класирането никой не знае !!

The_Djoker
19.07.2014 20:08

Очаквам ние или Арсенал шампиони(надявам се ние) 3-ти Пул 4-ти Юнт/Тотнъм и уволнение на Пелегрини

scouser_pool
19.07.2014 19:52

Както и да е...много ясно , че един добър играч по-малко значи , че ще се усети някаква липса...но ми е интересно защо всички сравняват Ливърпул и Суарез с Тотнъм и Бейл , а не примерно с Атлетико и Фалкао където аз виждам доста повече прилики(като почнем от самите играчи и въобще колективната игра която се забелязва в двата отбора , аз поне в Тотнъм никъде не видях такъв колектив сезон 2012-13 , без да ми се обиждат феновете на Тотнъм , гледах им доста мачове и тактиката на АВБ беше слаба просто , отбора беше статичен и се надяваше Бейл да вкара)...иначе съм напълно съгласен за МОу и Челси , не ме кефи много самия тренер , защото се прави на глупак и като цяло ми е антипатичен , но знае как да мачка в първенството и това с вторите сезони е напълно вярно , и в Реал също втория взе титлата и срещу Байерн беше по-заслужаващия отбор , както и да е , фаворит са Челси тоя сезон*smile*

dekstop23
19.07.2014 19:06

Току що приключи мача с отбора на Боръм Ууд с резултат 0-2 за нас.Олсон вкара след страхотен извеждащ пас от Росицки, а след това и Афобе към края на мача отбеляза от дузпа *smile*

lfc_991
19.07.2014 18:47

Лично аз като фен на Ливърпул се надявам повече от всичко да вземем титлата , но ми се струва , че това е почти невъзможно. Продадохме играча които ни теглеше в по - голямата част от изминалият сезон и на негово място купуваме Лоик Реми (нищо против Реми , но едно е Суарез , друго е Реми....) Политиката ни е такава , че ние не купуваме готови звезди , ние купуваме добри играчи и ги правим звезди. Точно поради тази причина мисля , че класата в нашият отбор няма да е достатъчна за една евентуална доминация над звездните отбори на Челси и Сити. Разбира се се надявам да направим добър сезон в които да нямаме проблеми с влизането в топ 4 , а пък дали ще имаме шанс за титлата ще видим. Главните претенденти за титлата в момента без никакво съмнение са Челси и Сити , но мисля , че Арсенал също имат нужната класа да се намесят в борбата за титлата , Юнайтед също с Ван Гаал ще са фактор.... Нямам търпение да започне новият сезон... YNWA !*ball**beer**cup*

Dankata97
19.07.2014 22:28

не чета ли коментари доста хора пишат "без Суарез Ливърпул пак 7ми, този път Ливърпул са извън топ4" и разни подобни, тва не е подценяване не. А относно головете ти каза, че няма основен консуматор, а аз ти изтъкнах, че има макар досега да беше малко в сянка (и няма как иначе). Така, че няма нужда от филосовствия, 90% от всичко което си изписа в тая тема е глупост това е Висша Лига всичко може да стане всеки се тика да е шампион и нормално, така че според мен няма нужда месец преди едва първия мач да се говори за шампион.

Van_Ginkel
19.07.2014 20:39

о.О Стърижд като вкара 21 гола да не би тези 30 на Суарес да не се зачитат ? По какъв начин ви подценяваме ? Аз си изразявам мнението, не фаворизирам и моя отбор, просто водя нормална дискусия... разбирачите, за които говориш, отговарят на твоя профил *wink*

Dankata97
19.07.2014 20:34

Брачед 1во 30 гола са си 30 гола ама за цял сезон сме вкарали над 100 !! и Суарез хубаво си вкара 30 гола ама Стъридж вкара 21 !! Големи разбирачи един мач не гледали накрая пак с пръст в уста !

Van_Ginkel
19.07.2014 20:22

70% от работата може да я върши отбора, но няма ли го консуматора, който да вкара, то няма от къде да дойдат головете *smile* Виж го наш Торес - сам срещу вратаря, финтира, опразнена врата и ..... аут; спомни си ситуацията на Мондиала, когато реши да си наглася топката на десния крак и отново се издъни. На Клубното Световно на 5-6 метра от вратата просто шутира в центъра и уцели вратаря и още много подобни положения. Лично мнение, няма как големият брой голове, вкарвани от Суарес, да не променят Ливърпул, просто 30 гола са си 30 гола. Не казвам, че сте пряко зависими от уругваеца, но без него ще имате трудности, това е неизбежно за всеки един клуб, който се разделя с голям играч.

sa6etoo
19.07.2014 20:07

Няма какво да се изненадвам знам какъв колектив сте гледах не малко мачове ваши миналия сезон но гледах и такива в които Суарез вкарваше всички голове и в други в който само той асистираше. Няма смисъл да говорим ще се види след около месец кой прав кой крив.

scouser_pool
19.07.2014 20:03

Да бе ясно...добър играч е , ама паралела е неточен просто...просто не мисля , не само не мисля , знам понеже гледах всеки мач на Ливърпул предния сезон , че Суарез не ни е теглил...най-добрия ни играч , лидера ни , без съмнение , но абсурдно просто да ни е теглил понеже отбора му правеше едно 70% от положенията , които и Стъридж ще ги вкара без проблем...окей , няма да бием с 4:1 Норич , нямам нищо против да ги бием с 2:1 , но ще се изненадаш колко силен колектив са Ливърпул , дали ще сме на същото ниво ще покаже времето само , засега всичко е празни приказки

sa6etoo
19.07.2014 19:54

Човека иска да каже че няма как липсата на Суарез да не окаже влияние както и липсата на Бейл оказа влияние в Тотнъм след напускането му. Суарез ви теглеше в доста мачове и количеството голове и асистенции които направи оказаха влияние в доста мачове. Титлата все пак се решава от 2-3 точки а Суарез САМ носеше повече точки на Ливърпул. Ще видим как ще изглежда Ливърпул новия сезон но да твърдиш че без Суарез ще вкарвате толкова и ще печелите мачовете си толкова лесно е смешно. Джерард също не става по-млад.

scouser_pool
19.07.2014 19:47

Ами не знам за Тотнъм дали е точно така както ги описа : "Сезон 2012/13 целият отбор на Тотнъм играеше хубав и приятен за гледане футбол, нямаха нужната класа да се преборят за нещо голямо, но все пак бяха стабилни"...последния път когато бяха така за мен беше с Хари Реднап начело ...сезон 2012-13 не знам къде си ги видял да играят добре като отбор , Януари-Май имаше само един човек който им правеше играта и само един който вкарваше голове , всички знаем кой е той и разликата каква е...еми Тотнъм печелеше мачовете си с тупалки на Бейл от 25-30 метра , дали от игра или фал...а Ливърпул не знам дали си забелязал , но освен , че вкарва много повече голове от Тотнъм дори и без Суарез самия Суарез му ги прави половината положения и той трябва просто да вкара сам срещу вратаря

Van_Ginkel
19.07.2014 19:06

Сезон 2012/13 целият отбор на Тотнъм играеше хубав и приятен за гледане футбол, нямаха нужната класа да се преборят за нещо голямо, но все пак бяха стабилни. Продадоха Бейл, инвестираха около 130-140 млн за играчи, но головете на уелсеца липсваха и направиха разликата в представянето. Във връзка с това е нелогично липсата на Суарез да не се усети, защото той правеше разликата срещу по-малките отбори,а ВЛ се печели именно срещу тях. Положителното за вас е, че начело на отбора не е АВБ, а Брендън Роджърс, така че шансът да се получи като с Тотнъм се свежда до минимум *smile* По темата: Сезонът ще е много по-интересен от миналия, лично аз като фен на Челси се надявам, че ние ще сме на върха, но това зависи изцяло от играчите. В Интер и Реал М Моу започна да мачка втората година, когато изгради състав по свой вкус и успя да наложи идеите си, така че това е обнадеждаващо. Чакаме старта на сезона.

lfc_991
19.07.2014 18:57

Прав си , трябва да мислим по - оптимистично , дано да съм сбъркал с всичко което съм написал и да вземем титлата без проблем *beer*

scouser_pool
19.07.2014 18:52

Оф , пак ли с тоя песимизъм...братле , Реми го взимаме за заместник на Борини , нещо от което се дразня понеже Боринката мислех , че ще стане играч и явно просто офертата , която сме получили е много добра и промяна в плановете-продават го и взимат Реми...както и да е , не знам за кво така всички казват , че Ливърпул са зависими от Суарез , целия отбор играе добре в момента , и напускането на един играч няма да повлияе

Big_Di
19.07.2014 18:28

И само един ще я спечели МАNCHESTER UNITED

nterziev
19.07.2014 18:06

Чета коментарите и се смея до припадък.Феновете на Юнайтед вярвате ли си,че ще излезете толкова бързо от кризата,в която се намирате?Нов треньор и веднага шампиони ли хахаха..спокойно и ние така си мислихме едно време.
За феновете на Челси и вие много си вярвате..
Истината,е че първенството ще е много успорвано и че всеки от тези 5-6 отбора дето се изброили имат шанс да се шампиони...аз няма да давам прогнози, защото е много трудно.Естествено искам Ливърпул да са шампиони, но останалите отбори са на страхотно ниво и ще е много трудно.

CFC_Forever
19.07.2014 18:03

Аз очаквам класирането да е така.
1.Челси
2.Сити
3.МЮ
4.Ливърпул
5.Тотнъм
6.Арсенал

WaynU
19.07.2014 18:01

И кои ще са извън Топ 4? Сити ли? Челси ли? Юнайтед ли?
Скаузъри тази година сте извън топ 4!

1. Сити/Юнайтед
2.Челси/Арсенал
3,4,.Арсенал/Челси

petarata
19.07.2014 17:55

Очакванията ми :
1. Челси
2. Ман.Юн
3. Ман.Сити
4. Ливърпул
5. Тотнъм
6. Арсенал

18. УБА
19. Съндърланд
20. Уест Хям

Rezors
19.07.2014 17:54

1.Челси/Ливърпул
2.Челси/Ливърпул
3.Арсенал/Сити
4.Сити/Юнайтед/Тотнъм/Евертън

Аз лично така виждам класирането,1 - Челси сглоби невероятен отбор,2 - Пул си имат Коутиньо,Стърлинг и Стъридж,Хендерсън започва(поне според мен) все повече да заприличва на Джерард,все повече заприличва на лидер.3 - Арсенал нокага не са били постоянни през целият сезон,затова очаквам спад отново при тях.Сити очаквам спад и при тях,нещо ми казва че тази година няма да е годината на Сити.4 - Аз очаквам борбата за 4-то място да е по-напечена и от тази за титлата
*joking* Ще кажа защо.
Сити - за тях казах..
Юнайтед - Като първа година за Ван Гаал очаквам подобрение,но не чак такова,което да ни вкара в борбата за титлата,смятам че място в четворката ще е добре като за дебютна година.
Тотнъм - Почетино е един страхотен треньор,за мен е един от най-добрите млади треньори на планетата и ако успее да сглоби Ламела, Ериксен, Адебайор, Паулиньо и Сигурдсон ще направи страхотен отбор,които ще е доста голяма пречка за големите отбори.
Евертън - отново страхотен отбор с още по-страхотен треньор!Делоуфеу, Миралас, Баркли и Овиедо са страшни футболисти,а под ръководството на Роберто Мартинез стават още по-неудобни за 4-ката
Очаквам това да са отборите борещи си за четвъртото място,дано се насладим на един от най-добрите сезони на Висша Лига *beer**beer**beer**goal**goal**cup**cup*

Rezors
19.07.2014 21:11

Благодаря *joking**blush*

didi9
19.07.2014 19:30

подкрепям твоето мнение *smile*

scouser_pool
19.07.2014 18:04

Кефи ме това мнение...и аз така ги виждам

Hazarddddd
19.07.2014 17:34

Шампион ще е Челси или Сити! Юнайтед може да застанат между Челси и Сити, а може и да останат 3-ти.4-ти са Ливърпул. Това е по мое мнение!

velislav_kn_
19.07.2014 17:28

Аз съм сигурен, че в края на сезона Юнайтед ще се намърда в топ 3, а мачовете в Европа ще изиграят лоша шега на Пул и Арсенал! Едните не са играли от 5 години там, а другите - за пръв от 2006г. насам имат някакви РЕАЛНИ амбиции с оглед на трансферната политика! Не ме нападайте веднага .. и преди Арсенал стигаха да 1/4 и 1/2 финали, ноо... много трудно и винаги са били по-слабият отбор на хартия!

Seto_Kaiba
19.07.2014 17:32

Арсенал като стигнат до 1/8 финала и свалят гащите

Rasho79
19.07.2014 17:23

Доста смело изказване, все пак това е ВЛ и никога не може да си сигурен в нищо!

Seto_Kaiba
19.07.2014 17:17

Момчета оставете ги Скаузарите тая година са извън топ 4 ... Класирането е така
Челси
Сити
Юнайтед
Арсенал
Пул/Тотнъм

sdw
19.07.2014 17:14

Като се замисля,мисля си,че Пуул тази година ще станат шампиони.От паричките на Суарез могат да сглобят добри играчи на няколко позиции.

Salient
19.07.2014 17:04

За мен фаворит за титлата е Челси. Поне на хартия Моуриньо сглоби брутален отбор. И честно казано очаквам спад в играта на Ман Сити. Ливърпул е непредвидим след продажбата на Суарес. Вярно, че миналата година стартираха с 3 поредни победи без него, но след това именно Суарес даде импулс на играта на отбора. Арсенал определено ще бъде фактор в битката за титлата, но това зависи до голяма степен как отборът ще успее да предотврати или овладее ситуацията с контузиите. Точно те са основният проблем на Арсенал.

За Ман Юнайтед ще кажа, че с оглед на последният сезон, напускането на вече стари, но опитни играчи, нов мениджър и не съвсем ясна трансферна политика отборът няма сили за титла. Като за начало се надявам Юнайтед да влезе в четворката и на успех в домашните купи. Отборът няма да играе в Европа, така че няма де е толкова натоварен сезона и съответно се надявам да няма толкова контузии като миналия сезон.

Vaskovas
19.07.2014 16:59

Ливърпул 100% извън топ 5 и според мен борбата за титлата ще е между Челси,Сити и Юнайтед *smile*

Kireto1232
21.07.2014 15:19

Ливърпул били 100 процента извън топ5 хахаха вие и миналата година такива ги разправяхте разбери го и с Суарез и без него пак ще сме в топ4 !!!!

TheGame_93
19.07.2014 17:03

Приятел реално погледното най много да се борим за 3 4 място за титла ъпсурт според мен Челси е шампион тази година.

sdw
19.07.2014 16:43

Мисля,че ще стане нещо като този сезон,който мина.Арсенал пак ще тръгнат силно,а след това нещата ще са в ръцете на Пуул,Сити и Челси.Юнайтед нещо трудно ги виждам в схемата.

scouser_pool
19.07.2014 16:26

2014/15
1.Арсенал/Ливърпул
2.Арсенал/Ливърпул
3.Ман Юнайтед
4.Евертън
5.Тотнъм
...
8.Челси
...
12.Ман Сити

Отговор
:
27
clippers_LA_90
19.07.2014 23:17

Фред е един доказан "голмайстор " и е единствен , но човека наистина не е в ред *lol* , Ливърпул ако не намерят достоен заместник на Суарез трудно ще им е да карат само на Стъридж , този заместник можеше да е Санчез , но явно БР не го е харесал .. Ще видим искрено се надявам Ливърпул да намери класен нападател и да стане зрелищно преследване на титлата и разбира се накрая Челси да е 1-ви *lol*

scouser_pool
19.07.2014 18:01

Да е знам , просто се бъзикам малко да подразня някои хора*lol* Иначе реално , Челси трябва да са категоричен фаворит , Моуриню вече почна да си изгражда отбор по свой вкус и според мен играчите които взе(Коща,Фабрегас,Луиш) всичките са много опитни и постоянни , а по прицнип такъв опит ще ги избута до победата в мачовете с малките отбори...Ливърпул ми е другия фаворит , не защото съм им фен разбира се...който каквото иска да казва , твърдо смятам , че ще се борим за титлата и сме най-малко 3то място...Юнайтед с Ван Гаал хващат минимум 4то , това съм сигурен и вече Арсенал и Сити са ми малко по-непридвидими , според мен Сити имат от 5те отбора най-слабия тренер , лично аз не го харесвам и да , богати са , да шампион са , но не очаквам повече от 3,4то място при тях

PIMPDreamS
19.07.2014 17:48

ти верваш ли си като пишеш поне *lol* 0:3 -> 3:3

Hazarddddd
19.07.2014 17:28

Не знам защо, но бях останал с впечатлението, че ти си един от нормалните и обективни фенове на Ливърпул, колкото и малко да са те в този сайт. Е, до тук с това впечатление.*lol*

Dankata97
19.07.2014 17:02

ако феновете на др отбори се надяват на спад след Суарез могат да погледнат представянето без него а то е по-добро отколкото с него. Очаквам 3ката от миналия сезон да се запази и Арсенал и Юнайтед да се борят за 4то. *smile*

lazera0
19.07.2014 16:54

Не е ''фред'', а барни *lol* Иначе по темата 1-2 Челси или Сити другото ще се разпределя от Юнайтед, Арсенал и Ливърпул, нищо чудно Юнайтед 3-ти. Арсенал 4-ти там им е запазено, а Пул да са 5-ти след продажбата на Суарес

TheBluesChelsea
19.07.2014 16:52

аь ти пичку материно*joking**joking**joking**blush*

CFC_Forever
19.07.2014 16:37

Има по голяма вероятност Ливъра да са 8 от колкото Челси.

quitgame
19.07.2014 16:34

и аз съм от Ливърпул но не съм наивен Ливърпул може да я спечели много се надявам НО фаворити СА Челси И Сити Арсенал са непостоянни мисля че Ливърпул ще са 1 ви Но фаворити са Челси и Сити *wink*

rad011
19.07.2014 16:33

Ти фред ли си?Как може да поставяш Челси на 8-смо и Сити на 12-то.Определено не си добре*lol**party*

Отговор
:
11
sa6etoo
19.07.2014 16:09

То това е ясно. Но Евертън и Тотнъм ще дебнат от засада. *lol* Дано сезона е зрелищен и резултатен.

T_H_F_C1882
19.07.2014 16:27

Ако Почетино сработи купени от Тотнъм миналата година футболисти-Ламела,Солдадо,Ериксен и футболисти като Адебайор,Ленан,Сигурдсон,Дембеле,Сандро,Паулиньо ще се полуì доста добър отбор.Липсва ни само един лидер на отбора какъвто беше Бейл.Ако направим някой трансфер да купим някой атакуващ полузащитник с лидерски умения може да влезнем в топ 4.Колкото до титлата тази година мисля,че отбора на Арсенал ще я спечели.