Време е за Големия Финал

11:28
Време е за Големия Финал
Днес, от 22:00 часа българско време, Германия се изправя срещу Аржентина във финала на Мондиал 2014 година. Сблъсъкът ще се играе на стадион "Маркана" в Рио Де Жанейро.

Главен съдия е италианецът Никола Рицоли.


Историята

Преди 24 години ФРГ победи Аржентина с 1:0 във финала на Мондиал 90, който тогава е с домакин Италия. Единственото попадение в мача бе дело на немския капитан Андреас Бреме, който се разписа от дузпа. Това бе трета титла в историята на Маншафта.

През 1986 година гаучосите, водените от легендарния Диего Армандо Марадона, побеждават в решаващия мач Бундестима с 3:2 в Мексико. Тогава Аржентина триумфира с втората си световна титла. Първото подобно отличие е спечелено по време на домашния Мондиал през 1978 година.


Статистика

Само два гола ни делят от това да станем свидетели на най-резултатния Мондиал в историята. До момента на това Световно са отбелязани 170 попадения, което е с гол по-малко от първенството във Франция през 1998 година.

Дали на финала ще станем свидетели на дъжд от попадения? Германия го направи веднъж, може ли да повтори упражнението?


Съдията

Назначението на Никола Рицоли е щастлива поличба за Аржентина. Това е така, защото финалът на Мондиал 78 също е ръководен от италиански арбитър - Серджо Гонела. Тогава гаучосите за първи път в историята си стават световни шампиони. В решаващия мач те бият Холандия с 3:1.


Пътят до финала


Германия излезе от група, в която беше с Португалия, Гана и САЩ. Маншафта сгази европейското селесао с 4:0, направи равен с африканците и надви янките, за да вземе първото място.

На осминафиналите възпитаниците на Йоаким Льов бяха измъчени от тима на Алжир и трябваше да играят продължения, за да стигнат до победа с 2:1.

В следващата фаза бе отстранен тимът на Франция с ранен гол на Матс Хумелс. Така се стигна до паметния разгром над Бразилия със 7:1 на полуфиналите.


Аржентина записа три победи в груповата фаза. Гаучосите биха Босна и Херцеговина с 2:1, Иран - с 1:0 и Нигерия с 3:2.

Последваха два минимални успеха - с по 1:0 над Швейцария и Белгия, за да се стигне до полуфинала с Холандия.

След нулево равенство в редовното време и продълженията, Аржентина спечели след изпълнение на дузпи.


Звездите


В отбора на Германия най-силно изпъква името на Томас Мюлер, който до момента вкара 5 гола. Успее ли нападателят на Байерн Мюнхен да вкара две попадения в мрежата на Аржентина, той ще стане едноличен голмайстор на турнира. За момента такъв е Хамес Родригес с 6 попадения. Въпреки безспорната класа на Мюлер, най-голямата сила на Германия е колективният дух. Не напразно Маншафта е определян като "добре смазана машина".


Аржентинците са водени от Лионел Меси. Бълхата е безспорният лидер на този тим на гаучосите. Въпреки че в последните три мача на тима от Мондиал 2014 Меси не успя да блесне, самото му присъствие на терена смущава опонентите на Аржентина. Меси поема цялата отговорност върху плещите си. Почти винаги е под опеката на двама персонални пазачи. Подобно внаминаие към наследника на Марадона дава повече свобода за действие на другите звезди от аржентинския отбор. Меси заби 4 гола на турнира до момента.


Вероятни състави:

Германия:
Нойер, Лаам, Боатенг, Хумелс, Хьоведес, Швайнщайгер, Кедира, Мюлер, Кроос, Йозил, Клозе

Селекционер:
Йоаким Льов

Аржентина:
Ромеро, Рохо, Гарай, Демикелис, Сабалета, Билиа, Масчерано, Лавеци, Меси, Ди Мария, Игуаин

Селекционер: Алехандро Сабея

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

Bambaleo
13.07.2014 21:07

конкретно за мача след малко, мисля че Германия ще победи с 1:0 или 2:1, но може и да стане отново 7:1 и ли подобно. Тъй като на това световно двата колоса от Южна Америка, визирам Бразилия и Аржентина са own men taem, което показва колко са слаби, когато играта на Меси и Неймар не върви.
Що се касае до предишните 2 финала през 1986 там заслужено Аржентина победи ФРГ, а през 1990 дадоха измислена дузпа на Германия в 85 мин., с което поведоха с 1:0 и така завърши мача.И от тогава до ден днешен съм противник на давания на дузпи в края на мача, както бе и таз година м/у Мексико и Холандия.
Абе въобще не стига че бе слабо световно отгоре на това бе пълно с съдийски решения, които бяха грешни.

Rezors
13.07.2014 18:19

3-1...Мюлер,Крос и имам чувството,че Йозил ще вкара...а за Аржентина Меси или Рохо*smile*

Georgi.Attanasow
13.07.2014 16:02

Всички мразят Аржентина заради Меси хахахаха жалкари. Иска ми се да ви вида смешните лица ако Меси вдигне купата днес!

levskishampion
13.07.2014 16:17

Аржентина и Барселона винаги ще ги мразя не заради меси меси не ме интересува има хляб да яде още признавам от Аржентина само един Габриел Батистута от Барселона двама Стойчков и Горан вучевич ако си го чувал

Manchester_Red
13.07.2014 15:45

Аржентина нямат толкова сплотен колектив, колкото германците. При тях отбора зависи от Меси, Агуеро и Ди Мария, докато при германците всички са едно цяло. Германия направи и много по-силни мачове, докато Аржентина се мъчеха с по 1:0 срещу Швейцария и Белгия, то Германия се справи с Франция и унизи Бразилия, да не забравяме и смешното класиране на финала за Аржентина. Според мен Германия ще си вземе мача категорично 2:0 / 3:0 и ще спечели титлата !!! *cup*

sdw
13.07.2014 15:50

Масчерано,Перес,Родригез.Дори и Билия,това е една доста добре сработваща се халфова линия.Сабалета,Гарай,Демикелис,Рохо?Ами Лавеци и Игуаин.Ти забрави 4/5 от отбора бе. Като коментираш нещо,коментирай го от двете страни,не гледай луната от едната страна да си правиш изводи.Говориш за разгромите на Германия и за слабата игра на Аржентина.Май забравяш да споменеш,че Швейцария бяха паркирали автобуса,а те са един доста сплотен и класен отбор,който не заслужава от лапе като теб такова подценяване.А Белгия ако бяха хванали Бразилия можеха да ги бият с три гола без проблеми.А като говориш за разгромите на Германия,май забравяш мача на немците срещу Гана,САЩ и Алжир.Според мен мача е абсолютно равностоен.

GrandeBarca
13.07.2014 15:33

Какъв е резервния екип на Аржентина,с който ще играят днес ?

gL_Manekena
13.07.2014 15:19

И 2-та отбора излизат с най-доброто.Очаквам да станем свидетели на доста голове, и дано няма спорни ситуации и съдийски тесли.Нека поне финала бъде съвършен, всички футболни фенове го заслужават.Наслука !

sksw
13.07.2014 15:19

Извинявам се за флуда на останалите..

pesholudiq
13.07.2014 14:19

трябваше да е Холандия срещу Германия, не тия смешници.. Дано Германия им напълни кошницата

LondonChels
13.07.2014 14:04

Нали знаете това 7-1 НИКОГА АМА НИКОГА няма да се повтори.. така че.. тук очакван Х или Аржентина

tiferich
13.07.2014 14:00

Брат страх ме е от Хумелс невероятен играч е само той може да обърка сметките ми ,ако играе така както срещу Франция

svetidinko
13.07.2014 13:58

Подкрепяйте европейското ! Германия днеска ще бият !

Matteo_Poker
13.07.2014 13:56

Който и да бие няма да е незаслужено.И двата отбора не показаха постоянство.Резултата 7:1 е от без значение.Бразилия не беше нещо кой знае какво поне за мен.Медиите преди световното слагат Бразилия,Аржентина фаворити за титлата,но според мен няма фаворит.И аз искам да гледам открит мач.Мачове като Аржентина-Холандия,Холандия-Мексико не ми допадат,играят защитно,гледат да не допуснат грешки не ми допада.Да това е част от играта,такава тактика са избрали,но...

tiferich
13.07.2014 13:55

Не подценявам Германците те също имат невероятен отбор,но Аржентинския е невероятен и защитата им е на ниво с изкл. Демикелис

tiferich
13.07.2014 13:51

Меси,Лавеци,Ди Мария,Игуаин за жалост липсва Агуеро , но този отбор на Аржентина заслужава купата, и то точно на най-омразния им стадион.ГЕРМАНИЯ пък ще спечели в Русия световното

tiferich
13.07.2014 13:56

Не ми се вярва да влезе може би второто

sdw
13.07.2014 13:54

Защо ще липсва Агуеро,не се ли възстанови?

me2
13.07.2014 13:41

колкото и да харесвам Аржентина , все ми се струва че са малко по-слаби от германците ... но нека стане шампион този който най-много заслужава *smile*

sksw
13.07.2014 13:39

Германия са силни и може би по-класния отбор, но не трябва да се подценява изобщо Аржентина и трябва да играят стегнато. Ако ги подценят, това може да им изиграе лоша шега. И се надявам този път Гьотце да е титуляр, защото играч като него не заслужава да гледа от скамейката.

sdw
13.07.2014 20:52

Съгласен съм,че Йозил е голяма дупка на това първенство,но и за Гьоце мога да кажа нещо подобно,може би просто няма да се изразявам с "дупки".

Bambaleo
13.07.2014 20:50

що се касае играта на Гьотце в Бразилия може да се каже, че той също не играе добре.Т.е. не е на нивото което бе в Дортмунд, а в последствие и в Байерн М. Иначе за Йозил и Клозе си прав тук може да се добави и Кедира, който е на приливи и отливи, зле по точно казано.

sksw
13.07.2014 19:15

Напротив, казвам нещата точно както са. Кажи ми на терена кой е по-добър от Гьотце ??? Нищо лично, но Клозе който е на години и особено Йозил в момента са много по-слаби от него, но са титуляри.. Не го изкарвам бог, много ясно че тепърва ще се развива, но е жалко да имаш на пейката такъв играч който хем е бърз, хем техничен, хем може да вкарва от всякъде, хем може да подава хубави пасове, а да заложиш на ветеран и на Йозил, който преди може да е бил добър и сега може да е име, но играта му е ужасна на това първенство. Това исках да кажа.. И не изкарвам играчите на Байерн добри, нито смесвам клубното с националното ниво, просто казвам откъде са тези играчи, защото наистина е факт, че 2 от 3мата вратари които ще грабнат приза за най-добър вратар са от Байерн и играчите на Байерн са с най-много вкарани голове на първенството, което говори добре за техните индивидуални умения, тъй като са пръснати по отборите.

Bambaleo
13.07.2014 15:50

ти че си фен на байерн мюнхен е ясно, но че постоянно смешваш нац. отбора и клубния отбор е непростимо, колкото и да си фен на един или друг клубен отбор, при това без значение кой е този клуб! Говорете по темата, все пак става въпрос за нац. отбори на германия и аржентина.

sdw
13.07.2014 15:46

Ще ти го кажа така - Играчите,които играят в големите европейски грандове са горе долу на едно ниво с малки изключения,доста влияеща е моментната форма.За теб обаче играчите на Байерн са ниво над играчите в другите отбори.Ей това е малко дразнещо да го четеш във всеки един твой коментар.Ти не боготвориш други играчи,които не играят в Байерн.Ти ако ще сравняваш играч по играч,те Белгия да са станали световни вече.

sdw
13.07.2014 15:41

Прекалено много редове си написал за нещо,което не си разбрал.Не си ме разбрал за Гьоце.Страхотен е играч е,но прекаляваш с хиберболата,точно както когато боготвориш Рибери.Остави Гьоце,едва ли сме на различни мнения за качествата му.И за Робен също,определено е най-добрия играч на това световно.Ама прекаляваш с хиберболите човек.Играчите на Байерн са много силни,но ако някой те слуша и не разбира от футбол,ще остане с впечатлението,че всички най-добри играчи са в Байерн,а всички други второстепенни са в другите отбори.Това е смешно,както ти го каза пича по-отдолу.Сега ми похвали и Данте(както си го правил друг път) и ще те почерпя една бира.

sksw
13.07.2014 15:17

Играчите на Байерн са вкарали 20 и косур гола на това първенство, повече от всеки друг. Няма значение дали са титуляри или резерви.. А ти просто пред този факт, може да мълчиш *smile* Всеки един се отличи с по нещо, един повече друг по-малко. Шакири може да е резерва, но играе колкото половината отбор на Бразилия взет заедно нали ? В Байерн за разлика от другите топ отборчета в Европа, резервите са почти на нивото на титулярите, дори някой и по-добри. Шакири е резерва, само защото Байерн има Мюлер, Робен и т.н., но когато е бил в игра винаги вкарва, подава за гол или помага на отбора много. Така че нека спрем този малоумен спор и когато говориш специално за Гьотце, вземи погледай негови мачове от предните сезони, за да разбереш дали е "просто добър играч" хаха А дано днес играе на финала *smile*

sksw
13.07.2014 15:13

Така ли ? И ти много ги разбираш гледам.. Гьотце който е избран за най-добър млад играч на Германия през изминалите години и който бе една от причините Германия да бият наред в квалификациите и Дортмунд да станат 2кратни шампиони на Германия е просто обикновен добър играч а ? Ти знаеш ли колко гола и асистенции има той в последните си 3 сезона ? Ясно ми е, че изобщо не си гледал негови мачове, така че просто не коментирай.. За мен и за повечето той е заедно с Ройс и Мюлер най-добрия играч на Германия и това че не е титуляр в момента изобщо не променя този факт. А теб те съветвам да погледаш малко стари мачове негови преди да говориш. Защото един Йозил в момента е на светлинни години от него, а е титуляр незнайно защо.

sksw
13.07.2014 15:10

Ми не е ли така бе отворко ? Слабо ме вълнува какво ти се слуша и какво не, фактите са такива... Нойер и Навас двама от играчите на Байерн са 2 от 3мата номинирани за вратар на Световното, играчите на Байерн имат най-много вкарани голове от всички на това Световно, 5 играча на Байерн са номинирани за златната топка на първенството и за капак Германия мачка всички, а 6-7 играча от тях всеки път са от Байерн, а това са 70% от отбора. Колкото до Робен, той направи за СМЯХ всички срещу които играеше, защото освен че вкарваше и подаваше за гол, постигна рекорд за скорост и направи смешни всички защитници отляво, които го бранеха подминавайки ги като пътни знаци. Айде когато фактите говорят, не се обаждай. Мисля че това първенство трябва да отговори на такива като теб кои са Байерн и техните играчи и да спреш да мрънкаш.

sdw
13.07.2014 13:57

Съгласен съм,аз за това не му обръщам внимание вече.Гьоце е нищо повече от просто един добър играч,Шакири защо е резерва на Байерн като е такъв добър играч?За Данте не искам да говоря даже,той е по-слаб и от Луиз.Единствено съм съгласен за Робен,че на това световно игра най-силно сред всички други големи играчи.

Mesut213
13.07.2014 13:46

Хайде стегни се вече де, омръзна ми да слушам за твоя Байерн Мюнхен и играчите на отбора...Робен заслужавал най-много приза за най-добър на световното, Гьотце не заслужавал да седи на скамейката, Германия била това което е, защото съставът е почти еднакъв с този на Байерн, Шакири бил за трима, Нойер можел да разиграва футболисти от светонва класа 1 в 1, без Меси,Кристиано, Данте е бил доказан и не го е притеснявал ( видяхме, колко е доказан), и куп други глупости... Не, че нещо ама вече досаждаш със "обективните" ти коментари...

caramell
13.07.2014 13:31

От една страна искам Германия да спечели и да си взема печелбата , но искам Аржентина да победят и Меси да стане най - великия играч в историята на футбола.. само това му липсва на него. Няма какво да се спори довечера от 22:00ч нека се насладим на мача.

levskishampion
13.07.2014 13:09

Фенове на меси дават минуси разбираемо не ги съдя ама ще усетят как боли от швабите ако си бил срещу глудница кучета или вълци ще разбереш истината

Horned
13.07.2014 13:03

Давай Аржентина!Време е някой да смаже настроението на германците,писна ми от вчерашни хлапета подкрепящи Германия след като победиха миналият им фаворит Бразилия.

sdw
13.07.2014 13:03

Голямо подценяване...Гледам и гласуванията за знак в раздел мачове,че е с огромен превес за отбора на Германия.Всички ли подценяват южноамериканския символичен домакин,който до сега показва страхотна игра?Някои критици ще кажат,че гаучосите не са играли силно в някои от мачовете си,но и забравяте,че трудно се играе срещу 10 в отбрана.Всички си правят изводи от това 7:1 срещу толкова слабата Бразилия,а забравяте как само мал шанса помогна на немците да не отпаднат от Алжирците на 1/8-ла,да не говоря за слабите мачове срещу Гана и САЩ.Не ме разбирайте погрешно,немците са сред най-силните отбори в света,но шанса за мен е 55 на 45 за Аржентина.Това,което гледам е,че тук 90% смятат,че шампиони са немците.Както каза пича отдолу - залагайте да ми се вдигне коефициента!

tiferich
13.07.2014 12:57

А така слагайте на Германия, да ми се дигне коефициента на Аржентина. Купата е за Меси и компания

sdw
13.07.2014 14:36

Мразиш спорове,в които няма смисъл ? Аз ли го създавам спора бе?Ти си човека,който си прави изводи какъв съм що съм и кво правя в свободното си време.Повярвай,че когато пиша тук го правя НЕ във свободното си време,а каквото пиша тук е именно това,което трябва да се коментира тук - теми за футбол.Да виждаш да ти развивам теми за хокей на лед,че да ми казваш да ходя в бнт като коментатор?Толкова неаргументирано нападаш някой,че после е смешно да кажеш "PEACE",а още по-смешно да се изтъкваш,че не обичаш глупави спорове.Като не ги обичаш,не ги създавай.Преди ти да се появиш мирно и кротко си коментирах мача довечера

caramell
13.07.2014 14:29

Въобще не ме интесува живота ти! Най - малкото на тебе...опазил бе Господ , ако си го помисля. Колкото до мача на 12 ЮНИ направих залог , че ще играят финал Германия - Аржетина и че Германия печели. Паричките си ги взех , но Аржетина ще бие немците довечера , защото всеки ги подценява. Меси ще вдигне трофея и ще е по - велик от всеки в този спорт! Виж неискам да се карам с тебе , просто ме дразнят такива спорове.. които нямат смисъл , защото след 7-8 часа почва мача и то ще се види кой е прав и кой е крив. PEACE!

sdw
13.07.2014 14:27

Този сайт е за коментари на тема футбол бе селянин,кибича само когато съм на работа,за да разпусна от простотиите,които правя по цял ден и с които си изкарвам хляба.Пиша на тема футбол,защото това ме вълнува достатъчно,а ако имам възможност да отида в някоя телевизия ще го направя,да не би предложения да ми правиш?Ти пък какъв се взе,че да праиш отчети на хората какво правят и какво не правят.3 дена работя,3 дена почивам.Да не си ми гадже?

sdw
13.07.2014 14:25

Ако те дразни не чети бе.Давам си мнение,ако не ти харесва ходи да си живееш в Северна Корея,заради такова комунистическо мислене сме стигнали до това ниво.Когато съм влезнал в спор с някой е било заради малоумни мнения,каквито са повечето тук.Пример:90% са сигурни,че немците ще бият,как по дяволите може някой да е сигурен за финал на мондиал ... Когато дискутирам дадена игра на отбор го правя с човек,с който мога да дискутирам,както го направих преди малко за Аржентина.Този сайт е именно заради това.Съвета ми е да не си избиваш комплексите тука. И ей така информативно да ти кажа,че в този сайт пиша три дена,а след това три дена не го поглеждам,само когато съм на работа.Не си ми никъв да ми правиш отчет на личния живот,толкова ли ти е интересен?

caramell
13.07.2014 14:24

К'во ме интересува какъв е бе? Като е обективен да ходи в някоя телевизия.. цял живот ли ще ми кибичи така? Да ме съжали ли? Аз съм фен на футбола!

svetidinko
13.07.2014 14:21

Човека е един от най - обективните в сайта .... sdw@ Като го видиш , че е фен на Арсенал не му спори , просто го съжали ...

caramell
13.07.2014 14:15

Хич не ме интересува какво водиш и какво не бе папагал такъв! Гледам те от доста време , че все акъл даваш за това и за онова .. к'во разбираш ти от тази игра бе? За какъв се мислиш бе Моуриньо? Всеки път като влезна да прочета нещо тука и ти гледам гадните спорове с някой в този сайт.. кибичи ми по цял ден през лаптопа и си прави кариерки с Реал сигурно? Ти и за Сокачев не ставаш бе

sdw
13.07.2014 14:09

Аз водя дискусия с някой(в случая с horned),не се опитвам да се правя на интересен за нещо,което няма нищо общо с темата.Щи кажа аз един мичмън селяндур

caramell
13.07.2014 14:03

Ти да не си " Мичмъна " от БНТ1 бе? тръгнал кос , гол и бос..

sdw
13.07.2014 13:58

Винаги Меси може да направи разликата

Horned
13.07.2014 13:56

Това е вярно,но Аржентина имат добра защита колкото и Германия и това ме кара да мисля,че имат шанс,а пък и от този мач ще се реши и кой вратар ще получи златната ръкавица,в полузащитата обаче немците взимат предел,който се компенсира от това,че Аржентина имат най-добрите нападатели на това световно първенство.Още от както Франция отпадна си знаех,че Аржентина ще бият накрая,защото с тази слаба игра на немците,която е доста непостоянна един мач превъзходни,един мач пълна дупка незнам. Като цяло е разпределено така: Вратар:Германия=Аржентина Защита:Германия=Аржентина Полузащита:Германия>Аржентина Нападение:Германия

sdw
13.07.2014 13:47

Ами това е резонна прогноза,след това което виждаме последните мачове.Но има нещо друго.Аржентинците до сега не допускат много голове и това е защото всички отбори играли срещу тях(изключвам Нигерия) паркирваха автобуса отзад,защото не може да се рискува срещу такива нападатели.Германия са всичко друго,но не и такъв отбор,така че очаквам открит мач.

tiferich
13.07.2014 13:44

Ами играй за Германия братле , нека коеф да стане 4 ще се радвам *smile*

Horned
13.07.2014 13:44

Очаквам слаб мач като цяло на двата отбора и голове или в продължение или към края.

sdw
13.07.2014 13:43

Айде дано.Играх на 6 коефициент 1-ви Аржентина 2-ри Германия,точно преди да се разиграят полуфиналните срещи.Интересно е,че тогава 6.5 беше коефициента за 1-ви Германия 2-ри Аржентина.Една победа със 7:1 толкова много промени коефициентите,че хора,които следят коефициентите и залагат маса пари могат да играят всички възможни варианти през малко по-различен период от време и да спечелят хубави пари,без да ги интересува как ще завърши мача.

Horned
13.07.2014 13:41

Всички знаем това,ала за заложилите шансовете са 60:40,тъкмо ако Аржентина победи тези,които са пуснали фишовете за Аржентина ще вземат доста пари.

sdw
13.07.2014 13:33

С извинения,но само глупак би отписал всички шансове за даден отбор на финал на такъв турнир.Не разбрахте ли дечковци,че шансовете на двата отбора са грубо казано 50 на 50.

Juventus333
13.07.2014 13:24

Хахаххахахахахахаахахаххаахахахахъах- Никъв шанс. *smile*

Deco_Sneijder
13.07.2014 12:43

Днес съм Аржентина въпреки че отстраниха любимците ни.Отдавна те не са печелели и ще е интересно като цяло.Но нали знаете,всички играят накрая Германия печели.Дано гледаме 1 интересен финал,голям ден е *smile*

charlesbukowski
13.07.2014 12:40

Ако иска Германия да спечели този мач ще трябва някой от Боатенг,Хумелс,Кедира да го пазят много добре,а пък Аржентинците лисицата Клозе и Мюлер.Мачът е под 2.5 гола с Х в редовното време.

a00011
13.07.2014 12:46

Далеч опасността не идва само от Клозе и Мюлер.Един Кроос и един Шурле могат да им направят вечерта доста трудна и тегава.Германците на контра атака не прощават.

vesko5551
13.07.2014 12:17

Аз съм за Аржентина повече ми харесва играта им но Немците са корави и нищо не се знае ... (ако може да се нарекат немци де *lol* )

RealMadrid_4ver
13.07.2014 12:11

Вермахта пак ще гази латиноси.Футболът е 90 минути проста игра, а накрая печелят немците!!!*cup*

chicharito_3
13.07.2014 12:16

"Футболът е проста игра – 22-ма мъже тичат след една топка в продължение на 90 минути и накрая печелят германците“ - Гари Линекер

paradise11
13.07.2014 12:11

Очевидно е. кой е по-класният и силен отбор в момента. Отборът на Аржентина се крепеше на Меси и Ди Мария и проблясъците на Игуаин, но определено това не стига за сблъсък с отбор като Германия.Прогнозата ми е 2:0 за Германия. Иначе това световно ме изненада с доста малкото подредени и въобще знаещи какво да правят на терена.Отбори като Бразилия, Италия, Англия и дори Аржентина играха в чиста анархия през повечето време и единствените отбори, който направиха добре впечатление бяха Германия и проблясъците на Холандия, Белгия и Колумбия и може би Чили, всичко друго игра безорбазно, дали заради дългият изморителен клубен сезон или поради друга причина, това за мен бе едно от най-слабите световни до сега.

a00011
13.07.2014 12:06

Винаги съм симпатизирал на Германия и тук твърдо заставам зад тях.Очаквам победа за Германия още в редовните 90 минути 2:1.

Chelsea86
13.07.2014 12:01

Майншафта трябва да спечели и да защити честта на Европа. Определено показаха, че най-много заслужават да вземат Мондиала.

П.П. Това ще е втория път в, който съм за Германия. *beer**wink*

Toshiro1900
13.07.2014 11:57

Дано спечелят германците. Те я заслужават повече.

levskishampion
13.07.2014 11:49

швабинагия ще бие 2:1 или 3:2 заслужават го най вече МЮЛЕР КЛОЗЕ БАСТИАН

toya.stava
13.07.2014 11:47

Аз мисля да спечеля некой лев от Божков неска ! Мисля, че Германия ще смаже отборчето на Меси и компания, но ще е много интересно ! *beer**beer* Надявам се въпреки всичко Аржентина да направи нужната съпротива за да стане зрелище не ми се иска Германия да реши мача първото полувреме .. Поне да има интрига !

sdw
13.07.2014 11:40

Аз пък си мисля,че това ще е поредния здрав двубой.Аржентинците имат много здрава защита,а по-интересното е,че отборите срещу които е играла до сега,винаги са играли защитно срещу атомното нападение на гаучосите.Германия обаче не е отбор,който се пази стремглаво в защита,което ще отвори Аржентина до поне две попадения.Мача е 2:1 или 2:2.Смятам,че Аржентина ще имат символично домакинско предимство и ще триумфират над силния отбор на бундестима,но мача ще е много здрав.