Холандия разби мексиканските сърца с късен обрат (видео)

20:57
Холандия разби мексиканските сърца с късен обрат (видео)
Холандия победи Мексико с 2:1 на "Ещадио Кастелао" в осминафинален мач от Мондиал 2014.

Главен съдия бе португалецът Педро Проенса.

Преди почивката мексиканците бяха по-активният отбор на терена. Ацтеките имаха териториално предимство, като атаките им често вещаеха неприятности за Силесен.

В 14-та минута Дос Сантос се озова на чиста позиция в наказателното поле и шутира, но ударът му мина встрани от вратата. Три минути по-късно Ерера също бе близо до това да открие резултата, но неговият изстрел също премина встрани от вратата на холандците.

В 20-та минута пробив на Ерера бе спрян с ритник в главата на мексиканеца. Ситуацията се разви в пеналта на лалетата, но реферът Проенса прецени, че Рон Влаар е играл коректно.

Португалският арбитър не отсъди и чиста дузпа за европейците в края на полувремето, когато Робен бе подкосен последователно от Маркес и Морено в пеналта на ацтеките.

Втората част започна взривно. Джовани Дос Сантос заби красив гол с шут от около 20 метра. Топката бе пласирана в долния десен ъгъл на Силесен.

Шест минути по-късно след центриране от корнер Де Врий стреля от близка дистанция, Очоа спаси, след което и гредата помогна на Мексико.

В последните минути Холандия сътвори обрат. В 88-та минута Уесли Снайдер се възползва от лошо изчистена топка след центриране от ъглов удар. Плеймейкърът препарира Очоа с топовен удар от границата на пеналта.

Пробив на Робен в 92-та минута бе спрян от нарушение на Рафа Маркес в пеналта. Проенса посочи бялата точка. Хунтелаар пое отговорността. Нападателят шутира в долния десен ъгъл и се разписа. Така Холандия се класира на четвъртфиналите.



Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

valeri777
30.06.2014 10:45

Ако беше стигнало до продължение можеше да се повтори ситуацията със Реал-Атлетико,просто се виждаше че мексиканците бяха издъхнали и нямаше да имат сили за нищо повече!Но не това е най важното гледах мача във Израел бях на площад със огромен телевизор имаше много фенове,израелците викаха като луди за Мексико! Само да им бяхте видяли физиономите им след последният съдийски сигнал *sick*

sdw
30.06.2014 09:40

Ей тоя Робен всееееки път по един и същ начин действа и всеки път по един и същ начин навлиза.По-интересното е,че никой не може да го спре,въпреки монотонността в действията.От къде я вади тая енергия на тея години не знам,а това как държи топката прилепена до крака му е по-уникално и от на Меси дрибъла.

sksw
30.06.2014 08:44

Заслужена победа на Холандия. Дузпи трябваше да има на два пъти, но съдията я свири накрая. Да, не беше голям контакта, но това бе нещо като реванш за неотсъдените други дузпи. Робен игра на много високо ниво и въпреки, че го пазеха по 2ма мексиканци, пак успяваше да пробива навътре. А Мексико могат да се радват, че мача не отиде в продължения, защото в края бяха умрели направо и холандците щяха да ги унищожат в продълженията.

y_goshev_96
29.06.2014 23:57

Много се радвам, че Холандия продължи. На мен лично, не ми е приятно, да гледам отбор като Мексико, който след гола си играеше отзад в стил Моуриньо. В 60-та минута треньора прави смяна на нападател със защитник. Предпочитам да гледам атакуващ футбол. А и си заслужава да гледаме Робен, който днес пак беше на много високо ниво.. *wink*

rad011
30.06.2014 02:06

Оп объркас се много съжелявам пич,помислих си да не съм в темата за Гърция и Коста Рика.

rad011
30.06.2014 02:05

Човек това да не би да искаше да го кажеш в темата за Холандия и Мексико?

123321
29.06.2014 23:06

До коментар [@comment 1659763] от [@user LondonChels]:

*lol**lol**lol**lol**lol*

shifter_fd
29.06.2014 22:06

В 85-тата минута си мислех, че няма да има изненади на Копа Америка, ама те на - единият от поканените отбори се озори и обърна мача. А Чили...ъъъъ,...простете Мексико, направиха една сериозна грешка, като се окопитиха пред наказателното си още в 60-тата минута....но за няколкото членове на тази страница, които яростно се ядосват и псуват съдията - да им се припомни подминатата 100% дузпа за лалетата в края на първото полувреме, която щеше да прати мача в съвсем различна посока... ама айде, нали сме народ големи разбирачи от футбол, та дай да псуваме съдията, като нещо не ни ойдиса... Холандия от своя страна изигра едно много, ама много объркано първо полувреме и едва след гола реши да се разиграе... но е лесно да съдим тоя и оня, а да не смятаме, че тия 20 (изключвам двамата вратари) тичат 90 минути при 30 градуса температура и влажност 70% , което само от разходки може да ви умори за норматив.

puma07
29.06.2014 21:59

е дееба,яд ме е за мексико...от 2 свестни отбора 1 отпадна,дано след малко коста рика надуе шушоните на..византийците..че тея гърци са най изненадващия осминафиналист,според мен...поне според антифутбола,който показват...е кой харесва такъв футбол

Crissstiano
29.06.2014 21:45

Точно този мач не успях да гледам и то егати и драмата е било.Браво на Холандците!

rostislav.kovachev
29.06.2014 21:57

Диххх... нищо, следващия на Мюзеумплайн *smile*

Hazarddddd
29.06.2014 21:43

Браво на Холандия. Как само избухнах при изравнителния гол! Робен беше фантастичен, а Снайдер не бе толкова добър, но с този гол едва не скъса мрежата! Успех на Холандия в следващата фаза!

rostislav.kovachev
29.06.2014 21:41

Това е в пъти най-непретенциозния отбор на Холандия. Ако стигнат отново до финал, какво повече?

Ако Мексико имаше аналог на ван Гаал, бяха приключили, според мен летящите. Сега естествено ще им допорастнат крилата и Меси с/у Робен е наистина сблъсъкът, който ми се гледа!!!

Иначе, който трньор, тръгне да пази 1:0 / 0:1, заслужава без изключение да му надуят манерката!!!
Но при положение, че 3 (4) ма от мексиканците играят в Аякс, Псв, и АЗ, не виждам, как можеха след 40тата мин. да реагират по-застрашаващо.

Евала на холандците!!! но който не ги би, изпусна огромен шанс. Защитата им едва смогва да следва указанията, и е светлини години далеч от времената на Давиц, де Бур (Ф&Р), и пр.

Манчестър, дръж се!!! Иде наследникот на Съра!

overdrive
29.06.2014 21:28

Е то винаги като се гмуркаш за дузпи е ясно, че все някога ще изглежда истинска и ще има контакт, но какви компенсации, какви пет лева !? В края на мача при 1:1... голяма глупост!!

Hazarddddd
29.06.2014 21:49

Не говори глупости! Мога да ти припомня една ситуация от второто полувреме на мача, в която Робен пак проби от дясно, но не тръгна навътре, а продължи напред и стреля с десния крак. Там защитникът на Мексико се хвърли в краката му без изобщо да докосне топката и Робен го прескочи. Ако Робен беше паднал 100% съдята щеше да отсъди дузпа.*wink*

rostislav.kovachev
29.06.2014 21:43

Това е и моят възглед за всички пресилени отсъждания. Зрителите и футбола загубиха от тази дузпа, но както Парцала отбеляза, фишоветеизлязоха, така че...

overdrive
29.06.2014 21:36

Ами тогава не я дадоха, кофти, но факт. Във футбола компенсации няма. Това че някои рефери оставят пободни впечатления не значи, че има подобно нещо и че е справедливо. Трябваше просто да си има продължения и да видим какво щеше да става. Холандия набираха добра скорост и можеха да спечелят и без да се стига до дузпи, но сега няма как да разберем какво е щяло да стане.

ivanrealmadrid1
29.06.2014 21:31

да в края , но и при първата неотсъдена срешу Робен можеше да тръгне мача по съвсем друг начин

MiTaKa_D
29.06.2014 21:23

Браво на Холандия.*beer* Дано Европейските отбори дето останаха да се представят добре до края.*beer*

rostislav.kovachev
29.06.2014 21:22

Рефера успя да осигури баланс в отсвирването и долу-горе отми срама от предните си отсъждания.

Браво Роббен! Не спирай да ме кефиш, пък може и при Меси да довтасаш *surprized**surprized**surprized**joking**joking**joking**joking**joking*

(няма шанс...)

scouser_pool
29.06.2014 21:19

Холандия заслужават поне 1 световна титла...от друга страна , не ме впечатлява чак толкова стила им с тея дълги топки, мисля , че ще им е много трудно срещу който и да е измежду Аржентина,Франция,Германия,Бразилия,Колумбия...потенциално все отбори които могат да срещнат на полуфинал или финал ако победят Коста Рика/Гърция

popi68
29.06.2014 21:15

За съжаления съдията развали хубавия мач и даде несъществуваща дузпа за Холандия , трябваше да му даде червен картон и да го изгони жалко в края на мача се подигра с Мексико абсолютна симулация на Робен направо сам се хвърли като риба без никой да го е докоснал за мен този съдя повече не трябва за свири мач има и още едно нещо което трябва да се отбележи реши мача в продълженията и в края на мача.

popi68
29.06.2014 21:53

Ще им се върне на Холандците всичко на този свят се връща аз няма за какво да се изяждам от яд защото не съм ядосан не поддържам нито един от двата отбора реално мача трябваше да влезе в продължения пък там който е по достоен да победи и ако е Холандия щях да го поздравя .

gL_Manekena
29.06.2014 21:38

Кво се занимаваш да обесняваш на кон с капаци?

TeeHee
29.06.2014 21:32

Червен картон за симулация, личи си колко ги разбираш нещата. При положение, че го настъпиха Робен в наказателното, имаше всички предпоставки да падне, въпроса е, че трябваше да го направи по -явно за да бъде отсъдена дузпа този път. Друг е въпроса, че Робен ги направи смешни и 3 пъти го спъваха в наказателното, но само един отсъдиха дузпа.

CLOTH
29.06.2014 21:30

Мммм с хора с пристрастно мнение спорове няма да водя. Живей си в заблуда, изяждай се от яд и гледай как Лалетата бият !*beer*

popi68
29.06.2014 21:23

Няма какво да гледам нямаше дузпа категорично трябваше да изгони Робен червен картон и толкова няма какво да коментираме пълна симулация всички го видяха.

CLOTH
29.06.2014 21:17

Шт, не надавай вой! Виж 46-тата минута и тогава пей !

CLOTH
29.06.2014 21:13

Все пак достойно представяне на Мексико, които играха в два дни подред *joking*

hristamian
29.06.2014 21:10

Много пъти Холандия не са успявали....74,78,на европейското у тях и ЮАР...нека веднъж и на тях им върви...от поколения заслужават късмет...

bacardy_breezer
29.06.2014 21:15

Прав си ! Дано най-накрая станат Световни шампиони. Няма отбор, който да го заслужава повече от тях, предвид великите отбори, които са имали през годините, е грозно да нямат Световна купа. Надявам се на финал Германия - Холандия и "лалетата" да им го върнат тъпкано за загубата на финала 74', когато са смазали Бундестима, а немците бият заради подарена дузпа.

JoseManuelReina
29.06.2014 21:08

Подараци , ясно е че това световно ще е голяма пародия !!!

ivanrealmadrid1
29.06.2014 21:07

най-вероятно Холандия Аржентина полуфинал

ivanrealmadrid1
29.06.2014 21:30

в грешка си мой човек, Холандия ще играе на 1/4 с победителя от Коста Рика и Гърция и отиват на 1/2 където чакат победителя от 1/4 който още не се е определил от 2та 1/8 финала на Аржентина - Швейцария и Белгия САЩ , така че най-вероятно те са на 1/2 по мои виждания пък ще видим ... в един поток са по на кратко *lol*

one1win
29.06.2014 21:14

Холандия или Коста Рика/Гърция - Бразилия/Колумбия ще е единия полуфинал. Няма как да играят Холандия - Аржентина.

gL_Manekena
29.06.2014 21:05

Холандия са ми фаворити но, подцениха Мексиканците и само късмета ги спаси.Адмирации към Мексико, направо страхотен хъс и борба, ако бяха задържали малко повече топката а и не се бяха затворили накрая почти сиг. се класираха.Жалко защото това им е 6-то отпадане на 1/8 финал а играят, имат страхотен и сплотен отбор.За Очоа, просто страхотен, дано някой голям клуб го вземе защото просто те радва с тези спасявания.Успех на Холандците на 1/4 финала, но с тази игра няма да го бъде
П.с. Честито на всички който са го играли и са спечелили, лично аз го хванах на точен.

Dmxter
29.06.2014 21:05

Гнусна симулация, жалка работа ...

ivanrealmadrid1
29.06.2014 21:04

завиждам им на холандските фенове , тези победи са най-сладки

ivanrealmadrid1
29.06.2014 21:02

браво на Хунтелаар , и пари ми донесе и адреналин хахах уникален мач

Salient
29.06.2014 21:02

Страхотен характер от страна на холандците! Само не знам защо почнаха да играят след гола на Мексико, предполагам заради тежкото време..

CLOTH
29.06.2014 21:01

Голям кеф, насрах се!

sakata_97
29.06.2014 22:30

Знаеш че се шегувам *joking**joking*

CLOTH
29.06.2014 21:05

Напълно възможно *joking*

sakata_97
29.06.2014 21:04

Аз пак се чудя на какво ми миришеше след края на мача,то било на ла.на ;d;d

kapitana123
29.06.2014 21:01

Абсолютен подарък си беше дузпата. Предните две майсторски гмуркания на Робен съдята ги подмина, а най-очевадната симулация взе че я свири. Пореден съдийски резил

Papinhoo
29.06.2014 21:00

Браво на Холандия. Робен може да преигра дузпата. Но можеше преди да даде също дузпа за Холандия. На Робен трябва му носат вода.

BerbaTheBest
29.06.2014 21:00

Никаква дузпа, Робен си свърши добре работата!*erm**thumb_down*

PraschoChorbata
29.06.2014 21:00

Само вижте на какво ги прави Робен, без него за къде са ? И после не струвал 50 милиона, бил стар и не знам си какво...

bacardy_breezer
29.06.2014 20:59

Подобно на Бразилия и Холандия мина през АДА неска, но се справи. Иначе евала на Мескико - много симпатичен отбор. Заедно с Чили ми направиха невероятно впечатление. А Очоа е голям вратар.

monte_carlo
29.06.2014 20:59

Честито на Холандия, на мене ми стана мъчно за мексиканците,ако трябва да съм честен. Най-заслуженият резултат щеше да е равен в редовното време.

sa6etoo
29.06.2014 20:58

Дано на финала ако го стигнат все пак ги треснат едно хубаво.

The_Djoker
29.06.2014 20:58

Страхотни холандци,браво,Робен отново като лидер на отбора го повежда,Робен за златна топка *smile*

bacardy_breezer
29.06.2014 20:58

МАЧКАЙТЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ ХОЛАНДЦИ !!!!!!!! Ей, тва е непримирим дух - БРАВО на тия момчета - НЕВЕРОЯТНИ. Айде един ЕВРО финал Германия - Холандия ще се накефя супер много. Според мен единия 1/2 финал е Бразилия - Германия, а другия - Холандия - Аржентина, но мисля, че съдиите ще бутат слабите аржентинци и бразилци, а истинското зрелище ще е ГЕРМАНИЯ - ХОЛАНДИЯ !!!

holigan4e
29.06.2014 20:57

Бате Холандия не заслужаваха да победят , но и Мексико как може да се затворят след 0-1 ?! Доволен съм , че лалетата победиха , защото бях заложил. Направо треперим лелелеле

Guardiola10
29.06.2014 20:54

Не заслужаваха това Мексико, ама понякога и така става.

rostislav.kovachev
29.06.2014 21:07

Ne zasluvawaha i sre]u nas, ama maj ne sa minawali osmina final maite. Очоа бахти феноменлния мач!!! Пълен срам за всички грандове!!! Да свири във втора френска ***№%$ Дано да е гърция...

LondonChels
29.06.2014 20:54

Обаче тоя червей робен цял мач търси дузпа :Д

rostislav.kovachev
29.06.2014 21:00

Нито е червей, нито е падал (до този момент) за дузпа. Но наистина тъпо, че му я свириха, чак когато се пльосна, но три пъти за щастие

holigan4e
29.06.2014 20:58

Който търси намира *beer**ball**goal*

manutd_forlife
29.06.2014 20:54

Страхотен мач. Браво на Холандия. Уверено напред към Маракана !

hoffi
29.06.2014 20:54

Ван Гаал още от сега влиза в стил Манчестър Юнайтед !

CLOTH
29.06.2014 20:54

ВКЪЩИИИИИИИИИИИИИИИИИИИИ И ФИШОВЕТЕ ИЗЛЯЗОХА !!!!

RMcF_
29.06.2014 20:53

аре веее.. знаех си, че в дясно ше я бие ...

Guardiola10
29.06.2014 20:53

По принцип има дузпа, но и Робен преигра малко.

miro211
29.06.2014 20:52

miro211 869 29 юни 2014 [20:12] #63
1:1

Сигура хОланците се класират

aa2
29.06.2014 20:52

''Великия'' вратар на Мексико този път стоя и гледаше топката като теле в железница!Този вратар в 95% от ''великите'' си спасявания не разбира, че топката го удря.В мача с Бразилия например от 4 ''велики'' спасявания реално само за 1 се хвърли - главата на Неймар, другите 3 бяха точно в него.
Не знам какво му се кефят всички, но през следващия сезон съм сигурен, че ще се докаже, че е прехвален вратар!

AleksHD
30.06.2014 09:50

Чувал ли си изобщо нещо за вратарско позициониране бе хлапе....То и затва Арсенал ще си останат без класен вратар щото и феновете им незнаят какво е "Вратар"....

nikshan11
29.06.2014 21:12

Не знам,но според мен Очоа може да играе в Атлетико от август,впредвид това с Куртоа.

rostislav.kovachev
29.06.2014 21:12

Какво им обясняваш? За разлика от Касияс не я пусна през чатала, нито никъде... и не само този мач. Че няма как да го вземем дублиращ/конкуренция на Браво, и да убием интригата в зародиш *sad*

aa2
29.06.2014 21:05

Да, точно този мач го гледах, но един мач вратар от висша класа не прави.То и Фабиански е имал супер мачове, но не е спряган за трансфер в голям отбор, нали?На Очоа на това световно наистина повечето удари са му в тялото, той реално трябва само да се движи към топката и след това да поеме удара.Погледни му погледа в повечето случаи - та той е свръх изненадан от това, че топката го удря...Не знам, за мен не е някакъв свръх добър вратар, може би нещо средно.

scouser_pool
29.06.2014 21:05

Ти ако и след такъв бомбен изстрел на Снайдер искаш да реагира не знам*lol* Ясно е , че не е баш за най-добрите отбори , но поне трябва да се състезава в някой като Севиля,Фиорентина отбор от този ранг , а не Аячо...а това , че ударите са в него , някои да , но се иска и позициониране добро за да си затвори ъгъла , има и достатъчно където се хвърля , така че не знам защо го критикуваш , до момента най-добрия вратар на Световното

nikshan11
29.06.2014 20:59

Толкова си му и гледал двубои ти в Аячо колко пъти ги вадеше,свали си двубоя им с ПСЖ и виж какво прави. *beer*

rostislav.kovachev
29.06.2014 20:50

Е за това го пускат Кауьть, щото бая се бори.
Честити Снайдер!
Хайде де Пай!

gL_Manekena
29.06.2014 20:50

Ти луд ли сиии, хаха счупих си лап топа *lol**ball**goal*

skivur
29.06.2014 20:48

Тоя път Очоа тяма шанс.И все пак е страхотен вратар.

Frostmourne
29.06.2014 20:48

Уесли Снайпер,Лалетатааааааааааааа разцъфваааааааааааат!!!!!!!!!!!!!!!!

hoffi
29.06.2014 20:47

СНАЙДЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕР !!!

CLOTH
29.06.2014 20:47

СНАЙПЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕР, УБИЙСТВОООООООООООООООООООООО!

CLOTH
29.06.2014 20:47

Е за това не се дава ш*бания водопой! Убиха устрема и играта се промени тотално. Тоя съдия да умре, заедно с всичките южноамерикански отбори!

thunder4obg
29.06.2014 20:46

Какви са тия смехотворни квалификации в тая южна Америка бе...в последните си 10 мача имали само 2 победи и се класирали на бараж,и то какъв бараж срещу някви анонимници....Квотите за Световното се раздават толкова смешно че не е истина

scouser_pool
29.06.2014 21:10

Ти сериозно ли?Първо Мексико се състезават в Северна Америка , не Южна , и второ , както виждаш напълно са си заслужили шанса за бараж , Коста Рика и САЩ също са на 1/8финал , това са 3 от 4те отбора на Северна Америка излезли от групите , само Хондурас не се представиха силно...а европейските нации какво правят , окапват една по една*erm*

Guardiola10
29.06.2014 20:45

Очоа е нереално добър и явно се намира във форма. *lol*

scouser_pool
29.06.2014 20:45

Чудно ми е този Очоа какво е правил толкова години в слаби отбори...не е като за първи път да чуваме за него, още от 6,7 години се води талант пък никой не го е прилапал , странно

AleksHD
29.06.2014 20:46

Някой вратари са в най-добра форма в периода в който са на 26 между 35 години.

vlatkyn
29.06.2014 20:43

Катастрофа за Ван Гал, Мексико са по-добри.

hoffi
29.06.2014 20:37

Робен спокойно можеше да върне към Перси, ама нали е лаком.. затяга се обръча пред мексиканската врата, но дали не е късно..

vlatkyn
29.06.2014 20:36

Този водопой играе само за Мексико.

Guardiola10
29.06.2014 20:36

За Очоа Световното се превръща в страхотно интервю за работа и сто процента ще си намери някой доста добър отбор с това представяне.

Chelsea86
29.06.2014 20:35

Очоа е половиният отбор на Мексико! *wink*

Double_De
29.06.2014 20:34

лакомията робен ще изхвърли лалетата от турнира

rostislav.kovachev
29.06.2014 20:33

Според мен навлизаше безпрепядствен в наказателното, по-опсно от предното положение, но няма значение. По-важно е успеят да вкарат редовен гол.

Guardiola10
29.06.2014 20:32

Сега един Чичарито може да свърши полезна работа за Мексико в последните минути.

scouser_pool
29.06.2014 20:30

Бахах , защитника на Мексико си лежи на земята и Робен кво прай , отива над него и са хвърля като застрелян *lol**lol**lol*

rostislav.kovachev
29.06.2014 20:27

Трудно ще му е на Роббе сам, трябва де пай, снайдер, перси, да помагат...

CLOTH
29.06.2014 20:25

Блинд да взима да спира с тия пробити опити, мале откачил съм!

skivur
29.06.2014 20:19

Очоа ще грабне вниманието на всички грандове.

vlatkyn
29.06.2014 20:17

Как можа греда ,това носи лош късмет.

vlatkyn
29.06.2014 20:16

Ван Гал отвръща на удара, сега обръщалка.

CLOTH
29.06.2014 20:09

Ето, виждаш ли, сега можеше да е 1:1, ако беше гледал като хората оня слепеца...

WaynU
29.06.2014 20:09

Първи гол Мексико.. знаех си ...............

btonev
29.06.2014 20:02

Мисля, че през второто полувреме холандците ще вкарат 2 бързи гола, за да си осигурят мача.

rostislav.kovachev
29.06.2014 20:02

Налага се да се коригирам, посякоха го лошо - чиста дузпа!
Но трябва още доста положения да заработят оранйето, ако не им се летиза Нидерландия.

Mesut213
29.06.2014 20:01

Стига сте се правили на разбирачи всичките, то и аз мога да ви кажа дали е дузпа, или не след 5 повторения, ама помислихте ли на съдията какво му е в онзи момент, тази дузпа беше супер трудна отсъждане, имало е много по-фрапантни грешки, помислете един път и като съдия...

Mesut213
29.06.2014 20:05

Това го писах не защото, не е дузпа, просто всички като видят повторението веднага започват с реакциите: "Това беше чиста дузпа, тъп съдия ощети Холандия" и т.н.

The_Djoker
29.06.2014 20:04

Ми за т'ва им плащат сумати пари ,щом не може да осъзнае какво е станало,то реферът няма място там

CLOTH
29.06.2014 20:04

Да, ама аз си седя вкъщи пред телевизора, а него са го сложили там, точно за да вижда тези спорни ситуации. Ако беше все тая дали ще се свири правилно и да се правят подобни грешки, то всеки да става съдия, а ?

vlatkyn
29.06.2014 20:03

Вече казахме че е трудна за отсъждане, няма нужда да повтаряш като папагал.

monte_carlo
29.06.2014 19:58

Между другото, аз не залагам мачове, но днеска брат ми ми сподели,че коефициента на холандците за победа се е качил рязко, не знам дали на някого говори нещо това, но наистина до момента Холандия изглежда,че трудно ще вземе мача. Има и второ полувреме все пак, ще видим как ще се стекат нещата *smile*

rostislav.kovachev
29.06.2014 20:08

Тука са основно залагащи, така че... След такъв пас на Перси и аз няма да свиря дузпа... Брейййй, мучо мучо

Manchester4o
29.06.2014 19:58

1-вото полувреме Холандия и 4-те мача са Х,но второто напукват противника,да видим *smile* очаквам и тук 2-рото да се развихрят *smile*

golemiq_geshan
29.06.2014 19:58

Аз съм за Холандия , особено и като заложих за тях , но честно да си кажа не бих дал тая дузпа срещу Робен , защото топката е спорна и като цяло ситуацията беше борба за топката и по - добра позиция , аз лично съм против всяко такова единоборство да се свири дузпа , все пак в наказателното поле , ако топката беше в Робен 1000% дузпа , но тя беше спорна . Иначе дано Холандия да се вдигне второто и да спечели , ако продължат така , нищо добро не ги чака и според мен днес Силесен е доста колеблив , дано не закопае Холандия , тва е мое предчувствие , иначе до сега момчето пази добре , но ми се струва много нервен , излиза когато не трябва веднъж имаше 2 защитника в борба с мексиканец и той излезе , а когато трябваше в 1 случай си остана на гол линията

vlatkyn
29.06.2014 20:01

Топката може да е спорна ,но мексиканеца атакува не топката а крака на Робен, чиста дузпа.

Manchester4o
29.06.2014 20:01

Викаш при спорна топка спъваш противника,той пада,взимаш топката и няма нищо *joking*

monte_carlo
29.06.2014 19:56

Мексико до момента ирае много силно, изненадаха ме доста приятно, очаквах холандците да доминират, но се получава точно обратното. Мексико имаше далеч повече ситуации да води в резултата.

rocky56
29.06.2014 19:55

Ако паса на Перси бе по добър можеше тази контраатака да се развие по съвсем друг начин.

Gopcho
29.06.2014 19:55

Това не е 100% дузпа, а 200% , защото пъвро Маркез го ритна, после Морено го спъна. Мексико играят много добре. Холандия си играе, както в групите , чака своя момент или грешка в противниковия отбор!

vlatkyn
29.06.2014 19:54

Холандците трудно ще бият. Мексико са много добри. Да не забравяме- Олимпийски шампиони.

gL_Manekena
29.06.2014 19:53

Ако Робен не беше вдигал ръце предните пъти, Проенса можеше и да е свири...

Manchester4o
29.06.2014 19:50

Поредна грешка на садиите,чиста дузпа с жълт картон

thunder4obg
29.06.2014 19:50

Чиста дузпа ,тия съдии са просто пародия,свири се постоянно за южноамериканските отвори,които играят най-грозния футбол впрочем

btonev
29.06.2014 19:49

Много жалко, че бяха ощетени по този начин, но съм сигурен, че холандците ще доминират през второто полувреме, няма да се оставят да ги изхвърлят..

vlatkyn
29.06.2014 19:48

Чиста дузпа, но трудно да се види без повторения.

rostislav.kovachev
29.06.2014 19:48

Браво бе, Робе! Най-откачения офанзивен си!
Ама как можа така да се окенза Пърси, бе?!

CLOTH
29.06.2014 19:47

Това, ако не е дузпа, не знам кое...

thunder4obg
29.06.2014 19:45

Някой може ли да ми обясни защо коментатора целува задните части на Мексиканците,и вика за тях, при положение че има европейски отбор на терена...Тия коментатори са супер гъзоминци

miro211
29.06.2014 19:42

Защо коефициента на залозите за Холандия срещу Мексико са по- ниски (т.ест по- добри) от тея на Коста Рика срещу Гърция. Мексико играе доста добре. Гърците нямат НИКАКЪВ шанс срещу костариканците.

vlatkyn
29.06.2014 19:39

Холандците май ще позлатят букмейкърите, тоест Мексико и днес са по-добрите.

rostislav.kovachev
29.06.2014 19:44

Те и испанците бяха по-добри

Manchester4o
29.06.2014 19:32

Около 2 сек. избързва коментатора,тия от БНТ са нямам думи

CLOTH
29.06.2014 19:32

Само при мен ли коментарът изпреварва картината ?

golemiq_geshan
29.06.2014 19:59

Иначе коментатора избързва , защото картината при него идва по - рано отколкото при нас , той не може да знае какво ще се случи , просто си говори в движение и за това се получава така

RVP_Reus_9
29.06.2014 19:57

При мен преди коментатора се забавяше, но този мач нещо избързва. Иначе с тоя бавен футбол и показаното до момента съм на 100% че Холандия ми скапва фиша.*nerd*

Manchester4o
29.06.2014 19:28

Тоя треньора на Мексико може ли да е толкова тъп,да предпочита това дърво Пералта пред Чичарито

Guardiola10
29.06.2014 19:28

До момента Мексико играе по-стабилно и изтърва по-сериозни възможности и може да се получи някоя изненада накрая на мача.

bestfan
29.06.2014 19:20

Мача е 1:0 или 2:1 за Холандия трудна победа над коравият тим на Мексико ! Такива коментари като 3:0 , 5:0 са мека казано смешни !

CLOTH
29.06.2014 19:20

Не ми харесва как започва мачът.

ivanrealmadrid1
29.06.2014 19:27

ще видим, ако мексиканците продължават толкова атакуващо ще вземе да стане като с Испания , мълниеносни контри и много голове

ale301
29.06.2014 19:21

Няма да ти хареса и до края *smile*

ale301
29.06.2014 19:19

Още ли вярвате,че Холандия ще бият така лесно Мексико.Не Коста Рика,а Мексико ще са истинската изненада на този турнир

spartacus123456
29.06.2014 19:15

С такива коментатори, Мексико ги виждам финалист *lol* *lol* *lol*

Chelsea86
29.06.2014 19:02

Жалко, че не е коментаторът от вчера. Сега щяхме да чуем как вика на Мексико - Чили, Чили, Чили...

WaynU
29.06.2014 19:00

Мислия че холандия ще унищожи мексико

CLOTH
29.06.2014 18:55

Дано Лалетата бият, ще ме направят истински щастлив.

WaynU
29.06.2014 19:11

и аз чакам само холандя

golemiq_geshan
29.06.2014 18:47

Според мен в този мач ще си проличи има ли наистина шанс Холандия за титлата . Ако играят както Бразилия снощи и се затрудняват и се мъчат , значи не са сред големите фаворити , ако обаче покажат солидна игра и надиграят толкова корав отбор като Мексико с изразено предимство не в резултата , а в играта , значи са готови най - накрая да се окичат и стават мой фаворит номер 1 , но такива изводи бих си правил едва след края на мача

gL_Manekena
29.06.2014 18:37

Очаквам зрелище! Бързи контраатаки от Робен и уникални намеси на Очоа

valeri777
29.06.2014 18:33

Дайте им почивка на Мексико,не може да играят само след 24 часа!

golemiq_geshan
29.06.2014 18:29

Холандия излиза с доста офанзивен състав , явно Ван Гаал няма никакво намерение да играе като Бразилия вчера - предпазливо , на изчакване на грешки за да не се загуби в редовното време , а ще търси победата още в редовното време , очаквам това да е отворения мач днес , а втория да е по - ниско резултатния , да видим днес ли ще дойде първия "оувър" от елиминациите , макар да очаквам чиста победа за Холандия с 2-0 и довечера също да очаквам "ъндър"