Официално: ФИФА наказа сурово Суарес

17:19
Официално: ФИФА наказа сурово Суарес
ФИФА наказа сурово Луис Суарес  за "канибалската" изцепка.

Той беше санкциониран за следващите 9 мача на националния отбор и за четири месеца извън мачове на каквото и да било ниво, включително и клубно.

Това означава, че нападателят няма да може да помогне на родината си до края на Мондиал 2014.

Суарес ще пропусне мачовете на своя Ливърпул до 26-ти октомври 2014 година.

Ето какво гласят официалните решения на ФИФА:

“1. Играчът Луис Суарес е наказан за 9 официални мача на Уругвай. Първият от тях е осминафиналът срещу Колумбия на 28 юни на Световното. Останалите двубои от наказанието ще бъдат изтърпени, ако националният отбор се класира напред или в официалните му мачове след това.”

“2. Футболистът Луис Суарес е наказан със забрана да се занимава с футбол, в независимо каква насока – спортна, административна или каквато и да било друга – в продължение на четири месеца.”

“3. Футболистът Луис Суарес е наказан да не стъпва на стадион, докато тече наказанието му. Той е санкциониран още да не стъпва на стадион, на който играе националният отбор на Уругвай, докато тече наказанието му за тима.”

“4. Играчът Луис Суарес е наказан да плати глоба в размер на 100 хил. швейцарски франка.”


Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

scouser_pool
27.06.2014 13:26

Ам вие двамцата май не знаете какво значи "рецидивист"*lol* Гледам го повтаряте това 3ти път та 3ти я пак погледнете по-долните коментари и най-конкретно четвъртия клип на коментар номер 122*tongue*

RoSKo0o0
27.06.2014 10:28

Дали го е направил с умисъл или не - наказание! Това е един от най-големите проблеми на българското общество, между другото... да оставят лудите да се разхождат сред нормалните. Преди време имаше един канибал в едно село, където жителите на излизаха по улиците, защото той нали невменяем и затова не го вкарват в затвора, а убива бабите от селото. Не знам дали сте гледали това, но е просто ужасяващо! Много ни е сбъркана системата!

Hitchhiker1902
27.06.2014 03:03

[@link http://www.youtube.com/watch?v=JzXBSvngRR0]
[@link http://www.youtube.com/watch?v=BSktpJaVd6E]
Къде бяха ФИФА, фейсбук и будната британска журналистика тук?

А тук:
[@link http://www.youtube.com/watch?v=rJS_RceEgk8]

Кой каза "рецидивист"?
[@link http://www.youtube.com/watch?v=LqXOTSB7FPc]

Ритането и боят били нормални, а хапането - не?
[@link http://www.youtube.com/watch?v=Rx0DHVB2mNo]

Суарес е психопат, а тия горните - не??? Май трябва да намалите медиите и нета...

deucec
27.06.2014 15:47

Всеки от тези си е понесъм последствията, само не е и Пепе , на който трябва да му бъде забранено да играе футбол !

Hitchhiker1902
27.06.2014 15:25

3-ти път. Хулиганство и лека телесна повреда, мисля. Рецидивист абсолютен, линч за такЪви.... Човекът спомена Вини Джоунс по-долу - на тоя ако му събереш само тежките телесни повреди, които е нанесъл - ще му докарат поне две доживотни присъди. А колко наказания има Вини? Ама Суарес е уругваец - нек'ви там 3 милиона население, немат ни шейхове, ни олигарси - идеален случай за фифаджиите да демонстрират принципност и висок морал. Айде ся всички дружно да хейтваме Суарес, че иначе се занимаваме с глупости от сорта: Що япончето резна хърватите? или: Кой малоумник даде Световно на Катар и за какви пари?

Hitchhiker1902
27.06.2014 15:15

Абе и аз да ти поизвивам зърната, поскубя, пощипя, посръгам и да ти поговоря за майка ти и сестра ти - сигурно ще искаш много повече отколкото да ме захапеш. Ама не си психопат и аморално зомби, нали? Гледам Киелини от момента, в който заигра в Юве. И съм видял изпълнения, пред които и Матераци бледнее. Италианците ги умеят тези неща *wink*

NortBanckTerace
27.06.2014 13:52

И сега като гледах пак клипчето се вижда че има минимален контакт хахаха смешко смешко жълтия му картон на Масчерано е за спиране на обещаваща атака. Ама явно си толкова на ти с футбола че търсиш под вола теле.

NortBanckTerace
27.06.2014 13:45

Можел да му счупи крака и счупил крака са две различни неща смешко. Като погледнеш полужениети Масчерано прави фал за жълт картон който си го получава. А Дефо реакцията му е след съдииски сгнал или за тебе това няма значение пристрасното ти мнение е смешно. Било му за трети пети десети ако шще и 2000 път да е не променя факт че няма нищо повече от непристойно поведение.

caramell
27.06.2014 13:16

Че е за 3ти път.. това е кофтито при него. Цял живот ще го запомнят сега с това.. аз лично бих му дал по сурово наказание , но кой съм аз да го определям.

caramell
27.06.2014 13:15

Точно там е работата , че е за 3ти път ,бро. По пр

Juventus333
27.06.2014 13:07

Ти видя ли влизането отзад ? Което можеше да му счупи крака? Или това няма значение и се гледа само ухапването?

NortBanckTerace
27.06.2014 12:51

Добре айде да видим наказанието на Дефо като ухапа Масчерано и да видом наказанието на Суарез като охапа Бакал. Дефо получи жълт картон Суаре 7 мача наказание къде ти е логиката никъде по добре не пиши глупости.

Juventus333
27.06.2014 11:42

Абе нека аз ти влзена отзад както Масчерано влезе на Дефо та да видим дали няма да искаш да ме хапеш. Там е работата, че Суарес го НАПРАВИ ЗА 3-ТИ ПЪТ !!!!! Да беше един път добре, но 3 пъти е прекалено!

scouser_pool
27.06.2014 11:17

Може би най-точния коментар като цяло и образец за промитите мозъци на хората нападащи Суарез , а въобще не им дреме за проявите на Пепе и други, които са 10 пъти по-зле...както и да е , тази тема се изчерпа , и за да стане ясно никой от нас тук не защитава Суарез , не видях аз такъв поне , просто критикуваме несъответствието при наказанията и двойния стандарт на Фифа,медиите и обществото като цяло...ако Суарез ще го наказват 10 мача , добре , накажете тогава и останалите за по-агресивните им прояви с 20 , а не с 5...

jimidim
27.06.2014 10:48

На това,нормалните и мислещите хора викат ШОВИНИЗЪМ в действие.

NortBanckTerace
27.06.2014 03:31

Чесно казано не знаех пе Пепето е такъв психар ако Суарез има проблем с агресията та то Пепито е готов за ММА мач в някоя от по елитните организации. И е тъпо че наистина медиите го развяха толкова много. От медиите тръгна че е канибал и прочие което е жалко. Като казват че е канибал аз не го виждам да повтаря хапането в оставащите минути. Проява на агресия съмм съгласен за не спортмеснко поведени пак за рецидив да но наказание повече от 5 месеца си е абсурд а 4 месеца без футбол е жестоко.

Gopcho
27.06.2014 01:47

Ще си кръстя комара в стаята Суарез или направо Комарез *lol*

ivo_459
26.06.2014 23:42

scouser_pool и kalin.konov.71 несъм си и представял ,че има толкова кухи като вас и някои други фенчета на Ливърпул в това число.Но на вас Ливърпулските фенове май слабото място ви е главата!!!

Hitchhiker1902
26.06.2014 23:33

Ами така е, като няма въображение и само ги хапе - 4 месеца. Да му беше строшил коляното на Киелини, да мине с 3 мача. Или двете колена за 5. Или да му извади окото - между 7 и 9 мача.... Ама той хапе. По рамото. Това свещено за италианците място. Малко са му 4 месеца. Да го обесят, изгорят, удавят и по 8 от играчите на Уругвай и Ливърпул да не помирисват футбол доживот! Вива Ла ФИФА!!!

Jason_Scotland
26.06.2014 22:57

Честно казано очаквах по-сериозно наказание не защото го искам ами така очаквах имайки предвид, че му е трети ли четвърти път вече и дано най-после се научи да си сдържа емоциите.
Суарез е голям играч, топ класа отвсякъде, но в същия момент си има правила и те важат за всички.
Жалко, че такъв играч има проблеми от "канибалско естество"*joking*, но от друга страна пук пулци може да го задържат така ... ако спадне интереса към него разбира се.
Добре е за футболът големите играчи като Меси, Роналдо, Суарез и т.н. да играят за да ни радват а не да са контузени или наказани*erm*

LiverpoolNiki
26.06.2014 22:47

Пълна глупост......защо не го наказват само за националния отбор ми и за 4 месеца извън футбола........т'ва е няква пародия........съгласен съм, че трябваше наказание, но това е прекалено. Дано Уругвай да надминат себе си на това световно и да натрият носовете на тея мишки от Фифа.

vlatkyn
26.06.2014 23:32

Съжалявам не беше за теб

RoSKo0o0
26.06.2014 23:21

Не!!! Това е наказание. Ти си свикнал в България... 3 мача и айде... играй оттам нататък. Точно така трябва! Ако институциите в България наказваха сурово всичко щеше да е по-различно!

CLOTH
26.06.2014 22:29

Наказанието наистина е много сурово, но се съгласете, че сам си е виновен. Не може да правиш такива неща особено след като ти се е случвало вече. Спор няма, че Суарез е огромна класа и в момента е в пика на формата си, но съвсем справедливо ще си изтърпи наказанието. Сега вече е ясно, че губи шансове за Златната Топка, а пък и никой няма да иска да го купи сега, за радост на феновете на Ливърпул, доколкото могат да са радостни, имайки предвид, че няма да играе 10 мача за мърсисайдците.

Messiah
26.06.2014 22:25

Колкото и да е изродско това, което стори Суарес, това наказание е ПРЕСИЛЕНО!
Просто той е мега-звезда в момента и се вдигна страшна олелия за таква глупост...
ФИФА продължава да се излага с тези просотии...
А тъпаците, които се радват, че той няма да играе за Ливърпул - те са просто за съжаление!!!

popi68
26.06.2014 22:17

Правилно го наказват това е защото това не му е за първи път *whistle**cards**devil*

jimidim
27.06.2014 10:18

Ти си примера за тъпи коментари момче...Вини Джоунс има 4 счупени крака на играчи от противника.Това,според теб трябваше да означава 12 мача наказание за последния счупен крак.защото не му е за първи път.Нали така?В кой правилник на футбола като игра е записано за рецидиви??Преди да напишете нещо,поне се опитвайте и да мислите .....ако има с какво.!

DuFkaTa
26.06.2014 22:13

Добре де, аз не разбирам защо е толкова сурово това наказание...неспорстменско е да, но не и грубо...както бях чел някъде тука един коментар, къде къде е по лошо някой да ти влезне и да ти счупи крака отколкото да те захапе и злед 10 мин вече да ти е минало. А за неспортсменски изцепки или не се дава наказание или за 1,2, 3 мача мах. Когато Коста си избърса суполите върху Рамос ли беше, Пепе ли, нищо не му се случи. Когато някой се изплюе на накой играч пак нищо. Според мен едно наказание от 3 мача, все едно червен картон е пре достатачно. За обидите с расизма пак същата глупост...ако му кажеш на някой "Да го туря на майкати и сестрати" или "Ей пед***ст" нищо, кажи му чернио (какъвто си е) и ооопп седем мача наказание. Тези наказание не ги слага ФИФА а типите медий !!! Абе справедливост му кажи и не се занимавай повече.

sdw
30.06.2014 08:15

Ти не би,но той би.Къде се сложи и ти в цялата картинка.Всякакви хора има на този свят,всеки е луд с номера си,но запомни,че света не се върти нито около теб,нито около Суарез.

gerrard9000
27.06.2014 18:10

ами аз не мога да си представя да ухапя някого без да искам...някак не върви...как си го обясняваш ти?по-вероятно е да удариш някого без да искаш, дори и да ритнеш без да искаш...но да го ухапеш няма как да не е нарочно

gerrard9000
27.06.2014 18:06

не е така...не ме разбираш явно.влизането от една страна е грубост, но е възприето, че се случва...хапането от друга е просто против всякаква ценностна система на човешката психика...сигурно и аз не мога да се изразя добре...не знам как да ти го обясня.както има значение когато съдят някого за убийство, дали е просто застрелян или е бил накълцан...примерно казвам.при втория случай ще има много по-сурово наказание.в някои държави и смъртно дори.точно защото с пистолети и какви ли не оръжия са се водили войни и не е аномалия.а другото е стряскащо и граничи с психичните отклонения...там е разликата.примерът е ужасен...за което се извинявам.дано съм бил по-ясен

scouser_pool
27.06.2014 11:09

Моля те спри се ти , защото се излагаш точно ти в момента...Дуфката и Хитчхайкер много добре изложиха аргументите си и ги подкрепиха с видеоклипове също така , на теб единствения ти аргумент е "Не веднъж са ставали сбивания и какви ли не неща на терена,но това да захапеш някой е против всякакви морални норми"...проблема е , че сам не осъзнаваш , че това се опитваме да ви обясним , медиите са ви промили мозъците и хората точно , защото ухапването е различно имат двоен стандарт към него и го приемат различно , сбиванията в никакъв случай не са по-добре , напротив много по-зле са , проява на агресия и невъздържаност на нервите , това което Суарез прави е глупаво , но го прави с опит да измами и да спечели нещо от футболна перспектива , не толкова агресия , надявам се си разбрал щото ми писна да се занимавам тук с хора с промити мозъци , които не разсъждават

jimidim
27.06.2014 10:45

+1 от мен..Дано повечето тук осмислят казаното от теб.

DuFkaTa
27.06.2014 02:11

А я ми кажи къде са тея 13 реда в които "яростно" защитавам наказанието на Суарез???...това което казвам е че трябва да отнесе 3 мача (червен картон) заради агресия, без значение дали е охапване, опасно влизане с двата крака, или удар с глава в гъдите като Зидан. Всичко идва от мидийте и корупция !!! А и я ми кажи какви са тези морални норми, я ги изброи??? Бас ловя че и преди е имало такива сцени, но просто медийте не са му обърнали достатъчно внимание и е забравено. (Пример е Дофое).

sdw
27.06.2014 01:53

И ти по-добре не се излагай с тея 10 реда коментар.Само като се замисля,че си написал всъщност 13 реда,в които яростно защитаваш наказанието над Суарез,веднага си задавам въпроса как може някои хора така да се излагат.А за наказанието на Пепе,той си го отнесе това наказание.Не веднъж са ставали сбивания и какви ли не неща на терена,но това да захапеш някой е против всякакви морални норми.

DuFkaTa
27.06.2014 01:46

Добре, разбирам че е необичайно но и какво от това?? Тази акция се чете като агресия и неспорсменско поведение, а за това се дават 3 мача (червен картон). Какво от това дали е обичайно или не е?? Просто преди ФА се уср*ха като му дадоха 10 мача и сега ФИФА просто следват примера им. Нима ще ми кажеш че тази реакция на Пепе [@link http://www.youtube.com/watch?v=7vBw_3e80CA] заради която той "изяде" 10 мача наказание е по груба от едно ухапване. Нито едното нито другото са обичайни, но едно ухапване е нищо в сравнение със побоя който изяде тоя от Хетафе. Просто медийте със случея със Иванович се оср*ха как било едва ли не престъпление, докато когато го направи Дефое си мълчаха, и тъка оказаха натиск върху ФА и те некъдърниците му лепнаха 10 мача докато трябваше да са три (все едно червен картон). Същото и със банана и Алвеш, десетки пъти е било хвърляне на банан на игрището нщ...Алвеш си хапна от банана и оооп, медийте раздуха всичко и момчето отиде в затвора плюс парична глоба плюс забрана мисля че до живот да не посещава стадиона. И за какво, заради тъпите медий където се гледат да пишат какви ли не глупости.

sdw
27.06.2014 01:46

Според мен Суарез не го е направил умишлено.Има някакви отклонения тоя човек.Почти съм сигурен,че първото нещо,което му е минало през главата след захапката на Киелини,е било "Оф пак го направих" ...

gerrard9000
27.06.2014 01:13

не може да сравняваш грубо влизане с ухапване...влизания има във всеки един мач.някои са груби, други преминават даже тази граница, но контактът с краката на футболистите е част от играта.както и лактите, дори и сбиванията са нормални(неправилни, но нормални като реакция) децата като се скарат нещо и се сдърпват нали....но ухапването...то е просто стряскащо.крайно необичайно и аз лично не мога да си го обясня...ако някой ме е ядосал, колкото и много да е.. ще го удрям, ритам, бия...изобщо квото се сетиш, но няма да го ухапя....хората не се хапят в яростта си....едни бият, други псуват, трети и двете заедно....но да хапеш хората е неадекватно поведение и напълно заслужено наказание.а на мен лично започва да ми писва от простотиите на този уругваец.никога няма да бъде легенда нито на клуба, нито на Уругвай...въпреки опитите на фенове на Ливърпул да наричат всеки вкарал няколко гола "легенда"...дори не е близо до това название

jimidim
26.06.2014 21:36

Я аз да попитам всичките плювачи и разбирачи и критици по-долу..Защо английските медии (които сега най-много коментираха и осъждаха постъпката на Суарес),мълчаха като пу..ки през 2006,когато Джърмейн Дефоу захапа Масчерано?Защо нямаше и мач наказание за английското гардже?А сега настояваха за двугодишно наказание.Не е ли това двоен аршин???????

NortBanckTerace
26.06.2014 21:54

Не е само това примера ами Тери с Антон Фърдинанд за расизам 3 мача суарез 7. За това де приказваш за кокошката дефо и Масчерано е повече от смешно даже там захапването беше още по явно и по жестоко. Цялата рабора покрай Суарез много намирисва еле и че е Уругваец страна безгласна в световния футбол и икономика.

kapitana123
26.06.2014 21:16

Неспортсменска проява, която по-никакъв начин не се опитвам да оправдам и освен това е рецидив... ама наказанието ми се струва неадекватно. Можеха да му присъдят служебен ч.к. и два мача наказание плюс да хване самолетчето до Италия, където публично да се извини на Киелини и да му цунка охапаното да мине. Естествено и предупреждение, че ако пак захапе някой приключва с футбола доживот. Вторачиха се в тази хапаница защото е нещо необичайно, а не се отчита колко по-опасни прояви често се разминават и само с ж.к. - лакти в зъбите и очите, ритници в гушата, драскане, откровени опити за чупене на крака и ребра... Ами Уругвай и Ливърпул с какво се виновни?

kapitana123
26.06.2014 21:36

Мислех си и друго... на осминафиналния мач на Уругвай да го турнат на въженце до резервната скамейка на противника с една табелка "Внимание, хапе!". Унижаващо, но и възпитаващо, пък и ще даде доста хляб на журналистите; нали в крайна сметка идеята на едно наказание е субекта да се почувства виновен и ясно да си даде сметка, че така не бива

scouser_pool
26.06.2014 21:21

Да , да , да , хубаво е да има мислещи хора , нормално е да има груби непреднамерени прояви при игра за топка , но има много такива където няма никаква умисъл за игра с топката и са си чисти агресия , но щом е с крак,лакът,ритник или глава се толерира по друг начин от невижданото досега "ухапване" по футболните терени...ДВОЕН СТАНДАРТ*nerd* Иначе наказанието си е заслужено като се има предвид че го прави за 3ти път , просто забележи как когато наказанието беше в Ливърпул , не важеше за Уругвай , а сега е за Уругвай и важи и за Ливърпул , може би го наказват за да си вземе урок по-жестоко , но Ливърпул не е замесен по никакъв начин както и Уругвай не беше миналата година ДВОЕН СТАНДАРТ

kolarov13
26.06.2014 20:03

пхах ебати идиота ... прецака и националния си отбор, и клубния ... за какво ти е такъв футболист .... даже и беше обещал , че повече няма да прави глупости , учуден съм че толкова време успя да си спази обещанието *joking*

_beroe_
26.06.2014 20:02

Напълно заслужено наказание, кой нормален човек ще тръгне да хапе ??? *confused* Явно има проблеми с психиката. В последните дни се говори, че Барса са го договорили и се надявам това да не е вярно, има страхотни футболни качества, но това което прави .....*silent*

bisera.bakardzhieva
26.06.2014 22:50

ФИФА излезе с пояснение, че въпреки наказанието няма проблем да бъде трансфериран в друг клуб. Бързо, явно , услужливо и предсказуемо *erm*

scouser_pool
26.06.2014 21:08

" Футболистът Луис Суарес е наказан със забрана да се занимава с футбол, в независимо каква насока – спортна, административна или каквато и да било друга – в продължение на четири месеца"...това не съм напълно сигурен , но мисля , че значи и че не може да си уреди трансфер през тия четири месеца , демек остава в Ливърпул , той така или иначе остава , но сега е категорично ако разбирам правилно конкретната наредба

kalin.konov.71
26.06.2014 20:02

фенове на МЮ ,Челси,Арсенал май не могат да се успокоят че Суарес направи така че отборите им да са след Ливърпул през миналия шампионат. Спокойно бе хора! Няма да ви пречи повече! Дано пак си останете зад Пуул в класирането след следващото първенство! Ха ха ха ха!

NortBanckTerace
26.06.2014 21:36

Тъпо и провокативно изказване. Да Суарез е страхотен играч ключов за Ливърпул но заяждането ти е на много ниско ниво. От както ухапа жабаря доста фенове на Арсенал МЮ го защитават като даже аз съм един от тях. Това че има хора които го нападат е нормално ама да се заяждаш толкова смешно е тъпо.

GrandeBarca
26.06.2014 20:01

От ФИФА умрелци големи...тия къде чупят крака...ги накажат за 2 мача и после се връща и продължава да прави някакви влизания с бутоните в главата..така наречените ''рендета'' те във всяка минута застрашават здравето на играчите..може да осакатят за цял живот...а хапането какво застрашава :Д...те ми сложили 4 месеца наклазание тстстс лелле направо ако искаха смъртна присъда...абе дайте там някаква суперглоба да плати...сложете му 3 мача и това е ..какви са тия по 4 месеца...чак Ноември ще играе за клубния си отбор...така го слагат и на Ливърпул...ебати смешниците ФИФА...сега ме псувайте ама това ми е логиката...Шоукрос ,когато осакати Рамзи,колко мача му дадоха..и ей го сега пак влиза с 2та крака в колената*erm*

PiXeLfReeK
26.06.2014 19:44

Този ид*от ще си провали кариерата заради такива глупости.

levskirealfen
26.06.2014 18:58

То един, втори път бива, но третия преля чашата. Доживотни спирания на правата на Суарес + пращане в клиника за психично болни. Не дай си боже канибала реши да хапне някой по улицата докато се разхожда.

bisera.bakardzhieva
26.06.2014 18:53

"Легендарният германски вратар Оливер Кан, който преди години ухапа за врата съперник в Бундеслигата, заяви, че е наясно какво се случва в главата на Луис Суарес."
За какъв прецедент говорите? Потърсете информация на какво се дължи хапането от страна на Суарес и ще разберете две неща- не е първият с този проблем и се нуждае от сериозна работа с най- добрите психолози, работещи за овладяване на агресията в различните и форми.
Относно наказанието- тежко и сериозно е, но ФИФА си го разглежда като рецидив на неспортсменско поведение, с утежняващ фактор това, че се случва по време на Финалите на Световно първенство.
Дано освен прекрасен футболист се окаже и силна личност, която да преодолее и този негатив, защото бъдете сигурни, предстоят му непрекъснати провокации от страна на публиката, дано това не е началото на края за него.

miro211
26.06.2014 18:53

Аз НЕ съм доволен от наказанието. При такъв ЖИВОТИНСКИ рецедив трябваше наказанието да почва от активния спортен период.

bambo_1
26.06.2014 18:53

Ало , сложете червена точка на снимката бе , леле тоа кви зъби има ?? бррррр....

Salient
26.06.2014 18:43

Честно казано смятам, че наказанието е справедливо. Този случай най-малкото показва, че от инцидента с Иванович Суарес въобще не се е променил а просто се е преструвал... Мисля, че и от това наказание няма да си вземе поука. За мен още по-долно е, че Суарес го направи с екипа на националния си отбор по време на решаващ мач от Световно първенство! Не може ли да осъзнае, че по този начин той почти изхвърля страната си от Мондиала... Самият факт, че го прави за трети път показва, че има някакъв проблем, който трябва да бъде разрешен.

NoDiggity
26.06.2014 18:43

Сурово е наказанието, но заслужено! Не може вече 3 път да прави такива простотии безнаказано! Лошото е, че и Ливърпул го отелесаха тоя път.. първите 2 месеца без Суарез(ако остане в Ливърпул де)

djd2
26.06.2014 18:39

Дообре, че не са му забранили да яде месо. Това щеше да го довърши. *smile*
Ся сериозно. Що ги хапел? Някои ритат, други плюят, трети ръгат лакти, четвърти набиват агнешки главички, пети само псуват - разни хора, разни похвати. Киелини защо си забива лакътя в корема на Суарес?
Иначе находчиви продуценти веднага са му отправили оферта - докато му трае наказанието, да участва в нова версия на "Челюсти" *smile**smile**smile*

scouser_pool
26.06.2014 18:44

Да и аз го четох това , и от Истинска Кръв има предложение*lol* И съм съгласен за това , че всички футболисти ползват такива похвати за измама на терена , точно това се опитвам да обясня , единия прави по един начин другия по друг , но всички си затварят очите като че ли за другите футболисти и техните методи да измамят , а към Суарез има двоен стандарт , но иначе си го е заслужил наказанието

petko9305
26.06.2014 18:37

Ето на това му се вика сурово наказание. За всичко това си е виновен самия Суарес още повече самия факт, че няма да може да играе на елиминациите където със сигурност Урагвай имаха големи шансове.

luiz_lfc
26.06.2014 18:33

Ненормалници 4 месеца за НЕдоказано хапане а за ритника на балотели във главата на играч жълт картон...

miro211
26.06.2014 18:50

Ти добреее лиии сиии!? Май си и ти като него. Какво по- голямо доказателство от белега на зъби по рамото на Киелини...

gerrardksp
26.06.2014 18:26

Случват се такива неща не само във футбола, а и в живота. Какви ли не неща са се срещали на терена, включително и футболисти, които влизат с краката напред към публиката.. Суарез - ухапа, ще си понесе последствията. Защо го наказват на клубно ниво ? Защото така ще го заболи още повече, това е целта, да го заболи, да си понесе последствията, да го намразят, дори в Ливърпул( въпреки, че за феновете той ще си остане велик, надали има фен, на който не му е станало тъпо, като е видял как хапи... и не си е казал " защо бе, човек, защо ? ...
И ето сега идва отговорът на въпроса - защо са ни още нападатели, след като имаме стахотна атака през изминалия сезон.. Защо ни е дъртия Рики Ламбърт?- Може да е на години, но в първите 2-3 месеца, докато Суарез дойде, той, заедно със Стъридж, Стърлинг и Борини(ако евентуално се завърне) ще трябва да вкарват голове и недай си боже, някой да се контузи...
Който чупи - купи, в случая е който хапе - не играе..

scouser_pool
26.06.2014 18:38

Да това е хубавото , някой хора казваха , че е излишен Ламбърт...вече не е*lol* Дано и Боринката получи шанс

AleksHD
26.06.2014 18:25

Объркахте заглавието ,трябваше да бъде - ФИФА наказа Суарез със специална диета.

Rezors
26.06.2014 18:24

Вас,вай отиди,брат,ся като се върне както е насъбрал,половината ВЛ ще остане без крайници*joking**joking**joking*

redfen111
26.06.2014 18:23

канибал защитниците трябва да го пускат или ще има обратна захапка *beer**lol**lol*

PIMPDreamS
26.06.2014 18:07

какво ми мрънкате сега ? кво ми говорите за удари с глави, крака, главата и краката са РАЗРЕШЕНИ средства за удар по топката, най-малкото, удари с ръце и хапане плюване са НАКЪРНЯВАЩИ авторитета на личността, затова е наказанието, а не за нанесени щети, айде малко да ви дойде акъла

slavcho.slavchev.7
26.06.2014 18:05

И след 4 месеца пак се почва , тоя няма оправия или в лудницата или направо да го приспят !!!! Аман от такива психично болни изроди

AC_Milan_92_45
26.06.2014 17:59

Даже е по-жалко самият вид на нарушение. Айде разбирам да се сбие да псува и такива неща, да речеш МЪЖ си е изтървал нервите. Той хапе - да не е още бебе в детската градина, то даже и там са много големи че да се хапят

skivur
26.06.2014 17:54

Тъкмо си мислех,че се е променил.След наказанието за хапането на Иванович,беше страхотен и провинения нямаше.Нрава не се мени!

Chelsea86
26.06.2014 17:53

“2. Футболистът Луис Суарес е наказан със забрана да се занимава с футбол, в независимо каква насока – спортна, административна или каквато и да било друга – в продължение на четири месеца.”

Мисля, че това дори включва тренировки! Ако е така за какво мачкане говорите когато се върне... Отиде му половината сезон, ако е така.
*wink*

ivanrealmadrid1
26.06.2014 18:04

това че няма да тренира с отбора , не значи че не може в тея 4 месеца да тренира сам и да поддържа форма , това е най-лесното от наказанието

fuhrer
26.06.2014 17:47

кучетата които хапят се наказват с вечен сън.

Dankata97
26.06.2014 17:49

не, тези които хапят изяждат по-слабите, тези които лаят биват изядените *wink*

billy_944
26.06.2014 17:46

Многоооо жалко един от топ играчите на световното..Подчертавам играч като човек не мога да кажа дано има някаква причина за тези меко казано малоумни постъпки с хапанията във ВЛ и особено тук..Айде клуба добре,но страната си да оставиш така,близко е до акъла,че ще те накажат същото направи и Пепе..

scouser_pool
26.06.2014 17:41

Окей , поне няма да го прави повече , дано ... това е единствения плюс , много хора ще говорят с него сега и ще го вразумят сигурен съм , а и мачовете не са кой знае какво във ВЛ , че ще пропусне , там ще се справим донякъде , но проблема е , че няма да може да тренира щом пише , че въобще не може да се занимава с футбол по какъвто и да е начин , това значи , че ще загуби и форма*cigarette*

tonisport
26.06.2014 17:47

Пич разбирам, че си пристрастен, но по-лесно е да превъзпиташ куче или кенгуру отколкото канибал..Все пак канибализмът съществува и в нормалните държави канибалите са обикновенно психично болни хора,чийто живот приключва в лудницата и съм 99.9% сигурен,че Суарез ще няма да издържи и пак ще ухапе някой..Аз лично бих се замислил ако ме покани на семейна вечеря..

Guardiola10
26.06.2014 17:38

Става му навик да пропуска началото на сезона. Тежко е наказанието, но не е като да нямат основание - все пак за 3-ти път се случва. Лошо и че няма да го гледаме повече на Световното, защото можеше да направят нещо интересно Уругвай. А изборът на снимка от страна на Уинър е както винаги класика - в съответствие с новината.

scouser_pool
26.06.2014 17:37

И какво толкова си заслужава , вие в ред ли сте или само хейтвате ей така...далеч по-груби прояви съм виждал от тази на Суарез , ухапа го , бреееей , 10 месеца в болница ще е сега Киелини нали , реве от болки...айде стига , както се скубят ,удрят и ритат по корнери футболистите търсейки начин да измамят без да ги види съдията , същото направи Суарез само че по-олигофренско ...

sdw
27.06.2014 01:49

Пепе изригна в емоция,какъвто е по принцип.Груб е,имаше червен картон.Но това беше просто грубо нарушение,каквито ги има всеки мач.Удара с глава,който визираш е пресилен изказ,а сравнението ти за ситуацията с канибала въобще не ми го сравнявай,че се излагаш

gerrard9000
27.06.2014 01:23

кажи ми нужно ли е да наричаш отбора Лозерпоол??....от какъв зор? при положение даже, че дори ако е написано на английски Loserpool се чете "Лузърпул", а Лозерпоол дари не звучи близо до Ливърпул...поне като ще обиждаш обиждай правилно.

haldir
27.06.2014 01:02

ХАХА двете положения не можеш да ги сравняваш!!!!! Ако не беше фен на Лозерпоол нямаше да го защитаваш толкова!!!!!И да смятам те за доста глупав!!!!!!

Bboy1912
26.06.2014 22:30

Може би някой зъб под сегашния не е излезнал и много го дразни и иска да захапе нещо *lol*

scouser_pool
26.06.2014 18:37

А Пепе за кой път го прави?За първи ли?Той играе за топката така ли?Това ли искаш да ми обясниш , при спряна игра Пепе го удря глава в глава докато е на земята...много добре знам за грбите влизания и битка при течащ мач , когато се бориш и играеш за топката , това го подчертах вече , но след като не си ми прочел добре коментара не давай мнение и не ме определяй като глупав

haldir
26.06.2014 18:29

А бе ти глупав ли си какъв си......наказанието е толкова голяма защото го прави за 3-ти път::: 1 път - 7 мача:2 път 9 мача и сега 4 месеца дано се научи най-накрая и да спре с тия простотий... Нормално е някой да ги гонят за грубо влизане или тем подобни,това е футбол ритат се и е по-приемливо..НО не е нормално някакво зомби да се разхожда по терена и да търси "мръвка"

Mesut213
26.06.2014 18:20

Едно е сигурно, зад този човек се крие голяма мистерия, която може и да не излезе наяве пред света, може би е наистина канибал, кой знае :?

scouser_pool
26.06.2014 18:19

Това е ясно , че това цели...да си помогне да измами и да увеличи шансовете да вкара или да спечели мача като разконцентрира Киелини , но въпроса е защо ги хапе?*lol* Има и други начини да му попречи

Bboy1912
26.06.2014 18:18

Или просто е искал да попречи на Киелини по един или друг начин.

scouser_pool
26.06.2014 18:15

Човек на 27 с нормално семейство,приятели и жена едва ли никой няма да го е забелязал ако има някакви психични отклонения...по-скоро е слаб характер ,избухлив може би и на терена действа импулсивно така си го обяснявам , а и все пак е от Уругвай и доколкото знам е имал много лошо детство в бедни квартали , по такива места едва ли са ги учили чак толкова на обноски , абе скърца му нещо там горе*lol*

Mesut213
26.06.2014 18:10

Само дето аз наистина не вярвам, че той го прави умишлено, по-скоро при него има психично отклонение, друго обяснение няма ... Той много добре знае, какво ще следва при подобно нещо, но като не може да издържи и хапе наред *lol* (не, че е смешно...).Подсъзнателно му става нещо в мозъка и напада, според мен наистина му трябва лечение, сигурен съм, че не го прави, за да си изпроси дузпа, или нещо подобно...

scouser_pool
26.06.2014 18:02

Не разбира се , лоша е проявата му и не трябваше въобще да прави нещо подобно след случката с Иванович , просто съпоставяме наказанията паралелно , на мен ми се струва , че Суарез отнася много заради имиджа си и , защото хапането е нещо невиждано досега по футболни терени , но като се замислиш примерно виж Пепе кво прави...удря с глава някой и ситуацията почти не е различна в какъвто и да е случай---1. И двамата имат такива прояви преди 2.И двамата не оставят кой знае каква дълготрайна болка , но все пак нараняват по лек начин противника 3. И двамата са неспортсмени и се държат неспорсменски 4. И двамата го правят без умисъл за игра за топката... Пепе - 3 мача(мисля) , Суарез 10...това ми обясни и няма да имам претенции*smile*

scouser_pool
26.06.2014 17:58

И кво да се успокоя , аз съм си напълно спокоен , казах , че съм съгласен с наказанието и даже много добре подчертах , че точно защото за трети път го прави си го заслужава , какво ми е неспокойното не разбрах , и какво ми е пристрастното , коментирам си напъно нормално , и да бях фен на Барса същото щях да го пиша от последния коментар най-вече за правилника аз критикувам правилника не защитавам Суарез просто логически съпоставям неговото наказание с това на другите за идентични прояви...иначе съм си спокоен , няма проблем , само съм пристрастен заради това , че го наказаха и за Ливърпул , но донякъде разбирам , че е нормално , все пак му отнемат спортните права като цяло , просто не бях и продължавм да не бъда съгласен с останалите наказания...ако Суарез го наказват по един начин трябва и другите по същия не мислиш ли ...примерно обясни ми с какво Пепе като удари с глава някой е по-добре от ухапването , и не ми казвай , че е играл за топката или че Суарез го прави за 3ти път , защото и Пепе поне за 5ти път в кариерата си прави подобна глупост , много добре го знаем всички

persie1992
26.06.2014 17:55

Ами като няма ранени дай всички да започнат да хапят?

deucec
26.06.2014 17:52

Пич, успокой се ! Много си пристрастен! Коя част от " За трети път хапе играч не разбра?" Даже си мисля, че му е малко, все пак е лято и 1 месец няма да има мачове *smile*

scouser_pool
26.06.2014 17:50

Съгласен съм напълно , много неспортсменско от негова страна...а колко е идиотско , че го прави за 3ти път не е истина , заслужава си наказанието най-вече , защото не си е научил урок...но като цяло не съм съгласен с този правилник и начина по който наказва футболисти , ти спомена това някой да се изплюе в лицето на друг , за такива прояви обикновено ги наказват от 3 до 5 мача , а в същото време може и да бъркам , но след като други футболисти примерно ги наказват , да речем Пепе го наказват след този удар с глава 3 мача ли колко да не се състезава за националния , но не и за клубния , а тук и за двата ...както и да е , минало заминало , не ми дреме чак толкова и на мен колкото може би изглежда , защото имаме и други добри играчи , а и не е много голямо наказанието , само 2 месеца реално за Ливърпул , но просто не съм съгласен с условията на Фифа,Фа и тея другите организации , които според мен гледат повече дали нещо е скандално и т.н. отколкото логически да помислят кой къде каква вреда оставя след себе си за да налагат оправдани наказания и най-вече справедливи спрямо другите подобни прояви

ivanrealmadrid1
26.06.2014 17:43

абе успокой се бе , и мен ме яд не исках така да става , но той си е виновен, не става въпрос дали го е наранил или нещо такова, във футбола неспортсменството се наказва повече, разбира се имло ее счупвания груби влизания и т.н. , но това е игра. Ухапването му е като някой да ти се изплюе в лицето или да обиди семейството ... и още много подобни просташки прояви

clippers_LA_90
26.06.2014 17:35

наказанието си е тамън , нали се сещате че няма право да тренира с отбора до 26.10 , не че няма да се среща с треньор и прочие но е добре наказанието , какви 9 месеца ви гони вас бе *lol* ахх , направо 3 години ... Суарес ще играе най-вероятно около средата на ноември което ще рече че 10 мача ще пропусне във ВЛ .. Трябва да има опция в това наказание при следваща проява наказанието да стане двойно - 8 месеца да видим после дали ще хапе или не *smile*

scouser_pool
26.06.2014 17:35

Откъде на къде ще го наказват и на клубно ниво???Тия в ред ли са въобще , какво общо има Ливърпул със ситуацията , кофти за клуба въпреки че смятам , че ще се справим със Стъридж и новите попълнения във Висша Лига най-вече , но е кофти , че пропуска мисля , че 2 мача от Шампионска Лига някъде където ще сме в тежка група...въобще не съм съгласен , че трябва да наказват и Ливърпул по този начин...

Deco_Sneijder
26.06.2014 17:42

Аз мисля,че няма значение в кой клубен отбор играе и в кой национален,наказват го защото самият футболист си е виновен и наказанието е без футбол 4 месеца на всякакво ниво,на мен ми се струва,че всичко е наред *smile*

ivanrealmadrid1
26.06.2014 17:40

Еми ФИФА си имат някви правила и така .. излишно е да питаш.За това дано го продадат в Реал и всички сме доволни :Д , едва ли искате всеки сезон да има по 10 мача наказание , за случая с Евра забравих колко бяха

clippers_LA_90
26.06.2014 17:39

Бих казал точно обратното наказанието срещу Иванович хич не беше пресилено , а това си е тамън *smile*

StGerrard
26.06.2014 17:37

еми ей така, наказанието е на всякакво футболно ниво, защото му е трета такава проява и очевидно не си е взел поука. наказанието за хапането срещу иванович мисля че беше много пресилено (говоря за брой мачове), но колкото и да не ми се ще... това е справедливо. и все пак god fucking dammit suarez, контролирай се малко

korektor
26.06.2014 17:33

ахах ами честито :Д да продължава в същия дух :Д и сега като се върне съдиите ще са още по-строги с него ама заслужава си го *smile*

Chelsea86
26.06.2014 17:32

Четвъртото хапане вече ще му донесе доживотно наказание... Нищо, че една част от наказанието е през лятото. Предполагам, че ще обжалват, и е възможно намаляване на наказанието. *smile*

haldir
26.06.2014 17:26

Е сега ще има бая време да помисли

Deco_Sneijder
26.06.2014 17:25

Точно така!Голям футболист и талант,но да лови пътя!Ще ми хапе,алоо хората хапят до 5 6 годишни най-много,тоя още не е се осъзнал.Недопустимо е това,така сам повлиява на кариерата си и си мислеше,че този път ще му се размине,даже се и оправдаваше,че такива неща се случват в наказателното поле,айде ся ритай си за кеф цяло лято и пак от и почни сезона здрав прав със 2 месеца закъснение,тъпанар от всякъде*evil*

ivanrealmadrid1
26.06.2014 17:24

Много ме е яд, че няма да го гледаме повече на Световното, ама да не беше хапал бе .Още една звезда по-малко , само че без контузия

crazy_rabbit
26.06.2014 19:13

И тоя е контузен, само че в главата ....

bacardy_breezer
26.06.2014 17:24

4 месеца, от които 3 са през ЛЯТОТО, когато няма мачове.... Без коментар. И това е сериозно наказание... Трябваше ПОНЕ 9 месеца без футбол + направление за някой психодиспансер. Този човек наистина има психически проблеми. Няма как нормален човек да ХАПЕ за 3ти път играчи.

Отговор
:
13
Juventus333
27.06.2014 11:37

Не е вярно ли? Суарес ще пропусне 14 мача на своя Ливърпул. Ако това не ти е достатъчно. Добре!

Pablo_escobar
26.06.2014 19:28

Не е вярно до 25 октомври му е наказанието , пропуска 9 мача за пул във ВЛ

Juventus333
26.06.2014 19:23

4 месеца от когато започне сезона. *smile*

AC_Milan_92_45
26.06.2014 18:01

не са 3 през лятото, след няма и 2 месеца почва ВЛ

ivanrealmadrid1
26.06.2014 17:26

да бе ако искаш в затова да го вкарат, 4 месеца са точни според мен(какво като е през лятото,така се е случило), едва ли пак ще хапе , в момента той е най-ядосан , все пак го изритаха от Световното