Карлос Тевес призна, че си е стегнал куфарите заради Бербатов

08:06
Карлос Тевес призна, че си е стегнал куфарите заради Бербатов
Бившият нападател на Манчестър Юнайтед Карлос Тевес разкри, че трансферът на Димитър Бербатов от Тотнъм на "Олд Трафорд" до голяма степен е предрешил напускането му.

Преди седмица "червените дяволи" официално обявиха, че аржентинецът и неговият мениджър не са успели да се споразумеят с английския шампион. С изказването си Тевес потвърди едно отдавна битуващо мнение, а именно, че си е стегнал куфарите заради статута си на резерва за сметка на българина.

"Не чувствах подкрепа, след като Юнайтед подписаха с Бербатов, защото аз бях човекът, който трябваше да върши работата, за която той бе купен. Фъргюсън ми каза да не се тревожа от идването на Бербатов, но не ми харесваше, когато започна често да ме оставя на пейката. Давах си живота за фланелката на Манчестър Юнайтед", сподели Тевес.

"Миналата година аз бях вторият топреализатор на тима след Кристиано Роналдо. Спечелихме Висшата лига и Карлинг Къп и да бъда игнориран по този начин бе нещо, което не можех да разбера. Когато дойдох, трябваше да се боря за мястото си, като всеки друг играч. Първият ми сезон Юнайтед бе добър. Бях титуляр, бях и резерва, но уважавах това. Но във втората ми година, след мача с Ливърпул (на 13 септември), треньорът започна да ме пренебрегва", добави още аржентинският голмайстор.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

samomanutd
28.06.2009 22:38

ами medelin_89 4елси маи са по горе от болтън има асистенция в ма4 сре6у ливърпул

samomanutd
28.06.2009 22:34

поне аз си спомням 4е о6те в първия ма4 на берббо той направи асистенция за гол на говното тевез ,тевез сме6нико

gocktherock
27.06.2009 22:11

Няма нужда да се оценяват футболните качества на Тевез. Той е голям футболист и наистина беше отдаден на Юнайтед. Заедно с Рууни това са двамата футболисти, които сте скъсваха от търчане. Не искам да обиждам един добър футболист само защото Бербо е заел неговото място. Нашия също е добър, но е друг тип футболист. Въпроса тук е, че Тевез винаги ще е по-харесвания от двамата. Бербо не показа чак толкова много колкото Тевез е давал, а феновете на Юнайтед няма как да харесват някой с такъв типаж. Все пак Алекс избра него и аз се радвам от това. Мисля, че Алекс вижда нещо в Бербатов и иска да го остави за да се опита да го развие. Според мен Бербо има огромен потенциал да се развие още и да стане нещо като Анри, Нистелрой или нещо от този сорт. Разбира се това ще отнеме време и затова е по-добре нащо момче да се стегне сериозно *smile*

dan_68
27.06.2009 17:56

И ако някой почне да ме критикува мног хубаво да прочете коментара ми по-долу. А и още нещо Тевез-този лилипут неможе да играе с глава колкото Бербатов. Успех на Митко!

dan_68
27.06.2009 17:54

Чета ви коментарите и немога да престана да се смея. Подкрепям напълно silvi91, the_game69 и atomicgun. Няма значение от къде е вкаран гола. Важното е че е гол. Пак ще ви напомня , спомняте ли си мача с Ман Сити 2-рия гол. Как Бербо овладя топката! Ако това беше Тевез щеше да литне в аут. А после КЪСМЕТЛИЙСКИЯ гол на Тевез с Дясната греда слагам Тевез в топ 10 най-големе калитари! Crissstiano сега говорим за Бербо и Тевез не за твоя ЛЮБИМЕЦ Роналдо. Във всеки твой коментар се споменава Роналдо. Толкова си зарибен по него че няма на къде.

silvi91
27.06.2009 17:40

Crissstiano , каква грешка на съдията бе калъфар ? Ако не беше лакумията на Лайнардо до 10 минута вместо да направи 2-3 асистенций , той рита от центъра иска да обере всички точки , ако съответно вкара гол . Също така в по - долен тфой коментар пишеш "че Бербатов не подаваше на Роналдо в някой случаи,но никой не го е забелязал това" е защо трябва да подава на Роналдо , какъф е той ? БОГ ? Не всяка топка трябва да минава през този алчния сега Юнайтед ще играят много по - добре без него .. И как се правят тези асистенций СРЕЩУ даден играч , това нов термин във футбола ли е ??? *sick* . Подкрепям коментарите на the_game69 и atomicgun . Тевез бил вкарвал по - красиви голове от Бербатов и затова бил по - добър играч ? На вас това ли ви са критерийте бе плюмкари ? Има ли значение гола от къде е от центъра или от 10 сантиментра Например ? НЕ брои се за гол . Какво да ви обеснявам .. БЕРБО РУЛЗ *beer* *thumb_up* *thumb_up*

atomicgun
27.06.2009 17:13

Crissstiano сигурно играеш футбол ще ме разбереш Първият гол на Барса стана след като Видич се литна така както аз не бих се литнал на 4 ракии и втория гол доста намирисва при отемането на топката непосредствено преди него играч на барса я взе между 2 футболисти на Юнайтед все едно му я оставиха Барса беше безобразно слаба в защита но освен първите 10 мин нямаше напъване ,което е изключително нетипично за Юнайтед Че Барса не им е позволила да играят да го разправят на снаа ми Гюрга

the_game69
27.06.2009 17:08

medelin_89 нека са от половин метър но са голове и никъде в правилата не пише че трябва да се радва след гол като циганче на вафла. Да отвен на БолтАн както ти го казваш може би Челси и Тотнъм са по известни от тях... И пак то повтарям няма значение дали са красиви или не... Защото Челси и Ливърпул не гледат дали Манчестър Вкарват голове от половин метър и дали са със греда или от центъра...3 точки не се дават за гол вкаран ако щеш с пишката си да е а се дават за спечелен мач КАПИШШШШ

Crissstiano
27.06.2009 17:02

Същия отбор размаза Барса първите 10 минути и след това 1 грешка обърка целия мач,а и ако съдията си беше изпълнил дълга в 15 минута(червен картон на Пике)мача щеше да отиде в друга посока.

atomicgun
27.06.2009 16:57

Да така е спор няма ,това обаче дали е основание да го обвинявате в некадърност Само ще спомена че Арсенал се биха сами и,че същия отбор срещу Барса не знаеха къде се намират цял мач

Crissstiano
27.06.2009 16:48

atomicgun ще ти дам за пример може би най-добрия мач на Юнайтед през сезона- реванша срещу Арсенал за ШЛ.

medelin_89
27.06.2009 16:46

да найстина нашият е допринесал повече за манчестър от тевезчо обаче искам да ти кажа the_game69 че головете на Бербо са смешни дори и той не им се радва вкарва от половин метар то и аз ще вкарам от такава позиция *joking* . а и я влезни някаде и виж дали Митко има гол срещу някой по-известен отбор от Болтан

atomicgun
27.06.2009 16:44

Понеже продължавате и като толкова много я разбирате играта някой може ли да каже след идването на Бербатов в Юнайтед в колко мача без него отбора е играл добре Без мачове за Карлинг ако обичате Когато не играе се печели откъм бързина и борбеност,но което е поважното се губи откъм задържане на топката Футбола не е игра само на мускули
С Ливъпул 1-4 не съм убеден че щеше да се получи с Бербо на терена както и финала на ШЛ ,който -лично мое мнение беше изгубен умишлено,но това е друга тема

the_game69
27.06.2009 16:36

Crissstiano скрий се бе момче виж се кви глупусти пишеш "асистенция СРЕЩУ" тва нещо ново ли е във футбола?

the_game69
27.06.2009 16:34

medelin_89 прав си че головете на Тевез са били по красиви ама никой не гледа кой гол е по красив. Тевез може да е вкарвал но го е правил като са биели с повече от 1:0 а я влез и виж колко мача са спечелени с този резултат и головете са на Бербатов макар и не толкова красиви като на Тевез на е носил трите точки

Crissstiano
27.06.2009 16:34

да видях асистенцията срещу Карик да кажем.Бербатов подава на Карик в центъра,той тръгва с топката,стига да наказателното поле,бие и вкарва и го броят за асистенция на Бербатов.

medelin_89
27.06.2009 16:30

Crissstiano прав си *wink* какво от това че е балгарин???? нищо не е направил за манчестър!!! головете му са вследствие на разбърквания във вратарското поле. Тевез каде каде по хубави голове вкара и повече помогна на отбора си, а нашия милюзин само се влачи по игрището като няква пътчица неразбирам само как САФ го търпи и не го прати пак в Тотнъм

the_game69
27.06.2009 16:29

Ето го и поредния смешник... като е направил оня финт и всички се радваме Бербо тва бербо онова и на следващия мач като те направи финт вече нищо не ставало от него нямало кво да се лъжем... Кви пасове е момко ти видя ли колко са му асистенциите или и асистенция не знаеш кво е? Сигурно си мислиш че е пас към Видич щом така се изказа... А и кой е казал че задължително трябва да подаде при всяка атака или при всяко негово докосване на Роналдо.

Crissstiano
27.06.2009 16:24

Аве вие сте ми много смешни ве.Кво като е Българин Бербатов?Разбира се,че се надяваме да покаже добра игра и да ни прослави.Когато направи онзи финт срещу Уест хям не вярвам,че е имало човек,който да не се е зарадвал,ама като не я показва играта кво трябва да се лъжем и да казваме,че играе добре само защото е Българин ли?И трябва ли да плюем другите момчета в Юнайтед,за да изглежда нашия по-добър.90 % от пасовете му са къв Видич и Фърдинант,ако пробва да измисли нещо креативно,дори и да не стане ще е добре.Тука бяха развивани всякакви версии,че го мразят,че не му подават няма такова нещо.Даже се забелязваше,че Бербатов не подаваше на Роналдо в някой случаи,но никой не го е забелязал това,говореше се как има някаква конспирация срещу него,което въобще не отговаряше на истината просто някой хора не можаха да премат истината и почнаха с безумните тъпотии.Дано втория му сезон е по-успешен.

bigred81
27.06.2009 16:18

нека някои да каже колко ма4а изигра Юнаитед през този сезон общо и тогава да се замислим коя е тази машина която би издържала на това темпо през целия сезон.И 4-мата в атаката на Юнаитед са страхотни игра4и ,но неможе всеки един ма4 да играят едни и същи при този натоварен цикъл

the_game69
27.06.2009 16:16

cris7ronaldooo за да ти заемат мястото трябва първо теб да те изритат и след тва да дойде някой на твое място, а Тевез вече си беше в Юнайтед като дойде Бербатов и тва че Тевез реши да отреже офертата на Ман Ю. си е негов проблем, защото те му предложиха да остане той отказа...е не му е виновен Бербатов

cris7ronaldooo
27.06.2009 16:10

Чета и немога да ви разбера как си кривите душите тука.Аз всъщо съм Българин и се радвам за Бербо,но немога да си крива душата и да кажа че заслужава мястото на Тевез във юнайтед,това е глупава грешка която незнам как всички мислите за редно а имено да води атаката на МАН трябваше Бербо да се продаде не Тевез но понякога и това го има във футбола *smile*

medelin_89
27.06.2009 16:08

fena_man_utd *lol* *thumb_down* *lol* а ти си поредния тъпанар!!!! как може да кажеш че нашата курва наречена Митко ЗАЛИЗАНИЯЯ е по добар от Тевез то тоя нашия не знае каде се намире бе

the_game69
27.06.2009 16:04

Типично по български... Давайте момчета насирайте нашенците и подкрепяйте чужденците

atomicgun
27.06.2009 16:02

Момчета като тропкате по клавиатурата не си ли виждате черното под ноктите ами сте тръгнали да плюете Бербатов Тази държава е на този хал,защото българите не се подкрепят,а напротив правят така ,че да изглеждаме смешни като нация с това непрестанно плюене по ближния
Не е нужно всички да харесвате Бербатов,да и той има нужда от критики,но сполед мен прекалявате сериозно Фъргюсън не е мениджър от вчера и знае какво прави след като не дава пет пари какви са претенциите на оня грозник Тевез Не може цял сезон да търкаш пейката и да имаш претенции В Shitty ако изобщо го вземат пак не го виждам титуляр,но времето ще покаже


fena_man_utd
27.06.2009 14:56

Да,Тевес е толкова добър и за това ще ходи в сити.Тевес е по слаб от Бербо и за това се маха,а не че е по-добър.

dan_68
27.06.2009 14:51

Yang_G да разбираме! За разлика от теб!

Yang_G
27.06.2009 14:45

Тевес е по-добър играч от Бербатов бе "разбирачи" ! И ако отиде в СИТИ ще докаже моето твърдение !

Jayfrog
27.06.2009 14:30

Еее сега може да иска повече пари,но това не му пречи и не доказва,че не иска да печели трофей с Ман Сити ?! *wink*

dan_68
27.06.2009 14:20

Kur3aLefski а така! Milan1989 ти си мой човек!

Milan1989
27.06.2009 14:19

Правя последен коментар по темата. Не знам само определението папагал за какво е т.к. съм левскар от 17 години (целия ми съзнателен живот) и би трябвало да плюя Бербатов наред. Не отричам че е мързелив, но нима с тичане става само. Ако ставаше Генков щеше да е в Манчестър /Ю/, а не БЕрбо. Отделно по темата Тевез е добър за определен тип игра, но като правите сравнения съм Сити, май един факт ви бяга .... Сити искаха Бербатов с 3 милиона отгоре заплата, а той не отиде при тях. А сега си задайте въпроса кои от двамата е по-голям... А не да надувате тоя по-добър оня по-бърз. Защото големите играчи се помнят с дела и извън терена, а Тевез само пари иска !

Kur3aLefski
27.06.2009 13:45

Абе идиоти кво плуете бербатов тъпи говеда. Тевез тичал пове4е е кво кат тича повече футбола да не е само тичане тъпаци!

silvi91
27.06.2009 13:41

drusalin , как мислиш Тевез титуляр във всеки мач на Сити ? Сега като вземат и Ето'о , 2-ката Централни нападатели Ето'о и Робинио , а Роке Санта Круз , Белами , Тевез , те ще се рядат през 2 мача кой да влезе резерва в последните 10-20 минути *wink* . *joking*

dan_68
27.06.2009 13:13

Какво да признавам? То се видя! Тевез тичаше повече!

dan_68
27.06.2009 13:02

liverpool_manu Бербо и Тевез имат различни стилове на игра!

liverpool_manu
27.06.2009 12:58

и милан22 браво донякаде позна но бербо хич не тича а тевез ти сам си го каза като руни стараят се и вкарват

liverpool_manu
27.06.2009 12:56

хммм! като гледам тази тема е много оспорвана и сам сагласен само с друсалин ае докайете какво показа бербо е? аааа кайете бе тевез просто си беше идиалния нападател но грешката бе че зеха бербо !!! ште видите !!!

ACMilan22
27.06.2009 12:31

Аз немога да разбера как може да пюете Бербо,според мен и роналдо и тевез и бербо са добри играчи но просто са коренно различни като стил на игра.Аз лично никога не сам харесвал кристиано роналдо защото не е отборен играч иначе безпорно има големи качества,за тевез тои е мн работлив тича много но до там,а Бербо освен че е балгарин ми харесва защото е с много специфичен стил на игра не губи топката прави много добри пасове и има страхотно чуство за пласиране.

tishkata
27.06.2009 12:26

Като играеш в такъв отбор трябва да си готов да се бориш с конкуренцията.И това не става с хленчене! Само Роналдо мисля , че имаше повече изиграни минути от Тевез (от нападателната четворка) , а той не спира да хленчи, че бил резерва.

Crissstiano
27.06.2009 11:50

orlio_wins хахахахахахахахах Роналдо завижда на Бербатов
*lol* хахахахахахахахх,а не ще ме умориш ве човек *lol* .За какво да му завижда ве???Може Бербатов да му завижда,ама Роналдо на него просто няма за какво.

dan_68
27.06.2009 11:27

drusalin папагал си ти! Тевез е жаден за пари. Разбира се че и Бербо ще играе. Нали трябва да се докаже че е достоен за този отбор. Тевез при конкуренция реве. Нали помните как е звъннал на Марадона че САФ не го харесва. Ще остане в Ман ако заплатата му я напарвят най-висока от целия отбор. Бербо е 30 санта по-висок от него. Какво иска. Бербатов е много по техничеч. Помните ли мача с Ман Сити. Как Митко я овладя и Тевез с ОГРОМЕН късмет я вкара. Тогава ако Карлос беше на Мястото на Бербо знаеш ли че тази топка щеше да литне в аут. Нека Руни , Митко и Валенсия ако го вземем да покажат че са по-добри от Роналдо и РЕВЛЬОТО (Тевез).

drusalin
27.06.2009 11:09

Milan1989, orlio кво ревете ве папагали ... ама като играеше за ман юнитед всички се кефихте тапаци едни големи боклуци сте .
Естествено че ще се махне .... всеки голям футболист иска повече да играе . Да та еба в гъза миланчо кво сравняваш Тевез с Роналдо и едно и също повтаряте като папагали ... "лаком гъз, путка" ... всичко квото не ве кефи и айде го осирате с идитоските си менения . Тъпи лекета . Естествено че заради Бербо ще се махне Тевез ествествено че ще отиде в Сити ... най много пари му предлагат а и ще играе редовно . Тевез е един много добър играч .. а вие сте най големите идиоти в тоя сайт . Един ден неможе да не сте доволни от някой футболист ... просто се кефите на играта им и когато дойдат трансферите и почвате да пискате кът путки. Жалки сте !

samomanutd
27.06.2009 10:56

ами то си4ко се видя тоя сезон и бребатов и тевез бяха ужасни но ниската курва оба4е си мисли 4е е направил много той е един дребен сме6ник и 6е види сам кат отиде в сити при свойте а и е копеле който играе за пари е за тва не е за ман ю а за сити там си4ки са кат него и особено робинио

bleid_2
27.06.2009 10:40

Не виждам за какво ще съжаляват в Юнайтед?Не съм фен на този отбор нито на Бербо но статистиките показаха че той е бил най полезния играч на отбора в изминалия сезон а и Фърги е доказал че за него няма незаменими.Тевес е наемник и играе за пари и това е водещата причина да приеме офертата на Сити.Бербо също оставаше резерва в доста мачове така че плачкото Тевес няма право да мрънка.

stormlord
27.06.2009 10:36

Преди 3 години като се махнаха с Масчерано,Коринтианс тръгна нагоре и от предпоследно място се класираха за Копа Либертадорес.Иначе в Юнайтед найстина Тевес бяга много,напъва се.Факт е обаче,че 1 играч,колкото и да е добър,не означава,че във всеки отбор ще е така.

timati
27.06.2009 09:40

Аве относно Тевес сте баси заблудените *sick* не може той да се е доказвал цял сезон за мястото си и изведнъж ЕДНА МЪРДА да дойде и Тевес да стане твърда резерва по-добре че се махна...Юнайтед ще съжаляват ама ще е късно

orlio_wins
27.06.2009 09:36

Другата путка Роналдо обаче не си го призна,че му завижда.Съгласен съм с точният първи коментар!Искам само да добавя че лаком гъз - кръв сере,съответно Тевес и Роландо ще го поемат анално!

Milan1989
27.06.2009 08:08

Ето поредното доказателство, че Тевез е жалка пу*ка... Айде един човек конкуренция и се маха - нали беше невероятен. А в Сити кога ще играе наместо Робиньо и Белами не знам , но ми е интересно като го купят къде ще отиде после и как ще опищи света пак. Ах да си беше стоял цял живот в Коринтианс бе смешник...