Сколари: Дузпата беше съвършено явна

09:13
Сколари: Дузпата беше съвършено явна
Селекционерът на Бразилия Луиш Фелипе Сколари е уверен, че съдията Юичи Нишимура съвсем правилно е отсъдил дузпата в полза на неговия отбор в срещата с Хърватия.

Колегата му Нико Ковач бе категоричен, че не е имало основание за отсъждането на наказателен удар, но Сколари не споделя това мнение.

"За мен дузпата беше съвършено явна. 10 пъти гледах ситуацията и считам, че дузпа имаше", каза Големия Фил.

Той определи съдийството в срещата като добро. Относно думите на Ковач, че реферите подпират Селесао и всичко се превръща в цирк, Сколари отговори: " Бразилия е ставала пет пъти световен шампион. Смятате ли, че сме организирали пет циркови представления?!".

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

bayo45
13.06.2014 16:25

Сколари като казва нещо,дали самият тои си вярва.И ако е така направо ще излезе че освен за преподавател по физ.култура за друго не става което също не е верно.Тои е голям треньор и да говори че има дузпа е смешно.Хич не обичам Моуто на Челси но ако беше тои на негово место 100% след мача щеше да признае че дузпа не е имало.Тука си е чисто латино американско говорене.*sad**erm*

golemiq_geshan
13.06.2014 18:05

Не съм съгласен , че Сколари е големия треньор ! Сколари е средна ръка и както казах по - долу бразилците го боготворят защото Роналдо му спечели световната титла . Както вече споменах той не е баща на националния отбор , а си има свои хора , които грам нямат място в състава и си ги поддържа , ако беше баща всички щяха да се чувстват на мястото си , а като беше в Челси всички го разкриха много бързо що за "бащински" умения има

bareleshow
13.06.2014 16:48

Май не помниш домакинския мач на Челси от есента срещу УБА, където им свириха по лека дузпа и от вчера. Та Моуриньо каза абсолютно същото, което и сколари - 100 % дузпа. Паталогичен лъжец. Май май са се учили 1 от друг...

Gopcho
13.06.2014 14:40

Дано да свирят една такава дузпа против тях, тогава да го видя какво ще казва. Поне да каже: - Съдията преценя дали има дузпа или няма.

rostislav.kovachev
13.06.2014 14:10

За разните наблюдаващи са различно явни различни работи. Малко съдии не биха свирили нарушение срещу Цезар, но и несъществуващата ръка на Олич, която трябваше да финтира защитника а не съдиите, вече напълно елиминира идеята за съревнование.
Темпото на мача бе нормално за откриване до преди дузпата и всички зрители искаха да видят дали Бразилия могат да измислят нещо. Ще стане ясно, ама защо да е за сметка на хърватите?

Приканвам японеца да не губи време и да защити честта си чрез сепуко!

petko9305
13.06.2014 13:38

Няма нужда и аз да кажа, че дуспа нямаше, но ето, че го казах.
Сколари се прави на ударен, но не коментира отменият гол на хърватско, а коментира делфинската дуспа*lol* нямам думи просто и за нещастие Сколари няма как да ни чете коментарите както и на другите фенове по света, та да разбере колко много ми паднаха в очите тимът на Бразилия, тимът когото гледах с възхищение по екрана до преди 4 год.
ЖАЛКО! *sad*

nom3rcy
13.06.2014 12:54

Бразилците си ги убиха без проблем....

nom3rcy
13.06.2014 12:54

Дуспата беше много спорна, защото контакт имаше, а друг е въпроса до колко контакта е нарушил равновесието на бразилеца, така че дуспата от където и да се погледне си е спорна!
К'во толкова ревете за тази дуспа, можеше да се спаси, защо не плюете вратаря ? Наказателен удар не е фактор за победа! Защо не плюете Хърватска , че не изравниха ?

Ебахти разбирачите сте тука....

Demetrio5
13.06.2014 16:56

"Спорна ситуация означава,че самата ситуация през очите на съдията не винаги може да е симулация" извинявай, ама аз по-явно падане за дузпа скоро не бях виждал, да не говорим че, съдията беше на 5 метра. Ако съдията найстина мисли че, това е дузпа а не симулация значи е адски зле. Но не е, просто им свири на твойте бразилци това е, но с тая игра и съдията няма да може да им помогне. Опитваш се да ме убедиш в нещо абсурдно и смятам яе, на акъл съм доста по-порастнал от теб. Жив и здрав и Коста Рика шампион del mundo

sdw
13.06.2014 16:38

Като порастнеш ще ме разбереш,аз не искам повече да ти пиша,защото се изчерпах.Има разлика между двете неща,напъни се и ще го проумееш.Аз не казвам,че ситуацията е спорна за хората,които гледат телевизия,още в първия си коментар написах какво имах предвид.

Demetrio5
13.06.2014 16:13

Ц! Неможем да се разберем нещо с теб, как може да има каквото и да е спорно в тая ситуация при положение че, цял свят видя че сам падна нападателя. Само съдията не разбра нали, трудно му било да види, ревяла му публиката, айде моля ти се. Това и 1 ученик щеше да го свири правилно. Или тоя съдия е блял някъде (макар че, много уверено я свири дузпата) или толкова си може, а най-вероятно бутат бразилците, иначе другите положения ги свири вярно според мен. *wink*

sdw
13.06.2014 14:44

Ти пак си знаеш твоето.Ще се цитирам и дано сивото ти вещество възприеме.Спорна ситуация няма нищо общо с това дали дузпата е съществувала или не.И аз съм на мнение,че нямаше дузпа и,че е симулация.

Demetrio5
13.06.2014 14:32

Ама ти май ми се караш нещо. Как да не е сигурен бе, аз по-смешна симулация не бях виждал скоро, то прости си пролича как сам падна Фред Флинстоун, чист грабеж си беше това, язък за хърватите, добре играха. И ако искаш да не ми се стряскаш, канап *party* *beer*

nom3rcy
13.06.2014 13:58

ти си го каза... "но никой няма правото да каже,че Бразилия не са заслужавали да бият..." . Кво още се плюете тука , че съдията ви виновен ...

sdw
13.06.2014 13:57

Да те науча на нещо,което не разбираш.Защото четеш и не асимилираш.Спорна ситуация не означава спор за това дали има или няма дузпа.Дузпа нямаше,това е ясно.Чиста симулация.Подкрепям.Спорна ситуация означава,че самата ситуация през очите на съдията не винаги може да е симулация.Те имат 1-2 секунди време за решение.Ако човек от домакинския отбор падне на земята и целия стадион зейне,ако не си сигурен дали има или няма дузпа,няма какво да се замисля и направо я дава.Разбираш ли сега или да ти го кажа на забавен кадър?

Demetrio5
13.06.2014 13:42

Колко да е спорна ситуацията при дузпата... това беше 100% жълт картон за симулация *referee**whistle**cards*

sdw
13.06.2014 13:39

Съгласен съм.Бразилия вкараха 4 гола снощи,а Хърватия вкараха най-смешния първи гол на Мондиал,който аз съм виждал...Дори "вкараха" е пресилено.Като краен коментар бих казал,че и двата отбора стъпваха здраво на терена и се раздаваха на макс,така че никой не може да предвиди крайния резултат,само заради една несъществуваща дузпа,която твърдо заставам,че колкото и несъществуваща да е,толкова и самата ситуация беше спорна.Съдийска тесла имаше,но никой няма правото да каже,че Бразилия не са заслужавали да бият...

one1win
13.06.2014 13:37

Не съм сигурен, че някой в този сайт ще те разбере какво искаш да напишеш. А за дуспата трябваше не жълт, а червен картон за симулация за фред.

nom3rcy
13.06.2014 13:17

Пич... ти си прекалено повърхностен и не можеш да ме разбереш.. и ако 60:40 процента владение на топката в полза на Бразилия и това, че Хърватска трудно минахава центъра е балансиран двубой .... , а колкото до това, ако не беше дуспата... ти някъв ясновидец/медиум ли си , че знаеш как щеше да завърши мача??

sdw
13.06.2014 13:15

Между другото Модрич и Ракитич правят конкуренция за място сред най-добрата халфова линия на целия мондиал.

JoaoMoutinho
13.06.2014 13:11

Това е един от най-малоумните коментари които съм чел някога! Да плюем по вратаря, че не е спасил дузпата? Да плюем по Хърватия, че не са изравнили след втория гол на Бразилия? Ти сериозно ли? Според мен момчетата играха страхотно и стояха като равен с равен срещу Бразилия. Модрич и Ракитич бяха феноменални в средата на терена и имаше моменти в които направо скриваха топката на бразилците. Честно казано, ако не беше тази дузпа мача "заспиваше" на 1:1.

golemiq_geshan
13.06.2014 12:22

Според мен Сколари е баш сбъркания в цялата ситуация ... Бразилия да изглежда толкова жалко снощи , вината е изцяло на "големия Фил" .. Казват , че бил баща на бразилския национален отбор ?! Не той не е баща на ОТБОРА , а покровител на няколко човека , които са "негови хора" и той ги налага постоянно , без значение в каква форма са ... Играчи като Густаво , Паулиньо , Фред , Хълк са в изключително лоша форма и ако той иска да докаже , че е баща на целия отбор , то и 4-мата повече няма да помиришат терен до края на първенството . Не може атаката ти да се води от 60 годишния Фред и 100 килограмовия Хълк , които снощи бяха тотален фарс и да чакаш само на Неймар , който от една добра защита би бил тотално обезличен , ако трябва да поема цялата отговорност в предни позиции . Когато атаката ти не функционира , защото има и такива мачове , без значение кой е в атака , то трябва халфовата ти линия да вземе нещата в свои ръце и да раздвижи играта , но как да се случи това , като централните халфове на Бразилия бяха през 50% от времето централни защитници и се налагаше Луиз и Силва да организират играта ... Това са си лични грешки на "големия" Сколари , който е обичан само защото 2002 ФЕНОМЕНА му донесе световната титла , а той беше много бързо разкрит в Челси какъв баща става на своите играчи ...

Astorrr
13.06.2014 12:06

Добре , че беше Оскар иначе не ги виждам тия бразилки

aa9
13.06.2014 12:03

Значи хора събирам пари да купим очила на сколари
Ако искате да дарите елате в ,,Mall of Sofia,, :д :Д !!!!!

man4estara10
13.06.2014 11:33

Поне да беше си признал, че дузпа нямаше вместо да се скатава.

AleksHD
13.06.2014 10:56

Тва световно май ще е същата грозна гледка като през 2002 който знае какво стана тогава ще се сети сам...

MRed
13.06.2014 14:23

Мдааа,мощно ги подпираха кУрейците

sdw
13.06.2014 10:32

Колко злобни малчугани има тук.Голяма работа,че имало дузпа,дето я няма.Та те са домакини,вие какво искате ... Бразилия не ми харесаха като игра и наистина ще си намерят майстора ама се радвам,че момчетата биха,защото напрежението е било огромно,то си и личеше в очите ...

MRed
13.06.2014 14:22

"Голяма работа,че имало дузпа,която нямало".Абе ти ебаваш ли се?Ако беше България,а не Хърватска,пак ли щеше да е голяма работа?

sdw
13.06.2014 13:17

Човече,всеки един футболист е симулирал.Друг е въпроса,че например Неймар прекалява.Когато някой играч види удобна възможност да падне в наказателното го прави,няма такъв,който да не го прави.Стоичков и Костадинов бяха царе в тоя жанр.Прост пример ти давам с тях,защото всички ги боготворим.

sa6etoo
13.06.2014 11:56

Добре няма и ти паза тайната на светия граал. После отиди и си блъсни главата в стената. *smile*

angel.bonev.908
13.06.2014 11:50

УАУУУУ Коща е просто уникален нападател, недей казва на никой :X ....

sa6etoo
13.06.2014 11:45

Е щом си симулирал е нормално да си на страната на Бразилия. Защото и аз съм играл футбол и не ми се е налагало да симулирам за да печели отбора ми.. Футбола е игра на тактика и голове не на лежене на терена. Ама кво ли ти обеснявам ти като си симулирал ясна работата..

sdw
13.06.2014 11:00

Защото само се оплаквате.Вие за нещо ощетени ли сте ? Сякаш се учудвате,че домакина е побутван.Не се ли научихте или трябва да гледате още 10 години футбол,за да проумеете,че тези неща са неразделна част с футбола.Симулации,побутвания,корупции.Футбола е машина за пари и няма как да не ги виждаме тези неща.Истината е,че Бразилия вкараха 4 гола снощи,а Хърватия нито един.А вие си говорете колкото искате дали е измислена или не тази дузпа.Дали биха заслужено?Не,хърватите заслужаваха едната точка.И защото хърватите не са взели една точка,всички започнаха да плюят бразилците,защото някой е симулирал,а друг е дал дузпа.Смешни сте,това е част от играта.Аз лично съм играл футбол и то не малко,също така и доста съм симулирал.Неизменна част от играта.

sa6etoo
13.06.2014 10:54

Е сега не сме 2010-та. Холандия са доста по-слаби от тогава Перси е контузен или поне не е на 100% и им остава един Робен (Снайдер също не е на ниво според мен в момента) Докато в Испания сега са дори по-силни от тогава. Имат нападател като Коща в центъра е ясно в защита Рамос е супер форма Касияс на вратата също. Ще се види довечера разликата между двата тима.

The_Djoker
13.06.2014 10:43

Видях ги 2010 колко лесно им беше,сигурно още сънуват Снайдер

sa6etoo
13.06.2014 10:40

Защо да сме злобни малчугани? За това че искаме всичко да е честно за всички ли? Все пак този мач може да се окаже решаващ за 1/8 финалите и представи си Бразилия-Испания на 1/8 финал и как домакина като нищо може да се сбогува още тогава с турнира. Защото съм убеден че бразилците не искат испанците на 1/8 финал и стискат палци на Холандия защото срещу тях ще им е много по-лесно.

john_doe
13.06.2014 10:40

добре де като са домакини да им дават купата за какво са играят

bareleshow
13.06.2014 10:22

Някой май е гледал интервюто на моуриньо срещу УБА *lol*

Danskrastev
13.06.2014 10:05

И червения картон на Неймар беше явен и отменения гол си беше като цяло много зле...поне имаше голове дано това първенство види ме повече голове и по-малко цирк като вчера Бразилия явно ще бъдат доста бутани това първенство...

Pechenqgata
13.06.2014 10:02

Точно тоя мач си беше цирк, дори и Сколари го знае но няма как да каже пред целия свят че съдията е подкрепил бразилците и дузпата е измислена...

bacardy_breezer
13.06.2014 09:40

Пък и НАГЪЛ бе, да му се невиди... Поне кажи "Съдията сбърка, но такива неща се случват във футбола"... След този мач Бразилия си навлече много анти-фенове, а предполагам, че подпирането ще продължи и в елиминационната фаза с пълна сила *thumb_down*

panew
13.06.2014 09:32

На г-н Сколари мога само да му кажа, че може да се гръмне. Цял свят видя че няма дузпа, само бразилците я видяха.