Бразилия не даде шанс на Хърватия на старта на Световното първенство (видео)

00:56
Бразилия не даде шанс на Хърватия на старта на Световното първенство (видео)
Отборът-домакин на 20-ия шампионат на планетата - Бразилия, започна участието си в предварителна група "А" на световните финали с три точки, след като се наложи с 3:1 над Хърватия в първия двубой от програмата на турнира. Точни за успеха на Селесао бяха Неймар и Оскар Жуниор, първият от които се разписа два пъти, а почетното попадение за шахматистите бе дело на Марсело Виейра, който си отбеляза автогол.

Мачът на откриването на Мондиал 2014 между представителните отбори на Бразилия и Хърватия започна динамично. Шахматистите, водени от Нико Ковач, отказаха да се впуснат в тактическо надлъгване и в 7-ата минута не успяха да се възползват от първата реална възможност за откриване на резултата, след като Ивица Олич стреля с глава в аут от наглед добра позиция в наказателното поле на Селесао.

Първото попадение на световните финали в Бразилия не закъсня. То бе дело на Марсело Виейра, който в 11-ата минута си вкара нелеп автогол, отклонявайки топката в собствената си врата след остро подаване по земя на Олич отдясно по посока на атаката на Хърватия.

Впоследствие възпитаниците на Луиш Фелипе Сколари вдигнаха оборотите и опасните ситуации пред вратата на Стипе Плетикоса зачестиха. В 22-ата минута Неймар слезе до основната линия, преодоля Иван Ракитич, върна коженото кълбо към бялата точка за изпълнение на дузпа, но там нямаше никой от неговите съотборници и противников футболист изчисти топката. Тя обаче попадна пред Оскар Жуниор, който стреля от сериозна дистанция, но в последния момент Плетикоса се протегна и изби в корнер.

В 29-ата минута домакините се възползваха от грешка в халфовата линия на своя съперник. Топката се озова в краката на Неймар, нападателят напредна няколко метра и отправи удар ниско по тревата от дъгата на пеналтерията, който за лош късмет на хърватите се отклони в гредата и влезе в очертанията на вратата им - 1:1.

Отборът на Бразилия продължи да играе на високо темпо и увеличи натиска върху съперника си, но така и не успя да излезе напред в резултата до края на първото полувреме.

Петкратните световни шампиони стъпиха здраво и след подновяването на играта, но малко по-късно хърватите успяха за кратко да нарушат ритъма им на игра, в резултат на което интересните събития се пренесоха в средата на терена.

В 65-ата минута Ракитич допусна грешка като един от малкото футболисти на тима на Хърватия в защита и това позволи на Неймар да отнеме топката. В хода на контрадействията на домакините обаче Чорлука спря непозволено звездата на Селесао с цената на нарушение и жълт картон. Последва опасно, но неточно изпълнение на свободния удар от страна на Дани Алвеш.

Малко по-късно главният арбитър на срещата - японецът Юичи Нишимура, отсъди спорна дузпа в полза на Бразилия за неправомерна игра на Деян Ловрен срещу Фред. Бурните протести на шахматистите не промениха решението на рефера и така зад бялата точка застана Неймар, който не сбърка за 2:1.

Хърватите успяха да вкарат изравнителен гол, но той не беше зачетен, заради вдигнат флаг за нарушение на Олич от съдията. В заключителната част на мача шахматистите определено доминираха, като те бяха отборът, който пресираше и търсеше изравнителното попадение. В първите секунди на добавеното време обаче Оскар сложи точка на спора, оформяйки крайния резултат 3:1 с премерен удар от границата на наказателното поле.

Следващият мач от групата е между Камерун и Мексико на 13 юни от 19:00 часа наше време.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

IM_A_PLAYER
13.06.2014 19:39

Искам бразилия да играят срещу Испания да видът кон боб яде ли.*lol*

kermo
13.06.2014 18:40

[@link https://www.youtube.com/watch?v=OiW0IPrv1Ro]

MRed
13.06.2014 20:46

е какво...не го ли избабани така или иначе,вярно,че преигра Ривалдиньо,ама пак си е за червен картон

vlatkyn
13.06.2014 18:23

Абсолютен грабеж. Японците са имали чест преди един два века. Не изключвам и пълно невежество на съдията за оправдание на ФИФА. Изобщо не трябва да има съдии от такива измислени футболни джуджета. Най големите скандали винаги са създадени от съдии от страни много далеч от футбола.

fidel_castro
13.06.2014 17:32

На ФИФА и Блатер не им стигат скандалите около Катар 2022, ами и още от първия ден на Бразилия 2014 започва явното "бутане" на домакините към титлата. Явно тези хора няма да престанат с глупостите си, докато не разсипят докрай футбола.

alexandur.georgiew
13.06.2014 16:26

смешният ГЕЙмар и смешната Бразилия ... ще ги бутат до финала то се е видяло

plamkisa
13.06.2014 14:52

Нищичко няма в горките бразилчета. За много голяма работа са се помислили след купата на Конфедераиите миналата година явно и много са си повярвали. Само гледайте как още на 1/8-финала като се паднат с Холандия / Испания ще хапнат дървото. Няма как да станат шампиони тези смешници. Жалко за бедните хорица, които са си изгърмяли паричките на този нищожен коефициент от 4 за шампион...

puma07
13.06.2014 14:16

японския съдя.....може и той да се нареди да си получи медала на 13 юли...дано господ гледа,ако тея бразилски цигани станат световни по такъв начин...футболът замира,измислени звезди,измислен футбол

Dankata97
13.06.2014 14:04

да поправя заглавието: жълтура не даде шанс на Хърватия. Просто бяха напълно равностойни дори по-опасни от Бразилците. Жалко, за Хърватите не заслужаваха подобна участ, но подобно нещо се видя и миналия месец на един друг турнир

sdw
13.06.2014 13:31

Неща от сорта на "опорочено световно","развалено световно","бразилия са боклуци" и т.н са направо смешни,за хората,които са ги написали.Или интелекта,или годините са ви малко.Както каза пича отдолу Deco_Sneijder,откриването беше точно по план.Малка домакинска тесла,но не толкова фрапантна,колкото другите я описват,равностойна игра горе долу и на двата отбора.И двата отбора показаха,че има какво да се видят.Очакванията на повечето фенове за Бразилия са доста големи и за това и ги обиждате.Но ако Хърватия бяха на мястото на Бразилия щяхте да говорите другояче.Почти всички субективни коментари,лишени от логика,се пишат поради две основни причини.Едната е пристрастеност,другата е свързана със сивото вещество,защото тук е бъкано с хора,които гледат на нещата само от едната страна.Никой не се замисли,че и двата отбора дадоха всичко от себе си,и че тези "боклуци" Бразилия носеха големия товар на гърба си като домакини.При евентуален неуспех щеше да и се стъжни живота.Тяхната основна цел е да стигнат до финал,а на Хърватия основната цел на първо място е да излезнат от груповата фаза.Емоцията беше на лицата и на двата отбора.Може и да видяхме симулиращия Неймар и Фред,но също така видяхме борбеност от всичките 22 човека на терена.А ако има разочаровани хора заради дадената дузпа,значи не разбирате и грам от футбол.След време като погледате още няколко годинки футбол и излезнете от пубертета ще разберете,че това е неизменна част от футбола.По мое мнение-ако нямаше дузпа можеше и 1:1 да завърши мача,но никой няма правото да каже,че Бразилия не са заслужавали да бият,само заради една такава дадена дузпа.Ако има някой,който дразнеше,това беше треньора на Хърватия,но тук няма да се аргументирам,защото имам предразсъдъци.А относно отбора на Хърватия,нямам да търпение да ги видя на 1/8 срещу Испания.

bisera.bakardzhieva
13.06.2014 17:03

Има задължително ниво на владеене на Английски, за да стане някой съдия Международен, това е необходимо за да се осъществява разговор с Дежурния секретар на мача, който по правило е от различна държава спрямо съдийската бригада.

Chelsea86
13.06.2014 16:02

[@link https://www.youtube.com/watch?v=bQx8rPSvgzk]

sdw
13.06.2014 14:23

АЗ не искам да се изкарам футболен есперт,а по-скоро да изкарам теб и още няколко индивида като футболни инвалиди *smile* Има разлика.Долен съм си кво да направя.И така и не разбрахте,че всъщност съдията си знае английски,това че не е коментирал ситуацията с даден играч е друг въпрос.Няма как съдия да не говори английски на мондиал.Доказателство - началото на мача,когато теглиха жребия,гледай ...

kolarov13
13.06.2014 14:04

прав си , а и не мисля , че 1 мач определя дали са слаби или не ... за финала на конфедерациите като размазаха испания слаби ли бяха ?

Chelsea86
13.06.2014 13:40

Добре! Стига се изтъква колко си голям футболен капацитет и как другите не разбираме и капка от футбол. Няма как да наложиш мнението си, след като болшиството футболни фенове, било то разбиращи или не много от футбол са на мнение, че Бразилия спечелиха заради съдията. Фифа са мафиоти и за това "случайно" сложиха рефер не знаещ и грам английски език да води мач от Световното... Ако мислиш, че ще наложиш мнението си на цял свят или на цял сайт ГРЕШИШ! *wink**stop*

Chelsea86
13.06.2014 13:27

[@link https://pbs.twimg.com/media/Bp-cRRSIcAA-EsY.jpg]
[@link https://pbs.twimg.com/media/Bp-BrgfIYAAfZVv.jpg]
[@link https://pbs.twimg.com/media/Bp-6ifgCIAAQI4V.jpg]

*joking**lol* Това е Бразилия...

doctorMashinkov
13.06.2014 13:08

Дусспата си е велико оръжие дали се вика велизарка,лудогорка или роналка нема никакво значение и е решавала не един мач и първенство.Дадена в подходящ момент се превръща в ядрено оръжие,а ти се бий с прашка.

Deco_Sneijder
13.06.2014 12:37

Мача беше интересен като за откриване на Мондиала.Имаше леко подпиране,но не беше чак толкова страшно,колкото вие го описвате.Неймар според мен жълт картон си е напълно достатъчен.Червен би бил пресилен,дуспата беше такава,че можеше хем да я даде,хем да не я даде,той избра да я даде,тука домакинския фактор си каза леко думата.Нарушения на Олич имаше,макар и малко избута вратаря + това отново става въпрос за домакински фактор,така че очаквано,но и Хърватите можеха да покажат повече!Най-силно впечатления ми направиха вчера от тях-Ракитич който обираше много топки и помагаше много за играта,Олич който макар,възраста си се раздаваше до последно по фланга и Перишич който много отваряше играта на Хърватите.А Модрич си свърши работата добре,но какво повече от него да искат,сам не може.Другия път с Манджукич ще е интересно,Йелавич беше слаб.А аз лично очаквах повече от Матео Ковачич,Вършалко пък се представи на много високо ниво,а за Сърна вижда се че годините вече му пречат.За Бразилците-Звездата си е звезда,Неймар-той като цяло правеше играта на Бразилия,но след като излезна се видя,че и Оскар ги може тези неща,който през целия мач игра на ниво,в Офанзивен план Густаво ми направи впечатление,много помагаше на защитата,Марсело пък след автогола се раздаде максимално и помогна на отбора си,Луиз игра безкомпромисно,Силва не ми направи впечатление,а Алвеш в опит да изпъкне,направи доста грешки,Фред и Хълк с нищо не се запомниха,но това не ги прави слаби,ще ми е интересно да видя Жо на върха на атаката и още ме е яд че го няма Моура защото неговия стил е подобен на Оскар и Неймар...

nom3rcy
13.06.2014 12:45

много обективен и точен коментар

Juventus333
13.06.2014 12:14

По скоро трябва да е : Съдията не даде шанс на Хърватия. *smile*))

Nelly_Lazio
13.06.2014 11:59

не знам какво да кажа снощи щях да се разплача това е огромна мафия. малка страна като Хърватска не може да се бори с нея. ужас не съм на сеже си *sad*

Parchonlini
13.06.2014 12:28

Много жалко наистина, опорочиха световното от самото начало. Парите и сметките са много и ще ги избутат до финала.

danail7
13.06.2014 11:56

Това е футбола от СП 1998 г., когато Франция си купи титлата тази игра е само бизнес и черно тото. Жалко само за такива симпатични отбори като Хърватия, кому е нужно "Велики футболни сили" да бият по този начин, след дузпата японеца опорочи мача...

nom3rcy
13.06.2014 13:13

Извинявам се, че не искам да наспамя сайта с 2,3,4 съобщения и съм се обърнал само към теб в по-долният ми пост. А относно симпатии ... о, повярвай ми ... дори и да имам симпатии съм си обективен винаги! Бразилия са ми симпатични, Хърватска също са ми симпатични като отбор.... така че точно ти не ми казвай на мен кой ми е симпатичен , дали съм обективен/субективен, и на кой отбор съм фен и прочее

coyb
13.06.2014 13:07

Ти 1во чети внимателно ,после пиши . Тук не съм говорил за никакво черно тото,а за финансови загуби от сензационно отпадане на Бразилия в ранна фаза. А за дузпата какво.Фред го изигра,а тук нататък повод за коментари. За или против в зависимост от симпатиите. А обидния ти тон към монитора показва кой е кух.

nom3rcy
13.06.2014 12:32

Ти съдиите за роботи ли ги имаш бе ? Мислиш, че никога не правят грешки? Ако такава дуспа беше свирена в мач между Албания и Казахстан едвали щеше да кажеш, че има черно тото, но тук понеже отсъдиха в полза на Бразилия и айде черно тото ... Всички правят грешки и тва трябва да си го набиеш в кухата тиква! Бразилия заслужено би! Видя се, че цял мач Хърватска едвам минаваха центъра

coyb
13.06.2014 12:15

И аз съм отвратен. И ше ми излиза някакъв в европарламета и ще говори каква опасност бил БГ футбола в световен мащаб и колко корумпиран бил. Той не че не е ,но в световен мащаб е нищо.Както хващат често наши със "по-стар" модел допинг. Та питаш кому е нужно.Нужно е на богатите да стават още по-богати и да не понесат огромни загуби от сензационно отпадане на Бразилия при хикс и някоя сензация в следващите два мача каквато примерно точно Камерун сътвориха 90та с/у Аржентина. Така ,че това си е подсигуряване,да не стане евентуална въртележка в групата. И аз наивникът си казах в началото на мача :"Аха,японец съдия ще свири точно" Свири...ама на Фифа ,фуфа и т.н. То още отначало се почна и мисля ,че ще изобилства това "СП" от такива моменти.

ded_men
13.06.2014 11:10

15 жълти срещу 11 шахматисти. А корумпирано било Българското първенство.
Коце Маца бледнее

Parchonlini
13.06.2014 10:57

Бахти смешните бразилци, ако не им бяха дали дуспата бяха живи умрели. Винаги бутат домакина да стигне поне до полуфинал, обаче още от първия мач и то толкова явно, не ми се мисли Бразилия като се изправят срешу Испания или някой по сериозен съперник, трябва да дават червени картони и дуспи за бразилците, защото няма да имат шанс.

sdw
13.06.2014 10:55

Колко много злоба има в днешната младеж ...Не разбрахте вие дечковци,че футбола е една машина за пари и който плаща,той поръчва музиката.... Голяма работа,че дузпата е измислена,Бразилия няма да са нито първия,нито последния подкрепян домакин.Защо да са "боклуци",както някой се изразиха,заради една измислена дузпа ли ? Ми това си е част от футбола бе,препоръчвам ви да смените спорта и да започнете да гледате друг спорт.Аз пък се радвам,че Бразилия биха,защото в очите и се виждаше голямото напрежение и емоция.Хърватите бяха доста добри и достойни за уважение,но думите на Нико Ковач са елементарни,а наперенето му държание извън терена доста ме дразнеше,така че не се учудвам и за глупостта на думите му..Разбирам,че е ядосан,заради измислената дузпа,но такива крайни коментари,че щял да си хване багажа и да си тръгне,прилича на хленчещо детенце.Сякаш е първия ощетен треньор от домакина ... Не разбрахте вие дечковци,че футбола е една машина за пари и който плаща,той поръчва музиката.

dobrinko
13.06.2014 10:52

между другото съм за Бразилия, но не по този начин...

DJIMSZ
13.06.2014 10:52

Сега вече имаме причина да си лягаме навреме!*joking*

dobrinko
13.06.2014 10:50

winner, поправете заглавието на: "нишимура не даде шанс на Хърватия...." нарочно написах името на тоя палячо с малка буква... той просто се усра

Chelsea86
13.06.2014 10:40

„Защо тогава съм получил жълт картон? Питайте съдията. Ако можете, защото той не говори английски. Вие смятате ли това за нормално. Съдия на Световното първенство да не говори английски“, завърши Ловрен.

А ние се подиграваме на българските съдии... *nerd*

man4estara10
13.06.2014 10:38

При третия гол на Оскар нямаше нарушение на Рамирес, но дузпа наистина нямаше.Не мисля обаче, че и съдията е виновен, защото той беше далеч от ситуацията и видя как ръката на Ловрен е на рамото на Фред.Иначе смешна симулация на Фред.

Don_Joe
13.06.2014 10:17

СЕЛЕСАО *cup* .. Ако Англия не се представи на ниво, дано поне Бразилия го направи, защото след "Трите лъва" най-много симпатизирам на бразилците, а и са пред родна публика и трябва да дадат всичко за да зарадват феновете си *beer*.

ynwaLFC
13.06.2014 10:02

На съдията му стана кеф 90 минути да тича със спрей в гъза! *smile*

lampard____
13.06.2014 10:01

Нямаше никаква дузпа! Съдията подкрепи домакините, поряза хърватите, които с класи под бразилците направо им разказаха играта. За съжаление и този турнир е предрешен, да не кажа, че и ЕВРО 2018 също вече е договорено... Пародията е пълна, емоциите са нулеви, шампиона вече е ясен... аз бях до тук с гледане на този уговорен "мондиал" По-скоро бих отишъл да гледам Каменица фед къп или купата на Ариана, там поне се играе здраво и няма уредени работи и ще видите как в най-скоро време аматьорския футбол ще бъде по-гледан от професионалния, но не трябва да има залагания за тях. И съдията да го духа и Бразилия да го духат!

Pechenqgata
13.06.2014 10:32

Само да те поправя че еврото ще е през 2016 година, а през 2018 ще е мундиала в Русия.

oleg.rizov
13.06.2014 09:59

Най слабия отбор на Бразилия който сам виждал.Срам за тях.Каква титла какви 5 лева са помощта на съдята секи мойе да печелиииииииииииии.Срамммммммммммм и Позорррррррррр-Трябва да се ваведе висша мера наказание за таково съдийство.Точка по вапроса нямам думи!!!

Stan1926
13.06.2014 09:55

И какво е това малоумно заглавие? Не даде шанс? Ако не беше съдията, дали щяха да бият тия циганета? Я го променяйте на "Със съдийски тесли още от първия мач, Бразилия незаслужено победи Хърватска"

plamen13
13.06.2014 09:52

Стига сте плюли бразилците бе. Наричате ги цигани, боклуци и какви ли още не! Засрамете се малко! На който не му изнася да не гледа световното! Да видим като играят Германия и Франция дали няма да бъдат подбутвани също от съдиите!!! И проблема е точно там, че всички очакват едва ли не чудеса от Бразилия, а няма как да е винаги така. Че нямаше дузпа, ок, не е единствената дадена по този начин и на други, но имаше фал срещу вратаря! Че не играха много добре, също е факт, но вкараха 2 гола! А хърватите какво направиха?! Нищо! Вкараха ли гол? Не! Големи тигри, няма що! Айде стига ревали!

gL_Manekena
13.06.2014 09:40

Всички заедно: Съдията... съдията... съдията п***рас *lol*

crazy_rabbit
13.06.2014 09:11

Заради жалкия футбол на Преводача, от много време не бях гледал Челси и по-специално Оскар. Е*ати играча ! Напълни ми душата ! Жалко, че играе при английските дървари :/ Ако играеше в Испания или Португалия, вече щеше да е мега звезда... Вместо това... Марш в защита !

crazy_rabbit
13.06.2014 10:06

В Испания и Португалия се дава много по-голяма свобода на терена на играчи като Оскар *wink* Това имам впредвид *wink*

manutd_forlife
13.06.2014 09:43

Много по-труно е да се реализираш в първенство като Англия от колкото в Испания или Португалия. Не случайно, най-много играчи на световното играят именно в Англия. Оскар, ако играе в Испания или Португалия, ще стане по-известен, така е, но там конкуренция почти не съществува и ще спре да се развива.

catalan
13.06.2014 09:10

Подпряха си ги бразилците ама то това се очаква, домакини са. Много смешна дузпа.

Chelsea_4_life2
13.06.2014 09:01

При 3.1 няма смисъл от коментари за играта им но бразилците вчера не показаха игра на фаворит за титлата

bacardy_breezer
13.06.2014 08:27

Не знам какво се учудвате... Съдиите винаги са подкрепяли домакините, така е било, така и ще бъде... Да, несправедливо е, но това е реалността. Англия през 1966 печели титлата благодарение на домакинския фактор и помощта на съдиите, Германия през 1974 по същия начин, както и Аржентина от 1978 и Франция от 1998. Ако някой си мисли, че някой друг отбор ще стане световен шампион, жестоко се лъже. Бразилия ВИНАГИ когато имат нужда, ще получават я дузпа, я ще дават червен картон за противника им, я ще има отменен гол... Жалко, но факт.

MRed
13.06.2014 13:57

между другото наистина Бразилия бяха като болни.Не мисля,все пак че бразилците точно на финала биха продали мача.Но е факт,че и отборът на Франция беше магически.

za4o
13.06.2014 10:58

Петлите имаха ненормално силен отбор. На почти всяка позиция имаха играч от световна класа. Да, бразилците също имаха много силен състав и не знам дали умишлено не играха или пък французите не им позволиха да играят, но фактите за това са факти. Зидан и компания бяха неудържими.

Pechenqgata
13.06.2014 10:27

Онзи отбор просто играеше вълшебно и беше абсолютно нормално да спечелят световното.

bacardy_breezer
13.06.2014 09:46

Титлата на Франция през 1998 беше наредена "Отгоре". Не знам дали си гледал финала и на колко години си бил тогава, но онзи магически отбор на Бразилия, просто излезна и НЕ ИГРА във финала, а се разхождаше по терена. Има много изписано по този въпрос и много конспирационни теории, че Бразилия тогава са загубили титлата умишлено, заради игри по "високите етажи" и в замяна на това са спечелили по-късно домакинството на юбилейното 20-то световно първенство, а може би дори с уговорката, че ще спечелят титлата тогава. Кой знае.

MRed
13.06.2014 09:10

Ако ми докажеш през 98-ма,че французите не заслужаваха да спечелят титлата и че съдиите са им помагали,ти давам 300 000 лева!

Big_Ivan017
13.06.2014 08:05

Не им дадоха шанс? Според мен изобщо не впечатлиха в атака! *smile*

Rafael
13.06.2014 02:44

Обърках темата, какво да се прави *lol*
По тази - жалко за хърватите, но и те не показаха нищо особено. Тактически добре стояха, но за нищо повече от Х - бяха твърде бавни и тромави, очаквах повече от тях. От бразилците всички очаквахме повече - нямаха нищо общо с миналогодишната игра от Купата на конфедерациите, където ме зашеметиха при положение, че никога не съм ги харесвал като отбор. И от двата тима обаче очаквам по-силни игри в оставащите 2 мача.

Rafael
13.06.2014 02:41

[@link https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t1.0-9/10305506_1497538880477434_6263021967681657552_n.jpg]

Destroylife
13.06.2014 02:09

Аве вие па по-спокойно ,какво се хващате веднага за тия хървати. Нито са първия,нито ще са последния отбор ощетяван срещу голяма футболна сила.И докато Бразилия ги подпират само,защото са домакини любимците на ФИФА Германия и Франция си получават съдийска помощ на всяко световно и европейско.
Чакайте да дойдат техните мачове и ше видите за какво говоря.

dark_b
13.06.2014 02:16

Те да бяха смо те !!!

scarface79
13.06.2014 02:01

стига бе още от първия мач ли бе с тия аванти кво да да го гледаме тва световно....

dark_b
13.06.2014 02:00

Winner - съдията и ФИФА недадоха шанс на Хърватия - това можеше да сме ние !!!

vlatkyn
13.06.2014 01:48

Мног грозно, никога не е било ,балтиите да са на първия мач. Нас ни посякоха с картоните, но директно с неотсъдената дузпа на Костакурта дето с две ръце в наказателното пое изби топката.

vlatkyn
13.06.2014 01:39

Е, дали са толкова пари за организация, па няма да купат един съдия. За света японец, демек неподкупен. Този отбор е боклук и няма да бъде шампион.Няма да могат да купат всичко с пари.

Ginekologa
13.06.2014 01:44

много си заблуден в Ятония се върти такова тото ме ти е бедна фантазията

vlatkyn
13.06.2014 01:34

Японеца трябва д аси направи харакири, защото си продаде честта

Chelsea86
13.06.2014 01:40

Нали по БНТ казаха, че този японец е свирил последната загуба на Бразилия от Холандия през 2010г. Сега е получил шанс да се поправи. Нищо ново! *wink*

Gopcho
13.06.2014 01:30

Някой знае ли колко беше коефициента над +2.5?

lpsoldier
13.06.2014 01:33

Около 2.1 - 2.2 беше в бет. Иначе уинер пак мачкат със заглавие.... Съдията не даде шанс на Хърватия, Бразилия кво игра точно?

deucec
13.06.2014 01:32

2,05

vlatkyn
13.06.2014 01:29

Пълен грабеж, очевидно бразилците без съдията са боклук пълен.

bayo45
13.06.2014 01:18

С такива фалшиви дузпи трудно се става световен шампион!*stop*

blizkobon
13.06.2014 01:14

А стига бе!Още в първия мач ли им дадоха дузпа... И с какво Олич фаулира вратаря??? Ми направо да им дават купата на бразилците и да прекратяват първенството.а прехвалената им звезда Неймар трябваше да го изгонят още преди първия гол.На бразилците трябва да им свирят аржентински съдии :wall:

RoSKo0o0
13.06.2014 01:14

Доживях да съм съгласен с фенове на Челси *lol*

barca_forever33
13.06.2014 01:12

На това японче колко ли са платили,хммм...Иначе Неймар и Оскар играха най-добре,а Хълк,не знам защо го пускат изобщо,Бернард или Вилиян на негово място*beer*

Chelsea86
13.06.2014 01:12

Ех, прогнозирах Х2, но съдията първо помогна на бразилците да обърнат резултата с измислена дузпа, а след това и спря хърватите да изравнят. Не случайно съдията не беше европеец. Другия мач може да сложат някой арабин или ескимос. А защо не и треньор на делфини, че както се мятат бразилчетата ще ги оценява с дузпи. Още от първия мач ни показаха какъв ще е мондиала... *sad**confused*

Pechenqgata
13.06.2014 01:10

Аз бих казал че съдията (както винаги) не остави шанс на хърватите. Жалко че на поредно голямо първенство в мача на откриването домакините се бутат видимо. Най пресния спомен е как преди 2 години порязаха гърците на старта на еврото....

IM_A_PLAYER
13.06.2014 01:10

Жалка история са бразилците, Хърватия макар и подценени се представиха много добре евала.

monte_carlo
13.06.2014 01:08

Заглавието е смешно да, Бразилия не надигра по нищо хърватска, може би само първите 20-тина минути бяха по-добри, съдийте бяха адски неадекватни в доста ситуации, надявам се да ги изкарат, но едва ли...

fivooo
13.06.2014 01:06

"Бразилия не даде шанс на Хърватия на старта на Световното първенство" - по-скоро ФИФА не даде шанс на Хърватия.

The_Djoker
13.06.2014 01:02

Първо не изгониха Неймар,после дузпата и за черешка на тортата отмениха чист гол,доста жалко и подигравателно беше това

Salient
13.06.2014 01:01

Добре ги бутнаха... От друга страна, ако не бяха били, сигурно щеше да настане анархия в държавата. Тъй че може да не е само спортна причина да им бетонират победата...

SlayerX
13.06.2014 01:01

Жълтия в черно подари мача на черните в жълто.... и бразилците ми тръгнали да стават световни шампиони.1/8 макс,не повече

ivanrealmadrid1
13.06.2014 01:03

ахахаа "Жълтия в черно подари мача на черните в жълто"

hoffi
13.06.2014 01:00

До двамата по-долу които казват, че още МеХико ще ги бие. Как го виждате това ? След порното което гледахме туко що как очаквате съдиите да позволят на Чича и компания да ги победят ? Бях сигурен, че Бразилците няма да победят, но съдиите ме оправаргаха ! И съм сигурен, че с Камерун и МеХико ще е същата грозна картинка... хайде лека вечер, наздраве и със здраве *thumb_up* *beer*
п.с. утре предстоят доста по-интересни мачове *smile*

monte_carlo
13.06.2014 00:59

Много слаба Бразилия, ако не беше измислената дузпа най-вероятно нямаше да вземат мача. Тази Бразилия няма нищо общо като сила с Бразилия на Роналдо, Рони, Р. Карлош и т.н. Извинявам се,но според мене сегашното поколение бразилци отстъпват сериозно по качества на предишните. За мене фаворити са Аржентина, Германия и Испания, аз лично съм за Аржентина (не заради Меси), просто стилът им на игра ми харесва най-много *smile*

Pechenqgata
13.06.2014 10:19

Мда в онзи мач Турците поведоха 1:0, а след това бразилците изравниха. Мача се закучи и разбира се дойде прословутия червен картон на Алпай, който подаде топката както каза на Ривалдо а той се хвана за главата и падна. След това историята всички я знаем Бразили световен шампион...

Salient
13.06.2014 01:34

Да не говорим, че има съмнения, че мачът Бразилия - Гана през 2006 е бил уреден... Абе супер чиста работа..

Chelsea86
13.06.2014 01:24

Е 2002г ако не се лъжа, как изгониха един от Турция като подаде топката на Ривалдо да изпълни корнер, а той се хвана за главата и падна. И хоп червен картон за турците и бразилците ги биха... *confused*

nikshan11
13.06.2014 01:20

Купата на конфедерациите.. 2009

petko9305
13.06.2014 01:19

И аз мисля като тебе. Веднага си спомням мач на Бразилия срещу Египет, а името на турнира го забравихзащото това беше доста отдавна тоест преди 2010 г. СП ЮЮАР и Бразилия спечелиха финала. Искам да кажа, че тогава онзи мач, когато играеше Кака, Бразилия играеше доста технично и някак омагьосваха очите ми, а сега последните години Бразилия са много далече от бразилската техника която предишните легенди безспорно пртежаваха.

Tishoff7
13.06.2014 00:55

Моу беше прав, като каза, че Оскар се пази за Световното.

luiz_lfc
13.06.2014 00:54

Нямам думи цял мач не спряха да подпират Бразилия жалка работа! Щом не могат да бият Харватска без съдийска помощ какво остава за по-силните отбори!

hoffi
13.06.2014 00:52

Пълна пародия !!! ЖАЛКА ИСТОРИЯ !!! Нямам търпение да ги видя тия жалкари с/у Холандия/Испания какъв резил ще берат!

RoSKo0o0
13.06.2014 00:54

Пич... чакай... къде отиде ти... Мексико ги биха наскоро на един финал, мисля и че сега ще ги облъскат *smile*

kongzhong
13.06.2014 00:53

още мексико ще ги клати като сливи , камерун също

Gopcho
13.06.2014 00:51

Доста грешки от съдиите, смешна дузпа. Тези линии при фауловете не знам защо ги слагат по 10 см пак отива по-напред стената сляпи ли са тези съдии не знам. Затова е стена един да мръдне с 5 см трябва да има картон, да ти имам и подвижните стени такива(говоря като цяло, не само в този мач). Не знам защо хърватите бяха толкова плахи преди да им поведат с 2:1, можеха да вземат дори повече от точка, а те загубиха. Неймар и Оскар се отличиха определено, както и Луиз в защита.

Salient
13.06.2014 00:51

ХАХАХАХАХАХА Кой изпищя с това "ДА!". *lol**lol**lol*

ivanrealmadrid1
13.06.2014 00:53

бразилците , които са гост-коментатори , дано е само за сега ... че не се трае

kongzhong
13.06.2014 00:52

голата истина

clippers_LA_90
13.06.2014 00:51

Който и да бе домакин и е някакъв Фаворит за световното ще го подкрепят за добро или лошо ще го подкрепят . Съдиите имат едно наум .. разбира се ... Определено тази Бразилия е много слаба предвид отборите които са имали ..

Szczesny
13.06.2014 00:50

БНТ- бразилска национална телевизия

ivanrealmadrid1
13.06.2014 00:55

по-точно не може да се каже !!! RoSKo0o0: ДА, поне мексиканците не ги е страх и ще излязат на макс , дано ги смачкат

Gopcho
13.06.2014 00:53

Коментаторите ще бъдат такива при всеки един двубой на по-силен отбор, като Испания, Германия, Италия, Англия и такива ...

RoSKo0o0
13.06.2014 00:49

Просто Мексико ще убият тея смешни бразилци... няма да им е за първия път.

Double_De
13.06.2014 01:07

хаха мексико в момента имат много слаб състав ще ги убият с 2-3 инкасирани гола *lol*

Nekromanger
13.06.2014 00:48

По принцип симпатизирам на немците да вземат Световното, но май вече съм повече зад идеята Бразилия да не я вземе , заради тези грозни подпирания... *devil**devil*

PiXeLfReeK
13.06.2014 09:00

Те ще бъдат прятел, не се притеснявай !

putopalo
13.06.2014 00:47

Добрата новина е че,с тази игра Бразилия няма да вземат купата,дори с помоща на съдиите.Жалка работа...

ivanrealmadrid1
13.06.2014 00:49

разбира се че няма.и в контролите се видя,а и това не е онази старата Бразилия

Belami
13.06.2014 00:47

тея бразилци как се мятат незнам така и водолазите не могат !!!

hristamian
13.06.2014 00:46

и да вкарат гол ще го отменят....убеден съм

ManU_FaN
13.06.2014 00:45

Бразилия се нас*аха да ги подпират.. *erm*

petko9305
13.06.2014 00:44

Никакво нарушение нямаше срещу вратаря на фразилия!!!!
Явно наистина е подпиране*silent*

hristamian
13.06.2014 00:41

жалко за хърватите...а този коментатор е кьорчо...не се трае вече...

Salient
13.06.2014 00:38

Как една ситуация може да ти убие целия ентусиазъм за първенството...

Nekromanger
13.06.2014 00:37

Много ме е яд ... Май всичко е ясно ще ги подбират до край тия смешните бразилци... Надявам се холандците да им свият сърмите !

radunchu
13.06.2014 00:35

,така ще ги бутат до края тия сюешници.. ще провалят мондиала
*angry**stop*

ivanrealmadrid1
13.06.2014 00:34

най-голямото дърво на цялото първенство - фред , прави световното отвратително ... колко платиха на китайчето ? ? ? от тези 14 милиарда за световното ясно е къде са отишли половината

ivanrealmadrid1
13.06.2014 00:41

охоо то да е само Пато , примери колкото искаш , фред е последен в списъка

clippers_LA_90
13.06.2014 00:38

И аз не мога да го разбера Сколари . От толкова много варианта за Нападател да сложи точно Фред . който никога не е блестял с кой знае какво ... Един пато би свършил много повече от Фред

genchooo
13.06.2014 00:33

Нема футбол вече виско е порнография , пари , пари и пак пари ..

CLOTH
13.06.2014 00:32

След тази дузпа си заслужава да си легна и да спра да гледам световното. Защо забога трябва да развалят красотата на събитието с такива малоумщини, направо ГРОЗНО

Szczesny
13.06.2014 00:32

Много жалко.Трудиш се толкова време,за да се класираш.Играеш бараж и все пак отиваш на световно.Радостта е огромна,еуфорията също.Играеш първи мач с домакина и се раздаваш до край за страната си,но фактори,които не зависят от теб ти е*ават майката и падаш.Много жалко наистина.Подиграват се с труда на хърватите...

genchooo
13.06.2014 00:32

.. дд*баа бразилските маймуни .. Айде Хърватияя

ivanrealmadrid1
13.06.2014 00:32

СРАМ СРАМ !!! на 1/8 финал ги чака Холандия или Испания ... дано ги разстрелят това е жалко

IM_A_PLAYER
13.06.2014 00:32

Бразилците от това по жалки не могат да станат.

hristamian
13.06.2014 00:32

Този коментатор може ли да не е толкова отявлено за циганите от Бразилия...ако така ще стават шампиони за 6-ти път не си заслужава да се гледа първенството....по смешна пеналта не съм виждал...

petko9305
13.06.2014 00:30

Делфините се подхлъзнаха и съответно няма никаква дуспа*confused*

RoSKo0o0
13.06.2014 00:30

Айде... добута ги... просто чисто свирене в полза на Бразилия _|_

DelchevStanislav
13.06.2014 00:30

Aйдеее бутнаха ги тия бразилци .. цтцтц такав цирк ли ще гледаме на това световно бутане до края ...

ivanrealmadrid1
13.06.2014 00:30

пародията започна !!!!

mostoles
13.06.2014 03:47

а от твойто отборче,веднага да вземат да купят тоя Фред,идеално ще си пасне с делфинеймарчо в нападението ви

xpacm
13.06.2014 02:56

абе а като подпират твойто отборче нищо не казваш нали, а сега опищя целият свят????Роналдо и Бейл като се търкалят по земята нищо не казваш, Неймар като го прави е делфин... айде с двойните стандарти при мама и тате - ревете само когато ви изнася....

ale301
13.06.2014 00:29

ако така ще стават световни Бразилия....

CLOTH
13.06.2014 00:29

Така ще е пичове, не очаквайте друго.

dons_11
13.06.2014 00:22

Също какво е Ренесанс? И Тридентският събор, открит през 1545 г., довел до ...

dons_11
13.06.2014 00:17

Някой ще ми отговорили ли какви са Фугер, Хохщетер, Тюхер, Велсер.

Astorrr
13.06.2014 00:19

Хора

ManU_FaN
13.06.2014 00:14

Интересен и отворен мач, дано да видим още голове ! *smile*
/пичове някой да сподели на коя позиция е БНТ HD.. на близу?/

Astorrr
13.06.2014 00:12

Оскар имал добър ФИНТ*joking**joking**joking*

kongzhong
13.06.2014 00:06

Какво им е на коментаторите ? Няма как да не дават световното по БНТ , понеже това е националната ни телевизия и само тя има права да отразява всички световни спортни мироприятия , Булсат като се опитаха на олимпийските игри (зимните ) да ги дават по Ф+ и ТВ+ бяха още по голяма трагедия . Не стига че ви предлагат мачовете и ги плюете .

ivanrealmadrid1
13.06.2014 00:38

няма значение , голямо първенство е ! и пак казвам това че е нац. тв не е гаранция по държавите има примери

kongzhong
13.06.2014 00:36

не наш регионален в симионовград . не е национален оператор , но май черпят сигнала от Булсат

kongzhong
13.06.2014 00:33

световно сме моето момче . Всички световни спортни събития са си по БНТ от години насам , било зимни спортове , било щанги , олимпийски (зимни , летни ) , футбол . Това не е до парите , всяка държава има национална тв и на нея се дават правата за предаване на тези събития .

petko9305
13.06.2014 00:31

Близу ли е оператора?

ivanrealmadrid1
13.06.2014 00:28

май не помниш Евро 2008 къде го даваха ? аххаха не могли да си променят програмата , много грешиш и да компетентен съм , това че го дават по бнт е поради факта че имат повече пари (колкото и тъпо да звучи ) от другите тв-та които ИеСКАТ да предават световното , та евро 08 - ДИЕМА !!! нали не можело бе

Salient
13.06.2014 00:28

Така е, то общо взето нивото на всичките ни телевизии е потресаващо ниско. Обаче Мондиала и подобни събития трябва да се предават по БНТ или телевизия общо достъпна за всички на територията на България. Просто казвам, че нивото трябва да се вдигне.

kongzhong
13.06.2014 00:25

кабелния оператор ми ги предлага 9 програми ал джазира с анг комент при които 2 HD , е вярно при платен пакет но овсе пак ми се предлагат

kongzhong
13.06.2014 00:24

никоя тв няма да си промени програмата да ви предава по 4 мача на ден , особенно мачове от 19 и 22 един след друг . Вярвайте ми няма друга тв която да се навие на такава програмна схема цял месец . Но вие като гледам разбирате и сте компетентни . Няма повече да се обаждам , българина никога не е доволен , постояно нещо му е криво , нещо не му е вред . С това отрицателно мислене и нагласа ще си бием само главите в стената и ще изчезнем като род дори .

petko9305
13.06.2014 00:24

А как гледаш ал джазира.

ivanrealmadrid1
13.06.2014 00:19

в грешка си , това че са национална телевизия нищо не им обещава , и други тв-та имат шанса да излъчват световно.. разбира се че е ги плюем и какво като ни предлагат мачовете ? както казах без световно няма да ни остават винаги ще има телевизия която да го отрази , БНТ е пародия !!

kongzhong
13.06.2014 00:16

казахти ако не бяха те ще са Булсатите , те пък несе наядоха . Аз мача го гледам по Ал Джазира с анг коментар , и на мен бнт не ми допада но такова плюене е тъпо .Няма как друга тв да предава световно , а коментаторите са си същите 3 световно поне . Това е положението , като не ми харесва не ги гледам .

Salient
13.06.2014 00:11

Това, че ми се предоставя възможност да го гледам не значи, че не мога да критикувам работата им. Специално от този мач лъха такова пристрастие... Нужен е повече професионализъм.

Astorrr
13.06.2014 00:05

Да бяха взели смукача, до сега да се беше напикал от кеф вече

fivooo
13.06.2014 00:02

Защо БНТ ни наказват с тези тъпи коментатори!?

Kireto1232
12.06.2014 23:57

Хърватия ми напълни душата дано ги бият !

reuters
12.06.2014 23:55

В сайта на ФИФА пише че мача ще завърши 2-2,надявам се хърватите да победят.

Astorrr
12.06.2014 23:51

Алвеш , Хълк , Густаву ВЪН

Майкон , Рамирес , Уилиян ВЪТРЕ

Astorrr
12.06.2014 23:56

Точно ти не ми отговаря , моля ти се

GrandeBarca
12.06.2014 23:56

От какъв зор да пуска Майкон и Рамирес само да хаби смени...2т ще извади Фред по някое време щще вкара Жо...Вилиан ще вкара на мястото на Хълк и може и Бернард да пусне ако не върви мача ,ако не може да остане само с 2те смени или да пусне Фернандиньо или Рамирес.

haldir
12.06.2014 23:50

По-некадърен коментатор просто НЯМА!!!!!!

ivanrealmadrid1
12.06.2014 23:57

след като петела вече не е на линия , май наистина няма

Rezors
12.06.2014 23:47

Тоз не падне,уе!*surprized**surprized**surprized*

Rezors
12.06.2014 23:45

Е естествено,че що е срещу Бразилия отсъждането е грешно*nerd**erm*

AC_Milan_92_45
12.06.2014 23:50

Не ти ли напомня на Юнд?

Rezors
12.06.2014 23:44

На тоя сигурно стаята му е в плакати на Неймар,а вместо с жена си спи с негова кукла*thinking**joking**nerd*

ariec_
12.06.2014 23:43

добре, че е Оскар да им прави играта на бразилките

RoSKo0o0
12.06.2014 23:42

Голямо свирене за Бразилия до този момент *smile*

Rezors
12.06.2014 23:42

Алвеш бие,коментатора вика:"Алвеш центрира"*confused*

stefan1200
12.06.2014 23:41

Хора дайте моля ви линк да го гледам на живо с хубаво качество

petko9305
12.06.2014 23:46

Бнт hd *wink* Проблемът е, че това качество дори не се доближава до hd, но все пак е по-добре от обикновения сигнал.

dido.dupskray
12.06.2014 23:40

Aбе дават ма4 пак вие ми говорите за кво е станало във миналото *stop**stop*

dobrinko
12.06.2014 23:39

тия от бнт за толкова години не можаха да намерят свестни коментатори...

Rezors
12.06.2014 23:39

Добре защо не могат да си позволят един свестен коментатор БНТ-то?!*thumb_down*

Rezors
12.06.2014 23:38

В разказа "Немили-недраги" се разказа как сърбите седяли и гледали как избиват български четници на фронта без да окажат помощ*stop*

dido.dupskray
12.06.2014 23:36

Марсело трябва да внимава да не си вкарал пак някой афтогол *erm**stop**stop**cry*

Messifan10
12.06.2014 23:36

От Белия Минет автоголове, от Барса трябва да носят, както и очаквах!

Rezors
12.06.2014 23:35

Само аз ли смятам,че Стипе Плетикоса е много добър вратар?*smile**wonder*

clippers_LA_90
12.06.2014 23:38

винаги си е бил такъв *smile*

Rezors
12.06.2014 23:34

Не,не,не,не тоя коментатор,ако види гнусните с жълти екипи ше му тръгне раз**ройсто
ЕБАСИ БРУТАЛОТО ИЗВИНЕНИЕ*lol**lol**lol**lol**lol*

Salient
12.06.2014 23:32

Хубав гол на Неймар. А коментаторът какво се прави на някъв латино...... *lol*

petko9305
12.06.2014 23:32

И някои ще каже ли също:
Защо коментаторът вика като шматкар ????

kongzhong
12.06.2014 23:33

гледай ал джазира , бнт ще ви харесат

RoSKo0o0
12.06.2014 23:31

Коментатора е безпристрастен обаче.

Rezors
12.06.2014 23:31

и сега ако имаше картон преди 4 минути?!?!?!?
Тоя Ибришимов явно е МНОООООООООГГГООООО голям фен на Бразилия(в частност Говнар)*stop*

clippers_LA_90
12.06.2014 23:31

Ако не симулираше толкова и играеше често като Роналдинио . ще жъне много успехи ..

Rezors
12.06.2014 23:29

бразилското цигане ше яде бой ако дойде тук на Балканите*evil**evil**evil*

petko9305
12.06.2014 23:26

Ще ми каже ли някои колко е часът в Бразилия в този момент?
Мерси!

dobrinko
12.06.2014 23:38

брато, не искам да се заяждам с теб, най-малкото щото можеш да видиш навсякъде...

petko9305
12.06.2014 23:35

Що да е тъп? Мисля, че доста хора не знаят колко е часът в Бразилия и като прочетът въпроса и отговорите ще им стае ясно и няма да се наложи да задават тъпия въпрос.

dobrinko
12.06.2014 23:29

хей, бро, ударих ти един минус, щото въпроса ти е много тъп...

sa6etoo
12.06.2014 23:27

17:30

kongzhong
12.06.2014 23:26

-7 часа

Stan1926
12.06.2014 23:23

Тия циганчета бразилците няма да станат шампиони, това е сигурно! Продъниха ни ушите с тъпите си статистики, безкрайни амбиции и т.н. Не са нищо особено, дано хърватите устискат..

ivanrealmadrid1
12.06.2014 23:19

дано е последното първентво на БНТ - Марсело имаше щастието да си вкара атвтогол ..

Salient
12.06.2014 23:21

Особено простата брюнетка в студиото: "Роналдо или Меси?!"

Rezors
12.06.2014 23:18

Много ме кефи това на нашите балкански държави,това че по принцип не се харесваме,но когато се изправим срещу някой "чужд" народ се обединяваме всички срещу "чуждия'*joking**cool**cigarette*

petko9305
13.06.2014 00:21

По тази тема можем да спорим много, но е истина, че и османците и византииците са били изроди, а българия по нищо не се различава защото и ние сме хора като другите тоест злобни и алчни и това е така щото ни е в природата. Ще ми кажеш ли откъде накъде например половината гърция, почти цялана Сърбия и половината Румъния са наши територии по право? Истината е, че византииската империя и османската империя са съществували като народи много преди ние българите да се появим и да си създадеме държава на чужда територия.

RoSKo0o0
13.06.2014 00:10

Защото ми е достатъчно това, което са направили в историята ни турците. Докато сме били под византийско владичество те не са ни избивали, не са ни рушали паметниците, а напротив... помагали са. Няма какво да кажа повече.

petko9305
12.06.2014 23:54

Странно ми е как определяш коя държава да мразиш при положение, че не знаеш наистина що за хора са турците и албанците? Българите не сме с нищо по-добри от коя да е държава тоест всички държави по света са еднакви.

Salient
12.06.2014 23:44

Кусури можем да търсим на всички. Проблемът е, че рядко ги търсим в себе си, а още по-рядко ги намираме. Но наистина тук не му е мястото за този разговор. Нека се насладим на Мондиала!

ivanrealmadrid1
12.06.2014 23:42

ето ти пичовете казаха защо *wink*

ivanrealmadrid1
12.06.2014 23:42

никой не казва ,че ние не сме завладявали и убивало, но това не значи че трябда да обичам противната сърбия и гърция

RoSKo0o0
12.06.2014 23:40

Е, така е... те са по-гадни от византийците, но... ддз... само Турция не харесвам от Балканските държави и донякъде Албания *lol*

sa6etoo
12.06.2014 23:37

Човека пита за сърбите отговарям за сърбите. Не съм казал че ние сме света вода ненапита. И както казах не тук е мястото да го обсъждаме.

RoSKo0o0
12.06.2014 23:35

Ние, защото сме супер морални и чисти! Нали сърбите и гърците гадни, само ние не сме гадни... Какво ще кажеш за атаката на Цар Калоян срещу Пловдвската крепост? Когато не намира вътре византийски войски и заповядва да избият цивилното население?

Salient
12.06.2014 23:35

Ами, ако прочетеш за балканските и световните войни. Отнели са ни доста зевми и доста българи в тях са си изпатили заради сръбската измет

sa6etoo
12.06.2014 23:33

Исторически ни е проблема с тях но не тук е мястото да го обсъждаме. Виж просто в някой учебник по история кви са гадини.

Rezors
12.06.2014 23:32

За гърците разбирам,противен народ,но за Сърбите не знам защо.Какъв ни е проблема с тях?*wonder*

ivanrealmadrid1
12.06.2014 23:20

да, но от балканските държави трябва да подкрепяме всички без Сърбия и Гърция

miro211
12.06.2014 23:16

Aко така завърши мача ще има линчувани*lol**lol**lol*

RoSKo0o0
12.06.2014 23:16

МАЧКАЙТЕ МАНГАЛИТЕЕЕЕЕ!!!!!!!!!!!!!! БРАВО БАЛКАНЦИИИ! *cup*

Rezors
12.06.2014 23:16

Най-смотаните коментатори са на БНТ,ако не са национална телевизия да са по гледаемост на нивото на ВТК-то!*evil*
Всеки мач 16 000 прекъсвания на връзката по 5 минути*stop**stop**stop**evil*

sa6etoo
12.06.2014 23:15

Поне бразилец вкара първия гол на Мондиала. *lol**lol*

Rezors
12.06.2014 23:17

*lol**lol**lol**lol**lol**lol*

quitgame
12.06.2014 23:15

за хърватия съм но мисли че ще паднат а пък те дори играя по нападателно от бразилия

Sottirow
12.06.2014 23:14

ГОООООЛ ! браво на Хърватия те са европейци като нас така че би следвало да сме за европейските страни така че стискам палци на Хърватия да спечелят днес ! *smile*

Belami
12.06.2014 23:13

Балкани скъсай те ги теяяя бразилчета !!!

Rezors
12.06.2014 23:12

ГГГГГГГГГГГГГГООООООООООООООООООООООООЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛ ГГГГГГГГГГГГООООООООООООООЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛ ГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГГОЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛЛ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*goal**goal**goal**goal**goal**goal**cup**cup**cup**cup**cup**cup**cup**beer**beer**ball*

RoSKo0o0
12.06.2014 23:11

Естествено, че ще подкрепя Балканския отбор! Успех!!! Тея цигани от Америка да си гледат работата!

Rezors
12.06.2014 23:01

Модрич и Ловрен за Хърватска,Хълк и Фред за Бразилия
Защо бразилците излезнаха по този начин,с държането за рамото на човека пред тях?*wonder**surprized*

TaTa_Martino
12.06.2014 22:53

Аве какви глупости говорите всички тука ве мача твърда 1-ца 3:0 от мене ще си говорим пак след мача и Бразилия световен шампион няма кой да ги спре просто пред собствена публика

Salient
12.06.2014 23:05

Питай урусите дали няма кой да ги спре..*lol*

kongzhong
12.06.2014 22:58

винаги ще се намери кой да ги спре , и с тези приятелски мачове къде играха не клалификаций е просто трудно да се каже каква им е формата . но определено ще разочароват това световно и финала няма да е аржентина - бразилия .

john_doe
12.06.2014 22:49

иска ми се да го пусна над 2.5 че коеф е 2.10 да начеша крастата ама да видим

kongzhong
12.06.2014 22:47

Мачът на истината в тази група , който победи ще спечли групата .

Chelsea86
12.06.2014 22:40

Очаквам 2:2 или 1:2 за Хърватите... *wink*

Приятно гледане на всички! *beer*

levskishampion
12.06.2014 22:40

Как ще остави Манджукич резерва и ще пусне дъртия олич очаквам да има голове 1:

levskishampion
12.06.2014 22:44

Добре не знаех ще гледаме дъртия олич резултат 1:0/1:1

hoffi
12.06.2014 22:41

Манджукич е наказан, няма как да го пусне.

AntonioJR10
12.06.2014 22:37

Дано се получи хубав мач .. И наистина както казаха по-долу и аз мисля , че в центъра Фернандиньо и Рамирес е по-добър вариант *cup*

john_doe
12.06.2014 22:35

и на мен ми се нрави хикса но искам Хърватска да бие

Astorrr
12.06.2014 22:31

Бразилците имат слаб център Паулиньо и Луис Густаво не са кой знае колко класни

Едни Фернандиньо и Рамирес биха се справили къде ,къде по добре