Официално: Фабрегас премина в Челси

18:30
Официално: Фабрегас премина в Челси
Франсеск Фабрегас вече официално е футболист на английския гранд Челси. Договорът на 27-годишния испански национал с тима от Лондон е за срок от 5 години, се казва в съобщение на официалната страница на сините.

На този етап не се съобщават повече подробности около трансфера.

Фабрегас премина в Барселона през 2011 г. от Арсенал. Той прекара в лондонския клуб осем години. За каталунския тим записа 151 мача и 42 гола, стана шампион на Испания, носител на Купата на Краля, Суперкупата на УЕФА и два пъти Суперкупата на Испания, а с националния тим спечели две първенства на Европа и едно Световно.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

andon40
15.06.2014 12:02

Браво Челси взехте Коста, а сега и Фабрегас
Дано този сезон да вземете титла

petarata
13.06.2014 17:47

Арсеналите вместо да пискат да се радват ,че от небето им паднаха 5-7 милиона от никъде и сега бачи Венгер може да купи некое негърче на 18,19 години от Франция . ^

PERSIE11
13.06.2014 12:49

Не си кривете душите,Фабрегас предаде Арсенал по-долно от РВП. Орева света,че си иска в Барселона, у дома,при мама,при тати и т.н ОК отиде при каталунците и за кво ? 2 години и половина ходене по мъките и накрая отива в Челси !

PERSIE11
13.06.2014 14:12

Не сме опрели до Фабрегас , не си мисли , че ми е гадно но е факт , че предаде Арсенал. Желая му успех , но предателството си е предателство от където и да го погледнеш.

Van_Ginkel
13.06.2014 14:02

Барса даде обяснение, защо са продали Фабрегас, прочети го и ще разбереш как стоят нещата. Фабрегас може да е оревал света за да се завърне в Барса, но сега не е хленчил за трансфер, просто каталонците вече не го искат и го изритаха от отбора.

Azz1n0th
13.06.2014 12:42

Хора не се мъчете да обяснявате що за п***а е Фабрегас. Феновете на Челси няма как да ви разберат. Челси няма много играчи, с които да са обвързани на по-високо от професионално ниво, а дори и да има някой, то постъпва доста подигравателно с него (пример - Лампард). Фабрегас, когато дойде в Арсенал, не знаеше от коя страна се рита топката > стана звезда, започнахме да градим отбор около него, стана капитан и в крайна сметка ни напусна по супер долния начин. То не бяха протести, слаба форма, петички срещу Барса, рев за близките и какво ли още не. Все пак успя да запази някои от феновете си с думите, че никога не би играл за друг отбор освен Арсенал и Барса, ако играел за Челси можело да го застреляме и т.н. Е, вчера се изс*а върху всичките си думи. Един истински мъж не прави така. Фабрегас не е младеж, който тепърва ще се развива, можеше да си позволи да НЕ играе за Челси. В Арсенал в момента е абсолютно ненужен, но това не прави предателството по-малко. Сам призна, че е имало много оферти, просто тази е била най-добра. Горкия, сигурно, ако беше приел някоя друга, щеше да умре от глад *sad*

kolarov13
16.06.2014 17:25

"Разговаряхме с Венгер и той ми каза, че трудно би ми намерил място в Арсенал, защото Йозил играе на моята позиция", .... барса го гонят , арсенал не искат да го купят , къде искаш да отиде ... Van_Ginkel си го каза - от отборите които го искат челси са в най-добра позиция с огледа на борбата за трофеи

Van_Ginkel
13.06.2014 15:42

А няма ли Челси да се бори за титлата ? Приказваш колкото да не заспиш.... футболист на 27 години да не би да е стар ? Ако е така, то вие взимате само дъртаци ... Фернандиньо го купихте на 28, сега е на 29, Негредо го взехте на 28, скоро прави 29, Навас и той тази година прави 29. Това са ви едни от основните играчи,а ги взехте миналото лято. Другото което е, абсолютно не му се кефя на Фабергас, но няма как да съм и във възторг от глупостите, които се пишат тук.

AC_Milan_92_45
13.06.2014 15:34

Сигурен ли си, че за това ще се бори *lol* *lol* *lol* Вие си разпродайте СИЛНИЯ отбор с който не станахте, сега ще станете. Какво толкова се кефите на тоя Фабрегас, като махнахте много по класни играчи от него, разбирам да беше млад. Най-смешното е, че Торес и Ба още стоят *lol*

Van_Ginkel
13.06.2014 14:00

По думите ти изглежда, че приемаш футбола като професия, а не като състезание. Фабрегас може и 200 оферти да е имал, но Челси му предлагат шанс да се бори за титла още от следващия сезон. Говореше се, че го искали Ман Ю, а те са в криза, защо да ходи при тях ? За да помогне на един отбор да се изгради, да стане на 30 години и да си замине ... Вместо да играе с играчи като Валенсия и Чичарито, Фабрегас ще може да си партнира с играчи като Азар, Оскар, Вилиан, Матич и т.н. Просто Челси има силен отбор, силен мениджър и има възможност да задоволи апетита за трофеи на всеки един футболист.

danail7
13.06.2014 11:47

Това е футбола от СП 1998 г., когато Франция си купи титлата тази игра е само бизнес и черно тото...

petarata
13.06.2014 11:41

По думите на Фабрегас оставам с впечатление ,че ако Арсенал го искаха е щял да се върне в крайна сметка като Венгер не го е искал какво е виновен Фабрегас ?! В крайна сметка къде да отиде ? В Уигън ,че бих казал нещо си някога на някой си ?

Szczesny
13.06.2014 11:14

Прекалено много внимание обърнахме на този.Единствената му грешка е,че говореше много навремето,а сега прави курвенски чалъми,щото не си спазва думите.Иначе,ако и ние,и Барса не го искаме и като цяло оферта има само от Челси,той няма какво да направи реално.Най-доброто,което можеше да направи е да забави максимално трансфера си,за да излязат още оферти и той да избере най-безболезнената за Арсенал.Той обаче няма топки да изчака и световното и избра първата.Можеше примерно да го пожелаят от друго място.Както и да е...
Мисля,че повече внимание трябва да се обърне на онази арабска маймуна-Саня.Той директно от Арсенал ще премине най-вероятно в друг английски отбор,конкурент,щото не сме му увеличили заплата,а ние ще му благодарим...Малко са изкривени нещата.Мисля,че той е повече за плюене,отколкото Сеск.Уж е лоялен,уж бил благодарен за всичко на Венгер,а и той ще търси парите,вместо да остане като Росицки примерно дори да не играе във всеки мач.Няма да бързам да хваля чеха,че не се знае и с него какво ще стане.*joking*

Szczesny
13.06.2014 11:31

Ами ако е мъж,остава!Остава и помага на по-младите-Дженко.Влиза в някой мачове и ако трябва,не играе редовно във ВЛ.Остава до край в Арсенал,а ние се отнасяме с уважение към него.Правим му бенефис и това е.Колко играча сме изпращали така в последните години?Само един-Бергкамп. Гигс да не би да играеше всеки мач титуляр?Не,но остана в Юнайтед до край,защото е лоялен.Нормално е с годините да позагубиш от формата си и да загубиш и мястото си на моменти,но това не означава,че трябва да бягаш при конкурент.Да не говорим,че и там не се знае дали ще е титуляр.А ние искахме той да остане,не е като да не сме.Имахме и оферта,но той не я прие,защото "се разминавала с очакванията му" - $$$$$. И като ще си ходи,поне да върви във Франция за пари или в САЩ,не в Сити или Юнайтед.

Danskrastev
13.06.2014 11:22

Е Саня ще напусне на 31 години Арсенал според тебе още колко време ще играе година две не повече видя се че годинките вече му пречат защото в ВЛ бековете почти през цялото време атакуват а той вече не го прави успешно затова и не го псува ме отива при арабите за още малко пари после в Америка :Д реално погледнато през всичките тия години когато ни напускаха какви ли не звезди капитани той остана и поне за това заслужава уважението на феновете не като РВП не като Фабрегас защо защото ги гледахме толкова години играчи на Арсенал и в добро и в лошо са били подкрепяни особено РВП който постоянно беше контузен направи 1 сезон като хората и си продаде гъза видя се че всичко се връща и се дори в ШЛ няма да играе....Фабрето имаше причина да напусне Арсенал и да отиде в Барса роден клуб роден град бла бла но тая постъпка да отиди в Челси доказва само че и той е един продажник както и РВП казваше няма да напусна Арсенал няма да отида в друг клуб в Англия така направи и Фабрето....

petarata
13.06.2014 01:32

Тука е бъкано от футболисти , футбола>живота>света се променят не за 1 година ,а за 1 ден , и ако неможете да го приемете то значи не живеете в реалността , а във измислен свят удобен за самите си вас .
Ама той така казал преди време и сега няма право ?!
Да и аз преди време щях да откажа на Майли Сайърс , ама сега нема да и простя ,ако ми падне .

scouser_pool
13.06.2014 02:45

Интересно , мислех , че Майли Сайръс беше по-красива преди , сега ми прилича на някакво агне*lol*

Heavenhell
13.06.2014 00:45

Не се впрягайте момчета , излишно е. Днешно време във футбола една мъжка дума не струва нищо. Яд ме е , че го продадохме , защото виждах в него заместник на вече изморения Чави , но за жалост от ръководството така и не го използваха на правилната позиция , прекалено бавен е за нападател. От една страна може би Арсенал не го искат обратно , от друга - Барселона да искат да го продадат с цел осигуряване на свежи пари за нови попълнения и съответно Челси да е бил най-големия клуб измежду желаещите. В този случай какъв избор има той ? Знае ли човек , медиите пишат каквото си искат.

RoSKo0o0
13.06.2014 00:14

[@link https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10476397_1069972339709648_6115653933717712217_n.jpg]

Така му се пада! *lol*

Van_Ginkel
12.06.2014 22:51

Тиери Анри поздрави Фабрегас
"Поздравявам Сеск. Независимо от факта, че това не е червената част на северен Лондон, аз ти желая всичко най-добро", написа Анри на страницата си в Twitter.

Едва ли някой от тук пишещите е по-силно обвързан с Арсенал от Тиери Анри. Вижте как се държи един интелигентен човек и си направете сметката що за стока сте. Паплач !

bisera.bakardzhieva
12.06.2014 23:01

Можеш да видиш, че и някои фенове на Арсенал Ви поздравяваме с придобивката, може да излезе супертрансфер, може и да е пълен провал. Най-точни оценки ще може да направим след поне два сезона, до тогава Вие ще гледате на него като футболиста, заради когото сте се разделили с Лампард/винаги ще го сравнявате с него, огромен минус/ ние ще търсим слабости в играта му, за да оправдаем действията на Венгер и Газидис.

Addicted92
12.06.2014 22:46

Махнаха Мата и взеха Фабрегас. Доста глупава постъпка според мен.
За Давид Луиз ситуацията изобщо няма да я коментирам пък.

Chelsea_4_life2
12.06.2014 22:38

Боже чета коментари и ми идва да се застрелям да се контузи да си счупи краката и др вие сте много ЗЛЕ продажник или не си остава ваш бивш капитан най малкото което може да направите е да си извадите главите от това на което седите и да се радвате че ще го гледате пак във най силното първенство ! Относно трансфера му не се радвам особено много все пак е бивш капитан на Арсенал Венгер го прибра като изгонено кутре и го направи човек а той му се отблагодари по такъв начин ? Не е редно това е поредния залязващ етоа който се биеше в гърдите че никога няма да дойде да играе при нас но какво стана когато славата ти рязко секне си готов да ближеш там където си плюл така че това е лотария просто му се радваите въпреки цвета както ние правим с Мата !

bayo45
12.06.2014 22:18

Всички фенове на Арсенал сме обидени,шокирани и наранени от постъпката му.И сме прави след като добре знаем кои го изгради като играч,какво е говорил и как се кълнеше колко много обича клуба и феновете и тн и тн краи няма.Явно обичта ни към него е била напразно.Всичко е било фалшиво и едно поза.Това пролича още с преминаването му в Барса.Тогава всички ни заболя,но му простихме.Още тогава Венгер се е ядосал ,обидил и дълбоко засегнал от това негово решение.Вероятно и до днес не му е простил и затова не го е пожелал.И сега след като е отишал в Челси след като знае омразата към тях и треньорът им без капка свян,това показва колко прав е бис Арсен след като не го е пожелал.Посерковци като него които не държат на мъжката си дума не са ни нужни и борда и треньора са постъпили правилно,ако ще още 10г да не видим трофеи.*stop*

Addicted92
12.06.2014 22:50

Никаква лоялност в днешно време. Перси дойде при нас, сега Фабрегас пък постъпи още по-долно. Самир Насри също. Какво да кажем за Клиши? Казва, че в Сити би отишъл играч, който го вълнуват само парите. Една година след това и той отиде при тях. Предателството на Торес също никога няма да бъде простено. Предвид това, какъв голмайстор беше, а сега с Челси е пълна дупка и на половината неможе да играе от преди.

Salient
12.06.2014 22:38

Такива фантастики, каквито пишете са ми любими... Много ми е чудно откъде знаеш, че Венгер се ядосал, вероятно не му простил и затова не го искал обратно. Измисляте си какви ли не глупости за да стоварите вината изцяло върху Фабрегас. Много ми е чудно как повечето от вас ще постъпят при положение, че и двата му любими отбора не го искат... Човекът е в разцвета на силите си и иска да играе топ футбол, друг е въпросът дали Челси е правилният избор за него.

Astorrr
12.06.2014 22:27

Дай боже да не видите

sakata_97
12.06.2014 21:25

Ако искате купете и Иниеста и който друг искате пак ще сте зад нас поне още 50 годинки сини фенчета на Челси*joking**joking**lol* Да ви е честит все пак изобщо не ме е яд,че Фабрегъз;d е ваш играч,явно Венгер не го иска вече Честито*lol*

XIZOR
12.06.2014 21:25

Е'тоо предпочитам да продавам семки пред това да играя за Моуриньо и Моуриньо го купи
Фабрегас:''Ако един ден облека фланелката на Челси ме застреляйте'' май Моуриньо си води сметки от миналото интересно дали някой друг играч има такова изявление че да знаем следващия ход на португалеца. *lol*

pesholudiq
12.06.2014 23:57

цитата ти няма НИЩО общо с цитата на Ето'о ... "Предпочитам да продавам фъстъци в страната си, отколкото да играя за отбор като Челси"... Това са му думите

chicharito_3
12.06.2014 21:20

[@link https://www.facebook.com/FutbolenSvqta/photos/a.199651226896709.1073741831.199619636899868/230423510486147/?type=1&theater]

toya.stava
12.06.2014 20:49

Страхотен играч е Фабрегас винаги съм го харесвал, като играч. Мога само да кажа, че Арсенал сами са си виновни продадоха го на Барса и ния го купихме от тях ! Ще бъде голямо завръщане в Вишата лига за мене лично много липсваше в нея и сега ще я видим още по звездна !

Salient
12.06.2014 22:47

Със сигурност направи по-добър сезон от Торес. Първият полусезон Фабрегас беше един от най-добрите на терена - вкара голове, направи много асистенции и беше в основата на не малко победи. После след като Меси се контузи, Мартино го пускаше да играе като фалшива деветка, каквато очевидно не е. Загуби формата си и след това и целия отбор се срина...

Astorrr
12.06.2014 21:50

Искати се Фабрегас за се представя лошо но няма да стане и аз не го харесвам , ама няма футболист който да е привлечен от Жозе и да не играе като хората

bisera.bakardzhieva
12.06.2014 21:34

Въпрос на виждане за това какво е показал Фабрегас през сезона. А в отбора са още Касорла и Торес, които имаха "страхотни" сезони, Касияс, който почти не игра, но са имена за Дел Боске.

Salient
12.06.2014 21:26

Фабрегас въобще не е толкова зле, колкото го изкарвате...... Че той беше водещ играч на Барса последния сезон. Това, че малоумникът Тата го слагаше нападател въобще не беше негова вина. А и щом е на Мондиала значи не е в толкова лошо състояние.

bisera.bakardzhieva
12.06.2014 21:05

Само че по тази сделка Арсенал е достатъчно печеливш, явно не знаеш, че половината трансфер е за отбора от Сверен Лондон. Ако запази формата си от последния сезон, голям блясък ще прибави, явно нямаш представа от състоянието му в момента. Та той не би могъл да бъде в групата на халфовете на Арсенал за който и да е мач, няма как да си представя да измести Рамзи от титулярния състав, дори Касорла въпреки по-лошия сезон показа по-стойностна игра, да не говорим за останалите -Артета, Джаки, Йозил, Фламини, Росицки- раздали се през сезона. Щом сменяте перфектния Мата с Фабрегас и се радвате на придобивката- честито, дано сте на същото мнение и след година-две.

akseldev
12.06.2014 20:43

[@link https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10361326_494630777335910_4679940285780248420_n.jpg]

AleksHD
12.06.2014 20:39

Новината е като нож в гърба за феновете на Арсенал.Много ме съмнява ,че в Челси няма да му се получи....

John_Jameson
12.06.2014 20:28

Щеше ми се Сеск да остане в Барса и да се създаде повече конкуренция и при наличието на Иван Ракитич. Серхи Роберто е млад и неопитен и щеше да е хубаво, да бъде даден някъде под наем, но тези неща не зависят от нас. Успех на Фабрегас!

barca_samuraj
12.06.2014 20:45

Можеше да изстискаме още малко от него, ама сега като иска да си ходи...

Salient
12.06.2014 20:27

Е това не вярвах да се случи... Ще е интересно да го видим в Челси. *smile*

barca_samuraj
12.06.2014 20:23

С Фабрегас Челси правят заявка за титлата в Англия.

aa2
12.06.2014 20:22

Кофти...Няма нужда от обиди.Да му е честит новия отбор, да е честит и на новия си отбор.Жалко, че и той ни предаде.Явно вече истински мъже във футбола няма(говоря за младите, не за старите, които са останали).
Късмет му пожелавам.

RVP_Reus_9
12.06.2014 21:34

Марко Ройс?

Van_Ginkel
12.06.2014 21:00

Какво искаш да ми кажеш ? Че Фабрегас трябва цял живот да мисли за Арсенал ли ? В Сити къде ще играе ? Там си имат ЯЯ Туре, Фернандиньо, заговори се и за покупка на Фернандо от Порто, Силва, Насри и Навас, къде виждаш място за Фабрегас ? Юнайтед не са в ШЛ, а Фабрегас едва ли е загубил желание да се бори за този трофей, Ливърпул едва ли биха платили цената на Сеск. Е, кажи ми, къде да отиде Фабрегас ? В Челси със сигурност ще получи нужното игрово време, може би ще се наложи и като титуляр, ще играе в ШЛ, ще си живее в Лондон, влиза в отбор, който има амбиции за титла и ще играе под ръководството на един от най-големите треньори. Щом не сте отправили оферта за играча, нямате ни най-малко право да хленчите и да го критикувате !!!

aa2
12.06.2014 20:37

Приятелю, знаеш, че когато един футболист не е нужен на даден отбор той не може да бъде взет просто за да си носи фланелката на отбора, който го е създал.Фабрегас спокойно можеше да иде в Сити, Ювентус, ПСЖ или там някой друг клуб, но не точно в отбор от Лондон или Юнайтед.Дори в Пуул да беше отишъл щях да се радвам за него, но в Челси?!?Нямам думи. Да ви е честит, няма нужда да спорите като деца, радвайте му се, ако направи добри неща за вас му се радвайте повече, но ме съмнява, че от него ще получите нещо добро.

Van_Ginkel
12.06.2014 20:29

Какво означава ''Фабрегас ни предаде'' ? Фабрегас преди години каза, че след време няма нищо против да се завърне в Арсенал, защото това е другият клуб, който обича. Е, времето за едно такова завръщане дойде, Арсенал обаче не го поискаха. Аз да попитам - кой кого предава ? За Фабрегас е без значение дали ще играе за Челси, Ман Сити или Ливърпул, който му предложи по-добър договор - при него ще отиде, но това разбира се само и единствено, защото Топчиите не го искат. Плюете грешния човек, само това мога да ви кажа *wink* Има виновен за това Фабрегас да е в Челси, а не в Арсенал, но не искате да го признаете.

Deco_Sneijder
12.06.2014 20:22

Страхотна новина!Когато беше играч на Арсенал никога не съм предполагал,че ще дойде при нас.За трансфера му в Барса,феновете на Арсенал биха го разбрали,но сега става някакво недоразумение...според мен жалка постъпка от Фабре спрямо феновете на Арсенал...Успех му пожелавам при нас! *beer*

RVP_Reus_9
12.06.2014 20:11

Храни куче да те лае! *erm*

RVP_Reus_9
12.06.2014 21:32

Да, но все пак трябва да има малко лоялност. Фен съм на Юнайтед, но не одобрявам постъпката му да говори едно през 2011 и да върши точно обратното през 2014 година. Ако не бяха парите, светът щеше да е друг.

ariec_
12.06.2014 20:15

И какво лае испанското кутренце?Не е длъжен да стои в ар6енал и да не види и една купичка.Всички се изнасят от червено-бялото отборче и търсят по-добра алтернатива.

ynwaLFC
12.06.2014 20:11

Има ли поне малко достойнство питам.От както отиде в Барселона,стана едно ла**о!

Gopcho
12.06.2014 20:08

Моу определено попълни дупките, които виждаше проблем нападател, атакуващ халф(колкото и да харесва Оскар, нещо изгуби вяра в него) и дефанзивен(Матич, който ми направи стахотно впечатление) и ще играе в ШЛ този сезон, койти престои. Освен това, ика да освежи и отбора с Куртоа, който освен, че е прекрасен вратар и е млад. Очаква се да вземе и Фелипе Луиш, който е страхотен бек.

akseldev
12.06.2014 20:00

Имаше оферта от Ливърпул,Ман Ю,Сити,Байерн а той избра Челси

LamparD_CFC
12.06.2014 20:03

Ти шо искаш, сити ли да избере бе *lol*

dzhalev_71
12.06.2014 19:55

Жив и здрав да е г-н Солер. За мен той умря още по време на сезон 2010-11, когато правеше какви ли не циркове само и само, за да се махне.

Enjoy the ride on the bus son!

Gopcho
12.06.2014 19:54

Определено стават фаворит номер 1 за титлата, да видим как ще отгорят другите топ отбори!

ariec_
12.06.2014 20:14

ще е добре отборчето ви да мине групите на ШЛ и това си е постижение за средняците шити

Gopcho
12.06.2014 20:09

Предният сезон бяха определено и за мен, но за момента челси е едни гърди напред!

akseldev
12.06.2014 20:01

Сити е фаворит номер 1 *wink*

ivanrealmadrid1
12.06.2014 19:47

не разбирам какъв е ппроблема , нали не е директен трансфер , даже няколко години в друг отбор беше, феновете на Арсенал по-спокойно , нищо лошо не е направил :Д

nikshan11
12.06.2014 19:44

Едва ли някой фен иска Фабрегас пред Мата,но Моуриньо реши така може и да греши,но той е тренера.

ivanrealmadrid1
12.06.2014 19:42

Супер новина !!! Честито на всички фенове! Супер играч

luis_nani17
12.06.2014 19:39

Лоялност на макс!!!Фабрегас този сезон е пълен бот..Барса не случайно го разкараха!!Но кажете ми що за човек трябва да си за да преминеш при най-големият ти градски съперник?Сега ще ми отговорите.."Ама като Перси дойде при вас не се оплакваше нали?"ДААА!!!Но Юнайтед-Арсенал никога не е било дерби..Юнайтед винаги е доминирал!!А и Перси стана голмайстор със спечелна БПЛ 2013!

Chelsea86
12.06.2014 19:43

"Браво"... Само, че дербито на Арсенал не е с Челси, а с Тотнъм!!!

_Jericho_
12.06.2014 19:37

Аре бе, голяма работа. За кво ни е стара и изтъркана BMW X 3ка (Фабрегас), когато си имаме чисто нова X 6ца (Рамзи). *cool*

Jason_Scotland
12.06.2014 19:36

Това е добра новина. Много исках Сеск да не цъфне на Емирейтс. Не толкова заради предателството а най-вече заради това, че появата му щеше да промени обстановката в съблекалнята ... при това за лошо (мисля).
Виж в Челси градят нова съблекалня, така че може би е идеално за него, че отиде там.
Да е жив и здрав ... лошо не му желая*wink*

caramell
12.06.2014 19:29

Истински "артилерист" е направо.. пълен комик е тоя пич. Хич не ми пука къде ще играе.. изобщо не ме е яд дори , ама от сърце го казвам. Просто той сам ще го осъзнае , но ще е късно. Като дойде на " Емиратс " ще му хареса! Един пас няма да направи , като хората - бас ловя.. той не , че прави нещо в момента де.

Само да уточня нещо. Преди 2 дни четох , че Венгер не е искал изобщо да вземе испанеца в Арсенал обратно.. явно не му е нужен толкова слаб играч. Има си Йозил , който през втория сезон ще е още по - силен. Да седи там в западналия отбор и да припада.

XIZOR
12.06.2014 19:24

Разбирам феновете на Челси че не могат да ни разберат в момента какво ни е на нас няма и как да стане защото те не знаят какво е да вземеш нещо мъничко да го отгледаш да го научиш и накрая да дойде ден в който да се усетиш че всичко е било напразно и отива подяволите нашите гласове и псувни в момента са гласове в пустиня, пожелавам на всеки един фен на Челси един ден да изпита нашата болка!

Double_De
12.06.2014 22:08

Да си чувал за Тери най-добрия защитник във ВЛ ?!? Аман от пубери

RoSKo0o0
12.06.2014 21:08

Чакай сега... ти изведе статистика откакто е бил първи клас... то по тази логика 95% от юношите на ЦСКА и Левски не са им юноши, защото винаги се взимат от другите детски юношески школи. Швайнщайгер е бил на 13 години като е дошъл в Байерн.........

Chelsea86
12.06.2014 21:03

Аз говоря за сега... Преди години на всеки е ясно. Няма как сега да тръгнеш с отбор от 5-6 юноши на 18-21г да се бориш за титлата във ВЛ и ШЛ... Ако ставаше с юноши нямаше всеки треньор да реве за голям бюджет или да се натискат в отбори с голям бюджет.

ComeOnYouReds
12.06.2014 20:58

Не е точно така,че с юноши да не става.Юнайтед дълги години показваше,че става с юноши,Сотон разчитат много на юношите си и се представят на високо ниво и ако имаха финансите на Челси или Сити да си дадържат футболистите след някой друга година като нищо щяха да са в борбата за титлата.

Chelsea86
12.06.2014 20:52

Швайнщагер: 1990 - 1992 ФК Обеадорф 1992 - 1998 TSV 1860 Розенхайм 1998 - 2002 Байерн Мюнхен (юн.) П.П. Обясних защо в Челси и другите големи отбори в Англия по-рядко се налагат юноши. На времето си имаше доста юноши в Челси, сега времената са други и се гонят бързи резултати и титли всеки сезон. А те няма как да се постигнат и спечелят с юноши във ВЛ. Гледай си Байерн и без да си лееш злобата и да избиваш комплекси в статии за Челси!!!

RoSKo0o0
12.06.2014 20:50

То това е май проблем на съвременния футбол. Защото и юношите на Левски мачкат, но никой не ги прибира после. Много жалко... тези пари са голямо проклятие.

RevolvE
12.06.2014 20:47

Юношите на Челси до 21 години станаха шампиони на Англия тази година, друг е въпроса ,че не ги налагат в първия отбор.

RoSKo0o0
12.06.2014 20:42

Ти честно ли ми говориш? Как един Швайнщайгер или Лам или Мюлер ще играят в младша възраст, ако са привлечени на 18 години. Глупости говориш! В Челси не се сещам за един такъв играч, дори и по твоята логика, въпреки, че тези играчи, които споменах изобщо не са такива за каквито ги описа.

Chelsea86
12.06.2014 20:36

Имате юноши привлечени от други отбор, а не типични юноши играли от най-ранна възраст само там. Такива има във всеки отбор. Работата е там, че в Англия се пращат под наем в други отбори и се чака развитие. Ако да преминеш в юношите на Байерн на 14-18г те прави техен юноша въпреки, че преди това си бил в Щутгарт, Хофенхайм и т.н ОК. Отиваш на 18г и на 20г си в първия отбор, айде голямата юноша... *stop*

RoSKo0o0
12.06.2014 20:19

Точно така... в Байерн Мюнхен имаме повече юноши-титуляри, отколкото вие в Челси (в разширения ви състав) англичани *wink*

RoSKo0o0
12.06.2014 20:18

МОЛЯ!?!?!?!? Лам, Швайнщайгер, Бадщюбер, Мюкер, Алаба и Кроос..... какво изобщо ми лафиш за юноши. Това, че сме купили 2-ма от Борусия не значи, че нямаше юноши в отбора. Извинявай, но вие в челси нямате и 5-ма англичани, какво остава за юноши!

Ginekologa
12.06.2014 19:36

торес в Арсенал може

caramell
12.06.2014 19:36

След твоя коментар , просто всички останали са излишни.

Chelsea86
12.06.2014 19:35

А къде е "голямата" школа на Байерн? Или те не изкупуват цялата Бундеслига докато не отслабят тотално конкуренцията! Още боли от Челси а? Сигурно сега мразиш и Реал дето ви ступаха... *wink*

ceco06
12.06.2014 19:34

подкрепям те! аз бих им пожелал примерно Азар да мине в МЮ или Чех в Арсенал и да им разкатаят фамилиите, само дето Чех надали е толкоз прост, а Азар логично го предпочитам в Челси

RoSKo0o0
12.06.2014 19:29

Че как ще знаят... те школа нямат. Само купуват на килограм.

RoSKo0o0
12.06.2014 19:21

Оле... да се начетеш на коментари на фенове на Челси. Ще има да минат поне 50 години докато достигнете класата на Арсенал и това, което е направил клуба в Англия. ЗАтова сте най-вмирисаните фенове, не признавате успехите на другите. Ама нали... важното е, че където Челси хване Байерн, Реал и Барса ги бие... нищо, че ви биха Атлетико и нищо, че имате 50 мача на кръст за цялата си история в ШЛ *lol*

kolarov13
12.06.2014 19:19

"If I ever wear a Chelsea shirt, you have permission to kill me." - Фабрегас 2010 година ... не ми се мисли какво ще стане на емирейтс *lol*

XIZOR
12.06.2014 19:16

Освен че съм крайно разочарован от развоя на тази сага, забелязвам че вече ''богатите'' отбори започнаха да си сътрудничат помежду и да отварят вратички във финансовия феърплей ето как Челси намери приходи за трансфери, 50млн за Д.Луиз ми се сториха много 50млн за Мата също бяха много а тя каква била работата сега очаквайте още подобни трансферни триъгълници между ПСЖ, МС и др. *angry*

Guardiola10
12.06.2014 19:16

Фабрегас не е виновен за нищо. Тъпото ръководство на Барселона реши да го измъкне от Арсенал, за да се върнел "у дома" и при първа възможност го продадоха като някакъв наемник. Грам благодарност и уважение не показаха към него. След такъв скапан за отбора сезон, той беше най-продуктивният играч заедно със Алексис и Иниеста, но и феновете, и умниците, които взимат решенията, не го оцениха. Успех му пожелавам и дано не съжалява за избора.

Ginekologa
12.06.2014 19:16

пак горим фланелки

[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=700478326656054&set=a.386956654674891.76858.386504638053426&type=1&theater]

Nekromanger
12.06.2014 19:15

Един мъж трябва да стои зад думите ,които е изрекъл !!! А тоя явно не е никакъв мъж... Нямаше да ме е яд ,да го вземете вие ама да не беше казвал ,че "Никога не би играл за Челси!" . Разбирам ,че Арсенал не са го искали , но както той сам казва в поста си е имало и други предложения и той е избрал Челси... П*тка с главно П!

ariec_
12.06.2014 19:12

NortBanckTerace
72410 юни 2014 [15:18]#30 2:4
''Ама феновете на чехли си мислят че ще вземат Фабрегас явно сте много зле.''

Не знам кой е по-зле приятелче.Да ни е честита испанската мърша.

rad011
12.06.2014 19:11

Желая му успех!Дано да играе добре през следващият сезон.*beer*

korektor
12.06.2014 19:08

Всичко най-хубаво му пожелавам *smile* аз несъм му сърдит *smile* Венгер щом него е искал няма проблеми ако Венгер го искаше и тои беше избрал друг отбор тогава щях да го храня ,но сега нямам право *smile*
Жалко че отиде в Челси ,но какво да се прави такъв е живота *smile*

xpacm
12.06.2014 19:08

логиката в този клуб е непробиваема...да продадеш Мата за да купиш Фабрегас.....

martyyyLFC
12.06.2014 19:07

[@link https://www.facebook.com/photo.php?fbid=865107266836744&set=a.612149242132549.1073741832.217280724952738&type=1] ...

radoachi
12.06.2014 19:05

реално погледнато в тази форма на фабрегас въобще не ни е нужен а псувните по негов адрес са разбираеми при положение че е казвал че няма да играе за друг английски отбор и наи вече в челси

miro211
12.06.2014 19:04

Тоз умник МоуринЮ само въртележки прави. Много е странен и за мен той не е голям треньор след като продаде и даде под наем куп звезди сега купува Фабрегас. Поне да беше някоя изгряваща 21-22 годишна звезда като Азар.

Double_De
12.06.2014 22:05

е не е големец като мойс ама няма начин такива великани нямат стигане *joking**lol**joking*

nikshan11
12.06.2014 19:03

Е такива л**на като феновете на Арсенал едва ли има,Ван Перси напусна в посока Юнайтед те го спукаха от псуване и да умрел,сега Фабрегас премина при нас и той да умре,браво уникални сте,да сте видяли нашите фенове да псуваха Луиз и Мата например,Мата който премина в може би най големия ни противник последните 10 години,да ам не благодарихме му и толкоз,а вие..

Van_Ginkel
12.06.2014 19:30

Хубаво е как подбираш на кой да отговаряш, явно си знаеш възможностите *lol* Защо не каза нищо за Мата ? Мата замина в Юнайтед, но ние не го плюхме както правят в момента феновете на Арсенал, а и пак ти напомням - фен на Сити най-малко има право да говори по тази тема ! Ние взехме Фабрегас, защото Венгер не го иска, а вие купувате директно от топчиите и вече им взехте Клиши и Насри ... за какво въобще говориш ? Аман от лицемери !!!!

nikshan11
12.06.2014 19:22

Смешник,големия враг на Арсенал е Тотнъм.За Мата какво стана?Или вие като изкупихте една камара футболисти на Арсенал нищо не казахте..

akseldev
12.06.2014 19:14

ти си тъп.. Луиз къде отиде ПСЖ .. а Фабрегас градския съперник на Арсенал

Spiwh_Barcelona
12.06.2014 19:02

Ще бъде кондуктор в Челси *lol* (малко шега) Честит да ви е, но лично аз предпочитах да бъде в Арсенал..

I_Love_Chelsea
12.06.2014 19:00

Какво като отборите ви имат история то само това имате Челси е настоящето !!! Да ви го начукам аз в историята и в традициите

MRed
12.06.2014 19:48

И Челси имат история,но ти фенче няма как да знаеш това

GrandeBarca
12.06.2014 18:59

Ами късмет му желя какво друго...не съм много навътре в нещата,но ако Арсенал не са го искали никой не може да го съди,защото като е излишен и в Барса какво да прави да спре да играе докаот Арсенал го проискали..колко и да е..това му е професията *smile* УСПЕХ СЕСК,благодарим ти за престоя..не може да се каже,че беше лош не бе и от най-добрите .*smile*

vikec0
12.06.2014 18:58

Б**ти и смо*аните хора пишат тука.. Какви са тея пожелания от дегра*ирали лапета?! И какво е предател човека ,като от Арсенал явно не искат да го купуват ,а той иска да си ходи от Барса ?Да ходи при нас в А група освен и да се радва на дискотеките .Само ми е интересно как ще работи с Моуринио хаха .

chelsea_00
12.06.2014 18:57

Фенове на челси гответе се за асистенции от сеск *smile*

AC_Milan_92_45
12.06.2014 18:55

Отървахте се от Луиз АшлиК Лампард Мата, както е тръгнало и от Рамирез и Чех, това ли ви е утехата - Фабрегас. Феновете на Челси ги е много повече кеф, че тези на Арсенал са гневни, отколкото се радват, че е дошъл

24_6_12_18_6_1
13.06.2014 01:19

Ти нямаш никаква логика за това ще ти обясня за да ти запуша устата. Мата си тръгна защото просто нямаше достатъчно шансове за игра. Ашли Коул все още е с изтичащ контракт но ако си тръгне ще е логично понеже и той почти не игра през годината Азпи просто го наследи. Франк всички го уважава ме тук и заслужаваше още 1-година но явно му е дошло времето. Луиз си тръгна понеже просто някак си не,че бе излишен но просто беше в голяма конкуренция Рамирез се справи доста добре този сезон. Спекулация. Чех бе невероятен също този сезон вярно в началото нямаше много сухи мрежи но после ни смая.Спекулация.

Ginekologa
12.06.2014 19:03

ахаха мен не може да ме стигнеш бе Уйнър мишко

AC_Milan_92_45
12.06.2014 19:02

Разбира се, щом мекотело като теб ми го азва, как да не се съглася, смешко

Ginekologa
12.06.2014 18:59

тихо тихо

adr
12.06.2014 18:52

Феновете на Арсенал пикаят газ *lol*. Двете им най-големи звезди за последните 10 години преминаха в кръвните им врагове и още 29542 основни футболисти ги напуснаха през годините и те все още хранят играчите, все едно те са виновни, а не си видят отбора и в кой е вината...... пази боже сляпо да прогледа.

clippers_LA_90
12.06.2014 18:50

Личи колко сте му фенове . Да умре дано *lol* малеее мале . Ако си му фен ще му бъдеш винаги такъв независимо от обстоятелствата .. Ама така де плюете по него без да се видите самите вие . Ама както и да е . Чакам си "важните" минусчета *smile* .А относно трансфера и мен ме изненада , очаквах Фабрегас да премине в Арсенал .. А първо Коща да се обяви , ама карай коментари да има

LondonChels
12.06.2014 18:48

За пореден път се доказа кой е отбора на Лондон и,че тая измет фарсенал дори "капитаните" им не ги броят за живи,но мнението ми е изцяло с такива реплики,заради долу-драскащите,погледнете си първо вашият квартален отборец,че с тая френска карикатура сте нищо повече от посредствен отбор създаващ добри футболисти и толкова...Come on England !!!

Отговор
:
11
Tsankot0
12.06.2014 18:51

Много омраза бе ..................... направо ми са додрайфа от тебе !

zizinho
12.06.2014 18:46

Честит да ни е! Добър разиграващ футболист в центъра на терена + Матич става идеално. И все пак никой никога няма да бъде, като Франки *sad*

Astorrr
12.06.2014 18:48

Въобще не споменавай Франк Лампард и Фабрегас в едно изречение , това е грях

antani89
12.06.2014 18:45

Тва са отбоори с история бе мършо не като челси дето е създаден са защото е имало празен стадион на който никой отбор не е играл 4 титли 3 от които при абрамович

Chelsea86
12.06.2014 18:58

Сигурно си повече фен и на Ливърпул и Барса отколкото другите им фенове... Тоест на трита отбора ти си най-големият фен. Браво смешко, само колко си смотан! *stop*

antani89
12.06.2014 18:51

Аз съм повече фен на Арсенал отколкото ти някога ще бъдеш на челси бе смотан

Chelsea86
12.06.2014 18:48

Аха "умнико" сигурно като играят Арсенал и Ливърпул си за който бие... Голям фен си, само зад клавиатурата *stop*

NoDiggity
12.06.2014 18:45

Мале мале не мога да повярвам! Дето се кълнеше във вярност на Арсенал... Само не ми се мисли като стъпи на Емирейтс срещу Арсенал какво освиркване ще пада..

BuTaMuH_C
12.06.2014 18:42

мога да коментирам,но коментарът ще е с доста нецензурни думи и ще го изтрият,така че по-добре да не пиша друго освен този пост

pumpet
12.06.2014 18:47

Браво бе Къци,да не си ял вафла Хумор?

petarata
12.06.2014 18:42

Абе лайно си е Фабрегас поне в Барселона , в Арсенал си беше класа периода 2007-2010 .
Сега в Челси Фабрегас ще заприлича на футболист поне .

С Матич ще заформят интересен тандем .
Успех Сеск Фабрегас Солер .

Отговор
:
10
Chelsea86
12.06.2014 18:39

Еми да ни е честит, макар, че не знам защо трябваше да освободят Франки и да вземат Фабрегас...
Защо да е предател, ако от Арсенал и Барселона нямат претенции и желание да играе при тях...?

Van_Ginkel
12.06.2014 18:39

akseldev, ти пък защо протестираш ? Да изброявам ли колко играчи взехте от Арсенал ? Ние поне не купуваме директно от тях, а и привличаме Фабрегас, защото от Арсенал не го искат ... Артилеристите имат клауза за откупуване на Фабрегас, но не желаят да я активират, тогава как може да наречеш Фабрегас предател ? Арсенал не му оставят избор, но глупавите ви глави не могат да го проумеят...

GrandeCule
13.06.2014 01:01

Ти май забрави, че Фабрегас беше в Арсенал, под формата на откупна клауза?! Не сме го крали от Арсенал, а просто се завърна вкъщи. Явно, не стана номера с него и сега го продадохме... Яд ме е... Невероятен футболист е... Късмет с Челси, но според мен избра грешния клуб!

pesholudiq
12.06.2014 19:31

Най-титулувания отбор в Англия за последните 11 години *wink* Понеже си прост, ще ти подскажа, че става въпрос за Челси

Van_Ginkel
12.06.2014 18:48

WOOOOW !!! This i AMAZING !!! Ама вие не харчите от 3 години *wink* Имате над 1 млрд похарчени, а Челси с едни 100-200млн по-малко *wink* Разликата обаче не е само в парите, а и във времевия хоризонт, в които те са изразходвани ... За разлика от Сити, Челси за всички тези години, в които харчи, са взели ШЛ, показват най-голямо постоянство в ШЛ и имат 2 финала + 4-5 1/2 финала ( не помня точната цифра ), имат 3 ВЛ, 5 ФА Къп и една ЛЕ. Викаш Челси харчи на поразия, а твоите без инвестиции се смазват да печелят трофеи *lol*

akseldev
12.06.2014 18:45

2 титли последните 3 години *wink*

Van_Ginkel
12.06.2014 18:43

Ей, женствен, вие някога продали ли сте играч за рекордна сума ? Колко трофея спечелихте последните години ? За два пъти по-кратък период похарчихте повече пари от Челси ... Както виждаш от УЕФА не глобяват Челси, а Ман Сити, сигурно си има причина *wink*

Chelsea86
12.06.2014 18:42

antani89 фен на = Арсенал -> Ливърпул -> Барселона... ясно, по-добре не коментирай!!!

akseldev
12.06.2014 18:41

и после ние харчим само пари.. 40 м коща,40 м фабрегас

antani89
12.06.2014 18:40

абе и на тебе вътре да ти е бе разбирач

ozan.kodjaemin
12.06.2014 18:37

ДА БЕШЕ ОТИШЪЛ В АРСЕНАЛ ПОНЕ!!ПРЕДАТЕЛ!!!*angry**money**sick*

Отговор
:
18
akseldev
12.06.2014 18:34

И ти ли бе ? Предател...

[@link https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10372555_825101074168651_458892507994980458_n.jpg]

Отговор
:
13
Kireto1232
12.06.2014 18:34

Е не беше казал ,че ако някога премине в Челси позволява да го убият дано има добра охрана пича ....