Пике сгафи яко и издаде, че Фабрегас вече е продаден

11:15
Пике сгафи яко и издаде, че Фабрегас вече е продаден
Бранителят на Барселона и испанския национален отбор Жерар Пике оповести неволно очакваната новина, че Франсеск Фабрегас е бил продаден за 33 млн. евро.

Пике изплю камъчето в разговор със селекционера на Ла Фурия Висенте дел Боске. Двамата бяха седнали един до друг по случай специална пресконференция, но беседата помежду им стана публично достояние, след като микрофоните пред тях се оказаха отворени, а присъстващите в залата оператори не пропуснаха възможността да заснемат признанието-гаф.

Медиите в Испания и Англия предполагат, че клубът, който е привлякъл Фабрегас, е Челси.

Булевард

За да коментирате, трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

sdw
06.06.2014 03:46

Където и да ходи,феновете на Арсенал много се лъжат,че ще се върне обратно там... След като толкова беше оплюван след това ... И все пак за мен Фабрето е човек,който не би бил разковничето в играта на който и да е отбор.

crazy_rabbit
09.06.2014 15:22

За пореден път се изказваш неподготвен - Фабрегас не е бил псуван и си тръгна като бял човек за огромна сума.... Човека просто обясни, че иска да се прибере "вкъщи" *wink* Ама ти си се изкажи де *confused*

degea97_
05.06.2014 21:17

Само аз ли са сещам, че Фабрегас беше казал това "Ако някога облека екипа на Челси, имате разрешение да ме убиете" ?

persie1992
05.06.2014 18:06

Сеск е искал да се върне в Арсенал, но от клуба са отказали подобна сделка. Всички може да почнете да обвинявате Венгер, но ако след 1 септември е донесъл нужното в отбора, всички ще почнете отново да го хвалите.
Ми изглежда, че Сеск ще ходи в челси, успех му желая. Малко ще ми е трудно да му свикна, но това зависи от трансферите на ''артилерията''. Успех в Челси.

petarata
05.06.2014 16:21

Ако Арсенал не направят нещо в последния момент Фабрегас отива в Челси ,ако въобще има шанс нещо да се случи ,ако приемем ,че вече Фабрегас е договорен и е сключено споразумение с Моуриньо .

Captain_Vidic
05.06.2014 16:16

Честно казано откакто напусна Арсенал, името му не се чуваше много,остана в сянка там покрай купищата звезди на Барса *smile* Според мен не трябва да напуска,защото Шави е на възраст и определено той ще бъде новият му заместник и неизменен титуляр. Той и агента му си знаят най-добре, но лично аз мисля,че това е една доста грешна стъпка в кариерата му,дано не съм прав,че е Фабрето си е пич ;d

kolarov13
05.06.2014 16:03

фабрегас беше казал , че в Англия ще играе само за арсенал , но все пак парите са си пари *sad*

kolarov13
05.06.2014 19:16

*lol* то че трябват пари трябват ама ние прекаляваме и то доста *confused*

_beroe_
05.06.2014 16:06

И това го казва фен на Сити *joking**joking**joking*

Deco_Sneijder
05.06.2014 15:16

Фабрегас в Челси би било много интересно...знам колко ще ги заболи феновете на Арсенал,но дано е истина *smile*

simeon_1994
05.06.2014 15:11

Първо,трансферът все още не е станал,не го коментирайте преди да прочетете на официалния сайт на Челси, че Фабрегас е бил привлечен.Второ,Челси имат пари,не ги мислете те могат да си правят сами сметката,а и имаме един цял отбор от 25 души под наем,като половината ще бъдат продадени и ще заработим поне още 20-25 милиона паунда като добавка към 50те за Луиз.Трето,няма отбор,който да не харчи.Казвате Суарез,но заедно със Суарез беше привлечен и Керъл за 35 милиона,как се вписва той в бюджета на бедния Ливърпуул? трето,сигурен съм ,че Пике не е толкова малоумен,колкото го изкарват и да не знае че го записват,двамата с Дел Боске спретнаха такъв майтап на целия журналистически свят,а те клъвнаха като шарани в търсене на сензацията.Четвърто,Фабрегас наистина може и да не е доволен от статута си в Барселона.Арсенал имат първа опция за него,но ако те не могат да го купят какво се случва със Сеск - или остава на пейката в Барса или преминава във някой отбор с финансовите възможности да го купи,т.е. - Реал,ПСЖ,Монако или някой от английските тимове.Вариантът Реал е затворен за Фабрегас като играч на Барселона,ПСЖ са добър отбор,но френското първеснтво е по-слабо от английското,така че единствения вариант остава Англия.Ако приемем,че Ливърпуул са "бедни" и нямат пари да си го позволят,остават Челси и двата Манчестърски отбора,единия от които няма да играе в Шампионската лига,а другия има Туре и Фернандиньо в състава.Сами преценете какъв избор остава на Фабрегас за нов отбор,колкото и да обича Арсенал и Барса,все пак е професионалист и иска да продължи да играе в отбор,способен да се бори за титли.

Guardiola10
05.06.2014 12:44

Първо: gerrardksp, супер коментар, повечето неща са си казани точно на мястото.
Относно евентуалния трансфер на Фабрегас, ако е вярно, това ме ядосва 10 пъти повече от факта, че направихме нулев сезон без трофеи. Няма толкова глупави хора, които да изпуснат Тиаго и година по-късно да продадат единствената реална алтернатива на Шави, защото нито Серхи Роберто, нито Рафа Алкантара са готови да заемат неговото място. Фабрегас раздава страхотни пасове и е интелигентен играч, създава положения, а може и да вкарва (не като нападател). Това, че отборът отпадна от всички турнири в мачове, в които той беше в атаката, не е негова вина или грешка, той не определя сам къде да играе. Друг е въпросът ако сам е решил да си тръгне, но дори тогава ръководството пак има вина. Повечето фенове на Барселона имаме навика да казваме за Реал, че съсипват таланти (свои и чужди), но да откупиш свой играч, който е боготворен в отбора си, да го закотвиш на скамейката и след един провален не по негова вина сезон да бързаш да се отървеш от него, е пълна идиотия на хора, които не разбират от футбол и от трансфери (за второто е ясно от години). Дано поне ако е вярно да се върне в Арсенал, защото там е обичан и ще може да помогне на отбора, който го изгради като играч.

XIZOR
05.06.2014 12:21

Гледах я тая пресконференция и двамата се хилиха като зелки докато си говореха и правеха тоя ''важен'' разговор достояние до всеки един от нас сами си правете изводите според мен Фабрегас ще остане в Барса поради простата причина че взеха нов треньор който едвали би се навил на разпродаден отбор да стане треньор на всичкото отгоре Барса не се слави с мащабна трансферна политика да може да даде много пари но не купуват повече от 3-4 нови попълнения.*smile*

Iniestamagic
05.06.2014 12:32

Именно, това си беше явно че Пике се бъзика.... незнам зящо се връзват всички. Фабрегас обича Барса и едва ли би си тръгнал от там по собствено желание, както измислиха медиите. Феновете на Челси, да не им става много патк*та, щото ако случайно Сеск отива в Англия то ще е във Арсенал! Сеск играе със любов към отбора, за това и подписа със Барса.

Nekromanger
05.06.2014 12:16

Надявам се не е вярно... иначе това ще е поредният предател! Ако стане реалност повече не искам да чувам ,че някой се кълне във вярност на Арсенал... нека го докаже до краят на кариерата си па тогава се кълне... лекетааа

Iniestamagic
05.06.2014 11:54

Гледах клипа където "издава" че е продаден.. и това си беше шега от страна на Пике... Първо че защо му е на Пике да казва това точна когато са излезли пред репортери? Все едно преди това не е видял Дел Боске или след това няма да се видят повече и да му го каже -.- другото което е че Пике не за първи път излиза на пресконференция и мисля че такива професионалисти внимават какво говорят там, дори и микрофоните да са изключени..

Gopcho
05.06.2014 11:43

Това е добре да се купува преди Световното, че след него цените на добрите играчи се покачват значително. Имаше информация, че Фабрегас е бил 2 дена в Лондон, в челси вижда повече възможности за трофеи, напълно го разбирам + това арсенал си имат Йозил, челси имат Оскар, обаче е доста неубедителен и Моуриньо търси качествен играч.

Chelsea86
05.06.2014 11:41

Ще е сериозна глупост махането на Легенда като Лампард, за да вземеш Фабрегас *sad**scared*

Szczesny
05.06.2014 11:29

Не знам защо,но не вярвам Сеск да играе в Челси.Като цяло не вярвам да играе в някой клуб в Англия,освен Арсенал.Струва ми се свестен.И ако толкова е искал да напусне Барса,ще си намери друго първенство.Не е като да е някой провал и да не го искат никъде.
Естествено може и да греша и той да ни забие нож,но съм склонен да му вярвам.Или ще е в Арсенал,или няма да играе в Англия изобщо.Мисля,че второто е по-вероятно.

todor_93
05.06.2014 15:19

Ами ако Арсенал не се интересува от него в момента , а той иска да играе в Англия тогава кой е предателя примерно говоря , защото ако няма оферта от Арсенал той и да иска няма да играе там ?Или той трябва да играе в друго първенство защото ви е верен а клубът не го интересува.

Van_Ginkel
05.06.2014 14:45

Арсенал явно не го искат вече, на Фабрегас му се играе, възможно е и да му предложат по-добра заплата, какви причини искаш още ? Щом се е врекъл в любов на Арсенал, значи да се примири със скамейката и да си кротува в Барса, така ли ? Мнозинството разсъждават точно като деца ... все тая, не съм доволен от факта, че искаме Фабрегас, но Моу едва ли се интересува от моето мнение.

overdrive
05.06.2014 14:36

Предполагам няма човек свързан с Арсенал, който да не е бил крайно разочарован след като Фабрето ни напусна по собствено желание и дори сега да не се върне при нас, ако иде в друг английски отбор за мен ще е предател, защото приех някак си, че ни напусна в посока Барса. Изобщо не беше заради парите, щом първия сезон, ако не се лъжа при тях взимаше даже по-ниска заплата отколкото при нас (поправете ме ако греша), но да иде в друг английски отбор сега... каква може да е причината !? Нали много държеше на Венгер и Арсенал и нали нямаше други отбори за него освен Барса и Арсенал...?

Szczesny
05.06.2014 11:41

Като не си запознат,не пиши изобщо.Арсенал не се е отказвал от никого.Сеск плачеше да ходи в Барса.Там му пускаха някви клипове на починалия му дядо да му промиват мозъка-цигански истории.Той искаше да напусне,за да се върне в родния си клуб при най-добрите си приятели.Арсенал му направи услуга като го пусна без да се цигани.Сеск каза,че двата отбора,които са в сърцето му са Арсенал и Барса и,че би играл само за тях двата.Напусна Арсенал с най-добри чувства.Мисля,че си се объркал.Човекът,който беше изгонен от Арсенал беше Сонг,а не Сеск.

todor_93
05.06.2014 11:38

Е добре нали Арсенал са се отказали от него , той човека ако отиде в др клуб в Англия какъв е проблема щом Арсенал не го искат

gerrardksp
05.06.2014 11:21

33 млн. за Фабрегас. 40 млн. за Коща. Колко пари още ? Колко ? Това не е футбол вашето..

Отговор
:
19
stefanBG111
05.06.2014 22:40

Много точен коментар.

gerrardksp
05.06.2014 18:15

Има си дори класация за най-верни и подкрепящи фенове по стадионите. Разрови се из интернет, няма да давам линкове, защото ще ми премахнат коментара. Да, прав си и аз гледах тези мачове и аз бях изумен, особено от публиката когато стана 3:3 срещу Палас предпоследния мач и се чудех .. виках си пред телевизора "Айде викайте бе, с това сте известни с подкрепата към отбора си, защо искате да загубите и тва ? " . Доста странно и нелогично, но случват се и такива неща. Факт е, че скоро не съм виждал, няма и да видя фенове на Ливърпул да си тръгват преди края на мача, колкото и да е резултата му. Относно това, Van_Ginkel, че казвам, че Лампард, ще липсва, провери втория и третия коментар на публикацията, в която се оповестява, в уинър, че официално напуска. Ако ги прочетеш, може да ти стане ясно, че не се заяждам, а наистина ми беше един от любимите футболисти. AC_Milan_92_45 , виждам отборите ти - Манчестър сити и Челси имат много общо помежду си, особено спрямо парите, така, че каквото важи за тях, такова и за вас, само че вие все още нямате легенди като Лампард, които да ги гоните. Ако мислиш Агуеро и Компани за легенди, виж отново статистиката на Лампард или Гигс. Абсолютно никаква логика, не виждам да си фен на великия Милан и арабския Сити .. Никаква.. Милан ги уважавам. Манчестър Сити - не, не защото са спечелили титлата. 2006-та Милан спечелиха ШЛ, но не ги ненавиждам. Просто те имат едно нещо, което Сити нямат и това е - достойнство. Не харчат толкова много.. А и при тях Малдини игра до 38-40 годишна възраст *smile* Изобщо, на светлинни години разлика са двата ти любими отбора.. Изобщо тези пари и тази политика убиха всичко във футбола. Сега всички помним Роналдо, Зидан, Бекам, Карлош, Фиго, Малдини, Кантона, Ван дер Сааар,Дрогба, Дълглиш, Тиари Анри, Гигс, Роналдиньо и т.н. Замислете се, колко в момента са като тях ? Колко от футболистите които са в момента, ще се запомнят след време и ще имат такава слава.. Меси ? Роналдо ? Суарез ? Лампард ? Джерард ? Рууни ? Суарез има един перфектен сезон, ако не продължи това нещо, няма дори да му знаят името след 5 години, особено ако се премести в друг тим. Такива като Кака, Неймар(хайде той е млад все още, ама не струва парите си) , Бейл, Торес, Луиз и т.н. никой няма да ги помни след време.. футбола умира все повече и повече..

nikshan11
05.06.2014 17:38

За Коул и Дъф не си прав,те бяха моторите по крилата в няколко сезона подред и парите си заслужаваха.

Van_Ginkel
05.06.2014 16:07

Я ми отговори на следния въпрос - какво направи Брендън Роджърс, когато пое Ливърпул ? Не започна ли чистка ? Не се ли отърва от Керъл и Даунинг ? Не се ли отърва от футболисти, за които бяха платени такива суми, които автоматично ги правят звезди ? Това е и отговорът на въпроса ти - Моу се завърна и гради отбор по свой вкус, маха ненужните и купува точните футболисти. Относно Лампард - Челси уважава Лампард и Лампард уважава Челси, независимо, че пътищата им се разделят. Лампард е легенда, но той самият сигурно осъзнава, че трябва да се дава път на младите, както направи Дрогба. Т'ва чуждите фенове явно ги боляло повече за Лампард от самите нас ... истината е, че ви е през к*ра за Лампард и който и да е друг футболист на Челси, просто се хващате и за най-малкото само и само да оплюете Челси *wink*

Van_Ginkel
05.06.2014 16:01

Нека ти го кажа така, току-виж успееш да асимилираш думите ми - къде ви беше недоволството след продажбата на Луиз и Мата ? Звезди напускат Челси - антифенчетата са доволни, звезди идват в Челси - антифенчетата скимтят, защото Челси може би са дали 40 млн за Коща и 33 млн за Фабрегас ... сега разбрали каква е същината на въпроса ?

AC_Milan_92_45
05.06.2014 15:59

Като си седнал да пишеш отговор, поне провери на кой съм фен

scouser_pool
05.06.2014 15:54

Пич , това са отделните мачове , не си прав , Юнайтед бяха доста шумни да ти кажа след като ги бихме на "Олд Трафорд" с 3:0 преди няколко месеца, даже мога да ти намеря клип , че и след мача агитката им с часове не се спира , като цяло зависи и кой ще е на мача , все пак добре знаеш , че на всеки мач феновете са различни с изключение на агитката , освен това примера с Ман Сити мисля , че не е удачен понеже имаше много чужденци на този мач(такива като нас , които като разбраха , че се борят за титлата и веднага си стегнаха куфарите за Англия) и като цяло доста от тях не са свикнали да правят атмосфера , това се отнася и за мен , защото гледам мачове главно по телевизията , иначе има нещо вярно , че публиката ни е леко по-шумна когато печелим , но това доколкото съм наясно е с всеки отбор , с изключение на 1,2 мача от сезона , и пак повтарям , няма такова нещо като шумна публика , тиха публика , просто отделни мачове в които ходят различни хора като изключим агитката , но тях е само около 10-20% от всичките зрители на стадиона*tongue*

NortBanckTerace
05.06.2014 15:43

А къде бяхте каъто ги копувахте е смешко. Вярно на печалба продадохте някой играчи колко бяха на загуба май броя им е доста голям Джо Кол Деймиян Дъф Шевченко Торес има и още де не се сещам гаранция но тия са най явните примери.

aa2
05.06.2014 14:44

За публиката ви не съм съгласен - Сити като ви изравниха 2:2 в последния мач вашите бяха тихи като мишленца.Публиката ви е шумна когато отбора ви играе добре.Никога няма да забравя един мач преди години когато се борехте за титлата и победихте с 4:0(мисля, че бихте отбор, който после изпадна) в последните кръгове(имаше много як гол на Агер извън наказателното), толкова ви беше шумна публиката, че се чуваше Бенитез как крещи на футболистите ви...А за тази на Юнайтед...тея са силни само при 1-я, 2-рия гол когато бият, но след това мълчат.Доказателство е мача 8:2 с нас дето само нашите се чуваха.

Guardiola10
05.06.2014 14:07

Вие хубаво ще го минете, ама 10 титли с късмет като при първата няма как да спечелите.

Astorrr
05.06.2014 14:04

Слипи Джи ! Много бързо забрави къде бяхте последните 2 сезона

Astorrr
05.06.2014 14:03

Е поне ще минем 1/8 финал на шампионска лига

caramell
05.06.2014 13:09

Вие винаги сте на загуба от трансфери.. и тази година ще е така *lol*

Van_Ginkel
05.06.2014 12:38

Защо, след като си имате всичко и си презадоволен, си тръгнал да държиш сметка на Челси ? Къде беше, когато Челси продаде Луиз ? Тогава не ти пукаше, защото Челси отслабва, но в момента, в който сините започнат подсилване и хоп, веднага започва проявата на недоволство ...

NoDiggity
05.06.2014 12:35

Много си прав братле *smile* Много точен коментар! Не хейтвам никой отбор, просто футбола ме отвращава вече с тези пари и нелоялни играчи.. До 10на години нищо няма да е както го помним за жалост.. Очаквам ШЛ да се трансформира на Арабската лига и най-силните отбори да са на шейховете...

SAYONARA888
05.06.2014 12:33

Колко пари още - Бейл 85 млн., Иряменди 30 млн., Иско 28 млн.???

The_Djoker
05.06.2014 12:31

Гледай си отбора и Стиви хлъзгалото и не се занимавай с клуб,който не ти е в работата

gerrardksp
05.06.2014 12:17

Какво нямаме, мухль* ? За какво са ни пари, след като имаме най-добрия нападател във висшата лига - Суарез, купен за 22 мил. паунда., най-лоялния играч във висшата лига - Джерард, който няма да го изпъдим от отбора, както вие направихте с Лампард, както Реал направиха с Раул и Касияс, имаме най-лоялната публика във висшата лига, заедно с тази на Манчестър Юнайтед, когато губим с 3:0, ние викаме за отбора си, докато вие правите сви*ки на улицата извън терена вече. Имаме толкова много други неща, които не могат да се закупят с пари, че идея си нямаш как ми дреме на х*я за парите ви. Когато Юнайтед губят с 0:1 в 90тата минута на финал на ШЛ, се стягат и обръщат резултата. Най-истинските отбори във висшата лига са Юнайтед и Ливърпул, както и Арсенал, които направиха най-скъпата си покупка - Йозил, едва преди един сезон. Отбори, на които не са им нужни 21380319230189123 паунда, за да са в елита, а хъс, желание, подкрепа от публиката и голяма история зад гърба си, писана с много труд, а не с пари. Не искам да се обиждат истинските фенове на Челси, които подкрепят отбора от преди 20-30 години, а не откакто Абрамович го купи... Лампард. За мен той е един велик футболист и това отношение спрямо него е просто отвратително. Всеки истински фен на Челси ще ме разбере, че това, което се случи с Лампард е просто ужасно и е вбесяващо. Той може да е на години, но не е нужно да играе титуляр всяка една среща, нужно е да е на скамейката ако трябва, но да се вижда, че е в отбора. Когато стане нещо, той винаги може да влезе и да помогне. Публиката иска Лампард да носи фланелката на Челси, а не тази на някакъв си отбор в Ню Йорк. Моуриньо е срам за целия футбол. Превърна Порто, Интер и Челси в автобусна спирка, спечели всички трофеи, които можеше да спечели с тях. Накара дузина футболни фенове да спрат да гледат любимия си спорт, защото го унищожи и го направи грозен за гледане. Изгони малкото истински футболисти в Реал Мадрид, които не са закупени с 1000000$ , а са там от 20 годишни... Опита се да спечели ШЛ с тях и не успя, върна се наср*н в Челси и сега отново нищо няма да вземе. Нито уважението на противниковите отбори и техните фенове, нито това на феновете на собствения си отбор. Той е един жалка р. За коментара по-долу на Van_Ginkel . Обясни ми какъв отбор е това, след като всяка година си продават звездите си и купуват чуждите, като премахват ЛЕГЕНДИТЕ си ?

Отговор
:
10
AC_Milan_92_45
05.06.2014 11:57

КАто нямате не се обаждайте

Van_Ginkel
05.06.2014 11:45

50 млн за Луиз, 40 за Мата, 22 за КДБ ... броите само и единствено похарчените пари, сметнете колко Челси е взел от продажби през последните два трансферни прозореца !

valdes021
05.06.2014 11:43

Точно след световното ще започнат най- големите спекулации.Еди кой клуб харесал този играч как се представил.Ако Фабрегас е продаден би трябвало скоро да разберем, в кой клуб ще играе.

crazy_rabbit
05.06.2014 11:32

Едва ли... Ливърпул е традиционен отбор с интелигентни фенове *wink* Знакът $ не случайно се слага честичко на мястото на "с" в името "Челси"...

AleksHD
05.06.2014 11:28

Стига рева па и ти бе някога когато Ливърпул ще купят някой за 100 млн ще се скриеш в миша дупка.

gL_Manekena
05.06.2014 11:25

Писнаха ми тия спекулации, аре да почва Световното че без мачове се чудят кво да сложат Уйнър *nerd*

Crissstiano
05.06.2014 11:20

Мисля си,че ако Фабрегас се върне в Англия ще е в Арсенал,но кой знае!